Ipar

A Honda kihirdette a Yūshū-díj 2023-as győzteseit

Yūshū

Nyilvánosságra hozta a Yūshū-díj 2023-as győzteseinek listáját a Honda. A vevőértékeléseken alapuló rendszert azért hozta létre a vállalat, hogy elismerhesse és díjazhassa legjobb vásárlói élményt nyújtó márkakereskedéseit.

A program 2022-ben indult, s főként a vevőszolgálatra összpontosított, tavaly azonban már a teljes európai személygépjármű-értékesítést is vizsgálta a döntőbizottság. Mindemellett az angol motorkerékpár-forgalmazókat is bevonták, így 57 győztest avathattak, illetve nyilvánítottak „Nagyon ajánlott”-nak az öreg kontinensen.

A Yūshū rendszer felismeri és elismeri a kereskedői teljesítményt, amelyet a Honda Customer Satisfaction Index (H-CSI) segít értékelni. A kezdeményezés célja, hogy „meghallják a vásárlók hangját”, ezáltal a lehető legmagasabb szinten szolgálhassák ki az ügyfelek igényeit.

A Honda szívvel-lélekkel dolgozik vásárlóiért, így fantasztikus látni, hogy európai kereskedéseink milyen elkötelezetten dolgoznak és milyen jó eredményeket értek el a 2023-as Yūshū programban – mondta el Hans De Jaeger, a Honda Motor Europe senior alelnöke. – A kibővített értékelési rendszer egyértelműen tanúsítja, hogy elkötelezettek vagyunk a kimagasló szolgáltatási szint mellett, egyszersmind azt is megmutatja, miként érvényesül „A vásárlás öröme” névre keresztelt vállalati hitvallás a munkavállalók körében. Szeretnénk gratulálni minden győztesnek és „Nagyon ajánlott” kereskedőnek. Már várjuk, hogy a 2024-es értékelés is ilyen pozitív eredményeket hozzon – tette hozzá.

A Yūshū japánul kiválóságot jelent, így azon kereskedések kaphatják meg, amelyek valóban sok „Általános elégedettség”-pontot  szereznek, továbbá elkötelezettek és azonosulnak a Honda – kedvező árakat és kiváló minőséget előtérbe helyező – gondolkodásmódjával.

– Komoly elismerés, hogy a vevőértékelésekek alapján mi nyertük meg 2023-ban Magyarországon a Yūshū-díjat – osztotta meg gondolatait Tóth Péter, a Honda Tóth márkakereskedés vezetője Az az alapvető filozófiánk, hogy minden helyzetre megoldást kell találnunk, és mindig a vásárló az elsődleges. Fantasztikus érzés, hogy 2022 után ismét elhódítottuk ezt a nagy presztízsű díjat – zárta sorait.

Vásárlóink elégedettsége a legfontosabb számunkra, úgy tekintünk ügyfeleinkre, mintha családtagok lennének – árulta el Alan Ewen, az értékesítési és vevőszolgálati kategória győzteseként végző Ewens of Cornhill Honda-márkakereskedés vezetője. – Mi figyelünk vásárlóinkra és egyedi igényeikre, cserébe megbíznak bennünk és követik útmutatásainkat. Ennek eredményeiként vevőink évről évre visszatérnek, és ajánlanak minket, illetve termékeinket családtagjaiknak, valamint barátaiknak, akik szintén felkeresnek bennünket – fűzte hozzá.

Az alábbi listán a Yūshū program 2023-as győztesei és a „Nagyon ajánlott” kereskedések szerepelnek.

Vevőszolgálati győztesek (aftersales):

Személygépkocsi
Térség Győztes Cím
Belgium Lavrysen Eindhout-Laakdal
Csehország STYX CAR, spol. s r.o. Kolín
Dánia Honda Glejbjerg Aps Glejbjerg
Franciaország Garage Du Centre Valence
Németország Auto-Jäger GmbH Wernberg-Köblitz
Magyarország Honda Tóth Szolnok
Olaszország DECAR Cinisello Balsamo
Hollandia Wesselink Emst EMST
Norvégia Bjørdal Bil AS Ørsta
Lengyelország Kolaczek Wieliczka
Szlovákia Zona Prešov Spol.s.r.o. Prešov
Spanyolország Styl Auto Vilafranca del Penedès
Svédország Rosenholtz verkstad AB Stockholm
Svájc Zollhaus Automobile AG Thun
Egyesült Királyság Ewens of Cornhill Cornhill
Motorkerékpárok
Franciaország Choron Motos JRLG Párizs
Németország Semmler GbR, vertr. D. Ralf u. Oliver Herborn
Olaszország LEOPOLDO NARDINI Velletri
Portugália Lousãmotos Lousã
Spanyolország Motorcycle Center Europe Badajoz
Egyesült Királyság Wheels Honda Peterborough

 Nagyon ajánlott (aftersales):

