Tippek
5 hasznos tipp: így vigyázz a mobilodra nyáron
A nyári időszakban igyekszünk az elmúlt hónapok hajtását kipihenni, megrohamozzuk végre a strandokat, fesztiválokat, vagy éppen a tengerpart felé vesszük az irányt.
Bárhogyan is, egy biztos: a telefonunkat nem hagyjuk otthon – utazás, pihenés közben pedig a meghibásodás és a balesetek kockázata is nőhet. A Yettel most összegyűjtött 5 tippet, amivel biztonságban tudhatjuk eszközünket a nyári időszakban is, hiszen erre is érdemes ugyanúgy vigyázni ilyenkor, mint magunkra.
A víz éltető elem – de nem a mobilodnak
Bár jó pár vízálló készülék elérhető a piacon, jó tudni, hogy ezek vízállósága csökkenhet a használat idejével, és nem is feltétlenül van mindenkinek ilyenje. Ha nem vagyunk elég óvatosak, az eszközök belsejébe a borításuk résein és a csatlakozókon keresztül könnyen víz kerülhet. Ez okozhat zárlatot vagy korróziót, ami akár teljesen tönkre is teheti a kütyüt. Ennek elkerülése érdekében igyekezzünk mindig zárt helyen tartani kényes eszközeinket – a strandon tegyük lehetőleg vízhatlan tasakba. Nagyobb esőben is legyünk elővigyázatosak, nem feltétlenül elegendő a zsebünkbe tenni a telefont, hiszen ez is könnyen átázhat, illetve az erős párától is érdemes védeni készülékünket.
Ha megtörtént a baj, a lehető leghamarabb kapcsoljuk ki a telefont, egy száraz ruhával töröljük át, távolítsunk el minden mozdítható alkatrészt, és hagyjuk kiszáradni, de a legjobb, ha mihamarabb egy megbízható szervízbe visszük. A vízálló eszközök terén is jobb az óvatosság: ne a telefonnal együtt csobbanjunk a vízbe, ha pedig semmiképp sem tudunk lemondani a vízben készült Instafotókról, használjunk vízálló tokot.
A túl sok nap nem csak neked lehet káros
Napozás közben netezni vagy játszani a mobilunkon jó elfoglaltság, azonban hajlamosak vagyunk megfeledkezni arról, hogy a túl sok és erős napfény nemcsak nekünk, de telefonunknak is káros. Az extrém hőmérsékletre a telefon belső alkatrészei és a folyadékkristályos kijelzők is érzékenyen reagálnak, ami tartós károkat okozhat a készülékben: például adatvesztést, lassulást vagy az akkumulátor megrepedését. Mobilunkat ne hagyjuk közvetlen napsütésnek kitett helyen – a kijelző üvege alatti területe gyakorlatilag üvegházként tárolja a hőt –, de a nyári melegben könnyen felforrósodó autóban sem. Ha ez mégis bekövetkezne, azonnal kapcsoljuk ki a készüléket, vigyük árnyékos helyre, és várjuk meg, míg normál hőmérsékletre hűl. Semmiképp se siettessük a hűlést, ne tegyük hűtőbe, hiszen a különböző hőtágulási tulajdonsággal rendelkező alkatrészek miatt a gyors hőmérsékletváltozás is bajt okozhat. A gyártók ajánlása szerint a biztonságos működéshez ideális hőmérséklet 0 és 35 fok között van.
Mi az? Feldobod telefon, leesik reccs…
Nem feltétlenül kell kétbalkezesnek lennünk ahhoz, hogy telefonunk egy-egy alkalommal a földön landoljon. Hiába igyekszünk legjobb tudásunk szerint odafigyelni, bárkivel előfordulhatnak balesetek, főleg, amikor például a nyaralás alatt nem a hétköznapi rutinok szerint használjuk telefonunkat, vagy a nagy melegben sokaknak még inkább nehezére esik koncentrálni. Nem is beszélve a fesztiválszezonról és az egyéb kültéri programokról, amelyek jogosan vonzzák az embereket és egyben a baleseteket is. Érdemes minél jobb minőségű törésálló fóliát és tokot beszereznünk mobilunkra – a Yettel-üzletekben a fóliát méretre is vágják –, így felhőtlenül élvezhetjük a szabadtéri koncerteket vagy a túrázást.
