Connect with us

Okoseszközök

Az LG vezérigazgatója a 2023-as CES-en osztotta meg elképzeléseit

ces

Az LG Electronics (LG) Las Vegasban, a CES fogyasztói elektronikai szakkiállításon, a Mandalay Bay Convention Centerben tartotta meg 2023-as termékeinek világpremierjét.

William Cho vezérigazgató Az élet szép című előadásában arról mesélt, az LG hogyan tesz azért, hogy olyan innovatív megoldásokat alkosson, amelyek jobbá tehetik a vásárlók életét és fenntartható jövőt biztosíthatnak mindenki számára.

Cho azzal nyitotta meg beszédét, hogy hangsúlyozta: az LG hisz abban, hogy a válasz mindig a vásárlóknál keresendő, és e szemlélet mentén vállal az LG a piaci bizonytalanságok ellenére is mindig új kihívásokat. „Minden innováció kezdete és vége a vásárló, innovációinkkal pedig az a célunk, hogy mosolyt csaljunk az arcukra” – mondta a vezérigazgató.

Felhasználóközpontú innovációk egy jobb életért

Cho vezérigazgató kiemelte, hogy az LG elkötelezett amellett, hogy újfajta vásárlói értéket teremtsen olyan úttörő innovációk bevezetésével, mint például az LG OLED, amely teljesen megváltoztatta a televíziózás élményét. Az LG OLED, amely 10. évfordulóját ünnepli, továbbra is iparági mércét állít fel a képminőség és a példátlan fogyasztói élmény terén. Azért, hogy ez az élmény még jobb legyen, a vállalat aktívan együttműködik partnereivel, hogy az LG tévékészülékein keresztül különböző új interaktív szolgáltatásokat vezessen be, köztük a MasterClass online oktatási platformot, a MaxPro edzésalkalmazást és a Sansar metaverzum-szolgáltatást.

A vezető ez után kitért a mobilitási szektorra is: a vállalat kitartó munkájának köszönhetően járműalkatrész-megoldásokkal foglalkozó üzletágával az autóipar egyik preferált innovációs partnerévé vált. Az LG a világ néhány legismertebb autómárkájával fogott össze, és a fogyasztói elektronikából származó ügyfélismeretére, már eleve fejlett technológiáira és számos szakterületen szerzett tapasztalataira építve azon dolgozott, hogy a járműhasználati élményt még jobbá tegye.

Cho ezeken kívül az LG ThinQ UP-ról, a „fejlődő” háztartási készülékek új kategóriájáról is beszélt, amely megoldások egyedülálló frissíthetőséget és személyre szabási lehetőségeket kínálnak. A prémium termékcsalád olyan forradalmi eszközöket tartalmaz, mint például az LG MoodUP™ hűtőszekrénye, amely a felhasználó ízlésének, hangulatának vagy a konyha dizájnjának megfelelően képes változtatni a színét.

Jövőbeli vállalkozások az ügyfélélmény bővítéséért

Cho vezérigazgató ezután kiemelte a vállalat azon célját, hogy minden termékével és megoldásával „első”, „egyedülálló” és „új” élményt nyújtson, ezzel mindenki számára egy jobb életet biztosítva. A vállalat azért, hogy az ügyfélélményt még több területen bővítse, számos belső programot is működtet az innovációs folyamatok támogatására, arra ösztönözve az LG alkalmazottait, hogy bátran alkalmazkodjanak az új kihívásokhoz.

