A Samsung bemutatja a Galaxy Tab Active 3 strapabíró tabletet, amely letisztult, kompakt kialakításával a népszerű Tab Active2 formavilágát idézi és megfelel a mai mobil munkaerő elvárásainak.
A Tab Active3 készüléket a munkavállalók hatékonyságát és biztonságát szem előtt tartva, a modern üzletvitel követelményeinek megfelelően tervezték. A teljesítményt és hatékonyságot segítő funkciók kiváló megoldást jelenthetnek azok számára, akik nem csak irodában, hanem terepen is dolgoznak. A bekapcsolható magas érintésérzékenység lehetővé teszi az olyan szakemberek számára, mint az elsősegélynyújtók, hogy akár kesztyűben, zord, kihívást jelentő körülmények között is biztonsággal használhassák a készüléket.
„Az üzleti világ gyorsan változik, egyre többen dolgoznak irodán kívül, változatos terepen – mondta el KC Choi, a Samsung Mobilkommunikácós üzletág globális B2B csapatának ügyvezető alelnöke. – A Galaxy Tab Active3 tabletet a felhasználók és partnereink visszajelzései alapján fejlesztettük, egy olyan készüléket alkotva, amellyel bármilyen munka könnyebben végezhető. A Galaxy Tab Active3 nem csupán ellenállóbb, de a legújabb alkalmazásokkal még tovább növeltük a teljesítményét a lehető legnagyobb produktivitás érdekében.”
Nehéz terepre tervezve
A Galaxy Tab Active3 MIL-STD-810H tanúsítvánnyal rendelkezik, így akár a legnagyobb kihívást jelentő munkáknál, extrém körülmények között is megállja a helyét. A készülék a továbbfejlesztett ütésállóságnak köszönhetően akár 1,5 méteres esésnek is ellenáll, az egyedi, gyári védőburkolatnak és az IP68-as por- és vízállóságnak köszönhetően pedig a kiszámíthatatlan kültéri viszonyok esetén is kiválóan alkalmazható.
Kiváló teljesítmény
A Tab Active3 nagy teljesítményű Exynos 9810 processzorral, 4 GB memóriával és akár 128 GB belső tárhellyel érkezik, így megfelel a mai digitális üzleti lét igényeinek, a MIMO-val ellátott Wi-Fi 6 pedig szupergyors kapcsolatot biztosít a nagyobb adatátviteli sebesség érdekében.
A hosszú élettartamú, cserélhető 5050 mAh kapacitású akkumulátor támogatja az USB és a POGO csatlakozókon keresztüli gyorstöltést is, így a felhasználók tovább használhatják az eszközt a konnektortól távol is. Az olyan vállalkozások esetében pedig, ahol a tabletet csak egy adott, fix helyen használják, a Tab Active3 az „Akkumulátor nélküli üzemmóddal” lehetővé teszi, hogy a készüléket akkumulátor nélkül használják.
Újgenerációs hatékonyság
A Tab Active3 egy sokoldalú és erőteljes készülék, amely környezettől függetlenül nyújt PC szintű teljesítményt. A készüléken elérhető a Samsung Dex, amely lehetővé teszi az osztott képernyős megjelenítést, így gördülékenyebb lehet a munka az irodában és terepen egyaránt.
A Tab Active3 további funkciói:
Teljeskörű fotózás: A 13 MP hátlapi kamerával éles fotók készíthetők és részletes dokumentumok is beszkennelhetők vele, az 5 MP előlapi kamera pedig ideális megoldás videókonferenciák esetén.
Kiterjesztett Valóság: A Google AR Core támogatásnak köszönhetően olyan új AR lehetőségek érhetők el a tablettel, mint például a távoli edzés funkció.
Gyors Elérés: A készülék oldalán található Aktív Kulcs azonnali hozzáférést tesz lehetővé a gyakran használt alkalmazásokhoz és programokhoz, alkalmas vészhívásokra, szkennelésre és többek között elérhető vele a Push to Talk funkció is.
