Connect with us

Okoseszközök

Ezek a mobilok akár 24 GB-os memóriát is kaphatnak

memóriát

Három közismert kínai márka anyacége indíthatja el a divathullámot.

Meggyűlt az androidos mobilgyártóknak baja az elmúlt években az innovációval, a fotós képességek fejlődésén, az 5G bevezetésén, és jobb gyorstöltésen túl nem tudtak a vevők számára különösebben vonzó érveket felhozni az újabb mobiljaik mellett. Tovább nehezítette a helyzetüket, hogy először a chiphiány árfelhajtó hatása, majd az infláció miatt a megfizethetőbb árkategóriákban még az ezekkel kapcsolatos fejlesztéseket sem sikerült a kívánt mértékben bevezetniük.

Egy korábban már megbízható információkkal szolgált szivárogtató most azt állítja, hogy a BBK Electronics kínai vállalatcsoport jobb ötlet híján megkezdi a csúcskészülékekben a 24 GB memória népszerűsítését, de nem világos, hogy a Realme, a OnePlus, vagy az Oppo márkájától érkezik-e az első ilyen mobil. A terv állítólag az, hogy mostantól 16 GB lesz a normál mennyiségű memória a prémium telefoncsaládok esetében, az abszolút csúcsmodellek pedig 24 GB RAM-ot kapnak.

Kontextusként jelen pillanatban a gamer asztali számítógépekbe sincs értelme 16 GB-nál több memóriát tenni, nemhogy okostelefonokba, a 24 GB RAM pedig túlmutat a színpadias túlzáson.

Forrás: ORIGO


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Okoseszközök

Az LG will.i.am segítségével hangzás és dizájn szempontból is újragondolta az xboom hangszórómárkát

Új audio-termékcsaládot dob piacra az LG Electronics (LG) és a kreatív művészként, többszörös platinalemezes zenészként és technológiai vállalkozóként is jól ismert will.i.am.

Az xboom by will.i.am egy jövőt megidéző, urbánus márkává formálja az xboom-ot, ráadásul teljesen új hangzásélménnyel. 

Az együttműködés jegyében will.i.am lett az LG xboom ún. „élménytervezője”: kulcsfontosságú szerepe lesz abban, hogy az xboom márkanév új teret kapjon az audio eszközök piacán. Will.i.am a popkulturális és technológiai tapasztalataiból inspirációt merítve például stratégiai tanácsokkal látja el az LG xboom termékfejlesztőit, dizájnereit és marketingcsapatát. Az LG fejlett technológiai megoldásainak és a világhírű will.i.am egyedülálló meglátásainak ötvözésével ez a partnerség új kreatív értékkel ruházza fel az LG xboom termékeket.

„Az LG-vel való együttműködésben olyan úttörő, dinamikus élmények előtt nyitjuk meg az ajtót, amelyek a zenerajongók széles körét szólítják majd meg”

– mondta will.i.am.

„Azzal, hogy csúcstechnológiánkat és egyedülálló kreatív elképzeléseinket az xboom márkanévvel egyesítjük, egy olyan kultúra létrejöttét szeretnénk elősegíteni, amiben az emberek egy teljesen új módon, akár másokkal közösen is felfedezhetik a zene iránti szenvedélyüket.”

A 2025-ös xboom by will.i.am termékcsaládot, köztük Bluetooth-hangszórókat és vezeték nélküli fülhallgatókat a januári CES kiállításon mutatják be. A termékcsaládból a vezeték nélküli xboom Buds fülhallgató lesz az első, amely piacra kerül.

Minden xboom by will.i.am termék will.i.am védjegyét viseli, aki részt vett a termékek jellegzetes, erőteljes basszusú, kiegyensúlyozott és lágy hangzásának megalkotásában. A kínálat minden tagja két különböző módban hallgatható: az egyik mód erőteljes basszusaival mozgatja meg a hallgatót, míg a másik nyugtató, harmonikus hangzást nyújt. Az xboom termékek esetében még a formatervezés is a zene élvezetét fokozza: a hangszórók olyan okosan kitalált díszítőelemeket kaptak, mint a kényelmes hordozhatóságot szolgáló pántok, vagy a zene ritmusához alkalmazkodó interaktív, színes fények. A fülhallgatók esetében a kényelmes és pontos illeszkedést – és ezzel az ideális hangzást – az ergonomikus kialakítású füldugók és kampók biztosítják.

„Vezeték nélküli fülhallgatóink és Bluetooth-hangszóróink ezzel az együttműködéssel egyetlen márka, az xboom név alatt egyesülnek”

– mondta Lee Jeong-seok, az LG Média és szórakoztatóelektronika üzletágának audiotermékekért felelős vezetője.

