Connect with us

Mozgásban

Így lesz valódi élmény a kerékpározás!

mio

Vidd magaddal az útra a Mio Cyclo™ Discover navigáció modelljeit is!

A biciklizés sosem megy ki a divatból. Sőt, most éli csak igazán reneszánszát! Egyedül vagy társaságban, városban vagy vidéken, bárhol és bármikor nyeregbe pattanhatunk és élvezhetjük a kerékpározás előnyeit. A tekerés nem csak az egészségünkre és lelkünkre hat kedvezően, hanem a baráti, családi kapcsolatainkat is erősíti, ha közösen vágunk neki a kalandnak. Az élményt pedig tovább fokozhatjuk, ha a Mio Cyclo™ Discover kerékpáros navigáció modelljeit is bevesszük a buliba.

Erősít, fogyaszt, feltölt

Mint minden mozgás, a biciklizés is jó hatással van a szervezetre. Nem kell élsportolónak lenni, már egy kis tekerés is felpezsdíti a vérkeringést, ami által javul a szervezet oxigénellátása. Kerekezés közben nő a légzés- és pulzusszám, emelkedik a vérnyomás, mindez hosszú távon erősíti a szív- és érrendszert.

A lábizmok mellett a felsőtest, a kar izmai is dolgoznak, egy hosszabb túra után könnyen előfordulhat, hogy másnap kiterjedt izomlázzal ébredünk. Aki pedig minden nap kétkeréken közlekedik, arról a felesleges kilók is gyorsan leolvadnak.

A test mellett pedig a lélek is gyógyul kerékpározás közben. A friss levegőn való mozgás boldogsághormont termel, ezáltal javítja a kedélyállapotot, és elűzi a stresszt. Az út mentén felbukkanó látnivalók új ismeretekkel és élményekkel gazdagítanak, a barátokkal, családdal eltöltött szabadidő vidámságot hoz életünkbe. Mindezekhez pedig tökéletes partnerként társulnak a Cyclo™ Discover kerékpáros navigáció legújabb modelljei.

Semmiről sem maradunk le

A Cyclo™ Discover kerékpáros navigációkkal elérhetjük a teljes európai biciklis és túraútvonal hálózatot, emellett a MioShare™ felületen keresztül gyorsan és könnyen szinkronizálhatjuk a STRAVA, Komoot és RouteYou kerékpáros és túraútvonal-tervezőkkel is. Ha megterveztük, merre fogunk haladni, akkor az irányt biztosan nem fogjuk útközben sem eltéveszteni, hiszen a Cyclo™ Discover navigációja minden irányváltás előtt hanggal figyelmeztet.

Ha pedig pihenőre vágyunk, akkor olyan pontnál érdemes megállni, amelyet a NeverMiss™ funkció jelez. Ilyenkor egy QR kód jelenik meg a navigáció kijelzőjén, amelyet a mobillal beszkennelve „fejthetünk meg”, és olvashatjuk el az adott látnivalóról szóló információkat. Sőt, mi magunk is bővíthetjük a listát, és a korábban megtett útvonalra feltölthetjük például, ha valahol ettünk egy finom lángost vagy láttunk egy gyönyörű épületet. Ez az infó jól jöhet majd azoknak is, akik esetleg ugyanezen az útvonalon fognak a következő túrájukon haladni.

Izgalmas játék lesz így a biciklizés

Ha kedvet kapunk egy kis biciklizéshez, de nem tudjuk, merre induljunk el, akkor a Cyclo™ Discover Connect és Pal modelljei azonnal a segítségünkre sietnek. A SupriseMe™ funkcióba írjuk be, hogy hány kilométert vagy hány percet szeretnénk kerekezni, és a navigáció máris feldob három lehetséges útvonalat. Csak rajtunk múlik, melyiket választjuk. A Cyclo™ Discover Pal készülék pedig a WeJoin™ funkciónak köszönhetően azt is lehetővé teszi, hogy meghívjunk másokat a közös tekerésre, vagy megosszuk egymással ezt az útvonalat, és mindannyian élőben lássuk, ki merre jár éppen. Ehhez elég, ha csak egy valakinek van Cyclo™ Discover Pal eszköze, a többiek a mobilon futó MioShare™ alkalmazáson keresztül tudják követni a csapat mozgását. Ez nemcsak jó móka, hanem hasznos is tud lenni, ha valaki esetleg letérne a közös útról és eltévedne.

Mindig kapcsolatban

Attól sem kell tartanunk, ha elkap egy zápor, hiszen ezek a készülékek vízállóak. Így akár esőben tekerve is elolvashatjuk üzeneteinket a navigáció kijelzőjén, amelyek például Messengeren, WhatsAppon, vagy Twitteren érkeztek. Hogyan lehetséges ez? Úgy, hogy a Cyclo™ Discover navigáció modelljeiben beépített Bluetooth és WIFI található, hogy kerékpározás közben is folyamatosan kapcsolatban maradhassunk szeretteinkkel.

