2023. szeptember 19-én hivatalosan is megnyílt a LEDVANCE igazi kuriózumként létrejött, első közép-kelet-európai bemutatóterme, egy egyedülálló, inspiráló, okos stúdiólakás, mely a legkorszerűbb SMART+ fényforrások és lámpák világába vezeti be a budaörsi Haluxvill villamossági szaküzletbe érkező ügyfeleket, lakberendezőket és vásárlókat egyaránt, környezettudatos, gazdaságos és ízléses világítási megoldásokon keresztül. A letisztult stílusú otthonná berendezett bemutatóterem és a benne található termékkínálat tökéletesen visszaadja azt a fokozott kényelmet, modern hangulatot, mely a mindennapi életminőséget növelheti, valamint az egekbe szökött energiaárakkal szemben is hatékony segítséget nyújt.
LEDVANCE bemutatóterem – „OKOS FÉNYEK OTTHONA” a Haluxvill budaörsi szaküzletében
Intelligens termékek testközelből
A LEDVANCE, a világ egyik vezető világítástechnikai gyártójaként küldetésének tekinti, hogy vásárlóinak alapos tájékoztatást adjon energiamegtakarítás témájában. Részben innen is jött az elképzelés, hogy a márka egyik legfontosabb e-kereskedelmi partnerével, a Haluxvill-lel együttműködve létrehozza a vizuálisan és termékportfólió tekintetében is egyedi okos stúdiólakást, melynek a Haluxvill budaörsi villamossági szaküzletének felső szintje ad otthont.
A hatékony munkavégzést, egészséget és jóllétet szolgáló, fenntartható világítási megoldások szakértőjeként ismert LEDVANCE különleges bemutatóterme a megnyitó esemény vendégeinek is segített „testközelbe” hozni az automatizált világítás használatát és lehetőséget adott, hogy otthoni környezetben ismerkedjenek meg az intelligens fényforrások egyszerű, ám nagyszerű működésével és további előnyeivel.
„A feladat adta magát; ha már lámpatestek, akkor legyen intelligens világítás, és tegyük ezt rendhagyó módon, amely szerint otthoni környezetet teremtve, jóval „emészthetőbb”, érthetőbb formában szemléltessük az akár applikációval is vezérelhető SMART+ termékeinket. Így született – a Haluxvill-lel való közös gondolkodásból – az okos stúdiólakás ötlete, és kezdődött el a helyiségek megálmodása: előszobával, fürdőszobával, nagyszobával, olvasósarokkal, a bejárati ajtónál lévő terasszal és mini kerttel. A LEDVANCE oldaláról a 3D tervezés, illetve a látványterv elkészítésének koordinációja, valamint a kivitelezés Sárközi Andrea marketing manager munkáját dicséri” – mondta Magyar István, a LEDVANCE e-kereskedelmi és kiskereskedelmi vezetője.
Magyar István, a LEDVANCE e-kereskedelmi és kiskereskedelmi vezetője a LEDVANCE bemutatóterem megnyitóján
Teremtsd meg virtuális otthonod!
A LEDVANCE SMART+ termékcsaládja tehát kifejezetten otthoni környezetre szabva ad kiemelkedően gazdaságos és komfortos megoldásokat automatizált világítás témában. E termékek megvásárlásakor érdemes azonnal a LEDVANCE SMART+ applikációt letölteni, mely rendkívül egyszerűen és gyorsan elvégezhető.
„A technológiáról elmondhatjuk, hogy közel 90%-os energiamegtakarítás érhető el vele, de itt már nem csupán a LED adta előnyökről beszélhetünk, hanem arról is, hogy ezek a termékek rendkívül széles körben programozhatóak, vezérelhetőek, akár napi rutinokat is beállíthatunk az applikáció segítségével a fényforrásokba, lámpatestekbe, kül- és beltéren egyaránt” – tette hozzá Magyar István.
