Gazdaság

A Xerox bemutatta legújabb nyomdai innovációs csomagját

A Xerox bemutatta legújabb nyomdai innovációs csomagját

A Xerox bejelentette legújabb nyomdaipari innovációs csomagját, beleértve az új nyomdagépeket, a meglévő nyomtatók technológiai fejlesztéseit, valamint a sebességet és a termelékenységet javító mesterséges intelligenciát és automatizálási funkciókat.

A globális partnerek és ügyfelek körében tartott virtuális eseményen a Xerox a következő újításokat mutatta be:

  • Color Accelerator modul a Baltoro számára, a tintasugaras alkalmazások kibővítéséhez és a tintatakarékos automatizáláshoz
  • A fluoreszkáló rózsaszín hozzáadása az Iridesse nagyteljesítményű színes digitális nyomdagéphez, bővítve annak fémes, fehér és átlátszó színpalettáját
  • Három új nyomtató, amelyek nagyobb mennyiségre, több médiumra és kiterjesztett színválasztékra képesek a VersaLink és a Versant családban
  • Két nyomtatási sebesség frissítés a Xerox Nuvera sorozathoz a piacvezető teljesítmény érdekében
  • AI-képes médiakezelő szoftver, amely kiváló képminőséget tesz lehetővé minimális beállítási és használati idő mellett
  • Automatizált munkafolyamat-frissítések a díszítések zökkenőmentes nyomtatásához a FreeFlow Core 6.0 segítségével

A színes nyomdatechnológiai piac vezetőjeként a Xerox elkötelezett amellett, hogy segítse az ügyfeleket üzleti tevékenységük bővítésében, termelékenységüket új technológiák bevezetésével javítsa és támogassa őket meglévő befektetéseik értékállóságának új eszközökkel és funkciókkal történő megőrzésében.

A digitális nyomtatási funkciók és kapacitások bővítése növeli a jövedelmezőséget, magasabb árrést tesz lehetővé, és könnyebbé teszi a nyomdai szolgáltató szektorban működő ügyfelek számára, hogy új területekre terjeszkedjenek.

A Keypoint Intelligence szerint a digitális nyomtatás bővítése várhatóan évi 25 milliárd dollárt hoz, és 50-400 százalékkal növelheti a nyomtatási szolgáltatók üzleti hasznát. Azáltal, hogy könnyebbé, testreszabhatóbbá és gyorsabbá teszi az egyes oldalak előállítását, a Xerox technológiája számos belépési lehetőséget kínál az ügyfelek számára üzleti tevékenységük bővítése és profitjuk növelése érdekében.

„A nyomtatási funkciók kiterjesztése a leggyorsabban növekvő szegmens a nyomdaiparban, a Xerox pedig a megoldások legszélesebb palettáját kínálja az ügyfelek üzleti növekedéséhez”

– mondta Tracey Koziol, a Xerox globális ajánlatokért felelős alelnöke.

„Az általunk bemutatott új technológiák és alkalmazások kibővítik a meglévő eszközök képességeit és profitpotenciálját, miközben az új nyomtatók megfelelnek a nagyobb mennyiség és a kiterjesztett média- és színpaletták iránti igénynek. Ennek köszönhető, hogy a Xerox továbbra is vezető az ipari nyomtatás területén.”

Xerox Color Accelerator a Baltoro számára

A Xerox Baltoro™ High Fusion Inkjet nyomdagép a B3 vágottív tintasugaras piac első számú szereplője, most helyben frissíthető modult kapott, amely kibővíti eddigi lehetőségeit. A Xerox Baltoro HF Inkjet nyomdagép Xerox Color Accelerator csomagja megnövelt nyomtatási minőséget, kibővített médialehetőségeket és automatizálást tesz lehetővé, hogy a tintasugaras nyomtatás versenyképessé váljon olyan jövedelmező alkalmazási területeken, mint a reklámlevelek, képeslapok és katalógusok nyomtatása. Az intelligens automatizálás révén a Baltoro 50%-kal kevesebb tintát használ a tintasugaras nyomtatófejek tisztításához, mint a versenytársak, növelve az üzemidőt és a termelékenységet, miközben állandó, megbízható minőséget nyújt.

