A Bridgestone zászlóshajójának tartott Blizzak LM005 téli gumiabroncs az elmúlt időszakban számos rangos díjat nyert elismert független európai szaklapok tesztjein. A brit Auto Express mellett a német auto motor und sport, az ACE Auto Club Europa, az Autozeitung, illetve az Auto Bild sportscars egyaránt a Bridgestone által 2019 elején forgalomba hozott abroncsot nyilvánította az általuk végzett téligumi-tesztek nyertesének.
Az Auto Express téliabroncs-tesztjén idén debütáló Blizzak LM005 100%-os összesített pontszámot kapott, amivel kilenc versenytársát utasította maga mögé, és elnyerte az „ideális abroncs a brit télhez” minősítést. A VW Golfon, 205/55R16 méretben történő tesztelés során az abroncs 11 kategória közül négyben első helyezést ért el: az egyenes vízre felúszás, a nedves felületen történő fékezés, a nedves felületen való kezelhetőség és a száraz úton történő fékezés kategóriájában. Az abroncs ezen kívül második lett a kanyarban történő vízre felúszás, a nedves felületen való kör kanyarodás és az utastéri zaj szempontjából.
Az auto motor und sport téli tesztjén a 225/50R17 méretben a BMW 3-as sorozattal tesztelt Bridgestone-abroncsot összességében a legjobbnak választották a nedves kategóriában, ezen belül kategóriájának legjobbja lett nedves felületen történő fékezésben és kezelhetőségben. Emellett az oldalirányú tapadás terén is a legjobb pontszámot szerezte. Az auto motor und sport kilenc másik abronccsal szemben a Blizzak LM005-öt a teszt összesített győztesének választotta, és „nagyon biztonságos, sokoldalú guminak” nyilvánította.
Az ACE Auto Club Europa 2020-as téli tesztjén szintén 225/50R17-es méretben és szintén BMW 3-as sorozattal tesztelték az abroncsot, és a német szaklap ugyancsak a Bridgestone termékét hozta ki a teszt győztesének, amely nyolc másik abroncs elől hozta el az elismerést. A legmagasabb összpontszámot kapta havas felületen, miután a legtöbb pontot gyűjtötte az összes havas teszten, és a legjobb lett nedves felületen való kezelhetőségben és fékezésben, valamint száraz felületen történő fékezésben. Így az egyetlen olyan gumi lett, amely a teszten „erősen ajánlott” minősítést kapott.
A Bridgestone téli gumiját a 205/55R16 méretben, VW Golf 8-on tesztelt 14 garnitúra közül az Autozeitung is összesített győztesként hozta ki. Ezzel megelőzte az új Goodyear UltraGrip 9+ és Maxxis Premitra Snow WP6 abroncsokat, illetve többek között olyan régóta piacon lévő termékeket, mint a Continental WinterContact TS 860. A Blizzak LM005 abroncsot a lap a „nagyon ajánlott” kategóriába helyezte, és „kiemelkedőnek” tekinti.
Az Auto Bild német autós szaklaphoz tartozó Auto Bild sportscars, amely a sportos, nagy presztizsű és tuningolt autókkal foglalkozik, szintén a Blizzak LM005 abroncsot választotta a téli teszt győztesének. A Bridgestone 11 másik márkát maga mögé utasító zászlóshajója a nedves felületen nyújtott teljesítményéért kapta ezt az elismerést. A VW Golf GTI-re szerelt 225/40R18-as gumik a következő kategóriákban nyerték el a legjobbnak járó elismeréseket: a legjobb összesített teljesítmény nedves felületen, a legjobb kezelhetőség nedves felületen és a legjobb oldalirányú teljesítmény nedves felületen.
Az Auto Bild a saját téli gumi tesztjén több mint 50 versenyző közül a második helyre sorolta a Bridgestone téli gumiját. Az abroncsot „példamutatónak” minősítették, mivel a legjobb eredményt érte el fékezőképességben mind nedves, mind havas felületen, a legjobbnak bizonyult nedves felületen történő fékezésben és az összesített nedves kategóriában. Ezen kívül az Auto Bild szaklap ALLRAD elnevezésű SUV magazinja által végzett SUV téli gumi teszten a Blizzak LM005 tíz abroncs közül a második lett – és szintén „példamutatónak” nyilvánították. Az abroncs a legjobb minősítést kapta száraz felületen való kezelhetőségben, az összesített száraz kategóriában, és legjobb lett nedves felületen történő fékezésben is.