A CES kiállításon az LG néhány olyan terméket is bemutatott, amelyeket az LG Labs, a vállalat új projektje keretében hoztak létre. A projektnév a vállalaton belüli és kívüli kísérleti ötleteken és kreatív koncepciókon alapuló termékeket, szolgáltatásokat és marketingtevékenységeket foglalja magában. Így jött létre például a „Hover Gym”, egy motorvezérlési technológiát alkalmazó fitneszmegoldás, amellyel a felhasználók különálló súlyzók nélkül edzhetnek; az „excicle”, egy otthoni edzésmegoldás, amely kivételes beltéri kerékpározási élményt nyújt; a „brid. zzz” alvásmenedzsment-megoldás, amely az agyhullámokat érzékelve olyan ütemeket hoz létre, amelyek segítenek a felhasználóknak ellazulni; valamint a „pluspot”, egy olyan szolgáltatási platform, amely jutalmat ad, ha a vezeték nélküli töltőállomásokra olyan közlekedési eszközöket csatlakoztatnak, mint az elektromos kerékpárok vagy rollerek.

Az előadáson elhangzott az is, hogy az LG új területekkel bővíti üzleti portfólióját: ilyen például az elektromos járművek (EV) töltése, a digitális egészségügy és a webOS okostévé-platformhoz kapcsolódó tartalomszolgáltatások. Ezzel egyidejűleg a vállalat növeli a befektetéseit az olyan alapvető jövőbeli technológiák területén, mint a mesterséges intelligencia vagy a 6G, és az LG NOVA (LG Észak-Amerikai Innovációs Központ) révén startupokkal is együtt dolgozik.

A vezérigazgató kiemelte továbbá a vállalat folyamatos erőfeszítéseit a stratégiai partnerségek kialakítására a legkülönbözőbb iparágak globális vezetőivel. Különösen a tartalomszolgáltatás terén a vállalat számos elismert partnerrel van szoros együttműködésben, hogy a felhasználók még több minőségi tartalmat érhessenek el.

A konferencián Cho az LG egyik legfontosabb tartalomszolgáltatási partnerét, Tom Ryant, a Paramount Streaming elnök-vezérigazgatóját is a színpadra hívta. Ryan a két vállalat közös erőfeszítéseiről beszélt, amelynek köszönhetően világszerte több tízmillió ügyfélnek kínálnak kiemelkedő szórakozási élményt. „A Pluto TV vezető ingyenes streaming televíziós szolgáltatásként nagyban hozzátesz az LG Channels által integrált csatornák mennyiségéhez: az LG tévéken elérhető kínálat ebben a negyedévben több mint 100 csatornával bővül világszerte” – mondta Tom Ryan vezérigazgató, aki a beszéd végén elárulta, a két vállalat 2023-ban tovább bővíti majd közös tevékenységét.

Ígéret egy jobb jövő megteremtésére

Előadása végén Cho megismételte, hogy az LG felelős vállalati szereplőként szilárdan elkötelezett a fenntartható jövő mellett, és hangsúlyozta, hogy a vállalat célja, hogy mindenki számára egy szebb jövőt teremtsen. Az erőfeszítések közé tartozik a Global IT Challenge for Youth with Disabilities (GITC) nevű verseny, amely 2011 óta több mint 4000 fiatalnak adott lehetőséget technológiai készségeik fejlesztésére, azzal a céllal, hogy megszüntesse a fogyatékkal élők digitális lemaradását.

A vezérigazgató azt is elmondta, hogy az LG bővíteni fogja termékeinek és szolgáltatásainak hozzáférhetőségét, hogy a fogyatékkal élők és az idősek számára is könnyebbé tegye azok használatát. Az LG 2021 óta működő, különféle fogyatékkal élő tagokból és akadálymentesítési szakértőkből álló tanácsadó csoportjának visszajelzései alapján a vállalat folyamatosan olyan akadálymentes termékeket vezet be, amelyek mindenki számára kényelmesen használhatók. Dél-Koreában a vállalat különféle intézkedésekkel tesz az akadálymentességért, például hang- és jelnyelvi útmutatókat tartalmazó termékkézikönyvek létrehozásával, braille-írásos készülékmatricák terjesztésével és jelnyelvi tanácsadó központok működtetésével.

