Okoseszközök
Az LG bemutatja első UltraGear gamer laptopját
A vékony és könnyű készülék maximális teljesítményt és kényelmet nyújt.
Az LG Electronics (LG) bemutatta első, kifejezetten játékra szánt laptopját (17G90Q modell), ezzel tovább bővítve prémium kategóriás UltraGearTM termékcsaládját. A 2022-es CES innovációs díjával kitüntetett, elegáns dizájnnal rendelkező, nagy teljesítményű laptop lenyűgöző élményt és szabadságot nyújt felhasználóinak, így bárhol, bármikor hódolhatnak játékszenvedélyüknek.
Az LG hordozható gaming számítógépe 11. generációs Intel® Tiger Lake H processzorral, NVIDIA GeForceTM RTX 3080 Max-Q grafikus kártyával, kétcsatornás memóriával és ultragyors dual SSD-vel felszerelve érkezik. Az LG UltraGear gaming laptop az 1 milliszekundumos válaszidejű és 300 Hz-es képfrissítési frekvenciájú IPS panelnek, valamint a legújabb csúcshardvereknek köszönhetően magával ragadó, gördülékeny játékélményt biztosít még a legnagyobb hardverigényű PC játékok esetében is. Az LG különleges, párolgókamrával ellátott hűtőrendszere pedig még akkor is a megfelelő hőmérséklettartományban tartja a laptopot, ha a gép jelentős kapacitás-igénybevételnek van kitéve.
A gyártó ultrakönnyű Gram laptopjaihoz hasonló alapkoncepcióra épülő, rendkívül vékony — kevesebb mint 21,4 milliméter vastagságú — LG UltraGear gaming laptop úgy vonultat fel egy nagyméretű képernyőt és egy 93 Wh kapacitású akkumulátort, hogy a készülék tömege nem éri el a 2,7 kilogrammot sem. A 17G90Q modell alumínium háza egyedi stílust és tartósságot kínál, míg a készülék külsején található UltraGear motívum egyértelműen jelzi azt a teljesítményt és minőséget, amely az LG prémium gaming brandjének a védjegye.
A 17G90Q az LG gaming szoftverének segítségével optimalizálja a játékélményt: az LG UltraGear Studio lehetővé teszi ugyanis a felhasználók számára a játékélménnyel kapcsolatos beállítások testreszabását és a különböző teljesítményadatok — köztük a CPU órajele, a GPU TDP-je, órajele, valamint a memória megosztási aránya — valós idejű nyomon követését. Mindezen túl pedig — teljesen személyre szabott beállítások érdekében — a felhasználók a laptop RGB-billentyűzetének minden egyes gombjához más-más színt dedikálhatnak.
A még nagyobb fokú személyre szabhatóság, a sebesség és a kiváló képminőség mellett az LG UltraGear gaming laptop valósághű, háromdimenziós hangzást is nyújt, a beépített kétutas hangszórórendszerrel. A DTS:X Ultra-kompatibilis hangszórók pontosan érzékeltetik a hangok irányát és helyét a játékkörnyezetben, így a játékosok könnyedén megtalálják csapattársaikat és nyomon követhetik ellenfeleiket. Ráadásul a 17G90Q Intel® Killer™ vezeték nélküli rendszerrel is rendelkezik, amely garantálja a gyors és stabil hálózati kapcsolatot a frusztráció- és lagmentes online játékélmény érdekében.
„Az LG UltraGear gaming laptopban minden megvan a legújabb, nagy teljesítményigényű játékok futtatásához, így a készülék gördülékeny játékmenetet és gyorsan reagáló irányítást biztosít a játékosok számára”
— mondta Seo Young-jae, az LG Electronics Business Solutions informatikai üzletágának alelnöke.
„Az LG első gaming laptopja, a 17G90Q prémium kategóriás hardverkomponenseivel, nagyméretű és kiváló képernyőjével, valamint kényelmes és karcsú kialakításával emelkedik ki a konkurens termékek közül.”
Az LG első gamer laptopja elsőként az Egyesült Államokban és Dél-Koreában lesz kapható 2022 első negyedévében, később pedig más piacokon is elérhetővé válik. További információt az LG UltraGear termékcsaládról a www.LG.com/hu/CES2022 weboldalon talál január 4-én 17 órától.
