Okoseszközök
Az LG bemutatta, milyen lehet a közeljövő önvezető, szórakoztató autója
A vállalat az ügyféligények mély megértésén alapuló egyedi mobilitási élményeket mutat be az idei Müncheni Autószalonon.
Az LG Electronics (LG) megtartotta történetének első sajtótájékoztatóját a világ egyik legjelentősebb közlekedési eseményén, a Müncheni Autószalonon, vagyis hivatalos nevén az IAA Mobility szakvásáron. Az LG vezérigazgatója, William Cho Münchenben bemutatta, hogy a vállalat miként látja a mobilitási iparág jövőjét, illetve, hogy az LG hogyan akarja előmozdítani a mobilitási ökoszisztéma egészét érintő fontos változásokat.
Idén júliusban az LG bejelentette, hogy intelligens életmód-megoldásokkal foglalkozó vállalattá kíván válni azzal a céllal, hogy az emberek életének minden területére kiterjessze a vásárlói élményt. A vállalat ezt követően mutatta be a ThinQ UP 2.0-t: ez egy olyan úttörő innováció, amely a háztartási készülékeket ultra-összekapcsolható életmódmegoldásokká alakítja át. Most, az IAA Mobility szakkiállításon pedig a jövő mobilitási ügyfélélményéről alkotott egyedülálló és inspiráló elképzelését osztotta meg a társaság.
Azzal, hogy az autóipar gyors ütemben halad az elektrifikáció és az önvezetés irányába, az LG számára hihetetlen lehetőség nyílt arra, hogy új ügyfélértéket teremtsen a mobilitás területén. Az autó hamarosan több lesz, mint egyszerű közlekedési eszköz – sokkal inkább egy olyan térré alakul, amely kibővített és differenciált vásárlói élményeket kínál.
„Az LG közel 70 évet töltött egy, a fogyasztókra fókuszáló üzleti területen. Ez idő alatt az új ismeretek és trendek folyamatos kutatásával világszerte gazdag ismereteket szereztünk a vásárlókról és az életüket meghatározó terekről, ami pedig végül a fogyasztói elektronikai ipar különböző innovációiban testesült meg” – mondta William Cho vezérigazgató. „Alig várjuk, hogy bemutathassuk a mobilitásról alkotott új elképzelésünket, ami az ezen a területen szerzett széleskörű tudásunkon és tapasztalatunkon alapul.”
Az LG ügyfélélmény-központú termékei és szolgáltatásai mögött rejlő tudás és szakértelem az LG járműalkatrész-megoldásokkal foglalkozó üzletágának gyors növekedését eredményezte. Az elmúlt évtized során az e területbe történő folyamatos befektetéssel az LG sikeresen kiterjesztette üzleti tevékenységét az autóipari alkatrészek és megoldások piacára.
Alfaképes: A jövő mobilitási élménye, ami az ügyfélélményre összpontosít
Az LG nemrégiben végzett egy kísérletet, amelynek során egy valódi autonóm jármű belsejét szimuláló környezetet hozott létre. Az eredmények arra utaltak, hogy a legtöbb ember az autonóm járművet egy exkluzív és privát térként érzékeli, amely teljes szabadságot biztosít számukra, hogy azt tegyék, amit akarnak, azaz például játsszanak, dolgozzanak, vagy egy kis időt egyedül töltsenek el. A mélyreható elemzések is azt mutatják, hogy a járművezetők napjainkban szintén ehhez hasonlóan vélekednek a járművükről és a benne töltött időről: 72 százalékuk egyetért azzal, hogy az autózás elsősorban az egyedül töltött pihenés ideje, 43 százalékuk pedig a jármű utasterét jelentőséggel bíró személyes térnek tartja.
Ezen fogyasztói insightok alapján az LG „személyre szabott digitális barlangként” definiálja újra az autót, és három ügyfélélmény-témát – Átalakítható, Felfedezhető, Pihentető – dolgozott ki, hogy ezekkel segítsen megvalósítani a jövő mobilitási vízióját. E témákat – amelyek vállalat értelmezése szerint bármit lehetővé tesznek – együttesen Alfaképesnek (Alpha-able) nevezi.
