Gazdaság
Huawei: 2030-ra évente több mint 1 yottabájt adat keletkezik a világon
200 milliárd összekapcsolt eszköz éves szinten világszerte több mint 1 yottabájt (1 billió terabájtnak megfelelő) adatot fog generálni 2030-ra, ami még több lehetőséget nyújt a felhasználók igényeinek megértéséhez – jelentették ki a Huawei szakértői a legújabb hirdetési trendekről és stratégiákról tartott mesterkurzuson a hamburgi OMR Fesztiválon (Online Marketing Rockstars).
A vállalat szakemberei szerint az on-device marketing, azaz az okoseszközökön alapuló marketing jelenti a mobilhirdetések evolúciójának következő, még közvetlenebb és testreszabottabb szintjét. A vállalat hirdetési platformja, a Petal Ads (korábbi nevén HUAWEI Ads) kiemelkedő pozícióban van az új módszer alkalmazásában; a Huawei Mobile Services (HMS) ökoszisztéma részeként globálisan több mint 1 milliárd eszközt ér el, és lehetőséget biztosít a hirdetőknek a nemzetközi, köztük a kínai piac elérésére is.
A Huawei hirdetési szakértői Európa egyik legnagyobb digitális marketing és technológiai rendezvényén, a hamburgi OMR Fesztiválon (Online Marketing Rockstars) exkluzív mesterkurzus keretében osztották meg digitális marketinggel kapcsolatos meglátásaikat, valamint a legújabb trendeket és innovációkat. A szakemberek szerint az on-device marketing, azaz az okoseszközökön alapuló hirdetések jelentik a mobilhirdetések fejlődésének következő lépését, amelyben a vállalat hirdetési platformja, a Petal Ads (korábbi nevén HUAWEI Ads) az élen jár.
On-device marketing: a mobilhirdetések jövője
Az on-device vagy smart device marketing olyan hirdetési módszer, amely lehetővé teszi a hirdetők számára, hogy közvetlenül és testreszabott módon érjék el a felhasználókat az okoseszközökön keresztül. Ez egy olyan hirdetési szolgáltatás (Ads-as-a-service, röviden AaaS), amely felhasználó-központú, és hatékonyan teremt valós idejű kapcsolatot világszerte a közönséggel. Ez a megközelítés segít a felhasználóknak jobb döntéseket hozni: többek között különböző modalitásokat alkalmaz, mint például a hang, a vizuális, virtuális vagy kevert valóság, valamint a kontextus alapú tervezés. Az on-device marketing jelentős népszerűségre tett szert Kínában, és jelenleg az egész világon gyors ütemben terjed:
„Úgy véljük, hogy az okoseszköz alapú, különféle felhasználói helyzetekben alkalmazható hirdetési megoldások hatalmas lehetőséget kínálnak arra, hogy kapcsolatot teremtsünk az emberek és vállalkozások között világszerte” – mondta Jaime Gonzalo, a Huawei Mobile Services Europe alelnöke. – „Bár a nemzetközi szintű okoseszköz-hirdetések még kezdeti szakaszban járnak, a Petal Ads szolgáltatással együttműködő globális márkák átfogó nemzetközi megoldásokra számíthatnak, amelyek segítik a régiók összekapcsolását.”
Petal Ads: több mint 1 milliárd eszközt ér el
A Petal Ads kiemelkedő pozícióban van az okoseszköz alapú marketing nemzetközi szintű alkalmazásában, hiszen a Huawei Mobile Services (HMS) ökoszisztéma részeként több mint 1 milliárd eszköz áll rendelkezésére a hirdetési piacon. A platform mindemellett hasznosítani tudja a technológiai iparági egyik vezető szereplőjének 20 éves tudását, hírnevét és tapasztalatát is: a Huawei mint gyártó – többek között eszközei AI-képességeit kihasználva – széleskörű ismeretekkel és tapasztalattal rendelkezik a felhasználói szokásokról és igényekről, miközben megfelel a legmagasabb uniós adatvédelmi szabványoknak. Ez lehetővé teszi a Petal Ads számára, hogy olyan hirdetési lehetőségeket hozzon létre, amelyek túlmutatnak az okostelefonokon, és akár több eszközre és forgatókönyvre támaszkodnak a Huawei saját ökoszisztémájában.
