Végre leleplezték a nagyközönség előtt a Maserati várva várt új modelljét a sportkocsirajongók egyik legjelentősebb találkozóján, a Monterey Car Week-en.
A Maserati GT2 Stradale tisztelgés a sporthagyományok legjava előtt, technikai jellemzőit és stílusát tekintve pedig a Maserati GT2, a márka GT-versenyekhez való visszatérését szimbolizáló mestermű és a Maserati MC20, a gyártó ikonikus, összetéveszthetetlen formajegyekkel rendelkező modelljének találkozása.
A Maserati olyan autót tervezett, amely képes ötvözni a márka verseny- és sorozatgyártásának legjavát, átadni a pályamodell jellegzetességeit, miközben új szintre emeli legkedveltebb szupersportkocsiját. A Maserati GT2 Stradale a versenyautó-teljesítmény mögött álló legtisztább technológiát egyesíti az MC20 belső tulajdonságaival, így kifogástalan stílust és kiváló versenyteljesítményt képvisel, miközben ideális érzést és kényelmet biztosít minden menetkörülmény között, anélkül, hogy feláldozná a Maserati márkára jellemző összehasonlíthatatlan vezetési élményt.
Több mint 320 km/h végsebességével, 640 lóerőre növelt maximális teljesítményével (10 lóerővel több, mint az MC20 esetében), 60 kg-mal csökkentett tömegével és azzal, hogy mindössze 2,8 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/h-ra, a Maserati GT2 Stradale páratlan vezetési élményt és kiváló teljesítményt ígér, részben kifinomult aerodinamikájának és a versenyautó „testvérétől” örökölt vonzó formatervének köszönhetően. Ennek köszönhetően a vezető úgy érezheti, hogy az egyik leghihetetlenebb pályaautót vezeti, miközben lehetősége van kihozni belőle a maximumot az utakon, a világ bármely pontján.
A Maserati GT2 Stradale legvonzóbb tulajdonságai közé tartozik az opciók széles választéka, a teljesítménynövelést szolgáló extra csomagok által kínált testreszabási lehetőségek, a merészebb, agresszív esztétikára való törekvés, az exkluzív Fuoriserie tartalom és az egyedi konfigurációk (melyek elérhetősége piaconként változhat).
Davide Grasso, a Maserati vezérigazgatója elmondta:
„A Maserati GT2 Stradale egy egyedülálló modell, amely magában hordozza a márka kiemelkedő versenysportos örökségét, egyúttal a Maserati egyik legikonikusabb járműve, az MC20 evolúcióját is képviseli. Ezt a mindennapi vezetésre szánt modellt az a törekvés hívta életre, hogy egyre többet kínáljunk ügyfeleinknek a technológiai kiválóság, az innováció, a formatervezés és az érzelmek terén a közúti vezetéshez: egyrészt olyan kifinomult megoldásokat használunk, amelyeket hagyományosan kizárólag a versenypályára tervezett modelleknek tartanak fenn, a Maserati versenyzői DNS-ének megtestesítőjeként; másrészt optimális kényelmet garantálunk a legfejlettebb vezetéstámogató rendszerekkel párosítva. A Maserati GT2 Stradale egy olyan szupersportkocsi, amely a legigényesebb rajongók igényeit is képes kielégíteni és márkánk teljes esszenciáját is kifejezi.”
A Maserati GT2 Stradale világpremierjén, a „The Quail” exkluzív helyszínén a márka másik két modellje is megjelenik: az MC20 Icona, amely most először látható Észak-Amerikában, valamint az MCXtrema. A Maserati „fenevadjának” első ügyfélmodelljét a Laguna Seca versenypályán külön neki szentelt eseményen adják át tulajdonosának.