A tavaly bevezetett Baltoro újradefiniálja a tintasugaras nyomdai piacot. A versenytársak gépei méretének, súlyának és energiafogyasztásának töredékéért a Baltoro alacsonyabb teljes életút költséget (total cost of ownership – TCO) kínál, miközben az egyetlen méretezhető, testreszabható platform kategóriájában.

Fluoreszkáló rózsaszín az Iridesse színpalettáján

A Xerox rendelkezik a legszélesebb színkínálattal és CMYK-színtéren túli lehetőségekkel – bármely portfolióval versenyre kelve. Senki nem kínálja a színek, a fémes hatások és a díszítések a Xeroxhoz hasonlóan széles választékát, a kibővített színskála- és médiaopciókat, illetve a digitális bővítési lehetőségeket.

A Xerox Iridesse® nagyteljesítményű színes digitális nyomdagép fluoreszkáló rózsaszínű speciális száraz festék opcióval egészíti ki meglévő CMYK-színtéren túli arany, ezüst, fehér és átlátszó palettáját. Ezek a díszítések lehetővé teszik a nyomtatószolgáltatók számára, hogy ügyfeleik számára megkülönböztető színvonalon kínáljanak figyelemfelkeltő designt és továbbfejlesztési lehetőségeket.

Új VersaLink grafikai nyomtató

VersaLink családunk legújabb tagja a Xerox VersaLink® C8000W, amely a legkedvezőbb belépési pontot kínálja a díszítések piacán. A fehér tonert sötét és színes állományok alapjaként használva, a ciánkék, a bíborvörös és a sárga tonerek teszik élénkebbé a menük, borítékok, ablakragasztások, matricák és címkék képeit. Kis méretű készülékként a C8000W tisztaságot és minőséget kínál, amely kiemelkedik a négyszínnyomás-technológia tipikus mezőnyéből.

Két új Versant

A Xerox két új géppel bővíti Versant nyomdagép-családját, amelyek szélesebb lehetőségeket nyújtanak a nyomathordozók terén, és olyan automatizálási funkciókkal jelennek meg, amelyek csökkentik a személyzeti igényeket és a beállítási időt.

A Xerox Versant® 280 nyomdagép közepes méretű nyomdai eszköz, amely elsősorban a vastagabb papíropciók miatt (400 GSM) jelent hozzáadott értéket például olyan területeken, mint a névjegykártya-nyomtatás. Az All Stocks on Rated Speed (ASRS) opcióval a Versant 280 gyorsabb, mint bármelyik versenytárs a nehéz nyomdai anyagok nyomtatásában. Az ügyfelek milliónyi speciális színt nyomtathatnak az Adaptive CMYK+ készlet használatával, amely a fehér, arany, ezüst, átlátszó és fluoreszkáló színek hozzáadásával teszi egyedülállóvá a Xerox ajánlatát ebben a termékosztályban.

A Xerox Versant 4100 nyomdagép nagyobb mennyiségeket és nagyobb termelési terheléseket képes kezelni, mint a Versant 280, így a telepítési idő csökkentése és a több lehetséges hordozótípusra történő nyomtatás több munkát tesz házon belül is lehetővé, mint bármely versenytárs nyomdagép esetében. A 4100 vastagabb papírkészleteket is kezel, akár 400 GSM-ig. Az automatizált készletkezelés időt takarít meg és csökkenti az emberi hibák lehetőségét.

Gyorsabb Xerox Nuvera-k

A Xerox Nuvera® család nagyteljesítményű munkakörnyezetek számára készült, ügyfeleink tavaly több mint 35 milliárd nyomatot készítettek. A Xerox Nuvera 157 MX Production System és a Xerox Nuvera MX Perfecting Production System monokróm nyomdagépek a mágneses tinta karakterfelismerés (MICR) nyomtatási sebességét korszerűsítették a versenyelőny megőrzése érdekében. A MICR – az a számsor, amely lehetővé teszi, hogy bizonyos számítógépek olvassák és tárolják az egyedi információkat – kulcsfontosságú a banki, bérszámfejtési és kormányzati számlák feldolgozása során, amelyben a Xerox Nuvera tesztelt és biztonságos partner.