Átalakítható élmény: A felhasználók igényeihez igazodó környezet
Az LG úgy véli, hogy a jármű belső terének képesnek kell lennie arra, hogy fizikailag átalakuljon, a különböző helyzetekhez vagy célokhoz alkalmazkodva: étteremmé váljon, ahol étkezni lehet, irodává, ahol dolgozni lehet, vagy akár négy keréken gördülő mozivá. Az átalakítható élmény érdekében a járműben lévő tér rugalmasabbá válik, és olyan egyedi élményeket kínál, amelyek megfelelnek az utasok elvárásainak, sőt, meg is haladják azokat. Ezt a koncepciót az LG innovatív kijelzőmegoldásai, köztük a különböző formájú, átlátszó, hajlítható vagy feltekerhető kijelzők, valamint a vállalat egyedülálló háztartásikészülék-technológiái segítségével fogja életre kelteni.
Felfedezhető élmény: A járműfedélzeti tér újragondolása tartalommal
Az LG szerint a jövő autójának képesnek kell lennie arra, hogy megértse az egyes utazások egyedi kontextusát, figyelembe véve az úti célt, az utazás időtartamát és más változókat azért, hogy például személyre szabott tartalmi ajánlásokkal tegye okosabbá, intelligensebbé az utazást. Az LG bízik abban, hogy a fejlett mesterséges intelligencia (MI) és az eXtended Reality (XR) technológia kombinációja segít abban, hogy a Felfedezhető élményeket mielőbb feltárja.
A vállalat kifinomult mesterséges intelligenciája új szintre emeli a mobilitási élményt, elérhetővé téve olyan interaktív, járművön belüli hangalapú asszisztenseket, amelyek úgy ajánlanak releváns tartalmakat az utasoknak, hogy figyelembe veszik az utazás időtartamát és az úti célt is, így azok a becsült utazási időn belül élvezhetők. Sőt, a kiterjesztett valóság (AR) technológia és az LG átlátszó OLED kijelzőjét tartalmazó szélvédők révén az utasok az épp aktuális tartózkodási helyükről egy teljesen más városba juthatnak el, vagy akár át is alakíthatják a jármű belsejének megjelenését.
Pihentető élmény: még több kényelem
Az előbbieken túl a Pihentető élmény az LG fejlett technológiáját és a kapcsolódó szolgáltatásokat fogja kihasználni azért, hogy segítse a vásárlókat a kikapcsolódásban és abban, hogy egy kis „énidővel” kényeztessék magukat. Az utasok így akár egy gyönyörű virtuális kertet és a friss levegőt is élvezhetik a forgalmas városban, vagy az ülés által nyújtott fűtött masszázst, miközben nyugtató zenét hallgatnak, vagy egy MI-alapú tanácsadást, amely a napjuk megszervezését segíti. E mobilitási élmények mögött az a széles körű tudásbázis és tapasztalat áll, amelyet az LG a háztartási berendezések, a kijelzők, a digitális egészség és más, ügyfélközpontú üzleti területek terén szerzett.
Az elektromosjármű-üzletág három fő tengelye az SDV-korszakban
A mobilitási iparág jelenleg a szoftveresen definiált járművek (SDV) korszaka felé tart. A rendkívül kifinomult elektronikus eszközöknek számító SDV-k a nagymértékben alkalmazkodó mozgó terekben fognak új felhasználói élményeket nyújtani, amelyek messze túlmutatnak mindenen, ami napjainkban is létezik. Erre a gyorsan közelgő korszakra készülve az LG ügyfélspecifikus formaterveket fejleszt, hogy elősegítse a jövőbeli mobilitási környezetben megjelenő differenciált felhasználói élmények megvalósítását.
Az LG mobilitási üzletága három fő tengelyre koncentrálódik: a VS Company által gyártott járműfedélzeti infotainment-rendszerekre; az LG Magna e-Powertrain (LG Magna), az LG és a Magna International közös vállalata által kifejlesztett elektromos hajtásrendszerekre; valamint az LG leányvállalata, a ZKW Group által kifejlesztett járművilágítási rendszerekre. Különböző üzletágai révén az LG jelentős erővel bír a jövő mobilitását meghatározó alapvető technológiák terén.
Az infotainment egyidejűleg biztosítja az utasok számára a vezetéssel kapcsolatos információkat és a szórakozási lehetőségeket. Több fejlett technológiáját – a nagy sebességű, nagy volumenű adatátvitelre képes telematikai rendszereket, az olyan digitális interfészeket, mint a Digital Cockpit, valamint a jármű által generált adatpontok elemzésére alkalmas bigdata- és felhőmegoldásokat – felhasználva az LG átfogó mobilitási megoldásokat kínál az SDV-korszak változó igényeinek kielégítésére, lehetővé téve az ügyfelek számára az optimalizált mobilitási élményt.
