Okoseszközök

Hamarosan mindent borít a Google? Jön az MI-alapú keresőjük

google

Társalgási keresésre kell optimalizálódniuk a vállalkozásoknak

A Google egy teljesen új, mesterséges intelligencia által működtetett keresőmotort fejleszt, amelyet Magi projektnek neveznek, hogy személyre szabottabb élményt nyújtson a felhasználóknak. A felhasználói igények előrejelzésével ez a technológia beszélgetésalapú keresési élményt hoz létre, relevánsabbá és vonzóbbá téve a keresési eredményeket. Ez a radikális változás megköveteli, hogy a vállalkozások az új keresőmotor AI-alapú megközelítéséhez igazítsák SEO-stratégiájukat.

A Google az új keresőmotrojával válaszol az olyan feltörekvő, mesterséges intelligencia (AI) alapú versenytársakra, mint a Bing és a Chat GPT. Ezek a változások forradalmasítani fogják a keresővel való interakcióinkat, és mélyreható hatással lesznek a cégek SEO és tartalommarketing stratégiáira.

„Az olyan chatbotok, mint a Google Bard, a Microsoft Bing és az OpenAI ChatGPT egyre nagyobb teret hódítanak, a keresőmotorok a beszélgetésalapú megközelítés felé mozdulnak el. A vállalkozásoknak a tartalmaikat a társalgási keresésre kell optimalizálniuk azáltal, hogy közvetlenül a felhasználók kérdéseire reagálnak, és természetesebb nyelvi stílust alkalmaznak tartalmaikban”

– vetítette előre Tóth Mihály, a KERKOM marketing kommunikációs szakembere.

Csökkenhet a hirdetések jelentősége a keresési találatokban

A szakember szerint a keresőmotorok személyre szabottá válásnak erősödésével a vállalkozásoknak is erőteljesen változtatniuk kell stratégiáikon.

„A vállalkozásoknak a jobb felhasználói élmény biztosítására kell összpontosítaniuk. Ez magában foglalhatja a weboldalak mobileszközökre való optimalizálását, az oldal betöltési sebességének javítását, valamint a felhasználók egyedi igényeihez és preferenciáihoz igazodó tartalom létrehozását”

– tette hozzá Tóth Mihály.

A Google keresőmotor-fejlesztése után is azt tervezi, hogy a kirdetéseket a keresési találatok között tartja, a felhasználók számára azonban az AI által generált válaszok növekvő relevanciája iatt ezek jelentősége csökkenhet.

„A vállalkozásoknak alternatív lehetőségeket kell keresniük a felhasználók bevonására, például szponzorált tartalmakat, natív hirdetéseket vagy influencer marketinget kell alkalmaznia”

– véli a kommunikációs szakember.

AI-alapú marketingstratégia

Tóth Mihály szerint mivel a Google olyan AI-alapú eszközöket fejleszt, mint a GIFI, a Tivoli Tutor és a Searchalong, a vállalkozásoknak is érdemes megfontolniuk, hogy az AI-alapú technológiákat beépítsék marketingstratégiáikba. Ezek az eszközök ugyanis segíthetnek a célzottabb tartalmak létrehozásában, személyre szabott tanulási élményt nyújthatnak, és fokozhatják a felhasználók elkötelezettségét.

„Mivel a keresőmotorok és a mesterséges intelligencia technológiák egyre fejlődnek, a vállalkozások számára létfontosságú, hogy tájékozottak maradjanak a legújabb fejleményekkel kapcsolatban. Az iparági hírek rendszeres nyomon követése és a stratégiák ennek megfelelő kiigazítása segít a vállalkozásoknak abban, hogy versenyképesek maradjanak a folyamatosan változó digitális környezetben”

– fejtette ki a szakember.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Okoseszközök

A Samsung a Musée d’Orsay-val együttműködve bemutatja a The Frame TV-ken elérhető exkluzív kollekcióját

A Samsung és a Musée d’Orsay egyedülálló együttműködésének köszönhetően a The Frame TV felhasználók a párizsi múzeum 25 remekművét jeleníthetik meg otthonukban.

Auguste Renoir Bál a Le Moulin de la Galette-ben, Paul Cézanne A Sainte-Victoire hegy, Vincent van Gogh Csillagos éj, Claude Monet Kék tavirózsák, Henri-Edmond Cross Az esti levegő és Henri Rousseau A kígyóbűvölő című művei mellett a válogatás exkluzív lehetőséget kínál a világ egyik legnagyobb impresszionista és posztimpresszionista tárlatának felfedezésére, amely a Samsung Art Store-on keresztül érhető el.