A készülék mindig szem előtt van, hiszen egyszerűen és könnyen rögzíthető a kormányra. A Cyclo™ Disover modelljeinek menürendszere jól átlátható, érintőképernyős kijelzőjükön keresztül gyorsan tudunk bennük navigálni. Bármikor megnézhetjük például, hogy mennyit tekertünk, milyen gyorsan bicikliztünk, milyen útszakaszok várnak még ránk, de ezeken kívül számos egyéb hasznos információt is elérhetünk még a navigációban, ami a jó minőségű akkumulátornak köszönhetően akár 17 órán át hű társunk lehet az élményekkel teli kerékpározás közben.

Mozgásban

GreenGo: Még közelebb a repülőtérhez – új zóna nyílt a terminál mellett

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek.

Ez mostantól a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér 2. Termináljának bejáratától mindössze 4-5 perc sétára található Holiday Parkolóban is lehetséges, így az utazóknak mindkét irányban gyors és kiszámítható megoldás áll rendelkezésére.

A GreenGo évek óta kínál megoldást a repülőtérre való kijutásra: a vecsési Airport Hotel parkolójában kialakított zónából ingyenes transzferbuszokkal érhető el a terminál bejárata. Az ezt kiegészítő, újonnan nyíló, 15 GreenGo-t befogadni képes dedikált parkoló rész – a GreenGo applikációjában Reptéri Terminál Zónaként jelölt terület – pedig jelzi, hogy a carsharing szolgáltató folytatja elköteleződését a fenntartható városi mobilitás iránt, melynek része a repülőtérre való kényelmes, kiszámítható kijutás is. A repülőtéri transzfermegoldások globálisan is egyre inkább a kényelemre, a fenntarthatóságra és a multimodális közlekedésre összpontosítanak, amiknek mára komoly része az autómegosztás.

Növekvő igény, biztos elérés
A GreenGo eddigi repülőtéri szolgáltatását használók éves szintű 25-30%-os bővülése folyamatosan erősödő igényt jelez az autómegosztás által kínált költséghatékony és rugalmas alternatívára. Azoknak az utazóknak, akik garantált GreenGo elérhetőséget szeretnének mind Budapesten, mind a repülőtéren, a Comfort szolgáltatás kínál megoldást: az előre rendelés biztosítja, hogy mindig rendelkezésre álljon egy autó – akár induláskor, akár érkezéskor.

Árak és elérhetőségek
A Holiday Parkolóban található GreenGo Reptéri Terminál Zónában a bérlés indításának és zárásának folyamata a megszokott, a díjcsomagokhoz tartozó díjakon felül az alábbi felárral számolhatnak az utasok:

  • Repülőtérre induláskor: Green Premium díjcsomagban 2 490 Ft, a többi díjcsomagban 3 190 Ft
  • Repülőtérről induláskor: Green Premium díjcsomagban 990 Ft, a többi díjcsomagban 1 680 Ft

További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading

Mozgásban

Rekordszezonra készülnek a futárszolgálatok karácsony előtt

Így készüljünk az ünnepi online-rohamra: Hasznos tippek, hogy minden rendelés időben célba érjen

Az ünnepi szezon közeledtével egyre többen böngészik a webáruházak kínálatát. A korábbi évek tapasztalatai alapján karácsony előtt többszörösére emelkedik a rendelések mennyisége, különösen a Black Friday-t követően. A futárszolgálatok is készülnek az év legforgalmasabb időszakára.

A Sameday futárszolgálat logisztikai menedzsere közölte, hogy a társaság bebiztosította a szezont.

„Megfelelő futárállománnyal, gépjárműflottával rendelkezünk, csomagautomatáink és Pick Pack Pontjaink már országosan elérhetőek.”

Bokodi Árpád a csomagok sikeres célba juttatása érdekében kiemelte a vásárlói tudatosságot, a pontos adatokat, és a csomagok gyors átvételét az automatákból:

  • Fontos, hogy a vásárlók mindig megbízható oldalról rendeljenek, az online piacterek esetében is fordítsanak kellő figyelmet az eladó személyére. Egyre több Magyarországon is a külföldi eladó, amelyek esetében sokkal hosszabb a szállítási idő, függetlenül a hazai szállítási szolgáltatók pontosságától. Gyakran akár 10-12 napig is eltart, mire megérkezik a csomag Magyarországra. Ha magyar webáruházból rendelnek, az nagyban gyorsíthatja a folyamatot, de ebben az esetben is célszerű időben leadni a rendelést.

  • A rendeléskor megadott adatok, mint a cím, irányítószám és telefonszám, legyenek pontosak, mert ezek alapvetően befolyásolják a kézbesítés sikerességét!

  • A Sameday egyik erőssége az országos lefedettségű csomagautomata-hálózat, jelenleg 1100 automata áll rendelkezésre. Fontos, hogy a vásárlók a rendelésüket mielőbb vegyék át az automatákból, ezzel is segítve minél több csomag átadásának a lehetőségét.