2030-ra évente több mint 1 yottabájt adat keletkezik világszerte
A szakértők várakozása szerint 2030-ra több mint 200 milliárd kapcsolat jön létre világszerte, és éves szinten több mint 1 yottabájt (egy billió terabájtnak megfelelő) adat keletkezik majd. Ez azt jelenti, hogy még több adat áll rendelkezésre a felhasználók igényeinek megértéséhez, és a következő hét évben még több kapcsolat valósulhat meg.
A Huawei hirdetési szakértői arról is beszéltek a szakmai rendezvényen, hogy a határokon átívelő mobilhirdetések még viszonylag korai szakaszban járnak, és kevés szolgáltató tud teljes körű globális megoldásokat kínálni a hirdetőknek. Kiaknázatlan szegmensről van szó, amely ellenáll a makrogazdasági trendeknek, és a Petal Ads segíti a hirdetőket a kereskedelmi kapcsolatok kiépítésében: a legtöbb regionális piacon jelenlévő platformként belépési lehetőséget biztosít a hirdetőknek a nemzetközi, köztük a kínai piacra.
Azon vállalatok számára, amelyek üzleti tevékenységüket a kínai felhasználók körében kívánják bővíteni, a Petal Ads kiemelkedő előnyt nyújt a Huawei eszközeinek köszönhetően. Kínában a Huawei a legnagyobb, 25 százalékos aktív felhasználó piaci részesedéssel rendelkezik, a hajlítható eszközök piacán pedig 47,4 százalékos részesedéssel.
A Petal Ads célja a márkák és a kampányok sikerének támogatása, biztosítva, hogy a partnerek elérjék üzleti növekedési céljaikat. A platform emellett prémium márkapartnerek számára személyre szabottabb hirdetési élmény biztosítását is tervezi a „Global Business Growth Ads Suite” szolgáltatásának bővítésével. Ez magában foglalja a nagyobb számú hirdetési helyeket, a márkák együttműködését és a helyi piaci tanácsadást, különös tekintettel Kínára.
„Eszközgyártóként és mobilhirdetési platformként egyedülálló helyzetben vagyunk, és lehetőségünk van arra, hogy testreszabott és szegmentált megoldásokat kínáljunk, amelyek megfelelnek a globális ügyfelek igényeinek. Örömmel fogadjuk az európai márkák és ügynökségek együttműködési szándékát a Petal Ads-szel, amelynek nyomán hatékony és vonzó kampányokat hozhatunk létre, nemzetközi szinten elérve a célközönséget”
– zárta gondolatait Jaime Gonzalo.
Petal Ads: 170 országban és régióban nyújt szolgáltatásokat
2020-as indulása óta a Petal Ads dinamikusan bővül, segítve a hirdetésmegjelenítőket, hirdetőket és marketing szakembereket abban, hogy növeljék vállalkozásuk teljesítményét és több ügyfelet érjenek el. Az elmúlt év során a platform hirdetői hálózata kilencszeresére, megjelenítői hálózata pedig négyszeresére nőtt, mára több mint 730 millió aktív felhasználót ér el. A több mint 170 országban és régióban működő Petal Ads jelenleg több mint 60 tanúsított ügynökséggel és márkával dolgozik világszerte a Petal Ads Partnerprogramon keresztül.
A Huawei hirdetési szakértői által tartott mesterkurzus megtekinthető az alábbi linken.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
Ajánljuk még
-
Mit tehetnek a vállalatok a munkahelyi jóllét érdekében?
-
A napi kalóriabevitel számolása fontosabb a fogyáshoz, mint az étkezések időzítése
-
A fogyáshoz fontosabb a napi kalóriabevitel számolása, mint az étkezések időzítése
-
A tehetségek köztünk járnak: négy magyar egyetemista ismerkedhetett meg a jövő technológiáival Rómában
-
Robban a klímapiac, ilyen készülékeket keresnek a magyar háztartások
-
Suzuki a legnépszerűbb használt SUV
Gazdaság
Mit tehetnek a vállalatok a munkahelyi jóllét érdekében?
A munkahelyi elégedettség helyzete az IT- és a HR-szektorba.
A munkahelyi jóllét csak egy jól hangzó fogalom, vagy a gyakorlatban is alkalmazott munkaerőt megtartó eszköz? A No Fluff Jobs legújabb kutatása arra kereste a választ, hogy az IT- és HR-szakemberek tapasztalatai alapján melyek azok a tényezők, amelyek befolyásolhatják a munkavállalók fejlődését és elégedettségét. A riportból az is kiderül, a szektor munkavállalói tartanak-e attól, hogy a mesterséges intelligencia miatt elveszíthetik a munkájukat.
