Valós időben értékeli a bőr állapotát, a levegő minőségét, páratartalmát, szennyezettségét és készít személyre szabott bőrápolót, ajakrúzst és alapozót a L’Oréal új megoldása, amit a világ egyik legnagyobb technológiai újdonságokat felvonultató kiállításán, a las vegas-i CES-en mutattak be.
A Perso egy mindössze fél kilogramm súlyú és 16,5 centiméter magas eszköz, amely négy lépésben készíti el a bőrápolóhoz, ajakrúzshoz és alapozóhoz a személyre szabott keveréket. A Perso tanulásra is képes: minél többet használják, annál tökéletesebb terméket készít.
A 2020-as las vegas-i CES-en bemutatott Perso hidratáló eszköz az egyedülálló 3-az-1-ben technológiát alkalmazó rendszer bevezetésének első fázisa. Az eszköz egyedi rúzs és alapozó formulákat is képes létrehozni.
„A L’Oréal az egyik legmegbízhatóbb név a szépségiparban, és a Perso-val közvetlenül fogyasztóink kezébe adjuk a személyre szabott technológiát”
– mondta Guive Balooch, a L’Oréal Technológiai Inkubátorának vezetője.
„Tudjuk, hogy a testreszabás alapja az egyedi bőrtípus, a személyes igények, valamint a környezeti hatások ismerete. Ez az eszköz mindennek eleget tesz. A Perso mesterséges intelligenciával dolgozik, így optimalizálja az egyedi formulákat, és a használat során egyre okosabbá válik.”
Hogyan működik a Perso intelligens bőrápoló rendszere?
Szabadalmaztatott, motoros patronrendszerével a Perso négy lépésben készíti el a személyre szabott bőrápoló készítményeket:
Személyes bőranalízis: A felhasználó megnyitja a Perso mobilalkalmazást és fényképet készít okostelefon-kamerájával. A L’Oréal tulajdonában lévő ModiFace technológiáját használva, mesterséges intelligencia segítségével elemzi a felhasználó általános bőrállapotát – a mélyebb ráncokat, a finomabb vonalakat, pigmentfoltokat és a pórusok láthatóságát.
Környezeti értékelés: A Breezometer földrajzi helyzetre vonatkozó adatainak felhasználásával a Perso felbecsüli azokat a helyi környezeti tényezőket, amelyek befolyásolhatják a felhasználó bőrének állapotát, mint például az időjárás, a hőmérséklet, a pollenhelyzet, az UV-index és a páratartalom.
Termékpreferencia: Ezt követően a felhasználó a saját bőrére vonatkozó problémáit, igényeit viszi fel a Perso alkalmazásba, beleértve a finom vonalakat, pigmentfoltokat, bőrpigmentációt, pórusméretet, valamint a bőr ragyogásának és/vagy fakóságának mértékét. A felhasználó megadhatja az előnyben részesített textúrát és hidratációs szintet is, hogy még inkább testre szabja az egyedi hidratáló, szérum, és szem alatti krém összetételét.
Sajátos összetétel és adagolás: Ez a kollektív adat a bőrápolás személyre szabott keverékének elkészítésére szolgál, amelyet tökéletesen adagol az eszköz teteje az egyszerű, tiszta használathoz. A készülék alkalmazkodik a reggeli és esti rutinhoz, ráadásul egy leszerelhető tükrözött tetővel rendelkezik, így a fogyasztóknak lehetőségük van magukkal vinni kisebb-nagyobb adagokat..
A Perso egyedileg tervezett motorrrendszere az eszköz tetején helyezkedik el, ez mozgatja és nyomja össze a formulát a gép alján elhelyezkedő patronokból és juttatja azt el a fenti adagolótálcához.
Rendszeres használattal a Perso AI rendszer képes lesz a bőr állapotának fejlődését követni, informálni a használót arról, hogy mi működik és a következő formulákat a személyes eredmények alapján automatikusan ehhez igazítani.
A Perso jövőbeli sminkszolgáltatása képes lesz a valós időben történő trendinformációk, valamint az ún. color-matching technológia beépítésére a személyre szabott termékkínálatba. A fogyasztók így megtervezhetik maguknak a ruhájuk színének megfelelő rúzsárnyalatot, vagy választhatnak olyat, amely épp trendi a közösségi médiában.
„Tudományos örökségünkre és innovációs vezető szerepünkre építve a L’Oréal ismét fejlett technológiát alkalmaz olyan intelligens szépségápolási termékek és szolgáltatások létrehozásával, amelyek nem csak kielégítik a fogyasztók igényeit, de szinte korlátlan személyre szabhatóságot és pontosságot kínálnak számukra”
– mondta Nicolas Hieronimus a L’Oréal vezérigazgató-helyettese.
