Connect with us

Tippek

Megújulnak a Vodafone mobil tarifacsomagjai

mobil

A magyar piacon egyedülálló előfizetési lehetőség a lakossági, valamint a kis-és középvállalkozói réteg eltérő igényeire reagál

Megújítja a mobil tarifacsomagjait a Vodafone Magyarország. A vállalat a fogyasztói igényekkel összhangban döntött a lakossági, valamint a kis- és középvállalkozásoknak szóló tarifacsomagok megújítása mellett: az ügyfelek saját igényeik és szokásaik mentén választhatnak az elérhető árú korlátlan mobiladatot, korlátlan hívást vagy mindkét szolgáltatást kompromisszumok nélkül kínáló díjcsomagok közül.

Új lakossági tarifacsomagok

Az új tarifacsomagok bevezetésével a Vodafone Magyarország célja, hogy a felhasználói szokásokhoz igazítva, elérhető áron biztosítsa ügyfelei számára az általuk preferált korlátlanságot. A két legnagyobb tartalmú tarifacsomag jelentős, állandó készülékkedvezményt is tartalmaz, valamint az április 2-től elérhető előfizetések mindegyike 5G képes. Ezekkel a tarifákkal és megfelelő, 5G képes készülékkel az ügyfelek megtapasztalhatják a folyamatosan fejlesztett Vodafone 5G hálózat nyújtotta stabilitást és minőséget. Az új tarfifacsomagok az újdonságok mellett továbbra is tartalmazzák a piacon egyedülálló, az ügyfelek körében nagy népszerűségnek örvendő görgethető adatot, valamint a családon belüli osztható adatot is.

Az új tarifacsomagok között mindenki megtalálhatja saját használati igényeinek leginkább megfelelőt, legyen szó akár korlátlan hangról, adatról, vagy akár mindkettőről. A legkisebb, Mini tarfiacsomag havi 4990 Ft-ért 3GB mobiladatot, valamint korlátlan hálózaton belüli belföldi beszélgetést és 150 perc hálózaton kívüli belföldi beszélgetést tartalmaz, így megfelelő választás lehet azok számára, akik kevesebb mobiladatot használnak.

A Midi csomag havi 8590 Ft-ért elérhető, amelyben korlátlan belföldi beszélgetést, valamint 6GB felhasználható adatot kínál a szolgáltató. Azoknak, akik inkább az online kapcsolattartást és a közösségi platformokat részesítik előnyben, a szolgáltató az Easy csomagban havi 6990 Ft-ért korlátlan belföldi adatot kínál. Azok számára pedig, akiknek a korlátlan mobiladat és hívás egyaránt fontos, a Vodafone két új tarifacsomagot is bevezet: a Maxi csomag havi 13 990 Ft-ért korlátlan belföldi hangot, SMS-t és adatforgalmat tartalmaz, valamint 31 500 Ft-os készülékkedvezményt. A legnagyobb, Maxi+ csomag havi 17 990 Ft-ért kiterjeszti a korlátlanságot. A tarifával az EU felé indított nemzetközi hívások is korlátlanok. A tarifa a hálózat által biztosított lehető legnagyobb letöltési sebességet biztosítja, valamint 52 500 Ft készülékkedvezményt is tartalmaz. A Maxi+-t vásárló ügyfelek 10GB családon belül osztható adat felett is rendelkezhetnek.  A Maxi és Maxi+ tarifák állandó készülék kedvezménye televízió, tablet, laptop, notebook és okostelefon készülékekhez elérhető, 2 éves szerződéssel.

Az új ügyfelek számára a korábbi RED és GO tarifacsomagok értékesítését a vállalat megszünteti, de aki ezzel az előfizetéssel rendelkezik továbbra is változatlan feltételek mellett veheti igénybe a szolgáltatást.

