Mozgásban
Ha Ön Toyotát vezet, a mesterséges intelligencia már évek óta a mindennapjai részét képezi
A mesterséges intelligencia hatékonysága és a benne rejlő potenciál megkérdőjelezhetetlen, hiába tűnik elsőre riasztónak.
A Toyota évek óta használja a generatív mesterséges intelligenciát termékeik fejlesztéséhez és optimalizálásához. Az AI nem csak az autók biztonságát és vezetési élményét növeli, hanem az utasok számára is intelligens és személyre szabott élményeket teremt. A vállalat a Safety Connect szolgáltatással kezdte el az AI alkalmazását, amely az autó balesetértesítését automatizálja. A hangvezérlésű rendszerek, mint a „Szia, Toyota,” és az úticél asszisztens továbbfejlesztése szintén AI-alapú, gyorsítva a válaszidőt és növelve a felhasználói élményt. Emellett a mesterséges intelligencia a járműkarbantartásban is szerepet játszik, előrejelezve a lehetséges problémákat és javítási szükségleteket. A világ legzöldebb autógyártója kiemelt figyelmet szentel ennek a köztudatban újkeletű jelenségnek, ugyanis az AI széleskörű alkalmazása remek lehetőséget kínál az újrahasznosítható használati útmutatók és a kibővített személyes hangvezérlés fejlesztésében is. s
A mesterséges intelligenciával (AI) kapcsolatos hírek riasztónak tűnhetnek. A legújabb információk szerint a robotok hamarosan érző lényekké válhatnak, és az embereket lassan gondolkodó számítógépek válthatják fel.
Ez azonban nem a valóság. A mesterséges intelligencia már most is számos olyan termékben és szolgáltatásban növeli az emberi készségeket és képességeket, amelyeket nap mint nap használunk, és számos feladat automatizálásának lehetőségét rejti magában. A cél egy olyan jövő, ahol az emberek több időt tudnak kreatív, stratégiai és élvezetes tevékenységekre fordítani. A Toyota már évek óta alkalmazza a mesterséges intelligenciát, mind a vállalaton belül, mind pedig az általuk kínált termékekben. Építik képességeiket, hogy megfelelhessenek a következő generációs kihívásoknak, amelyek előre jelzik az ügyfelek igényeit és felülmúlják elvárásaikat.
2016 óta erősödő technológia
A Toyota eredeti célja 2016-ban az volt, hogy rugalmas felhőalapú biztonsági rendszert tervezzen, és ez vezetett a Safety Connect létrehozásához, amely a Toyota Connected North America (TCNA) szoftvercég Drivelink által támogatott szolgáltatása. A Safety Connect szolgáltatás célja, hogy a jármű kulcsfontosságú adatpontjait felhasználva azonosítsa, ha ütközéses baleset történt, és automatikus értesítést küldjön a telefonos ügyintézőknek. Ha a vezető eszméletét veszti, a telematikai információk teljesebb képet adhatnak a helyzetről, így az operátorok gyorsabban kapcsolatba léphetnek a hatóságokkal, amikor arra a legnagyobb szükség van. Ezzel párhuzamosan és leleményességük révén a TCNA mérnökei koncepciókat hoztak létre, hogy lássák, miként lehetne lehetővé tenni a mesterséges intelligencia által vezérelt szolgáltatásokat is. Így született meg a „Szia, Toyota” és a „Szia Lexus” hangvezérlés, amely a járműben történő hangalapú interakciókat támogatja. A 2021-ben bevezetett, a legújabb Toyota Audio Multimedia vagy Lexus Interface multimédiás rendszerrel felszerelt járművek a hangvezérlésen keresztül AI-t használnak az hangrendszer, a klímavezérlés és más funkciók kezeléséhez – még egy viccet is képesek produkálni ezek a rendszerek, ha épp egy kis jókedvre van szükségünk.
Azóta a Toyota folyamatosan fejleszti, teszteli és alkalmazza a mesterséges intelligencia alapú funkciókat, hogy javítsa a biztonságot, a minőséget és a termékekkel kapcsolatos vásárlói élményt.
