Okoseszközök

Az LG vezérigazgatója a 2023-as CES-en osztotta meg elképzeléseit

ces

Az LG Electronics (LG) Las Vegasban, a CES fogyasztói elektronikai szakkiállításon, a Mandalay Bay Convention Centerben tartotta meg 2023-as termékeinek világpremierjét.

William Cho vezérigazgató Az élet szép című előadásában arról mesélt, az LG hogyan tesz azért, hogy olyan innovatív megoldásokat alkosson, amelyek jobbá tehetik a vásárlók életét és fenntartható jövőt biztosíthatnak mindenki számára.

Cho azzal nyitotta meg beszédét, hogy hangsúlyozta: az LG hisz abban, hogy a válasz mindig a vásárlóknál keresendő, és e szemlélet mentén vállal az LG a piaci bizonytalanságok ellenére is mindig új kihívásokat. „Minden innováció kezdete és vége a vásárló, innovációinkkal pedig az a célunk, hogy mosolyt csaljunk az arcukra” – mondta a vezérigazgató.

Felhasználóközpontú innovációk egy jobb életért

Cho vezérigazgató kiemelte, hogy az LG elkötelezett amellett, hogy újfajta vásárlói értéket teremtsen olyan úttörő innovációk bevezetésével, mint például az LG OLED, amely teljesen megváltoztatta a televíziózás élményét. Az LG OLED, amely 10. évfordulóját ünnepli, továbbra is iparági mércét állít fel a képminőség és a példátlan fogyasztói élmény terén. Azért, hogy ez az élmény még jobb legyen, a vállalat aktívan együttműködik partnereivel, hogy az LG tévékészülékein keresztül különböző új interaktív szolgáltatásokat vezessen be, köztük a MasterClass online oktatási platformot, a MaxPro edzésalkalmazást és a Sansar metaverzum-szolgáltatást.

A vezető ez után kitért a mobilitási szektorra is: a vállalat kitartó munkájának köszönhetően járműalkatrész-megoldásokkal foglalkozó üzletágával az autóipar egyik preferált innovációs partnerévé vált. Az LG a világ néhány legismertebb autómárkájával fogott össze, és a fogyasztói elektronikából származó ügyfélismeretére, már eleve fejlett technológiáira és számos szakterületen szerzett tapasztalataira építve azon dolgozott, hogy a járműhasználati élményt még jobbá tegye.

Cho ezeken kívül az LG ThinQ UP-ról, a „fejlődő” háztartási készülékek új kategóriájáról is beszélt, amely megoldások egyedülálló frissíthetőséget és személyre szabási lehetőségeket kínálnak. A prémium termékcsalád olyan forradalmi eszközöket tartalmaz, mint például az LG MoodUP™ hűtőszekrénye, amely a felhasználó ízlésének, hangulatának vagy a konyha dizájnjának megfelelően képes változtatni a színét.

Jövőbeli vállalkozások az ügyfélélmény bővítéséért

Cho vezérigazgató ezután kiemelte a vállalat azon célját, hogy minden termékével és megoldásával „első”, „egyedülálló” és „új” élményt nyújtson, ezzel mindenki számára egy jobb életet biztosítva. A vállalat azért, hogy az ügyfélélményt még több területen bővítse, számos belső programot is működtet az innovációs folyamatok támogatására, arra ösztönözve az LG alkalmazottait, hogy bátran alkalmazkodjanak az új kihívásokhoz.

A CES kiállításon az LG néhány olyan terméket is bemutatott, amelyeket az LG Labs, a vállalat új projektje keretében hoztak létre. A projektnév a vállalaton belüli és kívüli kísérleti ötleteken és kreatív koncepciókon alapuló termékeket, szolgáltatásokat és marketingtevékenységeket foglalja magában. Így jött létre például a „Hover Gym”, egy motorvezérlési technológiát alkalmazó fitneszmegoldás, amellyel a felhasználók különálló súlyzók nélkül edzhetnek; az „excicle”, egy otthoni edzésmegoldás, amely kivételes beltéri kerékpározási élményt nyújt; a „brid. zzz” alvásmenedzsment-megoldás, amely az agyhullámokat érzékelve olyan ütemeket hoz létre, amelyek segítenek a felhasználóknak ellazulni; valamint a „pluspot”, egy olyan szolgáltatási platform, amely jutalmat ad, ha a vezeték nélküli töltőállomásokra olyan közlekedési eszközöket csatlakoztatnak, mint az elektromos kerékpárok vagy rollerek.