Bővülő mobilitási jövőkép az elektromosjármű-töltési megoldások révén
Az elektromosjármű-töltési megoldások üzletága várhatóan erősíti az LG jövőbeli mobilitási ökoszisztémáját. A járművekre és a járműveken kívüli területekre egyaránt kiterjedő, optimális mobilitási élményt nyújtó stratégiája részeként az LG tavaly felvásárolta az alapvető töltőtechnológiával rendelkező HiEV Charger vállalatot. Mindemellett szinergia várható az LG-csoporton belüli akkumulátor-üzletággal is, amely az előrejelzések szerint az elkövetkező években gyors növekedés előtt áll.
A jövő mobilitási ágazatában várható növekvő kereslet kielégítése érdekében a HiEV Charger négyféle elektromosjármű-töltőt mutatott be, amelyek a meglévő megoldások gyengeségeire nyújtanak megoldást, az ügyfelek visszajelzései és a felmerülő igények alapján. Ezek az új termékek az állapot-értesítéseket és intuitív érintésvezérlést kínáló LED-kijelzők alkalmazásával fokozott kényelmet kínálnak. Az új töltők emellett számos biztonságnövelő funkcióval vannak felszerelve, például víz- és porállósággal, valamint a töltési folyamat során alkalmazott elektromos és termikus védelemmel, továbbá a csatlakozózár-érzékelés és a távoli frissítések révén egyszerű kezelhetőséget nyújtanak.
Az LG célja, hogy bővítse az EV-töltő üzletágát, kihasználva a gyártás, a minőségellenőrzés, az értékesítés utáni szolgáltatás, valamint az ellátásilánc-menedzsment terén meglévő képességeit, a korábbiaknál jobb töltési ügyfélélményt kínálva.
„Határozottan hiszünk abban, hogy a jövőbeli mobilitásnak arra a küldetésre kell összpontosítania, hogy az ügyfélélmény új szintjét nyújtsa. Az LG innovatív mobilitási megoldásaival több mint elkötelezett e fontos küldetés mellett” – mondta az LG vezérigazgatója. „Mivel arra törekszünk, hogy felszabadítsuk a mobilitás jövőjét, meghívunk minden iparági vezetőt, hogy csatlakozzon hozzánk ezen az izgalmas és fontos úton.”
A sajtótájékoztatóról készült felvétel az LG Global YouTube-csatornáján itt tekinthető meg, angol nyelven:
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
Okoseszközök
Elektromos borotva férfiaknak, ami új szintre emeli a reggeli rutint – bemutatkozik a Braun Series 9 Pro+
Az igényes férfi számára a borotválkozás több, mint kötelesség – ez a nap első lépése a magabiztosság felé. A Braun Series 9 Pro+ a modern technológia és a kifinomult dizájn találkozása: egy elektromos borotva férfiaknak, amely makulátlanul sima bőrt és kompromisszummentes kényelmet nyújt.
Makulátlan eredmény minden mozdulattal
A borotválkozás alapja a penge precizitása. A Braun Series 9 Pro+ ultravékony, stabil pengéi minden mozdulattal egyenletesebben vágják le a szőrszálakat – anélkül, hogy a bőrt feleslegesen irritálnák.
A stabilabb penge kevesebb húzást és kevesebb áthaladást jelent, ami nemcsak gyorsabb, de kíméletesebb borotválkozást is eredményez.
Intelligens borotválkozás mesterszintre emelve
A modern férfi elvárja, hogy az eszközei okosak legyenek – és ez az elektromos borotva férfiaknak pontosan ezt nyújtja. A továbbfejlesztett Pro SensoAdapt technológia másodpercenként 300 alkalommal elemzi a szakáll sűrűségét, és automatikusan hozzáigazítja a borotva teljesítményét.
Ez az intelligens rendszer garantálja, hogy minden területen az ideális vágási erőt alkalmazza, így még a sűrű szakáll sem jelent kihívást.
Egy pillantás, és mindent tud: az új LED-kijelző
Az új teljesítményasszisztens LED-kijelző a borotva agya. Mutatja az akkumulátor állapotát, figyelmeztet a tisztítási és fejcserélési időre, valamint jelzi, ha a Pro SensoAdapt technológia aktív.
A nagyobb, színes ikonokkal minden funkció átlátható és könnyen követhető – egyszerűbbé téve a reggeli rutint, mint valaha.