Kereskedőknek: A Galaxy Tab Active3 kameráját vonalkódok leolvasására is optimalizálták, így leltározási feladatokra vagy vásárlás során is kiválóan alkalmazható. A készülék támogatja az NFC és az 1. Szintű EMV fizetési megoldásokat is.
Érintésérzékenység: A beállítások menüben aktiválható Érintésérzékenységnek köszönhetően a felhasználok akár kesztyűben is kezelhetik a tabletet, így nincs szükség a ruhadarabok gyakori le- és visszavételére.
IP68 Tanúsítvánnyal rendelkező S Pen: A víz- és porálló S Pen tökéletes megoldás aláírásokhoz vagy összetett dokumentumok szerkesztéséhez, akár kesztyűben is.
A Samsung legjobb védelme
A Samsung az üzleti felhasználók számára is hosszútávú megbízható megoldásokat kínál. Ennek megfelelően a Tab Active3 és a strapabíró XCover Pro okostelefon is három generáción keresztül megkapja majd a legújabb Android frissítéseket. A Tab Active3 biztonságáért a Samsung egyedi védelmi platformja, a Knox és az Android biztonsági frissítései felelnek. A Samsung Knox a vállalkozások igényei szerint személyre szabható, képes kezelni az üzletmenetben elengedhetetlen alkalmazásokat és programokat, így a készülékek teljeskörű irányítást tesznek lehetővé és megkönnyítik a mindennapos feladatok elvégzését.
A vállalati ügyfelek támogatása
A Tab Active3 a Samsung vállalati ügyfelek iránti elköteleződésének legújabb példája. A vállalat célja, hogy kiemelkedő felhasználói élményt biztosítson minden eszközén és innovatív megoldásaival segítse a gazdálkodó szervezetek működését, így azok minden körülmények között számíthatnak a Samsung készülékeire, hogy teljes figyelmüket az üzletre fordíthassák.
A folyamatos fejlesztéseket a piac is elismeri. A Samsungot az IDC MarketScape a világ vezető gyártójaként emelte ki a strapabíró mobileszközök kategóriájában.
„A Samsung a világ egyik legelismertebb mobilvállalataként sokéves tapasztalattal rendelkezik a csúcstechnológiás mobileszközök tervezésében és gyártásában. A Samsung az utóbbi években a vállalati és B2B megoldások terén is szélesítette portfólióját és a fogyasztói elvárásoknak megfelelően bővítette ütésálló készülékeinek kínálatát. A vállalat strapabíró megoldásai sikeres átmenetet képeznek az ipari szabványoknak megfelelő készülékek és a fogyasztói igényekre szabott eszközök között, így több, kihívásokkal teli környezetben is megállják a helyüket, miközben ismerős és intuitív felhasználói élményt nyújtanak.”
Az új Galaxy Tab Active3 Magyarországon október végétől érhető el 199.990 forintos ajánlott fogyasztói ártól.
Már több millió európai Samsung felhasználó veszi igénybe az új One UI 6.1 frissítéssel érkezett Galaxy AI funkciókat
A One UI 6.1 frissítéssel még több eszközön váltak elérhetővé a Galaxy AI funkciók, amelyekkel a Samsung elsőként a – 2024 februárjában megjelent – Galaxy S24 készülékeket látta el.
A szoftverfrissítés a Galaxy S23 FE, Z Fold5, Z Flip5 és Tab S9 szériát érintette, az AI funkciók márciustól egyre több készüléken váltak elérhetővé, amelynek köszönhetően Európa-szerte több millió felhasználó tapasztalja meg a Galaxy AI élményt.
Bevezetésük óta mintegy 8,8 millió Samsung felhasználó töltötte le és használja rendszeresen a Galaxy AI funkciókat. A mesterséges intelligenciát igénybe vevő felhasználók száma folyamatosan növekszik, a vállalat kitűzött célja, hogy 2024 végéig több mint 100 millió felhasználó alkalmazza ezeket a szolgáltatásokat.
