Connect with us

Okoseszközök

Az LG vezérigazgatója a 2023-as CES-en osztotta meg elképzeléseit

ces

Az LG Electronics (LG) Las Vegasban, a CES fogyasztói elektronikai szakkiállításon, a Mandalay Bay Convention Centerben tartotta meg 2023-as termékeinek világpremierjét.

William Cho vezérigazgató Az élet szép című előadásában arról mesélt, az LG hogyan tesz azért, hogy olyan innovatív megoldásokat alkosson, amelyek jobbá tehetik a vásárlók életét és fenntartható jövőt biztosíthatnak mindenki számára.

Cho azzal nyitotta meg beszédét, hogy hangsúlyozta: az LG hisz abban, hogy a válasz mindig a vásárlóknál keresendő, és e szemlélet mentén vállal az LG a piaci bizonytalanságok ellenére is mindig új kihívásokat. „Minden innováció kezdete és vége a vásárló, innovációinkkal pedig az a célunk, hogy mosolyt csaljunk az arcukra” – mondta a vezérigazgató.

Felhasználóközpontú innovációk egy jobb életért

Cho vezérigazgató kiemelte, hogy az LG elkötelezett amellett, hogy újfajta vásárlói értéket teremtsen olyan úttörő innovációk bevezetésével, mint például az LG OLED, amely teljesen megváltoztatta a televíziózás élményét. Az LG OLED, amely 10. évfordulóját ünnepli, továbbra is iparági mércét állít fel a képminőség és a példátlan fogyasztói élmény terén. Azért, hogy ez az élmény még jobb legyen, a vállalat aktívan együttműködik partnereivel, hogy az LG tévékészülékein keresztül különböző új interaktív szolgáltatásokat vezessen be, köztük a MasterClass online oktatási platformot, a MaxPro edzésalkalmazást és a Sansar metaverzum-szolgáltatást.

A vezető ez után kitért a mobilitási szektorra is: a vállalat kitartó munkájának köszönhetően járműalkatrész-megoldásokkal foglalkozó üzletágával az autóipar egyik preferált innovációs partnerévé vált. Az LG a világ néhány legismertebb autómárkájával fogott össze, és a fogyasztói elektronikából származó ügyfélismeretére, már eleve fejlett technológiáira és számos szakterületen szerzett tapasztalataira építve azon dolgozott, hogy a járműhasználati élményt még jobbá tegye.

Cho ezeken kívül az LG ThinQ UP-ról, a „fejlődő” háztartási készülékek új kategóriájáról is beszélt, amely megoldások egyedülálló frissíthetőséget és személyre szabási lehetőségeket kínálnak. A prémium termékcsalád olyan forradalmi eszközöket tartalmaz, mint például az LG MoodUP™ hűtőszekrénye, amely a felhasználó ízlésének, hangulatának vagy a konyha dizájnjának megfelelően képes változtatni a színét.

Jövőbeli vállalkozások az ügyfélélmény bővítéséért

Cho vezérigazgató ezután kiemelte a vállalat azon célját, hogy minden termékével és megoldásával „első”, „egyedülálló” és „új” élményt nyújtson, ezzel mindenki számára egy jobb életet biztosítva. A vállalat azért, hogy az ügyfélélményt még több területen bővítse, számos belső programot is működtet az innovációs folyamatok támogatására, arra ösztönözve az LG alkalmazottait, hogy bátran alkalmazkodjanak az új kihívásokhoz.

A CES kiállításon az LG néhány olyan terméket is bemutatott, amelyeket az LG Labs, a vállalat új projektje keretében hoztak létre. A projektnév a vállalaton belüli és kívüli kísérleti ötleteken és kreatív koncepciókon alapuló termékeket, szolgáltatásokat és marketingtevékenységeket foglalja magában. Így jött létre például a „Hover Gym”, egy motorvezérlési technológiát alkalmazó fitneszmegoldás, amellyel a felhasználók különálló súlyzók nélkül edzhetnek; az „excicle”, egy otthoni edzésmegoldás, amely kivételes beltéri kerékpározási élményt nyújt; a „brid. zzz” alvásmenedzsment-megoldás, amely az agyhullámokat érzékelve olyan ütemeket hoz létre, amelyek segítenek a felhasználóknak ellazulni; valamint a „pluspot”, egy olyan szolgáltatási platform, amely jutalmat ad, ha a vezeték nélküli töltőállomásokra olyan közlekedési eszközöket csatlakoztatnak, mint az elektromos kerékpárok vagy rollerek.