A Samsung és Yves Béhar svájci tervező által 2017-ben létrehozott The Frame egyedi, személyre szabható megoldásaival emelkedik ki. A The Frame-et úgy tervezték, hogy finoman illeszkedjen bármilyen stílusú enteriőrbe, sziluettje pedig egy hagyományos festményére emlékeztet. A Samsung azon törekvésének eredményeként, hogy a művészetet a modern otthonokba elhozza, a The Frame hozzáférést biztosít a felhasználóknak a Samsung Art Store-hoz, amely több mint 2500 műalkotást vonultat fel tekintélyes múzeumokból és galériákból, mint a Met, a Van Gogh Múzeum, a Tate, a Victoria & Albert Múzeum, valamint hozzáférést biztosít a művészet olyan kulcsfiguráinak műalkotásaihoz, mint Jean-Michel Basquiat, Keith Haring, Salvador Dali és még sokan mások.

A Frame QLED 4K tükröződésmentes, matt képernyője automatikusan beállítja a fényerőt és a színeket a kiváló minőségű megjelenítés érdekében. A Pantone által hitelesített színeknek köszönhetően pedig a reprodukció valósághűbb lehet, mint valaha. A felhasználók a teljesen testreszabható élménynek megfelelően széles kínálatból választhatnak keretet, így a The Frame TV belesimulhat a szoba berendezési tárgyai közé, és bármilyen enteriőrt feldobhat.

Nagyon örülünk ennek az együttműködésnek, és izgatottan várjuk, hogy tovább bővíthessük. A lehetőséggel, hogy a múzeum kiemelkedő gyűjteményéből gondosan kiválasztott remekműveket otthon is szemlélhetjük, az Orsay varázslatának egy darabját hozhatjuk el a nappalinkba

– mondta Julia Beurton, a Musée d’Orsay vezérigazgató-helyettese.

Büszkék vagyunk arra, hogy együttműködhetünk a tekintélyes Musée d’Orsay-val, és egyedülálló művészeti élményt nyújthatunk a The Frame TV-vel. A világ legnagyobb galériáival való több mint 8 éves együttműködésünknek köszönhetően kiemelkedő szakértelmünk lehetővé teszi, hogy a műalkotások szépségét abszolút precízen és gondosan visszaadjuk, miközben digitális formátumhoz igazítjuk őket. Ennek a kivételes kollekciónak köszönhetően a világ több mint 5 millió emberének otthonába közvetlenül juttathatjuk el a művészetet, így mindenki másképp fedezheti fel újra ezeket a remekműveket

– mondta Guillaume Rault, a Samsung Electronics France alelnöke.

A múzeum 25 remekműve szeptember 30-tól elérhető a Samsung Art Store-ban.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Tovább

Okoseszközök

Az ABB bemutatja OneTouch okosotthon-termékét

Az ABB bejelentette a OneTouch érintőképernyős kezelőpanel piacra dobását, amely zökkenőmentesen integrálja egyetlen eszközbe az okosotthon- és a kaputelefon felügyeleti rendszereket.

A hasonló termékek közül elegáns és tetszetős megjelenésével is kitűnő OneTouch okosotthon-vezérlőközpont integrálja a System Access Pointot, biztosítja a könnyű csatlakozást az ABB-free@home® vezeték nélküli és a Matter-kompatibilis eszközökhöz – mindezt egyetlen panelről kezelve. Emellett megjeleníti és vezérli az ABB-free@home® vezetékes eszközeit, egy érintéssel elérhetővé teszi az intelligens otthon összes elemét, mindemellett biztosítja, hogy minden interakció zökkenőmentes és intuitív legyen.

Az ajtónyitástól kezdve a világítás beállításán és a redőnyök működtetésén át a zene vezérléséig a OneTouch bármilyen lakóteret még intelligensebbé, még komfortosabbá képes alakítani. Emellett a Matter-kompatibilis eszközökkel való együttműködése szélesebb körű átjárhatóságot biztosít más okosotthon megoldásokkal és platformokkal, mint például az Apple HomeKit, Google Home, Amazon Alexa, Samsung SmartThings rendszerek, valamint könnyebb beállítást és egységesebb, futurisztikus okosotthon-élményt nyújt.

A könnyen telepíthető és egyszerűen üzembe helyezhető OneTouch érintőkijelző kétsávos Wi-Fi támogatást (5 GHz + 2,4 GHz) nyújt és kompatibilitis a Welcome -két vezetékes- kaputelefon és hamarosan az ABB-Welcome IP rendszerrel is. A kijelző kiváló minősége kitűnő színvisszaadással, széles látószöggel és érzékeny érintőképernyővel társul. A beépített hőmérséklet-érzékelő közvetlen klímavezérlést is lehetővé tesz.

A OneTouch vékony kialakítású, mindössze 10 mm-t emelkedik ki a fal síkjából és klasszikus fehér, valamint fekete színben kapható. Az elegáns panel az ABB újonnan kifejlesztett felhasználói felületével rendelkezik, amely egyedülálló felhasználói élményt biztosít.

Samuel Merkli, az ABB Smart Buildings divíziójához tartozó Wiring Accessories egység vezetője a következőket mondta:

„A OneTouch legújabb piaci bevezetése jól mutatja az iránti szilárd elkötelezettségünket, hogy olyan termékeket és megoldásokat kínáljunk, amelyek segítenek az embereknek okosabban és fenntarthatóbban élni, és emelik a jövő életszínvonalát.”


