Szórakozás
A Sony bejelentette az új, vezeték nélküli, zajszűrős WF-C700N fülhallgatót, kényelmes, stabil illeszkedéssel és magával ragadó hangzással, valamint a WH-1000XM5 fejhallgatót éjkék színben
A Sony az új vezeték nélküli fülhallgatója – a WF-C700N – bejelentésével még egyszerűbbé teszi a zenehallgatást bárhol.
A WF-C700N ideális, ha valaki szeretne átállni a valóban vezeték nélküli fülhallgatókra anélkül, hogy kompromisszumot kötne a kényelem és a stabilitás terén, miközben magával ragadó hangminőséget és zajszűrést szeretne élvezni.
Zsebben elférő kényelem és minőség
A WF-C700N-t a kényelem és a stabilitás szem előtt tartásával tervezték, függetlenül a fülmérettől. A Sony a WF-C700N tervezésénél figyelembe vette a világ első fülhallgatójának 1982-es bemutatása óta összegyűjtött kiterjedt fülforma-adatokat, valamint a különböző fültípusok érzékenységének értékelését. A WF-C700N fülhallgató az emberi fülhöz tökéletesen illeszkedő formát kombinálja az ergonomikus felületi kialakítással a stabilabb illeszkedés érdekében, így hosszabb ideig használható a fülhallgató anélkül, hogy szünetet kellene tartani.
A henger alakú töltőtáska kicsi és könnyen hordozható zsebben vagy táskában, így a fülhallgatót bárhová el lehet vinni. A tok geometrikus mintázatú textúrával rendelkezik a stílusos, fényűző megjelenésért és érzésért.
A WF-C700N textúráját, minőségét és színeit az egyéni stílusokat és kényelmet szem előtt tartva tervezték. Fekete, fehér, levendula és mentazöld színek közül lehet választani, így megtalálható az egyedi ízlésekhez leginkább megfelelő darab.
Több zene, kevesebb háttérzaj
A WF-C700N készülékkel csak a felhasználó és a zene van. A zajszűréssel kiiktathatók a háttérzajok, illetve az Ambient Sound Mode-nak köszönhetően tartható a kapcsolat a természetes környezettel.
Az Ambient Sound üzemmódban a feedforward mikrofonok az ember körül lévő környezeti hangok nagyobb részét rögzítik, így természetes hallgatási élmény élvezhető, miközben kapcsolatban lehet maradni a környezettel. A Sony | Headphones Connect alkalmazásban személyre szabhatók a beállítások, vagy a Focus on Voice beállítással a fülhallgató levétele nélkül is lehet beszélgetni. Így például be lehet lépni egy kávézóba, és gyorsan, könnyedén rendelni, majd ugyanilyen gyorsan hátradőlni, és zavartalanul élvezni a kedvenc zenéket.
A WF-C700N adaptív hangvezérléssel is rendelkezik, amely a környezeti hangbeállításokat attól függően állítja be, hogy a felhasználó hol van és mit csinál. Felismeri azokat a helyeket, amelyeket gyakran látogatnak, például a munkahelyet, az edzőtermet vagy a kedvenc kávézót, és a helyzetnek megfelelő hangmódokat kapcsolja. Ezzel zökkenőmentesen lehet mozogni a környezetben, miközben szólhatnak a kedvenc előadók és a szórakoztató műsorok.
Minden ütem magas minőségben
A WF-C700N kiváló minőségű hangzást biztosít a DSEE (Digital Sound Enhancement Engine) technológiának köszönhetően. Ráadásul a Sony eredeti, 5 mm-es meghajtóegységének segítségével a WF-C700N nagyot üt, kis mérete ellenére erőteljes basszust és lenyűgözően tiszta énekhangot produkál, kihozva a legjobbat bármilyen műfajból vagy szórakozásból. A Sony | Headphones Connect alkalmazásban található EQ-beállításokkal a zene is a saját ízlésnek megfelelően módosítható.
Könnyed zenehallgatási élmény
A WF-C700N vezeték nélküli fülhallgató hosszú, akár 15 órás akkumulátor-üzemidővel, IPX4 vízállósággal és intelligens funkciókkal a mindennapi élethez készült.
A teljes kényelem érdekében a WF-C700N Multipoint connection megoldással rendelkezik, ami azt jelenti, hogy egyszerre két Bluetooth® eszközzel is párosítható. Így amikor hívás érkezik, a fülhallgató tudja, hogy melyik készülék csörög, és automatikusan a megfelelőhöz csatlakozik.
A WF-C700N megbízható hívásminőséget biztosít a Wind Noise Reduction Structure technológiának köszönhetően, amely még szeles időben is tisztán adja vissza a beszédhangot.
