Connect with us

Mozgásban

Rangos munkáltatói elismerésekkel díjazták a Lufthansa Systems Hungáriát

A Lufthansa Systems Hungária 2022 után immár második alkalommal nyerte el a Családbarát Vállalat címet, melyet a Három Királyfi, Három Királylány Alapítvány a munka és a magánélet egyensúlyát, valamint a munkavállalók fizikai és mentális egészségét támogató, családbarát intézkedéseket megvalósító munkahelyek részére ítél oda minden évben.

A vállalat emellett „Kreatív HR megoldások” és „Digitális wellbeing” kategóriákban megkapta a munkavállalói jóllét fizikai-, szellemi- és lelki aspektusait egyaránt vizsgáló beneFit Prize pályázat különdíjait is.

A munka és a magánélet egyensúlya kiemelt jelentőséggel bír a Lufthansa Systems Hungária vállalati kultúrájában, ezért az IT-cég mindent megtesz annak érdekében, hogy a munkavállalók a lehető leghatékonyabban, támogató légkörben, hibrid munkarendben végezhessék mindennapi feladataikat. Szemléletmódjának köszönhetően a cég 2022 után immár második alkalommal nyerte el a Családbarát Vállalat címet, mely pályázat fókuszában idén a munka-magánélet egyensúly újraértelmezése és a legjobb családbarát gyakorlatok elismerése állt.

A Lufthansa Systems Hungária budapesti és szegedi irodáiban immár több mint 800 magasan képzett IT szakembert foglalkoztató, légiipari szoftverek fejlesztésével és üzemeltetésével foglalkozó vállalat, amely kiemelt figyelmet fordít munkavállalói jóllétére. A cég nagy hangsúlyt helyez a gondoskodó és befogadó szervezeti kultúrára és a dolgozói wellbeing támogatására, ennek elősegítésére pedig számos jólléti intézkedést, juttatást kínál – köztük vállalati egészségbiztosítási csomagot, irodai masszázst, privát pszichológiai konzultációs lehetőséget, valamint sporteseményeken való céges részvételt, emellett egészségnapokat is szervez munkavállalói számára.

A beneFit Prize az első olyan átfogó pályázat Magyarországon, amely a munkavállalói jóllét fizikai-, szellemi- és lelki aspektusait egyaránt vizsgálja, figyelembe véve a környezeti és szociális hatásokat is. A pályázaton a Lufthansa Systems Hungária két különdíjat is elnyert „Kreatív HR megoldások” és „Digitális wellbeing” kategóriákban.

„Kiemelt figyelmet fordítunk arra, hogy támogató vállalati kultúrát és inspiráló munkakörnyezetet biztosítsunk kollégáink számára, éppen ezért vagyunk nagyon büszkék az újabb munkáltatói elismerésekre. Legyen szó szakmai fejlődésről, a vezetői kultúránkról, a rugalmas, családbarát hibrid munkarendről, a széles körű juttatási csomagról, vagy a csapatépítést, szakmai fejlődést, illetve egészségmegőrzést szolgáló rendezvényekről, nagy hangsúlyt fektetünk a munka-magánélet egyensúlyra, illetve kollégáink jóllétére”

– hívta fel a figyelmet Turcsikné Gáspár Georgina, a Lufthansa Systems Hungária HR vezetője.

A Lufthansa Systems Hungária a fentiek mellett idén tavasszal további két rangos employer branding elismerést is elnyert: a Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara (DUIHK) „Megbízható Munkaadó 2024/26” díját, illetve a Randstad Hungary 2024-es Employer Brand kutatásán a „Legvonzóbb Munkaadó – IT kategória” címet.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Mozgásban

A tartalom az új státuszszimbólum

omoda

A megfontolt, tudatos vásárlók számára a minőség fontosabb, mint a márkanév. Ezt a progresszív szemléletet lovagolják meg a kínai autógyártók, amelyek a patinás múlt helyett a legújabb technológiát kínálják, modern dizájnba és nagyvonalú garanciába csomagolva. Ennek a trendnek kiváló példája az OMODA 5 kompakt szabadidőjármű.

 Az autóipar történetében sokan, sokszor próbálkoztak már azzal, hogy megfizethető járművet építsenek. Több ilyen kísérlet is sikeresnek bizonyult, a titok mindössze annyi volt, hogy a vásárlóknak valamiről le kellett mondaniuk. Ez korábban lehetett a minőség, a dizájn, vagy a felszereltség, az így megvalósult járművek azonban kivétel nélkül csalódást okoztak a használat során.