Ehhez kapcsolódva a vezérigazgató bejelentette az első LIFE’S GOOD AWARD négy döntősét is. A verseny egy olyan innovációs kihívás, amelyet a vállalat Az élet szép vízió népszerűsítésére hozott létre, és amelynek célja, hogy ösztönözze azokat az innovátorokat, akik pozitív hatást szeretnének gyakorolni az emberek életére és a bolygóra. A döntősök – Day1Lab, Dot Inc., NONA Desalination és SOLUTUM – támogatást kapnak az LG-től, hogy lehetőségük legyen finomhangolni és megvalósítani ötletes megoldásaikat. Miután a négy csapat január 16-án a koreai Szöulban, az LG Scienceparkban egy utolsó alkalommal bemutatja ötleteit, az LG összesen 1,05 millió dollárnyi pénzdíjat oszt szét a négy győztes között, a díjazottak rangsorának megfelelően.

Az érdeklődők az LG CES kiállításra létrehozott weboldalán (http://www.lg.com/CES2023) és az LG Global YouTube csatornán további információkat kaphatnak a vállalat bejelentéseiről a szakkiállításról, és a rendezvény ideje alatt (január 5-8.) ezeken a felületeken folyamatosan értesülhetnek a legfrissebb hírekről.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Okoseszközök

Elektromos borotva férfiaknak, ami új szintre emeli a reggeli rutint – bemutatkozik a Braun Series 9 Pro+

elektromos borotva férfiaknak Braun Series 9 Pro+

Az igényes férfi számára a borotválkozás több, mint kötelesség – ez a nap első lépése a magabiztosság felé. A Braun Series 9 Pro+ a modern technológia és a kifinomult dizájn találkozása: egy elektromos borotva férfiaknak, amely makulátlanul sima bőrt és kompromisszummentes kényelmet nyújt.

Makulátlan eredmény minden mozdulattal

A borotválkozás alapja a penge precizitása. A Braun Series 9 Pro+ ultravékony, stabil pengéi minden mozdulattal egyenletesebben vágják le a szőrszálakat – anélkül, hogy a bőrt feleslegesen irritálnák.
A stabilabb penge kevesebb húzást és kevesebb áthaladást jelent, ami nemcsak gyorsabb, de kíméletesebb borotválkozást is eredményez.

Intelligens borotválkozás mesterszintre emelve

A modern férfi elvárja, hogy az eszközei okosak legyenek – és ez az elektromos borotva férfiaknak pontosan ezt nyújtja. A továbbfejlesztett Pro SensoAdapt technológia másodpercenként 300 alkalommal elemzi a szakáll sűrűségét, és automatikusan hozzáigazítja a borotva teljesítményét.
Ez az intelligens rendszer garantálja, hogy minden területen az ideális vágási erőt alkalmazza, így még a sűrű szakáll sem jelent kihívást.

Braun Series 9 Pro+ elektromos borotva férfiaknak

Egy pillantás, és mindent tud: az új LED-kijelző

Az új teljesítményasszisztens LED-kijelző a borotva agya. Mutatja az akkumulátor állapotát, figyelmeztet a tisztítási és fejcserélési időre, valamint jelzi, ha a Pro SensoAdapt technológia aktív.
A nagyobb, színes ikonokkal minden funkció átlátható és könnyen követhető – egyszerűbbé téve a reggeli rutint, mint valaha.

Karbantartás? Egy gombnyomás – a 6 az 1-ben SmartCare egység

A Braun Series 9 Pro+ a kényelemről sem feledkezik meg. A 6 az 1-ben SmartCare egység tisztít, szárít, tölt és karbantart – önnek csak használnia kell.
A rendszer a baktériumok 99,9%-át eltávolítja, így a borotva minden nap higiénikus, friss és teljesítményre kész marad.

braun elektromos borotva férfiaknak

Német mérnöki minőség, prémium kivitel

Ez az elektromos borotva férfiaknak Németországban készült, a precizitás és tartósság jegyében. 100%-ban vízálló, nedves és száraz használatra is alkalmas. A beépített ProTrimmer előnyíró segít a részletek formázásában, a bajusz és az oldalszakáll pontos igazításában.
A lítiumion-akkumulátor akár 60 perces üzemidőt kínál, míg a PowerCase tok utazás közben is biztosítja az energiát – akár 6 hétig.

