Okoseszközök
Fontos banki alkalmazással bővült az AppGallery
A világ egyik legnagyobb fintech vállalata, a Revolut alkalmazása is elérhető decembertől a HUAWEI saját alkalmazásáruházában, az AppGalleryben.
Az új partnerségnek köszönhetően a HMS-alapú készüléket használók ma már szinte minden fontos banki applikációhoz hozzáférnek, és NFC-s mobilfizetési megoldást is használhatnak. A vállalat emellett bejelentette, hogy megújult navigációs alkalmazása, a Petal Maps is, amely interaktív és intelligens funkciókkal bővült. Továbbá az utasszállító applikáció, a Bolttal történt közös fejlesztéssel is kiegészült a HUAWEI térkép.
Több mint 65 millió lakossági és több mint 500 ezer vállalkozói felhasználójával a Revolut a világ egyik legnagyobb fintech vállalata, amely 2015-ös indulása óta világszerte több mint 35 országban érhető el.
A Revoluttal való együttműködés újabb fontos mérföldkő a HMS-alapú készülékek banki és fizetési megoldásai terén. A HUAWEI mindössze két hónapja jelentette be, hogy együttműködik a brit Curve Pay fintech céggel, így már teljes körű NFC-s mobilfizetési megoldást is kínál, amely a legtöbb hazai bankkártyával költség nélkül használható.
Ingyenes prémium előfizetés két hónapig
A Revolut és a HUAWEI partnerségével mostantól az AppGallery 560 millió aktív felhasználója hozzáfér a fintech cég egyablakos pénzügyi szolgáltatásaihoz. A Revolut alkalmazásával a felhasználók egyszerűen áttekinthetik a bevételeiket és kiadásaikat, a megtakarításukat és a befektetéseiket is, teljesen kézben tudják tartani pénzügyeiket. A Revolut a kiskereskedők támogatására is törekszik, és olyan üzleti funkciót is kínál, amely lehetővé teszi a kiskereskedők számára, hogy jobb fizetési élményt nyújtsanak ügyfeleinek.
A kezdeti időszakban a Revolut az AppGallery felhasználóinak ingyenes hozzáférést kínál prémium előfizetéséhez, legfeljebb két hónapig, közel 11.000 forint értékben. A lehetőség világszerte, így Magyarországon is elérhető, és 2021. december 13-tól a hónap végéig igényelhető.
Dupla védelem
A HUAWEI és a Revolut nagy hangsúlyt fektet a biztonságra. Az alkalmazás egyedi, csalásmegelőző és biztonsági rendszereit úgy tervezték, hogy a nap 24 órájában őrizzék az ügyfelek pénzét. Emellett az AppGallery saját protokollcsomaggal is rendelkezik a pénzügyek biztonsága érdekében, amelyet partnerei a platformon való induláskor használhatnak. A Revolut a HUAWEI számos innovatív HMS alapcsomagját integrálta, beleértve azokat is, amelyek elsősorban a biztonság javítására összpontosítanak, mint például a Safety Detect Kit, az Awareness Kit és az Identity Kit.
„Nagy örömünkre szolgál, hogy olyan izgalmas funkciókkal rendelkező alkalmazást kínálhatunk globális AppGallery közönségünknek, mint amilyen a Revolut”
– mondta Siri G. Borsum, a HUAWEI Fogyasztói Üzletágának globális pénzügyi fejlődésért és együttműködésekért felelős alelnöke. „Az olyan banki platformok, mint a Revolut, összhangban vannak azzal a célunkkal, hogy világszerte több magánszemélynek biztosítsunk hozzáférést a banki alkalmazások és szolgáltatások legjobb választékához”, tette hozzá Borsum.
