Okoseszközök
Az LG bemutatta, milyen lehet a közeljövő önvezető, szórakoztató autója
A vállalat az ügyféligények mély megértésén alapuló egyedi mobilitási élményeket mutat be az idei Müncheni Autószalonon.
Az LG Electronics (LG) megtartotta történetének első sajtótájékoztatóját a világ egyik legjelentősebb közlekedési eseményén, a Müncheni Autószalonon, vagyis hivatalos nevén az IAA Mobility szakvásáron. Az LG vezérigazgatója, William Cho Münchenben bemutatta, hogy a vállalat miként látja a mobilitási iparág jövőjét, illetve, hogy az LG hogyan akarja előmozdítani a mobilitási ökoszisztéma egészét érintő fontos változásokat.
Idén júliusban az LG bejelentette, hogy intelligens életmód-megoldásokkal foglalkozó vállalattá kíván válni azzal a céllal, hogy az emberek életének minden területére kiterjessze a vásárlói élményt. A vállalat ezt követően mutatta be a ThinQ UP 2.0-t: ez egy olyan úttörő innováció, amely a háztartási készülékeket ultra-összekapcsolható életmódmegoldásokká alakítja át. Most, az IAA Mobility szakkiállításon pedig a jövő mobilitási ügyfélélményéről alkotott egyedülálló és inspiráló elképzelését osztotta meg a társaság.
Azzal, hogy az autóipar gyors ütemben halad az elektrifikáció és az önvezetés irányába, az LG számára hihetetlen lehetőség nyílt arra, hogy új ügyfélértéket teremtsen a mobilitás területén. Az autó hamarosan több lesz, mint egyszerű közlekedési eszköz – sokkal inkább egy olyan térré alakul, amely kibővített és differenciált vásárlói élményeket kínál.
„Az LG közel 70 évet töltött egy, a fogyasztókra fókuszáló üzleti területen. Ez idő alatt az új ismeretek és trendek folyamatos kutatásával világszerte gazdag ismereteket szereztünk a vásárlókról és az életüket meghatározó terekről, ami pedig végül a fogyasztói elektronikai ipar különböző innovációiban testesült meg” – mondta William Cho vezérigazgató. „Alig várjuk, hogy bemutathassuk a mobilitásról alkotott új elképzelésünket, ami az ezen a területen szerzett széleskörű tudásunkon és tapasztalatunkon alapul.”
Az LG ügyfélélmény-központú termékei és szolgáltatásai mögött rejlő tudás és szakértelem az LG járműalkatrész-megoldásokkal foglalkozó üzletágának gyors növekedését eredményezte. Az elmúlt évtized során az e területbe történő folyamatos befektetéssel az LG sikeresen kiterjesztette üzleti tevékenységét az autóipari alkatrészek és megoldások piacára.
Alfaképes: A jövő mobilitási élménye, ami az ügyfélélményre összpontosít
Az LG nemrégiben végzett egy kísérletet, amelynek során egy valódi autonóm jármű belsejét szimuláló környezetet hozott létre. Az eredmények arra utaltak, hogy a legtöbb ember az autonóm járművet egy exkluzív és privát térként érzékeli, amely teljes szabadságot biztosít számukra, hogy azt tegyék, amit akarnak, azaz például játsszanak, dolgozzanak, vagy egy kis időt egyedül töltsenek el. A mélyreható elemzések is azt mutatják, hogy a járművezetők napjainkban szintén ehhez hasonlóan vélekednek a járművükről és a benne töltött időről: 72 százalékuk egyetért azzal, hogy az autózás elsősorban az egyedül töltött pihenés ideje, 43 százalékuk pedig a jármű utasterét jelentőséggel bíró személyes térnek tartja.
Ezen fogyasztói insightok alapján az LG „személyre szabott digitális barlangként” definiálja újra az autót, és három ügyfélélmény-témát – Átalakítható, Felfedezhető, Pihentető – dolgozott ki, hogy ezekkel segítsen megvalósítani a jövő mobilitási vízióját. E témákat – amelyek vállalat értelmezése szerint bármit lehetővé tesznek – együttesen Alfaképesnek (Alpha-able) nevezi.
