Gazdaság

Huawei: 2030-ra évente több mint 1 yottabájt adat keletkezik a világon

yottabájt

200 milliárd összekapcsolt eszköz éves szinten világszerte több mint 1 yottabájt (1 billió terabájtnak megfelelő) adatot fog generálni 2030-ra, ami még több lehetőséget nyújt a felhasználók igényeinek megértéséhez – jelentették ki a Huawei szakértői a legújabb hirdetési trendekről és stratégiákról tartott mesterkurzuson a hamburgi OMR Fesztiválon (Online Marketing Rockstars).

A vállalat szakemberei szerint az on-device marketing, azaz az okoseszközökön alapuló marketing jelenti a mobilhirdetések evolúciójának következő, még közvetlenebb és testreszabottabb szintjét. A vállalat hirdetési platformja, a Petal Ads (korábbi nevén HUAWEI Ads) kiemelkedő pozícióban van az új módszer alkalmazásában; a Huawei Mobile Services (HMS) ökoszisztéma részeként globálisan több mint 1 milliárd eszközt ér el, és lehetőséget biztosít a hirdetőknek a nemzetközi, köztük a kínai piac elérésére is.

A Huawei hirdetési szakértői Európa egyik legnagyobb digitális marketing és technológiai rendezvényén, a hamburgi OMR Fesztiválon (Online Marketing Rockstars) exkluzív mesterkurzus keretében osztották meg digitális marketinggel kapcsolatos meglátásaikat, valamint a legújabb trendeket és innovációkat. A szakemberek szerint az on-device marketing, azaz az okoseszközökön alapuló hirdetések jelentik a mobilhirdetések fejlődésének következő lépését, amelyben a vállalat hirdetési platformja, a Petal Ads (korábbi nevén HUAWEI Ads) az élen jár.

On-device marketing: a mobilhirdetések jövője

Az on-device vagy smart device marketing olyan hirdetési módszer, amely lehetővé teszi a hirdetők számára, hogy közvetlenül és testreszabott módon érjék el a felhasználókat az okoseszközökön keresztül. Ez egy olyan hirdetési szolgáltatás (Ads-as-a-service, röviden AaaS), amely felhasználó-központú, és hatékonyan teremt valós idejű kapcsolatot világszerte a közönséggel. Ez a megközelítés segít a felhasználóknak jobb döntéseket hozni: többek között különböző modalitásokat alkalmaz, mint például a hang, a vizuális, virtuális vagy kevert valóság, valamint a kontextus alapú tervezés. Az on-device marketing jelentős népszerűségre tett szert Kínában, és jelenleg az egész világon gyors ütemben terjed:

Úgy véljük, hogy az okoseszköz alapú, különféle felhasználói helyzetekben alkalmazható hirdetési megoldások hatalmas lehetőséget kínálnak arra, hogy kapcsolatot teremtsünk az emberek és vállalkozások között világszerte” – mondta Jaime Gonzalo, a Huawei Mobile Services Europe alelnöke. – „Bár a nemzetközi szintű okoseszköz-hirdetések még kezdeti szakaszban járnak, a Petal Ads szolgáltatással együttműködő globális márkák átfogó nemzetközi megoldásokra számíthatnak, amelyek segítik a régiók összekapcsolását.”

Petal Ads: több mint 1 milliárd eszközt ér el

A Petal Ads kiemelkedő pozícióban van az okoseszköz alapú marketing nemzetközi szintű alkalmazásában, hiszen a Huawei Mobile Services (HMS) ökoszisztéma részeként több mint 1 milliárd eszköz áll rendelkezésére a hirdetési piacon. A platform mindemellett hasznosítani tudja a technológiai iparági egyik vezető szereplőjének 20 éves tudását, hírnevét és tapasztalatát is: a Huawei mint gyártó – többek között eszközei AI-képességeit kihasználva – széleskörű ismeretekkel és tapasztalattal rendelkezik a felhasználói szokásokról és igényekről, miközben megfelel a legmagasabb uniós adatvédelmi szabványoknak. Ez lehetővé teszi a Petal Ads számára, hogy olyan hirdetési lehetőségeket hozzon létre, amelyek túlmutatnak az okostelefonokon, és akár több eszközre és forgatókönyvre támaszkodnak a Huawei saját ökoszisztémájában.