WH-1000XM5 már éjkék színben is
A WH-1000XM5 2022-es bevezetése óta a vezeték nélküli fejhallgató számos díjat és kritikai elismerést kapott iparágvezető zajszűréséért és kiváló hangminőségéért. Most a Sony a rendkívül népszerű WH-1000XM5 minden kedvelt technológiáját új, stílusos Midnight Blue, azaz éjkék színben kínálja, így még inkább személyre szabható a hallgatási élmény.
A fenntarthatóság szem előtt tartásával tervezve
A Sony nemcsak stílusosan tervezte a WF-C700N és a WH-1000XM5 Midnight Blue készülékeket, hanem a fenntarthatóságot is szem előtt tartja. Mindkét modell csomagolóanyagában nulla műanyag található, ami tükrözi a Sony elkötelezettségét a termékeik és gyakorlatuk környezeti hatásainak csökkentése iránt.
Árazás és elérhetőség
- A WF-C700N 2023 áprilisától elérhető nagyjából 120 eurós áron.
- A WH-1000XM5 Midnight Blue 2023 áprilisától elérhető nagyjából 420 eurós áron.
A WF-C700N részletes termékinformációja elérhető a következő honlapon: https://www.sony.hu/headphones/products/wf-c700n
A WH-1000XM5 Midnight Blue részletes termékinformációja elérhető a következő honlapon: https://www.sony.hu/electronics/fejpantos-fejhallgatok/wh-1000xm5
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
Szórakozás
Ezek a Black Friday sztárjai Magyarországon
Itthon egy robotporszívó, Lengyelországban a legújabb csúcs iPhone vezeti a toplistát
Az ünnepi vásárlási szezont elindító, tengerentúli eredetű, kihagyhatatlan ajánlatokkal csábító Black Friday, vagyis fekete péntek – a nevével ellentétben – ma már messze nem az a kaotikus, egy napig vagy legfeljebb egy hétvégén át tartó akciós időszak, ami még néhány éve is volt. Magyarországon – és a környező régióban – a leárazások időszaka immár hetekig tart. A vásárlóknak így több idejük van tervezni, összehasonlítani az árakat, és átgondoltabb döntéseket hozni, a kereskedőknek több lehetőségük van az ajánlataik népszerűsítésére, és a futárcégek terhelése is jobban eloszlik.
És hogy mit vásárolunk ilyenkor?
A legnagyobb európai hátterű online piactér, az Allegro régiós összehasonlító adatai szerint a magyar vevők idén is inkább a praktikus, családcentrikus termékeket keresik. A legjobban teljesítő kategóriáknak itthon így a gyerekeknek szóló árucikkek, az elektronikai termékek és a sport- és szabadidős eszközök számítanak. Hasonló trend figyelhető meg Csehországban és Szlovákiában is, míg Lengyelországban az elektronikai termékek, a szupermarketes áruk, az otthoni dekorációs cikkek és irodai kiegészítők fogynak a legjobban az idén.
Ennél is érdekesebb különbségeket mutat, hogy az egyes országokban melyik termék az abszolút toplista-vezető. Az összesített forgalmi értéket tekintve Magyarországon ez egy, a hétköznapi háztartási munkát megkönnyítő, praktikus robotporszívó, konkrétan a Xiaomi Robot Vacuum X20+ modell. A cseh és a szlovák piacon ezzel szemben a Lego elsősorban felnőtteket célzó, híres épületeket, klasszikus járműveket, történelmi tárgyakat, művészeti alkotásokat vagy különleges növényeket megformáló Icons készletei vezetik az eladási listát. Lengyelországban megint más a kép: ott az összesített forgalmi értéket nézve az Apple iPhone 17 Pro a legkeresettebb termék az Allegro felületén.
A változó vásárlói preferenciákat követve a Black Friday immár az Allegro esetében is egy teljes hónapon át, egészen december 1-ig tart. Mivel a vásárlók fő célja általában is a legjobb ajánlatok felkutatása, azaz a spórolás, a webáruház egy különleges ajánlatot is összeállított a bevásárlási szezonra időzítve. Az új és regisztráló vásárlók első rendelésüket ingyenes kiszállítással* kapják meg, a jogosult felhasználók pedig feliratkozhatnak egy díjmentes próbaidőszakra, amely 8 hónap alatt 8 további ingyenes kiszállítást** biztosít. Emellett az Allegro 50% kedvezményt kínál az éves Smart! tagságra minden újonnan előfizető vagy megújító vásárló*** számára – így minden eddiginél könnyebbé téve a korlátlan számú ingyenes kiszállítás és visszaküldés igénybevételét a vásárlási szezonban.