A Petal Térkép is megújul
A pénzügyek mellett fontos újdonság, hogy már elérhető az AppGalleryn a Petal Térkép következő verziója, amely még egyszerűbbé teszi a navigációt. A Petal Térkép 2.0 vadonatúj megjelenéssel és interaktív funkciókkal frissült, többek között segíti a sofőrt az optimális sávválasztásban és már offline módban is elérhetők az alkalmazás navigációs és keresési funkciói. A Petal Maps 2.0-át vadonatúj megjelenéssel és interaktív funkciókkal szerelték fel, élénkebb színekkel, valamint fejlettebb utcaszintű és építészeti részletekkel bír, mint elődje.
Bolt a Petal Térképen
A Bolt, a népszerű mobilitási platform, az egyik első nagy márka volt, amely az AppGalleryhez csatlakozott. Egy újabb közös fejlesztésnek köszönhetően a Bolt applikáció még könnyebben elérhetővé válik a felhasználók számára. A felhasználók ugyanis egy újabb opciót választhatnak, amikor az utazás idejét, irányát és hosszát tervezik a Petal Maps alkalmazásban. Az autózás, tömegközlekedés, séta és biciklizés mellett most már a Bolt is megjelenik. Amint a felhasználó rákattint az ikonra, automatikusan átkerül a Bolt alkalmazásába, ahol sofőrt foglalhat, ellenőrizheti a sofőr adatait, helyzetét, és megnézheti, mennyibe kerül majd az utazás.
Lendületesen bővül az AppGallery
Az AppGallery a HUAWEI saját alkalmazásáruháza több mint 170 országban és régióban érhető el, és már több mint 560 millió havi aktív felhasználóval rendelkezik. A világon 5.1 millió fejlesztő partnerrel dolgozik együtt a vállalat, hogy újabbnál újabb alkalmazások legyenek elérhetőek a platformon. Az appok száma 2021 októberében elérte a 173 ezret, ma már a Google Playben elérhető appok 90%-a megtalálható az AppGalleryben. Az alkalmazásáruház mellett a Petal is komoly eredményeket könyvelhet el: a HUAWEI Petal Maps már havi 7 millió aktív felhasználóval rendelkezik Európában, a HUAWEI Petal Search pedig 32 millió aktív havi felhasználóval és 3000 partnerrel bír világszerte.
Ajánljuk még
-
Fontos változás közeleg, érdemes már most készülnie a cégeknek
-
Új mérföldkő az egészségfigyelésben: megérkezett a HUAWEI TruSense
-
50 millió forint értékben jutott digitális eszközökhöz több mint 250 rászoruló család és közintézmény
-
A globális tabletpiac harmadik legnagyobb szereplőjévé vált a Huawei
-
Az LG kültéri digitális kijelzőkhöz kifejlesztett elszíneződésgátló technológiája elsőként kapta meg az UL hitelesítését
-
Az egészséges étkezés akár évekkel meghosszabbíthatja az élettartamot
Okoseszközök
A magyarok még nem érzik magukat készen a Mesterséges Intelligenciára
A Publicis Groupe Hungary és a GKID Research & Consulting által készített eddigi legátfogóbb magyar mesterséges intelligencia (MI) kutatás szerint Magyarország technológiai felkészültsége elmarad a globális átlagtól.
A több mint 2000 fő részvételével készült reprezentatív felmérés eredményei azt mutatják, hogy bár a válaszadók 79%-a véli úgy, hogy tudja, mi a mesterséges intelligencia, annak gyakorlati hasznosításában csak 3,9 pontot érnek el egy 10-es skálán. Jelentősek a generációs különbségek is: a fiatalabbak, különösen a Gen Z, aktívan használják a MI-t, míg az idősebbek inkább elméleti szinten támogatják a technológia megismerését.