Az app – pofonegyszerű használatával és személyre szabhatóságával – minden korosztály szívébe belopta magát. Az intelligens világítási megoldások ugyanis lehetővé teszik a felhasználók számára, hogy rugalmasan vezéreljék a világítást a környezeti feltételek és a hangulatuk függvényében.
A LEDVANCE lámpái mindemellett képesek bioritmusunkhoz alkalmazkodni, amely szintén az appon belül beállítható, így mindig az éppen kívánt színhőmérsékleten és fényerővel világít lámpánk, pont amire szükségünk van. Ráadásul az applikáció használatához közösségi élmény is társulhat, hiszen az alkalmazásnak köszönhetően az egy háztartásban élőknek lehetőségük nyílik megosztani egymással vagy bárkivel okos otthonuk irányítását. Amennyiben a „meghívott” rendelkezik applikációval, be tud kapcsolódni, és szintén kedve szerint szabályozhatja az eszközöket. Az applikáción belül az eszközök párosítása is nagyon egyszerű és automatikus, például külön neveket lehet adni a helyiségeknek, ahol az okoslámpákat használják.
Eddig technológiától függően külön volt a LEDVANCE SMART+ Wi-Fi illetve SMART+ Bluetooth alkalmazás, melyek még mindig elérhetők külön-külön is, viszont a közeljövőben beolvadnak az egységes LEDVANCE SMART+ applikációba. Az új applikáció alapvető egyedisége abban rejlik, hogy mostantól egyetlen alkalmazás képes a Wi-Fi-vel és Bluetooth-szal működő okostermékeket vezérelni.
Adatbiztonság szempontjából is megbízható társ az app, a LEDVANCE ugyanis a személyes adatokat és az okosotthonokhoz kapcsolódó információkat egy német, a nyilvánosság számára nem elérhető felhőben tárolja, meggátolva ezzel azok kiszivárogtatását. Az alkalmazás emellett harmadik féltől származó szolgáltatásokkal és API-kkal is minden további nélkül integrálható.
A felhasználói élmény teszi népszerűvé az appot
Ideális tulajdonságainak és a felhasználói élménynek köszönhetően a LEDVANCE SMART+ applikáció egyre nagyobb népszerűségnek örvend hazánkban és szerte a világon. A 2023. június 28-án bevezetett új applikáció szeptember közepéig közel 66 000 (iOS 32 000 / Android 33 700) letöltést ért el globálisan. Induláskor 20 országban volt elérhető, ami mára 75 országra bővült ki. (Csak összehasonlításképp: a még meglévő különálló LEDVANCE SMART+ Wi-fi és BT appok több mint 2,3 millió letöltést értek el együttesen az elmúlt években.)
A számok valamennyi korosztályt lefedik: a fiatalok körében modern, trendi jellegével hódít, a középkorúak csoportja esetében az egyszerű használat adja a vonzerőt, míg az idős korosztály a kényelmi szempontok okán nyitott az intelligens világításra.
Csere helyett okosíts!
Energiatakarékosság és pénztárcabarát lehetőségek tekintetében további jó hír, hogy a LEDVANCE „felokosításra” is kínál megoldást, így a háztartásokban eddig használt fényforrásokat nem minden esetben kell lecserélni, csupán kiegészíteni az extra tudással felvértezett, „rezsicsökkentő képességgel” is rendelkező okosdugaljakkal. Ezekkel nincs más teendő, mint bedugni őket a hagyományos csatlakozó aljzatba, és onnantól kezdve mobilról, app-on keresztül bárhonnan vezérelhetővé válik az adott eszköz, továbbá a beépített fogyasztásmérő információkkal szolgál az elhasznált energiamennyiségéről is.