Átalakítható élmény: A felhasználók igényeihez igazodó környezet
Az LG úgy véli, hogy a jármű belső terének képesnek kell lennie arra, hogy fizikailag átalakuljon, a különböző helyzetekhez vagy célokhoz alkalmazkodva: étteremmé váljon, ahol étkezni lehet, irodává, ahol dolgozni lehet, vagy akár négy keréken gördülő mozivá. Az átalakítható élmény érdekében a járműben lévő tér rugalmasabbá válik, és olyan egyedi élményeket kínál, amelyek megfelelnek az utasok elvárásainak, sőt, meg is haladják azokat. Ezt a koncepciót az LG innovatív kijelzőmegoldásai, köztük a különböző formájú, átlátszó, hajlítható vagy feltekerhető kijelzők, valamint a vállalat egyedülálló háztartásikészülék-technológiái segítségével fogja életre kelteni.
Felfedezhető élmény: A járműfedélzeti tér újragondolása tartalommal
Az LG szerint a jövő autójának képesnek kell lennie arra, hogy megértse az egyes utazások egyedi kontextusát, figyelembe véve az úti célt, az utazás időtartamát és más változókat azért, hogy például személyre szabott tartalmi ajánlásokkal tegye okosabbá, intelligensebbé az utazást. Az LG bízik abban, hogy a fejlett mesterséges intelligencia (MI) és az eXtended Reality (XR) technológia kombinációja segít abban, hogy a Felfedezhető élményeket mielőbb feltárja.
A vállalat kifinomult mesterséges intelligenciája új szintre emeli a mobilitási élményt, elérhetővé téve olyan interaktív, járművön belüli hangalapú asszisztenseket, amelyek úgy ajánlanak releváns tartalmakat az utasoknak, hogy figyelembe veszik az utazás időtartamát és az úti célt is, így azok a becsült utazási időn belül élvezhetők. Sőt, a kiterjesztett valóság (AR) technológia és az LG átlátszó OLED kijelzőjét tartalmazó szélvédők révén az utasok az épp aktuális tartózkodási helyükről egy teljesen más városba juthatnak el, vagy akár át is alakíthatják a jármű belsejének megjelenését.
Pihentető élmény: még több kényelem
Az előbbieken túl a Pihentető élmény az LG fejlett technológiáját és a kapcsolódó szolgáltatásokat fogja kihasználni azért, hogy segítse a vásárlókat a kikapcsolódásban és abban, hogy egy kis „énidővel” kényeztessék magukat. Az utasok így akár egy gyönyörű virtuális kertet és a friss levegőt is élvezhetik a forgalmas városban, vagy az ülés által nyújtott fűtött masszázst, miközben nyugtató zenét hallgatnak, vagy egy MI-alapú tanácsadást, amely a napjuk megszervezését segíti. E mobilitási élmények mögött az a széles körű tudásbázis és tapasztalat áll, amelyet az LG a háztartási berendezések, a kijelzők, a digitális egészség és más, ügyfélközpontú üzleti területek terén szerzett.
Az elektromosjármű-üzletág három fő tengelye az SDV-korszakban
A mobilitási iparág jelenleg a szoftveresen definiált járművek (SDV) korszaka felé tart. A rendkívül kifinomult elektronikus eszközöknek számító SDV-k a nagymértékben alkalmazkodó mozgó terekben fognak új felhasználói élményeket nyújtani, amelyek messze túlmutatnak mindenen, ami napjainkban is létezik. Erre a gyorsan közelgő korszakra készülve az LG ügyfélspecifikus formaterveket fejleszt, hogy elősegítse a jövőbeli mobilitási környezetben megjelenő differenciált felhasználói élmények megvalósítását.