Z generáció és a diákok: a technológia motorjai
A Z generáció (1997-2012) a mesterséges intelligencia használatának élvonalában helyezkedik el: 91%-uk ismeri a MI fogalmát, és 46%-uk már napi szinten használja különböző célokra. A MI alapú megoldások, például a ChatGPT iskolai feladatok megoldásában is gyakoriak, ami előrevetíti, hogy a következő generációk belépésével a munkaerőpiac is alapvetően átalakulhat. A MI napi szinten házi feladatok megoldására használó fiatalok ugyanis a legtöbb feladathoz teljesen máshogy állnak hozzá, mint az előző generációk. Madar Norbert, a GKID Research & Consulting vezető tanácsadója és partnere szerint: „A Z generáció technológiai nyitottsága és gyakorlati MI használata egyértelmű jele annak, hogy a jövő munkahelyei gyökeresen átalakulnak. Ez a generáció már most olyan eszközöket használ napi szinten, amelyek később elengedhetetlenekké válhatnak a munkaerőpiacon.”
Fehérgalléros munkavállalók és a munkahelyi MI
A kutatás rávilágít arra, hogy a fehérgalléros munkavállalók egyre inkább kísérleteznek a MI alkalmazásával, bár a technológia széles körű és megbízható használata még nem elterjedt. A válaszadók 27%-a már használt mesterséges intelligenciát a munkahelyi feladatok megoldására, 18%-uk pedig adatelemzéshez is bevonta a MI-t. Mindazonáltal az irodai dolgozók 40%-a továbbra sem használja a MI-t, vagy nem biztos annak hatékonyságában. A MI technológiai innovációi komoly lehetőségeket kínálnak, nemcsak a munkahelyi hatékonyság növelésére, hanem az iparágak alapvető átalakítására is. A MI bevezetése a mindennapi munkavégzésbe azonban csak akkor lehet eredményes, ha célzott és pontos alkalmazás történik. A technológia jelentős hatást gyakorolhat a döntéshozatali folyamatokra, automatizálhatja az adminisztratív feladatokat, és lehetővé teheti az erőforrások optimalizálását. Azonban a kihívás az, hogy ezeket az innovációkat hogyan integrálják a meglévő rendszerekbe, és hogyan képesek a munkavállalók adaptálódni a változó környezethez.
A MI használata a mindennapokban
A 2024 augusztusában végzett kutatás során a GKID és a Publicis Groupe Hungary közös kutatásának egyik fő célja, hogy objektíven mérhetővé tegye a magyar lakosság mesterséges intelligencia-érettségét. Ezt támogatandó bevezették az “AI Readiness Index”-et, ami egy 10 fokú skálán vizsgálja a válaszadók MI-hez kapcsolódó aktuális tudását, használati szokásait, a munkájukra és a hétköznapokra gyakorolt hatását, valamint azt, hogy mennyire ajánlják használatát másoknak. Ez alapján a magyar lakosság AI Readiness Index-e 3.9: a magánéletre-hétköznapokra gyakorolt hatása érte el a legmagasabb pontot (5.2), míg a kihasználás a legalacsonyabbat (2.8).
A mindennapokban a válaszadók 26%-a használ MI-alapú alkalmazásokat, leggyakrabban fordításra (53%), általános keresésekhez (45%) és személyes kérdések megválaszolására (35%). Kiemelkednek a diákok, akik 78%-a használja az MI-t iskolai feladatokhoz. A legismertebb MI-eszközök közé tartoznak a nyelvfelismerési és gépi fordítási szoftverek, amelyeket a lakosság 69%-a ismer, és 51%-a aktívan használ. Ezen túlmenően a válaszadók 31%-a használ chatbotokat és virtuális ügyfélszolgálati asszisztenseket, míg 26%-uk olyan virtuális okos asszisztenseket vesz igénybe, mint a Siri vagy a Google Assistant.
