Connect with us
Hirdetés

Okoseszközök

A Samsung bemutatja a 2023-as Smart Monitor termékcsaládját

smart monitor

A Samsung bemutatta legújabb, 2023-as Smart Monitor termékcsaládját. Az új M8, M7 és M5 Smart Monitorok lehetővé teszik a felhasználók számára, hogy egyedi stílusukhoz és igényeikhez igazítsák az eszközöket, akár videók nézésére, játékra vagy munkára használják azokat.

„Az idei sorozat és különösen a továbbfejlesztett M8 modell egyedülálló Smart Monitor élményt kínál – mondta Hoon Chung, a Samsung vizuális kijelzők üzletágának alelnöke. – A felhasználók egyetlen monitorba sűrítve kapnak egy olyan eszközt, amely a szórakozás, játék, kialakítás, valamint a személyre szabható kényelem területén is segít kiaknázni kreativitásukat.”

Téren és stíluson átívelő elegáns külső

A teljes széria összesen kilenc különböző eszközt foglal magába, amelyek sokoldalúságukkal igazodnak a legkülönbözőbb felhasználói stílusokhoz és igényekhez. Az M8, M7 és M5 Smart Monitorok többféle színben és méretben kaphatók. Az M8 és M7 modellek 32 col, az M5 modellek pedig 32 és 27 col átmérőjű változatokban érhetők el. Az UHD felbontással és 400nit fényerővel érkező M8 modellek változatos színekben, Fehér, Égkék, Napnyugta rózsaszín és Tavaszi zöld árnyalatokban választhatók. Az UHD képes M7 monitor Fehér színű készüléke 300nites fényerőt biztosít, míg a Full HD (FHD) felbontású M5 modell a letisztultabb Fehér és Fekete színekben érkezik.

Az új M8 és M7 modellek ikonikus, karcsú kialakítást kaptak. A készülékek ultravékonyak, az eszköz legkeskenyebb részén 11,39 mm vastagságúak. A monitor és az azt körülvevő környezet kiemelése érdekében az M8 és M7 készülékek hátoldalát egy elegánsabb, halszálkás mintázat borítja. A szabadon dönthető és állítható magasságú talpnak köszönhetően a felhasználók könnyedén állíthatják be az optimális betekintési szöget. A képernyő akár 90 fokos szögben is elforgatható, melynek köszönhetően kevesebbet kell a nagyobb terjedelmű szövegeket görgetni.

Újraírja az okos szórakozás fogalmát

A 2023-ban megjelent Smart Monitor M8 modell több frissítésen, valamint funkciófejlesztésen esett át, mint az előző sorozat készülékei. A 4K felbontással, a HDR+10 támogatással, valamint 400nit fényerő teljesítménnyel az M8 ragyogó és élénk képet biztosít, így a felhasználók egy monitoron élvezhetik az okos megoldások legjavát. Az M8 modell hozzáférést biztosít a sokoldalú Samsung Gaming Hub streaming platformhoz, a Smart Hubon keresztül pedig olyan szolgáltatókhoz, mint a Prime Video, a Netflix vagy a YouTube. Az M8 és az M7 modellek is lefedik az sRGB színskála 99%-át, színpompás tartalmakat megjelenítve az alkotók és tervezők számára.

Továbbfejlesztett monitorok a maximális teljesítményért

A fejlesztők az idei sorozatot úgy alkották meg, hogy könnyen és zökkenőmentesen elvégezhető legyen a távmunka. Az otthoni munkavégzést támogató munkahelyeken a felhasználó távolról is hozzáférhet asztali számítógépéhez mobilis eszközeiről vezeték nélkül, képernyőtükrözéssel. Az M8 monitor könnyen levehető, mágneses SlimFit kamerával rendelkezik, amely zavaró vezetékek nélkül csatlakozik az eszközhöz. A készülék SlimFit kamerája támogatja a FHD felbontást és más videókonferencia megoldásokat is. A felhasználók mostantól az automatikus keretezés legkülönbözőbb funkciót kihasználhatva csatlakozhatnak a Google Meet videóhívásokhoz és más alkalmazásokhoz, ezzel is gördülékenyebbé téve a megbeszéléseket. A fejlesztők tovább bővítették a Többképernyős Mód lehetőségeit is, amelynek köszönhetően a felhasználók egyidejűleg teljes képernyős méretben futtathatják a Microsoft 365 felhőszolgáltatásait és böngészhetnek, így nem szükséges olyan sokszor váltaniuk az alkalmazások között.

