Connect with us
Hirdetés

Gazdaság

A gyártási folyamatok a COVID-19 idején

A kobotunk éjjel-nappal működik, hogy eleget tegyen a szigorúbb szállítási ütemterveknek is.

Bizonytalan időkben az emberek történetekhez fordulnak. Biztosításra, inspirációra és közösségérzetre vágyunk; tudni, hogy nem vagyunk egyedül a tapasztalatainkkal, és megérteni, hogy mások hogyan birkóznak meg a helyzettel. Ezt szem előtt tartva indítottuk el ezt a blogbejegyzés-sorozatot, hogy a világ minden tájáról megosszuk gyártók történeteit, akik azt próbálják kideríteni, hogy hogyan lehetne kezelni a COVID-19 világjárványt; a munkavállalók biztonságának és üzleti életének fenntartása érdekében egyaránt. Reméljük, hogy mindannyian továbbra is – biztonságos távolságból – folytathatjuk az együttműködést, hogy gondoskodjunk egymásról és tanulni tudjunk egymástól.

Az Endutec GmbH egy speciális gépgyártó, saját tervezőirodával és 14 alkalmazottal. A németországi Chieming am Chiemsee telephelyű cég egyben az Universal Robots hivatalos rendszerintegrátora is. Andreas Flieher ügyvezető igazgató beszélt velünk arról, hogy az Endutec hogyan birkózik meg a COVID-19 válsággal.

Mondja el nekünk, hogy zajlik a termelést ma és hogyan működött a világjárvány előtt?

A termelés egy részét két évvel ezelőtt kezdtük el automatizálni egy UR10e kobottal. A döntés fő mozgatórugója az volt, hogy gépi kapacitásunk a lehető legteljesebb kiaknázását akartuk elérni, miközben a képzett munkavállalók hiányával is foglalkozunk. Mindig kétségbeesetten keresünk képzett alkalmazottakat, ezért azt tervezzük, hogy a lehető legtöbb egyszerű feladatot automatizáljuk annak érdekében, hogy munkatársainkat értékesebb feladatokat tudjanak végezni. A COVID-19 ellenére termelésünk szinte a szokásos módon zajlik – azzal a különbséggel, hogy a világjárvány előtt cégünk teljes csapata fizikailag mindig jelen volt. Míg az alkalmazottak egy része CNC programokat írt a helyszínen, addig mások az üzemben lévő gépeken dolgoztak. Jelenleg az alkalmazottak fele otthonról írja a programokat és feltölti azokat a vállalati szerverre, majd a helyszíni alkalmazottak letöltik a programokat és így futtatják a gépeken a kobot segítségével.

Hogyan védi az alkalmazottait? Milyen típusú PPE-t viselnek (ha szükségesnek ítélik)? Át kellett-e alakítani a gyártósort a fertőzés kockázatának minimalizálása érdekében?

Arcmaszkokkal már bizonyos folyamatoknál eddig is használtunk, mivel egyes gyártási tevékenységek alapból megkövetelik ezt. Ezenkívül számos lehetőséget biztosítunk a kézfertőtlenítéshez, nemcsak a mosdókban, hanem magánál a gyártásnál is. A távolságtartásra vonatkozó iránymutatásokat úgy tartjuk be, hogy csak néhány alkalmazottunk tartózkodik a helyszínen, a többiek pedig otthonról dolgoznak.

Hogyan kommunikálják a szükséges termelési változásokat a munkatársak felé? 

Valójában a termelésben nincsenek nagy változások – csak egy kicsi: A COVID-19 előtt az ERP rendszerből származó üzemi megrendeléseket papíron osztották szét a cégen belül. Most az alkalmazottak a gyártási megrendeléseket PDF formátumban kapják meg e-mailben.

Hogyan hatott a vírushelyzet az ellátási láncra? Mit tettek annak érdekében, hogy enyhítsék ezeket a hatásokat? Szükség volt arra, hogy átalakítsanak termékeket?