A MI hirdetési piacra gyakorolt hatása
A kutatás eredményei egyértelműen rávilágítanak arra, hogy a MI terjedése drámaian alakítja át a hirdetési piacot. A válaszadók 45%-a már MI-alapú eszközöket használ általános keresésekhez, ami a technológia gyors terjedésére utal. Különösen figyelemre méltó a chatbotok és virtuális asszisztensek elterjedése, amelyeket a válaszadók 31%-a napi szinten alkalmaz. Greifenstein Jakab, a Publicis Groupe Hungary Performance Media Directora szerint: „A MI-eszközök közvetlen válaszokat nyújtanak a felhasználók kérdéseire. Ez jelentősen csökkenti a hagyományos keresési forgalmat, veszélyeztetve ezzel a keresőmotor alapú hirdetések jövőjét, amelyek jelenleg az ingyenes internet gerincét adják. Ahogy ezek a technológiák egyre szélesebb körben terjednek, a MI alkalmazások egyre nagyobb kihívást jelentenek a digitális hirdetési piac számára.”
MI: a holnap kihívása
„A Publicis Groupe Hungary számára a GKID-vel való partneri együttműködés lehetőséget biztosít arra, hogy mélyebb betekintést nyerjünk a mesterséges intelligencia hazai elfogadásának és felhasználásának trendjeibe. A kutatás során objektív, bizonyítékokon alapuló megközelítéssel elemeztük a felhasználói szokásokat és a médiakörnyezetet, amely segít jobban megérteni a médiafogyasztási trendeket és a technológia hatásait. Az eredmények világosan rávilágítanak arra, hogy bár a MI technológiai lehetőségei óriásiak, Magyarország még mindig kihívásokkal néz szembe a lakosság felkészültsége és tudatossága terén. Különösen a Z generáció tűnik ki a MI széleskörű használatával, míg az idősebb generációknak további tanulásra és adaptációra van szükségük. A kutatás eredményei azt mutatják, hogy a MI technológia hatalmas potenciállal bír a munkaerőpiac és az iparágak átalakításában, de ennek kihasználásához szükség van a társadalom szélesebb rétegeinek elkötelezett fejlődésére is”
– mondja Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere.
„A jövő technológiai sikere azon múlik, hogy a MI-t minden generáció képes legyen hatékonyan alkalmazni, miközben az oktatás és a technológiai felkészültség tovább erősödik.”
Generációs különbségek a MI elfogadásában
A MI elfogadottsága és használata jelentősen eltér a különböző generációk között. A kutatás szerint a Z generáció 91%-a ismeri a MI fogalmát, míg a baby boomerek (1946-1964) és veteránok (1928-1945) esetében ez az arány 74%, illetve 71%. A Z generáció kiemelkedően aktív a MI használatában, 46%-uk már napi szinten alkalmazza valamilyen célra, míg az idősebb generációk inkább elméleti szinten támogatják a technológia megismerését. A válaszadók közül a veteránok 36%-a és a baby boomerek 30%-a számolt be fenntartásokról a MI-val kapcsolatban, különösen a nem valós és valós tartalmak összekeveredése, valamint a szakmák megszűnésének lehetősége miatt. A nyugdíjasok körében a MI technológia iránti érdeklődés lassan növekszik, és a kutatás azt mutatja, hogy az idősebb generációk is egyre inkább támogatják a MI megértését és tanulását, felismerve annak jelentőségét a mindennapi életben.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
Okoseszközök
Az új The Premiere 9 és The Premiere 7 projektorok a Samsung legmodernebb lézertechnológiáját hozzák el otthonunkba
A Samsung bejelenti a The Premiere 9 és The Premiere 7 projektorokat, a vállalat legújabb otthoni szórakoztatóipari újításait.
Az ultrarövid vetítési távolságú projektorok lenyűgöző 4K felbontásukkal, magával ragadó hangzásvilágukkal, valamint továbbfejlesztett funkcióikkal akár minden lakóteret prémium minőségű házimozivá alakíthatnak.
