Connect with us
Hirdetés

Egészség

Így növelheted a családi kasszát akár évi 150 ezer forinttal

család egészségpénztár
Képek forrása: Freepik

Kockázatmentes megtakarítási mód, amellyel 20%-kal növelheted a megtakarításod? Túl szép, hogy igaz legyen! Vagy mégsem? Az egészségpénztár pont ezt a lehetőséget kínálja a pénzügyileg tudatos személyek számára. Ezzel a rizikómentes megtakarítási módszerrel akár évi 150 ezer forinttal is gyarapíthatod a megtakarításod. Cikkünkben bemutatjuk a legfontosabb tudnivalókat és hasznos tanácsokat osztunk meg az adó-visszatérítés nyújtotta előnyök maximalizálásához.

Hogyan működik az egészségpénztár és mire használható az egészségpénztári egyenleg?

1. lépés: Belépés az egészségpénztárba

Ahhoz, hogy az egészségpénztárban rejlő lehetőségeket kiaknázhasd, először szükséges csatlakozni egy pénztárhoz. Az OTP Egészségpénztár esetén ezt személyesen és online is megteheted. Míg az előbbire bármely OTP Bank fiókban lehetőség van, addig az utóbbi esetben kényelmesen, akár otthonról is végezheted a regisztrációt.

Az OTP Egészségpénztárba való online belépés 4 egyszerű lépéssel elvégezhető. Egy gyors regisztrációt követően ki kell tölteni az online belépési nyilatkozatot, amit aztán el kell juttatni aláírva az egészségpénztár részére. Ennek legegyszerűbb és legkényelmesebb módja, ha digitálisan küldöd el a www.otpportalok.hu ügyfélportálon keresztül a személyi igazolványról és lakcímkártyáról készített képekkel együtt. Ha erre nincs mód, akkor postán is feladható.

2. lépés: Befizetés

Ezt követően az egészségpénztári számládra egyéni befizetések és munkáltatói hozzájárulások formájában kerülhet pénz. Adó-visszatérítésként a befizetett összeg 20%-át kaphatod vissza, de évente legfeljebb 150 ezer forintot. Érdemes tehát 750 ezer forintot befizetni egy évben, hiszen így garantálható a maximális, 150 ezer forintos adó-visszatérítés.

Fontos megjegyzés: Rendelkezel nyugdíjpénztári számlával? Ez esetben az elérhető éves 150 ezer forintos pénztári adó-visszatérítési limittel a két számlával együttesen, összesen szükséges számolni.

Az adó-visszatérítést a NAV arra a pénztári számládra folyósítja a következő évben, amit megjelölsz az adóbevallásodban. Kizárólag azok számára éri meg egészségpénztári számlát nyitni, akik rendelkeznek SZJA befizetéssel.

3. lépés: Egészségpénztári egyenleg felhasználása

Az egészségpénztárral elérhető extra megtakarítás olyan szolgáltatásokra és termékekre fordítható, amelyeket amúgy is igénybe vennél. Az OTP Egészségpénztár több mint 13 ezer szerződött szolgáltatóval áll kapcsolatban. Nagyon széles az elszámolható szolgáltatások és termékek köre. Így magánegészségügyi vizsgálatok, kezelések, gyógyszerek, gyermekruhák, tanszerek, tandíj, pelenka és számos egyéb dolog fedezhető az egészségpénztári számlán lévő összegből.

A vásárlás még egyszerűbbé vált a vadiúj kártyaösszekötéssel, amely lehetővé teszi az OTP Egészségkártya és a bankkártya összekapcsolását. A kényelmi funkciónak köszönhetően nem szükséges az egészségpénztári egyenleget folyamatosan ellenőrizni és külön befizetni rá pénzt. Kártyaösszekötés esetén ugyanis az OTP Egészségkártyával történő fizetéskor automatikusan levonásra kerül az összekapcsolt bankkártyáról a hiányzó összeg, ha egyébként nincs elegendő egyenleg az egészségpénztári számládon. Mutatjuk, hogyan működik a gyakorlatban!