Az LG mobilitási üzletága három fő tengelyre koncentrálódik: a VS Company által gyártott járműfedélzeti infotainment-rendszerekre; az LG Magna e-Powertrain (LG Magna), az LG és a Magna International közös vállalata által kifejlesztett elektromos hajtásrendszerekre; valamint az LG leányvállalata, a ZKW Group által kifejlesztett járművilágítási rendszerekre. Különböző üzletágai révén az LG jelentős erővel bír a jövő mobilitását meghatározó alapvető technológiák terén.
Az infotainment egyidejűleg biztosítja az utasok számára a vezetéssel kapcsolatos információkat és a szórakozási lehetőségeket. Több fejlett technológiáját – a nagy sebességű, nagy volumenű adatátvitelre képes telematikai rendszereket, az olyan digitális interfészeket, mint a Digital Cockpit, valamint a jármű által generált adatpontok elemzésére alkalmas bigdata- és felhőmegoldásokat – felhasználva az LG átfogó mobilitási megoldásokat kínál az SDV-korszak változó igényeinek kielégítésére, lehetővé téve az ügyfelek számára az optimalizált mobilitási élményt.
Bővülő mobilitási jövőkép az elektromosjármű-töltési megoldások révén
Az elektromosjármű-töltési megoldások üzletága várhatóan erősíti az LG jövőbeli mobilitási ökoszisztémáját. A járművekre és a járműveken kívüli területekre egyaránt kiterjedő, optimális mobilitási élményt nyújtó stratégiája részeként az LG tavaly felvásárolta az alapvető töltőtechnológiával rendelkező HiEV Charger vállalatot. Mindemellett szinergia várható az LG-csoporton belüli akkumulátor-üzletággal is, amely az előrejelzések szerint az elkövetkező években gyors növekedés előtt áll.
A jövő mobilitási ágazatában várható növekvő kereslet kielégítése érdekében a HiEV Charger négyféle elektromosjármű-töltőt mutatott be, amelyek a meglévő megoldások gyengeségeire nyújtanak megoldást, az ügyfelek visszajelzései és a felmerülő igények alapján. Ezek az új termékek az állapot-értesítéseket és intuitív érintésvezérlést kínáló LED-kijelzők alkalmazásával fokozott kényelmet kínálnak. Az új töltők emellett számos biztonságnövelő funkcióval vannak felszerelve, például víz- és porállósággal, valamint a töltési folyamat során alkalmazott elektromos és termikus védelemmel, továbbá a csatlakozózár-érzékelés és a távoli frissítések révén egyszerű kezelhetőséget nyújtanak.
Az LG célja, hogy bővítse az EV-töltő üzletágát, kihasználva a gyártás, a minőségellenőrzés, az értékesítés utáni szolgáltatás, valamint az ellátásilánc-menedzsment terén meglévő képességeit, a korábbiaknál jobb töltési ügyfélélményt kínálva.
„Határozottan hiszünk abban, hogy a jövőbeli mobilitásnak arra a küldetésre kell összpontosítania, hogy az ügyfélélmény új szintjét nyújtsa. Az LG innovatív mobilitási megoldásaival több mint elkötelezett e fontos küldetés mellett” – mondta az LG vezérigazgatója. „Mivel arra törekszünk, hogy felszabadítsuk a mobilitás jövőjét, meghívunk minden iparági vezetőt, hogy csatlakozzon hozzánk ezen az izgalmas és fontos úton.”
A sajtótájékoztatóról készült felvétel az LG Global YouTube-csatornáján itt tekinthető meg, angol nyelven:
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
Okoseszközök
Színek és fények ünnepe: így kel életre a mexikói Día de Muertos a MIDO karóráin
A MIDO a Commander Gradient Catrines modellel ünnepli a Día de Muertost – a mexikói Halottak napját –, amely a márka ikonikus kollekciójának legújabb, limitált kiadása.
Ez a különleges időmérő eredetileg kizárólag a márka egyik legfontosabb és legrégebbi piacán, Mexikóban volt elérhető, azonban az évek során a MIDO egyik legkarakteresebb és legkeresettebb alkotásává vált, amely világszerte felkeltette az órarajongók figyelmét.