Most, hogy egyre több felhasználó tapasztalhatja meg a kommunikációt támogató Galaxy AI funkciók előnyeit, és választhatja ki az új szolgáltatások közül az igényüknek leginkább megfelelőt, máris kirajzolódnak a leginkább népszerű lehetőségek. A bevezetés óta leggyakrabban használt Galaxy AI szolgáltatások, többek között az Élő fordítás, az Átírósegéd, a Chatsegéd vagy a Bekarikázással keresés a Google-lel.
A Galaxy Z Fold5 felhasználók közel 75 százaléka, az S23 Ultra felhasználók mintegy 80 százaléka, valamint a Tab S9 felhasználók csaknem 65 százaléka töltötte le Európában a One UI 6.1-es frissítést, így ez a Samsung egyik legnépszerűbb szoftverfrissítése.
A One UI 6.1 szoftverfrissítések első szakasza után, a Samsung bejelenti a szoftverfrissítés kiterjesztésének második körét. Májustól még több Galaxy okostelefonon és tableten válhatnak elérhetővé a Galaxy AI funkciók, így a Galaxy S22 szérián, a Galaxy Z Fold4 és Galaxy Z Flip4 hajlítható okostelefonokon, valamint a Galaxy Tab S8 tableteken is.
További információ érhető el a Samsung weboldalán.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
Több időt töltenek már facebookozással, mint tévénézéssel – szeniorok online szokásait vizsgálta egy friss felmérés
Többet nyomkodják a Facebookot, mint amennyi időt tévénézéssel vagy családi programokkal töltenek, szeretik a podcasteket, kezdenek rászokni a TikTokra, sőt közel egyharmaduk volt már címzettje szexuális tartalmú üzenetnek a közösségi médiában – derül ki az 55 év feletti korosztályról a “Szeniorok a neten” elnevezésű online felmérésből, amelyet idén márciusban készített a BeSocial közösségi média fókuszú digitális ügynökség.
A tinik netezési szokásairól már három alkalommal is készített felmérést a Be Social – legutóbb tavaly -, most az 55 felettiek online jelenlétét vizsgálták.
“A ‘Szeniorok a neten’ felmérésből most kiderül,hogy bár a klasszikus média még sokkal jobban jelen van a mindennapjaikban, mint a fiatalabb generációknak, de már helyet kér magának a közösségi média, a chat és a streaming is – sőt, van olyan online csatorna, amivel már több időt töltenek, mint amennyit a hagyományos médiára szánnak. A válaszadók több mint egyharmada napi 3-4 órát tölt online, minden hatodik pedig 4 óránál is többet. A napi tevékenységeiknél a Facebook szerepel az első helyen, csak ezután jön a tévénézés és a különböző családi programok, amiket a portálok olvasása (5.), a YouTube videók nézegetése (6.), chatelés (7.), és podcast hallgatása / nézése (10.) követ”
– foglalja össze Forgács Mariann közösségimédia-szakértő, a BeSocial ügyvezetője.
A Facebook a kedvenc, jön fel az Instagram és a TikTok
Ha csak egyetlen platformot használhatnának, akkor a válaszadók közül a legtöbben (59,7%) a Facebook mellett tennék le voksukat, egynegyedük (24,37%) pedig a Messengert választaná, míg minden tizedik 55 év feletti válaszoló (10,4%) a YouTube-ot priorizálná. Viszont ennek a korosztálynak az online nyitottságát jól jelzi az is, hogy megkérdezettek 30%-a már használja a TikTokot, minden tizedik szenior naponta felkeresi ezt a platformot. Lelkes látogatói az Instagramnak is: a válaszadók 47%-a van itt jelen több-kevesebb rendszerességgel. Aktivitásuk viszont elég ingadozó. A megkérdezettek egynegyede naponta posztol a Facebookra. A hozzászólásokat leginkább zárt csoportokban (67,98%) vagy ismerősök posztjainál (67,9%) írják, de csaknem egynegyedük (23,7%) a hírportálok posztjai alatt is szívesen osztja meg másokkal a véleményét. A válaszadók 9%-a viszont soha, semmit nem rak ki a Facebookra.