Vadonatúj receptet követ azonban az OMODA 5, amely egyetlen érdemi téren sem enged a színvonalból. Ötcsillagos Euro NCAP eredményével – amelyet a közelmúltba hamarosan Magyarországon is kapható, elektromos OMODA5 EV szintén elnyert –, valamint hétéves gyári garanciájával a biztonság és a megbízhatóság terén egyaránt az autópiac élmezőnyébe pozícionálja magát. Nagyteljesítményű benzinmotorjával és alapáron kínált automata sebességváltójával kényelmes mindennapi használhatóságot és kedvező üzemben tartási költségeket kínál. Látványos formaterve fiatalos és sportos, alapfelszereltsége pedig olyan gazdag, amellyel a legigényesebb ügyfeleket is leveszi a lábáról.

omoda

A kényelemről már az alapmodell fűthető és szellőztethető, motorosan állítható első ülésekkel, hétfokozatú, duplakuplungos automata sebességváltóval, kulcs nélküli nyitási és indítási rendszerrel, hátsó üléssori szellőző rostélyokkal, a kartámaszban kialakított, hűthető tárolóval, távvezérelhető motor- és klímaindítással gondoskodik, a gazdagabb felszereltségű csúcsmodell pedig ezekhez elektromos napfénytetőt, motoros nyitású csomagtérajtót, PM 2.5 részecskeszűrős, kétzónás klímaberendezést és fűthető kormányt társít. A szórakoztatás terén teljes körű okostelefon-integráció, 6 vagy 8 hangszórós audiorendszer, hangvezérelt infotainment rendszer, mindkét üléssoron USB töltőaljzatok, valamint elöl vezeték nélküli okostelefontöltő-rendszer támogatja az utasokat. A stílusról két oldalt kivezetett kipufogók, többszínű hangulatvilágítás, robusztus lökhárító védőbetétek, cápauszony-antenna, hátsó légterelő, valamint 18 colos, kéttónusú könnyűfém keréktárcsák gondoskodnak. Kiviteltől függően piros külső dekorelemek, valamint kontrasztos (kétszínű) karosszéria-fényezés is rendelhető.

A legfontosabb szempontot nem véletlenül hagytuk a felsorolás végére, a biztonságot: alapfelszereltségű utas- és gyalogosvédelmi arzenálja a kategória abszolút élvonalába emeli az OMODA 5 szabadidőjárművet. Hosszú volna minden tételt felsorolni, így csak mutatóba, a legizgalmasabbakból válogattunk. A hét légzsák között megtalálható az első ülések közötti központi légzsák, amely az elöl utazók fejének összekoccanását előzi meg. Kamerából, kiviteltől függően, tolatást támogató vagy az autó teljes környezetét 360 fokban figyelő panorámarendszert kapunk, az autó figyelmeztet, ha olyankor szeretnénk kiszállni, amikor kerékpáros vagy más jármű közelít hátulról (tudta, hogy ez az egyik leggyakoribb baleseti típus, amelyben a biciklisek súlyos sérüléseket szenvednek?), a fényszóró pedig automatikusan vált át tompított világításra, így megakadályozva a szemből jövők elvakítását.  Emellett tucatnyi olyan fejlett, kamera és/vagy radar alapú vezetőtámogató funkció található a fedélzeten, amelyek minden elképzelhető helyzetben megelőzik, vagy ha erre már nincs lehetőség, vészhelyzeti manőverrel elkerülik a veszélyes szituációkat. Az autó közvetlen és távolabbi környezetét felügyelő szenzorok, a fejlett számítógépes vezérlésnek köszönhetően, minden kritikus szituációra tudnak megnyugtató megoldást nyújtani, így a vezető mindvégig biztonságban tudhatja utasait és stresszmentesen, kipihenten érheti el úti célját.

A legszebb pedig az egészben, hogy az OMODA 5 teljes körű vezetőtámogató biztonsági csomagja révén már most teljesíti azokat a törvényi előírásokat, amelyek a közeljövőben lépnek hatályba Európában. Mindezek a kijelentések igazak a Magyarországon 2025-ben debütáló elektromos OMODA5 EV változatra is, amely a közelmúltban szintén 5 csillagos minősítést kaphatott az Euro NCAP tesztjén. Nem egyszerűen biztonságos autóról beszélünk tehát, hanem az elvárásokat meghaladó koncepcióról. Az európai piac pedig jó úton halad abba az irányba, hogy ezeknek a kézzelfogható értékeknek legalább akkora legyen a presztízse legyen, mint a régió nagy történelemmel rendelkező autógyártóinak.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading

Mozgásban

GreenGo: Még közelebb a repülőtérhez – új zóna nyílt a terminál mellett

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek.

Ez mostantól a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér 2. Termináljának bejáratától mindössze 4-5 perc sétára található Holiday Parkolóban is lehetséges, így az utazóknak mindkét irányban gyors és kiszámítható megoldás áll rendelkezésére.