Okoseszközök
3 méter széles és 1,7 méter magas házimozi-kijelzőt mutatott be az LG
Az LG Electronics (LG) bemutatta legújabb házimozi-innovációját, az LG MAGNIT Active Micro LED kijelzőt, amely aktív mátrix technológiát alkalmaz az egyes pixelek rendkívül precíz vezérléséhez.
Az újgenerációs modell kivételes képélességet, kontrasztot és mélységet kínál, újraértelmezve a prémium otthoni szórakozás élményét.
A készülék október 21-étől már kapható Dél-Koreában, később pedig a fontosabb nemzetközi piacokon, köztük Észak-Amerikában is elérhető lesz, 2025 év végétől pedig már az LG budapesti székházában is megtekinthető lesz.
Az LG prémium MAGNIT termékcsaládjának tagjaként érkező MAGNIT Active Micro LED 136 hüvelykes (azaz nagyjából 3 méter széles és 1,7 méter magas) méretével, 4K (3840 × 2160 pixel) felbontású kijelzőjével és rendkívüli, 1 000 000:1 kontrasztarányával magával ragadó és valósághű látványvilágot ígér.
Az aktív mátrix technológia integrálásával az új, Micro LED kijelző minden egyes pixele önálló fényforrásként funkcionál. A hagyományos, soronként és oszloponként vezérelt passzív mátrix rendszerekkel szemben az LG aktív mátrix megoldása minden pixelt önállóan vezérel, ezzel pedig részletes, páratlan képminőséget eredményez.
Az LG saját fejlesztésű felületkezelési technológiája mélyebb feketét biztosít, és minimalizálja a külső fény hatását a megjelenített képre, így a színek mindig pontosan jelennek meg. A precízen illeszkedő moduláris kialakítás csökkenti a panelek közötti távolságot, így az eredmény egy egybefüggő, vibrálásmentes képfelület, ami hosszabb ideig is kényelmes a szemnek.
A kijelző két oldalába épített hangsugárzók 4.2 csatornás térhatású hangzást biztosítanak, összesen 100 W teljesítménnyel. A kijelző támogatja a nagy felbontású audiojelek veszteségmentes lejátszását (eARC), így a felhasználók otthonuk kényelmében is gazdag, moziszerű hangzást élvezhetnek.
A kijelzőben az LG legújabb, 6. generációs α9 AI processzora dolgozik, amely mesterséges intelligencia segítségével elemzi a bejövő jelet és úgy optimalizálja az egyes jeleneteket, hogy pontosan azt láthassuk, amit az alkotók eredetileg elképzeltek. Emellett csökkenti a zajt, növeli az élességet, valamint felismeri az arcokat, objektumokat, szövegeket és különféle háttérelemeket, hogy azokat kiemelve természetesebb, részletgazdagabb és élethűbb megjelenítést generáljon. Az akár 144 Hz-es képfrissítési rátával pedig a mozgás mindig folyékony, de elmosódásmentes marad, így a kijelző a gyors reflexeket igénylő játékokhoz és dinamikus sporttartalmakhoz is ideális.
A kijelzőn az LG saját okostévé-rendszere, a webOS fut, amelyen a felhasználók kényelmesen elérik az LG Channelst — a vállalat ingyenes tévészolgáltatását —, valamint más streaming és gaming tartalmakat. Azok pedig, akik előfizetnek az LG Gallery+ szolgáltatásra, híres festmények és illusztrációk között válogathatnak, amikkel bármikor feldobhatják otthonukat. Az új MAGNIT az AirPlay 2-t és a Miracastot is támogatja, ezzel megkönnyítve a képernyőmegosztást iOS- és Android-eszközökről.
Az LG MAGNIT Active Micro LED a beépített Dolby Vision funkcióval még káprázatosabb színeket, nagyobb kontrasztot, és részletgazdagabb megjelenítést kínál. A termék megkapta a TÜV Rheinland Color Consistency Wide Viewing tanúsítványát is, amely azt igazolja, hogy még ekkora képernyőmérettel, és széles betekintési szög esetén is konzisztensek maradnak a színek.
A termék megfelel az Egyesült Államok Szövetségi Hírközlési Bizottsága (FCC) lakossági környezetre vonatkozó elektromágneses kompatibilitási előírásainak, és a British Standards Institution által végzett éghetőségi vizsgálaton 2. osztályú (Class 2) tanúsítványt szerzett, ami igazolja, hogy otthoni és beltéri felhasználásra alkalmas.