Ezeket az elismeréseket azt követően kapta a Bridgestone terméke, hogy az ADAC, Európa legnagyobb autós szervezete a 2020-as téligumi-tesztjén vizsgált 15 garnitúra közül neki adta a legjobb minősítést. Az abroncs az AMS, az Auto Bild és a firmenauto 2019-es tesztjein is a legjobb értékeléseket kapta. Ugyanebben a tesztelési körben a Téli Gumi 2019/20 kategóriában az Auto Bild az „Az év gyártója” címet adta a Bridgestone-nak.
A Bridgestone a Blizzak LM005 abroncsot úgy alkotta meg, hogy a vezető számára nedves, havas és jeges felületen is optimális teljesítményt biztosítson. A téli útviszonyok között felmerülő kihívásokkal kapcsolatban 20 ezer európai járművezető bevonásával végzett kutatás alapján a Bridgestone szakemberei olyan abroncsot alkottak meg, amely nehéz körülmények között is kivételes kezelhetőséget, biztonságot és nyugalmat biztosít.
Az abroncs jelenleg 171 méretben kapható, 14” és 22” közötti tartományban. A 3PMSF (három hegycsúcs és hópehely) és az M+S (sár és hó) jelöléseknek köszönhetően minden európai téli szabálynak megfelel.
Az abroncs által nyert legújabb díjakról Emilio Tiberio, a Bridgestone EMIA operatív és technológiai vezetője így nyilatkozott: „A Blizzak LM005 minden idők egyik legsikeresebb Bridgestone-abroncsának bizonyult, és nem csak azért, mert jól beválik a közlekedésben, de a teszteken kapott elismerések alapján is. A díjak sora elsősorban annak köszönhető, hogy az iparágon belül mi fordítjuk a legtöbbet az abroncsok kutatására és fejlesztésére. Erre az abroncsra rengeteg munkát és figyelmet fordítottunk, mert csak így tud megoldást kínálni a téli autózás során felmerülő leggyakoribb és legégetőbb problémákra. Örömmel látjuk, hogy független tesztelési módszerek is elismerik és jutalmazzák ezeket a teljesítmény-jellemzőket.”
Rekordszezonra készülnek a futárszolgálatok karácsony előtt
Így készüljünk az ünnepi online-rohamra: Hasznos tippek, hogy minden rendelés időben célba érjen
Az ünnepi szezon közeledtével egyre többen böngészik a webáruházak kínálatát. A korábbi évek tapasztalatai alapján karácsony előtt többszörösére emelkedik a rendelések mennyisége, különösen a Black Friday-t követően. A futárszolgálatok is készülnek az év legforgalmasabb időszakára.
A Sameday futárszolgálat logisztikai menedzsere közölte, hogy a társaság bebiztosította a szezont.
„Megfelelő futárállománnyal, gépjárműflottával rendelkezünk, csomagautomatáink és Pick Pack Pontjaink már országosan elérhetőek.”
Bokodi Árpád a csomagok sikeres célba juttatása érdekében kiemelte a vásárlói tudatosságot, a pontos adatokat, és a csomagok gyors átvételét az automatákból:
Fontos, hogy a vásárlók mindig megbízható oldalról rendeljenek, az online piacterek esetében is fordítsanak kellő figyelmet az eladó személyére. Egyre több Magyarországon is a külföldi eladó, amelyek esetében sokkal hosszabb a szállítási idő, függetlenül a hazai szállítási szolgáltatók pontosságától. Gyakran akár 10-12 napig is eltart, mire megérkezik a csomag Magyarországra. Ha magyar webáruházból rendelnek, az nagyban gyorsíthatja a folyamatot, de ebben az esetben is célszerű időben leadni a rendelést.
A rendeléskor megadott adatok, mint a cím, irányítószám és telefonszám, legyenek pontosak, mert ezek alapvetően befolyásolják a kézbesítés sikerességét!