A kisebb ütések, karcolások és horpadások jelentős hatással lehetnek egy jármű maradványértékére. A meglévő járműbe épített technológiát nem arra tervezték, amit mi mikroütközéseknek tekintünk, vagy bármilyen típusú ütközésre, amely nem éri el a szabványos ütközésérzékelési küszöbértékeket. A szervezeten belüli ötleteket felhasználva a Toyota csapata egy olyan robusztus gépi tanulási hálózatot épített ki, amelyet arra terveztek, hogy előre jelezze az alacsony sebességű ütközéseket, és megkülönböztesse azokat a durva fékezésektől és kanyarodási manőverektől. Modelljeiket aktívan a következő szintre emelik, és azon dolgoznak, hogy a mikroütközéseket a típusuk, a karosszérián való elhelyezkedésük és súlyosságuk szerint osztályozzák, hogy felmérjék a vezetők és utasaik állapotát, valamint azt, hogy a jármű a lemezek alatt esetleg nagyobb mértékben szorul-e javításra, mint ami szabad szemmel észlelhető. A járműkarbantartás szintén az AI által vezérelt fejlesztések középpontjában áll. A csatlakoztatott járművek több száz érzékelővel rendelkeznek, és az ezekből a járművekből származó adatokból gépi tanulási modelleket építenek a leggyakoribb karbantartási tételekre, többek között az akkumulátorokra, fékekre, gumiabroncsokra és olajra. Emellett jelenleg több tucat más alkatrész vizsgálatát végzik, több millió csatlakoztatott és engedélyezett járműből származó napi streaming adatok felhasználásával. A prediktív karbantartási modellek ezen csomagja segíteni fog abban, hogy az ügyfelek még az alkatrészek meghibásodása előtt értesüljenek a potenciális karbantartási igényekről, így megbízhatóbb mobilitási élményben lehet részük.
„Az autóipar inkább forradalom, mint fejlődés”
– mondta Ted Ogawa, a Toyota Motor North America (TMNA) elnök-vezérigazgatója.
„Az AI segít felgyorsítani azt, amit ügyfeleinknek kínálunk, és a Toyotát olyan mobilitási vállalattá alakítja át, amilyenné kell válnunk ahhoz, hogy versenyképesek legyünk ebben a változó környezetben. Míg a Safety Connect és legújabb infotainment rendszereink az elsők a sok AI-alapú technológia közül, amelyeket használunk, ez csak a kezdet, mivel vállalataink a legjobb embereket és technológiákat használják fel, hogy segítsenek intuitív, élvezetes élményt nyújtani vezetőinknek és utasainknak.” Ogawa hozzátette: „A TCNA-nál jelentős befektetéseket eszközöltünk az AI tehetségekbe, és izgatottan várjuk, hogy ezt a nagyszerű tehetséget kihasználva vezessük a Toyota vállalatok sorát ezen a téren.”
A legújabb funkciók, most az Ön Toyota és Lexus modelljében
Az úti cél asszisztens, amelyet szintén a Drivelink hajt, egy hatékony eszköz azon vezetők számára, akik kihasználják a navigációs rendszerüket, de segítségre lehet szükségük a kezelésével kapcsolatban. Korábban, amikor egy aktív Drive Connect próbaverzió vagy előfizetés révén használták ezt a funkciót, a vezetők egy operátorral beszéltek telefonon keresztül, aki az útvonalat elküldte közvetlenül az autójukba. A Drivelink 2023 májusától kezdődően megkezdte az úticél asszisztens automatizált változatának bevezetését bizonyos modellekben, amely a mesterséges intelligenciát használja ki, felszabadítva az operátorokat, hogy a kritikusabb vagy összetettebb igényű ügyfeleknek segítsenek.
Azóta az úti cél asszisztens átlagos hívásideje 102-ről 62 másodpercre csökkent, és a felmérés 92 százalékos befejezési arányt mutat – a fennmaradó 8 százalékban pedig élő operátorokhoz irányították a hívást.
„A mesterséges intelligencia kiegészíti azt, amit a Toyota vállalat jól csinál: segít abban, hogy az ügyfelek biztonságosan és magabiztosan indulhassanak útnak”
– mondta Brian Kursar, a TCNA technológiai igazgatója.
„Évek óta építjük be az AI-szolgáltatásokat az alapvető kompetenciáinkba, és arra törekszünk, hogy kiválósági központként segítsük az általunk kínált szolgáltatásokat, hogy gyorsabbak és erősebbek legyenek minden ügyfelünk számára – mind a Toyotán belül, mind a Toyota és Lexus felhasználók milliói számára, akik ma az utakon közlekednek.”