Az előadáson elhangzott az is, hogy az LG új területekkel bővíti üzleti portfólióját: ilyen például az elektromos járművek (EV) töltése, a digitális egészségügy és a webOS okostévé-platformhoz kapcsolódó tartalomszolgáltatások. Ezzel egyidejűleg a vállalat növeli a befektetéseit az olyan alapvető jövőbeli technológiák területén, mint a mesterséges intelligencia vagy a 6G, és az LG NOVA (LG Észak-Amerikai Innovációs Központ) révén startupokkal is együtt dolgozik.

A vezérigazgató kiemelte továbbá a vállalat folyamatos erőfeszítéseit a stratégiai partnerségek kialakítására a legkülönbözőbb iparágak globális vezetőivel. Különösen a tartalomszolgáltatás terén a vállalat számos elismert partnerrel van szoros együttműködésben, hogy a felhasználók még több minőségi tartalmat érhessenek el.

A konferencián Cho az LG egyik legfontosabb tartalomszolgáltatási partnerét, Tom Ryant, a Paramount Streaming elnök-vezérigazgatóját is a színpadra hívta. Ryan a két vállalat közös erőfeszítéseiről beszélt, amelynek köszönhetően világszerte több tízmillió ügyfélnek kínálnak kiemelkedő szórakozási élményt. „A Pluto TV vezető ingyenes streaming televíziós szolgáltatásként nagyban hozzátesz az LG Channels által integrált csatornák mennyiségéhez: az LG tévéken elérhető kínálat ebben a negyedévben több mint 100 csatornával bővül világszerte” – mondta Tom Ryan vezérigazgató, aki a beszéd végén elárulta, a két vállalat 2023-ban tovább bővíti majd közös tevékenységét.

Ígéret egy jobb jövő megteremtésére

Előadása végén Cho megismételte, hogy az LG felelős vállalati szereplőként szilárdan elkötelezett a fenntartható jövő mellett, és hangsúlyozta, hogy a vállalat célja, hogy mindenki számára egy szebb jövőt teremtsen. Az erőfeszítések közé tartozik a Global IT Challenge for Youth with Disabilities (GITC) nevű verseny, amely 2011 óta több mint 4000 fiatalnak adott lehetőséget technológiai készségeik fejlesztésére, azzal a céllal, hogy megszüntesse a fogyatékkal élők digitális lemaradását.

A vezérigazgató azt is elmondta, hogy az LG bővíteni fogja termékeinek és szolgáltatásainak hozzáférhetőségét, hogy a fogyatékkal élők és az idősek számára is könnyebbé tegye azok használatát. Az LG 2021 óta működő, különféle fogyatékkal élő tagokból és akadálymentesítési szakértőkből álló tanácsadó csoportjának visszajelzései alapján a vállalat folyamatosan olyan akadálymentes termékeket vezet be, amelyek mindenki számára kényelmesen használhatók. Dél-Koreában a vállalat különféle intézkedésekkel tesz az akadálymentességért, például hang- és jelnyelvi útmutatókat tartalmazó termékkézikönyvek létrehozásával, braille-írásos készülékmatricák terjesztésével és jelnyelvi tanácsadó központok működtetésével.

Ehhez kapcsolódva a vezérigazgató bejelentette az első LIFE’S GOOD AWARD négy döntősét is. A verseny egy olyan innovációs kihívás, amelyet a vállalat Az élet szép vízió népszerűsítésére hozott létre, és amelynek célja, hogy ösztönözze azokat az innovátorokat, akik pozitív hatást szeretnének gyakorolni az emberek életére és a bolygóra. A döntősök – Day1Lab, Dot Inc., NONA Desalination és SOLUTUM – támogatást kapnak az LG-től, hogy lehetőségük legyen finomhangolni és megvalósítani ötletes megoldásaikat. Miután a négy csapat január 16-án a koreai Szöulban, az LG Scienceparkban egy utolsó alkalommal bemutatja ötleteit, az LG összesen 1,05 millió dollárnyi pénzdíjat oszt szét a négy győztes között, a díjazottak rangsorának megfelelően.

Az érdeklődők az LG CES kiállításra létrehozott weboldalán (http://www.lg.com/CES2023) és az LG Global YouTube csatornán további információkat kaphatnak a vállalat bejelentéseiről a szakkiállításról, és a rendezvény ideje alatt (január 5-8.) ezeken a felületeken folyamatosan értesülhetnek a legfrissebb hírekről.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Okoseszközök

A generatív mesterséges intelligencia használata

Kína világelső a generatív mesterséges intelligencia (generatív MI) alkalmazásában a Coleman Parkes Research Ltd. globális felmérése alapján.