2030-ra évente több mint 1 yottabájt adat keletkezik világszerte

A szakértők várakozása szerint 2030-ra több mint 200 milliárd kapcsolat jön létre világszerte, és éves szinten több mint 1 yottabájt (egy billió terabájtnak megfelelő) adat keletkezik majd. Ez azt jelenti, hogy még több adat áll rendelkezésre a felhasználók igényeinek megértéséhez, és a következő hét évben még több kapcsolat valósulhat meg.

A Huawei hirdetési szakértői arról is beszéltek a szakmai rendezvényen, hogy a határokon átívelő mobilhirdetések még viszonylag korai szakaszban járnak, és kevés szolgáltató tud teljes körű globális megoldásokat kínálni a hirdetőknek. Kiaknázatlan szegmensről van szó, amely ellenáll a makrogazdasági trendeknek, és a Petal Ads segíti a hirdetőket a kereskedelmi kapcsolatok kiépítésében: a legtöbb regionális piacon jelenlévő platformként belépési lehetőséget biztosít a hirdetőknek a nemzetközi, köztük a kínai piacra.

Azon vállalatok számára, amelyek üzleti tevékenységüket a kínai felhasználók körében kívánják bővíteni, a Petal Ads kiemelkedő előnyt nyújt a Huawei eszközeinek köszönhetően. Kínában a Huawei a legnagyobb, 25 százalékos aktív felhasználó piaci részesedéssel rendelkezik, a hajlítható eszközök piacán pedig 47,4 százalékos részesedéssel.

A Petal Ads célja a márkák és a kampányok sikerének támogatása, biztosítva, hogy a partnerek elérjék üzleti növekedési céljaikat. A platform emellett prémium márkapartnerek számára személyre szabottabb hirdetési élmény biztosítását is tervezi a „Global Business Growth Ads Suite” szolgáltatásának bővítésével. Ez magában foglalja a nagyobb számú hirdetési helyeket, a márkák együttműködését és a helyi piaci tanácsadást, különös tekintettel Kínára.

Eszközgyártóként és mobilhirdetési platformként egyedülálló helyzetben vagyunk, és lehetőségünk van arra, hogy testreszabott és szegmentált megoldásokat kínáljunk, amelyek megfelelnek a globális ügyfelek igényeinek. Örömmel fogadjuk az európai márkák és ügynökségek együttműködési szándékát a Petal Ads-szel, amelynek nyomán hatékony és vonzó kampányokat hozhatunk létre, nemzetközi szinten elérve a célközönséget

– zárta gondolatait Jaime Gonzalo.

Petal Ads: 170 országban és régióban nyújt szolgáltatásokat

2020-as indulása óta a Petal Ads dinamikusan bővül, segítve a hirdetésmegjelenítőket, hirdetőket és marketing szakembereket abban, hogy növeljék vállalkozásuk teljesítményét és több ügyfelet érjenek el. Az elmúlt év során a platform hirdetői hálózata kilencszeresére, megjelenítői hálózata pedig négyszeresére nőtt, mára több mint 730 millió aktív felhasználót ér el. A több mint 170 országban és régióban működő Petal Ads jelenleg több mint 60 tanúsított ügynökséggel és márkával dolgozik világszerte a Petal Ads Partnerprogramon keresztül.

A Huawei hirdetési szakértői által tartott mesterkurzus megtekinthető az alábbi linken.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Gazdaság

Rekord a Balatonon: akár már 3,2 millió egy újlakás négyzetmétere

balaton

Változatlanul Siófok az új építésű lakást vásárlók kedvence a Balaton-parton, amit az áremelkedés sem tört meg.

Az Otthon Centrum mérése szerint a tóparton háromszoros az árkülönbség a legolcsóbb és legdrágább települések újépítésű projektjei között. A rekorder egy fővároshoz közeli község, 3,2 millió forintos négyzetméterárral.

„Jellemzően az ingatlan vízparttól, illetve fővárostól való távolsága a két legmeghatározóbb tényező egy nyaraló árának alakulása során,”

– összegezte a Balaton-parti ingatlanpiac érték befolyásoló tényezőit Kosztolánczy György, az Otthon Centrum vezérigazgatója.