Megújuló tarifacsomagok a kis- és középvállalkozásoknak

A lakossági mobilportfólió megújítása mellett a Vodafone a kis- és középvállalati ügyfeleknek kínált üzleti díjcsomagjait is átalakítja, melynek köszönhetően az ügyfelek vállalkozásuk igényeihez igazíthatják előfizetéseiket. A lakossági csomagokhoz hasonlóan fontos újítás továbbá, hogy az új üzleti csomagok mindegyike 5G képes, amennyiben az ügyfél készüléke is az, így még gyorsabb letöltési sebességet kínál.

A korlátlan hálózaton belüli hívás mindegyik csomagban elérhető, így akár már havi 5 990 Ft-tól korlátlan hálózaton belüli hívást kínál az új portfolió alsó tarifacsomagja, az Üzleti Midi, 5GB mobiladattal kiegészítve. A minden hálózatban korlátlan belföldi hívás pedig már havi 9 990 Ft-ért elérhető az Üzleti Maxi csomaggal, emellett 10 GB adatot kínál a szolgáltató. Az Üzleti Plus csomagra előfizetve az ügyfelek a korlátlan telefonálást külföldön (EU nemzetközi) és beföldön is egyaránt élvezhetik 50 GB adattal kiegészítve, 13 990 Ft-ért. Azok számára pedig, akik az üzleti szférában is a teljes korlátlanságot szeretnék élvezni a Vodafone Magyarország az Üzleti Pro (16 990 Ft) vagy Üzleti Prestige (22 990 Ft Ft) csomagokat ajánlja, amelyek magukban foglalják a korlátlan belföldi adathasználatot, a korlátlan hívást az EU-ban és beföldön egyaránt, valamint a korlátlan SMS szolgáltatást is. Az Üzleti Prestige a korlátlanságon túl tartalmazza a Világ Napijegy szolgáltatást is, ami EU-n belül és kívül is sokat tartózkodó kis- és közép vállalati ügyfeleknek lehet fontos. A kisvállalati előfizetőknek az utóbbi két csomagba a szolgáltató belefoglalja az Alap+ készülékbiztosítást, illetve további kiegészítő opciókat is kínál. Ezeket a plusz szolgáltatásokat a Vodafone azokhoz a csomagokhoz ajánlja, amelyekben nem korlátlan az adatfelhasználás. A kiegészítő opciókkal teljes, vagy akár alkalmankénti hét napos korlátlanság vehető igénybe.

„A Vodafone Magyarországnál nemcsak követjük a fogyasztói trendeket, de proaktívan teszünk is azért, hogy szolgáltatásaink összhangban legyenek a folyamatosan változó előfizetői igényekkel. Megújuló mobilportfóliónkkal elsődleges célunk, hogy a társadalom legszélesebb rétegének elérhetővé tegyük a korlátlanság élményét.”

– mondta Bányai Tamás, a Vodafone Magyarország vezérigazgatója. A megújuló üzleti díjcsomagok kapcsán hozzátette:

Küldetésünknek tekintjük, hogy a kkv-szektor szereplőinek támogatásával erősítsük a gazdaságot és a vállalkozások fenntarthatóságát. Ennek a törekvésnek egy fontos lépése a mostani kedvezmények bevezetése, illetve a korlátlan mobilcsomagok megújítása is, amely reményeink szerint lépéselőnyhöz segíti a szektor szereplőit.”


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Tippek

Így oldható az őszi feszültség a munkahelyeken

Az ősz a legtöbb munkahelyen az év legsűrűbb, legstresszesebb időszaka: ez jelenti az utolsó lehetőséget az év elején kitűzött célok teljesítésére, az ünnepek közeledtével ráadásul mindenhol nő a forgalom, ami az ügyfélszolgálatokra is jelentős terhet ró. Nem véletlen tehát, hogy ilyenkor feszültebb a helyzet az irodákban.

A TOPdesk szakértője most összegyűjtötte azokat a tippeket és eszközöket, amelyek megoldást jelenthetnek a problémára.