A 2023-ban megjelent Smart Monitor-ok felületeinek javítása érdekében számos alkalmazás, így például a SmartThings és a SmartHub is új egér- és billentyűzetvezérlő funkcióval bővült. A felhasználók úgy tarthatják meg az irányítást eszközük felett, hogy mindeközben távirányító nélkül élvezhetik és fedezhetik fel kedvenc tartalmaikat.

A jövő monitorai: új, testreszabható funkciókkal

A felhasználók könnyedén, egyetlen eszközről vezérelhetik készülékeiket a Smart Monitoron megtalálható – a Zigbee és Thread által támogatott – Hub IoT központon keresztül. Az M8 és M7 modellek egyaránt olyan hangasszisztensekkel rendelkeznek, mint például a Bixby vagy az Amazon Alexa, így a felhasználók hangutasításokkal is vezérelhetik eszközeiket. Az új modelleken is elérhetőek a Far Field Voice mikrofonok, így a felhasználók távolabbról beszélhetnek a monitorhoz.

A felhasználók a 2023-as Smart Monitor modelleken elérhető új, My Contents funkció használata során gyorsan kaphatnak hasznos információkat. A készülék készenléti üzemmódban is érzékeli a regisztrált okostelefont, köszönhetően a Bluetooth Low Energy (BLE) technológiának. Ennek köszönhetően a képernyőn szempillantás alatt jelennek meg a felhasználó fényképei, az időjárás és sok más hasznos információ. Amikor az okostelefon a monitor hatótávolságán kívülre esik, a készülék visszakapcsol készenléti üzemmódba.

Elérhetőség és árak

A 2023-as Smart Monitorok a Samsung weboldalán rendelhetők meg. A legújabb monitorok a következő méretekben, az alábbi fogyasztói árakon kerülnek bevezetésre:

  • M8 monitorok: 32 colos méretben 290 000 forint, 27 colos méretben 249 900 forint
  • M7 monitorok: 32 colos méretben 199 900 forint, 27 colos méretben 179 900 forint
  • M5 monitorok (LS32CM500 kiadása): 32 colos méretben 89 900 forint, 27 colos méretben 81 900 forint
  • M5 monitorok (LS27CM501 kiadása): 27 colos méretben 90 900 forint, 27 colos méretben 82 900 forint

További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Okoseszközök

HONOR Watch 5: Könnyed kialakítással és fejlett funkciókkal érkezik az új okosóra

Decemberben Magyarországon is kapható lesz a HONOR legújabb okosórája, a HONOR Watch 5, amely a modern technológia és a kecses dizájn kiváló ötvözete.

A 35 g súlyú, mindössze 11 mm vastagságú óra könnyű és kényelmes, így egész nap lehet viselni. Az 1,85”-os színes AMOLED kijelző 390×450 pixeles felbontással és 340 PPI-vel támogatja a teljes képernyőt lefedő érintéses működést, élénk vizuális élményt nyújtva amellett, hogy kifejezetten fluid a 60Hz-es képfrissítésnek köszönhetően.

Az eszköz szilícium-karbon akkumulátorral rendelkezik, amely 480mAh kapacitásával lenyűgöző, 15 napos üzemidőt biztosít. Turbo X AI Power Management képességével hatékony energiafelhasználást biztosít. Az okosóra nyomon követi az alapvető egészségügyi mérőszámokat is, beleértve a pulzusszámot és a SpO2-szintet, segítve a felhasználóknak, hogy valós időben követhessék nyomon egészségügyi állapotukat.

A használata kifejezetten élvezetes és szórakoztató, amiről a vadonatúj szolgáltatáskártyák gondoskodnak. Ezek hozzáférést biztosítanak az olyan alapvető funkciókhoz, mint az időjárás és a fitneszkövetés, és a nagyobb hatékonyság érdekében egyszerűsítik a napi feladatokat. Sőt, egyetlen kattintással azonnal lekérdezhetőek az egészségügyi adatok. Az egyedi, interaktív óralapok pedig játékossá és szórakoztatóvá teszik a hétköznapokat.