Szerencsére nagyon kevés változást érzékelünk. Időnként a gyártáshoz szükséges alkatrészek késnek egy kicsit az osztrák beszállítóktól, de ez egyáltalán nem okoz nehézségeket. Mivel nagyrészt szerződéses gyártóként működünk, így természetesen nagyon hatékonyak vagyunk, és továbbra is megkapjuk a termékleírásokat ügyfeleinktől és így a megrendeléseiket igényeik szerint tudjuk gyártani.

Most jobban támaszkodik az automatizálásra, mint korábban? Vagy az automatizálás új és váratlan módokon segít Önnek? 

Már a COVID-19 járvány előtt egyértelmű volt számunkra, hogy meg kell néznünk minden egyes folyamat lépéseit annak meghatározása érdekében, hogy melyeknek lehetséges az automatizálása. Amelyik lehetséges, azt szeretnénk automatizálni. A képzett munkaerő hiányán túl az árnyomás, amely alatt szerződéses gyártóként állunk, szintén igen meghatározó. Minden órával, amivel jobban kihasználjuk a létesítményeinket, segítünk a versenyképességünk megőrzésében.

Jelenleg az automatizálás még jobban segítségünkre szolgál, mint valaha, mivel a szállítási idők nagyon irregulárisak voltak már a COVID-19 előtt is és ez most még annál is rosszabbá vált. Ennek az az oka, hogy sok ügyfelünk otthonról vagy rövidebb órákban dolgozik, és így már nincs teljes és állandó hozzáférésük adataikhoz, ami késleltetheti a megrendeléseiket. Ennek ellenére szállításunk változatlan maradt. A három vagy négy hetes szállítási idő bizonyos esetekben most csak két hét. Ezek nagyon szoros határidők, de a kobotnak köszönhetően be tudjuk tartani, mivel ezek éjszakánként és hétvégén is dolgoznak.

Hogyan tud megbizonyosodni arról, hogy termékei időben eljutnak a végfelhasználóhoz? 

Amennyire csak lehetséges, a robotot ugyanolyan mennyiségű alkatrész előállításához használjuk, mint korábban, csak a kivitelezésre szánt idő lerövidítésével.

Ön szerint hogyan alakíthatja ez a válság az Ön vállalkozását a továbbiakban? Melyek azok a leckék amire ez a helyzet megtanította Önöket?

Számunkra ez a válság megmutatta, hogy az automatizálásba fektetett idő és pénz több mint kifizetődő. Meggyőződésem az, hogy más kis- és középvállalkozások egyre inkább a robottechnikára fognak támaszkodni, hogy felkészüljenek a jövőre. Mint az Universal Robots rendszerintegrátora, ezt mi már most látjuk: Az egyik ügyfelünk például a rövid munkaidő és az alacsonyabb kapacitáskihasználás miatt szabaddá vált idejét arra fordítja, hogy egy automatizálási megoldás már készen álljon a közelgő növekedés idejére.

Gazdaság

TECHXPO 2025: Az AI gyorsabban terjed, mint ahogy a szervezetek alkalmazkodni tudnak

Az AI ma gyorsabban változtatja meg a munkát, a döntéshozatalt és az egyes iparágakat, mint ahogy arra a vállalatok többsége reagálni tudna

– ez volt a TECHXPO 2025 nyitónapjának egyik legfontosabb üzenete.

A Budapesten megrendezett, négynapos technológiai és innovációs csúcstalálkozón olyan globálisan vezető nagyvállalatok hazai és nemzetközi szakértői osztották meg a gondolataikat a legfrissebb technológiai trendek kapcsán, mint a BlackRock, a Huawei, a Magyar Telekom, a Siemens vagy a Schneider Electric.