Személygépkocsi
Térség Nagyon ajánlott Cím
Belgium Ring Motor Anderlecht
Csehország Autoservis Kolovrátek s.r.o. Dalovice
Dánia Autocentralen Aalborg A/S Aalborg
Franciaország Alliance Andres Automobiles Trélissac
Magyarország Honda Duna Autó Budapest
Olaszország AUTOEPI Pescara
Hollandia Welman ALKMAAR
Norvégia Flygt Bil AS Bodø
Lengyelország Honda RECO Remigiusz Kaźmierczak Opatówek
Szlovákia Soffy Motors, spol. s r.o. Vranov nad Topľou
Spanyolország Camelias Motor Pontevedra
Svédország Sven Almevik Bil AB Linköping
Svájc Paco Garage SA Delémont
Motorkerékpárok
Franciaország Outsider Montlhery Montlhéry
Olaszország MAX MOTO Piacenza
Portugália Garonda Guarda
Spanyolország Motoledo Toledo

Értékesítési győztesek:

Személygépkocsi
Térség Győztes Cím
Belgium Heyndrickx Roeselare
Csehország Roman Bartyzal České Budějovice
Dánia Autohaus Lucas GmbH & Co.KG Oberhausen
Franciaország Viers Automobiles Brive La Gaillarde
Olaszország F.LLI PALOMBA S.R.L. Perugia
Hollandia Auto Scholing Twente Almelo
Lengyelország Karlik Malta Poznań
Spanyolország Styl Auto Vilafranca del Penedès
Svájc Paco Garage SA Delémont
Egyesült Királyság Ewens of Cornhill Cornhill
Egyesült Királyság Vertu Honda Sunderland Sunderland
Motorkerékpár
Egyesült Királyság Miles Kingsport Ltd East Yorkshire

Nagyon ajánlott

Személygépkocsi
Térség Nagyon ajánlott Cím
Dánia Bilforum Herning A/S Herning
Franciaország Schumpp Automobiles Strasbourg
Magyarország Honda Tipp Autó Debrecen
Olaszország SINAUTO S.R.L. Brescia
Norvégia Haugaland Bilsenter AS Karmsund
Lengyelország JKK Moto Katowice
Svájc Honda Automobiles Neuchâtel Boudry

További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Ipar

Áttörést ért el a Siemens

siemens

Újabb akadály hárul el a nagy hatótávolságú e-kamionok elterjedése elől.

Sikeres tesztet teljesített a Siemens: töltési rendszere 1 MW teljesítményt adott le.

A német cég prototípusát egy nagy hatótávolságú e-kamionnal tesztelték. Az új készülék több Siemens SICHARGE UC150 töltőberendezésből, ezek kimeneti teljesítményét összefogó kapcsolási kialakításból (switching matrix) és a megawatt-töltésre speciálisan kialakított diszpenzerből állt.

Ezzel a teljesítménnyel az e-kamionokban általában használt akkumulátorokat körülbelül 30 perc alatt, 20 százalékról 80 százalékra lehet tölteni.

Növekvő igény a zéró emissziós távolsági fuvarozási megoldások iránt

A nehéz haszongépjárművek felelősek az EU közúti közlekedéshez köthető, üvegházhatású-gázkibocsátásának több mint 25 százalékáért. Így a klímacélok elérése és az európai országok fosszilis importenergia-függőségének csökkentése érdekében az árufuvarozás elektrifikációját az uniós előírások több fronton is sürgetik. A cél, hogy a nehéz tehergépkocsik és a buszok CO2-kibocsátását 2040-re 90 százalékkal csökkentsék, 2035-re pedig már minden új városi busz zéró kibocsátású legyen.

Az e-haszonjárművek elterjedéséhez ugyanakkor az infrastruktúra-fejlesztés számos eleme szükséges Németországban is, ezekről fehér könyvet jelentett meg közösen a Siemens és a MAN.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Tovább

Ipar

Közös fejlesztést jelentett be a Siemens és a Mercedes-Benz

mercedes

Az energiarendszerről készített digitális ikrek a gyártervezés jövőjére is kihatnak

Komoly mérnöki feladatot könnyít meg a két vállalat közös fejlesztése: a villamosenergia-rendszerről készített digitális másolat segítségével felgyorsíthatóvá válik az autógyárak energiarendszerének megtervezése, modernizálása.

A Digital Energy Twint a Mercedes sindelfingeni üzemében tesztelték, ahol olyan adatokat kötöttek össze a virtuális térben, mint például az épületek berendezései, az energiatermelés, az időjárási adatok, a terhelési profilok. A megoldás a fizikai energiarendszert szimulálva ellenőrzi a javasolt tervezést, energiafelhasználási forgatókönyveket, és ajánlásokat ad a kívánt eredmények optimalizálására, ideértve az energiahatékonyságot és a kapcsolódó költségmegtakarítást, valamint a CO2 kibocsátás csökkentését.

Az új fejlesztés a Mercedes-Benz azon törekvését támogatja, hogy a saját tulajdonú gyártóhelyeit 2039-re 100 százalékban megújuló energiával tudja üzemeltetni.

