Connect with us

Mozgásban

Az SAP adatelemzési megoldásokkal támogatja a 4Ladies Cup vitorlásversenyt

4ladies cup

Július utolsó hétvégéjén újra vízre szállnak a női vitorlázók a Balatonon.

Az SAP a 4Ladies Cup vitorlásverseny minden résztvevője és közreműködője számára elérhetővé teszi az SAP Sailing Analytics nevű adatelemző szoftvere használatát, így nemcsak a versenyzők, hanem a szervezők és közvetítők is profitálhatnak a rendszer által biztosított adatokból.

A 4Ladies Cup – Hungary az első, kizárólag női csapatok számára létrehozott nemzetközi, nagyhajós pályaverseny a Balatonon, amelyet idén immár második alkalommal rendeznek meg. A regatta ezúttal Balatonföldváron zajlik 2021. július 30. és augusztus 1. között. A csapatok J24-es hajókkal versenyeznek majd.

Az SAP a verseny során egy nagyon komplex adatelemzési szolgáltatást nyújt. Az SAP Sailing Analytics minden résztvevő számára elérhető lesz. Adataiból készül a valós idejű ranglista, emellett a versenyzőknek és az edzőknek is lehetőségük lesz betekinteni a korábbi adatokba, és tanulmányozni azok összefüggéseit, ami hozzásegítheti őket a még jobb eredményeket eléréséhez.

„A SAP világszinten több sportágban is jelen van, és a legmodernebb elemzési, mesterséges intelligencát alkalmazó szoftvereivel és megoldásaival támogatja a sportolók és a klubok eredményességét. Az új generációs technológiára támaszkodva képesek vagyunk az edzéseket, felkészüléseket is teljesen új alapokra helyezni, valamint a versenyekhez kapcsolódó szurkolói és versenyzői élményeket és izgalmakat is fokozni digitális bemutatóinkkal és elemzéseinkkel. Örülök, hogy ez alkalommal az úttörő magyar vitorlás női versenyt és csapatokat erősíthetjük intelligens megoldásunkkal”

– mondta Pintér Szabolcs, az SAP Hungary ügyvezető igazgatója.

A valós idejű GPS- és széljárás-adatok felhasználásával a rendszer képes különböző felhasználói felületeken hasznos információkat megjeleníteni, a vitorlázók közössége ennek köszönhetően hozzáférhet a legnagyobb vitorlázási adatbázis elemzéseihez és előrejelzéseihez. Az SAP Sailing Insight applikáció segítségével például a kommentátorok a historikus és valós idejű adatok elérésével pontosabb és mélyebb elemzéseket tudnak készíteni a közönség számára. A sportrajongók eközben bárhonnan követhetik a verseny állását, akár vaktérképes grafikus felületen is – legyenek akár a helyszínen, akár otthon.

A 4Ladies Cup – Hungary eseményt kettős céllal hozták létre az alapítók: egyrészt, hogy minél nagyobb számban vonjanak be női vitorlázókat az aktív versenyzésbe, másrészt, hogy Magyarországon is meghonosítsák a nagy hagyományokkal rendelkező, külföldön már ismert versenyformákat.

„A Helga Cup, Európa legnagyobb női vitorlás regattája közel 100 csapat versenyzésével zajlik, aktív magyar részvétellel. Itt találkoztunk először az SAP Sailing megoldásokkal, melyek az SAP egyéb üzleti megoldásaihoz hasonlóan komplex és magas minőségű szolgáltatást nyújtanak rendezőknek és versenyzőknek egyaránt. Sok tapasztalattal rendelkezünk a versenyszervezés buktatóiról, az eredményszámítás nehézségeiről, így nagyra értékeljük az SAP megoldásainak egyszerűségét és célszerűségét. Nagy örömmel használjuk elsőként Magyarországon ezt a rendszert, és célunk egyfajta híd szerep betöltése az SAP és a magyar vitorlázók társadalmának összekötésével”

– hangsúlyozta Galla Viktória, a 4Ladies Cup – Hungary szervezője.

Az SAP 2017-ben lépett stratégiai együttműködésre a világ vitorlásversenyeit összefogó World Sailing szervezettel. A technológiát azóta sikerrel használják a World Cup Series eseményein, ahol a hajók helyzetmeghatározó jeladói és a pálya mellett elhelyezett szélerősségmérők valós idejű adatokat töltenek fel az adatbázisba. Ennek nemcsak a versenyzők, hanem a rendezők is nagy hasznát veszik, az SAP Sailing Race Manager applikáció használatával rengeteg manuális adatbeviteli munkától kímélhetik meg magukat.