Technológia által vezérelt hatékonyság

AI-képes médiakezelő szoftverként a PredictPrint Media Manager az új Versant 4100 alapfelszereltségének része, illetve hozzáadható az Iridesse-hez is. A mesterséges intelligencia használatával a szoftver automatikusan azonosítja a használt hordozót, és megadja a helyes nyomdai beállításokat. A felhasználók egyszerűen beolvasnak egy vonalkódot, beteszik a papírt egy tálcába, és a beállító varázsló segítségével végigvezetik a rendszert az adott alkalmazáshoz.

A FreeFlow® Core 6.0 automatizálja a fájlok nyomtatási előkészítésének folyamatát, és most magában foglalja a CMYK-színtéren túli kiterjesztéseket is. A FreeFlow Core előre programozott munkafolyamatok segítségével zökkenőmentesen alkalmazza az olyan díszítéseket, mint az arany, ezüst, fehér, átlátszó és fluoreszkáló – a forrásfájl megváltoztatása nélkül.

„Ezek az új termékek és funkciók jelentik jelenleg azt a technológiailag optimális pontot, ahol a végpontok közötti megoldások támogatják ügyfeleinket abban, hogy megkülönböztessék és bővítsék üzleti tevékenységüket bármilyen gazdasági környezetben”

– mondta Marybeth Gilbert, a Xerox termelési üzletágának alelnöke és vezérigazgatója. „Ügyfeleink tudják, hogy üzleti igényeikhez igazítva számíthatnak a Xerox innovációjára.”

Elérhetőség:

  • Xerox Color Accelerator a Xerox Baltoro HF tintasugaras nyomdagéphez – A jelenlegi Baltoro ügyfelek 2021-től megrendelhetik a Color Accelerator-t. Az új Baltoro ügyfelek december 15-től adhatnak le megrendeléseket, várhatóan 2021 első negyedévében történő installálással.
  • A VersaLink C800W azonnal elérhető világszerte.
  • A Xerox Nuvera 157 MX Production System és a Xerox Nuvera 314 MX Perfecting Production System – rendelésfelvétel és rendelkezésre állás 2020. december 1-jétől.
  • A Xerox Versant 280 már elérhető az értékesítési csatorna és a földrajzi elhelyezkedés függvényében.
  • A Xerox Versant 4100 a PredictPrint Media Manager szoftverrel már elérhető az értékesítési csatorna és a földrajzi elhelyezkedés függvényében.
  • Az Iridesse rózsaszín speciális száraz tinta opció és a PredictPrint Media Manager szoftver opció rendelhető 2020. december 1-jétől és elérhető 2021. március 1-től.
  • Az Iridesse számára elérhető XLS Automatic Feeding Kit opció világszerte elérhető.

Gazdaság

Tovább erősíti regionális szerepét a piacvezető villamossági cég

Székesfehérváron második telephelyét nyitotta meg 2024. április 24-én a több mint 30 éves szakmai tapasztalattal rendelkező Daniella Villamosság.

Az évi nettó 40 milliárd forintot meghaladó árbevételű, piacvezető, debreceni székhelyű családi vállalkozás új egységében az ipari partnerek körében felmerülő villamossági igények teljeskörű kiszolgálására törekszik. A közel 500 főt foglalkoztató, immár 39 telephellyel és webáruházzal is rendelkező vállalat a jövőben még markánsabb szerepet kíván betölteni a régió vállalkozásainak életében.