„A Digital Energy Twin a válaszunk a sikeres vizualizálásra, elemzésre és optimalizálásra az energiahatékony építési folyamatok terén. Ezzel jobban megértjük a meglévő gyárépületeket, és okosépületekké alakíthatjuk őket. A technológiának köszönhetően előremutató szabványok kialakítását segítjük elő”

– mondta Arno van der Merwe, a Mercedes Benz gépjárművek termelési tervezésért felelős alelnöke.

A Siemens és a Mercedes-Benz 2021-ben kötött stratégiai partnerséget a fenntartható autóipari gyártás és a termelési módszerek digitalizációjának elősegítésére. A mostani közös fejlesztés átláthatóbb döntéshozatalt tesz lehetővé az autógyárak tervezésének korai szakaszában.

A digitális ikrek technológiája a Siemens portfóliójának kulcsfontosságú része, mely felhasználható az új termékek megtervezéséhez, valamint a vállalatok fenntarthatósági céljainak eléréséhez is. A müncheni központú vállalat nemrég jelentette be a Heinekennel közös projektjét, melynek keretében segíti a sörgyártó dekaborbonizációs törekvését, és várhatóan telephelyenként 15-20 százalékkal mérséklik a felhasznált energia mennyiségét, illetve 50 százalékkal csökkentik a CO2-kibocsátást.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Tovább

Ipar

Járatindítási gyakoriság és átfutási idő – hogyan működik egy precíziós rendszer?

dachser

Rugalmas és megbízható – a DACHSER ezt a két jelzőt használja legtöbbet a saját működése viszonylatában.

De miből ered ez a magabiztosság? Milyen rendszert működtet a vállalat annak érdekében, hogy ez a két szó valóban fedje a tevékenységüket? Mit jelent pontosan az, hogy naponta indulnak járatok Európa minden területére? DACHSER Tudástár sorozatunk első részében a járatindítási gyakoriság és az ún. lead time, vagyis átfutási idő irányából vizsgáljuk meg, hogyan működik egy logisztikai cég.

Amikor egy küldemény útjára indul, a feladónak általában egyszerű igényei vannak: épségben érkezzen meg az áru a célállomásra, a megadott időben teljesülön a szállítás, és mindezt lehetőleg kedvező áron. A háttérfolyamatok érthető módon általában kevésbé érdeklik – ez már a logisztikai cégek feladata, akik nem egy-egy küldeményt, hanem szállítmányok millióit kezelik rendszeresen. A logisztikai szolgáltató működése mégis hatással van arra, hogy miként teljesülnek az ügyfelek igényei, ezért most bepillantást engedünk ezekbe.

Járatindulás mindennap

A DACHSER Magyarországról minden nap indít járatokat európai hálózatába, és ezen keresztül Európa valamennyi országába. A menetrend minden nap fix: csakúgy, mint a repülőgépek és a légi közlekedés esetében, a gyűjtőszállítmányozás során a DACHSER is előre meghatározott időpontokban indítja útnak járatait meghatározott irányokba. Ezek a menetrendek mind a vállalat, mind az ügyfelek számára a tervezhetőséget és a megbízhatóságot garantálják. Ugyanúgy, mint a repülőgépeknél, a DACHSER-nél is a járat indítása előtt fél órával zárják a „kapukat”, azaz a teherautókat. A küldemény a megadott időben, percre pontosan indul és érkezik. Ez segíti a DACHSER-raktárakban a rakodási feladatok ütemezését, illetve a címzett vállalatoknál az áruk fogadására való felkészülést. A háttérben a gyűjtőszállítmányokról rendszerszintű szolgáltatások intelligens kombinációja gondoskodik.

A DACHSER-nél a naplementével sem áll meg az élet, sőt éjszaka kezdődik igazán a munka, hiszen késő délután és este indulnak a járatok. Az áru nem vár az átrakóraktárban, hanem pár órán belül útra kel úticélja felé. Portugáliától Finnországig bárhol lehet a rendeltetési helye, a hálózat lefedi valamennyi európai országot, sőt, Tunéziát, Marokkót, valamint Törökországot is A logisztikai gyakorlatban sokszor egy célállomásra hetente egyszer indítanak csak kamiont – például ha Portugáliába csak csütörtökönként, akkor a pénteken beérkező áru közel egy hetet várakozik, és ez az idő hozzáadódik a szállítási időhöz. A DACHSER esetében ilyen késedelem nem történik – a futamidő, vagyis amíg az áru valóban mozgásban van, és a teljes szállítás ideje megegyezik.

Egyértelmű, hogy ez a szállítási intenzitás áldásos hatással bír a logisztikában transit time-nak vagy lead time-nak nevezett átfutási időre. A küldemények háztól házig eljuttatását a szervezés ebben az esetben gyorsítja, nem pedig lassítja. A rövidebb szállítási idővel a cégek is jobban járnak. Árujukat minden nap feladhatják a Dachser hálózatában, amely gyorsabban ér célba, így korábban tudnak számlázni a vevő felé.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Tovább
Hirdetés Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés Hirdetés

Facebook

Hirdetés Hirdetés
Hirdetés Hirdetés

Friss