Evelin gyógyszertárba megy, hogy megvegye a szükséges gyógyszereket. A vásárolt gyógyszerek 13 ezer forintba kerülnek. Evelin az OTP Egészségkártyájával fizet, amin viszont csupán 7 ezer forint van. De a kártyaösszekötésnek hála, ez nem jelent problémát a fizetéskor, ugyanis a hiányzó összeget a bankkártyájáról fedezi automatikusan.

egészségügyi ellátás

4. lépés: 20%-os adó-visszatérítés kihasználása

Végül pedig nincs más dolgod, mint élvezni a befizetések utáni 20%-os adó-visszatérítést, amely a következő évben érkezik az egészségpénztári számládra. Íme, hogy fest ez a gyakorlatban egy példán keresztül:

A munkahelyed cafeteria-rendszerében az egyik választható elem a munkáltatói egészségpénztári hozzájárulás. Ennek éves összege 300 ezer forint. Egyéni befizetés formájában további 450 ezer forintot fizetsz be saját forrásból, hogy maximalizáld az adó-visszatérítés formájában szerezhető megtakarításod.

Az így összegyűlt 750 ezer forintot a szokásos családi kiadások fedezésére fordítod. Az év során szükség volt új szemüveg vásárlására, magán fogászati ellátásra és számos sporteszközre. Mivel ezek mind elszámolható tételek, így kényelmesen egészségpénztári kártyával vásároltad meg őket.

Az egyéni befizetések és a munkáltatói hozzájárulások után a következő évben 20%-os adó-visszatérítés, vagyis 150 ezer forint érkezik az egészségpénztári számládra, amit szabadon elkölthetsz elszámolható termékekre, szolgáltatásokra.

Miért éri meg az OTP Egészségpénztári tagság?

Bár 150 ezer forint elsőre nem tűnik jelentős támogatásnak, nem szabad elfelejteni, hogy ezt minden évben igényelheted. Tehát ha 10 év távlatában gondolkozol, akkor már sokkal hízelgőbb a lehetőség, hiszen kockázatmentesen gyarapíthatod a vagyonod akár 1,5 millió forinttal, ami már nem elhanyagolható összeg.

Ráadásul számos szerződött partner további kedvezményeket biztosít az OTP Egészségpénztár tagjainak. Nem ritka, hogy 5-30%-kal alacsonyabb áron vehető igénybe magánegészségügyi szolgáltatás. Például a Budai Egészségközpont 10%-ot nyújt minden tag számára. Hasonló módon számos webshopban és bioüzletben kifogható csábító exkluzív ajánlat.

További előny, hogy az OTP Egészségpénztári tagság nemcsak számodra, hanem kedvezményezettként akár családtagjaidnak is előnyös. Hiszen a szolgáltatások és termékek számukra is elérhetőek, ráadásul társkártyát is igényelhetsz nekik.

Bár az egészségpénztári tagságnak vannak költségei, de ennek mértéke elenyésző, főleg ha ezzel szemben a 150 ezer forintos adó-visszatérítésre gondolsz. Az alábbi költséggel kell számolni:

  • belépési díj: 2000 Ft,
  • működési költség (6,5%),
  • egyszeri kártyadíj, 3 évre: 2900 Ft,
  • A minimum havi befizetés 5000 forint, amely természetesen felhasználható.

Újabb két érv, hogy csatlakozz az OTP Egészségpénztárhoz!

Bár a fenti előnyök önmagukban is igen meggyőzőek, két további érv szól amellett, hogy csatlakozz az OTP Egészségpénztárhoz. Az adóbevallás időszaka gyorsan közeledik, így az akár 150 ezer forintos extra megtakarításra hónapokon belül szert tehetsz.

Ráadásul aki 2023. november 20. és december 27. között egyéni befizetésként fizet be egészségpénztári számlájára, az nyereményjátékban is részt vehet, amiben 10 szerencsés visszanyerheti befizetései 20%-át, maximum 150 ezer forintot. Ehhez nem kell mást tenned, minthogy az OTP Egészségpénztári számládra fizess be egyéni úton minimum 20 ezer forintot és regisztrálj a játékra 2023. november 20. és december 27. között. Nyerési esélyed könnyedén növelheted magasabb összeg befizetésével, hiszen minden befizetett 20 ezer forint egy újabb esély a nyereményre. A sorsolásra 2024. január 12-én kerül sor.