Komoly gazdasági következményei lehetnek annak, ha hosszabb ideig stresszesek a munkavállalók: a feszültség rövid távon a teljesítmény romlásához, hosszabb távon pedig akár magasabb fluktuációhoz is vezethet. Miközben az alkalmazottak megpróbálnak megbirkózni az őszi időszakban tapasztalható, fokozott stressz-szinttel, kevesebb személyes erőforrásuk marad a konstruktív tevékenységekre, mivel kapacitásuk nagy részét a különféle általuk érzékelt stresszorok kezelésére kell fordítaniuk. Zakrzewski Anita, a TOPdesk szakértője szerint ezek a stresszorok azonban nagyban csökkenthetők néhány egyszerű megoldással.

Tudásbázis

Szoros határidők mellett az egyik legjelentősebb stresszforrást az jelentheti, ha a munkavállalók nem kapnak időben választ a kérdéseikre, és másokra kell várniuk egy feladat megoldásához. Erre jelenthet megoldást egy digitális, bárki számára hozzáférhető belső tudásbázis, ahol a gyakran felmerülő kérdésekre a kollégák azonnal, további munkatársak bevonása nélkül megtalálják a válaszokat. A tudásbázis fokozatosan is kiépíthető, így létrehozása még egy sűrűbb időszakban sem jelent nagy időbefektetést.

Önkiszolgáló felület

Ez a módszer nem csak házon belül alkalmazható jól: ha egy vállalat ügyfelekkel dolgozik, rengeteg értékes időt szabadíthat fel a saját munkavállalói számára, ha a gyakori kérdésekre az ügyfelek is egyszerűen – plusz kérdésfeltevés nélkül – megtalálják a válaszokat egy önkiszolgáló portálon. Az így felszabadult időt a kollégák összetettebb problémák megoldására fordíthatják, ami nem csak nyugodtabbá, de érdekesebbé is teszi a munkát számukra.  „Minden probléma vagy kérdés, ami többször felmerül az ügyfelek részéről, rögzíthető egy önkiszolgáló portálon” – mondta el Zakrzewski Anita a TOPdesk szolgáltatásmenedzsment platform marketing- és értékesítési vezetője. „A kollégák egyetlen felületen azonnal megtalálhatják az ilyen típusú kérdésekre a válaszokat, amivel nem csak a saját munkájukat könnyítik meg, de kevésbé terhelik – azaz lassítják – a többi csapattagot is. Egy önkiszolgáló portál tehát a teljes csapat hatékonyságát növeli, ami a sűrűbb időszakokban kulcsfontosságú tényező a munkahelyi stressz szempontjából.”

Chatbot

A szakértő szerint természetes, hogy az önkiszolgáló megoldások nem képesek teljes mértékben helyettesíteni a közvetlen kapcsolatfelvételt, hiszen mindig lesz olyan kolléga vagy ügyfél, aki inkább személyes segítségre vágyik. Ez azonban tipikusan az ügyfélszolgálatokon azt eredményezheti, hogy a kollégák újra és újra ugyanazokat a kérdéseket válaszolják meg. Itt jelenthet nagy segítséget egy ma már megbízhatóan működő chatbot, ami képes az egyszerűbb kérdésekre önállóan, a tudásbázis vagy a GYIK alapján megadni a válaszokat. Egy chatbot elemzi a kérdés szövegét, értelmezi annak jelentését, és ez alapján pontosan tudja, mit kérdezzen vagy mondjon a kérdezőnek. Ez pedig mindenki számára előnyös: a kérdező hamarabb kap választ, a munkatársak pedig több időt tudnak a valóban értékes munkára fordítani. „A legideálisabb megoldás az, ha ezeket az eszközöket kombináljuk, több csatornán kvázi automatizálva a feladatvégzést” – teszi hozzá a szakértő. „A hatékonyságnövelő, tehercsökkentő módszerek pedig kényelmesen kezelhetőek és átláthatóak, ha egyetlen szolgáltatásmenedzsment-rendszerbe vannak integrálva.”