Az idén júniusban bemutatott MC20 Icona egy különleges sorozat, amelyet a márka GT-bajnokságba való visszatérésének 20. évfordulója alkalmából készítettek. A 20 darabos limitált szériában, a jellegzetes Bianco Audace Matte és Blu Stradale fényezéssel gyártott MC20 Icona a múlt egy olyan Maserati modellje előtt tiszteleg, amelyet a versenyautó- rajongók töretlenül imádnak: a 2004-es MC12 Stradale a 12 hengeres Ferrari motorral a Maserati legszélsőségesebb menetteljesítményét képviselte, és kifejezetten a nemzetközi GT-versenyeken való típusengedélyezésre készült.
A tavalyi világpremiert követően az MCXtrema 2024-ben ismét mérföldkőhöz érkezik: augusztus 18-án a WeatherTech Raceway Laguna Seca versenypályán átadják az első ügyfélnek a Maserati legerősebb, csak versenypályára szánt szupersportkocsiját, melyből mindössze 62 darabot gyártottak. 730 lóerős teljesítményével és merész, kifinomult formatervével az MCXtrema kivételes vezetési élményt kínál és exkluzívan egy a teljesítmény és a műszaki kiválóság szempontjából is rendkívül igényes ügyfélkörnek szánják
A V6-os 3,0 literes, duplaturbós Nettuno versenymotort az észak-amerikai közönség hallhatja először felbúgni, az első köröket pedig Andrea Bertolini, a Maserati vezető tesztpilótája teszi majd meg, aki az MC12-vel négy világbajnoki címet szerezve a GT-osztály egyik legsikeresebb versenyzője és aki kulcsszerepet játszott az MCXtrema szigorú szimulációs teszteken keresztül vezető fejlesztésében. Bertolini ezt követően átadja majd a kulcsot a jármű új tulajdonosának, jelképezve az autó figyelemre méltó útját a koncepciótól a megvalósításig. A Maserati MCXtrema ma az olasz márka legerősebb pályaautója, egy minden szempontból izgalmas szuperkocsi, amely arra hivatott, hogy új tempót diktáljon a márka jövőjében és még magasabb szintre emelje annak versenyhagyományait.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
Rekordszezonra készülnek a futárszolgálatok karácsony előtt
Így készüljünk az ünnepi online-rohamra: Hasznos tippek, hogy minden rendelés időben célba érjen
Az ünnepi szezon közeledtével egyre többen böngészik a webáruházak kínálatát. A korábbi évek tapasztalatai alapján karácsony előtt többszörösére emelkedik a rendelések mennyisége, különösen a Black Friday-t követően. A futárszolgálatok is készülnek az év legforgalmasabb időszakára.
A Sameday futárszolgálat logisztikai menedzsere közölte, hogy a társaság bebiztosította a szezont.
„Megfelelő futárállománnyal, gépjárműflottával rendelkezünk, csomagautomatáink és Pick Pack Pontjaink már országosan elérhetőek.”
Bokodi Árpád a csomagok sikeres célba juttatása érdekében kiemelte a vásárlói tudatosságot, a pontos adatokat, és a csomagok gyors átvételét az automatákból:
Fontos, hogy a vásárlók mindig megbízható oldalról rendeljenek, az online piacterek esetében is fordítsanak kellő figyelmet az eladó személyére. Egyre több Magyarországon is a külföldi eladó, amelyek esetében sokkal hosszabb a szállítási idő, függetlenül a hazai szállítási szolgáltatók pontosságától. Gyakran akár 10-12 napig is eltart, mire megérkezik a csomag Magyarországra. Ha magyar webáruházból rendelnek, az nagyban gyorsíthatja a folyamatot, de ebben az esetben is célszerű időben leadni a rendelést.
A rendeléskor megadott adatok, mint a cím, irányítószám és telefonszám, legyenek pontosak, mert ezek alapvetően befolyásolják a kézbesítés sikerességét!
A Sameday egyik erőssége az országos lefedettségű csomagautomata-hálózat, jelenleg 1100 automata áll rendelkezésre. Fontos, hogy a vásárlók a rendelésüket mielőbb vegyék át az automatákból, ezzel is segítve minél több csomag átadásának a lehetőségét.
A Sameday logisztikai menedzsere beszámolt arról is, hogy lezárult a Sprinter Futárszolgálattal történt fúzió, amely komoly kihívásokat támasztott a szervezettel szemben, de a szezon kezdetére sikerült újból stabilizálódni.