Inkább podcastek, mint influenszerek
Bár még több tévét néznek, mint más korosztályok, a szeniorok 60,03 %-a egyre nagyobb lelkesedéssel figyelemmel kíséri a magyar nyelvű podcast adásokat is. A YouTube-on elérhető tartalmak is népszerűek körükben: a felmérésben a szenioroknak meg kellett jelölniük, hogy 10 felsorolt, különböző műfajban tevékenykedő, különböző generációhoz tartozó tartalomgyártó produktumai közül kitől láttak már legalább öt videót. Ez alapján a lista élén végzett Friderikusz Sándor (54,5%), mögötte Bödőcs Tibor (44,67%), Pottyondi Edina (44,52%), a Partizán (42,6%) és a Tvrtko a Föld körül csatorna (31,13%). A YouTube első közismert magyar tartalomgyártói közé tartozó Dancsó Péter viszont nem a kedvencük. Őt csak a válaszadók elenyésző hányada (2%) jelölte meg a bekövetett tartalomgyártók sorában. Hasonlóképp jártak az influenszerek is. A szeniorok többsége (41,63%) 10-nél kevesebb influenszert követ, ugyanakkor minden tizedik válaszoló azt mondta, hogy vásárolt már valamit egy influenszer / tartalomgyártó ajánlására próbáltak ki.
A szeniorok felismerik a csalókat a neten és egy jó részüknek a szexting sem marad ki az online életükből
Az 55 év feletti válaszadók töredéke (5,6%) ismerte be, hogy csalók áldozatául esett az online térben. A megkérdezettek több mint fele (52,68%) ugyanakkor úgy nyilatkozott, hogy legalább egyszer már találkozott átverési kísérlettel, de azt gyanúsnak találta és nem dőlt be neki. A szeniorok leginkább attól érzik magukat biztonságban a neten, ha nem vesznek tudomást az ismeretlenektől érkező bejelölésekről, üzenetektől (59,06%), de viszonylag sokan (37,99%) a kétlépcsős azonosítást is alkalmazzák. Jobb félni, mint megijedni alapon 43,17% soha nem adja meg online a bankkártyája adatait, 9,35% pedig soha sehova sem posztol, vagy kommentel. Az erotikus tartalmak sem kerülik el ezt a korosztályt. Ha a tinik esetében ijesztőnek hatott, hogy 60%-uk kapott már interneten erotikus fotót, a szenioroknál inkább csak érdekesen hangzik, hogy közel egyharmaduk (31,9%) volt már címzettje szexuális tartalmú üzenetnek.
55 felett is kijönnek a nemek közti különbségek
A férfiak magabiztosabban elboldogulnak a neten. Legalábbis maguknak és másoknak sem szívesen ismerik be, ha elakadtak. A felmérés szerint a szenior korosztályba tartozó férfiaknak csak 37,73%-a kér segítséget családtagjától, ha valamit nem talál, vagy nem tud megoldani online, míg az 55 év feletti nőknek több mint a fele (53,1%). A férfiak ugyanakkor nagyobb arányban használják naponta a TikTokot (12,2 % vs. 8,39%) és a YouTube-ot (42,97% vs. 35,1%), mint a nők, akik a kommentelésben is lemaradást mutatnak. Meglepő módon a korosztályt képviselő férfiak a lelkesebb véleménynyilvánítók a közösségi médiában. 31,27%-uk napi rendszereséggel osztja meg a véleményét a Facebookon a nők 22,83%-ával szemben. Sőt, a kérdőívet kitöltő férfiak 30,67%-a a különböző portálok hírei alatt is ír hozzászólásokat, míg a nőknél ez az arány csak 19,6%. A férfiak javára írandó, hogy ők tűnnek tudatosabb netezőnek. A szenior férfi válaszadók harmada használ mindenütt különböző jelszót, míg csak minden 5. megkérdezett nő teszi ugyanezt. Emellett a férfiak a kétlépcsős azonosítást is jóval nagyobb arányban állították be, mint a nők (47,6 % vs. 32,67%).
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
Már hazánkban is előrendelhető a számítógép nélkül is használható LG 4K okosmonitor
Hamarosan Magyarországon is kereskedelmi forgalomba kerül az LG MyView okosmonitora, a 32SR85U, ami tulajdonképpen egy okostelevízió és egy professzionális munkamonitor funkcióit ötvözi.