Az ipari szereplők szolgálatában

Magyarország elsőszámú villamossági kis- és nagykereskedése, a magyar és nemzetközi viszonylatban is jelentős eredményeket felmutató Daniella Villamosság második székesfehérvári telephelyének 50 millió forintos árukészlete, neves stratégiai beszállítók, úgy, mint a Schneider, a Siemens, a WAGO, a Phoenix Contact, a Weidemüller, az ELKO EP támogatásával áll az ipari partnerek rendelkezésére.

A lokáció más vevőszegmenst szólít meg, mint a nyüzsgő belvároshoz közeli B2C kereskedés. A mindössze négy hónap alatt kialakított új egység – a célcsoport összetett igényeire figyelemmel – az általános villanyszerelési termékek kereskedelme mellett tanácsadói, mérnöki, tervezési és automatizálási feladatokra is felkészült. A Daniella Villamosság Ipari Divíziója műszaki javaslatokkal, megoldásokkal, termékspecifikációk kidolgozásával is támogatja az értékesítést. A cég a régióban, megerősített személyes jelenlétével, rendkívül széles kapcsolati tőkével kívánja hangsúlyozni a vármegye gazdasági fejlődése iránti elköteleződését.

Az innovatív vállalatcsoport magas minőségű kiszolgálással fokozza az ügyfélélményt

A vállalat országos lefedettséget megcélzó hosszútávú stratégiai elképzelése 2024 április 24-én következő szintre lépett azáltal, hogy megnyitotta második üzletét Székesfehérváron. A közel 500 m2 alapterületű, 3000-3500 db, az ipari vállalkozások igényeire specializálódott, azonnal elérhető termékkel rendelkező telephely a Videoton Ipari Parkhoz közel található. A hazai villamossági piac legmodernebb robotizált nagytarcsai központi raktárában pedig további 250 000 db tétel áll az ügyfelek rendelkezésre, melyet akár másnapi kiszállítással biztosítanak a Fejér vármegyei üzletben vásárlók számára is.

„A nagy múltú családi vállalkozás és az ipari szereplők vállalatirányítási rendszereinek összekapcsolása lehetővé teszi a logisztikai, a beszerzési, az anyaggazdálkodási folyamatok összefűzését. Ezáltal szorosabb technológiai és stratégiai összefonódások jönnek létre az üzleti partnerek között.”

– hangsúlyozta Hadnagy Ernő, a Daniella Villamosság ügyvezető igazgatója.

A cég központi értéke az emberi erőforrás

Az országos lefedettségű vállalat sikeres működésének fontos összetevője a tudásbázis megőrzése, a vevők legjobb kiszolgálása, a stabilitás, illetve a munkahelyek megtartása a családias értékrend megőrzése mellett. A második székesfehérvári telephely megnyitása további 5 munkahelyet teremtett, ezzel már 8 főre növelve a közvetlenül kiszolgáló egységekben dolgozók számát. Rajtuk kívül két területi képviselő aktív munkája is hozzájárul a partneri kapcsolatok ápolásához és kiépítéséhez.

Székesfehérvár és a Daniella Villamosság kapcsolata példaértékű

„Örömmel üdvözlöm, hogy a magyar tulajdonosi háttérrel rendelkező Daniella Villamosság második kereskedelmi egységét nyitotta meg Székesfehérváron. Egy új telephelyének létrejötte mindig nagy jelentőségű mind a beruházó, mind pedig a befogadó város életében. Együttműködésünk példaértékű, ami – reméljük – további cégek számára is vonzóvá teszi a vármegyeszékhelyt.”

– emelte ki beszédében dr. Cser-Palkovics András, Székesfehérvár polgármestere.

Felvillanyozzák a várost

„Arra törekszünk, hogy a cég ne csak egy elszigetelt kereskedelmi egységként működjön a városban. Elkötelezettek vagyunk a régió fejlődésének irányába, ezért üzleti magatartásunkat a városi szereplők lüktetéséhez és elképzeléseihez igazítjuk. Közös projektek megvalósításában gondolkozunk az oktatás, a kultúra és a sport területén. Számunkra fontos, ahol befogadó közösséget találtunk, ott együtt nagyszerűt és jót tegyünk.”