A legnépszerűbb hazai nyaralóövezetben 65 projektben összesen 2500 lakás épül, ezeknek nagyjából a fele érhető el jelenleg. A projektek kínálati fajlagos átlagára 1,81 millió forint négyzetméterenként – jegyezte meg a cég vezérigazgatója, aki arról is beszámolt, hogy a projektszámok ugyan megegyeznek az előző negyedéves értékkel, ám jelenleg 7 százalékkal kevesebb lakás épül. A kínálati négyzetméterárról szólva Kosztolánczy György elmondta, hogy már 1,8 százalékkal magasabb a téli átlagnál. Az év első negyedévében öt projekt 85 lakása jelent meg az online térben, ami ugyancsak több az előző negyedév 3 projektjének 35 lakásánál.

A legtöbb projekt és lakás Siófokon épül: a balatoni új építésű lakások nagyjából harmada köthető a tópart legnagyobb városához, ahol 19 projektben 740 lakás kivitelezése kezdődött el. Siófokon átlagosan 2,1 millió forintért kínálják az új lakások négyzetméterét, ami 2,8 százalékkal múlja felül az előző negyedéves értéket, a többi balatoni projekt átlag értékénél pedig már 15,9 százalékkal magasabb ez az ár. Siófok után kilenc projekttel Balatonlelle a legnépszerűbb, míg Balatonfüreden, Balatonszemesen, Keszthelyen és Zamárdiban négy-négy projekt van folyamatban. A tóparti települések felén, összesen 19 helyen van aktív beruházás.

Az épülő lakások számában szintén Siófok az első (740), majd Balatonszemes következik (~350), ahol egyetlen projektben a tóparti települések legnagyobb beruházása indult el (153 lakással). Keszthely is aktív (263), de a projektekben bővelkedő Balatonlelle sem sokkal maradt el az épülő lakások számában (218).

A szakember kiemelte, hogy a legolcsóbb és a legdrágább település átlagos kínálati négyzetméterára között háromszoros a különbség:

„Talán még soha nem nyílt ennyire szét az árolló”

– kommentálta a vezérigazgató a négyzetméterenkénti átlagot. A legolcsóbb város Balatonfüred 1,18 millió forinttal, amelyet Badacsonytomaj 1,2, Fonyód 1,44 millió forinttal követ.

A tópart legdrágább települése Balatonakarattya, ahol az új építésű lakások négyzetméterét átlagosan 3,2 millió forintért kínálják a fejlesztők. Ezzel Akarattya jócskán lekörözte a második Zamárdit (2,24) és a harmadik Alsóörsöt (2,14 millió forint). A legtöbb településen 1,5–2,0 millió forint közötti sávban mozog egy négyzetméter fajlagos átlagára.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Tovább

Gazdaság

Tovább erősíti regionális szerepét a piacvezető villamossági cég

Székesfehérváron második telephelyét nyitotta meg 2024. április 24-én a több mint 30 éves szakmai tapasztalattal rendelkező Daniella Villamosság.

Az évi nettó 40 milliárd forintot meghaladó árbevételű, piacvezető, debreceni székhelyű családi vállalkozás új egységében az ipari partnerek körében felmerülő villamossági igények teljeskörű kiszolgálására törekszik. A közel 500 főt foglalkoztató, immár 39 telephellyel és webáruházzal is rendelkező vállalat a jövőben még markánsabb szerepet kíván betölteni a régió vállalkozásainak életében.

Az ipari szereplők szolgálatában

Magyarország elsőszámú villamossági kis- és nagykereskedése, a magyar és nemzetközi viszonylatban is jelentős eredményeket felmutató Daniella Villamosság második székesfehérvári telephelyének 50 millió forintos árukészlete, neves stratégiai beszállítók, úgy, mint a Schneider, a Siemens, a WAGO, a Phoenix Contact, a Weidemüller, az ELKO EP támogatásával áll az ipari partnerek rendelkezésére.