A koponya motívum – amely a halottak napja legfontosabb szimbóluma – ezúttal virágokkal övezve, élénk, foszforeszkáló színekben jelenik meg. A színátmenetes számlapon elhelyezett ikonikus díszítés nappal azonnal magára vonja a tekintetet, éjszaka pedig megbabonázó látvánnyá alakul át. A modell tökéletesen ötvözi a svájci órakészítés precizitását és a mexikói hagyományok gazdagságát, valódi kulturális és esztétikai hidat teremtve a két világ között.
Az árnyékok eleganciája, az örökség fénye: a számlap mögött rejlő történet
A különleges kiadás a mexikói hagyományok gazdagságából merít ihletet, középpontjában El Catrín alakjával – a cilinderes, elegáns öltözetű csontvázzal – és női párjával, La Catrinával, akit virágokkal díszített, széles karimájú kalapjáról ismerhetünk fel. A két karakter a stílus és a kifinomultság jelképe, akik először a Porfiriato korszakban váltak ismertté, majd szorosan összefonódtak a Día de Muertos ünnepével.
El Catrín sokkal több, mint a halandóság szimbóluma: a kifinomultság, az önazonosság és a kulturális büszkeség megtestesítője, amely határokon átívelő örökséget hordoz. Az ikonikus figura máig inspirálja a kortárs designt, emlékeztetve arra, hogy a mexikói művészet és identitás az élet ünneplésén keresztül őrzi és újraértelmezi a múltat.
A MIDO kreatív interpretációja ezt a szellemiséget tükrözi, a sötétből világosba átmenő számlap a folytonosság vizuális metaforája, amely egyetlen mozdulatban köti össze a múltat, a jelent és a jövőt. A középen megjelenő élénk részletekkel gazdagított koponya-motívum nem pusztán a halál véglegességét idézi, hanem a kitartás, a jelenlét és a kulturális örökség jelképe. A modell így egy történelmi és kulturális utalást alakít át élő, vibráló önkifejezéssé, amely arra hívja viselőjét, hogy a hagyományt ne emlékként, hanem a mexikói identitás elegáns és életteli megnyilvánulásaként viselje.
A színek ünnepe a számlapon
Égkék, lila, türkiz, narancs, sötétkék, limezöld, fukszia, fehér és élénkzöld, a Commander Gradient Catrines számlapja igazi színrobbanás, amely életre kelti a Día de Muertos hangulatát. Egyszerre vidám és rejtélyes, a modell méltó folytatása a MIDO 2020-ban indított hagyományának, amely évről évre a mexikói ünnep előtt tiszteleg.
A virágokkal körülvett El Catrín ikonikus alakja harmonikusan illeszkedik a Commander kollekció időtlen formavilágához, amelyet a MIDO 1959 óta változatlanul gyárt. A színátmenetes akril számlap, különösen a három óránál látható dátumtárcsa-ablak, felfedi a Caliber 80 szerkezetet, a legújabb generációs svájci automata mechanikus szerkezetet. A Nivachron™ billegőrugó és a legfeljebb 80 órás járástartalék a megbízhatóság és a precizitás záloga.
Élő vászon
A Commander Gradient különleges, akril számlapja igazi látványosság: a középen áttetsző, a szélek felé feketébe hajló színátmenet részleteiben is megmutatja az óraszerkezet működését. Az idei, limitált Día de Muertos-kiadás különösen figyelemreméltó díszítést kapott, ugyanis a színes és életteli El Catrín-motívum megalkotásához tíz különböző lakkréteget használtak.
Éjszaka a Super-LumiNova® technológia életre kelti a modellt, kékes-zöld foszforeszkálása felfedi a virágmintával keretezett arcát, lenyűgöző fényjátékot hozva létre. A színek és fények kontrasztja a polírozott indexeken is folytatódik, amelyek közepén lila, sárga, sötétkék vagy türkiz betétek futnak, míg a gyémántcsiszolású, fazettált mutatók nappal fehérek, éjjel kékben ragyognak. A három óránál elhelyezett dátumablak finom emlékeztetője az idő múlásának, a domború, fazettált zafírüveg pedig gondoskodik a számlap védelméről és a tökéletes fénytörésről.