– emelte ki Barabás Borbála, a Daniella Villamosság stratégiai fejlesztési vezetője.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Tovább

Gazdaság

A CIB Bank a Kyndrylt választotta hitelezési platformja modernizálására

kyndryl

A Kyndryl (NYSE: KD), a világ legnagyobb IT infrastruktúra-szolgáltatója és a CIB Bank, Magyarország egyik legnagyobb kereskedelmi bankja ma bejelentette, hogy a Kyndryl támogatta a bankot alkalmazásai modernizálásában és fedezetlen hitelezéssel kapcsolatos munkafolyamatai átalakításában.

Ennek eredményeként a CIB Bank – a fogyasztói hitelek feldolgozására szolgáló modern és automatizált rendszer bevezetésével – tovább egyszerűsíti hitelezési folyamatát, nagyobb hatékonyságot és jelentős költségmegtakarítást érhet el.

Az 1979-ben alapított CIB Bank az Intesa Sanpaolo Csoport tagjaként közel 455 000 ügyfelet szolgál ki. A technológiai innovációk által irányított, gyorsan fejlődő pénzügyi szektorhoz igazodva a CIB Bank élvonalbeli technológiai integrációval alkalmazkodik a digitális bankolás korszakához, amelyet az ügyfelek rugalmasság és zökkenőmentesség iránti igénye vezérel.

A CIB Bank ügyfélközpontú megoldásokra törekszik, célja, hogy egyensúlyt teremtsen a versenyképesség és a szabályozási megfelelés között, bizalmat és biztonságot nyújtson egy dinamikusan változó piacon. Ennek érdekében bízta meg a Kyndrylt egy informatikai modernizációs projekt megvalósításával, melynek célja a bank fedezetlen hitelekkel kapcsolatos munkafolyamatainak átalakítása, a kisvállalkozói hitelezési szolgáltatás felhasználói felületének frissítése, valamint a jelzáloghiteleket és kisvállalkozásokat kezelő platform korszerűsítése. A projekt során jelentősen átalakították a CIB Bank hitelkártyák, folyószámlahitelek és személyi kölcsönkérelmek kezelésére szolgáló folyamatát, egyszerűsítették a programkódokat, újratervezték az üzleti műveleteket, miközben az alaptechnológiát változatlanul hagyták.

„Nagyon örülünk, hogy a Kyndryl partnerünk ebben a projektben”

– mondta Sante Cusimano, a CIB Bank működésirányítás vezérigazgató-helyettese.

„A Kyndryl alkalmazásfejlesztés és működési támogatás terén szerzett szakértelme segítségével modernizáltuk hitelezési folyamatainkat, fejlesztettük belső képességeinket, személyre szabottabb és hatékonyabb szolgáltatást nyújtunk ügyfeleinknek.”

„A Kyndryl büszke arra, hogy együttműködhet a CIB Bankkal ebben a modernizációs projektben. Jelentős mérföldkő számunkra, hogy a hagyományos IT szolgáltatói szerepkörünkön túllépve megbízható üzletialkalmazás-szolgáltatóvá váltunk”

– mondta Marosvári Tamás Bence, a Kyndryl Magyarország üzleti folyamatok tanácsadásáért felelős vezetője.

„Elkötelezettek vagyunk az iránt, hogy ügyfeleink elvárásait felülmúló megoldásokat nyújtsunk.”

A projekt központi eleme a Kyndryl átfogó szolgáltatásainak integrálása volt, amely lehetővé tette a bank hitelezési munkafolyamatainak és rendszereinek teljeskörű átalakítását.  A Kyndryl az alkalmazási rétegtől az infrastruktúráig mindent modernizált, és már üzemelteti is az eszközöket és alkalmazásokat.

A fejlesztések jelentősen javították a CIB Bank hatékonyságát, így a bank még rugalmasabban képes reagálni a piaci és üzleti változásokra. A termékfejlesztés ésszerűsítésével a CIB Bank felgyorsította az innovációt, és csökkentette a piacra vezetési időt. A hitelezési folyamatok egyetlen platformon történő központosítása csökkentette a működési költségeket a technológiai infrastruktúra egyszerűsítésével, valamint a műveletek és a támogatás konszolidálásával.