A nők szerepe a sportágban egyébként egyre nagyobb figyelmet kap. Ahogy az SAP és a Qualtrics támogatásával készült Women in Sailing Strategic Review is megállapította: a sportágnak nagy szüksége van a hölgyek jelentősebb részvételére. A 2019-ben készült felmérés keretében 75 országból 4500 véleményt gyűjtöttek be. A megkérdezettek szerint a nők alulreprezentáltsága itt globális jelenség, ennek okai közül pedig elsősorban a nők teljesítményével kapcsolatos előítéleteket emelték ki.

Mozgásban

GreenGo: Még közelebb a repülőtérhez – új zóna nyílt a terminál mellett

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek.

Ez mostantól a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér 2. Termináljának bejáratától mindössze 4-5 perc sétára található Holiday Parkolóban is lehetséges, így az utazóknak mindkét irányban gyors és kiszámítható megoldás áll rendelkezésére.

A GreenGo évek óta kínál megoldást a repülőtérre való kijutásra: a vecsési Airport Hotel parkolójában kialakított zónából ingyenes transzferbuszokkal érhető el a terminál bejárata. Az ezt kiegészítő, újonnan nyíló, 15 GreenGo-t befogadni képes dedikált parkoló rész – a GreenGo applikációjában Reptéri Terminál Zónaként jelölt terület – pedig jelzi, hogy a carsharing szolgáltató folytatja elköteleződését a fenntartható városi mobilitás iránt, melynek része a repülőtérre való kényelmes, kiszámítható kijutás is. A repülőtéri transzfermegoldások globálisan is egyre inkább a kényelemre, a fenntarthatóságra és a multimodális közlekedésre összpontosítanak, amiknek mára komoly része az autómegosztás.

Növekvő igény, biztos elérés
A GreenGo eddigi repülőtéri szolgáltatását használók éves szintű 25-30%-os bővülése folyamatosan erősödő igényt jelez az autómegosztás által kínált költséghatékony és rugalmas alternatívára. Azoknak az utazóknak, akik garantált GreenGo elérhetőséget szeretnének mind Budapesten, mind a repülőtéren, a Comfort szolgáltatás kínál megoldást: az előre rendelés biztosítja, hogy mindig rendelkezésre álljon egy autó – akár induláskor, akár érkezéskor.

Árak és elérhetőségek
A Holiday Parkolóban található GreenGo Reptéri Terminál Zónában a bérlés indításának és zárásának folyamata a megszokott, a díjcsomagokhoz tartozó díjakon felül az alábbi felárral számolhatnak az utasok:

  • Repülőtérre induláskor: Green Premium díjcsomagban 2 490 Ft, a többi díjcsomagban 3 190 Ft
  • Repülőtérről induláskor: Green Premium díjcsomagban 990 Ft, a többi díjcsomagban 1 680 Ft

További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading

Mozgásban

Rekordszezonra készülnek a futárszolgálatok karácsony előtt

Így készüljünk az ünnepi online-rohamra: Hasznos tippek, hogy minden rendelés időben célba érjen

Az ünnepi szezon közeledtével egyre többen böngészik a webáruházak kínálatát. A korábbi évek tapasztalatai alapján karácsony előtt többszörösére emelkedik a rendelések mennyisége, különösen a Black Friday-t követően. A futárszolgálatok is készülnek az év legforgalmasabb időszakára.

A Sameday futárszolgálat logisztikai menedzsere közölte, hogy a társaság bebiztosította a szezont.

„Megfelelő futárállománnyal, gépjárműflottával rendelkezünk, csomagautomatáink és Pick Pack Pontjaink már országosan elérhetőek.”

Bokodi Árpád a csomagok sikeres célba juttatása érdekében kiemelte a vásárlói tudatosságot, a pontos adatokat, és a csomagok gyors átvételét az automatákból:

  • Fontos, hogy a vásárlók mindig megbízható oldalról rendeljenek, az online piacterek esetében is fordítsanak kellő figyelmet az eladó személyére. Egyre több Magyarországon is a külföldi eladó, amelyek esetében sokkal hosszabb a szállítási idő, függetlenül a hazai szállítási szolgáltatók pontosságától. Gyakran akár 10-12 napig is eltart, mire megérkezik a csomag Magyarországra. Ha magyar webáruházból rendelnek, az nagyban gyorsíthatja a folyamatot, de ebben az esetben is célszerű időben leadni a rendelést.

  • A rendeléskor megadott adatok, mint a cím, irányítószám és telefonszám, legyenek pontosak, mert ezek alapvetően befolyásolják a kézbesítés sikerességét!

  • A Sameday egyik erőssége az országos lefedettségű csomagautomata-hálózat, jelenleg 1100 automata áll rendelkezésre. Fontos, hogy a vásárlók a rendelésüket mielőbb vegyék át az automatákból, ezzel is segítve minél több csomag átadásának a lehetőségét.