A modell szálcsiszolt rozsdamentes acél tokja, amelyet polírozott, lekerekített lünetta koronáz, három, könnyen cserélhető szíjjal párosul, köztük szálcsiszolt acél karkötővel, kék varrású fekete bőrszíjjal és narancsszínű, texturált gumiszíjjal. Utóbbi a MIDO védjegye, és egyben a mexikói cempasúchil, azaz a halottak virága színére is utal.
Ez a technikai teljesítmény és esztétikai gazdagság méltó emléket állít az idő múlásának, újra és újra.
Megbízható svájci szív dobog a közepében
A Commander Gradient Catrines Special Edition belsejében a Caliber 80 dolgozik, egy precíz, erőteljes és gondosan díszített svájci automata szerkezet, amely akár 80 órás járástartalékkal is büszkélkedhet. A Nivachron™ billegőrugó magas szintű védelmet biztosít a mágneses hatásokkal és ütésekkel szemben, így garantálva a hosszú távú pontosságot és megbízhatóságot. A Côtes de Genève-mintázattal díszített, MIDO logóval gravírozott rotor a áttetsző hátlapon keresztül is látható, lehetőséget adva arra, hogy a viselője megcsodálhassa a szerkezet működését. Az óra egy különleges, a modell egyediségét tükröző díszdobozban érkezik, amely méltó keretet ad ennek az ikonikus darabnak. A Commander Gradient Catrines Special Edition nem csupán egy karóra, ez a modell a Día de Muertos örömteli, fénylő és emlékező szellemiségét ünnepli, időtálló designnal, ragyogó színekkel és kivételes mechanikával.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
Okoseszközök
Olimpikonokkal tesztelték a Xiaomi 15T Pro okostelefonok fotós képességeit
A Xiaomi legújabb okostelefonja valódi sportpillanatokban bizonyíthatott: a márka budapesti eseményén újságírók és érdeklődők nemcsak kézbe vehették a Xiaomi 15T Pro modellt, hanem olimpikon sportolók segítségével maguk is kipróbálhatták, mire képes a telefon kamerája dinamikus mozgás rögzítésében.
Ebben a többszörös díjnyertes Ladjánszki Máté fotós, valamint mások mellett Gulyás Michelle olimpiai bajnok öttusázó és Kozák Luca 2x olimpikon, Európa-bajnoki ezüstérmes gátfutó is a résztvevők segítségére volt.
A Ladjánszki Máté vezette workshopon nemcsak a Xiaomi 15T Pro látványos funkcióival ismerkedhettek meg, de a fotós saját trükkjeiből és sportfotós tapasztalataiból is adott ízelítőt. Az esemény különlegességét az adta, hogy a résztvevők az atlétikára jellemző mozdulatokat fotózhattak.
A Budapesti Honvéd Sportegyesület atlétái mellett az eseményen Gulyás Michelle olimpiai bajnok öttusázó, Kozák Luca 2x olimpikon, Európa-bajnoki ezüstérmes, magyar csúcstartó gátfutó, Tóth Anna 2x junior világbajnoki bronzérmes, U23 Európa-bajnoki ezüstérmes, korosztályos országos csúcstartó, Farkas Petra olimpikon, többszörös országos bajnok távolugró, valamint Böndör Márton többszörös országos bajnok rúdugró segített abban, hogy az újságírók és fotóriporterek megtapasztalhassák a Xiaomi 15T Pro fotózási képességeit.
- Gulyás Michelle olimpiai bajnok öttusázó energikus bemelegítéssel indította a programot, hangsúlyozva, hogy a bemelegítő mozdulatok a sporttevékenység elengedhetetlen részei.