Munkavállalói jóllét

Az ősz minden hatékonyságnövelő eszköz mellett is sűrű időszak, ezért érdemes ilyenkor még nagyobb hangsúlyt fektetni a munkavállalói jóllétre. A dolgozók mentális és fizikai egészségét számos módszerrel támogathatja egy vállalat: céges masszázs, sétáló meetingek, nassolnivaló – akár ezek az apró szívességek is nagyot lendítenek majd a munkavállalók elégedettségén a stresszes napokon.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading

Tippek

Kitörni a buborékból: divatossá tennék a fenntarthatóságot

Ariana Grande, Selena Gomez és Kylie Jenner – csak néhány sztár, aki az elmúlt időszakban buborékszoknyát viselt.

Népszerűsége nem véletlen, hiszen többek között a 2024-es Koppenhágai Divathéten a buborékszoknya volt az egyik legnagyobb sláger. Utána több mint 700 százalékkal nőttek meg az eladásai – derült ki nemrég a Dumaszínházban rendezett Bubble Day-n.

„Ezt a ruhadarabot még Pierre Cardin tervezte 1954-ben. A neve onnan származik, hogy angolul bubble skirt-nek nevezték. Jelenleg többféle stílusú hódít belőle, de a skandináv buborékszoknyák is kifejezetten népszerűnek számítanak”

– hangsúlyozta Domonkos Aida, a budapesti Metropolitan Egyetem divattervező szakos hallgatója, valamint a SodaStream Bubble Day műsorvezetője.

A buborékszoknya jó példa arra, hogyan tudnak túlélni tetszetős és kreatív ötletek éveket, vagy évtizedeket. A SodaStream is ilyen, amelynek megszületése egy londoni ginfőzde tulajdonosának is köszönhető. A szénsavas víz otthoni előállításának ötletét George Gilbey dolgozta ki 1903-ban. Találékonysága révén napjainkban már otthon is olthatjuk a szomjunkat buborékos vízzel.

A szénsavasvíz sohasem megy ki a divatból, de fontos, hogy fenntarthatóvá tegyük a fogyasztását.

„Bár tény és való, hogy egy ideje vissza lehet váltani az eldobható PET-palackokat, de nem szabad megfeledkezni arról, hogy például egy félliteres, egyszerhasználatos műanyag-palack előállításához 2-3 liter vízre van szükség”

– hangsúlyozta a Palackvisszaváltás keservei – Repontozásos vereség? című előadásában Litkay Gergely humorista. Hozzátette: egy 1,5 literes palack gyártásához körülbelül 0,3 kWh energia szükséges. 2500 darab  palack esetében ez 750 kWh áram, ami körülbelül egy átlagos magyar háztartás éves fogyasztásának felel meg. A legjobb megoldás, ha az eldobható PET-palackokat le sem kell gyártani.

„A SodaStream hosszú ideje a nehéz üdítős csomagok cipelésének, valamint az üvegvisszaváltás egyik legjobb alternatívája. Egy komplex, életmódváltással felérő rendszert kínálunk, amellyel a fogyasztók csökkenthetik ökológiai lábnyomukat”

– hangsúlyozta Széll-Szőke Krisztina, a SodaStream termékmenedzsere.

A SodaStream az eseményen több újdonságot is bemutatott azok számára, akik számára a fenntarthatóság nemcsak egy divatos szó. Lerántották a leplet a márka új thermo palackjáról, a Fizz&Go-ról, amely akár 12 órán át is melegen, vagy hidegen tudja tartani a betöltött italokat, de szintén a Dumaszínházban debütált a SodaStream Enso két új – matt fekete és homok színű – változata.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading

Tippek

Ezek a használt autók kelnek el a leghamarabb

A Használtautó.hu legfrissebb elemzése azt vizsgálta, mely modellek cserélnek gazdát a leggyorsabban a magyar használtautó-piacon.

A forgási sebességet – vagyis a „turnover” értéket – úgy számolták, hogy átlagosan hány nap telik el a hirdetés felkerülésétől a levételéig. A turnover adatok alapján az Ignis, a Wagon R+, az SX4 és a Swift egyaránt a legkeresettebb autók közé tartoznak. A leggyorsabban eladható autók toplistáját, valamint az életkor és hajtáslánc szerinti turnover-adatokat vizsgálta 2025 januártól augusztusig a Használtautó.hu.