A zsebesek nem mennek nyári szünetre
A nyári rendezvények és a turistaszezon idején a lopások aránya is nő: a zsebesek előszeretettel használják ki a zsúfolt helyszíneket. A mobilunkat ne tartsuk a táskánk külső részében és nadrágunk hátsó zsebében; szórakozóhelyen, strandon, kávézóban, étteremben pedig egy pillanatra se tegyük az asztalra, mert egy másodpercnyi figyelmetlenség esetén is pórul járhatunk. Gyakori trükk, hogy a zsebesek elterelik a gyanútlan turisták figyelmét, és a kezükben lévő szórólap vagy térkép takarásában elemelik az asztalon heverő mobiltelefont.
Érdemes a telefonunkban engedélyezni a nyomkövető funkciót, amivel utólag be tudjuk azonosítani az aktuális helyzetét és blokkolni tudjuk az eszközt. Ha mégis idegen kézre kerülne, azonnal hívjuk a szolgálatót és a rendőrséget. Ha a tolvaj képes volt bejutni a készülékbe, könnyen hozzáférhet az adatokhoz és hívásokat is indíthat, éppen ezért fontos a szolgáltatások azonnali felfüggesztése és a telefon zárolása.
Továbbá érdemes előre biztosítást is kötni a készülékre, amit a készülék vásárlásakor vagy később is megtehetünk a szolgáltatónknál. A Yettel készülékbiztosítása a választott csomagtól függően fedezetet nyújthat nem csak a lopásra, de véletlenszerű mechanikai károsodásra, például törésre, elázásra, vagy akár rongálásra, belső meghibásodásra és párásodásra is; és akár bizonyos típusú használt készülékekre is köthető biztosítás, ha azok a szerződéskötés időpontjában sértetlenek. Mindezt egy ingyenes első hónappal.
Felszabadultan, korlátok nélkül
Természetes, hogy a nyári programokat szeretnénk megörökíteni az utókornak. Pörögnek az Instasztorik, Facebook-bejegyzések, de sok egyéb hasznos funkció miatt sem hagynánk otthon szívesen készülékünket: online navigáció, térkép, lépésszámláló, kikeressük a helyi látnivalókat, a legjobb környékbeli éttermeket. Ilyenkor még inkább jól jön a korlátlan adatforgalom, így nem kell azon aggódnunk, hogy egyhamar elfogy a netünk. A Yettel Prime tarifái korlátlan belföldi adatmennyiséget tartalmaznak, ami a hazai nyaralásokat segít gondtalanná tenni, ha pedig valaki új készülékkel vágna neki a nyárnak, a szolgáltatónál több kedvező, akár 0 forintos kezdőrészlettel elvihető ajánlat közül is választhat.
Ajánljuk még
Tippek
A szexi foglalkozásnevek csapdája
Tudja mi a különbség a sales maneger, a business development manager és account manager munkakörök között?
A gyakorlatban nem sok: az álláshirdetések többségében mindhárom megnevezés az értékesítő pozíciót jelenti, a különbség annyi, hogy másképp nevezik az egyes cégeknél. Ezt viszont az álláskeresők többsége nem tudja, így gyakran eszükbe sem jut jelentkezni az állásra. Ezzel pedig mindenki veszít.
A legtöbbet a munkáltató veszíti, mert kevesebb lesz a megfelelő jelölt, elhúzódik a toborzás ideje, nő a toborzás és a betöltetlen munkakör költsége (COV). Veszít a munkavállaló, mert kevesebb ajánlat közül választhat és elszalaszthatja a kedvező lehetőségeket. Veszít a társadalom is, mert rengeteg erőforrás, idő, pénz és tehetség megy így veszendőbe.
„Tömeges jelenség, hogy a vállalatok azért találnak kínkeservesen megfelelő jelöltet, mert rossz néven keresik, miközben tetemes összegeket fizetnek a tévesen megfogalmazott pozíciók hirdetésére”
– állítja Horányi-Kiss Annamária recruitment tanácsadó, a JIT Talent vezető tanácsadója.
A szakértő szerint a probléma abból ered, hogy az egyes pozíciók megnevezését az iparági sajátosságok mellett a vállalati méret és kultúra, és az éppen aktuális trend is befolyásolja. Máshogy nevezhetnek egy pozíciót az iparban és másképp a kereskedelemben. És megint másképp, ha a cég francia vagy ha amerikai, ha közepes cég, vagy ha globális nagyvállalat.