A borotválkozás új szintje

A Braun Series 9 Pro+ több, mint egy egyszerű borotva – ez a prémium elektromos borotva férfiaknak, akik nem érik be kevesebbel.
Precíz, kíméletes és intelligens – pontosan olyan, amilyennek a modern férfi technológiáját elképzeljük.


Fedezze fel a részleteket és a garancia feltételeit: Braun.hu


Műszaki részletek:

  • üzemidő: 60 perc
  • teljes feltöltés: 60 perc
  • gyorstöltés: 5 perc
  • borotva tömeg: 207g
  • borotva méretei: 168x66x44

További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading

Okoseszközök

A magyar diákok megcsinálták: a Samsung nemzetközi kihívásának győztesei között a csapat

A jövőt meghatározó ötleteket kereste a Samsung a Megoldások a holnapért[i] első európai döntőjén Milánóban.

A nemzetközi kezdeményezés célja, hogy a fiatal innovátorokat technológiára épülő, kreatív megoldások kidolgozására ösztönözze, amelyekkel akár globális problémákra is reagálhatnak. A versenyen 10 európai döntős csapat képviselői lehettek ott, akik közül öt nyertest választott ki a zsűri.

A milánói eseményen 10 európai országból[ii] vettek részt fiatalok, akiket a korábbi évek legjobbjai közül választott ki a nemzetközi zsűri. Magyarországot a hazai döntőn 2024-ben dobogós Én Hormonom csapat képviselte, akik azóta is aktívan dolgoztak a női hormonális egyensúly témáját feldolgozó projektjükön. A céljuk az volt, hogy pótolják a közegészségügyi oktatás hiányosságait a női egészség területén, azóta pedig egy saját mobilalkalmazás fejlesztésébe kezdtek. Az európai döntőn most nemcsak ezt mutathatták be a nemzetközi közönségnek, hanem közös workshopokon és kulturális programokon is részt vehettek.

A döntősökhöz a Together for Tomorrow, Enabling People (Együtt a holnapért, lehetőség az embereknek) kezdeményezés keretében a Samsung és a Nemzetközi Olimpiai Bizottság szakértői is csatlakoztak. Ennek a programnak a célja, hogy a fiatal generációt bevonva, a sport és technológia segítségével pozitív változást érjen el a világban. Ez a célkitűzés egybeesik a Samsung és az Olimpiai Bizottság közös jövőképével: inspirációt nyújtani a fiataloknak, hogy a sport egyesítő erejével és élvonalbeli innovációk segítségével változást indítsanak és hozzájáruljanak a fenntartható fejlődéshez.

A győztes csapatok és fejlesztéseik

  • Curastep – Raye és Sarah (Egyesült Királyság): Okos IoT biometrikus cipő, amely segíti a lábproblémákkal küzdő cukorbetegeket az aktív életmód fenntartásában.
  • Liova – Evan és Simon (Franciaország): Egy használt eszközök alkatrészeiből, ökodizájnnal készült hordozható töltő.
  • Én Hormonom – Petra és Zóra (Magyarország): Átfogó oktatási anyag a női hormonális egyensúlyról, pótolva a közegészségügyi ismeretek hiányosságait.
  • SkillFIT – Alicia és Gabriel (Németország): AI alapú platform, amelynek célja az esélyegyenlőség biztosítása az iskolai testnevelésben.
  • VisionNex – Jakub és Jakub (Csehország): Megfizethető okosszemüveg, amely a minket körülvevő világ képét szöveges leírássá alakítja, segítve a látássérülteket a környezetükben való aktívabb részvételben.