Karbantartás? Egy gombnyomás – a 6 az 1-ben SmartCare egység
A Braun Series 9 Pro+ a kényelemről sem feledkezik meg. A 6 az 1-ben SmartCare egység tisztít, szárít, tölt és karbantart – önnek csak használnia kell.
A rendszer a baktériumok 99,9%-át eltávolítja, így a borotva minden nap higiénikus, friss és teljesítményre kész marad.
Német mérnöki minőség, prémium kivitel
Ez az elektromos borotva férfiaknak Németországban készült, a precizitás és tartósság jegyében. 100%-ban vízálló, nedves és száraz használatra is alkalmas. A beépített ProTrimmer előnyíró segít a részletek formázásában, a bajusz és az oldalszakáll pontos igazításában.
A lítiumion-akkumulátor akár 60 perces üzemidőt kínál, míg a PowerCase tok utazás közben is biztosítja az energiát – akár 6 hétig.
A borotválkozás új szintje
A Braun Series 9 Pro+ több, mint egy egyszerű borotva – ez a prémium elektromos borotva férfiaknak, akik nem érik be kevesebbel.
Precíz, kíméletes és intelligens – pontosan olyan, amilyennek a modern férfi technológiáját elképzeljük.
Fedezze fel a részleteket és a garancia feltételeit: Braun.hu
Műszaki részletek:
- üzemidő: 60 perc
- teljes feltöltés: 60 perc
- gyorstöltés: 5 perc
- borotva tömeg: 207g
- borotva méretei: 168x66x44
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
Okoseszközök
A magyar diákok megcsinálták: a Samsung nemzetközi kihívásának győztesei között a csapat
A jövőt meghatározó ötleteket kereste a Samsung a Megoldások a holnapért[i] első európai döntőjén Milánóban.
A nemzetközi kezdeményezés célja, hogy a fiatal innovátorokat technológiára épülő, kreatív megoldások kidolgozására ösztönözze, amelyekkel akár globális problémákra is reagálhatnak. A versenyen 10 európai döntős csapat képviselői lehettek ott, akik közül öt nyertest választott ki a zsűri.
A milánói eseményen 10 európai országból[ii] vettek részt fiatalok, akiket a korábbi évek legjobbjai közül választott ki a nemzetközi zsűri. Magyarországot a hazai döntőn 2024-ben dobogós Én Hormonom csapat képviselte, akik azóta is aktívan dolgoztak a női hormonális egyensúly témáját feldolgozó projektjükön. A céljuk az volt, hogy pótolják a közegészségügyi oktatás hiányosságait a női egészség területén, azóta pedig egy saját mobilalkalmazás fejlesztésébe kezdtek. Az európai döntőn most nemcsak ezt mutathatták be a nemzetközi közönségnek, hanem közös workshopokon és kulturális programokon is részt vehettek.
A döntősökhöz a Together for Tomorrow, Enabling People (Együtt a holnapért, lehetőség az embereknek) kezdeményezés keretében a Samsung és a Nemzetközi Olimpiai Bizottság szakértői is csatlakoztak. Ennek a programnak a célja, hogy a fiatal generációt bevonva, a sport és technológia segítségével pozitív változást érjen el a világban. Ez a célkitűzés egybeesik a Samsung és az Olimpiai Bizottság közös jövőképével: inspirációt nyújtani a fiataloknak, hogy a sport egyesítő erejével és élvonalbeli innovációk segítségével változást indítsanak és hozzájáruljanak a fenntartható fejlődéshez.
A győztes csapatok és fejlesztéseik
- Curastep – Raye és Sarah (Egyesült Királyság): Okos IoT biometrikus cipő, amely segíti a lábproblémákkal küzdő cukorbetegeket az aktív életmód fenntartásában.
- Liova – Evan és Simon (Franciaország): Egy használt eszközök alkatrészeiből, ökodizájnnal készült hordozható töltő.
- Én Hormonom – Petra és Zóra (Magyarország): Átfogó oktatási anyag a női hormonális egyensúlyról, pótolva a közegészségügyi ismeretek hiányosságait.
- SkillFIT – Alicia és Gabriel (Németország): AI alapú platform, amelynek célja az esélyegyenlőség biztosítása az iskolai testnevelésben.
- VisionNex – Jakub és Jakub (Csehország): Megfizethető okosszemüveg, amely a minket körülvevő világ képét szöveges leírássá alakítja, segítve a látássérülteket a környezetükben való aktívabb részvételben.