Mély szakadék nyílt a vezetők és a dolgozók között az AI megítélésében

A BlackRock engineering vezetője, Vértessy Koller Annamária előadásában arra hívta fel a figyelmet, hogy a vállalatokon belül szakadék alakult ki az AI megítélése kapcsán. Miközben a felsővezetők háromnegyede (73%-a) úgy gondolja, hogy stratégiai szemlélettel alkalmazzák az AI-t, a munkavállalók esetében ez az arány mindössze 47%. Szinte pontosan ugyanez a megoszlás jellemzi az elmúlt egy évben bevezetett AI projektek sikerességének megítélését is (75%/45%).

A vezetők 89%-a szerint cégük rendelkezik generatív AI-stratégiával, miközben a dolgozók harmada erről nem is tud. A fejlesztők és a vezetők percepciója közti különbség olyan mértékű, hogy a szakemberek 63%-a úgy érzi: a menedzsmentnek fogalma sincs azokról az akadályokról, amelyek a napi AI-munkát valójában lassítják.

Globális sebességváltás: az AI teljes iparágakat ír át

A Huawei Cloud Europe alelnöke, Janice Peng a digitalizáció robbanásszerű gyorsulásáról beszélt: a többfelhős működés elterjedése, az okosjárművek számának meredek növekedése és a számítási kapacitás iránti étvágy új sztenderdeket tesz szükségessé minden iparágban.

A Siemens hazai vezérigazgatója, Jeránek Tamás szerint az ipari AI még az út elején jár, hatalmas fejlődési potenciállal. A vállalat 1400 AI-szakértővel és több ezer szabadalommal dolgozik azon, hogy a gyártási és energetikai rendszerek stabilan működjenek egy AI-vezérelt világban.

A Schneider Electric elnöke, Veres Zsolt az energetikai háttérfolyamatokra hívta fel a figyelmet: az AI-rendszerek energiaigénye olyan gyorsan nő, hogy az adatközpontok terhelése teljesen új energiamenedzsment-modellt követel. Mint mondta, a következő évek egyik kulcsszava a hatékonyság lesz.

Mobilitás 2035 felé: Európa óvatos, Kína száguld

A TECHXPO 2025 keretében rendezett mobilitási panel markánsan mutatta be a globális autóipari különbségeket. Kína néhány évtized alatt szinte teljesen átállt az elektromos autózásra, míg Európa hosszabb fejlesztési ciklusokkal és szigorú szabályozási környezetben próbál lépést tartani.

A szakértők szerint Európában 2035-re nem várható teljes elektromos átállás, de hajtáslánc tekintetében az elektromos és a hibrid arányában is növekedés lesz a belső égésű motorok kárára. Nagy kérdés továbbá, hogy az európai márkák a lassabb fejlesztési ciklussal, de igényesebb minőséggel versenyképesek tudnak-e maradni gyorsabban innováló kínai gyártókkal szemben.

A banki világnak az AI-t láthatatlanná kell tennie

A K&H Bank innovációs vezetője, Lóska Gergely arról beszélt, hogy az ügyfelek ma már természetesnek veszik a gyors és zökkenőmentes digitális ügyintézést. Az AI akkor működik jól, ha a felhasználó észre sem veszi — a háttérben automatizált, biztonságos és hatékony folyamatok támogatják a bankolást.

A kvantumkorszak küszöbén

A Boros Robin, a Magyar Telekom Presales Security Expert-je szerint a kvantumszámítástechnika már nem fejlesztési fázisban, hanem a béta teszt korszakában van: az IBM ma már 150 qubit feletti chipekkel végez valós számításokat, és a kvantumgépek akár egy millió számítási műveletet hajtanak végre egyetlen időpillanatban. 2026-ban életbe lép az első EU-s Kvantum Act, amely a szervezetek számára kötelezővé teszi a titkosítási rendszerek kvantumbiztossá tételét — mely egy folyamatos újratanúsítást igénylő folyamat.