Haluska Péter, a Haluxvill Kft. ügyvezetője. LEDVANCE bemutatóterem – „OKOS FÉNYEK OTTHONA” a Haluxvill budaörsi szaküzletében
Haluska Péter, a Haluxvill Kft. ügyvezetője a következőt emelte ki a LEDVANCE „OKOS FÉNYEK OTTHONA” kapcsán:
„A LEDVANCE bemutatótermével kényelmes környezetben tudjuk a vásárlóinkat inspirálni, segíteni a döntésben, a kevesebb több elve alapján. Ahelyett, hogy 200 lámpát kitennénk a polcra és rájuk bíznánk a választást, évtizedes tapasztalatunkat, hozzáértésünket felhasználva támogatjuk őket és partnereinket abban, hogy valóban minőségi és a saját életterükhöz alkalmazkodó megoldásokat találhassanak nálunk. Tapasztalatunk szerint az egyszerre bemutatott óriási termékmennyiség sokkal inkább elbizonytalanítja a vásárlót és elveszi a kedvét.
Az inspiráló otthoni közeg viszont segít abban, hogy ne a bizonytalanság, hanem a magabiztosság felé mozdítsuk el partnereinket és azokat, akik betérnek hozzánk. Az okos stúdiólakás koncepció mentén gondosan kiválasztott stílusos, trendi lámpák tehát nem fedik le a Haluxvill által forgalmazott, LEDVANCE SMART+ lámpatestek teljes portfólióját, de nem is ez a cél, sokkal inkább egy életérzést szeretnének átadni egyfajta jövőbe mutató megoldásokat felvonultató, kényelmesebb, élhetőbb otthoni környezetben.”
A távvezérelhető, költséghatékony okos fényforrások, a LEDVANCE SMART+ okos eszközök nagy sikert arattak a LEDVANCE bemutatótermének hivatalos megnyitóján is – az applikációt tableten keresztül próbálhatták ki a rendezvény vendégei, akik egyúttal a helyszín nyújtotta izgalmas látogatói élményt is megtapasztalhatták.
Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA.
A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével.
A futurisztikus hangvételű videó, amely drónokkal történő kiszállítást és más elképzelt technológiai újításokat is bemutat, egy váratlan és játékos elemmel is szolgál: egy repkedő polip jelenik meg a történetben! Aggodalomra semmi ok, a polip valójában nem repül. Az igazi meglepetés az, hogy az áruházban a vásárlók valóban meglepő, forradalmi technológiai megoldásokkal találkozhatnak.
Az IKEA soroksári áruházában robotizált raktárterek, digitális tervező kioszkok, valamint okos alkalmazások segítik a vásárlókat, hogy még gyorsabban és kényelmesebben intézhessék vásárlásaikat. Az új Kompass alkalmazás például megmutatja, hol találják meg a kívánt termékeket, és azt is, hogyan juthatnak el hozzájuk a legrövidebb úton.
A CGI videó nemcsak az áruházat, hanem annak jövőbe mutató innovációit is kiemeli. A soroksári IKEA fejlesztései kifejezetten a vásárlói élmény magasabb szintre emelését szolgálják: az új digitális képernyők, vizuális falak és az interaktív tervező szoba lehetővé teszik, hogy a vásárlók előre betáplált IKEA terveket jelenítsenek meg a falakra vetítve, mindezt valós méretben.
Az IKEA számára fontos, hogy a vásárlók ne csak termékekkel, hanem élményekkel is gazdagodjanak. Az áruház a jövő technológiai újításait ötvözi a kényelmes, gyors és interaktív vásárlói élménnyel, amely szórakoztató és praktikus is.
„A CGI videó egy szórakoztató és figyelemfelkeltő módja annak, hogy bemutassuk áruházunk új, innovatív sajátosságait, amelyek már most elérhetőek minden vásárlónk számára. Szeretnénk, ha vásárlóink végre megtapasztalhatnák a jövő áruházának világát, miközben az új megoldásokat is felfedezik. A repülő polip ugyan csak a fantázia szüleménye, de az új, élményalapú szolgáltatások és innovációk valóban elérhetőek!”
– mondta Iva Pohlová az IKEA cseh–magyar–szlovák régiójának marketingkommunikációs vezetője.