A jövő: generatív AI és nagyméretű nyelvi modellek
A Toyota gyorsan szert tett a generatív AI szakértelemre, amely hatalmas adatbázisokat és nagyméretű nyelvi modelleket használ fel a tanuláshoz, a növekedéshez és a fejlesztéshez, hogy a mérnökök hogyan fejleszthessék alapvető kompetenciáikat, és hogyan nyújtsanak gyorsabban, intelligensebb termékeket és szolgáltatásokat. 2023 áprilisában a TCNA a Lexus marketing osztályával együttműködve generatív AI járműművészeti pontot hozott létre a New York-i Nemzetközi Autókiállításon, ahol a vendégek saját elképzeléseik szerint készíthettek képet a 2023-as Lexus RX vagy RZ modellről. Szeretnék látni, hogyan néznének ki ezek a modellek kedvenc tengerpartjaikon, egy hegyvidéki nyaralóhelyen vagy akár egy futurisztikus marsi tájon? Ez most már csak néhány gombnyomásnyira van. A Toyota a használati útmutatót is újra használhatóvá teszi. Vajon mi lehet az a szaggatott vonalú ikon a műszerfalon? A közeljövőben a generatív mesterséges intelligencia menet közben pillanatok alatt képes lesz választ adni, ahelyett, hogy meg kellene állni és egy több mint 600 oldalas papíralapú használati útmutatót kellene átböngészni, ezzel időt és a kézikönyv előállításához szükséges anyagokat takarítva meg. Több millió jármű esetében ez jelentős hatást gyakorol majd fenntarthatósági erőfeszítésekre, miközben a költségeket is csökkenti.
Végezetül a generatív AI a kibővített személyes hangvezérlés funkciók segítségével intelligens járművön belüli élményeket biztosít ügyfelei számára. A generatív AI például csökkentheti az úticélok keresésére fordított időt az interneten, vagy akár a járművön belüli, kontextusfüggő játékokat is lehetővé teheti. Gondoljunk csak az „mit látok a kicsi szememmel” játékra, de az internet, a generatív AI és a navigációs koordináták felhasználásával. Idén a TMNA a TCNA-val együttműködve központi vállalati AI-csoportot hozott létre, hogy az új AI-technológiák, különösen a generatív AI folyamatos kutatására és kísérletezésére összpontosítson. A csoport segít koordinálni a belső részlegek közötti, valamint a Toyota leányvállalatai, régiói és csoportvállalatai közötti erőfeszítéseket annak érdekében, hogy ezek a felhasználási esetek megvalósulhassanak. Emellett a vállalati AI csoport társvezetője egy irányító testületnek, amely biztosítja, hogy a felelős AI-gyakorlatok az egész vállalaton belül megvalósuljanak.
AI: Az előre vezető út a Toyotánál
Az AI a lehetőségek világát nyitja meg, és a Toyota vállalatai már jó úton haladnak afelé, hogy kihasználják az ígéretét a hálózatokban lévő régi kódolás és az újabb rendszerek egységesítésére, a költségek csökkentésére, a termelékenység növelésére és a jobb termékek létrehozására. Az ügyfelek hamarosan látni és érezni fogják az előnyöket autóikban, teherautóikban és terepjáróikban.
„A Toyotának megvan a lehetősége arra, hogy ennek a szeizmikus technológiai váltásnak az élére álljon”
– mondta Kursar.
„Korai felfedezéseink és sikereink azt mutatják, hogy a mesterséges intelligencia itt van, és velünk marad. Be fogunk fektetni az AI felelősségteljes használatához szükséges keretekbe, hogy azt erősség-sokszorozóként használhassuk fel, hogy felgyorsítsuk üzletágunk átalakulását egy elektrifikált mobilitási vállalattá.”
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
You may like
-
A Samsung AI TV-k a televíziózás új korszakát hozzák el
-
Kyndryl: generatív mesterséges intelligenciával a kiberbiztonságért
-
Már a zöldfelület-fenntartók munkáját is az AI segíti
-
Akkumulátor csere: élettartam, jelek, és a csere lépései
-
Mesterséges intelligencia segítségével készített klipet az Intim Torna Illegál
-
Mazda Skyactiv technológia: a hatékonyság új szintje
Mozgásban
Rekordszezonra készülnek a futárszolgálatok karácsony előtt
Így készüljünk az ünnepi online-rohamra: Hasznos tippek, hogy minden rendelés időben célba érjen
Az ünnepi szezon közeledtével egyre többen böngészik a webáruházak kínálatát. A korábbi évek tapasztalatai alapján karácsony előtt többszörösére emelkedik a rendelések mennyisége, különösen a Black Friday-t követően. A futárszolgálatok is készülnek az év legforgalmasabb időszakára.