Új korszak a földmegfigyelésben

Dr. Sik András a 4iG Space & Defence Chief Geodata Officere szerint a világűr mára a békés együttműködés terepéből civil és védelmi célokat egyszerre kiszolgáló, úgynevezett dual-use környezetté vált, ahol a földmegfigyelés jelentősége robbanásszerűen nő: ma 14 000 műhold kering a Föld körül, ezek 90%-a alacsony pályán, és egyre nagyobb részük téradat-előállításra szolgál. A 4iG ezért saját, 8 műholdból álló HULEO-konstellációt épít 2028-tól, és AI-alapú földmegfigyelési rendszereket fejleszt.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading

Gazdaság

Rekordszámú automatával és megerősített háttérrel készül a szezonra a FOXPOST

A FOXPOST felkészült a Black Friday-jel induló csomagküldési szezonra: bővített csomagautomata-hálózattal, fejlesztett logisztikai kapacitásokkal és megerősített működéssel készül az év legforgalmasabb időszakára.

A szezon végéig minden erőforrását a zavartalan ügyfélkiszolgálásra összpontosítja, csak az új automaták telepítése folytatódik.

Magyarország legnagyobb csomagautomata szolgáltatójaként a FOXPOST és Packeta már több mint 3600 csomagautomatával és 1000 feletti csomagponttal áll az ügyfelek rendelkezésére.

Az év végéig további új automaták telepítése, valamint meglévő egységek bővítése is tervben van. A hálózat rekeszkapacitása így várhatóan eléri a 280 ezret, tovább növelve a szolgáltatás kényelmét és elérhetőségét.

A FOXPOST és a Packeta az egyesülés részeként az elmúlt hónapokban több régiós csomagelosztó központot integrált, depóhálózatát pedig egységes, hatékony logisztikai rendszerbe szervezte. Az új, közös elosztóbázisok már Szegeden, Székesfehérváron, Miskolcon, Zalaegerszegen, Fóton és Maglódon működnek. A legutóbbi fejlesztés Debrecenben valósult meg, ahol a FOXPOST a Trans-Sped logisztikai parkjában alakította ki új központját.

A beruházással kapcsolatban Fülöp Zsolt, a Trans-Sped alapítója és ingatlangazdálkodási igazgatója hangsúlyozta:

„Magyarország egyik legszélesebb logisztikai portfóliójával teljes körű működési hátteret biztosítunk partnereinknek. Modern raktáraink és szolgáltatásaink megbízható, hatékony kiszolgálást tesznek lehetővé megbízóink részére. Bízunk benne, hogy a Trans-Sped debreceni logisztikai parkjában a FOXPOST – Packeta Grouppal együtt tovább erősítjük a régió logisztikai ökoszisztémáját”.

A hálózat egységesítése 2026-ban Győr és Pécs térségében zárul le, ahol jelenleg még különálló depók szolgálják ki az ügyfeleket, de a raktárkapacitások kiépítése ott is folyamatban van. Ezzel a vállalat fontos mérföldkőhöz érkezett, logisztikai rendszerének országos átszervezése új szakaszba lépett.

„Háttérfolyamataink optimalizálása gyakorlatilag lezárult. Az integrációs és fejlesztési csapataink azon dolgoznak, hogy az ünnepi időszakban már semmilyen új folyamat vagy bevezetés ne terhelje működésünket. Teljes figyelmünket az ügyfélkiszolgálásra és a stabil működés biztosítására fordítjuk”

– mondta Radeczky Zoltán, a FOXPOST ügyvezetője.

Az elmúlt hónapokban a FOXPOST több jelentős fejlesztést hajtott végre a Packetával való integráció keretében. Nyáron lezárult a szervezeti összeolvadás, ezt követően optimalizálták az automata- és csomagpont-hálózatot, szeptemberben pedig megkezdődött a Z-BOX automaták integrációja is. A legutóbbi fejlesztési ütemben a vállalat racionalizálta vidéki depóhálózatát, amely kulcsszerepet játszik a logisztikai hatékonyság növelésében.