Boldogság, elégedettség, jóllét – egyéni törekvéseink, céljaink alapján mást és mást értünk ezek alatt, azonban mindannyian azt szeretnénk, ha a magánéletünk és a munkahelyünk összhangban lenne egymással.
„Néha csak az összetartozás, az elfogadás és a tisztelet érzésére van szükség ahhoz, hogy boldognak érezzük magunkat a munkahelyünkön. Ezeket azonban csak olyan környezetben lehet igazán átélni, amely a szervezeti struktúra minden szintjén elősegíti az őszinteséget és a tiszteletet”
– emel ki egy apróságnak tűnő, de nagyon is lényeges szempontot Tomek Bujok, a No Fluff Jobs CEO-ja, amelyet érdemes lenne a vállalatoknak figyelembe venni.
Hosszú távon ugyanis kifizetődő lehet számukra, ha a munkahelyi jóléti szolgáltatásokba invesztálnak, hiszen ezek az intézkedések kulcsfontosságúak lehetnek mind a munkavállalók megtartásában, mind pedig a jobb, vonzó munkakörnyezet kialakításában. Számos tanulmány alátámasztja, hogy azok a munkavállalók, akik boldogok, és elkötelezettnek érzik magukat a munkájuk iránt, magasabb munkateljesítményt nyújtanak, kevesebb betegszabadságot vesznek igénybe és kisebb valószínűséggel hagyják el a vállalatot.
Van, ami a pénznél is fontosabb
A felmérés szerint eltérő motivációk tapasztalhatók az IT-szakemberek és a HR-sek munkahelyi elvárásai között. Érdekesség, hogy míg az IT-sek esetében a magas fizetés a lista élére került, HR szakemberek számára a magas fizetés csak az 5. legfontosabb tényező (57,7%), helyette a támogató és kiegyensúlyozott munkahelyi környezetet és a személyes kapcsolatok fontosságát hangsúlyozzák. Ugyanakkor mindkét terület munkavállalói között a második és a harmadik legfontosabb helyre került a munka és a magánélet egyensúlya (74,5, illetve 73,1%), illetve a kötetlenebb munkavégzés lehetősége – az IT-specialisták 73,7%-a preferálná a távmunkát, míg a HR-szakemberek 68,1%-a a rugalmas munkaidőt.
Bár az IT-szakemberek kiemelten fontosnak tartják a technikai tudásuk értékelését, és közel egynegyedük (23,6%) elismeri a fejlődési lehetőségek meglétét, 17,8% nem használja ki a rendelkezésre álló lehetőségeket, mert azok nem az ő igényeihez igazodnak. A válaszadók 29,1%-a arról számolt be, hogy egyáltalán nincs lehetősége, hogy fejlessze készségeit.
Az eredmények alapján a munkáltatóknak érdemes megvizsgálni, hogyan tudják jobban személyre szabni a nem pénzügyi juttatásokat is, hogyan lehet a fejlesztési programokat jobban összehangolni az IT-szakemberek sajátos igényeivel. Az időgazdálkodás vagy a munkaterhelés elosztásának javításával, valamint hozzáférhető, releváns és rugalmas fejlesztési lehetőségek biztosításával jelentősen növelhető az informatikusok elégedettsége.
Határ a munka és a magánélet között
Sok informatikai szakembernek nehézséget okoz a munka és a magánélet közötti egészséges határok fenntartása. A válaszadók 39,6%-a néha hazaviszi a munkát, ami hozzájárulhat a stresszhez és hatással lehet a személyes időre. Ugyanakkor majdnem ugyanekkora részük (47,1%) ügyel arra, hogy ne vigye haza a munkát, ami azt mutatja, hogy a munkaidőn belüli munkahelyi kötelezettségek kezelése egyensúlyban van.
Szintén aggodalomra ad okot: az informatikusok több mint harmada (37,9%) a szabadsága alatt vagy munkaidő után is bekapcsolva tartja a munkahelyi telefonját, ez az állandó készenlét pedig negatívan befolyásolhatja a szabadidőt és a családi életet. A betegség alatti munkavégzés is meglehetősen gyakori. A válaszadók 38,6%-a a betegség ellenére is dolgozik.
A HR-szakemberek esetében még rosszabb a helyzet a munka és magánélet egyensúlyának fenntartásában. Több mint 52%-uk bekapcsolva hagyja a munkahelyi telefonját szabadság alatt vagy munkaidő után, 44%-uk néha hazaviszi a munkát, ugyanennyien szabadidejükben is gondolnak a munkára, közel 43%-uk betegen is dolgozik, valamint 35,8%-uk havonta túlórázik.