„A The Premiere termékcsaláddal a vállalat újraalkotja a prémium házimoziélmény fogalmát. A Samsung korszerű lézertechnológiáját a legmodernebb, felhasználóbarát funkciókkal ötvözzük, hogy a projektorok lenyűgöző képminőséget és magával ragadó hangzást kínálhassanak – mondta Cheolgi Kim, a Samsung vizuális kijelző üzletágának ügyvezető alelnöke. – Forradalmi újításaink fejlesztése során olyan jövőt tartunk szem előtt, amelyben készülékeink a mindennapokban használt életterekben az otthoni szórakozás központjává válhatnak, és új mércét állíthatnak fel ezen a területen.”
Páratlan kép- és hangminőség
A Samsung The Premiere termékcsalád legújabb tagjai összhangban vannak a minőségi szórakoztató megoldások iránti növekvő igényekkel. A The Premiere 9 három csatornás lézertechnológiája a megnövelt színpontosságért és fényerőért felel, míg mindkét modell ultrarövid vetítési távolságot, valamint élénk 4K felbontást kínál az akár 130 col átmérőjű képernyőkön.
A The Premiere ragyogó 4K felbontása és kivételes színpontossága minden jelenetet életre kelthet. A The Premiere 9 154%-ban, a The Premiere 7 projektor pedig 100%-ban lefedi a DCI-P3 színtartományt, és mindkét modell támogatja a HDR10+-t, így világosabb környezetben is tiszta, élénk képeket biztosít. A The Premiere 9 akár 3450 ISO lumen, a Premiere 7 pedig akár 2500 ISO lumen fényerővel vetít éles és dinamikus képet.
A The Premiere projektorok forradalmi AI képfeljavító – köztük AI Felskálázás és Vision Booster – funkciókkal rendelkeznek, hogy még jobb képminőséget nyújthassanak. Az AI Felskálázás funkcióval a tartalmak magával ragadó 4K minőségben jelenhetnek meg, függetlenül azok eredeti minőségétől. A Vision Booster az optimális képminőséget – a különböző fényviszonyokhoz igazodva – a fényerő és a kontraszt automatikus beállításával éri el.
Az erőteljes és elsöprő hangzásról a beépített Dolby Atmos hangszórók gondoskodnak, miközben további hangberendezés nélkül teremtik meg az igazi házimoziélményt. A The Premiere 9 40W-os 2.2.2 csatornás felfelé irányuló, a The Premiere 7 pedig 30W-os 2.2 csatornás hangszórókkal rendelkezik a gazdagabb térhangzás érdekében.
A Samsung Tizen OS Home operációs rendszere kiterjedt kapcsolódási, streaming és gaming lehetőségeket kínál
Az új The Premiere projektorok Samsung Tizen OS Home operációs rendszerrel érkeznek, ennek köszönhetően pedig a felhasználók streamingszolgáltatások széles körének tartalmaihoz férhetnek hozzá. A széles választéknak köszönhetően kedvenc filmjeiket vagy tévéműsoraikat egyetlen gombnyomással tekinthetik meg, és teljes értékű szórakozásban lehet részük.
A felhasználók a projektorral személyre szabhatják belső lakóterüket, ugyanis a Custom Ambient falra vetíthető widgeteivel testreszabottan dekorálhatják otthonukat. A felhasználók az okostelefonjukon elérhető SmartThings alkalmazásban szabadon kombinálhatják a fényképeket, a videókat és a widgeteket.
A The Premiere akkor is kényelmet és szórakozást garantál a felhasználóknak, amikor nem vetítőeszközként használják a készüléket, hiszen Smart hangszóróként kihangosítható hangvezérléssel, és számos zenei alkalmazással is rendelkezik.
Az új The Premiere projektorok még több csatlakozási lehetőséget kínálnak a zökkenőmentes és integrált szórakozási élmény érdekében. A felhasználók az Érintés nézet és a Mobiltükrözés funkciókkal a könnyedén oszthatnak meg tartalmakat okostelefonjukról a nagyképernyőre, míg az előre telepített hangvezérelt asszisztens-támogatással a projektor és egyéb csatlakoztatott eszközök egyszerű hangutasításokkal irányíthatóak. Emellett a SmartThings integrációja lehetővé teszi a felhasználóknak, hogy a kivetítőn keresztül olyan okos otthoni eszközeiket kezeljék, mint a világítás, a termosztátok vagy biztonsági rendszerek, így létrehozva egy teljesen egységes otthoni környezetet.