Az előadáson elhangzott az is, hogy az LG új területekkel bővíti üzleti portfólióját: ilyen például az elektromos járművek (EV) töltése, a digitális egészségügy és a webOS okostévé-platformhoz kapcsolódó tartalomszolgáltatások. Ezzel egyidejűleg a vállalat növeli a befektetéseit az olyan alapvető jövőbeli technológiák területén, mint a mesterséges intelligencia vagy a 6G, és az LG NOVA (LG Észak-Amerikai Innovációs Központ) révén startupokkal is együtt dolgozik.

A vezérigazgató kiemelte továbbá a vállalat folyamatos erőfeszítéseit a stratégiai partnerségek kialakítására a legkülönbözőbb iparágak globális vezetőivel. Különösen a tartalomszolgáltatás terén a vállalat számos elismert partnerrel van szoros együttműködésben, hogy a felhasználók még több minőségi tartalmat érhessenek el.

A konferencián Cho az LG egyik legfontosabb tartalomszolgáltatási partnerét, Tom Ryant, a Paramount Streaming elnök-vezérigazgatóját is a színpadra hívta. Ryan a két vállalat közös erőfeszítéseiről beszélt, amelynek köszönhetően világszerte több tízmillió ügyfélnek kínálnak kiemelkedő szórakozási élményt. „A Pluto TV vezető ingyenes streaming televíziós szolgáltatásként nagyban hozzátesz az LG Channels által integrált csatornák mennyiségéhez: az LG tévéken elérhető kínálat ebben a negyedévben több mint 100 csatornával bővül világszerte” – mondta Tom Ryan vezérigazgató, aki a beszéd végén elárulta, a két vállalat 2023-ban tovább bővíti majd közös tevékenységét.

Ígéret egy jobb jövő megteremtésére

Előadása végén Cho megismételte, hogy az LG felelős vállalati szereplőként szilárdan elkötelezett a fenntartható jövő mellett, és hangsúlyozta, hogy a vállalat célja, hogy mindenki számára egy szebb jövőt teremtsen. Az erőfeszítések közé tartozik a Global IT Challenge for Youth with Disabilities (GITC) nevű verseny, amely 2011 óta több mint 4000 fiatalnak adott lehetőséget technológiai készségeik fejlesztésére, azzal a céllal, hogy megszüntesse a fogyatékkal élők digitális lemaradását.

A vezérigazgató azt is elmondta, hogy az LG bővíteni fogja termékeinek és szolgáltatásainak hozzáférhetőségét, hogy a fogyatékkal élők és az idősek számára is könnyebbé tegye azok használatát. Az LG 2021 óta működő, különféle fogyatékkal élő tagokból és akadálymentesítési szakértőkből álló tanácsadó csoportjának visszajelzései alapján a vállalat folyamatosan olyan akadálymentes termékeket vezet be, amelyek mindenki számára kényelmesen használhatók. Dél-Koreában a vállalat különféle intézkedésekkel tesz az akadálymentességért, például hang- és jelnyelvi útmutatókat tartalmazó termékkézikönyvek létrehozásával, braille-írásos készülékmatricák terjesztésével és jelnyelvi tanácsadó központok működtetésével.

Ehhez kapcsolódva a vezérigazgató bejelentette az első LIFE’S GOOD AWARD négy döntősét is. A verseny egy olyan innovációs kihívás, amelyet a vállalat Az élet szép vízió népszerűsítésére hozott létre, és amelynek célja, hogy ösztönözze azokat az innovátorokat, akik pozitív hatást szeretnének gyakorolni az emberek életére és a bolygóra. A döntősök – Day1Lab, Dot Inc., NONA Desalination és SOLUTUM – támogatást kapnak az LG-től, hogy lehetőségük legyen finomhangolni és megvalósítani ötletes megoldásaikat. Miután a négy csapat január 16-án a koreai Szöulban, az LG Scienceparkban egy utolsó alkalommal bemutatja ötleteit, az LG összesen 1,05 millió dollárnyi pénzdíjat oszt szét a négy győztes között, a díjazottak rangsorának megfelelően.

Az érdeklődők az LG CES kiállításra létrehozott weboldalán (http://www.lg.com/CES2023) és az LG Global YouTube csatornán további információkat kaphatnak a vállalat bejelentéseiről a szakkiállításról, és a rendezvény ideje alatt (január 5-8.) ezeken a felületeken folyamatosan értesülhetnek a legfrissebb hírekről.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Okoseszközök

A HONOR Magic7 Lite a DXOMARK akkumulátor rangsorának első helyezettje

A HONOR Magic7 Lite elnyerte a DXOMARK Battery Gold Label 2025 minősítést, kiemelkedően magas, 164-es pontszámmal.