A döntőn Benjamin Braun, a Samsung európai marketingvezetője és Cristina Mangiarotti, a Samsung Olaszország CRM- és médiavezetője is értékes tanácsokkal segítette a csapatokat, csakúgy, mint az IOC Fiatal Vezetők program[iii] résztvevői. A diákok prezentációs képességeiket fejlesztő workshopokon is részt vehettek.
„Nagyszerű élmény volt látni a fiatal innovátorok tehetségét és kreativitását.”
– mondta el Benjamin Braun, a Samsung európai marketingvezetője.
,, A Megoldások a holnapért verseny azt bizonyítja, hogy a technológia igenis képes pozitív változást hozni. Büszkék vagyunk rá, hogy támogathatjuk a diákok munkáját, amellyel egy jobb jövőt teremthetnek mindannyiunk számára.”
„Rendkívül büszke vagyok arra, hogy Európa ad otthont az első nemzetközi Megoldások a holnapért versenynek. Örömmel támogatom az Olympism365 elveit és ezeket a tehetséges európai fiatalokat, akikből a jövő vezetői lehetnek. Szeretnénk tovább bővíteni a Megoldások a holnapért programot, hogy még több hasonló lehetőséget teremthessünk nekik.”
– nyilatkozta Simon Sung, a Samsung európai elnök-vezérigazgatója.
„Az olimpiai eszme nem csak a versengésről szól. A célunk, hogy egy jobb világot építsünk a sporton keresztül.”
– mondta Ollie Dudfield, az Olimpiai Bizottság Olympism365 programjának társigazgatója, aki gratulált a Samsungnak a Megoldások a holnapért programhoz és az együttműködéshez.
,,Az Olympism365-höz hasonló kezdeményezéseken keresztül megvalósuló közös jövőképünk képessé teszik a fiatalokat arra, hogy a sport és az innováció segítségével oldjanak meg globális kihívásokat.”
Győztesek között a magyar csapat
Az Én Hormonom csapat a 2024-es magyar kihíváson került a dobogósok közé, de itt nem álltak meg. A program vége után is folytatták a projektjüket, és az ötletüket a középiskola befejezése után, az egyetem mellett sem engedték el. Végül 2025 áprilisában kezdtek újra aktívan dolgozni az ötletükön, és megálmodták a Valery applikációt, amely a későbbiekben a cikluskövetés mellett abban is segítheti a felhasználókat, hogy megismerjék a saját testük hormonális működését és tudatosabban foglalkozhassanak az egészségükkel. Az appon ezen felül oktatóanyagok is elérhetők lesznek majd, valamint segítheti a nyitottabb kommunikációt a szülők és gyermekeik, később pedig a partnerek között. A fejlesztés most az európai döntőn is győzelmet ért.
„Attól a pillanattól kezdve, hogy bejutottunk az európai döntőbe, arról álmodtunk, hogy bekerülünk a legjobb öt csapat közé. Hihetetlen érzés látni, ahogy az ötleteink életre kelnek, és megosztani ezt a pillanatot mindenkivel, aki hitt bennünk.”
– nyilatkozta a milánói eredményről Hargitai Petra és Cserni Zorka, a csapat tagjai és a Valery létrehozói.
A Megoldások a holnapért programról
A Megoldások a holnapért kezdeményezés arra ösztönzi a fiatalokat, hogy a technológia segítségével kreatív, innovatív megoldásokat dolgozzanak ki globális kihívásokra. Az európai döntő jelentős mérföldkő a program történetében, amellyel a Samsung célja, hogy támogassa a jövőt formálók következő generációját. Az 5 győztes lehetőséget kap, hogy 2026-ban meglátogassa a Samsung dél-koreai központját, ahol további inspirációt gyűjthetnek a projektjeik kidolgozásához. Magyarországon már a Megoldások a holnapért kihívás 6. évada indul el, amelyre a Samsung és az EdisonKids november 27-ig várja a diákcsapatok jelentkezését.