A minőségellenőrzéssel ellátott üzemeltetési és támogatási modell bevezetése lehetővé teszi, hogy a CIB Bank szükség szerint módosítsa az alkalmazás egyes összetevőit. Az új rendszernek köszönhetően a hitelügyintézők már kevesebb időt töltenek az adatbeviteli rendellenességek javításával és a belső hibák miatt elutasított kérelmek kezelésével. Ez a munkatársak elégedettségét is növeli.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Tovább

Gazdaság

A DACHSER felvásárolja a Brummer élelmiszer-logisztikai szolgáltatót

A DACHSER a Brummer felvásárlásával megerősíti az élelmiszer-szállítmányozó és -raktározó hálózatát Európában.

A cégcsoport alapítása óta a European Food Network partnere a Németország, Ausztria és a környező országok közötti, hőmérséklet-szabályozott élelmiszerek-szállításban.

Kempten/Passau, 2024. április 9. – A DACHSER felvásárolja a németországi Brummer Logistik GmbH-t és az ausztriai Brummer Logistic Solutions GmbH & Co KG-t. A felvásárlás a Brummer csoport teljes operatív üzleti tevékenységét magába foglalja. Az adásvétel során a felek megállapodtak abban, hogy a vételárat nem hozzák nyilvánosságra. A felvásárláshoz a német és az osztrák versenyhatóságok jóváhagyása szükséges.

A két, családi tulajdonban lévő vállalat 2023-ban összesen mintegy 128 millió eurós bevételt ért el, és ezzel együttesen Közép-Európa vezető élelmiszer-logisztikai szolgáltatói közé tartoznak. A Brummer-csoport két tulajdonosa és egyben ügyvezető igazgatója, Hans Brummer és Simone Brummer-Leebmann úgy döntött, hogy üzleti tevékenységüket a továbbiakban ingatlanok kezelésére és fejlesztésére összpontosítják, leginkább a logisztikai ágazatban. Ebben a vállalkozásban lányuk, Valerie Brummer fogja őket támogatni.

A Brummer Logistik GmbH-t 1977-ben alapították a bajorországi Neuburg am Innben, ahol egy 40.000 négyszerméteres, hűtött és fagyasztott élelmiszerekkel foglalkozó létesítménnyel rendelkezik. A Brummer Logistic Solutions GmbH & Co KG 2021-ben indult el, és 45 000 m2 raktárterülettel rendelkezik az ausztriai St. Marienkirchenben, a német határ mellett található telephelyén. Az egész Európából érkező áruforgalom így az országhatárokon, stratégiailag kiemelt helyen összpontosul, elősegítve a szállítási kapacitás optimális kihasználását. A Brummer fő piacán, Dél-Németországban és Ausztriában jelenleg mintegy 950 embert foglalkoztat.

Teljes körű, prémium logisztikai szolgáltatóként a Brummer a Németország, Ausztria és a környező országok közötti, határokon átnyúló szállításra, raktározásra és szerződéses logisztikai szolgáltatásokra összpontosít. A Brummer kínálata a teljes hőmérsékleti tartományt lefedi, beleértve a -18 Celsius-fok alatti fagyasztott élelmiszereket is. A vállalat emellett átfogó logisztikai megoldásokat kínál kiskereskedelmi és ipari ügyfelek számára.

Minőségről ismert

A Brummer 2013-ban egyik alapító partnere volt a European Food Networknek, amely a DACHSER irányításával 34 európai országot ölel fel. Ez a biztosíték arra a magas minőségre, amelyet a Brummer a dél-németországi és az osztrák piacokon kínál ügyfeleinek. A European Food Networkön belül az élelmiszerpiacon tevékenykedő gyártók, beszállítók és kiskereskedők egyedülálló hálózati lefedettséghez juthatnak az Európán belüli gyűjtőszállítások tekintetében.