„Nagy örömmel jelentjük be a will.i.ammel való partnerséget, amely döntő szerepet játszik majd az LG xboom új identitásának megszilárdításában.”

Az összes xboom by will.i.am termékbe integrálni fogják will.i.am RAiDiO.FYI nevű, mesterséges intelligencia alapú interaktív audioélményét, amellyel egyúttal a hallgatók egy új generációja ismeri majd meg az infotainment előnyeit. A RAiDiO.FYI egyedülálló opciókat ad a hallgatóknak: személyre szabhatják és kétirányú, valós idejű beszélgetést folytathatnak kedvenc, témaalapú csatornáikkal. A beszélgetés alapú médiaplatform az eddig ismert formátumokhoz képest teljesen új dimenzióba helyezi a hangalapú tartalomstreaminget, és mélyebb kapcsolatot teremt a hallgatók, illetve kedvenc zenéik, rádióműsoraik és kulturális tartalmaik között.

Az LG és will.i.am a 2025-ös, január 6-10. között megrendezésre kerülő CES kiállításon termékbemutatókkal és kreatív demonstrációkkal ünnepli az új partnerséget. Az xboom by will.i.am márkáról további információ az új termékcsalád weboldalán érhető el.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading

Okoseszközök

A Huawei vezeti a globális okosórapiacot az IDC adatai szerint

A Huawei szállította a legtöbb okosórát világszerte az idei első három negyedévben az IDC friss jelentése szerint. A Huawei az egy évvel korábbi eladásaihoz képest 44,3 százalékkal több okosórát adott el, és 16,9 százalékos részesedéssel tartja piacvezető pozícióját az okosórák piacán. A gyártó idén több újdonsággal is megragadta a vásárlók figyelmét, köztük a HUAWEI WATCH FIT 3, a HUAWEI WATCH GT 5 és a HUAWEI WATCH D2 modellekkel.

Az információs technológia, a távközlés és a fogyasztói technológia piacának egyik vezető globális piacelemző, adat- és eseményszolgáltatója, az IDC közzétette legfrissebb összesítését az okosórák globális piacáról. Eszerint a Huawei rendelkezett 2024 első három negyedévében a legnagyobb szállítói részesedéssel világszerte. Az innovatív egészségfigyelő- és fitneszfunkciókat divatos kialakítással ötvöző csúcstechnológiás termékeiről ismert Huawei számára az egymást követő három negyedévben megszerzett piacvezető pozíció azt bizonyítja, hogy az iparág egyik legmeghatározóbb szereplője.

Több mint negyven százalékos növekedést ért el a Huawei

A Huawei figyelemre méltó, a tavalyi évhez képest 44,3 százalékos éves növekedést ért el a globális szállítások terén, 16,9 százalékos piaci részesedéssel. A vállalat 2024 első háromnegyed évében rendre az első helyen szerepelt a szállítási volumen alapján, ezzel tovább erősítve meghatározó szerepét és szakértelmét az okos viselhető eszközök szegmensében.

2024 kiemelt viselhető eszközei

Idén a Huawei több úttörő termékkel is magára irányította a vásárlók figyelmét, köztük a HUAWEI WATCH FIT 3, a HUAWEI WATCH GT 5 és a HUAWEI WATCH D2 modellekkel, amelyek új mércét állítanak a technológiai innováció terén.

A HUAWEI WATCH D2 24 órás dinamikus vérnyomásmérést biztosíthat, a HUAWEI WATCH FIT 3 az általános egészségfejlesztést szolgálhatja kalóriafigyeléssel és táplálkozási elemzéssel[1]. A HUAWEI WATCH GT 5 pedig a korszerű HUAWEI TruSense rendszerét ötvözi fejlett sportfunkciókkal és elegáns dizájnnal, a készülék így világszerte sikert aratott és a vezető szaklapok is elismerően nyilatkoztak róla.

A helyi igényekhez igazítják a stratégiát

A Huawei hatalmas előrelépést tett a nemzetközi piacokon, különösen Európában, Latin-Amerikában, az ázsiai-csendes-óceáni térségben, valamint a Közel-Keleten és Afrikában. A helyi igényekhez igazított stratégiáival és hatékony marketingkampányaival még közelebb tudott kerülni a fogyasztókhoz.

A Huawei olyan ismert nagykövetekkel, mint Sir Mo Farah és Pamela Reif, valamint nagyszabású termékbemutató eseményekkel – például Dubajban, Barcelonában és Brazíliában – erősítette meg globális jelenlétét, és hatalmas figyelmet keltett legújabb okosóráival.

A stratégiai lépések révén a Huawei megerősítette vezető szerepét a viselhető eszközök piacán, amellett, hogy továbbra is egyedülálló felhasználói élményt kínál, amely újra és újra elnyeri a fogyasztók bizalmát.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading

Okoseszközök

Új fejezet a Galaxy AI fejlesztéseinek történetében

A Samsung új szintre emeli a mobilélményeket a Galaxy eszközök mesterséges intelligenciával támogatott személyre szabhatóságával.