Az utóbbi évek trendje, a pozíciók minél hangzatosabb, izgalmasabb elnevezései, tovább bonyolítják az egyébként sem egyszerű helyzetet. A vállalatok vonzóvá akarják tenni a pozíciókat a munkavállalóik és ügyfeleik szemében, ezért jól csengő, imponáló neveket adnak a munkaköröknek. Így lett az álláshirdetésekben az értékesítő pozícióból sales manager, majd brand manager, azután sales executive, business developer, business coordinator, végül business development executive. Imponáló titulus ide vagy oda, a gyakorlatban mindegyik pozícióra értékesítőt kerestek a hirdetést feladó cégek.
„Hozzá kell tenni, hogy ez egy természetes folyamat, ami alól a HR szakma sem kivétel. Kezdetben toborzót vagy fejvadászt kerestek a cégek. Ma többnyire ugyanezt a feladatot végzi a recruitment consultant, a talent acquisition, a people and culture manager vagy az executive recruiter”
– tette hozzá némi öniróniával Horányi-Kiss Annamária.
A baj az, ha az így meghirdetett pozíció által sugallt presztízs nem áll összhangban azzal a tudással, tapasztalattal és személyiséggel, amire a pozíció betöltéséhez szükség lenne. Emiatt például túl- vagy éppen alulkvalifikált jelöltekkel terheli meg a HR-t, míg az alkalmas jelöltek távol maradnak.
De nem csak az imponáló megnevezés okoz gondot. Van, amikor a jelentkezők nem ütik meg a mércét a pozíció hibás megnevezése miatt, mert a betöltéséhez összetettebb tudás, nagyobb tapasztalat szükséges, mint ami a jelentkezőknek valójában megvan. Egy pozíciónál lényeges az iparági különbség is – más egy ügyfélszolgálat egy SSC-ben (Shared Services Center, azaz Megosztott Szolgáltatási Központ). Ha nem megfelelően keresünk ilyen kollégát, az óriási csalódásokat fog maga után vonni, miután az első jelentkezők anyagait átnézik vagy belekezdenek az interjúkba.
A tartalom fontosabb, mint a pozíció neve
Horányi-Kiss Annamária szerint a jelöltek személyiségére, tudására és tapasztalatára kell összpontosítani, ahelyett hogy a munkakörök megnevezésére helyeznék a hangsúlyt. Kritikusan fontos, hogy a vállalatok meghatározzák a keresett munkakörök jellemzőit, beleértve a feladatokat, az elvárásokat, a pozícióhoz szükséges kvalitásokat, a hosszú távú célkitűzéseket, valamint azt, hogy ezek hogyan illeszkednek a szervezeti struktúrába.
Egyes esetekben a pozíció pontos elnevezése és a feladat betöltéséhez szükséges feltételek közötti eltérés áthidalásához tanácsadói közreműködésre is szükség lehet. Különösen a nem közismert munkakörök esetében lehet ez indokolt. Például a sales representative, sales support és sales after, fiatalok feladatkörök, ezért nem közismertek. Ha meghirdetésre kerül e pozíciók valamelyike, előfordulhat, hogy a jelöltek nem ismernek magukra a pozíció megnevezésében, ezért nem is jelentkeznek. A másik probléma, hogy bár vannak különbségek e pozíciók között, a hirdetők gyakran ugyanazt a hirdetést használják, ezért nem azt az önéletrajzot kapják, amilyen sales funkcióra célzottan munkatársat keresnek.
Az üres pozíciók gyors és hatékony betöltése érdekében elengedhetetlen a munkaerőpiac, az iparági trendek, naprakész ismerete, tisztában kell lenni a munkakörök alakulásával. Egy iparági tapasztalattal rendelkező HR szakember segíthet abban, hogy a vállalat a pozíció megnevezése helyett a jelöltek valós készségeire és tapasztalataira összpontosítsan a toborzási folyamatban.
Végül Horányi-Kiss Annamária megjegyzi, hogy a jól csengő pozícióelnevezések alkalmazása bizonyos esetekben természetesen indokolt lehet, de a vállalatoknak mindig tudatában kell lenniük annak, hogy a pozíció elnevezése önmagában nem elegendő a megfelelő jelölt megszerzéséhez. A sikeres toborzás érdekében a jelöltek valódi képességeire és a szervezet hosszú távú céljaira kell összpontosítani.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
Tippek
Ezek a „Legnépszerűbb” visszatekert autók
Egy tanulmány szerint Magyarországon a Porschék, a Jeepek és az Audik kilométeróra-állását hamisítják legtöbbször
Bár a használtautó-piac az elmúlt évek során jóval átláthatóbbá vált, a kilométer-számlálók manipulálása továbbra is világszerte elterjedt gyakorlat. A vásárlók eurómilliókat veszítenek az becstelen eladók miatt, és úgy tűnik, hogy e téren egyhamar nem is várható jelentős javulás.