A nyereményjáték részleteiről itt tájékozódhatsz.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Egészség

A konyhánkon is múlik, hogy stresszmentes lesz-e a karácsony – Az LG tovább bővíti beépíthető konyhai eszközeinek kínálatát

Az alapanyagok gondos megválasztása, a tudatos tervezés és persze a beépíthető eszközeink minősége és funkcionalitása is segíthet abban, hogy az ünnepek alatt megnövekedett konyhai időtöltés ne nyűg, hanem valódi örömforrás legyen

– emelte ki Tóth Szilárd, a budapesti SALT étterem Michelin-csillagos séfje, a Konyhafőnök zsűritagja az LG új, beépíthető eszközeit bemutató eseményen.

Az LG beépíthető mosogatógépei 2022 óta elérhetők Magyarországon, most azonban a termékpaletta egy komplett beépíthető konyhai termékcsaláddá bővül: beépíthető sütők, indukciós főzőlapok és beépíthető mikrohullámú sütők érkeznek a kínálatba. A dél-koreai gyártó az emberek hétköznapi igényeit középpontba helyező filozófiája a hazai piacon frissen bemutatott termékcsalád esetében is megmutatkozik. A magas műszaki minőséget képviselő termékek esetében nem kell kompromisszumot kötni a teljesítmény, a kényelem, a biztonság és a higiénia terén, hiszen minden fő funkció arról szól, hogy időt spórol, könnyebb használatot, kényelmesebb főzést és mosogatást biztosít.

A Konyhafőnökből is ismert Tóth Szilárd, aki az elsők között próbálhatta ki a hazai piacon újonnan megjelenő konyhai eszközöket, természetesen néhány otthon is alkalmazható trükköt is megosztott Michelin-csillagos konyhájából az ünnepek átvészelésére.

Az első és legfontosabb, hogy legyen meg a menünk terve már legalább két héttel az ünnepek előtt

– emelte ki elsőként a séf. Hozzátetette: bármennyire is pártolja a konyhai kreativitást, de épp karácsonykor próbáljunk meg kevés új dolgot kipróbálni egyszerre.  Szilárd szerint sokat segít, ha végiggondoljuk, mire képes a konyhánk, és alaposan megismerjük a konyhagépeinket, illetve kihasználjuk a rendelkezésre álló funkciókat.

Szilárd az ünnepi fogások elkészítése közben nagy hasznát vette az InstaView™ beépíthető sütő Air Sous-Vide funkciójának, hiszen az egyre népszerűbb konyhai technológia lehetővé tette, hogy a húsok lassú, alacsony hőfokú sütése alatt a többi elem elkészítésével haladjon. Ahogy Szilárd elmondta: mivel ez egy hosszú órákon át tartó folyamat, így nyugodtan elindíthatjuk akár éjszakára a programot, hogy reggelre kész legyen, majd elég csak a tálalás előtt kb. 20 percet, fél órát a hús készre pirítására szánni. Ezzel időt tudunk magunkak spórolni.

Több idő, kevesebb stressz

– tette hozzá a séf.

A további különböző sütési módokkal – például Air Fry, gőzsütés vagy pizza programmal – puha süteményeket, ropogós sült krumplit, szaftos húsokat és “pizzériás” pizzát készíthetünk anélkül, hogy külön olajsütőt vagy egyéb plusz profi felszerelést tartanánk otthon. A -sütő tisztántartása is roppant egyszerű az EasyClean™ funkcióval: pár perc alatt gőzzel fellazítjuk a szennyeződéseket, majd egyszerűen áttöröljük a belsőt, ha pedig igazán zsírosra sikerült egy sütés, ott a gyors, körülbelül egyórás pirolitikus tisztítás. A 76 literes sütőtérben kényelmesen elférnek az ünnepi tepsik és a nagyobb fogások, a Wi-Fi kapcsolat és az LG ThinQ™ alkalmazás segítségével pedig a kanapéról vagy akár útközben is ellenőrizhetjük a sütést, és értesítést kapunk, amikor elkészült az étel vagy ideje kitisztítani a sütőt.

Az indukciós főzőlap esetében mind az instant nagyobb főzőfelületet eredményező Flex Zone, mind a gyors felfűtést elősegítő Boost funkció kapóra jött a bemutató során. A gyors és egyszerű kezelést segíti, hogy minden főzőzónához külön csúszkás érintővezérlőt kapunk: egyszerűen „felhúzzuk” az ujjunkkal a kívánt teljesítményszintre, vagy egyetlen érintéssel azonnal kiválasztjuk a szükséges melegítési szintet, így nem kell fokozatonként léptetni a beállítást. A Schott kerámia üveg tartós, prémium érzetet ad, fekete felülete pedig tökéletesen illeszkedik az LG beépíthető sütőhöz és a mikróhoz, így egy letisztult, modern, egységes konyhai összképet kapunk.