A Sameday egyik erőssége az országos lefedettségű csomagautomata-hálózat, jelenleg 1100 automata áll rendelkezésre. Fontos, hogy a vásárlók a rendelésüket mielőbb vegyék át az automatákból, ezzel is segítve minél több csomag átadásának a lehetőségét.
A Sameday logisztikai menedzsere beszámolt arról is, hogy lezárult a Sprinter Futárszolgálattal történt fúzió, amely komoly kihívásokat támasztott a szervezettel szemben, de a szezon kezdetére sikerült újból stabilizálódni.
„Egy rendkívül komplex projekten vagyunk túl, már az utolsó fázisnál járunk, kisebb finomítások vannak hátra, elsősorban az IT és a szolgáltatási területeken. A felvásárlási projekten belül számos összefésülni való elem volt, ami egy időigényes folyamat, sok mindent nem lehetett előre modellezni.”
– hangsúlyozta Bokodi Árpád.
„A cél, hogy a szezonra már minden szempontból megfelelő szolgáltatást tudjunk biztosítani a vásárlók és szerződött partnereink számára.”
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
A felelős gyalogos közlekedésért indított kampányt a HUMDA
A Széchenyi Egyetemi Csoporthoz tartozó HUMDA Magyar Mobilitás-fejlesztési Ügynökség Zrt. számos online felületen elindított közlekedésbiztonsági kampányának célja, hogy felhívja a gyalogosok figyelmét a körültekintőbb közlekedés fontosságára, különösen a gyalogátkelőhelyeken. A reklámfilm alkotói egy meghökkentő példán keresztül, kissé sokkoló módon mutatják be, hogy a zenehallgatást miért érdemes szüneteltetni az átkelés idejére egy-egy gyalogátkelőhelyen és kizárólag akkor szabad elindulni, ha zöldre vált a jelzőlámpa a gyalogosok számára.
Magyarországon minden évben csaknem 15 000 személyi sérüléssel járó közúti baleset történik. Gyakoriak azok az esetek, amikor a gyalogosok figyelmetlenül, a tilos jelzés ellenére kelnek át a gyalogátkelő helyeken. A HUMDA újabb kampánya felhívja a gyalogosok figyelmét, hogy miként kerülhetők el a gyalogátkelőhelyeken bekövetkezett balesetek a jövőben. Alapvető, hogy minden esetben be kell tartani a körültekintésre vonatkozó írott és íratlan szabályokat, akkor is, ha van külön közlekedési jelzőlámpa a gyalogosoknak és akkor is, ha nincs.
A videóban biztonságos körülmények között mutatjuk be, hogyan nézhet ki egy kritikus helyzet. A gyalogosok a fülhallgatójukon zenét hallgatnak, sőt néha az okostelefonjukat nézve sétálnak át a gyalogátkelőn. Ekkor egy általuk is hallható kürtszó harsan fel, mintha „dudálna” egy jármű. A felvételeken a kétségbeesett gyalogosok tekintete és ijedt viselkedése ilyenkor mindent elárul arról, hogy miért kell a közlekedés minden résztvevőjének körültekintően, a szabályokat betartva viselkednie.
– A HUMDA már több sikeres, nemzetközi elismeréseket bezsebelő közlekedésbiztonsági kampányt szervezett, az Ügynökség alapvető küldetése a közlekedésbiztonság színvonalának javítása. A szemléletformálási munkánk során már felhívtuk a figyelmet arra, hogy empátiával és együttműködéssel csökkenthető a közúti balesetek száma, sokat tettünk a hazai közlekedésbiztonsági helyzet és a közlekedési kultúra javítása érdekében, sőt kisgyermekeknek is készítettünk animációs kisfilmeket a szabályokról. Tapasztalataink szerint a sokkoló és meghökkentő reklámok rendkívül hatásosak, ezért is választottuk ezúttal is a figyelemfelhívás ezen formáját. A gyalogosok mellett természetesen a közlekedés minden résztvevőjének, az autósoknak, a motorosoknak, de a rollerrel vagy kerékpárral közlekedőknek is oda kell figyelniük minden esetben. Bízunk benne, hogy minél többen gondolkodnak el az üzeneteinken és biztonságosabbá tudjuk tenni hazánk gyalogátkelőhelyeit. Mindannyiunk felelőssége, hogy odafigyeljünk egymásra az utakon, hiszen minden pillanat számít – emelte ki Weingartner Balázs, a HUMDA Magyar Mobilitás-fejlesztési Ügynökség Zrt. igazgatóságának elnöke.