Az akvizíció jelentős növekedési potenciált teremt a cég számára.

„A Brummer évek óta az élelmiszer-logisztika egyik piacvezetője Ausztriában és Dél-Németországban”

– mondta Hans Brummer és Simone Brummer-Leebmann, a vállalat két ügyvezető igazgatója és tulajdonosa a felvásárlás előtt.

„A DACHSER európai hálózatának részeként további növekedési lehetőségek tárulnak fel a cég előtt. Ezért az évek során kialakult partnerségünket most magasabb szintre emeljük. Megerősítjük hosszú távú piaci pozíciónkat, és új lehetőségeket kínálunk ügyfeleinknek a határokon átnyúló élelmiszer-gyűjtőszállítmányozás és a szerződéses logisztikai szolgáltatások terén. Ez biztonságot és stabilitást teremt a munkatársaink számára is”.

Ezen túl a továbbiakban a DACHSER ügyfelei hozzáférhetnek a Brummer dél-németországi, ausztriai és szlovéniai disztribúciós hálózatához. A hálózathoz tartozik több mint 350 sofőr és a cég saját, több mint 300 hűtőkamionból álló flottája.

„A Brummer révén olyan vállalatot vásárolunk meg, amely szolgáltatásainak magas minőségéről ismert. Emellett örömmel bővítjük saját élelmiszer-logisztikai hálózatunkat Közép-Európában. A Müller Fresh Food Logistics hollandiai és az észak-európai Frigoscandia közelmúltbeli felvásárlásával együtt megerősítjük pozícióinkat Európa egyik vezető élelmiszer-logisztikai vállalataként”

– mondta Burkhard Eling, a DACHSER vezérigazgatója.

Bővülő elosztási kapacitás

A DACHSER számára a Brummer felvásárlása egyúttal fontos lépés kiváló minőségű szolgáltatásokat nyújtó disztribúciós kapacitásának további bővítéséhez a kulcsfontosságú német-osztrák élelmiszerpiacon.

„A határ közelsége miatt mindkét Brummer telephely – a Neuburg am Innben és a St. Marienkirchenben található – elhelyezkedése ideális a rakományok optimális konszolidálásához és a legjobb menetidő kialakításához. Emellett mindkét helyszín további rakománykezelő és raktározási területek kialakítására alkalmas földterületekkel rendelkezik”

– mondta Alexander Tonn, a Road Logistics operatív igazgatója és a DACHSER Food Logistics ügyvezető igazgatója. A Brummer évente összesen több mint 715 000 határon átnyúló szállítmányt kezel minden hőmérséklettartományban.

A felvásárlás befejezését követően a Brummer teljes mértékben integrálódik majd a DACHSER Food Logistics hálózatába. A Brummer operatív irányítását továbbra is Max Reih és tapasztalt menedzsmentcsapata látja el. Reih, aki jelenleg a Brummer operatív igazgatója, a jövőben közvetlenül Alexander Tonn és Stefan Behrendt, a DACHSER Food Logistics ügyvezető igazgatóhelyettese alá tartozik.

„Partnerségünk során a DACHSER és a Brummer kölcsönös bizalmon alapuló együttműködést alakított ki. A megbízhatóság és a minőség a Brummer számára elsődleges prioritás. Ebben hasonlítanak hozzánk, csakúgy, mint családi tulajdonú vállalatként képviselt értékeinkben”

– tette hozzá Tonn. A Brummer lelkét az itt dolgozó emberek jelentik, ahogy Tonn megjegyezte:

„A Brummer munkatársai az irodákban, a logisztikai létesítményekben és a volán mögött magasan képzettek és motiváltak. Bizonyított szakértelmükkel, különösen a Németország és Ausztria közötti, határokon átnyúló fuvarozásban, garantálják a folyamatosságot és a jövőbeli növekedést a régióban. Örömmel üdvözöljük őket a DACHSER családban”.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Tovább
Hirdetés Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés Hirdetés

Facebook

Hirdetés Hirdetés
Hirdetés Hirdetés

Friss