„Egy rendkívül komplex projekten vagyunk túl, már az utolsó fázisnál járunk, kisebb finomítások vannak hátra, elsősorban az IT és a szolgáltatási területeken. A felvásárlási projekten belül számos összefésülni való elem volt, ami egy időigényes folyamat, sok mindent nem lehetett előre modellezni.”
– hangsúlyozta Bokodi Árpád.
„A cél, hogy a szezonra már minden szempontból megfelelő szolgáltatást tudjunk biztosítani a vásárlók és szerződött partnereink számára.”
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
A felelős gyalogos közlekedésért indított kampányt a HUMDA
A Széchenyi Egyetemi Csoporthoz tartozó HUMDA Magyar Mobilitás-fejlesztési Ügynökség Zrt. számos online felületen elindított közlekedésbiztonsági kampányának célja, hogy felhívja a gyalogosok figyelmét a körültekintőbb közlekedés fontosságára, különösen a gyalogátkelőhelyeken. A reklámfilm alkotói egy meghökkentő példán keresztül, kissé sokkoló módon mutatják be, hogy a zenehallgatást miért érdemes szüneteltetni az átkelés idejére egy-egy gyalogátkelőhelyen és kizárólag akkor szabad elindulni, ha zöldre vált a jelzőlámpa a gyalogosok számára.
Magyarországon minden évben csaknem 15 000 személyi sérüléssel járó közúti baleset történik. Gyakoriak azok az esetek, amikor a gyalogosok figyelmetlenül, a tilos jelzés ellenére kelnek át a gyalogátkelő helyeken. A HUMDA újabb kampánya felhívja a gyalogosok figyelmét, hogy miként kerülhetők el a gyalogátkelőhelyeken bekövetkezett balesetek a jövőben. Alapvető, hogy minden esetben be kell tartani a körültekintésre vonatkozó írott és íratlan szabályokat, akkor is, ha van külön közlekedési jelzőlámpa a gyalogosoknak és akkor is, ha nincs.
A videóban biztonságos körülmények között mutatjuk be, hogyan nézhet ki egy kritikus helyzet. A gyalogosok a fülhallgatójukon zenét hallgatnak, sőt néha az okostelefonjukat nézve sétálnak át a gyalogátkelőn. Ekkor egy általuk is hallható kürtszó harsan fel, mintha „dudálna” egy jármű. A felvételeken a kétségbeesett gyalogosok tekintete és ijedt viselkedése ilyenkor mindent elárul arról, hogy miért kell a közlekedés minden résztvevőjének körültekintően, a szabályokat betartva viselkednie.
– A HUMDA már több sikeres, nemzetközi elismeréseket bezsebelő közlekedésbiztonsági kampányt szervezett, az Ügynökség alapvető küldetése a közlekedésbiztonság színvonalának javítása. A szemléletformálási munkánk során már felhívtuk a figyelmet arra, hogy empátiával és együttműködéssel csökkenthető a közúti balesetek száma, sokat tettünk a hazai közlekedésbiztonsági helyzet és a közlekedési kultúra javítása érdekében, sőt kisgyermekeknek is készítettünk animációs kisfilmeket a szabályokról. Tapasztalataink szerint a sokkoló és meghökkentő reklámok rendkívül hatásosak, ezért is választottuk ezúttal is a figyelemfelhívás ezen formáját. A gyalogosok mellett természetesen a közlekedés minden résztvevőjének, az autósoknak, a motorosoknak, de a rollerrel vagy kerékpárral közlekedőknek is oda kell figyelniük minden esetben. Bízunk benne, hogy minél többen gondolkodnak el az üzeneteinken és biztonságosabbá tudjuk tenni hazánk gyalogátkelőhelyeit. Mindannyiunk felelőssége, hogy odafigyeljünk egymásra az utakon, hiszen minden pillanat számít – emelte ki Weingartner Balázs, a HUMDA Magyar Mobilitás-fejlesztési Ügynökség Zrt. igazgatóságának elnöke.