Az eredmények mégis azt mutatják, hogy a megkérdezettek többsége (IT – 64,7%, HR – 67%) elégedett a munka és a magánélet egyensúlyával. Ugyanakkor van még mit javítani azon, hogy a munkavállalók nagyobb hányada tudja optimálisan összeegyeztetni a szakmai és a magánéletét. A rugalmas munkaidő-beosztás javítása és a támogató munkakultúra előmozdítása tovább javíthatná az elégedettségi szintet.
Az elvándorlás kockázata
A felmérés eredményei szerint az informatikusok közel 21%-a jelenleg aktívan keres állást, valamint körülbelül 41%-uk nyitott új lehetőségekre. Ezzel párhuzamosan 47,2%-uk nyitott külföldi, költözéssel járó állásajánlatokra is.
Az, hogy a válaszadók majdnem fele hajlandó lenne külföldre költözni egy jobb állásajánlatért, arra utal, hogy a jelenlegi munkahelyi környezet és juttatások nem feltétlenül elégítik ki maradéktalanul az igényeiket.
Ez a nyitottság a külföldi lehetőségekre különösen fontos jelzés a munkáltatók számára, hogy a munkahelyi elégedettség javítása érdekében törekedjenek a munkavállalói igények kielégítésére. Ide tartozhat a versenyképes fizetés, a rugalmas munkaidő, a munka és magánélet egyensúlya, valamint a karrierfejlesztési lehetőségek biztosítása. Ezek a lépések nemcsak a munkahelyi elégedettséget növelhetik, hanem a tehetségek megtartását is elősegíthetik, csökkentve az elvándorlás kockázatát.
Tévesek lennének az informatikusok félelmét hirdető szalagcímek?
A kutatás szerint sem a mesterséges intelligencia fejlődése, sem az iparági válság nem befolyásolja negatívan a munkahelyi stabilitás érzését. A megkérdezettek majdnem 73%-a nem aggódik amiatt, hogy a közeljövőben elveszíti az állását.
Azonban a bizonytalan és aggódó válaszok rámutatnak arra, hogy bizonyos tényezők, mint például a gazdasági környezet vagy a munkaerőpiac változásai befolyásolják az alkalmazottak biztonságérzetét. A vállalatok számára fontos lehet a munkahelyi kommunikáció, és az alkalmazottak támogatása a bizonytalanságok kezelésében.
Ugyanez a helyzet a HR-esek esetében is az IT-szektorban. A válaszadók többsége (66,5%) nem aggódik jelentősen a munkahelyének elvesztése miatt a közeljövőben, ami a munkahelyi biztonság és stabilitás érzésére utal.
A No Fluff Jobs magyarországi munkavállalók megkérdezésével végzett felmérésében mindkét célcsoportban a válaszadók többsége a 25–34 éves korosztályba tartozik, míg a második legnagyobb csoport a 35–44 éves korosztály. Az adatok szerint a válaszadó informatikusok többsége (78,49%) férfi, míg 20,4%-a nő. A HR-esek esetében fordított a helyzet – a válaszadók 88,4%-a nő és 11%-a férfi.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
Gazdaság
Magyarországról erősít a Publicis Groupe CEE HR csapata
Komáromi Zsófiát nevezte ki a cég a régió Talent Transformation Partnerének.
A Publicis Groupe CEE Komáromi Zsófiát, a cég magyarországi Chief Talent Officer-ét nevezte ki a Közép-Kelet Európai régió CEE Talent Transformation Partnerének. Zsófia az új regionális feladatait jelenlegi pozíciója mellett látja el.
Zsófia új pozíciójában egy 6 hónapos interim időszakot követően folytatja a közös munkát Borbás Veronikával, a Publicis Groupe CEE Chief Talent Officer-ével. Új szerepkörében a tehetségmendezsment terület stratégiai irányítása lesz az elsődleges feladata, szoros együttműködésben a régió felsővezetőivel és kulcsembereivel.
„A Publicis Groupe CEE az elmúlt három évben jelentős átalakuláson és növekedésen ment keresztül. Kollégáink és üzleti tevékenységünk folyamatos fejlődésének érdekében a tehetségmenedzsmenttel foglalkozó csapat egyre fontosabb szerepet tölt be. Zsófi kinevezése ennek az útnak a következő állomása, ami egyértelműen mutatja amelletti elkötelezettségünket, hogy emberközpontú vállalatot építsünk”
– mondta Borbás Veronika.