A Sameday futárszolgálat logisztikai menedzsere közölte, hogy a társaság bebiztosította a szezont.
„Megfelelő futárállománnyal, gépjárműflottával rendelkezünk, csomagautomatáink és Pick Pack Pontjaink már országosan elérhetőek.”
Bokodi Árpád a csomagok sikeres célba juttatása érdekében kiemelte a vásárlói tudatosságot, a pontos adatokat, és a csomagok gyors átvételét az automatákból:
-
Fontos, hogy a vásárlók mindig megbízható oldalról rendeljenek, az online piacterek esetében is fordítsanak kellő figyelmet az eladó személyére. Egyre több Magyarországon is a külföldi eladó, amelyek esetében sokkal hosszabb a szállítási idő, függetlenül a hazai szállítási szolgáltatók pontosságától. Gyakran akár 10-12 napig is eltart, mire megérkezik a csomag Magyarországra. Ha magyar webáruházból rendelnek, az nagyban gyorsíthatja a folyamatot, de ebben az esetben is célszerű időben leadni a rendelést.
-
A rendeléskor megadott adatok, mint a cím, irányítószám és telefonszám, legyenek pontosak, mert ezek alapvetően befolyásolják a kézbesítés sikerességét!
-
A Sameday egyik erőssége az országos lefedettségű csomagautomata-hálózat, jelenleg 1100 automata áll rendelkezésre. Fontos, hogy a vásárlók a rendelésüket mielőbb vegyék át az automatákból, ezzel is segítve minél több csomag átadásának a lehetőségét.
A Sameday logisztikai menedzsere beszámolt arról is, hogy lezárult a Sprinter Futárszolgálattal történt fúzió, amely komoly kihívásokat támasztott a szervezettel szemben, de a szezon kezdetére sikerült újból stabilizálódni.
„Egy rendkívül komplex projekten vagyunk túl, már az utolsó fázisnál járunk, kisebb finomítások vannak hátra, elsősorban az IT és a szolgáltatási területeken. A felvásárlási projekten belül számos összefésülni való elem volt, ami egy időigényes folyamat, sok mindent nem lehetett előre modellezni.”
– hangsúlyozta Bokodi Árpád.
„A cél, hogy a szezonra már minden szempontból megfelelő szolgáltatást tudjunk biztosítani a vásárlók és szerződött partnereink számára.”
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
Mozgásban
A felelős gyalogos közlekedésért indított kampányt a HUMDA
A Széchenyi Egyetemi Csoporthoz tartozó HUMDA Magyar Mobilitás-fejlesztési Ügynökség Zrt. számos online felületen elindított közlekedésbiztonsági kampányának célja, hogy felhívja a gyalogosok figyelmét a körültekintőbb közlekedés fontosságára, különösen a gyalogátkelőhelyeken. A reklámfilm alkotói egy meghökkentő példán keresztül, kissé sokkoló módon mutatják be, hogy a zenehallgatást miért érdemes szüneteltetni az átkelés idejére egy-egy gyalogátkelőhelyen és kizárólag akkor szabad elindulni, ha zöldre vált a jelzőlámpa a gyalogosok számára.
Magyarországon minden évben csaknem 15 000 személyi sérüléssel járó közúti baleset történik. Gyakoriak azok az esetek, amikor a gyalogosok figyelmetlenül, a tilos jelzés ellenére kelnek át a gyalogátkelő helyeken. A HUMDA újabb kampánya felhívja a gyalogosok figyelmét, hogy miként kerülhetők el a gyalogátkelőhelyeken bekövetkezett balesetek a jövőben. Alapvető, hogy minden esetben be kell tartani a körültekintésre vonatkozó írott és íratlan szabályokat, akkor is, ha van külön közlekedési jelzőlámpa a gyalogosoknak és akkor is, ha nincs.
A videóban biztonságos körülmények között mutatjuk be, hogyan nézhet ki egy kritikus helyzet. A gyalogosok a fülhallgatójukon zenét hallgatnak, sőt néha az okostelefonjukat nézve sétálnak át a gyalogátkelőn. Ekkor egy általuk is hallható kürtszó harsan fel, mintha „dudálna” egy jármű. A felvételeken a kétségbeesett gyalogosok tekintete és ijedt viselkedése ilyenkor mindent elárul arról, hogy miért kell a közlekedés minden résztvevőjének körültekintően, a szabályokat betartva viselkednie.