Az LG beépíthető mikrohullámú sütője túlmutat a kategóriában megszokott melegítő funkciókon. A 25 literes belső tér elég tágas ahhoz, hogy ne csak tányérokat, hanem kisebb tepsiket és tálakat is betehessünk, a grill és a kombinált üzemmód segítségével pedig akár rápiríthatunk a sajtokra, megpiríthatjuk a rakott ételek tetejét, vagy elkészíthetünk egy gyors, ropogós fogást anélkül, hogy a nagy sütőt bekapcsolnánk. A 8 automata programnak köszönhetően elég kiválasztanunk, mit szeretnénk elkészíteni – például pizzát, húst, zöldséget, tésztát, burgonyát, halat, italt vagy popcornt –, a készülék pedig hozzáigazítja az időt és a teljesítményt. Az egyérintéses nyitás és a gyermekzár mind elengedhetetlen elemei egy gyors, kényelmes és biztonságos mikrónak, amely letisztult tónusú designjával harmonikusan illeszkedik az LG sütőhöz és az indukciós főzőlaphoz, így a konyhánk nemcsak praktikus, hanem vizuálisan is egységes, rendezett képet mutat.

Az együtt elfogyasztott finom fogások és az értük bezsebelt dicséretek örömét nem fogja elhalványítani a mosogatás ránk nehezedő súlya, mivel a QuadWash™ beépíthető gőzös mosogatógéppel valóban elfelejthetjük a kézi mosogatást, és néhány perc alatt újra rendet teremthetünk a konyhában. A TrueSteam™ gőz funkció forró gőzzel segíti a mosogatást, fellazítja a makacs szennyeződéseket, és segít abban is, hogy a poharak és edények kevesebb vízfolttal száradjanak meg. A Smart Rack+™ rendszerrel rugalmasan rendezhetjük el az összegyűlt edényeket: a felső kosarat 3-féle magasságban állíthatjuk, így a nagyobb lábasok és a magas poharak is könnyedén elférnek. Az alsó kosárban a párosan lehajtható edénytartóknak köszönhetően könnyebben helyezhetjük el a tálkákat, tálakat, míg az állítható mélységű evőeszköztálcán a merőkanalak és kis csészék is kényelmesen elhelyezhetők. Az automatikus ajtónyitásnak köszönhetően a ciklus végén a gép résnyire kinyitja az ajtót, beengedi a friss levegőt, és ezzel természetes módon segíti a szárítást. A Dual Zone mosogatással egyszerre tehetünk be erősen szennyezett edényeket az alsó kosárba és kényesebb poharakat felülre, mivel kosaranként igény szerint módosíthatjuk, vízsugár erősségét kímélőbb vagy erősebb fokozatra. A Wi-Fi kapcsolat és az LG ThinQ™ alkalmazás segítségével távolról is nyomon követhetjük a mosogatást, értesítést kapunk a program végéről, és további okos funkciókat is használhatunk.

Az LG beépíthető konyhai készülékei mind egy-egy lépéssel közelebb visznek az emberközpontú, élmény-alapú konyha felé, ahol a főzés nemcsak kellemes időtöltés, de akár egyéni vagy családi örömforrás is lehet”

– mondta Kékesi Martin az LG háztartási elektronikai termékspecialistája.

A beépíthető készülékek azok számára is magas minőségű választást nyújtanak, akik nemcsak az innovatív technológiai megoldások és a teljesítmény felől közelítenek a konyhai gépekhez, hanem az is fontos számukra, hogy konyhájuk egységes, rendezett megjelenést nyújtson, és a rendelkezésre álló teret a lehető legjobban kihasználják

– tette hozzá.