- Kozák Luca és Tóth Anna látványos gátfutógyakorlatokat mutattak be, lehetőséget adva a résztvevőknek, hogy kipróbálják a dinamikus mozdulatok megörökítését.
- Farkas Petra a távolugrás lendületét mutatta be, újabb dinamikus pillanatokkal gazdagítva a fotózási élményt.
- Böndör Márton rúdugrásával szemléltette az atlétika egyik leglátványosabb versenyszámát, amely inspiráló témát kínált a fotózáshoz.
A Xiaomi 15T Pro egyik kiemelkedő képessége a fotózásban több mint 100 éves hagyománnyal rendelkező Leica által készített Summilux kamerarendszerben, valamint Light Fusion nagy dinamikatartományú képfeldolgozó szenzorban rejlik. A Leica hármas objektívjének egyik kiemelkedő darabja a 115 mm-es fókusztávolságú teleobjektív, amely akár 100-szoros nagyításra is képes 50 megapixeles felbontás mellett.
A kamerarendszer ultranagy rekesznyílással nemcsak pontosan adja vissza a színeket, de még távolról is rendkívül tiszta és éles képeket lehet készíteni.
Ladjánszki Máté az eseményen hangsúlyozta: „Többször is előfordult velem, hogy a sporteseményekre több vázzal és objektívvel kellett mennem, mert mindegyikkel másfajta fotókat tudtam készíteni. A Xiaomi 15T Pro-ban viszont a Leica rendszerének köszönhetően három profi objektív is van, így egyetlen telefonnal számtalan stílusú fotót lehet készíteni, amelyek felbontása, részletgazdagsága és élénk színei figyelemre méltóak.”
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
Okoseszközök
A Nothing bejelentette a Phone (3a) Lite okostelefont
A Nothing bejelentette a Phone (3a) Lite okostelefont. A készülék a Nothing márka egyediségét praktikus funkciókkal és magával ragadó felhasználói élménnyel ötvözi, és mindezt kedvező áron kínálja.
Kitűnő külső
A Phone (3a) Lite újraértelmezi a Nothing jellegzetes átlátszó kialakítását. Üvegburkolata játékosságot és praktikumot tükröz, mindezt magas minőségben, kiemelve ezzel a belépő kategóriájú telefonok köréből. Időtálló fehér és fekete színben kapható. A Phone (3a) Lite tartósságáról IP54 szabvány szerinti víz- és porállóság gondoskodik. A megerősített alumínium keret pedig még strapabíróbbá teszi a készüléket.
Részletgazdag és élénk emlékek
A Phone (3a) Lite kifinomult hármas kamerarendszere egy kategóriavezető 50 MP-es fő szenzorra épül, amely kiegyensúlyozott és élethű fotókat készít. A Nothing Phone (3) készülékben található TrueLens Engine 4.0 pipeline-nal működik, és kivételes kamerabeállításokat kombinál fejlett AI szerkesztőeszközökkel. A nagy, 1/1,57 hüvelykes Samsung érzékelő 64%-kal több fényt rögzít, mint a kategóriájában jellemző érzékelők, így még kedvezetlen fényviszonyok közt is kiváló teljesítményt biztosít. Az Ultra XDR fotók, a portré mód, az automatikus tónus, az éjszakai mód, a makró mód és a mozgásrögzítés segítségével minden felvétel optimalizálva van. A 16 MP-es előlapi kamera éles szelfiket és videohívásokat biztosít, míg a hátsó kamera 4K videofelvételt támogat 30 FPS-sel és 1080p lassított felvételt 120 FPS-sel.
A Glyph Light új fényben tündököl
A Glyph Light a Nothing egyedülálló Glyph interfészének továbbfejlesztett változata. A klasszikus értesítési fények által ihletett Glyph Light olyan népszerű funkciókat tesz lehetővé, mint a Flip to Glyph csendes értesítésekhez, az Essential Notifications fontos értesítésekhez és a Camera Countdown csoportképekhez.