Ezzel a HONOR X9C okostelefonnal közösen került a csúcsra, ami jól mutatja a vállalat elköteleződését az iránt, hogy a töltési képességek és az optimalizált energiagazdálkodás terén a legjobb legyen a kategóriájában.

HONOR Magic7 Lite: kivételes akkumulátor-üzemidő

A HONOR Magic7 Lite, az iparág legmagasabb akkumulátor-teljesítményével bíró okostelefonjaként új mércét állít fel az akkumulátor-innováció terén. A rendkívül nagy, 6600mAh kapacitású szilícium-szén akkumulátorral rendelkező készülék kivételesen hosszú üzemidőt és a ma elérhető legnagyobb kapacitást kínálja.

A DXOMARK szerint a telefon legfontosabb jellemzői:

– A HONOR Magic7 Lite az „Advanced” szegmens más készülékeivel összehasonlítva kivételes általános akkumulátor-üzemidőt és magas fokú optimalizáltságot mutat, így ezen a területen a legjobbnak bizonyult.

– Akkumulátor-üzemidő: 128 óra könnyű használat / 89 óra mérsékelt használat / 55 óra intenzív használat esetén.

HONOR Magic7 Lite: fokozott tartósság

Az akkumulátor „Armour-level Protective Coating” bevonattal és egy speciális biztonsági bevonattal rendelkezik, amely a HONOR Power Management System rendszerrel együttműködve szélsőséges körülmények között is szigeteli az elektródákat. Emellett az AI lehetővé teszi a készülék számára, hogy akár még 50 percig folyamatosan lehessen hívásokat bonyolítani, amikor is, amikor az akkumulátor töltöttsége már 2%-ra csökken, a 66 W-os vezetékes HONOR SuperCharge pedig gyorsan feléleszti az akkumulátort a hosszabb használathoz.

A DXOMARK szerint a legfontosabb jellemzői a következők:

A töltési teljesítmény a 66W-os töltő teljesítményének köszönhetően a hatalmas töltési kapacitás ellenére is kimagasló.

– A HONOR Magic7 Lite körülbelül 42 perc alatt elérte a teljes töltés 80%-át. Egy gyors, 5 perces feltöltéssel pedig közel 7 óra üzemidőt nyert vissza.

HONOR Magic7 Lite: Videós és játékos profizmus

A HONOR Magic7 Lite 6,78” Eye-comfort OLED kijelzője 1,07 milliárd színt és 1,5K felbontást támogat, élénk és lélegzetelállító részleteket biztosítva a még magával ragadóbb élményért. A felhasználók akár 48,4 órányi zenei streaminget és 25,8 órányi online videólejátszást élvezhetnek egyetlen feltöltéssel.

A DXOMARK szerint a legfontosabb jellemzői a következők:

– A Honor Magic7 Lite következetesen, szinte minden egyes tesztelésen magas részpontszámot ért el az alacsony merülőáramnak köszönhetően, különösen a videó streaming és a játékok esetében.

– Az akkumulátor akár 15 óra 25 perces játékidőt is lehetővé tesz, mielőtt teljes feltöltésre lenne szükség.

A HONOR Magic7 Lite elérhetősége

A HONOR Magic7 Lite a felhasználók különböző stíluspreferenciáit figyelembe véve Magyarországra két lenyűgöző színben érkezik: ezek a titán lila és titán fekete. A HONOR Magic7 Lite két konfigurációval lesz kapható február 3-ától. A 8GB RAM-mal és 216GB tárhellyel felszerelt változat ajánlott fogyasztói ára 159 990 Ft, míg a 8GB-RAM-ot és 512GB tárhelyet kínáló változat ajánlott fogyasztói ára 169 990 Ft.

További információk a HONOR hivatalos honlapján lesznek elérhetők: www.honor.com.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading

Okoseszközök

Érkezik az Eclipsa Audio: a Samsung 3D hangélménye a 2025-ös tévékészülékeihez és hangprojektoraihoz

A Samsung 2025-ös TV- és hangprojektor-kínálatába integrálja a Google-lel együttműködésben kifejlesztett Eclipsa Audio technológiát.

Az úttörő hangzásmegoldás arra ösztönzi az alkotókat, hogy dinamikus, magával ragadó 3D audiotartalmakat hozzanak létre, illetve ezek zökkenőmentes lejátszását biztosítja a 2025-ös TV-kínálat teljes skáláján, a Crystal UHD-tól a Neo QLED 8K modellekig.