A döntőn Benjamin Braun, a Samsung európai marketingvezetője és Cristina Mangiarotti, a Samsung Olaszország CRM- és médiavezetője is értékes tanácsokkal segítette a csapatokat, csakúgy, mint az IOC Fiatal Vezetők program[iii] résztvevői. A diákok prezentációs képességeiket fejlesztő workshopokon is részt vehettek.

„Nagyszerű élmény volt látni a fiatal innovátorok tehetségét és kreativitását.”

– mondta el Benjamin Braun, a Samsung európai marketingvezetője.

,, A Megoldások a holnapért verseny azt bizonyítja, hogy a technológia igenis képes pozitív változást hozni. Büszkék vagyunk rá, hogy támogathatjuk a diákok munkáját, amellyel egy jobb jövőt teremthetnek mindannyiunk számára.”

 „Rendkívül büszke vagyok arra, hogy Európa ad otthont az első nemzetközi Megoldások a holnapért versenynek. Örömmel támogatom az Olympism365 elveit és ezeket a tehetséges európai fiatalokat, akikből a jövő vezetői lehetnek. Szeretnénk tovább bővíteni a Megoldások a holnapért programot, hogy még több hasonló lehetőséget teremthessünk nekik.”

– nyilatkozta Simon Sung, a Samsung európai elnök-vezérigazgatója.

 „Az olimpiai eszme nem csak a versengésről szól. A célunk, hogy egy jobb világot építsünk a sporton keresztül.”

– mondta Ollie Dudfield, az Olimpiai Bizottság Olympism365 programjának társigazgatója, aki gratulált a Samsungnak a Megoldások a holnapért programhoz és az együttműködéshez.

,,Az Olympism365-höz hasonló kezdeményezéseken keresztül megvalósuló közös jövőképünk képessé teszik a fiatalokat arra, hogy a sport és az innováció segítségével oldjanak meg globális kihívásokat.”

 Győztesek között a magyar csapat

Az Én Hormonom csapat a 2024-es magyar kihíváson került a dobogósok közé, de itt nem álltak meg. A program vége után is folytatták a projektjüket, és az ötletüket a középiskola befejezése után, az egyetem mellett sem engedték el. Végül 2025 áprilisában kezdtek újra aktívan dolgozni az ötletükön, és megálmodták a Valery applikációt, amely a későbbiekben a cikluskövetés mellett abban is segítheti a felhasználókat, hogy megismerjék a saját testük hormonális működését és tudatosabban foglalkozhassanak az egészségükkel. Az appon ezen felül oktatóanyagok is elérhetők lesznek majd, valamint segítheti a nyitottabb kommunikációt a szülők és gyermekeik, később pedig a partnerek között. A fejlesztés most az európai döntőn is győzelmet ért.

„Attól a pillanattól kezdve, hogy bejutottunk az európai döntőbe, arról álmodtunk, hogy bekerülünk a legjobb öt csapat közé. Hihetetlen érzés látni, ahogy az ötleteink életre kelnek, és megosztani ezt a pillanatot mindenkivel, aki hitt bennünk.”

nyilatkozta a milánói eredményről Hargitai Petra és Cserni Zorka, a csapat tagjai és a Valery létrehozói.

 A Megoldások a holnapért programról

 A Megoldások a holnapért kezdeményezés arra ösztönzi a fiatalokat, hogy a technológia segítségével kreatív, innovatív megoldásokat dolgozzanak ki globális kihívásokra. Az európai döntő jelentős mérföldkő a program történetében, amellyel a Samsung célja, hogy támogassa a jövőt formálók következő generációját. Az 5 győztes lehetőséget kap, hogy 2026-ban meglátogassa a Samsung dél-koreai központját, ahol további inspirációt gyűjthetnek a projektjeik kidolgozásához. Magyarországon már a Megoldások a holnapért kihívás 6. évada indul el, amelyre a Samsung és az EdisonKids november 27-ig várja a diákcsapatok jelentkezését.