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Tovább

Okoseszközök

Bemutatták az első ultraalacsony bemeneti késleltetésű Bluetooth-technológiát

Az LG Electronics (LG) a Razerrel és a MediaTekkel együttműködve bemutatta a világ első Bluetooth-technológiával működő ultraalacsony bemeneti késleltetéssel rendelkező (Bluetooth Ultra-Low Latency, BT ULL) játékkontrollerét.

A 2024-es LG webOS Summit keretében megtartott eseményen a forradalmi 1 milliszekundumos input lag technológiát egy LG webOS okostelevízió és egy Razer Bluetooth játékvezérlő segítségével prezentálták.

A webOS csúcstalálkozón (LG webOS Summit) 140 partnercég mintegy 300 képviselője volt jelen, köztük tartalomfejlesztők, gyártók és szolgáltatók, akik az LG stratégiai víziójával és jövőbeli kezdeményezéseivel, valamint a mesterséges intelligencia nyújtotta lehetőségekkel és a webOS ökoszisztéma bővítésének módjaival is megismerkedhettek.

Az első BT ULL technológiával felszerelt kontrollert a Razer, a világ egyik vezető gaming márkája fejlesztette ki. Az új kontroller képességeit a bemutatón az LG és a Razer egy hagyományos játékvezérlővel is összehasonlította, az esemény résztvevői így a saját szemükkel is megtapasztalhatták, hogy a különböző felhőalapú – például FPS, autóverseny vagy közelharc-típusú – játékokban hogyan nyújt a BT ULL technológia kivételes reakcióidőt, ultraalacsony bemeneti késleltetést, valamint pontos irányítást.

A legújabb BT ULL technológia rendkívül jó teljesítményre képes felhőalapú játék terén, ami még azoknak a professzionális játékosoknak az igényeit is kielégíti, akiknek elengedhetetlen a villámgyors reakcióidő. Az LG az iparágban elsőként tervez bevezetni egy tanúsítványt harmadik féltől származó játékvezérlők számára, hogy biztosítsa a BT ULL támogatott eszközök zökkenőmentes működését a WebOS alapú LG okostévékkel. A Razer lesz az első vállalat, amely megkapja ezt a tanúsítványt.

Az LG és a félvezetőgyártó MediaTek emellett közösen fejleszti a BT ULL technológiát, amelyet a MediaTek MT7921 jelű Wi-Fi készülékeinek áramkörébe fognak integrálni. Ez a lapkakészlet a MediaTek Filogic sorozatának egyszerre megbízható és hatékony Wi-Fi 6 technológiáját is tartalmazza majd. A két cég együttműködésének célja, hogy az LG okostévék tulajdonosai a lecsökkentett válaszidő révén lenyűgözően realisztikus képi világ mellett merülhessenek el az online felhőalapú multiplayer játékokban. A 120Hz vagy magasabb képfrissítési rátát támogató, BT ULL technológiával ellátott prémium LG OLED és QNED televíziók várhatóan 2025-ben kerülnek piacra.

„Az LG elkötelezett amellett, hogy folyamatosan olyan fejlesztéseket mutasson be, amelyek még jobb játékélményt nyújtanak a felhasználók számára”

– mondta Baik Seon-pill, az LG szórakoztató elektronikai részlegének terméktervezési vezetője.

„Ahogy az LG webOS platformja fejlődik, úgy bővülnek azok a funkciók is, amelyek célja, hogy a rendszert minden játékos számára a legjobb játékplatformmá tegyük.”

Játék, tartalom és AI: Az LG webOS jövője

A 2024-es webOS találkozón az LG bemutatta stratégiai vízióját és jövőbeli terveit a mesterséges intelligencia nyújtotta lehetőségekre és a webOS ökoszisztéma bővítésére vonatkozóan. A vállalat jelentős, több mint 740 millió dollárt tervez invesztálni a webOS platform fejlesztésébe, amely kulcsszerepet játszik az LG üzleti átalakulásában. A webOS jelenleg több mint 4000 alkalmazást kínál a felhasználóknak, a vállalat pedig folyamatosan fejleszti a platform gaming funkcióit, ennek egyik eredménye az eseményen bemutatott BT ULL technológia is.

Az LG az elmúlt évtizedben 220 millió okostévét értékesített, és a webOS licenszelésével több mint 400, saját okostévé-rendszerrel nem rendelkező márka vette át a platformot. A társaság 2024-re több mint 1 ezer milliárd on bevételt vár a webOS-hez kapcsolódó hirdetésekből és szolgáltatásokból, ami négyszeres növekedést jelent 2021-hez képest. Az AI technológiák integrálásával az LG folyamatosan fejleszti a felhasználói élményt, például az AI Concierge funkcióval, amely személyre szabottan ajánl tartalmakat a felhasználóknak.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Tovább
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés Hirdetés

Facebook

Hirdetés Hirdetés
Hirdetés Hirdetés

Ajánljuk

Friss