Büszkék vagyunk rá, hogy az Eclipsa Audio technológiát bevezethetjük 2025-ös TV- és hangprojektor-kínálatunkba. – nyilatkozta Taeyong Son, a Samsung vizuális kijelző üzletágának kutatás-fejlesztési ügyvezető alelnöke és vezetője. – Ez az innováció az otthoni hangélmények új lehetőségeit nyitja meg, és tovább erősíti elkötelezettségünket az otthoni szórakoztatás jövőjének alakítása iránt.”

Az otthoni szórakoztatás újradefiniálása

A Samsung immáron 18 egymást követő évben a nemzetközi TV-piac egyik élvonalbeli szereplője, most az Eclipsa Audio technológiával új szintre emeli az otthoni szórakoztatás élményét. Kiemelkedő szerepe a 75 colos feletti tévék piacán lehetővé teszi, hogy ezt a forradalmi megoldást minél több felhasználóhoz eljuttassa.

Az Eclipsa Audioval az alkotók finomhangolhatják a beállításokat, például meghatározhatják, hogy egy hang honnan érkezzen a térben – legyen az a hallgató mögül, oldalról vagy akár fölülről. Emellett az intenzitás és a térbeli visszaverődések beállításával magával ragadó, háromdimenziós hangélményeket hozhatnak létre.

A vállalat először alkalmazza az Eclipsa Audiot a 2025-ben érkező televíziókínálatában: a Crystal UHD sorozattól a zászlóshajó Neo QLED 8K modellekig beépíti a fejlett audiotechnológiát, hogy minél több felhasználó megtapasztalhassa az újdonságot.

Több lehetőség a tartalom és lejátszás terén

2025-től az alkotók Eclipsa Audio hangsávokkal tölthetik fel videóikat a YouTube-ra, így a 2025-ös Samsung eszközök felhasználói és nézői élvezhetik a prémium térbeli, 3D hangélményt. A Samsung és a Google a koreai Távközlési Technológiai Szövetséggel (TTA: Telecommunications Technology Association) együttműködve dolgozik azon, hogy egy tanúsítási programmal garantálják az Eclipsa Audio technológiát használó eszközök hangminőségét, ezzel biztosítva, hogy a felhasználók mindig kiváló hangélményt kaphassanak.

„Úgy gondoljuk, hogy az Eclipsa Audio alapjaiban változtathatja meg a hangélményekről alkotott elképzelésünket – nyilatkozta Jim Bankoski, a Google Chrome tervezői részlegének alelnöke – Izgatottan várjuk, hogy az alkotók miként használják majd ezt a technológiát innovatív hangélmények megalkotására.”


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading

Okoseszközök

Európai vízió a 6G hálozati ökoszisztémáról

A 6G Smart Networks and Services Industry Association (6G-IA) által készített „Európai vízió a 6G hálózati ökoszisztémáról” című friss tanulmány megszületésében Laki Sándor egyetemi adjunktus, az ELTE Informatikai Kar oktatója is közreműködött

A tanulmány a 6G hálózatok fejlesztésére és szabványosítására irányuló globális kezdeményezéseket vizsgálja, kiemeli a kulcsfontosságú nemzetközi szereplők által formált egységes 6G-vízió szükségességét, hangsúlyozza Európa aktív szerepét a 6G kutatásában, fejlesztésében, szabványosításában, valamint a társadalmi, környezeti és gazdasági kihívások kezelésében.

dokumentum frissített képet nyújt a jelenlegi, ötödik generációs rendszereket leváltó, várhatóan 2030 körül megjelenő 6G architektúrák fejlesztésének állásáról, kiemelve az innovatív megoldásokat, amelyek az 5G rendszerek korlátainak leküzdésére irányulnak. Rámutat az 5G rendszerek azon pontjaira, amelyek akadályozzák a hatékony globális működést, és javaslatokat tesz az ezek leküzdését célzó architekturális fejlesztésekre.

A javasolt újítások célja egy rugalmas, alkalmazkodóképes és fenntartható hálózat létrehozása, amely képes támogatni a következő generációs alkalmazásokat és szolgáltatásokat.

Az ELTE 2023 májusában  jelentette be, hogy Laki Sándor és kutatócsoportja is részt vesz a csaknem 6 millió euró költségvetésű, egyetemek, kutatóintézetek és vezető iparági partnerek együttműködésével induló DESIRE6G Horizon Europe projektben, amelynek célja a 6G-hálózatok rendszerarchitektúrájának megtervezése.
Az IK-s kutatók a pogramozható hálózati infrastruktúra kifejlesztésén dolgoznak a projektben.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement
Advertisement Hirdetés

Facebook

Advertisement Hirdetés
Advertisement Hirdetés

Ajánljuk

Friss