„Számunkra természetes lépés volt cégen belülről választani, Zsófi tapasztalata és ambíciója tökéletesen illeszkedik a pozícióhoz. Hároméves magyarországi publicises pályafutása során nemcsak a hazai HR csapatot építette fel egészen az alapoktól, hanem közel kétszáz új kolléga felvételét és beilleszkedését irányította sikeresen. Számos olyan program létrehozásában vett részt, ami a munkavállalókat helyezi a fókuszba, mint például a Női Egészség Program. Agilitása, az újítások iránti elkötelezettsége és rendszerszintű HR-szemlélete tökéletesen alkalmassá teszi őt erre a regionális szerepre. Örülünk, hogy Zsófi csatlakozik hozzánk, és alig várom, hogy együtt dolgozzunk a csapat, céges kultúránk és cégcsoportunk üzleti fejlődéséért,”
– tette hozzá Borbás.
Komáromi Zsófia így nyilatkozott:
“Izgatottan várom az új szerepkört. Ez a kinevezés lehetőséget ad arra, hogy kiterjesszük azon hazai jó gyakorlatainkat a régióban, amelyeknek célja, hogy rugalmasan alkalmazkodjunk a munka világában bekövetkező változásokhoz, és megértsük, hogyan változik az emberek munkához való viszonya.” Az egyes piacok tehetségmenedzsmentért felelős vezetőivel és kulcsembereivel együttműködve progresszív és befogadó munkakörnyezetet szeretnénk a következő szintre emelni. Ez az, ami valóban támogatja üzleti céljainkat és kollégáink fejlődését.”
Zsófia több, mint 3 éve csatlakozott a Publicis Groupe Hungary-hez. Cégen belüli karrierjét Head of Talent-ként kezdte, majd a stratégiai HR tervezésben és a kulturális átalakulásban betöltött kulcsszerepének köszönhetően 1 éve ő a magyar csapat Chief Talent Officere. Korábban az LPP S.A. HR vezetője volt, az Ernst&Young-ban szerzett HR generalista tapasztalatokat, valamint a Legalis Global-nál toborzás fókuszú pozíciókat töltött be.
A Publicis Groupe Hungary-hoz való csatlakozása óta a cég elnyerte a “Great Place to Work” díjat. Zsófi irányításával került bevezetésre például a Női Egészség Program, kialakításra került egy átfogó well-being stratégia, a 4 napos munkahét bevezetése és a Crossroads alumni program, amelynek célja, hogy a korábbi munkatársak erős hálózatként működhessenek együtt. Zsófi vezetésével a Publicis Groupe olyan nemzetközi kezdeményezéseit is sikeresen adaptálták a hazai szervezetben, mint a „Working with Cancer” és „Work Your World”.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
Gazdaság
Folyamatosan növekszik a használtautó-piac
Jó hír, hogy a tulajdonosváltások száma 2024 eleje óta folyamatosan növekszik, és ez júniusban sem volt másképp.
A magyar piac egészét hirdetésszámban és látogatottságban lefedő Használtautó.hu szakértője megnézte, hogy a Datahouse legfrissebb adataival kiegészítve miként fest hazai másodpiac helyzete, beleértve a legnépszerűbb használt autókat, az átlagárakat és a meglepően népszerű hibrideket.
„A Datahouse adatai szerint júniusban 76 250 használt személyautó cserélt gazdát, ami 12%-kal több a tavaly júniusban regisztrált 68 344-nél. Összességében is kijelenthető, hogy 2024 eleje óta folyamatosan erősödik a használtautó-piac. Az idei csúcshónap 24,9%-os növekedéssel a február volt, de átlagosan eddig minden hónapban 13%-os ugrást láthattunk”
– emelte ki Horváth András, a Használtautó.hu autópiaci szakértője.
A Használtautó.hu adatai szerint, a telefonos megkeresések számát megvizsgálva, az elmúlt időszakban a legnépszerűbb használt autók körében nem történt komoly változás: az élen az Opel Astra – Suzuki Swift – Volkswagen Golf triója található. Érdekesség, hogy egy használt Golf 3 millió forintos átlagára csaknem a kétszerese a dobogón található másik két modell egyenkénti átlagárainak.
BENZINES, DÍZEL, ELEKTROMOS VAGY HIBRID?