[i] A Samsung Megoldások a holnapért programja egy 2010-ben indult globális problémamegoldó kihívás, amelynek keretében a fiatalok STEM (természettudomány, technológia, mérnöki tudomány és matematika) ismereteiket felhasználva világszerte oldhatják meg közösségeik valós problémáit, és építik együtt a jövőt. Az elmúlt 15 évben több mint 68 országban közel 2,8 millió diák vett részt a programban. A 2010-ben, az Egyesült Államokban indult program 2019-ben kezdte meg európai terjeszkedését, elsőként Németországban, Svájcban és Olaszországban. 2020-tól pedig már Magyaroszágon is elérhető. Idén a program már 20 európai országban elindult, a résztvevők száma pedig 2024-ben elérte a 38 000-et.

[ii] A döntősök a következő országokból érkeztek: Németország, Egyesült Királyság, Lengyelország, Olaszország, Magyarország, Franciaország, Litvánia, Románia, Görögország, Csehország.

[iii] A Fiatal Vezetők program a Nemzetközi Olimpiai Bizottság egyik kiemelt kezdeményezése, amelynek célja, hogy a fiatalokat a sporton keresztül pozitív változások elindítására inspirálja, ahogyan ez a szervezet Olympism365 stratégiájában is szerepel.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading

Okoseszközök

Megváltoztak a TV választás szempontjai, új modellel válaszol a Hisense

Az emberek ma már nemcsak kiváló képminőséget és modern technológiát várnak el egy televíziótól, hanem azt is, hogy harmonikusan illeszkedjen otthonuk stílusába.

Erre a változó igényre reagál a Hisense legújabb lifestyle modellje, az S5 DécoTV, amely a dizájnt, a technológiát és az otthoni esztétikumot egyesíti – új fejezetet nyitva a televíziózás élményében.

Míg korábban a méret és a felbontás volt a döntő, ma már legalább ennyire fontos a készülék megjelenése, elhelyezhetősége és az, hogy miként illeszkedik a lakás stílusába. A vásárlók egyre inkább olyan eszközöket keresnek, amelyek nemcsak funkcionálisak, hanem esztétikai élményt is nyújtanak – a technológia így a mindennapi élet természetes, sőt, dekoratív részévé vált.

A Hisense S5 DécoTV a legmodernebb technológia és az otthoni elegancia ötvözése. A készülék egyszerre szórakoztatóeszköz és stíluselem, amely művészet ihlette formavilágával, letisztult központi állványával és rendezett kábelmegoldásával bármilyen enteriőrbe kifinomultan illeszkedik. Az esztétikus megjelenés mellett a készülék minden érzékre ható élményt kínál. A Hi-QLED Colour kijelzőtechnológia és a Dolby Atmos hangzás együttese élethű képet és magával ragadó hangélményt nyújt – legyen szó filmnézésről, hétköznapi műsorokról vagy akár hangulatvilágításként való használatról. A készülék hazánkban 32” -es méretben decembertől, míg a nagyobb, 43” -es verzió 2026 elejétől érhető el.

Az új modell bevezetését az S7 CanvasTV sikere előzte meg, amely az otthonokat valódi élő galériákká alakította. Az Art Mode, a 4K Hi-QLED Colour és az UltraSlim Wall Mount révén a CanvasTV ötvözve a csúcstechnológiát a művészi eleganciával. Lehetővé tette, hogy a felhasználók műalkotásokat jelenítsenek meg a képernyőn, miközben moziélményt élveznek – így otthonuk egyedivé és inspirálóvá válhatott.

Az S7 CanvasTV és az S5 DécoTV együtt testesítik meg a Hisense Lifestyle TV filozófiáját: ahol a technológia és a művészet találkozik, hogy még élhetőbbé és szebbé tegye a mindennapokat.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement Hirdetés

Facebook

Advertisement Hirdetés
Advertisement Hirdetés

Ajánljuk

Advertisement

Friss