A soroksári IKEA áruház nem csupán egy vásárlóhely, hanem egy élményközpont is, amely folyamatosan új ötletekkel és technológiai megoldásokkal törekszik forradalmasítani a vásárlói élményt.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki.
Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban.
A HONOR MagcicPad2 12,3 hüvelykes HONOR Eye Comfort kijelzője 144 Hz-es képernyőfrissítési frekvenciával rendelkezik, ami lenyűgöző vizuális élményt nyújt. A kettős TÜV tanúsítványú táblagép emellett olyan fejlett innovációkkal biztosítja az optimális szemvédelmet, mint az AI Defocus Display, a 4320 Hz-es nagyfrekvenciás PWM fénytompítás, a Circadian Night Display és a Dynamic Dimming funkciók.
A HONOR MagicPad2 nemcsak vizuális képességeivel, hanem hangélményével is kitűnik. A nagy amplitúdójú, nyolc hangszórós rendszerrel párosított, IMAX minősítésű eszköz bármikor és bárhol filmszerű audiovizuális élményt biztosít. A HONOR Spatial Audio Technology beépítésével a készülék elődjéhez képest 25%-kal szélesebb hangmezővel rendelkezik, még összetettebb lehetőségeket biztosítva.
A HONOR MagicPad2-t a Snapdragon® 8s Gen 3 mobil platform hajtja, amely prémium élményt nyújt, beleértve a nagy teljesítményű, készülékre telepített generatív AI-t és a hiperrealisztikus játékokat. A hatalmas, 10050mAh kapacitású akkumulátor erőteljes, megbízható alapot biztosít a munkához és a szórakozáshoz, amelyet a 66W-os gyorstöltési technológia egészít ki a hatékony energiafogyasztásért.
A HONOR MagicPad2-n az új MagicOS 8.0 rendszer fut, amely szándékalapú funkciókat biztosít, kiismerve a felhasználok szokásait és igényeit. Emellett erőteljes AI képességekkel rendelkezik, így példátlanul intelligens élményt kínál. A Magic Portal funkció képes előre megjósolni az igényeket, lehetővé téve a felhasználók számára, hogy ütemterveket hozzanak létre vagy több feladatot osszanak ki egy hosszú lenyomással és húzással. A hangból szöveggé alakítástól a kézírás-szépítésen át a képletfelismerő képességekig az AI-vezérelt irodai programok tovább fokozzák a termelékenységet.
A HONOR MagicPad2 a MediaMarkt kínálatában lesz elérhető december elejétől, fekete színben, 139 990 Ft-os ajánlott fogyasztói áron.
További információk a HONOR hivatalos honlapján olvashatók: www.honor.com.
A Black November alkalmából a HONOR számos partnerüzlettel együttműködve kínálja kedvezményesen legjobb készülékeit, a csúcskategóriás, hajlítható HONOR Magic V2-től a HONOR 200 szérián és a HONOR Magic6 Pro-n át a megfizethető árú, megbízható HONOR X6b-ig és a HONOR tabletekig. Az akciókban a MediaMarkt, az Euronics és az Auchan vesznek részt, hogy a lehető legjobb áron kerülhessenek a fogyasztókhoz ezek az eszközök. A Telekomnál a HONOR 200 Pro-hoz ingyenes HONOR 200 Lite is jár december végéig, míg a HONOR 200-hoz egy HONOR Pad X8a. A HONOR Magic6 Lite-hoz ajándék HONOR Band 9 okoskarkötő jár. Részletek a konkrét termékekről és kedvezményekről a partnerüzletek kínálatában.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
A Rakuten Viber új biztonsági megoldásokat vezet be a márka és a felhasználók közötti kommunikáció biztonságának növelése érdekében
A Rakuten Viber, a biztonságos globális üzenetküldési megoldások úttörője és Európa vezető szuperalkalmazása új megoldásokat vezet be a kommunikáció további védelme érdekében.