Hazánkban 2025 év végén az LG webáruházban kezdődik meg az új, beépíthető konyhai készülékek értékesítése, ezt követően pedig fokozatosan a hazai kereskedelmi partnerek kínálatában is megjelennek majd. A vállalat célja, hogy néhány éven belül egy egymásra épülő, széles beépíthető palettát kínáljon, amely a sütők, főzőlapok, mikrók és mosogatógépek mellett idővel további beépíthető konyhai készülékeket – többek között beépíthető hűtőket – is magában foglal, és a meglévő kategóriákon belül is bővülő modellszámmal minél többféle vásárlói igényre tud komplett, összehangolt konyhai megoldást adni.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading

Egészség

Országos program indult: Az ÉletPlusz gyakorlati útmutatással segíti a magyarokat az aktív és tudatos öregedéshez

A Hekate Tudatos Öregedés Alapítvány és a Haleon együttműködésében elindult ÉletPlusz program célja, hogy új korszakot nyisson Magyarországon a tudatos öregedés és az öngondoskodás témájában.

A kezdeményezés válasz a társadalmi és demográfiai változásokra: a KSH adatai szerint mintegy 4 millió 40 és 69 év közötti magyar tartozik az úgynevezett szendvicsgenerációhoz – azokhoz, akik egyszerre gondoskodnak gyermekeikről és idős szüleikről, miközben maguk is egészséges, aktív és teljes életre törekednek.

Az ÉletPlusz program célja, hogy hosszú távon változást indítson el a társadalom időskorral és önmagunkról való gondoskodással kapcsolatos hozzáállásában, amelyből nemcsak az idősebbek, hanem minden generáció profitálhat. A program országos képzéseken, workshopokon és partnerségi együttműködéseken keresztül támogatja az önkormányzatokat, egészségügyi és szociális intézményeket, civil szervezeteket és szakembereket abban, hogy helyi szinten is működőképes, tudatos öregedést segítő rendszereket alakítsanak ki. A cél, hogy az öngondoskodás ne csupán egyéni, hanem közösségi ügy legyen.

„Az ÉletPlusz program egy közös gondolkodás kezdete. A tudatos öregedés nem csupán az idősek, hanem mindannyiunk ügye, hiszen az életút minden szakaszában felelősek vagyunk magunkért és egymásért”

– hangsúlyozta Milánkovics Kinga a Hekate Tudatos Öregedés Alapítvány társalapítója.

„A célunk, hogy a szektorok közötti együttműködés révén tartós és látható társadalmi változás induljon el az (ön)gondoskodás terén.”

Hosszú távú kezdeményezés

A program elindítását egy országos attitűdkutatás is megelőzte, amely 2025 elején készült a Haleon „ A kor nem határ” kampányának részeként. A felmérés rámutatott, hogy a negatív sztereotípiák és a saját magunkra szabott korlátok jelentősen rontják az életminőséget.

„A Haleon számára az egészség és az öngondoskodás támogatása mindig is kiemelt érték volt”

– mondta Kis Jenni, a Haleon Magyarország senior brand menedzsere.

„Az ÉletPlusz program célja, hogy ne csak szemléletet formáljon, hanem gyakorlati tudást, eszközöket és kapcsolatokat adjon mindazoknak, akik aktívan szeretnének részt venni a változásban.”

A program következő szakasza már vidéki területekre is kiterjed, így egyre több ember számára válik elérhetővé a tudásbázis.

Az októberi konferenciától a decemberi indulásig: a program új szakaszba lép

A program első szakmai és sajtónyilvános eseményét októberben, az Idősek Világnapjához kapcsolódva tartották Budapesten, az Eötvös10 Művelődési Házban. A rendezvényen szakértők, döntéshozók, civil és akadémiai szereplők, valamint az üzleti szféra képviselői gyűltek össze, hogy közösen rajzolják fel a tudatos öregedés és az (ön)gondoskodás jövőbeli együttműködéseinek térképét. A szakértői panelbeszélgetésen részt vett Eszes Béla, a Magyar Önkormányzatok Szövetségének társelnöke, Jánoshida polgármestere, Zentai Violetta, a CEU professzora, Bócsi Rita, a Munkáltatók Esélyegyenlőségi Fórumának titkára, valamint Kis Jenni, a Haleon Magyarország senior brand menedzsere. A rendezvény házigazdája Milánkovics Kinga, a Hekate Tudatos Öregedés Alapítvány társalapítója volt.

Milánkovics Kinga (Hekate Tudatos Öregedés Alapítvány, társalapító), Kis Jenni (Haleon Magyarország, senior brand manager), Eszes Béla (Magyar Önkormányzatok Szövetségének társelnöke, Jánoshida polgármestere), Zentai Violetta (CEU professzor), Bócsi Rita (Munkáltatók Esélyegyenlőségi Fórumának titkára).

