Connect with us

Okoseszközök

CES 2020: Ilyen a L’Oréal legújabb beauty tech innovációja

Perso, az első 3in1 eszköz, amely személyre szabottan készíti el a termékeket

Valós időben értékeli a bőr állapotát, a levegő minőségét, páratartalmát, szennyezettségét és készít személyre szabott bőrápolót, ajakrúzst és alapozót a L’Oréal új megoldása, amit a világ egyik legnagyobb technológiai újdonságokat felvonultató kiállításán, a las vegas-i CES-en mutattak be.

A Perso egy mindössze fél kilogramm súlyú és 16,5 centiméter magas eszköz, amely négy lépésben készíti el a bőrápolóhoz, ajakrúzshoz és alapozóhoz a személyre szabott keveréket. A Perso tanulásra is képes: minél többet használják, annál tökéletesebb terméket készít.

A 2020-as las vegas-i CES-en bemutatott Perso hidratáló eszköz az egyedülálló 3-az-1-ben technológiát alkalmazó rendszer bevezetésének első fázisa. Az eszköz egyedi rúzs és alapozó formulákat is képes létrehozni.

„A L’Oréal az egyik legmegbízhatóbb név a szépségiparban, és a Perso-val közvetlenül fogyasztóink kezébe adjuk a személyre szabott technológiát”

– mondta Guive Balooch, a L’Oréal Technológiai Inkubátorának vezetője.

„Tudjuk, hogy a testreszabás alapja az egyedi bőrtípus, a személyes igények, valamint a környezeti hatások ismerete. Ez az eszköz mindennek eleget tesz. A Perso mesterséges intelligenciával dolgozik, így optimalizálja az egyedi formulákat, és a használat során egyre okosabbá válik.”

Hogyan működik a Perso intelligens bőrápoló rendszere?
Szabadalmaztatott, motoros patronrendszerével a Perso négy lépésben készíti el a személyre szabott bőrápoló készítményeket:

  1. Személyes bőranalízis: A felhasználó megnyitja a Perso mobilalkalmazást és fényképet készít okostelefon-kamerájával. A L’Oréal tulajdonában lévő ModiFace technológiáját használva, mesterséges intelligencia segítségével elemzi a felhasználó általános bőrállapotát – a mélyebb ráncokat, a finomabb vonalakat, pigmentfoltokat és a pórusok láthatóságát.
  2. Környezeti értékelés: A Breezometer földrajzi helyzetre vonatkozó adatainak felhasználásával a Perso felbecsüli azokat a helyi környezeti tényezőket, amelyek befolyásolhatják a felhasználó bőrének állapotát, mint például az időjárás, a hőmérséklet, a pollenhelyzet, az UV-index és a páratartalom.
  3. Termékpreferencia: Ezt követően a felhasználó a saját bőrére vonatkozó problémáit, igényeit viszi fel a Perso alkalmazásba, beleértve a finom vonalakat, pigmentfoltokat, bőrpigmentációt, pórusméretet, valamint a bőr ragyogásának és/vagy fakóságának mértékét. A felhasználó megadhatja az előnyben részesített textúrát és hidratációs szintet is, hogy még inkább testre szabja az egyedi hidratáló, szérum, és szem alatti krém összetételét.
  4. Sajátos összetétel és adagolás: Ez a kollektív adat a bőrápolás személyre szabott keverékének elkészítésére szolgál, amelyet tökéletesen adagol az eszköz teteje az egyszerű, tiszta használathoz. A készülék alkalmazkodik a reggeli és esti rutinhoz, ráadásul egy leszerelhető tükrözött tetővel rendelkezik, így a fogyasztóknak lehetőségük van magukkal vinni kisebb-nagyobb adagokat..

A Perso egyedileg tervezett motorrrendszere az eszköz tetején helyezkedik el, ez mozgatja és nyomja össze a formulát a gép alján elhelyezkedő patronokból és juttatja azt el a fenti adagolótálcához.

Rendszeres használattal a Perso AI rendszer képes lesz a bőr állapotának fejlődését követni, informálni a használót arról, hogy mi működik és a következő formulákat a személyes eredmények alapján automatikusan ehhez igazítani.

A Perso jövőbeli sminkszolgáltatása képes lesz a valós időben történő trendinformációk, valamint az ún. color-matching technológia beépítésére a személyre szabott termékkínálatba. A fogyasztók így megtervezhetik maguknak a ruhájuk színének megfelelő rúzsárnyalatot, vagy választhatnak olyat, amely épp trendi a közösségi médiában.

„Tudományos örökségünkre és innovációs vezető szerepünkre építve a L’Oréal ismét fejlett technológiát alkalmaz olyan intelligens szépségápolási termékek és szolgáltatások létrehozásával, amelyek nem csak kielégítik a fogyasztók igényeit, de szinte korlátlan személyre szabhatóságot és pontosságot kínálnak számukra”

– mondta Nicolas Hieronimus a L’Oréal vezérigazgató-helyettese.