[i] A Samsung Megoldások a holnapért programja egy 2010-ben indult globális problémamegoldó kihívás, amelynek keretében a fiatalok STEM (természettudomány, technológia, mérnöki tudomány és matematika) ismereteiket felhasználva világszerte oldhatják meg közösségeik valós problémáit, és építik együtt a jövőt. Az elmúlt 15 évben több mint 68 országban közel 2,8 millió diák vett részt a programban. A 2010-ben, az Egyesült Államokban indult program 2019-ben kezdte meg európai terjeszkedését, elsőként Németországban, Svájcban és Olaszországban. 2020-tól pedig már Magyaroszágon is elérhető. Idén a program már 20 európai országban elindult, a résztvevők száma pedig 2024-ben elérte a 38 000-et.
[ii] A döntősök a következő országokból érkeztek: Németország, Egyesült Királyság, Lengyelország, Olaszország, Magyarország, Franciaország, Litvánia, Románia, Görögország, Csehország.
[iii] A Fiatal Vezetők program a Nemzetközi Olimpiai Bizottság egyik kiemelt kezdeményezése, amelynek célja, hogy a fiatalokat a sporton keresztül pozitív változások elindítására inspirálja, ahogyan ez a szervezet Olympism365 stratégiájában is szerepel.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
Okoseszközök
Megváltoztak a TV választás szempontjai, új modellel válaszol a Hisense
Az emberek ma már nemcsak kiváló képminőséget és modern technológiát várnak el egy televíziótól, hanem azt is, hogy harmonikusan illeszkedjen otthonuk stílusába.
Erre a változó igényre reagál a Hisense legújabb lifestyle modellje, az S5 DécoTV, amely a dizájnt, a technológiát és az otthoni esztétikumot egyesíti – új fejezetet nyitva a televíziózás élményében.
Míg korábban a méret és a felbontás volt a döntő, ma már legalább ennyire fontos a készülék megjelenése, elhelyezhetősége és az, hogy miként illeszkedik a lakás stílusába. A vásárlók egyre inkább olyan eszközöket keresnek, amelyek nemcsak funkcionálisak, hanem esztétikai élményt is nyújtanak – a technológia így a mindennapi élet természetes, sőt, dekoratív részévé vált.
A Hisense S5 DécoTV a legmodernebb technológia és az otthoni elegancia ötvözése. A készülék egyszerre szórakoztatóeszköz és stíluselem, amely művészet ihlette formavilágával, letisztult központi állványával és rendezett kábelmegoldásával bármilyen enteriőrbe kifinomultan illeszkedik. Az esztétikus megjelenés mellett a készülék minden érzékre ható élményt kínál. A Hi-QLED Colour kijelzőtechnológia és a Dolby Atmos hangzás együttese élethű képet és magával ragadó hangélményt nyújt – legyen szó filmnézésről, hétköznapi műsorokról vagy akár hangulatvilágításként való használatról. A készülék hazánkban 32” -es méretben decembertől, míg a nagyobb, 43” -es verzió 2026 elejétől érhető el.
Az új modell bevezetését az S7 CanvasTV sikere előzte meg, amely az otthonokat valódi élő galériákká alakította. Az Art Mode, a 4K Hi-QLED Colour és az UltraSlim Wall Mount révén a CanvasTV ötvözve a csúcstechnológiát a művészi eleganciával. Lehetővé tette, hogy a felhasználók műalkotásokat jelenítsenek meg a képernyőn, miközben moziélményt élveznek – így otthonuk egyedivé és inspirálóvá válhatott.
Az S7 CanvasTV és az S5 DécoTV együtt testesítik meg a Hisense Lifestyle TV filozófiáját: ahol a technológia és a művészet találkozik, hogy még élhetőbbé és szebbé tegye a mindennapokat.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
-
Mozgásban2 hét ago
A Kia EV4 bekerült a 2026-os Év Autója díj döntősei közé
-
Okoseszközök2 hét ago
Színek és fények ünnepe: így kel életre a mexikói Día de Muertos a MIDO karóráin
-
Okoseszközök2 hét ago
Gigantikus, átlátszó OLED tévékből készült csillárral nyűgözte le az LG az APEC látogatóit
-
Okoseszközök2 hét ago
iRobot Roomba Max 705 Combo 2 az 1-ben robotporszívó
-
Gazdaság2 hét ago
Új házi fejlesztésű AI-platform a K&H-nál
-
Ipar2 hét ago
Évente 250 milliárd eurót takaríthatna meg Európa az elektrifikációval a Schneider Electric új elemzése szerint
-
Ipar2 hét ago
Közel 800 millió tonna CO2-kibocsátás elkerülésében segítette ügyfeleit a Schneider Electric
-
Tippek2 hét ago
Újra startol a Megoldások a holnapért kihívás