A tervek szerint az LG a terméket egy teljes mértékben skálázható videófal-megoldássá fogja alakítani, tovább erősítve ezzel a vállalat jelenlétét a B2B piacon.
„Lenyűgöző, teljes falat betöltő méretével, életteli színeivel és elképesztő nagyfelbontású részletességével az új LG MAGNIT Active Micro LED valódi mozivá változtatja az otthonokat, ezzel pedig páratlan élményt nyújt”
— mondta Park Hyoung-sei, az LG Média és szórakoztatóelektronika üzletágának elnöke.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
Okoseszközök
Így nyerhetsz inspirációt álmaid edzőterméhez
A világ vezető olasz fitneszmárkája olyan innovatív digitális eszközt ad partnerei kezébe, amellyel látványos és inspiráló formában kezdhetnek bele edzőtermük megtervezésébe, legyen szó akár vállalati, akár otthoni felhasználásról.
„A Technogym élen jár a digitális újításokban, amelyek egyfelől egyszerűbbé, kényelmesebbé teszik a fitneszgépek használatát, másfelől pedig optimalizálják az edzéseket, sőt még magasabb szintre emelik azokat. Legújabb digitális megoldásunk az elképzelések megtervezésében és vizualizációjában segíti ügyfeleinket”
– hangsúlyozta Szekosán Anett, a Technogym marketing menedzsere.
Az új digitális eszközzel – amely a Technogym weboldalán bárki számára elérhető – könnyedén megtervezhető egy edzőterem, vagy akár egy kisebb edzősarok. Mivel számos helyiségforma, méret és funkció áll rendelkezésre ebben a tervezőben, így mindenki a saját igényei és elképzelései alapján alakíthatja ki álmai edzőtermét.
„A tervező teljesen felhasználóbarát, ugyanakkor minden fontos technikai adattal fel van vértezve. Ennek köszönhetően nemcsak professzionális, hanem akár a kísérletező kedvű, otthoni felhasználási lehetőségeket keresők is kipróbálhatják”
– tette hozzá Szekosán Anett.
A tervezőben nemcsak a Technogym gépei érhetők el, hanem akár ablakokat, oszlopokat, asztalokat és szekrényeket is beilleszthetnek a felhasználók edzőtermükbe a digitális térben. Sőt, olyan fontos paraméterek is megadhatók, mint a falak vastagsága vagy a belmagasság.
A Technogym tervezőprogramja segít megtalálni az igényeknek leginkább megfelelő elrendezést, hogy a születőfélben lévő edzőtermek a lehető legjobban megfeleljenek az elvárásoknak. Ebben a digitális tervezőben a felhasználók 3D-ben láthatják terveiket, ami ugyancsak hozzájárul a minél optimálisabb megvalósításhoz.
Az olasz márka immár több mint 40 éves fennállása alatt a design és az innováció úttörőjévé vált a fitneszpiacon. A Technogym filozófiájának fontos része, hogy termékei szervesen illeszkedjenek a különféle enteriőrökbe.
„A wellbeing elképzelés szerves része, hogy az edzéshez használt eszközök harmóniában legyenek a belsőépítészeti megoldásokkal. A vizuális összhang kellemes érzetet kelt, ami tökéletes keretet teremt a mozgáshoz és a feltöltődéshez”
– árulta el a Technogym marketing menedzsere.
Az olasz márka újdonságával tehát már a tervezési fázisban pontos képet kaphatnak a felhasználók arról, hogy egyes gépek hogyan illeszkednek a térbe, illetve hogy milyen elrendezéssel érhető el a leghatékonyabb felhasználás.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
Okoseszközök
A párizsi Pompidou Központ tárlatának képei is bekerülnek a Samsung Art Store gyűjteményébe
Miközben a Pompidou Központ egy páratlan léptékű felújításra készül, történelmi jelentőségű együttműködést jelentett be a Samsung Art Store-ral is.
A gyűjtemény 25 remekműve kerülhet be világszerte az emberek otthonaiba. 2025 novemberétől a Samsung Art TV-k képernyőjére is megérkeznek a több mint egy évszázad művészeti innovációját felölelő, gondosan összeválogatott sorozat darabjai – Brancusitól egészen Pollockig.