„Elkötelezettek vagyunk abban, hogy a L’Oréal vezetővé váljon a Beauty Tech területén – és a Perso a következő lépés ebben az izgalmas utazásban.”

A Perso technológia a L’Oréal sokéves innovatív, a személyre szabott szépség területén szerzett tapasztalatán alapszik. Intelligens rendszere a fogyasztók személyes adatait tiszteletben tartja és átlátható módon szabályozza. A Perso fejlesztését az a L’Oréal Technológiai Inkubátor végezte, akik olyan díjnyertes termékeket tudhatnak maguk mögött, mint például a SkinCeuticals személyre szabott Custom D.O.S.E bőrápolási rendszere, a Le Teint Particulier by Lancôme személyre szabott alapozó platformja, a Color&Co otthoni testreszabott hajfestő rendszer, illetve a La Roche-Posay My Skin Track UV-je, amelyet a 2018-as CES-en mutattak be.

A Perso várhatóan 2021-től lesz elérhető a nagyközönség számára, a L’Oréal egyik vezető bőrápoló márkáján.

Okoseszközök

A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai

A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet.

Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.

A minimalizmus egyre inkább utat tör magának a világon, újradefiniálva nemcsak azt, hogy mit viselünk, hanem azt is, hogy mit viszünk magunkkal. Ráadásul fontos, hogy táskánk kényelmes legyen, stílusos és hatékony kiterjesztéseként életünknek. A HONOR legújabb kutatása rávilágított arra, hogy a nők 66%-a szerint kihívás olyan táskát találni, ami megfelel igényeiknek, míg ötből ketten fejtették ki, hogy szívesen cipelnének több kütyüt, ha az eszközök kompaktabbak és könnyebbek lennének.

A felmérésben résztvevő nők stílusorientáltak, és 41%-uk szerint akkor is több holmit vinnének magukkal, ha táskájuk praktikus és esztétikus lenne egyszerre. A fiatalabb nők körében a kisebb táskák a népszerűbbek: a 18 és 34 év közöttiek harmada beszélt arról, hogy olyan kis táskát keres, amibe csupán telefonja fér el. Ez a 45 év felettieknél csak minden tizedik nőnél tényező. Ez érdekesen vág egybe azzal az eredménnyel, miszerint a fogyasztók több mint fele fizetne többet egy olyan készülékért, ami több egyéb kütyüt helyettesít.

Megoldás lehet így a HONOR Magic V3 vagy elődje, a most jelentősen kedvezőbb áron kapható HONOR Magic V2, amik nemcsak egy okostelefonok, hanem hajlítható erőművek, amik kompakt módon kínálnak egyaránt telefon és tablet funkciókat. Tökéletesen passzolnak a kis táskákhoz, miközben – vékonyságuk és méretük ellenére – óriási teljesítménnyel bírnak. A minimalista chic így úgy győzedelmeskedhet, hogy nem ejt csorbát a funkcionalitáson. Tökéletes társak azoknak, akik számára a külső és a belső egyaránt fontos.

További információk a HONOR hivatalos honlapján lesznek elérhetők: www.honor.com.

Black November alkalmából a HONOR számos partnerüzlettel együttműködve kínálja kedvezményesen legjobb készülékeit, a csúcskategóriás, hajlítható HONOR Magic V2-től a HONOR 200 szérián és a HONOR Magic6 Pro-n át a megfizethető árú, megbízható HONOR X6b-ig és a HONOR tabletekig. Az akciókban a MediaMarkt, az Euronics és az Auchan vesznek részt, hogy a lehető legjobb áron kerülhessenek a fogyasztókhoz ezek az eszközök. Részletek a konkrét termékekről és kedvezményekről a partnerüzletek kínálatában.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading

Okoseszközök

IKEA Soroksár: A jövő áruháza

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA.

A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. 

A futurisztikus hangvételű videó, amely drónokkal történő kiszállítást és más elképzelt technológiai újításokat is bemutat, egy váratlan és játékos elemmel is szolgál: egy repkedő polip jelenik meg a történetben! Aggodalomra semmi ok, a polip valójában nem repül. Az igazi meglepetés az, hogy az áruházban a vásárlók valóban meglepő, forradalmi technológiai megoldásokkal találkozhatnak.

Az IKEA soroksári áruházában robotizált raktárterek, digitális tervező kioszkok, valamint okos alkalmazások segítik a vásárlókat, hogy még gyorsabban és kényelmesebben intézhessék vásárlásaikat. Az új Kompass alkalmazás például megmutatja, hol találják meg a kívánt termékeket, és azt is, hogyan juthatnak el hozzájuk a legrövidebb úton.