A 31,5 hüvelykes, 16:9 képarányú, 4K UHD felbontású IPS monitorhoz távirányító és beépített webkamera is jár. A kijelző különlegessége, hogy külön számítógép csatlakoztatása nélkül használható rajta például a Netflix, a Google Calendar és a Twitch. Az LG webáruházában már most előrendelhető az eszköz – méghozzá 20% kedvezménnyel.
Okostévé és monitor egyben
A 32SR85U modellnévre keresztelt okosmonitor beépítve kínálja az LG okostévékből ismert webOS platformot, azaz közvetlenül a kijelzőről érhetjük el az olyan streaming-szolgáltatásokat, mint a Netflix, a Disney+, a Prime Video, az Apple TV, a YouTube vagy a Spotify. A monitoron tehát dolgozhatunk, nézhetjük a kedvenc filmjeinket, sorozatainkat vagy sportműsorainkat, de zenét is hallgathatunk anélkül, hogy csatlakoztatnunk kéne hozzá egy számítógépet. A kezdőlapról ugyanígy bármikor konzol nélkül léphetünk be felhőalapú játékokba vagy nézhetjük a Twitch streamjeit. Mindezt egy 4K UHD (3840 x 2160) IPS képernyőn tehetjük meg úgy, hogy az akár 95%-os lefedettségű DCI-P3 színskála mindig tiszta képet és pontos színeket nyújt széles látószögben.
Elegáns kialakítás
Az elegáns, fehér színű MyView monitor vékony, három oldalon gyakorlatilag kávamentes kialakítása miatt kevesebb helyet foglal az asztalon. A 32SR85U megjelenése kompakt és elegáns az állítható, lekerekített szegélyekkel ellátott állvánnyal és lapos talppal. Mindezek miatt nem véletlen, hogy számos formatervezési elismerést, köztük a Red Dot és az iF dizájndíjait is kiérdemelte.
Home office funkciók
A monitor kifejezetten ideális a munkavégzésre, hiszen közvetlenül elérhetőek róla az olyan produktivitást elősegítő munkaprogramok, mint a Microsoft 365 vagy a Google Calendar. Az okostelefonunk vagy tabletünk képernyőjét is gyorsan tükrözhetjük az AirPlay 2 és Miracast funkciókkal. A beépített wifi és Bluetooth révén pedig minden kiegészítő eszköz – például billentyűzet, egér – gyorsan, kábelek nélkül csatlakoztatható, így a munkaállomás kevésbé lesz zsúfolt. A laptop párosításához elegendő egy USB Type-C™ kábel, ami egyszerre biztosítja a gyors adatátvitelt és a laptop töltését. Az okosmonitoron összesen három USB Type-C™ port és két HDMI-port kapott helyet.
A 32SR85U okosmonitorhoz egy mágnesesen rögzíthető, levehető Full HD webkamera is jár, amely hasznos kiegészítő lehet a videokonferenciák lebonyolításához. A kamerában egy kettős mikrofonrendszer és egy manuálisan használható lencsefedő is helyet kapott – utóbbival egyetlen mozdulattal eltakarhatjuk a kamerát, amikor azt éppen nem használjuk.
Monitor távirányítóval
A monitorhoz – akárcsak egy tévéhez – távirányító is jár, amivel távolról is kényelmesen vezérelhető a kijelző, a külön kapható ún. Magic Remote távirányítóval kiegészítve az eszközt pedig akár hangparancsokkal is irányíthatjuk a készüléket. De a kijelzőt az okostelefonunkkal is vezérelhetjük – a ThinQ alkalmazást letöltve a telefonunk távirányítóként funkcionálhat, így arról állíthatjuk a hangerőt vagy válthatunk csatornát. Így nem kell az asztalhoz ülnünk, ha például valamire rá akarunk keresni a beépített böngészőn.
Az LG 32SR85U okosmonitor április 30-ig 20% kedvezménnyel előrendelhető az LG webáruházában.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!