Ha hajtásláncok szerint, a személyautók, a motorok és a kishaszonjárművek kategóriáit egyesítve tekintjük át a magán- és üzleti hirdetések számát, akkor pedig a következő erőviszonyok rajzolódnak ki. A portálon benzinesből jelenleg több mint 107 ezer, dízelből 94 ezer, elektromosból 8 ezer, hibridből pedig 7 500 darab található (megemlítendő: hibrid kategóriában az idén év elején piacra dobott Kawasaki Ninja 7 Hybriden kívül még nem léteznek motorkerékpárok).
Benzines használt járműre ebben az időszakban 307 ezer, dízelre 242 ezer, elektromosra 7550, hibridre pedig összesen 17 ezer telefonos érdeklődés érkezett, ami a hirdetések darabszámával arányosan szépen megmutatja, hogy az egyes hajtásláncok képviselőit mennyien keresik az érdeklődők.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
Népszerű
Mi a közös a zöld, az ezüst és a fekete járművekben?
Az új Galaxy Watch az AI segítségével ösztönöz az egészséges életmódra
Lakossági reálkamat: élt 4 hónapot
Új LCL-járatok Európa és Ázsia között
Debreceni katódgyár energiaelosztását szállította a Siemens Zrt.
Újabb jel mutatja, hogy a Temu a hazai online kereskedelem sírját ássa
Középkategóriás áron kínál felsőkategóriás zajszűrést a Huawei legújabb fülhallgatója
A világon elsőként magyar betegek számára lesz elérhető az MI által támogatott, élő, 3D-s kapszula-endoszkópiás vizsgálat
Az LG globális K+F-háromszöget hoz létre a szélsőségesen hideg területeken alkalmazott nagy teljesítményű hőszivattyúk fejlesztésére
Új üzletágvezető a PwC Magyarország vezetői között
Kapcsolódó cikkek
Technokrata.hu
Életet menthet az önkormányzati hőségkommunikáció
Elbagatellizált fogápolás: Akár szívbetegség is lehet a vége
Praktikus újdonsággal bővült a SPAR népszerű vásárlási applikációja
Sikerrel zárult a HUN-REN SZTAKI vezetésével teljesített „Kutatások az ipari digitalizáció által nyújtott potenciál minőségi kiaknázására” című projekt
Suzuki és Opel a legértéktartóbb márkák között
Ikonikus alpesi hütte és drótkötélpálya kapott Siemens-technológiát
Hogy az utazás ne váljon rémálommá: Készüljünk fel alaposan a nyári autózásra!
Diákok rohama pörgeti tovább az albérletpiacot
Az Optimus Solutions az első viszonteladói partner, amely az ABB Value Provider programjában tanúsítást szerzett a KNX- és HVAC-épületautomatizálási rendszerekre
A mesterséges intelligenciával tuningolt névjegykártyák piaci robbanás előtt állnak
Műszaki-Magazin.hu
Hosszú élettartamú csapágytechnológia fotovoltaikus rendszerekhez
Beruházás és befektetés egyben
Ikonikus alpesi hütte és drótkötélpálya kapott Siemens-technológiát
A termelés visszatelepítése saját országon belülre, avagy reshoring
15% fölé emelkedett a hazai megújulóenergia-részarány
Belső égésű, hibrid vagy elektromos?
Ilyen a legújabb magyar elektromos busz
Minden egyre könnyebbé válik – a szimplexitásnak és néhány szoftvernek köszönhetően
Kína autóipara: honnan jön, és hova tart?
Magyarországon is terjeszkedik a vezető biogáztechnológiai cég
Ajánljuk
Friss
-
Egyéb kategória2 hét
A tehetségek köztünk járnak: négy magyar egyetemista ismerkedhetett meg a jövő technológiáival Rómában
-
Okoseszközök2 hét
Prémium eszpresszógépek – 3D-tervezéssel
-
Gazdaság2 hét
Tovább erősíti piacvezető szerepét és stabilitását a Daniella Villamosság
-
Mozgásban2 hét
Magyar autósport-történeti siker Molnár Martintól a brit F4-ben
-
Mozgásban2 hét
A streamer, a gasztrós, a digitális detoxos és a rutinos
-
Gazdaság1 hét
Új vállalatirányítási szemlélet hódít: így készítheted fel a cégedet az AI-korszakra
-
Ipar2 hét
Lakossági kivárás fékezte az építőipart májusban
-
Egészség2 hét
A fogyáshoz fontosabb a napi kalóriabevitel számolása, mint az étkezések időzítése