A HONOR Watch 5 vezérlését a 45 fogú, teljesen új kialakítású CNC gomb biztosítja, ami aprólékosan csiszolt részletekkel rendelkezik a könnyű kezelhetőség érdekében amellett, hogy intelligens rezgés-visszacsatolást biztosít. A HONOR Watch 5 a 22mm-es, univerzális szíjakat támogatja, így mindenki stílusához igazíthatja új készülékét.

További információk a HONOR hivatalos honlapján lesznek elérhetők: www.honor.com.

Black November alkalmából a HONOR számos partnerüzlettel együttműködve kínálja kedvezményesen legjobb készülékeit, a csúcskategóriás, hajlítható HONOR Magic V2-től a HONOR 200 szérián és a HONOR Magic6 Pro-n át a megfizethető árú, megbízható HONOR X6b-ig és a HONOR tabletekig. Az akciókban a MediaMarkt, az Euronics és az Auchan vesznek részt, hogy a lehető legjobb áron kerülhessenek a fogyasztókhoz ezek az eszközök. Részletek a konkrét termékekről és kedvezményekről a partnerüzletek kínálatában.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading

Okoseszközök

A Samsung AI TV-k a televíziózás új korszakát hozzák el

A technológia rohamos fejlődése miatt egy-egy tévé beállításához néhány évvel ezelőtt még akár komolyabb szaktudásra volt szükség, hogy a felhasználók kiaknázhassák a készülékükben rejlő lehetőségeket, legyen szó filmekről, sorozatokról vagy videojátékokról.

A mesterséges intelligencia (AI) alkalmazása azonban jelentős mértékben megkönnyítette a készülékek kezelését, beállítását, így a Samsung legújabb AI tévéi mindenkinek könnyed, zökkenőmentes élményt kínálhatnak.

Filmszerű élmény mindenkinek

A Samsung „Képernyők mindenkinek” filozófiájának jegyében a felhasználók kiváló minőségű vizuális élményt élhetnek át otthonukban, legyen szó a filmek, a sportmérkőzések vagy a videojátékok szerelmeseiről. Az AI segítségével a tévék még rugalmasabban igazodhatnak a felmerült igényekhez, az újgenerációs AI TV-k pedig nemcsak az elsőrangú kép- és hangminőséget biztosítják, hanem egy sokkal intuitívabb felhasználói élményt is kínálnak.

AI a képminőség javításában

A mesterséges intelligencia kulcsszerepet játszik abban, hogy a Samsung tévéi kiemelkedő képminőséget nyújthassanak. Az AI Felskálázás például a gyengébb minőségű, régebben készített felvételek minőségét javítja fel, így akár a VHS-ekről bedigitalizált videók vagy DVD-k képe is élesebbé és részletgazdagabbá válhat egy modern, 8K felbontású képernyőn. Az AI Mozgásjavító segít a mozgásokat simábbá tenni, legyen szó sportközvetítésekről vagy akciójelenetekről, míg a Real Depth Enhancer Pro és az Auto HDR Remastering a valósághűbb, mélyebb és élénkebb színek megjelenítését teszi lehetővé.

Kifogástalan kép és akadálymentesség

A nappali fényviszonyok folyamatosan változnak, de a Samsung AI tévéi az Adaptív kép technológiával – a szoba megvilágításához és a nézett tartalomhoz igazodva – automatikusan állítják be a fényerőt és a kontrasztot, hogy a kép optimális legyen, akár napfényben, akár esti félhomályban nézünk filmet. A vállalatnak emellett az is fontos, hogy a felhasználók minőségi élményben részesüljenek, függetlenül attól, hogy valamilyen látási vagy hallási nehézséggel élnek. Az AI-alapú Relumino mód a kontraszt és a fényerő növelésével a képernyő láthatóságán javít, míg az Audio Felirat technológia valós időben alakítja át hangzó szöveggé feliratokat a gyengénlátóknak.

Magával ragadó hang

A Samsung AI tévék nemcsak a képminőség, hanem a hangzás terén is kiválóbb élményeket nyújthatnak. Az Adaptív hangzás a hangzást automatikusan a tartalomhoz igazítja, így egy mélyebb filmdráma csendes párbeszédei éppoly jól hallhatóvá válnak, mint egy akciófilm feszültebb jelenetei. Az AI emellett a környezethez is alkalmazkodik, mivel az Active Voice Amplifier a háttérzaj felismerésével párhuzamosan automatikusan felerősíti a párbeszédeket, így egy forgalmas utca vagy a háztartási gépek zaja sem zavarják meg a tévénézést.