Akár ajándékokat keres az ember, akár a tech kütyüket cserélné frissebbre, vagy csak a nagybevásárlást intézné egyszerűbben, az Allegro meghosszabbított Black Friday időszaka és a Smart! ajánlatok most igazán okos megoldást nyújtanak.
*Az akció 2025.10.30. és 2026.01.14. között érhető el olyan új felhasználók számára, akik nem voltak még Allegro Smart!-tagok. Az akció Smart! jelzésű ajánlatokra érvényes (átvételi pontra történő min. 5000 Ft értékű megrendelés esetén; futár által kézbesített, eladónként min. 9000 Ft értékű megrendelés esetén). Tekintsd meg az Általános Szerződési Feltételeket.
**Az ajánlat csak a jogosult vásárlók számára érhető el, 2026.01.14-ig.
***Az ajánlat csak a jogosult vásárlók számára érhető el, 2026.01.14-ig.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
Szórakozás
A Mattel pályára állítja az UNO Elite-et: megérkezett a Formula–1 hivatalos kiadása
Miközben a 2025-ös Formula 1® szezon a tetőfokára hág és közeledik a nagy finálé, a Mattel egy újabb nagy rajtot vett: ma bemutatta az UNO Elite™ legújabb tagját, az UNO Elite™ Formula 1® kiadást.
A vadonatúj, adrenalindús verzió a Forma–1 világát ülteti át a játékasztalra. A pakli mind a 10 F1® csapat pilótáit és autóit felvonultatja, kiegészítve csapatfőnökökkel, tartalék pilótákkal és ikonikus sisakokkal, míg az új Elite Akciókártyák minden leosztásba becsempészik a rajtrács feszültségét és drámáját.
Az UNO Elite Formula 1® mindent magában foglal, amit a rajongók szeretnek az UNO kártyajátékában, és ezt ötvözi a bolygó legnépszerűbb autóverseny-sorozatának sebességével, drámájával és taktikájával. Az első kiadás több mint 100 egyedi, a Forma–1 által inspirált Elite Akciókártyát tartalmaz, amelyek különböző színekben és speciális fóliás változatokban is elérhetők – összesen több mint 1 000 egyedi kártyával.
Ahhoz, hogy a versenyrajongók és az UNO-rajongók is zökkenőmentesen elrajtolhassanak, az UNO Elite™ Formula 1® 2025 Core Edition Starter Pack 112 kártyát tartalmaz, amelyek ugyanúgy játszhatók, mint a klasszikus UNO, továbbá két fóliázott Elite akciókártyát és négy játékpörgető csomagot foglal magában pilótákkal, autókkal, csapatfőnökökkel, tartalék pilótákkal, versenypályákkal és sisakokkal.
„Ez a bővítés az UNO Elite számára a motorsport csúcsának izgalmát hozza el a világ legnépszerűbb hagyományos játékába, egyedülállóan interaktív módon”
– mondta Ray Adler, a Mattel alelnöke, a játékok globális vezetője.
„Az UNO-nak és a Formula 1-nek is rendkívül szenvedélyes rajongótábora van, és ezek a partnerségek lehetővé teszik, hogy új rajongókat vonjunk be a saját világainkba.”
Az UNO Elite™ Formula 1® 2025 Core Edition Starter Pack 2026 januárjától elérhető lesz Magyarországon is.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
Szórakozás
Hollywoodi együttműködés emeli tovább a magyar filmipart
A United Illusions Virtual Production Studio stratégiai partnerségre lépett a Los Angeles-i Orbital Studios-szal.
A két stúdió a jövőben közösen dolgozik azon, hogy tapasztalataikra építve tovább fejlesszék azokat a technikai és produkciós folyamatokat, amelyek még hatékonyabbá tehetik a virtuális filmgyártást, illetve alapot adnak a közös projektek megvalósításához. A partnerség a tudásmegosztásra és a közös innovációra épül, új lehetőségeket teremtve mind az európai, mind az amerikai produkciók számára. Az együttműködés Magyarország pozícióját is tovább erősíti a globális filmiparban, hiszen a magas technológiai színvonal versenyképes gyártási feltételekkel párosul.