„Elkötelezettek vagyunk abban, hogy a L’Oréal vezetővé váljon a Beauty Tech területén – és a Perso a következő lépés ebben az izgalmas utazásban.”
A Perso technológia a L’Oréal sokéves innovatív, a személyre szabott szépség területén szerzett tapasztalatán alapszik. Intelligens rendszere a fogyasztók személyes adatait tiszteletben tartja és átlátható módon szabályozza. A Perso fejlesztését az a L’Oréal Technológiai Inkubátor végezte, akik olyan díjnyertes termékeket tudhatnak maguk mögött, mint például a SkinCeuticals személyre szabott Custom D.O.S.E bőrápolási rendszere, a Le Teint Particulier by Lancôme személyre szabott alapozó platformja, a Color&Co otthoni testreszabott hajfestő rendszer, illetve a La Roche-Posay My Skin Track UV-je, amelyet a 2018-as CES-en mutattak be.
A Perso várhatóan 2021-től lesz elérhető a nagyközönség számára, a L’Oréal egyik vezető bőrápoló márkáján.
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet.
Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
A minimalizmus egyre inkább utat tör magának a világon, újradefiniálva nemcsak azt, hogy mit viselünk, hanem azt is, hogy mit viszünk magunkkal. Ráadásul fontos, hogy táskánk kényelmes legyen, stílusos és hatékony kiterjesztéseként életünknek. A HONOR legújabb kutatása rávilágított arra, hogy a nők 66%-a szerint kihívás olyan táskát találni, ami megfelel igényeiknek, míg ötből ketten fejtették ki, hogy szívesen cipelnének több kütyüt, ha az eszközök kompaktabbak és könnyebbek lennének.
A felmérésben résztvevő nők stílusorientáltak, és 41%-uk szerint akkor is több holmit vinnének magukkal, ha táskájuk praktikus és esztétikus lenne egyszerre. A fiatalabb nők körében a kisebb táskák a népszerűbbek: a 18 és 34 év közöttiek harmada beszélt arról, hogy olyan kis táskát keres, amibe csupán telefonja fér el. Ez a 45 év felettieknél csak minden tizedik nőnél tényező. Ez érdekesen vág egybe azzal az eredménnyel, miszerint a fogyasztók több mint fele fizetne többet egy olyan készülékért, ami több egyéb kütyüt helyettesít.
Megoldás lehet így a HONOR Magic V3 vagy elődje, a most jelentősen kedvezőbb áron kapható HONOR Magic V2, amik nemcsak egy okostelefonok, hanem hajlítható erőművek, amik kompakt módon kínálnak egyaránt telefon és tablet funkciókat. Tökéletesen passzolnak a kis táskákhoz, miközben – vékonyságuk és méretük ellenére – óriási teljesítménnyel bírnak. A minimalista chic így úgy győzedelmeskedhet, hogy nem ejt csorbát a funkcionalitáson. Tökéletes társak azoknak, akik számára a külső és a belső egyaránt fontos.
További információk a HONOR hivatalos honlapján lesznek elérhetők: www.honor.com.
Black November alkalmából a HONOR számos partnerüzlettel együttműködve kínálja kedvezményesen legjobb készülékeit, a csúcskategóriás, hajlítható HONOR Magic V2-től a HONOR 200 szérián és a HONOR Magic6 Pro-n át a megfizethető árú, megbízható HONOR X6b-ig és a HONOR tabletekig. Az akciókban a MediaMarkt, az Euronics és az Auchan vesznek részt, hogy a lehető legjobb áron kerülhessenek a fogyasztókhoz ezek az eszközök. Részletek a konkrét termékekről és kedvezményekről a partnerüzletek kínálatában.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA.
A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével.
A futurisztikus hangvételű videó, amely drónokkal történő kiszállítást és más elképzelt technológiai újításokat is bemutat, egy váratlan és játékos elemmel is szolgál: egy repkedő polip jelenik meg a történetben! Aggodalomra semmi ok, a polip valójában nem repül. Az igazi meglepetés az, hogy az áruházban a vásárlók valóban meglepő, forradalmi technológiai megoldásokkal találkozhatnak.
Az IKEA soroksári áruházában robotizált raktárterek, digitális tervező kioszkok, valamint okos alkalmazások segítik a vásárlókat, hogy még gyorsabban és kényelmesebben intézhessék vásárlásaikat. Az új Kompass alkalmazás például megmutatja, hol találják meg a kívánt termékeket, és azt is, hogyan juthatnak el hozzájuk a legrövidebb úton.