A HUMDA legújabb szemléletformáló kampányával a különböző közösségimédia-felületeken és videómegosztó oldalakon, YouTube-on, Facebookon, Instagramon és TikTokon lehet találkozni. Így érhető el, hogy minél több médiafogyasztóhoz és szinte minden korosztályhoz elérjenek az üzenetek. Az Ügynökség saját felületein is megtekinthető a videó.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
Rangos munkáltatói elismerésekkel díjazták a Lufthansa Systems Hungáriát
A Lufthansa Systems Hungária 2022 után immár második alkalommal nyerte el a Családbarát Vállalat címet, melyet a Három Királyfi, Három Királylány Alapítvány a munka és a magánélet egyensúlyát, valamint a munkavállalók fizikai és mentális egészségét támogató, családbarát intézkedéseket megvalósító munkahelyek részére ítél oda minden évben.
A vállalat emellett „Kreatív HR megoldások” és „Digitális wellbeing” kategóriákban megkapta a munkavállalói jóllét fizikai-, szellemi- és lelki aspektusait egyaránt vizsgáló beneFit Prize pályázat különdíjait is.
A munka és a magánélet egyensúlya kiemelt jelentőséggel bír a Lufthansa Systems Hungária vállalati kultúrájában, ezért az IT-cég mindent megtesz annak érdekében, hogy a munkavállalók a lehető leghatékonyabban, támogató légkörben, hibrid munkarendben végezhessék mindennapi feladataikat. Szemléletmódjának köszönhetően a cég 2022 után immár második alkalommal nyerte el a Családbarát Vállalat címet, mely pályázat fókuszában idén a munka-magánélet egyensúly újraértelmezése és a legjobb családbarát gyakorlatok elismerése állt.
A Lufthansa Systems Hungária budapesti és szegedi irodáiban immár több mint 800 magasan képzett IT szakembert foglalkoztató, légiipari szoftverek fejlesztésével és üzemeltetésével foglalkozó vállalat, amely kiemelt figyelmet fordít munkavállalói jóllétére. A cég nagy hangsúlyt helyez a gondoskodó és befogadó szervezeti kultúrára és a dolgozói wellbeing támogatására, ennek elősegítésére pedig számos jólléti intézkedést, juttatást kínál – köztük vállalati egészségbiztosítási csomagot, irodai masszázst, privát pszichológiai konzultációs lehetőséget, valamint sporteseményeken való céges részvételt, emellett egészségnapokat is szervez munkavállalói számára.
A beneFit Prize az első olyan átfogó pályázat Magyarországon, amely a munkavállalói jóllét fizikai-, szellemi- és lelki aspektusait egyaránt vizsgálja, figyelembe véve a környezeti és szociális hatásokat is. A pályázaton a Lufthansa Systems Hungária két különdíjat is elnyert „Kreatív HR megoldások” és „Digitális wellbeing” kategóriákban.
„Kiemelt figyelmet fordítunk arra, hogy támogató vállalati kultúrát és inspiráló munkakörnyezetet biztosítsunk kollégáink számára, éppen ezért vagyunk nagyon büszkék az újabb munkáltatói elismerésekre. Legyen szó szakmai fejlődésről, a vezetői kultúránkról, a rugalmas, családbarát hibrid munkarendről, a széles körű juttatási csomagról, vagy a csapatépítést, szakmai fejlődést, illetve egészségmegőrzést szolgáló rendezvényekről, nagy hangsúlyt fektetünk a munka-magánélet egyensúlyra, illetve kollégáink jóllétére”
– hívta fel a figyelmet Turcsikné Gáspár Georgina, a Lufthansa Systems Hungária HR vezetője.
A Lufthansa Systems Hungária a fentiek mellett idén tavasszal további két rangos employer branding elismerést is elnyert: a Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara (DUIHK) „Megbízható Munkaadó 2024/26” díját, illetve a Randstad Hungary 2024-es Employer Brand kutatásán a „Legvonzóbb Munkaadó – IT kategória” címet.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!