– A HUMDA már több sikeres, nemzetközi elismeréseket bezsebelő közlekedésbiztonsági kampányt szervezett, az Ügynökség alapvető küldetése a közlekedésbiztonság színvonalának javítása. A szemléletformálási munkánk során már felhívtuk a figyelmet arra, hogy empátiával és együttműködéssel csökkenthető a közúti balesetek száma, sokat tettünk a hazai közlekedésbiztonsági helyzet és a közlekedési kultúra javítása érdekében, sőt kisgyermekeknek is készítettünk animációs kisfilmeket a szabályokról. Tapasztalataink szerint a sokkoló és meghökkentő reklámok rendkívül hatásosak, ezért is választottuk ezúttal is a figyelemfelhívás ezen formáját. A gyalogosok mellett természetesen a közlekedés minden résztvevőjének, az autósoknak, a motorosoknak, de a rollerrel vagy kerékpárral közlekedőknek is oda kell figyelniük minden esetben. Bízunk benne, hogy minél többen gondolkodnak el az üzeneteinken és biztonságosabbá tudjuk tenni hazánk gyalogátkelőhelyeit. Mindannyiunk felelőssége, hogy odafigyeljünk egymásra az utakon, hiszen minden pillanat számít – emelte ki Weingartner Balázs, a HUMDA Magyar Mobilitás-fejlesztési Ügynökség Zrt. igazgatóságának elnöke.
A HUMDA legújabb szemléletformáló kampányával a különböző közösségimédia-felületeken és videómegosztó oldalakon, YouTube-on, Facebookon, Instagramon és TikTokon lehet találkozni. Így érhető el, hogy minél több médiafogyasztóhoz és szinte minden korosztályhoz elérjenek az üzenetek. Az Ügynökség saját felületein is megtekinthető a videó.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
Mozgásban
Rangos munkáltatói elismerésekkel díjazták a Lufthansa Systems Hungáriát
A Lufthansa Systems Hungária 2022 után immár második alkalommal nyerte el a Családbarát Vállalat címet, melyet a Három Királyfi, Három Királylány Alapítvány a munka és a magánélet egyensúlyát, valamint a munkavállalók fizikai és mentális egészségét támogató, családbarát intézkedéseket megvalósító munkahelyek részére ítél oda minden évben.
A vállalat emellett „Kreatív HR megoldások” és „Digitális wellbeing” kategóriákban megkapta a munkavállalói jóllét fizikai-, szellemi- és lelki aspektusait egyaránt vizsgáló beneFit Prize pályázat különdíjait is.
A munka és a magánélet egyensúlya kiemelt jelentőséggel bír a Lufthansa Systems Hungária vállalati kultúrájában, ezért az IT-cég mindent megtesz annak érdekében, hogy a munkavállalók a lehető leghatékonyabban, támogató légkörben, hibrid munkarendben végezhessék mindennapi feladataikat. Szemléletmódjának köszönhetően a cég 2022 után immár második alkalommal nyerte el a Családbarát Vállalat címet, mely pályázat fókuszában idén a munka-magánélet egyensúly újraértelmezése és a legjobb családbarát gyakorlatok elismerése állt.
A Lufthansa Systems Hungária budapesti és szegedi irodáiban immár több mint 800 magasan képzett IT szakembert foglalkoztató, légiipari szoftverek fejlesztésével és üzemeltetésével foglalkozó vállalat, amely kiemelt figyelmet fordít munkavállalói jóllétére. A cég nagy hangsúlyt helyez a gondoskodó és befogadó szervezeti kultúrára és a dolgozói wellbeing támogatására, ennek elősegítésére pedig számos jólléti intézkedést, juttatást kínál – köztük vállalati egészségbiztosítási csomagot, irodai masszázst, privát pszichológiai konzultációs lehetőséget, valamint sporteseményeken való céges részvételt, emellett egészségnapokat is szervez munkavállalói számára.
A beneFit Prize az első olyan átfogó pályázat Magyarországon, amely a munkavállalói jóllét fizikai-, szellemi- és lelki aspektusait egyaránt vizsgálja, figyelembe véve a környezeti és szociális hatásokat is. A pályázaton a Lufthansa Systems Hungária két különdíjat is elnyert „Kreatív HR megoldások” és „Digitális wellbeing” kategóriákban.