A vállalkozások mostantól gyorsan hitelesíthetik a felhasználókat a bizalom növelése és a csalások csökkentése érdekében, még biztonságosabbá téve az interakciókat.
Az ellenőrző üzenetek zökkenőmentes módot biztosítanak az ügyfelek hitelesítésére az egyszer használatos jelszavak (OTP-k) segítségével. A konverziók növelésére tervezett, kész sablonokkal a vállalkozások az SMS-eknél alacsonyabb költséggel és előre meghatározott kézbesítési időn belül küldhetnek titkosított OTP-ket. Amikor a felhasználók Viber hitelesítési üzenetet kapnak, a csevegésben található „másolás” gomb segítségével, akár a Viber megnyitása nélkül is azonnal lemásolhatják a PIN-kódot. Ezáltal gyors és zökkenőmentes lesz a hitelesítési folyamat.
A SecurePlus üzenetek magasabb biztonsági szintet adnak a címzett számának ellenőrzésével, amivel megerősíthetik, hogy azt nem jelölték meg potenciális csalás gyanújával. Magánjellegű és érzékeny információk, például tranzakciós adatok és bankszámlakivonatok csak akkor kerülnek továbbításra, ha a Rakuten Viber valós időben ellenőrizte a címzettet. Ezt a megoldást eredetileg Európa egyik vezető bankja, az Eurobank számára fejlesztették ki, de most már világszerte elérhető. Célja, hogy megfeleljen a pénzintézetek és más, érzékeny ügyféladatokat kezelő iparágak, köztük a biztosítási és gyógyszeripari ágazat igényeinek.
Female hands hold phone with isolated screen on background of street lights
Ezeket az új frissítéseket kiegészíti a Rakuten Viber nemrégiben megszerzett SOC 2 Type II tanúsítványa. Ez egy szigorú biztonsági ellenőrzés, amely igazolja az alkalmazás robusztus adatvédelmi intézkedéseit. A Rakuten Viber titkosítást biztosít az átvitel során a márkák és a felhasználók közötti kommunikációhoz, miközben a privát és csoportos csevegések, valamint a magánhívások esetében is végponttól végpontig tartó titkosítást biztosít. Éppen ezért választotta a Stiftung Warentest biztonság szempontjából legjobb három üzenetküldő és telefonáló alkalmazás egyikének a Rakuten Vibert. Az alkalmazás fokozott védelmét az jelenti, hogy a privát üzeneteket soha nem tárolják a szuperalkalmazás szerverein, és minden kapcsolat HTTPS-biztos marad.
Sokratis Kalamatianos, az Eurobank digitális megoldásokért felelős munkatársa így nyilatkozott:
„Bankként a biztonság a legfontosabb számunkra.Az Eurobank számára igazán kifizetődő volt a Rakuten Viberrel való együttműködés az érzékeny információk védelmét fokozó termék kifejlesztésében.A folyamat során zökkenőmentes volt az utunk, amit a biztonság iránti közös elkötelezettségünk vezérelt.Innovatív együttműködésünk bizonyítéka, hogy ezt a megoldást a továbbiakban is használni fogjuk.”
„A biztonság a Rakuten Viber DNS-ének része”
– mondta Cristina Constandache, a Rakuten Viber bevételi igazgatója.
„Mivelaz online vásárlók 60%-a ma már a biztonságot és az átláthatóságot helyezi előtérbe a vállalkozásokkal való kommunikáció során, elengedhetetlen a bizalom újradefiniálása.Új megoldásaink megerősítik elkötelezettségünket minden márka-felhasználó interakció védelme mellett, miközben szilárdítjuk szerepünket biztonságos szuperalkalmazásként.Küldetésünk, hogy olyan platformot hozzunk létre, ahol mindenki zökkenőmentesen, a kommunikáció adatvédelmében és integritásában bízva vehet részt.”
Az új biztonsági megoldások igény szerint világszerte elérhetőek a vállalkozások számára.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!