Bármilyen otthoni környezetbe illeszkedő kialakítás
A The Premiere projektorok minimalista, melegfehér színű, lekerekített kialakítása egy olyan prémium szövetborítással párosul, amelyet a Kvadrat dán textiltervező cég készített, így tökéletesen passzolhat bármilyen otthoni berendezéshez. Kompakt méretük és könnyű telepítésük révén a projektorok ideálisan illeszkedhetnek bármely helyiségbe.
Bármely The Premiere projektor beállítása egyszerű folyamat – a felhasználóknak elegendő áram alá kell helyezniük az eszközt, és vezeték nélküli hálózathoz csatlakoztatniuk. Az ultrarövid vetítési tartományt megteremtő lehetőségek végett elkerülhetőek az összetettebb telepítések, így a felhasználók minimális erőfeszítésekkel merülhetnek el a nagyképernyős élményben.
Az új The Premiere 9 és The Premiere 7 projektorok a Samsung hivatalos webáruházában Magyarországon várhatóan az ősz folyamán válnak elérhetővé. A The Premiere 9 2 599 900, a The Premiere 7 pedig 1 399 900 forintos ajánlott fogyasztói áron lesz megvásárolható. További információ a Samsung weboldalán érhető el.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
Okoseszközök
„Sam Sung” szerint a HONOR Magic V3 a #1 hajlítható okostelefon
A HONOR az épp zajló IFA 2024-en mutatta be a HONOR Magic V3-at, és mindenkitől elismerő visszajelzéseket kapott – többek között Sam Sungtól is.
A vadonatúj készülék, ami a világ legvékonyabb befelé hajlítható okostelefonja, a rajongók, fogyasztók és a HONOR standjának látogatói által is elsöprően pozitív véleményeket kapott a berlini rendezvényen. Az értékelések elsősorban a készülék vékonyságát és könnyűségét emelték ki, Sam Sung pedig a „#1 hajlítható okostelefonként” jellemezte.
Berlin utcáin egy mobil plakáton láthatták a járókelők „Sam Sung” elismerő szavait. A mozgó hirdetőtábla útvonala különböző látványosságokat is érintett.
Sam Sung, egy glasgow-i toborzó, és Sam Sung, egy londoni friss diplomás orvosbiológus mindketten őszinte véleményeiket osztották meg a HONOR Magic V3-ról*. Pár idézet a készülék előnyeiről:
- „Számomra határozottan az első helyen áll az összecsukható telefonok listáján” – Sam Sung, toborzó, Glasgow
- „Ez a telefon sokkal vékonyabb és könnyebb, mint a jelenlegi telefonom” – Sam Sung, friss diplomás orvosbiológus, London
- „El sem hiszem, hogy milyen vékony.” – Sam Sung, toborzó, Glasgow
- „Nem számítottam rá, hogy ilyen könnyű lesz.” – Sam Sung, friss diplomás orvosbiológus, London
- „Egyértelműen a legjobb összecsukható telefon.” – Sam Sung, toborzó, Glasgow
Ezek a gondolatok nem meglepőek, elvégre a hordozható technológiákat újradefiniáló HONOR Magic V3 kihajtva mindössze 4,35 mm, összecsukva csak 9,2 mm, és súlya csupán 226 g.
„Szerettünk volna egy kicsit szórakozni azzal együtt, hogy bemutatjuk a Magic V3 hihetetlen funkcióit”
– mondta Avikar Jolly, a HONOR EUROPE CMO-ja.
