Helló Magyarország! – A Klarna kamatmentes Fizetés 3 részletben szolgáltatással és vásárlási alkalmazással lép be a magyar piacra.
Belépett a magyar piacra a Klarna,az AI-alapú globális fizetési és vásárlási szolgáltató. A fintech cég a szerződött kiskereskedelmi partnereinél lehetővé teszi a Fizetés 3 részletben szolgáltatást, így a fogyasztók vásárlásaikat három kamatmentes részletre oszthatják, és még azelőtt megkapják a terméket, hogy a teljes összeget kifizetnék. A Klarnával már lehet fizetni többek között az Orsay divatmárka, a Footshop, a Zoot és a Puma webáruházaiban. A következő hetekben pedig további márkák megjelenése várható.
A 2005-ben Svédországban alapított Klarna az elmúlt két évben egyre bővítette jelenlétét Közép- és Kelet-Európában, és a régió több országa után most Magyarországon is megkezdte működését. Mától a magyar vásárlók a Klarna Fizetés 3 részletben szolgáltatását a Klarna kiskereskedelmi partnereinél online és a Klarna alkalmazáson keresztül is használhatják. A vásárlók három kamatmentes részletben fizethetnek (Fizetés 3 részletben), az első részletet a vásárláskor, a többi részletet pedig 30 naponként kell kifizetniük. Ez lehetővé teszi a fogyasztók számára, hogy egyenletesen eloszthassák vásárlásaik költségeit, és még azelőtt megkapják a terméket, hogy a teljes összeget kifizetnék.
A Klarna által 2023 nyarán elvégzett kutatás* adatai alapján a magyarok nagy részének érdekes lehet ez a megoldás. A felmérésben résztvevők 79%-a szívesebben vásárolna olyan webáruházban, ami lehetővé teszi, hogy a terméket még azelőtt megnézhesse, kipróbálhassa, mielőtt fizetne érte. 59%-uk válaszolt úgy, hogy nagyobb biztonságban érzi magát, ha az online áruházban lehetőség van arra, hogy szállítás után fizethessen. Érdekesség, hogy bár Magyarországon a BNPL-típusú megoldások (Buy Now Pay Later – vásárolj most, fizess később) viszonylag újak, a lakosság közel fele (48%) úgy nyilatkozott, hogy drágább termék vásárlása esetén szívesebben osztaná meg a fizetést a BNPL segítségével.
„Szuper izgalmas, hogy a Klarna Magyarországra érkezik. A fogyasztók világszerte belefáradtak a hagyományos bankok trükkjeibe, és új, egészségesebb módszert keresnek pénzügyeik intézésére”
– mondta a magyar piacra lépés kapcsán Sebastian Siemiatkowski, a Klarna vezérigazgatója.
A világszerte havi több mint 150 millió aktív felhasználóval rendelkező Klarna támogatja a fogyasztókat a megalapozott döntések meghozatalában. Az alkalmazásban a felhasználók kezelhetik a pénzügyeiket, egy helyen követhetik a kiadásaikat, emellett tárolhatják a digitális nyugtákat, nyomon követhetik a szállítást és a visszaküldést, vagy megkereshetik a legjobb ajánlatokat.
Az Orsay divatáruház az egyik első olyan márka, amely a Klarna rugalmas fizetési rendszerét kínálja Magyarországon. „Nagyon fontos számunkra, hogy biztonságos, rugalmas fizetési módokat kínáljunk a fogyasztóknak, hogy megfelelhessünk az elvárásaiknak, ezért örülünk, hogy a Klarna partnerei lehetünk a magyar piacra lépéskor” – mondta Jan Fahoun, az Orsay vezérigazgatója. A Klarnának világszerte több mint 500 000 kiskereskedelmi partnere van. A magyar piacon a következő hetekben további helyi és nemzetközi márkák jelennek meg a platformon.
„Ez egy nagyon fontos lépés a Klarna számára, és örülök, hogy Lengyelország, Csehország és Románia után a közép-kelet-európai régióban való terjeszkedésünk következő állomása Magyarország. Ahogy más országokban, úgy itt is partnerei szeretnénk lenni a helyi kiskereskedőknek, akiket tapasztalatunkkal és globális jelenlétünkkel támogatunk, segítve őket a helyi növekedésben és a külföldi terjeszkedésben”
– tette hozzá Lukasz Dwulit, a Klarna CEE régiós vezetője.
A magyar piacra lépéssel a Klarna már 24 országban érhető el. Globális márkaként könnyebb támogatni a helyi kereskedők fejlődését, lehetővé téve számukra, hogy más piacok fogyasztói számára olyan rugalmas fizetési lehetőségeket kínáljanak, amelyeket már jól ismernek. A Klarna a fizetési szolgáltatásokon kívül marketing-szolgáltatási csomagokat kínál kiskereskedelmi partnereinek, amelyek segítenek az érdeklődők bevonzásában, vásárlóvá konvertálásában és megtartásában.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!