A United Illusions – Közép-Európa legnagyobb virtuális filmstúdiója – idén nyílt meg Fóton, és már a megnyitásakor megkapta az ARRI filmtechnológiai vállalat akkreditációját, amellyel világszerte kevesebb mint tíz stúdió rendelkezik. Az itt alkalmazott technológia lényege, hogy a virtuális díszleteket valós időben, LED-falakon vetítik a színészek köré, ami gyorsabb, költséghatékonyabb és fenntarthatóbb gyártást tesz lehetővé. A technológia mára a modern filmgyártás szerves részévé vált, és számos produkcióban alkalmazzák. Aktuális példák között említhető James Gunn új Supermanje, a Brad Pitt főszereplésével készült Forma-1-es film vagy az HBO saját gyártású Sárkányok háza sorozata.
A virtuális filmgyártás lehetőségei ugyanakkor még messze nincsenek teljesen kiaknázva, ezért is kezdődött meg több mint egy éve a tárgyalássorozat a United Illusions és Hollywood egyik legnagyobb virtuális filmstúdiója, az Orbital Studios között. Az együttműködés megszületéséről Simon Zoltán, a fóti stúdió igazgatója mesélt:
„Külön megtiszteltetés számunkra, hogy az Orbital Studios bennünket választott első nemzetközi partnerének, miközben világszerte számos megkeresést kaptak hasonló együttműködésre. Már a stúdió tervezésekor is az volt a célunk, hogy olyan partnerrel dolgozhassunk, aki a virtual production élvonalát képviseli. Az Orbital Studios nemcsak ezt teljesíti, hanem a jövőképünk is ugyanaz: a tapasztalatokra építve tovább fejlesztjük a virtuális filmgyártás folyamatait, hogy még hatékonyabban használjuk ki a technológia kreatív és gyártási előnyeit. valamint a közös fejlesztések és projektek biztosítják, hogy a VP-innováció élvonalában maradjunk.”
A nemzetközi együttműködést november 11-én jelentették be Los Angelesben, a Creative Artists Agency székházában, az American Film Market szakmai eseményhez kapcsolódva. A gálán számos elismert rendező, operatőr és producer vett részt.

Fotó: Brian Nitzkin és Simon Zoltán
Brian Nitzkin, az Orbital Studios üzletfejlesztési alelnöke így fogalmazott:
„Amióta Zoltán néhány évvel ezelőtt először ellátogatott hozzánk Los Angelesbe, folyamatos párbeszédben maradtunk arról, hogyan támogathatnánk egymás munkáját. A virtual production egy olyan új technológia, amely azonnali és pozitív hatást gyakorol a szórakoztatóiparra – gondoljunk csak a kreatív rugalmasságra, a költséghatékonyságra vagy a fenntarthatóságra. Mind az Orbital Studios, mind a United Illusions élen jár abban, hogy ezeket a lehető leghatékonyabb módon beépítse a gyártási folyamatokba.”
A Visual Europe Group-hoz tartozó United Illusions ezzel tovább erősítette nemzetközi jelenlétét, és fontos lépést tett afelé, hogy Magyarország még vonzóbb célponttá váljon a nagy produkciók számára. A partnerség a technológiai fejlődés mellett a szakmai tudás megosztását is szolgálja, erről Botond Szabolcs, a Visual Europe Group vezérigazgatója beszélt:
„A cégcsoport alapítása óta következetesen az innovációt szolgáljuk, hogy ügyfeleink a lehető legmagasabb színvonalú szolgáltatást kapják. Ez a partnerség ennek egy újabb mérföldköve. Az Orbital Studios tapasztalt, elhivatott csapatával ráadásul nemcsak a technológiai képességeinket bővítjük, hanem közös képzésekkel a pályakezdő filmeseket is szeretnénk majd támogatni.”
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
-
Gazdaság2 hét ago
Sokat segíthetne a technológia a beszállítói csalások megelőzésében
-
Okoseszközök2 hét ago
Elektromos borotva férfiaknak, ami új szintre emeli a reggeli rutint – bemutatkozik a Braun Series 9 Pro+
-
Gazdaság2 hét ago
Hibrid munkavégzés során korszerű beléptetőrendszerekkel ellenőrizhető az irodai jelenlét
-
Ipar2 hét ago
Partnerség a jövő energiaiparáért: stratégiai együttműködési megállapodást kötött a Széchenyi István Egyetem és a MAVIR Zrt.
-
Gazdaság2 hét ago
Tovább nő a Digitális Fizetési Index, a jövő az összehangolt edukáción múlik
-
Szórakozás2 hét ago
Digitális kikapcsolódás: amikor a technológia nem stresszel, hanem feltölt
-
Gazdaság2 hét ago
Magyarországon fejlesztik a jövő hálózatát: 6G labort nyitott az Ericsson Budapesten
-
Gazdaság2 hét ago
Tarolt az LG a CES 2026 Innovációs Díjátadón