„Kiemelt figyelmet fordítunk arra, hogy támogató vállalati kultúrát és inspiráló munkakörnyezetet biztosítsunk kollégáink számára, éppen ezért vagyunk nagyon büszkék az újabb munkáltatói elismerésekre. Legyen szó szakmai fejlődésről, a vezetői kultúránkról, a rugalmas, családbarát hibrid munkarendről, a széles körű juttatási csomagról, vagy a csapatépítést, szakmai fejlődést, illetve egészségmegőrzést szolgáló rendezvényekről, nagy hangsúlyt fektetünk a munka-magánélet egyensúlyra, illetve kollégáink jóllétére”
– hívta fel a figyelmet Turcsikné Gáspár Georgina, a Lufthansa Systems Hungária HR vezetője.
A Lufthansa Systems Hungária a fentiek mellett idén tavasszal további két rangos employer branding elismerést is elnyert: a Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara (DUIHK) „Megbízható Munkaadó 2024/26” díját, illetve a Randstad Hungary 2024-es Employer Brand kutatásán a „Legvonzóbb Munkaadó – IT kategória” címet.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
Népszerű
Egészségünk és gazdaságunk jövőképe: berobbant a bionika mérnöki tudománya
A Continental WinterContact gumiabroncsa nyert a német szakmai magazin tesztjén
Felborítja a magyar piacot a Temu új konkurenciája?
Már a zöldfelület-fenntartók munkáját is az AI segíti
Megreformálta kedvezményrendszerét a Yettel, az ügyfelek nyernek vele
Stratégiai megállapodás az akkumulátoripari hulladékok feldolgozása területén
Teljes adatátláthatóság az ipari automatizálásban
Önkéntes nyugdíjpénztárból lakáshitel-törlesztés? Megéri számolni
Légbuborékos fóliával bevont kocsmával lepte meg a focirajongókat Barcelonában a HONOR
A Hankook Ventus S1 evo Z gumiabronccsal szereli fel nagy teljesítményű M5-ös szedánját a BMW
Technokrata.hu
Keresettek a jogi, orvosi, pénzügyi vagy műszaki diplomás informatikusok
13 év után újra megrendezik a Magyar Filmszemlét!
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
Telekom: Karácsony, korlátok nélkül
A dolgozók 83%-a szerint a mesterséges intelligencia javítja munkája hatékonyságát
A kiberbiztonságról rendeztek konferenciát a Széchenyi István Egyetemen
Kávét rendel majd az LG autós asszisztense, ha fáradt a sofőr
Új verzióval jelentkezik a Siemens fejlesztői környezete
Ennyit terveznek idén költeni a magyarok karácsonyi ajándékra
Műszaki-Magazin.hu
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Tenstorrenttel közösen fejleszti mesterségesintelligencia-megoldásait az LG
Az első BMW Neue Klasse tesztautók legördülése Debrecenben
Clemco&Wiwa: családi alapokról a globális színpadra
Új korszak jöhet az üveggyártásban
Gyártásütemezés a világ élvonalában szereplő, műszaki fröccsöntött alkatrész gyártó vállalatnál
Nagyot lépett előre fenntarthatósági programja megvalósításában a Schneider Electric
Fókuszban a fenntarthatóság: hatékony tisztítás a Mewa teljes körű szolgáltatásként elérhető termékeivel
Új verzióval jelentkezik a Siemens fejlesztői környezete
Nagy termelékenységű univerzális esztergálás két revolverfejjel
Ajánljuk
Friss
-
Mozgásban2 hét ago
A Hankook kiválóan szerepelt a független téli és négyévszakos gumiabroncs-teszteken
-
Ipar2 hét ago
Új fejlesztés egy hazai gáztárolónál
-
Tippek2 hét ago
Kyndryl: generatív mesterséges intelligenciával a kiberbiztonságért
-
Ipar1 hét ago
Kihívások mellett lehetőséget is tartogat a NIS2 a magyar cégeknek
-
Mozgásban2 hét ago
2025-től a VELUX Cégcsoport támogatja a Tour de France versenyzőit
-
Mozgásban2 hét ago
Testre szabott logisztika
-
Okoseszközök2 hét ago
HONOR Watch 5: Könnyed kialakítással és fejlett funkciókkal érkezik az új okosóra
-
Zöld2 hét ago
A Messer csökkenti CO2-lábnyomát, és támogatja ügyfeleit fenntarthatósági törekvéseikben