A Suzuki kisautói pár hét alatt gazdára találnak, de egy régi Peugeot is meglepően gyorsan elkel

A Használtautó.hu friss, 2025 január–augusztusi adatai alapján egyértelmű, hogy a magyar használtautó-piacon egyes modellek szó szerint napok alatt gazdára találnak. A leggyorsabban eladható típusok listáját a Suzuki vezeti: az Ignis mindössze 14,9 napos átlagos eladási idővel áll az első helyen, szorosan mögötte a Wagon R+  – 15,5 nap,  és az SX – 16,6 nap. A negyedik helyen a Suzuki Swift található 18 napos átlagos turnover-idővel, míg az ötödik leggyorsabban eladható modell a Peugeot 307, 18,1 napos értékkel.

„A magyar használtautó-piacon az ár a legmeghatározóbb tényező a vásárlási döntésekben, de a márka megítélése is kulcsszerepet játszik. Nem véletlen, hogy a Suzuki az egyik leggyorsabban gazdát cserélő márka: széles körben kedvelt, egyszerű felépítésének köszönhetően megbízható, szervizelése pedig olcsó és kiszámítható. Ezek miatt nemcsak a 15 évnél idősebb, hanem a 10–14 éves kategóriában is kiemelkedően népszerű. Érdekes adat továbbá, hogy a Peugeot 307 bizonyult az egyik leggyorsabban eladható modellnek. A Peugeot régebbi típusait sokan minőségi előrelépésként tekintik a Suzukikhoz képest, ráadásul széles motor- és karosszériaválasztékuk is vonzóvá teszi őket a használtpiacon”

– emelte ki Koralewsky Márk, a Használtautó.hu üzletágvezetője.

Meglepő módon a legöregebb autók kelnek el a leggyorsabban a magyar piacon. A 15 évnél idősebb járművek átlagosan 21,9 nap alatt cserélnek gazdát, míg a 10–14 éves autók már 25,9 napos értéket mutatnak. Az 5–9 év közötti autók 27,5 napos átlaga is viszonylag jó, de a 0–4 éves, tehát újszerű autók már csak 42,5 nap alatt kelnek el, vagyis kétszer lassabban, mint az idősebb társaik.

Ez részben az árkülönbségekkel magyarázható: az idősebb autók alacsonyabb ára és olcsóbb fenntartása sok esetben gyorsabb döntésre ösztönzi a vevőket.

A benzinesek a legkapósabbak

Ha a hajtáslánc szerint nézzük az adatokat, az derül ki, hogy a hagyományos benzin- és dízelüzemű autók kelnek el a leggyorsabban a magyar piacon: a benzines járművek átlagosan 25,9 nap, míg a dízelek 26,4 nap alatt cserélnek gazdát. Ehhez képest az elektromos autóknál az átlagos eladási idő 33,3 nap, a hibridek esetében pedig még ennél is hosszabb, 35,4 nap.

Ez azt jelenti, hogy bár a villanyautók és hibrid modellek iránti érdeklődés fokozatosan nő, a piacon továbbra is a klasszikus hajtásláncok dominálnak, ha gyors értékesítésről van szó. Ennek oka lehet a hagyományos autók ismertsége, javíthatósága és alacsonyabb ára, illetve az alternatív hajtású modellekkel kapcsolatos fenntartási vagy töltési kérdések is.

Összefoglalva, a turnover-adatokból egyértelműen kirajzolódik, hogy az ismert, könnyen fenntartható modellek kelnek el a leggyorsabban a magyar használtautó-piacon. A Suzuki modelljei nemcsak az alsó árkategóriában népszerűek, de technikai egyszerűségük és országos szervizhálózatuk miatt is keresettek. A Peugeot 307 példája pedig arra világít rá, hogy még a régebbi típusok is versenyképesek lehetnek, ha praktikus kialakításuk és elérhető áruk van.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement Hirdetés

Facebook

Advertisement Hirdetés
Advertisement Hirdetés

Ajánljuk

Advertisement

Friss