„Mi sem jobb megoldás, mint kikérni Sam Sungok véleményét. Az értékelések pedig magukért beszélnek – a HONOR Magic V3 gyakorlatilag új műfajt teremt.”
További részletek a készülőkről a HONOR hivatalos honlapján: www.honor.com.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
Népszerű
A HONOR Magic V3 újításai, és egy közelgő rekordkísérlet
A 10 legfurcsább közlekedési szabály, amit ismernünk kell, ha külföldön autózunk
Megérkeztek Magyarországra a Google Pixel 9 okostelefonok
A globális tabletpiac harmadik legnagyobb szereplőjévé vált a Huawei
A Samsung kiterjeszti a Bekarikázással keresés funkciót a Galaxy A és a Galaxy Tab S9 FE szériára is
Debütált a Hankook terepjárókhoz és négykerék-meghajtású járművekhez tervezett nyári gumiabroncsa
Téli gumivásárlás – már augusztusban érdemes megvásárolni a téli szettet
Sziget Fesztivál: érdekes mobilhasználati szokásokra derült fény
A robotaxik forradalma komoly aggodalmakat vált ki a taxisoförök és az utasok körében is Kínában
Kizárólag Continental gumiabroncsokkal szerelik fel a Brabus két tuningautóját
Kapcsolódó cikkek
Technokrata.hu
A HONOR Magic 7 széria már deepfake felismerő technológiával és AI asszisztenssel érkezik
A jelszómentes biztonság jövője
3 módszer a jobb alkalmazások szolgálatában
A Samsung One UI 6.1.1 szoftverfrissítés még szélesebb körben teszi elérhetővé a legújabb Galaxy AI-t világszerte
Több száz gyermeket támogat a logisztikai piac egyik meghatározó szereplője
Forradalmi diákmunka applikációt vezet be a WHC
Itt az ideje, hogy tisztán lássanak az érintett vállalatvezetők az SAP S/4HANA átállás fontosságával kapcsolatban
Több mint 11 hónapnyi fizetésünket költjük egy használt autóra
Az Artec 3D bemutatja két legújabb 3D szkennerét
Újból drágulni fognak a csúcsmobilok
Műszaki-Magazin.hu
Kulcsrakész robotos palettázási megoldás
A BMW Group már harminc éve mutatja a körforgásos gazdaság irányát
Javuló hatékonyság és egyszerűbb CSRD megfelelés
Mit tud az újgenerációs ERP rendszer? Az SAP S/4HANA átállás fontossága
PCD Maróprogram Alumíniumhoz
Kontron “ERP4Factory – INFOR CloudSuite: gyártásközpontú ERP” – meghívó
Az Artec 3D bemutatja két legújabb 3D szkennerét
Hidrogéntechnológiai úttörők BMW – Toyota együttműködés
Új szelek fújnak a nagyvállalatoknál IT fronton
Műanyagok fröccsöntésének elmélete és gyakorlata
Ajánljuk
Friss
-
Ipar2 hét
A RaktárAD ipari társasházai Alsónémedin, rövid időn belül már 25 KKV számára adnak otthont
-
Gazdaság2 hét
Az Alzánál csúcson az iskolaszerek forgalma: a műszaki cikkek a legkeresettebbek
-
Ipar2 hét
A Markforged bemutatja a világ első ipari fém ÉS kompozit 3D nyomtatóját
-
Okoseszközök2 hét
50 millió forint értékben jutott digitális eszközökhöz több mint 250 rászoruló család és közintézmény
-
Ipar2 hét
2030-ra a teljes irodapiac 30%-át teszik ki az üzemeltetett coworking irodák
-
Okoseszközök2 hét
Új mérföldkő az egészségfigyelésben: megérkezett a HUAWEI TruSense
-
Tippek2 hét
150 ezer forint járhat vissza az iskolatáska, a tanszerek vagy a kollégium árából
-
Tippek2 hét
Így nézheted a HONOR IFA 2024-es előadását csütörtökön