A SAS vállalat megbízásából készített kutatás megállapítja, hogy a kínai üzleti döntéshozók szerint vállalataik 83%-a használja a technológiát. Ez az arány az Egyesült Királyságban 70%, az Egyesült Államokban 65%, Ausztráliában 63%. Az USA vállalatok ugyanakkor 24%-kal vezetnek a kiforrottság és a generatív MI alapú technológiák teljes körű bevezetése tekintetében, szemben a kínai 19%-kal és az egyesült királyságbeli 11%-kal.

Az MI és a generatív MI globális gazdasági hatása becslések szerint évente 2,6–4,4 billió dollár többletbevételt hozhat a felhasználási esetek teljes skáláján.

A gazdasági következményeket figyelembe véve a SAS és a kutatást végző vállalat 1600 döntéshozót kérdezett meg a legfontosabb globális piacokon. A válaszadók számos iparágban dolgoznak, beleértve a bankszektort, a biztosítást, az állami szektort, az élettudományokat, az egészségügyet, a távközlést, a feldolgozóipart, a kiskereskedelmet, az energia- és közműszolgáltatást, valamint a szakmai szolgáltatásokat. A felmérésben szereplő legkisebb vállalatok 500–999 főt, a legnagyobbak 10 000+ főt foglalkoztatnak.

„Bármely új technológiával kapcsolatban érvényes, hogy a vállalatoknak át kell lépniük egy felfedezési fázison, amely elválasztja a felfokozott elvárásokat a valóságtól, hogy megértsék a valós vállalati megvalósítások összetettségét. A generatív MI-vel elértük ezt a pillanatot”

– állapította meg Bryan Harris, a SAS ügyvezető alelnöke és technológiai igazgatója.

„A felfokozott elvárások csúcspontján túl mostantól a generatív MI célirányos alkalmazása és a megismételhető, megbízható üzleti eredmények elérése a tét.”

A generatív MI teljes körű használata és a vállalati folyamatokba való beépítése tekintetében Észak-Amerika részesedése 20%, az Ázsia-csendes -óceáni térségé 10%, Latin-Amerikáé 8%, Európáé 7%.

A következő régiók vezettek be a generatív MI használatára vonatkozó szabályozást: Ázsia–csendes-óceáni térség: 71%, Észak-Amerika: 63%, Európa: 59%, Latin-Amerika: 52%.

Az Ázsia–csendes-óceáni térség vállalatainak 94%-a rendelkezik dedikált költségvetéssel a jövő évi generatív MI fejlesztések finanszírozására. Európában ez az arány 91%, Észak-Amerikában 89% és Latin-Amerikában 84%.

Az adatok iparági szegmensekre bontva azt mutatják, hogy a banki és a biztosítási szektor számos mutató tekintetében vezet a mesterséges intelligencia napi üzleti műveletekbe történő beépítése terén. A bankszektorban ennek aránya 17%, a távközlésben 15%, a biztosítások területén 11%, az élettudományokban, a szakmai szolgáltatások területén egyaránt 11%, a kiskereskedelemben 10%, az állami szektorban és az egészségügyben csak 9%, míg a feldolgozóiparban 7% valamint az energia és közműszolgáltatásokban 6%.

A következő iparágak jelezték, hogy máris napi szinten és milyen mértékben használják a generatív MI-t:

a távközlésben 29%, a kiskereskedelemben 27%, a bankszektorban 23%, a szakmai szolgáltatások területén 23%, a biztosítások szektorában 22%, az élettudományok területén 19%, az egészségügyben 17%, az energia és a közműszolgáltatásokban 17%, a feldolgozóiparban 16%, az állami szektorban pedig 13%.

Arra kérdésre, hogy mely szervezeti egységek használják, vagy tervezik használni a generatív MI-t, a válaszok megoszlása a következő volt: értékesítés 86%, marketing 85%, információtechnológia 81%, pénzügy 75%, termelés 75%.

A globális felmérés adatai szerint a generatív MI rutinszerű alkalmazásával kapcsolatban a vállalatok előtt álló kihívások listáján az első helyen a világos stratégia hiánya áll.