A HUMDA legújabb szemléletformáló kampányával a különböző közösségimédia-felületeken és videómegosztó oldalakon, YouTube-on, Facebookon, Instagramon és TikTokon lehet találkozni. Így érhető el, hogy minél több médiafogyasztóhoz és szinte minden korosztályhoz elérjenek az üzenetek. Az Ügynökség saját felületein is megtekinthető a videó.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
Rangos munkáltatói elismerésekkel díjazták a Lufthansa Systems Hungáriát
A Lufthansa Systems Hungária 2022 után immár második alkalommal nyerte el a Családbarát Vállalat címet, melyet a Három Királyfi, Három Királylány Alapítvány a munka és a magánélet egyensúlyát, valamint a munkavállalók fizikai és mentális egészségét támogató, családbarát intézkedéseket megvalósító munkahelyek részére ítél oda minden évben.
A vállalat emellett „Kreatív HR megoldások” és „Digitális wellbeing” kategóriákban megkapta a munkavállalói jóllét fizikai-, szellemi- és lelki aspektusait egyaránt vizsgáló beneFit Prize pályázat különdíjait is.
A munka és a magánélet egyensúlya kiemelt jelentőséggel bír a Lufthansa Systems Hungária vállalati kultúrájában, ezért az IT-cég mindent megtesz annak érdekében, hogy a munkavállalók a lehető leghatékonyabban, támogató légkörben, hibrid munkarendben végezhessék mindennapi feladataikat. Szemléletmódjának köszönhetően a cég 2022 után immár második alkalommal nyerte el a Családbarát Vállalat címet, mely pályázat fókuszában idén a munka-magánélet egyensúly újraértelmezése és a legjobb családbarát gyakorlatok elismerése állt.
A Lufthansa Systems Hungária budapesti és szegedi irodáiban immár több mint 800 magasan képzett IT szakembert foglalkoztató, légiipari szoftverek fejlesztésével és üzemeltetésével foglalkozó vállalat, amely kiemelt figyelmet fordít munkavállalói jóllétére. A cég nagy hangsúlyt helyez a gondoskodó és befogadó szervezeti kultúrára és a dolgozói wellbeing támogatására, ennek elősegítésére pedig számos jólléti intézkedést, juttatást kínál – köztük vállalati egészségbiztosítási csomagot, irodai masszázst, privát pszichológiai konzultációs lehetőséget, valamint sporteseményeken való céges részvételt, emellett egészségnapokat is szervez munkavállalói számára.
A beneFit Prize az első olyan átfogó pályázat Magyarországon, amely a munkavállalói jóllét fizikai-, szellemi- és lelki aspektusait egyaránt vizsgálja, figyelembe véve a környezeti és szociális hatásokat is. A pályázaton a Lufthansa Systems Hungária két különdíjat is elnyert „Kreatív HR megoldások” és „Digitális wellbeing” kategóriákban.
„Kiemelt figyelmet fordítunk arra, hogy támogató vállalati kultúrát és inspiráló munkakörnyezetet biztosítsunk kollégáink számára, éppen ezért vagyunk nagyon büszkék az újabb munkáltatói elismerésekre. Legyen szó szakmai fejlődésről, a vezetői kultúránkról, a rugalmas, családbarát hibrid munkarendről, a széles körű juttatási csomagról, vagy a csapatépítést, szakmai fejlődést, illetve egészségmegőrzést szolgáló rendezvényekről, nagy hangsúlyt fektetünk a munka-magánélet egyensúlyra, illetve kollégáink jóllétére”
– hívta fel a figyelmet Turcsikné Gáspár Georgina, a Lufthansa Systems Hungária HR vezetője.
A Lufthansa Systems Hungária a fentiek mellett idén tavasszal további két rangos employer branding elismerést is elnyert: a Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara (DUIHK) „Megbízható Munkaadó 2024/26” díját, illetve a Randstad Hungary 2024-es Employer Brand kutatásán a „Legvonzóbb Munkaadó – IT kategória” címet.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!