 

A program decemberben lép új szakaszba: Sóly községben szervezik meg az első helyi workshopot, amely gyakorlati eszközöket ad a tudatos öregedés támogatásához, és elérhetővé teszi a program tudásanyagát vidéki közösségek számára is.

Bővebb információ az eseményekről és magáról a programról az eletplusz.hu oldalon található.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading

Egészség

Videójáték-karakterek, akiknek mindenük fáj – díjazták a népszerű fájdalomcsillapító rendhagyó reklámkampányát.

Az Opella büszke rá, hogy Algoflex márkájával bronz díjban részesült a 2025-ös Effie Awards Hungary Big Marketing Idea kategóriájában.

 A fájdalom a videojátékok világában mindennapos jelenség: a nem játszható karakterek (NPC-k) újra és újra elszenvedik a játékosok döntéseinek következményeit, legyen szó csatában összekaszabolt orkokról, a lábuknál fogva a prérin végigvonszolt cowboyokról esetleg az autójukból kirángatott sofőrökről. Ez a humoros megfigyelés adta az alapját az Algoflex legutóbbi marketingkampányának, amely a fiatalok számára releváns kulturális közegben, a gaming világán keresztül beszélt a fájdalomról, annak megelőzéséről és az egészségügyi öngondoskodásról. A kampány célja a tájékozottabb, tudatosabb gyógyszerhasználat erősítése volt.

A 18–24 éves korosztály számára a fájdalom mindennapi tapasztalat – elsősorban a stressz, a kialvatlanság, a képernyő előtt töltött hosszú órák és a rossz testtartás következményeként. Az Opella felismerte, hogy hitelesen és hatékonyan csak akkor tudja ösztönözni a tudatosabb gyógyszerhasználatot, ha olyan terepen is megszólal, ahol ez a generáció tömegesen jelen van. A kampány Twitch-aktivációkkal, YouTube-megjelenésekkel, gaming podcastokkal és a legnagyobb hazai gamer portál bevonásával jutott el a fiatalokhoz.

Monika Banaś-Jankowska, CEE Brand & Innovation Head at Opella:

“A kampány sikere annak köszönhető, hogy nem kioktató módon beszéltünk a fiatalokhoz, hanem az ő kulturális közegükben, az ő nyelvükön szólaltunk meg. A gaming ma közösség és kultúra, ahol a túlterheltség, a feszültség és a fájdalom is része a mindennapi élménynek. Fontos volt számunkra, hogy ebben a világban hitelesen jelenjünk meg, humorral és önreflexióval beszéljünk a fájdalom megelőzéséről és csillapításáról. Az Effie-díj azt jelzi számunkra, hogy a vény nélkül kapható fájdalomcsillapítók telített kategóriájában is lehet új, érthető és releváns hangot találni.”

Az Opella már korábbi versenyeken is elismerést szerzett a Publicis Groupe Hungary által megvalósított kampánnyal: az Arany Penge versenyen négy díjat vihetett haza, a Hipnózis reklámfesztiválon pedig Grand Prix-t és három további díjat nyert.

Majosi Judy, Chief Business Officer, Publicis Groupe Hungary:

“Ez a kampány az Opella nyitottsága nélkül nem születhetett volna meg. Egy olyan kampányt szerettünk volna létrehozni, ami ki tud törni a kategória által megszokott kommunikációs sémákból, ez pedig még nagyobb szabadságott adott nekünk. Ez az Effie is bizonyítja, mekkora ereje van a bátor ügyfeleknek és az igazi partnerségnek, és hálásak vagyunk, hogy mindezt az Opellával együtt építhettük fel.”

Az Effie idei mezőnyében az Opella két másik kampánnyal is jelen volt. A No-Spa „Nők egymásért” programja a menstruációs görcsök megértését és a női közösség erejére épülő edukációt állította középpontba, és szintén döntős lett a vény nélküli gyógyszerek kategóriájában. Az Algoflex megelőzésre épülő, többcsatornás „Felelősségteljes Fájdalomcsillapítás platformja” pedig szintén a finalisták közé került.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading
Advertisement Hirdetés
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement Hirdetés

Facebook

Advertisement Hirdetés
Advertisement Hirdetés

Ajánljuk

Advertisement

Friss