AI a videojátékok szerelmeseinek

Az AI TV-k nemcsak a filmek és sorozatok kedvelőinek nyújtanak élményt, hanem a gamerek számára is előnyöket kínálnak. Az AI automatikus játékmód a játék során lép működésbe, és a játék típusához alkalmazkodva automatikusan optimalizálja a teljesítményt, hogy zökkenőmentesebb játékélményt biztosítson, csökkentve a késleltetés és a mozgáselmosódás jelenségét.

Okosabb otthon, egyszerűbb vezérlés

Az AI segítségével a Samsung tévéi a SmartThings platformon keresztül intelligens otthoni irányítófelületté válhatnak, így a felhasználók egy helyről vezérelhetik összes okoseszközüket. Az AI figyelmeztetheti a felhasználókat, ha nyitva maradt a hűtő ajtaja, vagy segít beállítani a világítást és a hőmérsékletet anélkül, hogy fel kellene állnunk a kanapéról. A Samsung Knox technológia pedig a biztonságért felel, így a vállalat tévéi többrétegű védelmet nyújtanak a kiberfenyegetések ellen.

A Samsung új AI tévéi nemcsak kivételes minőségű képi és hangélményt nyújtanak, hanem egyedülállóan könnyítik meg a készülék kezelését. Az AI a háttérben dolgozik, hogy a felhasználók minőségi élményben részesülhetnek anélkül, hogy folyamatosan a beállításokkal foglalkoznának. Az AI TV-k egy új korszakot hozhatnak el a televíziózásban: egyszerűbbé, élvezetesebbé tehetik a mindennapi pillanatokat, azáltal, hogy otthoni prémium moziélményt kínálhatnak.

A Samsung legújabb készülékeiről további információ érhető el a Samsung weboldalán.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading

Okoseszközök

Trump a TikTok-kal győzött – ez volt a titka a szakértő szerint

Miért hagyjuk, hogy a TikTok vásárlásra csábítson minket? A kulcs a tömegintimitás.

A TikTok nemcsak a fiatalok kedvence, hanem egyre nagyobb hatással van a politikára és az üzleti életre is. Kasza Tamás lezárási specialista szerint Donald Trump választási sikerét is nagyrészt a TikTokon elért tömeges eléréseknek köszönheti. A közösségi platformon kialakuló „tömegintimitás” révén az emberek könnyebben kötődnek a tartalomgyártókhoz, ez pedig vásárlásra ösztönzi őket. Ennek ellenére sokan még mindig ódzkodnak belevágni, és elrettenti őket a videós megjelenés gondolata, amihez az előítéleteik és technikai félelmeik is hozzájárulnak.

Noha a TikTokot leginkább a táncolós, vicces videók felületeként azonosítjuk, egyre több üzletember, cég, sőt politikus fedezi fel ezt a felületet megjelenési lehetőségként. Kasza Tamás lezárási specialista a platform megdöbbentő jelentőségére is felhívta a figyelmet: szerinte ugyanis az USA elnökválasztását is gyakorlatilag a TikTok döntötte el a Z generáció miatt.

„Donald Trump a TikTok révén ért el hatalmas sikert, rendkívüli elérést tudott generálni a választási kampány során. Mellette olyan üzleti influenszerek is szerepet kaptak, mint Elon Musk és Grant Cardone. Érdekes adat, hogy még Rihanna, Taylor Swift vagy Beyoncé sem tudta befolyásolni a választások kimenetelét. Ez is arra utal, hogy a »táncos videóknak« nincs valódi gazdasági vagy politikai befolyása. Mindhárman a demokrata elnökjelölt mellett kampányoltak, és több százmilliós követőtáborral rendelkeznek, mégis hiába értek el rengeteg embert, ez nem tükröződött a választások eredményeiben” – mondta Kasza Tamás.

2025-ben a tömegintimitás lesz a trend

Az értékesítési szakértő és tréner szerint a magyar vállalkozások számára is nagy tanulság lehet a TikTok térhódítása, nem mindegy azonban, hogyan kezdenek el tartalmakat gyártani erre a felületre.