A carVertical autóipari adatszolgáltató cég immár negyedik alkalommal végzett kutatást Magyarországon, hogy kiderítse, mely autómodellek futásteljesítményét változtatják meg leggyakrabban, és hogy erre felhívja a használtautó-vásárlók figyelmét. A tanulmány a carVertical felhasználói által 2022 novembere és 2023 novembere között lekért autótörténeti jelentéseket elemezte.
A futásteljesítmény-csalás a német autómárkákat érinti leginkább
A Porsche 911 a leggyakrabban manipulált autó Magyarországon – a carVertical portálon ellenőrzött modellek 12,05 százalékának tekerték vissza a kilométeróráját. Ez igen magas arány, ami arra utal, hogy az országban 8 Porsche 911-ből 1-nél előfordulhat, hogy a futásteljesítménye nem a valódi értéket mutatja.
Szorosan követi a Porschét a sorban a Jeep Grand Cherokee (10,49%), az Audi A8 (9,82%), az Opel Vectra (9,3%) és a Mercedes-Benz CLS-Class (8,33%).
Magyarországon a 20 leggyakoribb kilométeróra-csalás az Audi, a Volkswagen, a Mercedes-Benz és az Opel 4-4 modelljét érinti. A használt, ám jó állapotú csúcskategóriás járművek iránt nagy a piaci kereslet, ami megmagyarázza, hogy miért olyan népszerűek a csalók körében a német gyártók.
„A magyarországi carVertical portálon ellenőrzött autók 6,07%-ánál fordult elő kilométeróra-csalás, az átlagos visszatekerési érték pedig meghaladta a 74 000 kilométert. Hamisított futásteljesítményű autó megvásárlásakor minden esetben számolnunk kell az előre nem látható üzemeltetési költségekkel és a gyorsabb amortizációval” – magyarázza Matas Buzelis autóipari szakértő, a carVertical kommunikációs vezetője.
Középkategóriás és prémium járműveket egyaránt manipulálnak
A modern járművek digitális kilométer-számlálóját sok esetben könnyebb visszatekerni, mint a régebbi műszereket, hiszen a művelet alig igényel fizikai beavatkozást. Tekintve, hogy a jármű csaknem minden része összeköttetésben van, a csalók a megfelelő felszerelés birtokában képesek módosítani a kilométer-számláló állását, és mesterségesen növelni az autó értékét. A szakértők arra figyelmeztetnek, hogy manapság nehéz észrevenni a futásteljesítmény visszaállítását anélkül, hogy megvizsgálnánk egy használt autó történetét.
Magyarországon a 20 leggyakrabban visszatekert kilométerórájú autóból 10 csúcskategóriásnak számít. A prémium márkák, például az Audi, a Volvo, a Porsche, a Land Rover vagy a Mercedes-Benz kilométeróra-állásainak megváltoztatásával a csalók nagyobb haszonhoz jutnak. Sokan nem is kockáztatják a lebukást egy hamis futásteljesítményű ferde hátú eladásából származó, pár száz eurós haszon miatt.
A legkevésbé kockázatos autó a Volkswagen Touran
A legritkábban hamisított futásteljesítményű autó a listán a Volkswagen Touran, 5,13%-os aránnyal, ami azt jelenti, hogy Porsche 911-et venni 2,5-szer kockázatosabb, mint Tourant. Az Audi A6 (5,34%), a Volkswagen Passat (5,35%), a Mercedes-Benz S-Class (5,42%) és a Volkswagen Touareg (6,25%) is a legritkábban manipulált járművek közé tartozik.