A felmérésre válaszoló vezetők mindössze 9%-a nyilatkozott úgy, hogy rendkívül tájékozott a generatív mesterséges intelligencia vállalati bevezetésével kapcsolatban. Azon válaszadók közül, akiknek a vállalata már teljes mértékben bevezette a generatív MI-t, csak 25% nyilatkozott úgy, hogy rendkívül jól ismeri a vállalata stratégiáját a generatív MI bevezetésére vonatkozóan. Még a technológiai beruházási döntésekért felelős vezetők sem ismerik kellőképpen az MI-t – azoknál a szervezeteknél sem, amelyek az elfogadási görbe előtt járnak.

Tízből kilenc vezető technológiai döntéshozó összességében elismeri, hogy nem érti teljesen a generatív MI-t és annak az üzleti folyamatokra gyakorolt potenciális hatását. A technológiai vezetők mindössze 36%-a állítja, hogy teljesen képben van.

Ennek ellenére a legtöbb szervezet (75%) azt állítja, hogy a következő pénzügyi évben az MI-be való befektetésre elkülönített költségvetést tervez készíteni.

A SAS legfrissebb híreit kövesse a @SASsoftwareNews oldalát az X-en/Twitteren!


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Tovább

Okoseszközök

Két új számítógépházzal bővül a Thermaltake The Tower sorozata

A Thermaltake, prémium PC-hardvermegoldások vezető márkája bejelentette a The Tower 600 közepes kialakítású toronyházat, amely támogatja a rejtett csatlakozós ATX-alaplapokat és a The Tower 250 Mini számítógépházat, melyet ITX-alaplapokhoz terveztek.

A The Tower sorozat az egyik legnépszerűbb termékcsalád egy klasszikus, függőleges toronyház-kialakítással. Az új modellek lehetővé teszik a The Tower sorozatnak, hogy befogadja az alaplapok változatosabb skáláját. Ezenkívül mindkét ház jellegzetes nyolcszögletű megjelenésű, és vízszintesen is elhelyezhetők egy további toronyháztartó-készlettel, reflektorfénybe helyezve PC-konfigurációd.

The Tower 600 közepes kialakítású toronyház

A Tower 600 közepes kialakítású toronyház a The Tower sorozat eddigi legnagyobb modellje, ideális azoknak, akik nagy teljesítményű új generációs hardverre és maximális hűtési támogatásra vágynak. Fekete, Snow, Matcha Green és Hydrangea Blue változatban kapható, tökéletesen illeszkedve minden helyzethez.

  • Rejtett csatlakozós alaplap-kompatibilitás:

A szabványos alaplapokon kívül támogatja az olyan rejtett csatlakozós ATX-alaplapokat is, mint az ASUS TUF GAMING Z790-BTF WIFI, a ROG MAXIMUS Z790 HERO BTF és az MSI Z790 PROJECT ZERO, kiváló kábelmenedzsmentet biztosítva a zsúfolt kábelek hátoldalára helyezésével.

  • Kiváló hűtési megoldások:

A The Tower 600 két 140 mm-es CT140 ventilátorral előtelepítve érkezik, és összességében akár tizenkét 120 mm-es ventilátor, valamint egy 420 mm-es AIO befogadására képes, így kivételes hűtési képességet biztosít a nagy teljesítményű komponenseknek.

The Tower 250 mini számítógépház

A The Tower 250 egy mini ITX-számítógépház, ami fekete és Snow színekben kapható. Ez a gépház a kompakt PC-k szerelmeseinek vonzó lehetőséget kínál stílusos nyolcszögletű alakjával és optimális hűtési hatékonyságával.

  • Támogatja a kompakt konfigurációkat:

A The Tower 250 kompatibilis ITX-alaplappal és SFX-tápegységgel, támogatva a kis méretű komponenseket. Függőleges kialakításával a The Tower 250 hatékonyan képes helyet megtakarítani a játékterületeden.

  • Kiváló hűtési megoldások:

A The Tower 250 két előtelepített 120 mm-es CT120 ventilátorral érkezik, és egy 360 mm-es radiátort, valamint nyolc 120 mm-es ventilátort támogat, kiemelkedő hűtési teljesítményt biztosítva, és kiküszöbölve a kis méretű házak általános hőelvezetési problémáit.

Az új The Tower sorozatú gépházak jellemzői

  • Klasszikus függőleges kialakítás nyolcszögletű formával:

A The Tower sorozat új tagjai megtartják elődeik ikonikus alakjait a függőleges kialakítással, egy nyolcszögletű kontúrral megfejelve, hogy a toronyház kisebb helyet foglaljon el, rugalmasságot biztosítva és minimalizálva a játékra- és munkára használt terület akadályait.