A vállalat a háttérben már előkészíti a 2026-os fejlesztéseket, azonban az ünnepi időszak alatt nem indít újabb átszervezést, hogy a szolgáltatás zavartalan maradjon mind a partnerek, mind a vásárlók számára.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading

Gazdaság

Lehetőségek hajnala a Magreb-régióban: A növekvő piacok összekapcsolása Európával

Az ipar és a kiskereskedelem stratégiai átrendeződés előtt áll: az ellátási láncoknak rövidebbé, robusztusabbá és könnyebben tervezhetővé kell válniuk.

A Magreb feltörekvő gazdaságai, különösen Marokkó, nagy lehetőségeket tartogató helyszínekként kerülnek a figyelem középpontjába. A DACHSER lehetővé teszi, hogy ezek a piacok, térségek zökkenőmentesen csatlakozzanak az európai logisztikai hálózathoz.

A megingott gazdasági lendület és az időközben nagyon hevessé vált nemzetközi vámvita ismét egyértelművé tett egy dolgot: a globális ellátási láncokkal szembeni igények növekednek. A beszerzéseknek nemcsak költséghatékonynak, hanem geopolitikailag stabilnak, gyorsan elérhetőnek és logisztikailag jól kezelhetőnek is kell lenniük. Ez azt jelenti, hogy az európai piac szomszédságában található Magreb-régió egyre inkább kulcsfontosságú régióvá válik az ipari vállalatok számára. Versenyképes termelési feltételeikkel és növekvő ipari szektorukkal Észak-Afrika feltörekvő gazdaságai már most is keresett gyártási helyszínekké és értékesítési piacokká váltak.

A logisztika itt központi szerepet játszik, és az ügyfelek elvárásai magasak. A vállalatok megbízhatóságot, meghatározott tranzitidőket, átlátható folyamatokat, vámbiztonságot és átfogó rendszerintegrációt akarnak.

„Pontosan itt jön képbe a DACHSER: a napi kapcsolatok biztosításával, az európai hálózatba való teljes integrációval, a digitális folyamatokkal és a modern átrakó infrastruktúrával hatékony munkafolyamatokat és megbízható vámkezelést teszünk lehetővé a Magrebben”

– magyarázza Alexander Tonn, a DACHSER Road Logistics operatív igazgatója.

„Marokkó, Tunézia és – a Földközi-tenger keleti részén – Törökország piacai ígéretes kilátásokat kínálnak a jövőbeli erős növekedésre. Ahol Európa, Észak-Afrika és a Közel-Kelet találkozik, ott a logisztika kulcsfontosságú hajtóerő. A szolgáltatás minősége, az átláthatóság és a megbízhatóság az áruk áramlási sebességének optimalizálása érdekében – pontosan ezt várják el az ügyfelek a növekvő piacokon.”

Nyugat felé tekintve a Tanger Med központi kapcsolódási pont a Magreb feltörekvő gazdaságai és a világ többi része között. A 2007-ben megnyílt és azóta folyamatosan bővített tengeri kikötő és szabadkereskedelmi övezete ma globális logisztikai központ a Gibraltári-szorosban.

Világszerte 186 másik kikötőhöz kapcsolódik, és több mint kilencmillió konténer feldolgozására, hétmillió utas és 700 000 teherautó tranzitjára, valamint egymillió jármű exportjára képes. Ezért választotta ipari helyszínévé számos ágazatból – beleértve az autóipart, a repülőgépipart, a logisztikát, a textilipart és a kiskereskedelmet – származó több mint 900 vállalat Tanger Medet.

„Az elmúlt három évben a Tanger Med tovább erősítette pozícióját, és várhatóan még fontosabbá válik”

– mondja M’hamed Chraibi, a DACHSER Magreb és Törökország regionális ügyvezető igazgatója.