Az adatvédelemre épülő One UI 7 szoftverfrissítés és az új Now Bar funkció a hatékonyság mellett könnyebben kezelhető mindennapokat is ígér. Az AI-alapú újítások pedig úgy segíthetnek a felhasználóknak, hogy közben megőrzik a személyes adataik biztonságát.

Kevesebb stressz és több szabadidő? Képzeljük el, hogy a segítség automatikusan érkezik, anélkül, hogy kérnünk kellene. A mobil AI korában arra koncentrálni, ami igazán számít nem álom, hanem valóság, amely hamarosan a Galaxy ökoszisztémában is elérhetővé válik.

A Samsung néhány héttel ezelőtt tette elérhetővé a One UI 7 bétaverzióját. Az AI-integrált operációs rendszerrel a vállalat egy új korszakot nyitott meg: az AI platform egyedülálló személyre szabási lehetőségekkel növeli a felhasználók mobilélményét.

A vállalat szemléletmódja az AI személyre szabása terén – az első AI telefon bevezetésétől kezdve, a készülékeken belüli mesterséges intelligencia folyamatos fejlesztéséig – az, hogy ne kössön kompromisszumot az adatvédelem kérdésében. A cél, hogy a felhasználók kihasználhassák az AI mobil előnyeit, amely alaposan ismeri az igényeiket és támogatja őket. Olyan készülékekre van szükségük, amelyek életstílusukhoz igazodnak, növelik hatékonyságukat és segítenek megküzdeni a mindennapi akadályokkal, mindezt a személyes adatokkal való visszaélés veszélye nélkül.

Fejlesztések az adatvédelem érdekében

A Galaxy S széria következő okostelefonjai megjelenését megelőlegezve a Samsung nemcsak több személyre szabási lehetőséget, hanem nagyobb biztonságot is kínál a Galaxy-felhasználóknak. A vállalat ennek érdekében hozta létre a Personal Data Engine-t, egy olyan erőteljes adatvédelmi fejlesztést, amely biztosítja a személyes adatok készülékeken és alkalmazásokon átívelő védelmét.

A személyre vonatkozó adatokat a Knox Vault által kezelt titkosítási kulcs védi gondosan egy biztonságos tárhelyen. Ez ugyanaz a megbízható felület, amelyet az okostelefonon tárolt legbizalmasabb információk, például a biometrikus adatok védelmére használnak. A kiterjedt védelem érdekében a posztkvantum-kriptográfia a jövőben is biztosítja az adatok biztonságát a növekvő kvantumszámítási fenyegetésekkel szemben.

Now Bar

A Samsung még több egyedi mobilélményt kínál a Galaxy-val. A One UI 7 egyik legmeghatározóbb eleme a Now Bar, amely újraértelmezi a személyre szabhatóságot azáltal, hogy a mindennapi műveleteket és a leggyakrabban használt alkalmazásokat egyszerűen illeszti a zárolt képernyőhöz. Ezáltal egy olyan felület jön létre, ahol a felhasználó egy helyen vezérelheti a szórakozását, lemérheti egyéni csúcsidejét az edzésen, útvonaltervet kaphat a következő találkozójához, vagy idegen nyelveken kommunikálhat.

Az új fejlesztések sokoldalú élményekhez biztosítanak hozzáférést. A telefon pedig nem csupán értesítéseket küldhet a tulajdonosának, hanem az életstílusát is támogathatja. Például, ha koreai Szöulból a kaliforniai San Joséba tartó utazáshoz csomagol, a telefon készülődés közben felajánlja, hogy a gyorsabb hozzáférés érdekében hozzon létre egy mappát a legfontosabb alkalmazásokkal. A készülék értesítést küldhet, ha ideje elindulnia a reptérre, hogy ne késse le járatát. Emellett összeállít egy utazási lejátszási listát, hogy megalapozza a hangulatot a hosszú repülőútra. Az időjárás-előrejelzést egyetlen mozdulattal elérheti, nem kell interneten keresgélnie vagy különböző alkalmazásokat megnéznie. A telefon képes az utazás szinte bármely pillanatát megörökíteni, és segít újra átélni a legfontosabb történéseket.

A Galaxy AI akár egész nap tájékoztathatja, személyre szabott, megvalósítható tippekkel és ajánlásokkal ösztönözheti a felhasználót. Újszerű személyre szabás és megbízható adatvédelem. Ez a Galaxy AI fejlesztésének következő lépcsőfoka.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement
Advertisement Hirdetés

Facebook

Advertisement Hirdetés
Advertisement Hirdetés

Ajánljuk

Friss