A lokáció más vevőszegmenst szólít meg, mint a nyüzsgő belvároshoz közeli B2C kereskedés. A mindössze négy hónap alatt kialakított új egység – a célcsoport összetett igényeire figyelemmel – az általános villanyszerelési termékek kereskedelme mellett tanácsadói, mérnöki, tervezési és automatizálási feladatokra is felkészült. A Daniella Villamosság Ipari Divíziója műszaki javaslatokkal, megoldásokkal, termékspecifikációk kidolgozásával is támogatja az értékesítést. A cég a régióban, megerősített személyes jelenlétével, rendkívül széles kapcsolati tőkével kívánja hangsúlyozni a vármegye gazdasági fejlődése iránti elköteleződését.

Az innovatív vállalatcsoport magas minőségű kiszolgálással fokozza az ügyfélélményt

A vállalat országos lefedettséget megcélzó hosszútávú stratégiai elképzelése 2024 április 24-én következő szintre lépett azáltal, hogy megnyitotta második üzletét Székesfehérváron. A közel 500 m2 alapterületű, 3000-3500 db, az ipari vállalkozások igényeire specializálódott, azonnal elérhető termékkel rendelkező telephely a Videoton Ipari Parkhoz közel található. A hazai villamossági piac legmodernebb robotizált nagytarcsai központi raktárában pedig további 250 000 db tétel áll az ügyfelek rendelkezésre, melyet akár másnapi kiszállítással biztosítanak a Fejér vármegyei üzletben vásárlók számára is.

„A nagy múltú családi vállalkozás és az ipari szereplők vállalatirányítási rendszereinek összekapcsolása lehetővé teszi a logisztikai, a beszerzési, az anyaggazdálkodási folyamatok összefűzését. Ezáltal szorosabb technológiai és stratégiai összefonódások jönnek létre az üzleti partnerek között.”

– hangsúlyozta Hadnagy Ernő, a Daniella Villamosság ügyvezető igazgatója.

A cég központi értéke az emberi erőforrás

Az országos lefedettségű vállalat sikeres működésének fontos összetevője a tudásbázis megőrzése, a vevők legjobb kiszolgálása, a stabilitás, illetve a munkahelyek megtartása a családias értékrend megőrzése mellett. A második székesfehérvári telephely megnyitása további 5 munkahelyet teremtett, ezzel már 8 főre növelve a közvetlenül kiszolgáló egységekben dolgozók számát. Rajtuk kívül két területi képviselő aktív munkája is hozzájárul a partneri kapcsolatok ápolásához és kiépítéséhez.

Székesfehérvár és a Daniella Villamosság kapcsolata példaértékű

„Örömmel üdvözlöm, hogy a magyar tulajdonosi háttérrel rendelkező Daniella Villamosság második kereskedelmi egységét nyitotta meg Székesfehérváron. Egy új telephelyének létrejötte mindig nagy jelentőségű mind a beruházó, mind pedig a befogadó város életében. Együttműködésünk példaértékű, ami – reméljük – további cégek számára is vonzóvá teszi a vármegyeszékhelyt.”

– emelte ki beszédében dr. Cser-Palkovics András, Székesfehérvár polgármestere.

Felvillanyozzák a várost

„Arra törekszünk, hogy a cég ne csak egy elszigetelt kereskedelmi egységként működjön a városban. Elkötelezettek vagyunk a régió fejlődésének irányába, ezért üzleti magatartásunkat a városi szereplők lüktetéséhez és elképzeléseihez igazítjuk. Közös projektek megvalósításában gondolkozunk az oktatás, a kultúra és a sport területén. Számunkra fontos, ahol befogadó közösséget találtunk, ott együtt nagyszerűt és jót tegyünk.”

– emelte ki Barabás Borbála, a Daniella Villamosság stratégiai fejlesztési vezetője.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Tovább

Gazdaság

A CIB Bank a Kyndrylt választotta hitelezési platformja modernizálására

kyndryl

A Kyndryl (NYSE: KD), a világ legnagyobb IT infrastruktúra-szolgáltatója és a CIB Bank, Magyarország egyik legnagyobb kereskedelmi bankja ma bejelentette, hogy a Kyndryl támogatta a bankot alkalmazásai modernizálásában és fedezetlen hitelezéssel kapcsolatos munkafolyamatai átalakításában.