„Kezdetben a kikötő számunkra Európa kapuja és a fogyasztáshoz közeli országokba történő kiszervezés, a nearshoring pillére volt – most pedig Afrika kapujává is fejlődik.” Az új piacok keresése során az európai és globális vállalatok egyre inkább Afrika felé tekintenek. „Ezeknek a vállalatoknak a Tanger Med ideális kiindulópontot jelent a kontinens eléréséhez.”

 A potenciál korai felismerése

A DACHSER 1984 óta van jelen Marokkóban, és már korán felismerte a Tanger régióban rejlő lehetőségeket: a logisztikai szolgáltató 2003-ban nyitotta meg első telephelyét a kikötő közelében, majd 2021-ben saját raktárát a Tanger Med Hubban. Az 5500 m2 alapterületű és több mint 7000 raklaphelyes, korszerű raktár a casablancai létesítmény utódjaként szolgál, amely elérte kapacitásának határait. Különösen az ipari ügyfelek értékelik a kikötő közelségét. „Tanger Medben az az előnyünk, hogy az európai piacok megrendeléseinek előkészítését és címkézését helyi körülmények között tudjuk elvégezni” – magyarázza Chraibi. Ennek eredményeként a feldolgozási költségek jóval alacsonyabbak, mint Európában – ez egy olyan költség- és sebességbeli előny, amelyet a DACHSER tovább tud adni ügyfeleinek.

„Stabil hidat építettünk a kontinensek között”

– folytatja Chraibi.

A hangsúly itt az autóipar, a textilipar, a repülőgépipar, valamint a kiskereskedelem beszerzési és elosztási szállításain van.

„Megbízhatóan szállítjuk ügyfeleink áruit Marokkóba és Tunéziába, illetve Marokkóból és Tunéziából, akár teljes rakományként (FTL), akár részrakományként (LTL), gyűjtőszállítmányozási szolgáltatásokkal kombinálva. Az évek során tökéletesen működő infrastruktúrát hoztunk létre a zökkenőmentes beszerzési és disztribúciós logisztika biztosítása érdekében a Magreb-térségben.”

Előny a digitalizáció révén

„A Tanger Mednél folyamataink száz százalékban digitalizáltak, biztosítva a gyorsaságot és az átláthatóságot”

– mondja Chraibi.

A digitalizálás a marokkói vámkezelési folyamatokat is egyre inkább támogatja és egyszerűsíti. A DACHSER Morocco vámhatóság által jóváhagyott gazdasági szereplőként (Authorized Economic Operator, AEO) történő tanúsítása fontos mérföldkövet jelentett ebben a folyamatban.

Ahogy Chraibi mondja:

„Ez lehetővé teszi számunkra, hogy ügyfeleink számára zökkenőmentes és gyors árutovábbítást biztosítsunk.”

A szabványos folyamatok és a DACHSER saját rendszerei, mint például a Domino és az Othello, alkotják a DACHSER működésének gerincét világszerte a szárazföldi szállítmányozásban, valamint a légi és tengeri áruszállításban is, amelyből Marokkó sem kivétel.

„Minden folyamat, interfész és a szállítmánykövetés is zökkenőmentesen kapcsolódik, vagy hamarosan csatlakozik az európai hálózathoz. A rendszer bevezetése Tunéziában is hamarosan élesben indul. A DACHSER ügyfelei az EU-n kívül is egységes minőségi és szolgáltatási szabványokra támaszkodhatnak”

– mondja Chraibi.

A DACHSER az általa létrehozott „kapukra” (gateway) támaszkodik, hogy az ellátási láncokat és az áruáramlást még hatékonyabbá tegye, és még szorosabban beilleszthesse azokat a hálózatba. 2023 elején Strasbourgban hozott létre egy ilyen kaput a vállalat. A teherautók minden nap rendszeres menetrend szerinti járatokként közlekednek onnan Marokkóba.

„Rendszerünk lehetővé teszi, hogy az Európa-szerte összegyűjtött árumennyiséggel és meghatározott tranzitidőkkel megszervezzük teherautóink menetrend szerinti indulásait”

– mondja Tonn.