A válogatásban olyan kiemelt remekművek szerepelnek, mint Frida Kahlo A keret (The Frame – 1938), Waszilij Kandinszkij Sárga-Vörös-Kék (Get-Rot-Blau – 1925), Piet Mondrian New York City (1942) és Henri Matisse A király szomorúsága (La Tristesse du Roi – 1952) című alkotásai. A listát tovább gazdagítják Marc Chagall, Joan Miró, Yves Klein és Peter Doig munkái. Ez a gyűjtemény több mint 100 év művészettörténetét mutatja be, hűen tükrözve a Pompidou Központ szerepét a modern művészet világában.
„A Pompidou Központ a kezdetektől a művészet és az innováció találkozási pontja – nyilatkozta Gaële de Medeiros, a Pompidou Központ nemzetközi és gazdasági fejlesztési vezetője. – Ennek az együttműködésnek köszönhetően a gyűjteményünk azokban az években is látható, megosztható és élvezhető marad, amikor a bemutatótereink átalakulnak.”
A Samsung célja, hogy a világszínvonalú műalkotásokat a múzeumok falain túl is elérhetővé tegye, ennek a törekvésnek kiváló példája ez az együttműködés is. A vállalat technológiájának köszönhetően a felhasználók digitális vászonná alakíthatják a képernyőiket, és akár az otthonukban is összeállíthatják saját művészeti kollekciójukat.
„A művészet ereje akkor sem vész el, ha egyes ajtók bezárulnak, mert mindig új utakat talál – mondta el Daria Greene, a Samsung tartalom- és kurátori vezetője. – A The Frame révén ezek a művek képesek túlnőni a földrajzi korlátokon, és arra ösztönözni az embereket, hogy a modern művészetet a mindennapjaik részévé tegyék.”
A Samsung Art Store folyamatosan bővülő múzeumi partnerei – köztük a Met, a Tate, a MoMA és a Musée d’Orsay – mellé most a Pompidou Központ gyűjteménye is bekerül. Az együttműködés így még közelebb hozza a művészetet a felhasználók hétköznapjaihoz.
Exkluzív műalkotások a Samsung tévéken
A Samsung Art Store a vállalat 2025-ös Art tévéin elérhető, köztük a The Frame és The Frame Pro készülékeken, így a világ élvonalbeli művészeinek, múzeumjainak és galériáinak műalkotásai még könnyebben hozzáférhetők.
A Samsung legfejlettebb The Frame Pro művészeti tévéje továbbfejlesztett Neo QLED képernyővel érhető el, amely élénkebb színeket, élesebb kontrasztokat és mélyebb feketéket jelenít meg. A vezeték nélküli One Connect Box zökkenőmentes telepítést tesz lehetővé, így a felhasználók – akár 9 méter távolságig – elrejthetik a kábeleket, és csodálhatják a tévé galériákat idéző képeit. A matt kijelző tükröződésmentes bevonattal rendelkezik, amelynek köszönhetően a műalkotások élethűnek hathatnak, és rugalmasan – a kerettől a méretig – testreszabhatók, így a készülék dekorációs elemként illeszkedhet bármely belső térbe.
A Samsung az Art Store elérhetőségét idén kiterjesztette az egyes Neo QLED 8K, Neo QLED 4K és QLED sorozatokra is. Ezzel újabb lehetőségeket biztosít a felhasználóknak arra, hogy a művészetet közvetlenül az otthonukban élvezhessék.
További információk a https://www.samsung.com/hu/support/tv-audio-video/how-to-use-art-store/. weboldalon érhetők el.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
-
Tippek2 hét ago
Így oldható az őszi feszültség a munkahelyeken
-
Gazdaság2 hét ago
A kriptobefektetők 66%-a növelni tervezi befektetéseit
-
Mozgásban2 hét ago
Elstartol az új „AntOn by Jungheinrich” márka
-
Gazdaság2 hét ago
Áremelkedés mellett is erősödik az érdeklődés a hibridek és elektromosok iránt
-
Mozgásban2 hét ago
Új motorsport-akadémia születik: a Hungaroringen alakul meg a Széchenyi István Egyetem külső tanszéke
-
Ipar2 hét ago
Hatékonyabb vízgazdálkodás digitális megoldásokkal
-
Egészség2 hét ago
Idén ősszel kihagyná a náthaszezont?
-
Ipar2 hét ago
A Kingston Technology 2024-ben is megőrizte vezető helyét a DRAM-modulok eladásában