A CGI videó nemcsak az áruházat, hanem annak jövőbe mutató innovációit is kiemeli. A soroksári IKEA fejlesztései kifejezetten a vásárlói élmény magasabb szintre emelését szolgálják: az új digitális képernyők, vizuális falak és az interaktív tervező szoba lehetővé teszik, hogy a vásárlók előre betáplált IKEA terveket jelenítsenek meg a falakra vetítve, mindezt valós méretben.

Az IKEA számára fontos, hogy a vásárlók ne csak termékekkel, hanem élményekkel is gazdagodjanak. Az áruház a jövő technológiai újításait ötvözi a kényelmes, gyors és interaktív vásárlói élménnyel, amely szórakoztató és praktikus is.

A CGI videó egy szórakoztató és figyelemfelkeltő módja annak, hogy bemutassuk áruházunk új, innovatív sajátosságait, amelyek már most elérhetőek minden vásárlónk számára. Szeretnénk, ha vásárlóink végre megtapasztalhatnák a jövő áruházának világát, miközben az új megoldásokat is felfedezik. A repülő polip ugyan csak a fantázia szüleménye, de az új, élményalapú szolgáltatások és innovációk valóban elérhetőek!

– mondta Iva Pohlová az IKEA cseh–magyar–szlovák régiójának marketingkommunikációs vezetője.

A soroksári IKEA áruház nem csupán egy vásárlóhely, hanem egy élményközpont is, amely folyamatosan új ötletekkel és technológiai megoldásokkal törekszik forradalmasítani a vásárlói élményt.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading

Okoseszközök

Érkezik a HONOR MagicPad2

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki.

Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban.

A HONOR MagcicPad2 12,3 hüvelykes HONOR Eye Comfort kijelzője 144 Hz-es képernyőfrissítési frekvenciával rendelkezik, ami lenyűgöző vizuális élményt nyújt. A kettős TÜV tanúsítványú táblagép emellett olyan fejlett innovációkkal biztosítja az optimális szemvédelmet, mint az AI Defocus Display, a 4320 Hz-es nagyfrekvenciás PWM fénytompítás, a Circadian Night Display és a Dynamic Dimming funkciók.

A HONOR MagicPad2 nemcsak vizuális képességeivel, hanem hangélményével is kitűnik. A nagy amplitúdójú, nyolc hangszórós rendszerrel párosított, IMAX minősítésű eszköz bármikor és bárhol filmszerű audiovizuális élményt biztosít. A HONOR Spatial Audio Technology beépítésével a készülék elődjéhez képest 25%-kal szélesebb hangmezővel rendelkezik, még összetettebb lehetőségeket biztosítva.

A HONOR MagicPad2-t a Snapdragon® 8s Gen 3 mobil platform hajtja, amely prémium élményt nyújt, beleértve a nagy teljesítményű, készülékre telepített generatív AI-t és a hiperrealisztikus játékokat. A hatalmas, 10050mAh kapacitású akkumulátor erőteljes, megbízható alapot biztosít a munkához és a szórakozáshoz, amelyet a 66W-os gyorstöltési technológia egészít ki a hatékony energiafogyasztásért.

A HONOR MagicPad2-n az új MagicOS 8.0 rendszer fut, amely szándékalapú funkciókat biztosít, kiismerve a felhasználok szokásait és igényeit. Emellett erőteljes AI képességekkel rendelkezik, így példátlanul intelligens élményt kínál. A Magic Portal funkció képes előre megjósolni az igényeket, lehetővé téve a felhasználók számára, hogy ütemterveket hozzanak létre vagy több feladatot osszanak ki egy hosszú lenyomással és húzással. A hangból szöveggé alakítástól a kézírás-szépítésen át a képletfelismerő képességekig az AI-vezérelt irodai programok tovább fokozzák a termelékenységet.

A HONOR MagicPad2 a MediaMarkt kínálatában lesz elérhető december elejétől, fekete színben, 139 990 Ft-os ajánlott fogyasztói áron.

További információk a HONOR hivatalos honlapján olvashatók: www.honor.com.

A Black November alkalmából a HONOR számos partnerüzlettel együttműködve kínálja kedvezményesen legjobb készülékeit, a csúcskategóriás, hajlítható HONOR Magic V2-től a HONOR 200 szérián és a HONOR Magic6 Pro-n át a megfizethető árú, megbízható HONOR X6b-ig és a HONOR tabletekig. Az akciókban a MediaMarkt, az Euronics és az Auchan vesznek részt, hogy a lehető legjobb áron kerülhessenek a fogyasztókhoz ezek az eszközök. A Telekomnál a HONOR 200 Pro-hoz ingyenes HONOR 200 Lite is jár december végéig, míg a HONOR 200-hoz egy HONOR Pad X8a. A HONOR Magic6 Lite-hoz ajándék HONOR Band 9 okoskarkötő jár. Részletek a konkrét termékekről és kedvezményekről a partnerüzletek kínálatában.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement
Advertisement Hirdetés

Facebook

Advertisement Hirdetés
Advertisement Hirdetés

Ajánljuk

Friss