„A nagy eléréshez nem kell feltétlenül influenszerekkel együttműködnie egy vállalkozásnak. Elég annyi, hogy elkezdenek olyan videókat gyártani, mintha egy ügyfelüknek magyaráznák a termékeik vagy a szolgáltatásaik lényegét. A lényeg, hogy kezdjenek el magukról beszélni. Az érzelmi kapcsolódás ugyanis fontosabb, mint az, hogy a cég  hány éve van a piacon, a követőszám pedig az algoritmus működése miatt gyorsan növekedhet” – ecsetelte a szakértő.

Kasza Tamás egy új, 2025-ös trendre is rávilágított, amelyet tömegintimitásnak hívnak, a lényege pedig az, hogy a nehézségeinket és a problémáinkat is közhírré tehetjük.

„Ez egyébként Taylor Swift sikerének is a titka a zenében, hisz a saját életét énekli meg, míg a többi énekes csak dalokat ad elő. Az ő követői azonban végig tudják mondani az egész életét. A közösségi médiában úgy kell beszélni, mintha egy barátnak vallanánk meg a nehézségeinket. A közösségi médiában ez ugyanolyan fordulat, mint ami a szuperhősfilmekben is volt a hetvenes években, amikor a szuperhősök gyengeségeit helyezték előtérbe a filmekben, hisz addig tökéletesek voltak. De volt egy pont, ahol emberivé váltak”- magyaráza a szakértő.

Friss adat: A TikTok felé fordulnak a magyar kisvállalkozások

A szakértő szerint a magyar üzletemberek egyre inkább felismerik a TikTok lehetőségeit, amely nemcsak Trump sikere miatt lett vonzó, hanem azért is, mert a kisebb vállalkozások számára jelenleg ez az egyetlen megfizethető platform, ahol szélesebb körben láthatóvá válhatnak.

„Ma már a Facebookot és a Google-t csak havi 700-800 ezer forintnál nagyobb hirdetési költséggel érdemes használni. Ennél kevesebb összeg kidobott pénznek számít, mivel nem hoz megfelelő eredményt, ami a magyar kisvállalkozások többségét kirekeszti ebből a körből. Számukra most a TikTok a legelérhetőbb platform, amely egyelőre még nem hirdetési felület, mint a Facebook, de nem tudni, meddig marad ez így” – fogalmazott Kasza Tamás, aki felmérést is végzett a magyar mikro- és kisvállalkozások körében az idei üzleti problémákról.

A felmérésben a válaszadók 41%-a az ügyfélszerzést jelölte meg fő kihívásként, amely gyakran összefügg a nehéz gazdasági helyzettel és az élesedő piaci versennyel. Ezenkívül a válaszadók 32%-a az alacsony bevételt vagy a bevételnövelés szükségességét említette, ami szoros összefüggésben van az ügyfélszerzéssel, és rámutat a profitabilitás fenntartásának nehézségeire.

Bárki sztárrá válhat

A szakértő szerint nehéz előre megjósolni, hogy a TikTokon kik és milyen tartalommal futnak be.

„Sokan lettek sikeresek, akikről nem is gondolta volna senki, hogy a TikTokkal fog befutni. Ezen a platformon egy teljesen más közönség és nézőpont van jelen, mint az egyéb felületeken, előre pedig szinte lehetetlen megmondani, hogy valaki tízezer vagy 250 ezer főt fog-e elérni. A Megasztáros Pál Péter például a TikToknak köszönhetően került be Netflix-sorozatokba, a stúdiók ugyanis már nézik azt is, hogy olyan statisztákat szerepeltessenek, akiknek sok követője van, hogy minél többen nézzék meg a filmeket” – hívja fel a figyelmet Kasza Tamás.

Kasza példaként említette a Bitang Burger ügyvezetőjét, Radnóti Máriát is, a cég ugyanis elnyerte Magyarország legjobb hamburgere díjat, és egy kis hamburgerezővel akkora forgalmat bonyolítottak, hogy egy étterem is megirigyelné. Kasza Tamás rendezvényén, a Kasza napon nemcsak Radnóti Mária segít rávilágítani arra, hogyan kell láthatóvá válni a digitális térben, de számos influenszer és vállalkozó is segíti az érdeklődőket az előadásaival.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement
Advertisement Hirdetés

Facebook

Advertisement Hirdetés
Advertisement Hirdetés

Ajánljuk

Friss