Nothing OS 3.5: egyszerűen intelligens
A Phone (3a) Lite a Nothing OS 3.5 operációs rendszerrel, Android 15 alapon maximális Nothing élményt nyújt. Ez a letisztult és intelligens felhasználói felület zökkenőmentes kezelhetőséget biztosít. Az átláthatóságról és biztonságról olyan funkciók gondoskodnak, mint az alkalmazások automatikus rendezésére szolgáló Smart Drawer, a személyes fájlok tárolására szolgáló Private Space és az egyes alkalmazások biztonságát garantáló App Locker. A Nothing 3 évig biztosítja az Android főbb frissítéseit és 6 évig a biztonsági javításokat, így kivételes élettartamot biztosít. A Nothing OS 4.0 várhatóan 2026 elején lesz elérhető a Phone (3a) Lite készüléken.
Az Essential Key és az Essential Space AI alapú eszközöket kínál a jegyzetek, ötletek és hangok rögzítéséhez és rendszerezéséhez, míg az Essential Search internetkapcsolat nélkül is azonnali hozzáférést biztosít a mentett tartalmakhoz.
Ragyogó kijelző
A Phone (3a) Lite 6,77 hüvelykes FHD+ felbontású AMOLED kijelzővel, akár 3000 nit HDR fényerővel és 1300 nit kültéri fényerővel bír. A 10 bites színmélység 1,07 milliárd színt jelenít meg, a 2160 Hz-es PWM-es fényerőszabályozás pedig villódzásmentes képet biztosít, csökkentve a szemfáradtságot.
Erő és teljesítmény a mindennapokhoz
A Phone (3a) Lite gyors, akadásmentes működését a TSMC 4 nm-es technológiáján alapuló MediaTek Dimensity 7300 Pro processzor garantálja. A 2,5 GHz-es 8 magos CPU intenzív terhelésre és játékok stabil futtatására lett optimalizálva, kiegészítve egy fejlett folyadékhűtési rendszerrel.
8 GB fizikai RAM-mal és akár 8 GB virtuális RAM-mal a Phone (3a) Lite összesen 16 GB RAM-ot kínál a zökkenőmentes multitaskinghoz. A tárhely microSD kártyával 2 TB-ig bővíthető. A kettős 5G, WiFi 6 és Bluetooth 5.3 stabil kapcsolatot és késleltetésmentes vezeték nélküli hangátvitelt garantál.
A nagy kapacitású 5000 mAh-s akkumulátor, a MediaTek chipset és a Nothing OS 3.5 optimalizálások kombinációja biztosítja, hogy a Phone (3a) Lite közel 2 napig bírja egy feltöltéssel. A 33 W-os gyorstöltéssel körülbelül 20 perc alatt eléri az 50%-os töltöttségi szintet, az 5 W-os fordított vezetékes töltés pedig kényelmes áramellátást biztosít a kiegészítők számára.
Elérhetőség
A Nothing Phone (3a) Lite Magyarországon 2025. november közepétől lesz elérhető bruttó 104.990 forintos fogyasztói ártól.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
-
Ipar2 hét ago
Antimikrobiális anyagot mutatott be az LG a németországi K Show-n
-
Okoseszközök2 hét ago
A Google már nem keres – gondolkodik! Az AI forradalom felforgatja a szabályokat
-
Gazdaság2 hét ago
Az AI korában a STEM szakmák is jövőállóak
-
Gazdaság2 hét ago
Nem babusgatásra, fejlesztésre van szüksége a Z generációnak a munkahelyeken
-
Gazdaság2 hét ago
A Samsung már hatodik éve őrzi élvonalbeli helyét a Best Global Brands listán
-
Gazdaság2 hét ago
Tőzsdére lép az LG Indiában
-
Tippek2 hét ago
Trükkök, amikkel a monitorunk a produktivitás motorja lesz
-
Ipar2 hét ago
Kézi 3D szkenner fedélzeti minőségellenőrzéssel – bemutatkozik a FreeScan Omni