Ennek eredményeként a CIB Bank – a fogyasztói hitelek feldolgozására szolgáló modern és automatizált rendszer bevezetésével – tovább egyszerűsíti hitelezési folyamatát, nagyobb hatékonyságot és jelentős költségmegtakarítást érhet el.

Az 1979-ben alapított CIB Bank az Intesa Sanpaolo Csoport tagjaként közel 455 000 ügyfelet szolgál ki. A technológiai innovációk által irányított, gyorsan fejlődő pénzügyi szektorhoz igazodva a CIB Bank élvonalbeli technológiai integrációval alkalmazkodik a digitális bankolás korszakához, amelyet az ügyfelek rugalmasság és zökkenőmentesség iránti igénye vezérel.

A CIB Bank ügyfélközpontú megoldásokra törekszik, célja, hogy egyensúlyt teremtsen a versenyképesség és a szabályozási megfelelés között, bizalmat és biztonságot nyújtson egy dinamikusan változó piacon. Ennek érdekében bízta meg a Kyndrylt egy informatikai modernizációs projekt megvalósításával, melynek célja a bank fedezetlen hitelekkel kapcsolatos munkafolyamatainak átalakítása, a kisvállalkozói hitelezési szolgáltatás felhasználói felületének frissítése, valamint a jelzáloghiteleket és kisvállalkozásokat kezelő platform korszerűsítése. A projekt során jelentősen átalakították a CIB Bank hitelkártyák, folyószámlahitelek és személyi kölcsönkérelmek kezelésére szolgáló folyamatát, egyszerűsítették a programkódokat, újratervezték az üzleti műveleteket, miközben az alaptechnológiát változatlanul hagyták.

„Nagyon örülünk, hogy a Kyndryl partnerünk ebben a projektben”

– mondta Sante Cusimano, a CIB Bank működésirányítás vezérigazgató-helyettese.

„A Kyndryl alkalmazásfejlesztés és működési támogatás terén szerzett szakértelme segítségével modernizáltuk hitelezési folyamatainkat, fejlesztettük belső képességeinket, személyre szabottabb és hatékonyabb szolgáltatást nyújtunk ügyfeleinknek.”

„A Kyndryl büszke arra, hogy együttműködhet a CIB Bankkal ebben a modernizációs projektben. Jelentős mérföldkő számunkra, hogy a hagyományos IT szolgáltatói szerepkörünkön túllépve megbízható üzletialkalmazás-szolgáltatóvá váltunk”

– mondta Marosvári Tamás Bence, a Kyndryl Magyarország üzleti folyamatok tanácsadásáért felelős vezetője.

„Elkötelezettek vagyunk az iránt, hogy ügyfeleink elvárásait felülmúló megoldásokat nyújtsunk.”

A projekt központi eleme a Kyndryl átfogó szolgáltatásainak integrálása volt, amely lehetővé tette a bank hitelezési munkafolyamatainak és rendszereinek teljeskörű átalakítását.  A Kyndryl az alkalmazási rétegtől az infrastruktúráig mindent modernizált, és már üzemelteti is az eszközöket és alkalmazásokat.

A fejlesztések jelentősen javították a CIB Bank hatékonyságát, így a bank még rugalmasabban képes reagálni a piaci és üzleti változásokra. A termékfejlesztés ésszerűsítésével a CIB Bank felgyorsította az innovációt, és csökkentette a piacra vezetési időt. A hitelezési folyamatok egyetlen platformon történő központosítása csökkentette a működési költségeket a technológiai infrastruktúra egyszerűsítésével, valamint a műveletek és a támogatás konszolidálásával.

A minőségellenőrzéssel ellátott üzemeltetési és támogatási modell bevezetése lehetővé teszi, hogy a CIB Bank szükség szerint módosítsa az alkalmazás egyes összetevőit. Az új rendszernek köszönhetően a hitelügyintézők már kevesebb időt töltenek az adatbeviteli rendellenességek javításával és a belső hibák miatt elutasított kérelmek kezelésével. Ez a munkatársak elégedettségét is növeli.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Tovább
Hirdetés Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés Hirdetés

Facebook

Hirdetés Hirdetés
Hirdetés Hirdetés

Friss