A CGI videó nemcsak az áruházat, hanem annak jövőbe mutató innovációit is kiemeli. A soroksári IKEA fejlesztései kifejezetten a vásárlói élmény magasabb szintre emelését szolgálják: az új digitális képernyők, vizuális falak és az interaktív tervező szoba lehetővé teszik, hogy a vásárlók előre betáplált IKEA terveket jelenítsenek meg a falakra vetítve, mindezt valós méretben.
Az IKEA számára fontos, hogy a vásárlók ne csak termékekkel, hanem élményekkel is gazdagodjanak. Az áruház a jövő technológiai újításait ötvözi a kényelmes, gyors és interaktív vásárlói élménnyel, amely szórakoztató és praktikus is.
„A CGI videó egy szórakoztató és figyelemfelkeltő módja annak, hogy bemutassuk áruházunk új, innovatív sajátosságait, amelyek már most elérhetőek minden vásárlónk számára. Szeretnénk, ha vásárlóink végre megtapasztalhatnák a jövő áruházának világát, miközben az új megoldásokat is felfedezik. A repülő polip ugyan csak a fantázia szüleménye, de az új, élményalapú szolgáltatások és innovációk valóban elérhetőek!”
– mondta Iva Pohlová az IKEA cseh–magyar–szlovák régiójának marketingkommunikációs vezetője.
A soroksári IKEA áruház nem csupán egy vásárlóhely, hanem egy élményközpont is, amely folyamatosan új ötletekkel és technológiai megoldásokkal törekszik forradalmasítani a vásárlói élményt.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki.
Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban.
A HONOR MagcicPad2 12,3 hüvelykes HONOR Eye Comfort kijelzője 144 Hz-es képernyőfrissítési frekvenciával rendelkezik, ami lenyűgöző vizuális élményt nyújt. A kettős TÜV tanúsítványú táblagép emellett olyan fejlett innovációkkal biztosítja az optimális szemvédelmet, mint az AI Defocus Display, a 4320 Hz-es nagyfrekvenciás PWM fénytompítás, a Circadian Night Display és a Dynamic Dimming funkciók.
A HONOR MagicPad2 nemcsak vizuális képességeivel, hanem hangélményével is kitűnik. A nagy amplitúdójú, nyolc hangszórós rendszerrel párosított, IMAX minősítésű eszköz bármikor és bárhol filmszerű audiovizuális élményt biztosít. A HONOR Spatial Audio Technology beépítésével a készülék elődjéhez képest 25%-kal szélesebb hangmezővel rendelkezik, még összetettebb lehetőségeket biztosítva.
A HONOR MagicPad2-t a Snapdragon® 8s Gen 3 mobil platform hajtja, amely prémium élményt nyújt, beleértve a nagy teljesítményű, készülékre telepített generatív AI-t és a hiperrealisztikus játékokat. A hatalmas, 10050mAh kapacitású akkumulátor erőteljes, megbízható alapot biztosít a munkához és a szórakozáshoz, amelyet a 66W-os gyorstöltési technológia egészít ki a hatékony energiafogyasztásért.
A HONOR MagicPad2-n az új MagicOS 8.0 rendszer fut, amely szándékalapú funkciókat biztosít, kiismerve a felhasználok szokásait és igényeit. Emellett erőteljes AI képességekkel rendelkezik, így példátlanul intelligens élményt kínál. A Magic Portal funkció képes előre megjósolni az igényeket, lehetővé téve a felhasználók számára, hogy ütemterveket hozzanak létre vagy több feladatot osszanak ki egy hosszú lenyomással és húzással. A hangból szöveggé alakítástól a kézírás-szépítésen át a képletfelismerő képességekig az AI-vezérelt irodai programok tovább fokozzák a termelékenységet.
A HONOR MagicPad2 a MediaMarkt kínálatában lesz elérhető december elejétől, fekete színben, 139 990 Ft-os ajánlott fogyasztói áron.
További információk a HONOR hivatalos honlapján olvashatók: www.honor.com.
A Black November alkalmából a HONOR számos partnerüzlettel együttműködve kínálja kedvezményesen legjobb készülékeit, a csúcskategóriás, hajlítható HONOR Magic V2-től a HONOR 200 szérián és a HONOR Magic6 Pro-n át a megfizethető árú, megbízható HONOR X6b-ig és a HONOR tabletekig. Az akciókban a MediaMarkt, az Euronics és az Auchan vesznek részt, hogy a lehető legjobb áron kerülhessenek a fogyasztókhoz ezek az eszközök. A Telekomnál a HONOR 200 Pro-hoz ingyenes HONOR 200 Lite is jár december végéig, míg a HONOR 200-hoz egy HONOR Pad X8a. A HONOR Magic6 Lite-hoz ajándék HONOR Band 9 okoskarkötő jár. Részletek a konkrét termékekről és kedvezményekről a partnerüzletek kínálatában.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!