A GreenGo évek óta kínál megoldást a repülőtérre való kijutásra: a vecsési Airport Hotel parkolójában kialakított zónából ingyenes transzferbuszokkal érhető el a terminál bejárata. Az ezt kiegészítő, újonnan nyíló, 15 GreenGo-t befogadni képes dedikált parkoló rész – a GreenGo applikációjában Reptéri Terminál Zónaként jelölt terület – pedig jelzi, hogy a carsharing szolgáltató folytatja elköteleződését a fenntartható városi mobilitás iránt, melynek része a repülőtérre való kényelmes, kiszámítható kijutás is. A repülőtéri transzfermegoldások globálisan is egyre inkább a kényelemre, a fenntarthatóságra és a multimodális közlekedésre összpontosítanak, amiknek mára komoly része az autómegosztás.

Növekvő igény, biztos elérés
A GreenGo eddigi repülőtéri szolgáltatását használók éves szintű 25-30%-os bővülése folyamatosan erősödő igényt jelez az autómegosztás által kínált költséghatékony és rugalmas alternatívára. Azoknak az utazóknak, akik garantált GreenGo elérhetőséget szeretnének mind Budapesten, mind a repülőtéren, a Comfort szolgáltatás kínál megoldást: az előre rendelés biztosítja, hogy mindig rendelkezésre álljon egy autó – akár induláskor, akár érkezéskor.

Árak és elérhetőségek
A Holiday Parkolóban található GreenGo Reptéri Terminál Zónában a bérlés indításának és zárásának folyamata a megszokott, a díjcsomagokhoz tartozó díjakon felül az alábbi felárral számolhatnak az utasok:

  • Repülőtérre induláskor: Green Premium díjcsomagban 2 490 Ft, a többi díjcsomagban 3 190 Ft
  • Repülőtérről induláskor: Green Premium díjcsomagban 990 Ft, a többi díjcsomagban 1 680 Ft

További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading

Mozgásban

Rekordszezonra készülnek a futárszolgálatok karácsony előtt

Így készüljünk az ünnepi online-rohamra: Hasznos tippek, hogy minden rendelés időben célba érjen

Az ünnepi szezon közeledtével egyre többen böngészik a webáruházak kínálatát. A korábbi évek tapasztalatai alapján karácsony előtt többszörösére emelkedik a rendelések mennyisége, különösen a Black Friday-t követően. A futárszolgálatok is készülnek az év legforgalmasabb időszakára.

A Sameday futárszolgálat logisztikai menedzsere közölte, hogy a társaság bebiztosította a szezont.

„Megfelelő futárállománnyal, gépjárműflottával rendelkezünk, csomagautomatáink és Pick Pack Pontjaink már országosan elérhetőek.”

Bokodi Árpád a csomagok sikeres célba juttatása érdekében kiemelte a vásárlói tudatosságot, a pontos adatokat, és a csomagok gyors átvételét az automatákból:

  • Fontos, hogy a vásárlók mindig megbízható oldalról rendeljenek, az online piacterek esetében is fordítsanak kellő figyelmet az eladó személyére. Egyre több Magyarországon is a külföldi eladó, amelyek esetében sokkal hosszabb a szállítási idő, függetlenül a hazai szállítási szolgáltatók pontosságától. Gyakran akár 10-12 napig is eltart, mire megérkezik a csomag Magyarországra. Ha magyar webáruházból rendelnek, az nagyban gyorsíthatja a folyamatot, de ebben az esetben is célszerű időben leadni a rendelést.

  • A rendeléskor megadott adatok, mint a cím, irányítószám és telefonszám, legyenek pontosak, mert ezek alapvetően befolyásolják a kézbesítés sikerességét!

  • A Sameday egyik erőssége az országos lefedettségű csomagautomata-hálózat, jelenleg 1100 automata áll rendelkezésre. Fontos, hogy a vásárlók a rendelésüket mielőbb vegyék át az automatákból, ezzel is segítve minél több csomag átadásának a lehetőségét.

A Sameday logisztikai menedzsere beszámolt arról is, hogy lezárult a Sprinter Futárszolgálattal történt fúzió, amely komoly kihívásokat támasztott a szervezettel szemben, de a szezon kezdetére sikerült újból stabilizálódni.

„Egy rendkívül komplex projekten vagyunk túl, már az utolsó fázisnál járunk, kisebb finomítások vannak hátra, elsősorban az IT és a szolgáltatási területeken. A felvásárlási projekten belül számos összefésülni való elem volt, ami egy időigényes folyamat, sok mindent nem lehetett előre modellezni.”

– hangsúlyozta Bokodi Árpád.

„A cél, hogy a szezonra már minden szempontból megfelelő szolgáltatást tudjunk biztosítani a vásárlók és szerződött partnereink számára.”


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement
Advertisement Hirdetés

Facebook

Advertisement Hirdetés
Advertisement Hirdetés

Ajánljuk

Friss