  • Egyedülálló nézet – vízszintes toronyház-elhelyezés

A külön megvásárolható toronyháztartó-készlet tartalmaz egy alsó fedlappanelt és egy kijelzőállványt a ház vízszintes elhelyezéséhez, lehetővé téve, hogy egyszerűen, különleges módon mutathasd be a The Tower sorozatú számítógépházakat.

  • Kellemes látvány, teljesen interaktív

A The Tower sorozatot vizuális vonzerejének növeléséért egy további LCD-kijelzőkészlettel is bővítheted. Ez a készlet egy 3,9 hüvelykes LCD kijelzőt tartalmaz, amely a komponensek valós idejű információit, időt és időjárási adatokat képes megjeleníteni. Sőt, bármilyen képet vagy GIF-et feltölthetsz rá a TT RGB Plus szoftverrel, így a házat könnyedén testreszabhatod a saját stílusodban.

The Tower 600 videók:

Thermaltake The Tower 600 sorozatú számítógépház – Tárd fel a benned rejlő valódi lehetőségeket!

A Thermaltake hivatalos weboldala és közösségi oldalai:


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Tovább

Okoseszközök

Így maradhatnak frissek a gyümölcsök, hogy a legfinomabb sütemény születhessen belőlük

A lédús gyümölcsök szezonjának minden percét érdemes kiélvezni, akár úgy is, hogy kipróbálunk néhány ínycsiklandó receptet.

De mit tehetünk annak érdekében, hogy a ropogós gyümölcsök a legforróbb napokon is frissek maradjanak, és hogyan gondoskodhatunk róla, hogy a sütőből kikerülő, pompás süteményeinket még jövő nyáron is emlegessék a vendégeink vagy a családtagjaink?

Mi hová kerüljön a hűtőszekrényben?

A nyár nem véletlenül sokak kedvenc évszaka, ugyanakkor a legforróbb hónapokban érdemes odafigyelni néhány dologra az egészségünk megőrzése érdekében. A megfelelő folyadékfogyasztás fontossága mellett azt is észben kell tartanunk, hogy ilyenkor a szokásosnál gyorsabban romolhatnak meg az élelmiszerek, ha nem a megfelelő módon tároljuk őket, akár a hűtőszekrényben is.

Ami a polcokat illeti, a legalsó, leghűvösebb szegmensre érdemes a húsokat, halakat, hamar romlandó dolgokat pakolni, középre a tejtermékek, legfelülre pedig a kevésbé romlandó, főtt élelmiszerek és azon italok kerülhetnek, amelyeket csak azért tartunk a hűtőben, mert szeretjük hidegen fogyasztani őket.

A hűtőszekrényeknek sokszor külön frissen tartó fiókja van a zöldségek és gyümölcsök számára, ahol azok a megfelelő hőmérsékletnek és páratartalomnak köszönhetően tovább maradnak zamatosak.

Még több tipp a gyümölcsök zamatának megőrzéséhez

Amellett, hogy a megfelelő rekeszben tartjuk őket, azzal is sokat tehetünk a gyümölcsök frissen tartásáért, ha tisztán, de szárazra törölve tesszük be őket a hűtőszekrénybe. Egy papírtörlőt a tároló tetejére helyezve megakadályozhatjuk, hogy a kicsapódó pára hatására a zöldségek és gyümölcsök idejekorán megpuhuljanak vagy fonnyadttá váljanak. Az is segít, ha az almát és a banánt külön tároljuk – ezek a gyümölcsök ugyanis etilén gázt termelnek, amely meggyorsítja más zöldségek és gyümölcsök érését, így romlását is.

Sokat számít az is, ha a levegő kering a hűtőszekrényben. Ezt elősegíti, ha nem zsúfoljuk tele a polcokat, és persze az is, ha a fridzsider korszerű technológiával dolgozik. A Samsung beépíthető, alulfagyasztós hűtőszekrény kínálatában megtalálható új modell egyik legnagyobb vonzerejét a Twin Cooling™ hűtőrendszer jelenti, amely gondoskodik róla, hogy élelmiszereink hosszabb ideig őrizzék meg nedvességtartalmukat, és így frissességüket is. A rendszer a szagok keveredésének megakadályozásával megóvja az ételek természetes ízét, valamint aromáját, független párologtatók és ventilátorok segítségével optimalizálja a hőmérsékletet és a páratartalmat a hűtőszekrényben és a fagyasztóban. Ugyanennek a funkciónak az előnyeit ismerhetjük meg, ha az AI erejét mozgósító, sokoldalú Samsung Family Hub™ hűtőszekrényt választjuk.