Használt jármű vásárlása során a csalók gátlástalansága miatt senki sem érezheti magát teljes biztonságban, ezért különösen fontos ellenőrizni a kiválasztott autó előéletét, valamint tájékozódni a futásteljesítményre és a káreseményekre vonatkozó feljegyzésekről. Körültekintő tesztvezetéssel, illetve egy jó hírű márkaszerviz által végzett alapos átvizsgálással szintén csökkenthetjük annak az esélyét, hogy rossz állapotban lévő járművet vásároljunk. Ha ezeket elmulasztjuk, komoly összegeket veszíthetünk, ráadásul a biztonságunkat is veszélyeztetjük.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
Tippek
Jó ötletek vannak, befektetők kevésbé
A jó ötletek nem tűntek el a hazai startup piacról – a befektetők aktivitása viszont csökkent és a saját források is egyértelműen beszűkültek.
A forráshiányos időszakban ezért az inkubátorok szerepe még inkább felértékelődhet az izgalmas és innovatív vállalkozói ötletek felkarolásában. A start it @K&H vezető nagyvállalati inkubátorként ezért idén is megnyitotta kapuit az innovátorok előtt: 8 csapat került be a programba és nyert ezáltal féléves fejlesztést.
Féléves szakmai fejlesztést és értékes kapcsolatépítési lehetőséget nyert az a 8 csapat, akik a most zárult tavaszi kiválasztás győzteseiként bekerültek a start it @K&H programba, Magyarország vezető nagyvállalati inkubátorjába.
„Azt látjuk, hogy globálisan és itthon is erősen forráshiányos a startup ökoszisztéma – akár a befektetők aktivitását, akár a csapatok saját tőkéjét nézzük. Míg Nyugat-Európában és az Amerikai Egyesült Államokban az alapítóknak 6-12 havi megélhetési tartalékuk van, hogy kizárólag a startupjuk üzleti megvalósítására fókuszáljanak, addig ez itthon sokkal kevésbé jellemző. Ebben közrejátszik a bizonytalan gazdasági környezet és a magas infláció is, a befektetők ugyanis ilyen magas kamatkörnyezetben a kisebb kockázatú lehetőségekkel is jó megtérülést tudnak realizálni. Ilyenkor különösen fontos, hogy az igazán jó, innovatív ötletek ne vesszenek el, továbbra is lehetőséget kapjanak a startupperek arra, hogy üzletileg sikeres vállalkozást fejlesszenek”
– tájékoztatott Németh Balázs, a 2023-as év legjobb hazai digitális bankjának, a K&H-nak az innovációs vezetője.
fókuszban a digitális innováció
A startupok kiválasztásánál a három fő szempont az ötlet, a csapat és az üzleti megvalósíthatóság volt. Vagyis, hogy az ötlet mennyire eredeti és valós problémára ad megoldást, az üzleti modellt pénzügyileg is sikeressé lehet-e tenni, illetve a csapattagokban megvan-e a potenciál arra, hogy valóra váltsák ötletüket. Mindezek mellett a mostani kiválasztás fókuszában minden eddiginél nagyobb szerepet kaptak a technikai újítások, a 38 jelentkezőből kiválasztott 8 csapat mindegyike digitális innovációval került be. „Ma már minden probléma megoldásánál az egyszerű, digitális utat keressük és alkalmazzuk, a lakossági felhasználók is könnyen és aktívan használják akár az olyan komplex technológiákat is, mint a mesterséges intelligencia. Így a startupok számára nem lehet kérdés, hogy élen járjanak a digitális megoldások terén” – hangsúlyozta Németh Balázs.
A csapatok két helyszínen, Budapesten és Győrben vehetik igénybe a szakmai mentorok, a digitális technológiai szolgáltatások és a közösségi iroda nyújtotta lehetőségeket. Emellett a programban korábban részt vevők tapasztalatai, a K&H felső- és középvezetői közül kikerülő kulcsmentorok és kapcsolatépítést szolgáló események is segítik őket a tudásbővítésben és gyorsabb fejlődésben.
a start it @K&H új csapatai
- Hashtagcase: ütésálló telefontokok, amiket egyedi technológiával a vásárlók saját igényeikre tudnak szabni.
- Data Discovery: az e-commerce és kiskereskedelmi szektor számára nyújt adatelemzési megoldást, segítve a felhasználók tudatos, adatalapú döntéseit.
- Nekotin: abban segíti a felhasználókat Európa szerte, hogy leszokjanak a nikotin tartalmú termékekről, illetve csökkentsék függőségüket egy 1 éves programmal, benne egészségügyi szolgáltatásokkal, csoportos terápiával és egyénre szabott leszokási tervvel.