Az észak-afrikai piacokon tapasztalt csapat, képzett vámosztály és az európai hálózathoz történő szoros kapcsolódás biztosítják a zökkenőmentes folyamatokat és az átlátható tranzitidőket. Tunéziában a DACHSER közel 40 éves piaci tapasztalattal és saját szervezettel rendelkezik az országban. Az ország 2024 eleje óta közvetlen járatokon keresztül is elérhető: a strasbourgi és ungerhauseni (a dél-németországi Memmingen közelében) központokból a DACHSER hetente többször is indít gyűjtő- és charterszállítmányokat a Tunisz közelében található Radès kikötővárosába, valamint monastiri régióban elhelyezkedő Bennane-ba.

Befektetés a jövőbe

A régió folyamatosan növekvő fontossága a DACHSER hosszú távú beruházási terveiben is tükröződik. Az ügyfelek növekvő igényeinek kielégítése érdekében a vállalat egy újabb vámraktárat létesít a marrakeshi régióban a Mohammediában és a Tangerben már meglévő kettő mellett, ami leegyszerűsíti és felgyorsítja az import- és exportfolyamatokat. A kikötőtől nem messze fekvő Tanger Automotive City ipari és logisztikai parkban a DACHSER modern logisztikai központot épít egy 75 000 m2-es területen, amelynek befejezése 2026 júniusára várható. Az új tranzitterminál – az iroda- és raktárterületekkel együtt – összevonja a multimodális szolgáltatásokat, és ezáltal összekapcsolja az összes üzletágat: a közúti, a légi és a tengeri szállítást, valamint a raktározást. A létesítmény egy 20 000 m2-es raktárral is rendelkezik majd, benne saját vámraktárral. Az épület lesz Marokkó első olyan, magántulajdonban lévő logisztikai épülete, amely nemzetközi fenntarthatósági szabvány szerint tanúsított. A tanúsítás kiterjed az építészeti tervezésre, a felhasznált anyagokra és a berendezésekre, például a napelemek tetőre történő telepítésére, valamint a szennyvíz visszanyerésére és újrafelhasználására szolgáló rendszerre.

A DACHSER Morocco az ipari ügyfelekre összpontosít a textil-, autóipar-, repülés-, fogyasztási cikk- és elektronikai szektorokban, amelyek mindegyike erős jelenléttel rendelkezik Észak-Afrikában.

„Új létesítményünk a szállítási és logisztikai lánc mentén a szolgáltatások széles skáláját fogja lefedni”

– jelentette be Burkhard Eling, a DACHSER vezérigazgatója az alapkőletételi ünnepségen.

A kikötőhöz való közelségnek köszönhetően az ügyfelek gyors átfutási időket és optimális szállítási kapcsolatokat élvezhetnek.

Chraibi hozzáteszi:

„A Road Logistics és az Air & Sea Logistics üzletágak egy helyen történő egyesítése hatékony, teljes körű megoldásokat hoz létre, amelyek lehetővé teszik a DACHSER számára, hogy még jobb támogatást nyújtson ügyfelei nearshoring-tevékenységeihez.”

Chraibi csapata nagy tervekkel rendelkezik a következő évekre. Magreb és Törökország regionális ügyvezető igazgatójaként ő határozza meg az irányt:

„További rendszeres járatok és kapacitásbővítés, hálózati jelenlétünk erősítése új telephelyekkel, további folyamatinnovációk, valamint a felelősségteljes munkaerő-tervezés révén biztosítjuk, hogy mindig egy lépéssel a régió növekedése előtt járjunk és a jövőben is első osztályú logisztikai megoldásokat kínálhassunk ügyfeleinknek.”


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading
Advertisement Hirdetés
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement Hirdetés

Facebook

Advertisement Hirdetés
Advertisement Hirdetés

Ajánljuk

Advertisement

Friss