A sütés, mint pihentető nyári program

Piték, leveles tészták vagy lepények – a lédús, ragyogó színű gyümölcsökből megannyi vendégváró finomság készíthető. Nem érdemes elszalasztani a lehetőséget, hogy friss hozzávalókból süssünk süteményeket, még akkor sem, ha a nyári melegben nem szívesen kapcsoljuk be a sütőt vagy tartózkodunk huzamosabb ideig a konyhában. Persze megkönnyíthetjük a dolgunkat, ha a lehető legrövidebb ideig működtetjük a berendezést, de egy másik, még okosabb megoldás lehet, ha a SmartThingst mozgósítjuk, mint afféle digitális kuktát. Nincs más dolgunk, mint letölteni az alkalmazást és Samsung-fiókunkkal belépni, ezt követően pedig az olyan felderített kompatibilis eszközünket, amilyen a sütő is lehet, okostelefonunkról, tabletünkről, tévénkről, sőt, akár hűtönkről is vezérelhetjük. Az optimális sütési módot és hőfokot tehát távolról is beállíthatjuk, és azt követően, hogy a süteményt a sütőbe helyeztük, akár el is hagyhatjuk a konyhát, amíg elkészül az édes mestermű.

A Samsung azoknak is kedvére tehet, akik két végén égetnék a süteménykészítést: többek közt a márka Bespoke beépíthető sütője is rendelkezik a Dual Cook™ funkcióval, amelynek köszönhetően egyszerre akár két különböző süteményt is süthetünk, még akkor is, ha azok különféle sütési módot és hőmérsékletet igényelnek. Egy speciális elválasztó ugyanis lehetővé teszi, hogy az egyik kamrában például málnás tortát, a másikban pedig mondjuk áfonyás sajttortát készítsünk, anélkül, hogy aggódnunk kellene az aromák keveredése miatt.

A jó sütemény titka: friss alapanyag és naprakész technológia

Míg hosszú évek tapasztalatának köszönhetően nagymamáink akár egy sparheltben is tökéletes piskótát voltak képesek sütni, ma már érdemes kihasználni a modern technológia kínálta lehetőségeket, hogy a friss alapanyagokból omlós és könnyed sütemény készülhessen.

A Bespoke beépíthető sütő (NV7B44403AB/U3) a Dual Cook™-on kívül, többek közt Természetes gőz funkcióval is rendelkezik, amely nemcsak ízletesebbé, de könnyedebbé is teheti süteményeinket. A funkció használata során, miután vizet öntünk az erre a célra szolgáló tálca aljára, gőz keletkezik a sütőben, így az ételek több természetes nedvességet tartanak meg. Ennek köszönhetően a tészta belülről nedves és puha, kívülről pedig tökéletesen ropogós lesz.

A mesterséges intelligencia-funkciókkal ellátott, az MI Pro sütés előnyeit kínáló Bespoke beépíthető sütő kamerájával még csak a kanapéról sem kell felkelnünk ahhoz, hogy rápillantsunk a készülő süteményre, hiszen a SmartThings App-ot is mozgósítva okostelefonunkról tekinthetünk bele a sütőbe. A Nézz be belső kamera segítségével ellenőrizhetjük a sütést anélkül, hogy gyakran ki kellene nyitnunk a sütő ajtaját. Ezenkívül be- és kikapcsolhatjuk a sütőt, kiválaszthatjuk a funkciókat, beállíthatjuk az időzítőket és módosíthatjuk a beállításokat. Sőt, ha nem tudjuk, hogy milyen hőmérsékleten kell elkészíteni az ételünket, az MI Pro sütés az étel felismerését követően a legjobb sütési paramétereket ajánlja fel, ezzel segítve azokat, akik még nem teljes magabiztossággal mozognak a konyhában. A funkció ezen felül többek közt még recepteket is tud ajánlani. Aki pedig a közösségi médiában is büszkélkedne sütési készségeivel, a Film Inside segítségével könnyedén megoszthatja az élményt: ez a funkció egy belső kamerával figyeli készülő gasztroalkotásunkat, és rövid videoklipet készít a legjobb pillanatokról, a film sebességét is automatikusan beállítva.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Tovább
Hirdetés Hirdetés
Hirdetés Hirdetés
Hirdetés Hirdetés

Facebook

Hirdetés Hirdetés
Hirdetés Hirdetés

Ajánljuk

Friss