A Sameday logisztikai menedzsere beszámolt arról is, hogy lezárult a Sprinter Futárszolgálattal történt fúzió, amely komoly kihívásokat támasztott a szervezettel szemben, de a szezon kezdetére sikerült újból stabilizálódni.

„Egy rendkívül komplex projekten vagyunk túl, már az utolsó fázisnál járunk, kisebb finomítások vannak hátra, elsősorban az IT és a szolgáltatási területeken. A felvásárlási projekten belül számos összefésülni való elem volt, ami egy időigényes folyamat, sok mindent nem lehetett előre modellezni.”

– hangsúlyozta Bokodi Árpád.

„A cél, hogy a szezonra már minden szempontból megfelelő szolgáltatást tudjunk biztosítani a vásárlók és szerződött partnereink számára.”


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading

Mozgásban

A felelős gyalogos közlekedésért indított kampányt a HUMDA

A Széchenyi Egyetemi Csoporthoz tartozó HUMDA Magyar Mobilitás-fejlesztési Ügynökség Zrt. számos online felületen elindított közlekedésbiztonsági kampányának célja, hogy felhívja a gyalogosok figyelmét a körültekintőbb közlekedés fontosságára, különösen a gyalogátkelőhelyeken. A reklámfilm alkotói egy meghökkentő példán keresztül, kissé sokkoló módon mutatják be, hogy a zenehallgatást miért érdemes szüneteltetni az átkelés idejére egy-egy gyalogátkelőhelyen és kizárólag akkor szabad elindulni, ha zöldre vált a jelzőlámpa a gyalogosok számára.

Magyarországon minden évben csaknem 15 000 személyi sérüléssel járó közúti baleset történik. Gyakoriak azok az esetek, amikor a gyalogosok figyelmetlenül, a tilos jelzés ellenére kelnek át a gyalogátkelő helyeken. A HUMDA újabb kampánya felhívja a gyalogosok figyelmét, hogy miként kerülhetők el a gyalogátkelőhelyeken bekövetkezett balesetek a jövőben. Alapvető, hogy minden esetben be kell tartani a körültekintésre vonatkozó írott és íratlan szabályokat, akkor is, ha van külön közlekedési jelzőlámpa a gyalogosoknak és akkor is, ha nincs.

A videóban biztonságos körülmények között mutatjuk be, hogyan nézhet ki egy kritikus helyzet. A gyalogosok a fülhallgatójukon zenét hallgatnak, sőt néha az okostelefonjukat nézve sétálnak át a gyalogátkelőn. Ekkor egy általuk is hallható kürtszó harsan fel, mintha „dudálna” egy jármű. A felvételeken a kétségbeesett gyalogosok tekintete és ijedt viselkedése ilyenkor mindent elárul arról, hogy miért kell a közlekedés minden résztvevőjének körültekintően, a szabályokat betartva viselkednie.

– A HUMDA már több sikeres, nemzetközi elismeréseket bezsebelő közlekedésbiztonsági kampányt szervezett, az Ügynökség alapvető küldetése a közlekedésbiztonság színvonalának javítása. A szemléletformálási munkánk során már felhívtuk a figyelmet arra, hogy empátiával és együttműködéssel csökkenthető a közúti balesetek száma, sokat tettünk a hazai közlekedésbiztonsági helyzet és a közlekedési kultúra javítása érdekében, sőt kisgyermekeknek is készítettünk animációs kisfilmeket a szabályokról. Tapasztalataink szerint a sokkoló és meghökkentő reklámok rendkívül hatásosak, ezért is választottuk ezúttal is a figyelemfelhívás ezen formáját. A gyalogosok mellett természetesen a közlekedés minden résztvevőjének, az autósoknak, a motorosoknak, de a rollerrel vagy kerékpárral közlekedőknek is oda kell figyelniük minden esetben. Bízunk benne, hogy minél többen gondolkodnak el az üzeneteinken és biztonságosabbá tudjuk tenni hazánk gyalogátkelőhelyeit. Mindannyiunk felelőssége, hogy odafigyeljünk egymásra az utakon, hiszen minden pillanat számít – emelte ki Weingartner Balázs, a HUMDA Magyar Mobilitás-fejlesztési Ügynökség Zrt. igazgatóságának elnöke.

A HUMDA legújabb szemléletformáló kampányával a különböző közösségimédia-felületeken és videómegosztó oldalakon, YouTube-on, Facebookon, Instagramon és TikTokon lehet találkozni. Így érhető el, hogy minél több médiafogyasztóhoz és szinte minden korosztályhoz elérjenek az üzenetek. Az Ügynökség saját felületein is megtekinthető a videó.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement
Advertisement Hirdetés

Facebook

Advertisement Hirdetés
Advertisement Hirdetés

Ajánljuk

Friss