- Card in Move: okos névjegykártya, ami úgy könnyíti meg a kapcsolatteremtést az üzleti életben, hogy egy egyedi sales CRM rendszer is kapcsolódik hozzá.
- Ubives: a biometrikus azonosítás új formáját hozza el, a felhasználók a komplikált jelszavak helyett a kamerába nézve is azonosítani tudják magukat a szükséges platformokon egyszerűen és biztonságosan.
- EV Analytica: az elektromos töltőhálózatok különböző platfomjaira hoz egy új, mindenki számára használható egységes megoldást, hogy a felhasználók egy univerzális alkalmazásban kezelhessék a töltésüket, bármely szolgáltatónál is töltik az autójukat.
- Seniorcentrum: a platform az idősgondozás Airbnb-je, ugyanis megbízható módon kínál otthoni idősgondozási szolgáltatást, ami online, pár kattintással lefoglalható és kifizethető.
- Arport: AR (kiterjesztett valóság) alapon működő, belső navigációs megoldást kínál számos piaci szegmensben, mint például a repülőtéri navigáció, ahol az útvonalak optimalizálásával segít az ökológiai lábnyom csökkentésében.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
Népszerű
Több százan doboltak egyszerre a Yettel 5G hálózatán
Tovább terjeszkedik a belga-magyar logisztikai raktárfejlesztő-vállalat
Jövő a gyógyszergyártásban
Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban
A Honda kihirdette a Yūshū-díj 2023-as győzteseit
BKK a bliccelők ellen: működhet az új plakátkampány?
A Faedra Group sikeresen értékesítette Budapest egyik legújabb és legzöldebb logisztikai ingatlanát
A környezettudatosságot ösztönzi használt okostelefonok értékesítésével a Yettel
Modern ikon, amely hű a gyökereihez: íme a vadonatúj Toyota Land Cruiser
Az AI önmagában kevés a sikerhez a marketingben
Technokrata.hu
Szemben a sztereotípiákkal: a nők, a tudomány jövőjének alakítói
Közös fejlesztést jelentett be a Siemens és a Mercedes-Benz
Az LG OLED evo televíziók már a negyedik egymást követő évben kapják meg a környezetbarát minősítést
A Continental PremiumContact 7 modellje nyerte az „Auto Club Europe” nyári gumiabroncs tesztjét
Factor 4: a legújabb UltiMaker 3D nyomtató gyártósorok támogatására
Mindent vagy semmit – cookie-kezelési stratégiák a magyar lakosság körében
Oonly: Megjelent az első cserepalackos ásványvíz a hazai boltok polcain
Együttműködésre lép a CETIN Hungary és a Pécsi Tudományegyetem
A használt számítógép vásárlás előnyei
Gépészet a gyakorlatban: közösséget is épít a Széchenyi István Egyetem konferenciája
Műszaki-Magazin.hu
Kontron Gépgyártás Akadémia meghívó
Közös fejlesztést jelentett be a Siemens és a Mercedes-Benz
Világelső lett az ELTE médiajogászainak írásbeli beadványa
Tények, amiket tudni kell a mai munkásszállókról
Factor 4: a legújabb UltiMaker 3D nyomtató gyártósorok támogatására
Gépészet a gyakorlatban: közösséget is épít a Széchenyi István Egyetem konferenciája
Együtt a szellemi tulajdonvédelemért
Schneider Electric új innovációk és együttműködések
Form 4: új, villámgyors 3D nyomtató a Formlabs-tól
Mikromotorok mint az intralogisztika hajtóereje
Friss
-
Gazdaság2 hét
PwC Debrecen Business Forum 2024
-
Mozgásban2 hét
A Continental SportContact 7 nyerte az Auto Bild sportscars kiadványának tesztjét
-
Okoseszközök2 hét
A Hoover termékei a tavaszi felfrissülést is segítik
-
Tippek2 hét
Miről lehet megismerni a megbízható és jól dolgozó vízvezeték szerelő szakembert?
-
Tippek2 hét
Nekem like, neked sértés – így beszélgetünk online
-
Okoseszközök1 hét
Júniusban érkezik Magyarországra a Lenovo Legion Tab Android™ Gaming Tablet
-
Okoseszközök2 hét
Két évtizede az okosotthonok szolgálatában
-
Okoseszközök1 hét
A Samsung az összekapcsolt életmódot és beépíthető készülékeit mutatja be az EuroCucina 2024 kiállításon