A Sameday logisztikai menedzsere beszámolt arról is, hogy lezárult a Sprinter Futárszolgálattal történt fúzió, amely komoly kihívásokat támasztott a szervezettel szemben, de a szezon kezdetére sikerült újból stabilizálódni.

„Egy rendkívül komplex projekten vagyunk túl, már az utolsó fázisnál járunk, kisebb finomítások vannak hátra, elsősorban az IT és a szolgáltatási területeken. A felvásárlási projekten belül számos összefésülni való elem volt, ami egy időigényes folyamat, sok mindent nem lehetett előre modellezni.”

– hangsúlyozta Bokodi Árpád.

„A cél, hogy a szezonra már minden szempontból megfelelő szolgáltatást tudjunk biztosítani a vásárlók és szerződött partnereink számára.”


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading

Mozgásban

A felelős gyalogos közlekedésért indított kampányt a HUMDA

A Széchenyi Egyetemi Csoporthoz tartozó HUMDA Magyar Mobilitás-fejlesztési Ügynökség Zrt. számos online felületen elindított közlekedésbiztonsági kampányának célja, hogy felhívja a gyalogosok figyelmét a körültekintőbb közlekedés fontosságára, különösen a gyalogátkelőhelyeken. A reklámfilm alkotói egy meghökkentő példán keresztül, kissé sokkoló módon mutatják be, hogy a zenehallgatást miért érdemes szüneteltetni az átkelés idejére egy-egy gyalogátkelőhelyen és kizárólag akkor szabad elindulni, ha zöldre vált a jelzőlámpa a gyalogosok számára.

Magyarországon minden évben csaknem 15 000 személyi sérüléssel járó közúti baleset történik. Gyakoriak azok az esetek, amikor a gyalogosok figyelmetlenül, a tilos jelzés ellenére kelnek át a gyalogátkelő helyeken. A HUMDA újabb kampánya felhívja a gyalogosok figyelmét, hogy miként kerülhetők el a gyalogátkelőhelyeken bekövetkezett balesetek a jövőben. Alapvető, hogy minden esetben be kell tartani a körültekintésre vonatkozó írott és íratlan szabályokat, akkor is, ha van külön közlekedési jelzőlámpa a gyalogosoknak és akkor is, ha nincs.

A videóban biztonságos körülmények között mutatjuk be, hogyan nézhet ki egy kritikus helyzet. A gyalogosok a fülhallgatójukon zenét hallgatnak, sőt néha az okostelefonjukat nézve sétálnak át a gyalogátkelőn. Ekkor egy általuk is hallható kürtszó harsan fel, mintha „dudálna” egy jármű. A felvételeken a kétségbeesett gyalogosok tekintete és ijedt viselkedése ilyenkor mindent elárul arról, hogy miért kell a közlekedés minden résztvevőjének körültekintően, a szabályokat betartva viselkednie.

– A HUMDA már több sikeres, nemzetközi elismeréseket bezsebelő közlekedésbiztonsági kampányt szervezett, az Ügynökség alapvető küldetése a közlekedésbiztonság színvonalának javítása. A szemléletformálási munkánk során már felhívtuk a figyelmet arra, hogy empátiával és együttműködéssel csökkenthető a közúti balesetek száma, sokat tettünk a hazai közlekedésbiztonsági helyzet és a közlekedési kultúra javítása érdekében, sőt kisgyermekeknek is készítettünk animációs kisfilmeket a szabályokról. Tapasztalataink szerint a sokkoló és meghökkentő reklámok rendkívül hatásosak, ezért is választottuk ezúttal is a figyelemfelhívás ezen formáját. A gyalogosok mellett természetesen a közlekedés minden résztvevőjének, az autósoknak, a motorosoknak, de a rollerrel vagy kerékpárral közlekedőknek is oda kell figyelniük minden esetben. Bízunk benne, hogy minél többen gondolkodnak el az üzeneteinken és biztonságosabbá tudjuk tenni hazánk gyalogátkelőhelyeit. Mindannyiunk felelőssége, hogy odafigyeljünk egymásra az utakon, hiszen minden pillanat számít – emelte ki Weingartner Balázs, a HUMDA Magyar Mobilitás-fejlesztési Ügynökség Zrt. igazgatóságának elnöke.

A HUMDA legújabb szemléletformáló kampányával a különböző közösségimédia-felületeken és videómegosztó oldalakon, YouTube-on, Facebookon, Instagramon és TikTokon lehet találkozni. Így érhető el, hogy minél több médiafogyasztóhoz és szinte minden korosztályhoz elérjenek az üzenetek. Az Ügynökség saját felületein is megtekinthető a videó.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement
Advertisement Hirdetés

Facebook

Advertisement Hirdetés
Advertisement Hirdetés

Ajánljuk

Friss