A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek.
Ez mostantól a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér 2. Termináljának bejáratától mindössze 4-5 perc sétára található Holiday Parkolóban is lehetséges, így az utazóknak mindkét irányban gyors és kiszámítható megoldás áll rendelkezésére.
A GreenGo évek óta kínál megoldást a repülőtérre való kijutásra: a vecsési Airport Hotel parkolójában kialakított zónából ingyenes transzferbuszokkal érhető el a terminál bejárata. Az ezt kiegészítő, újonnan nyíló, 15 GreenGo-t befogadni képes dedikált parkoló rész – a GreenGo applikációjában Reptéri Terminál Zónaként jelölt terület – pedig jelzi, hogy a carsharing szolgáltató folytatja elköteleződését a fenntartható városi mobilitás iránt, melynek része a repülőtérre való kényelmes, kiszámítható kijutás is. A repülőtéri transzfermegoldások globálisan is egyre inkább a kényelemre, a fenntarthatóságra és a multimodális közlekedésre összpontosítanak, amiknek mára komoly része az autómegosztás.
Növekvő igény, biztos elérés
A GreenGo eddigi repülőtéri szolgáltatását használók éves szintű 25-30%-os bővülése folyamatosan erősödő igényt jelez az autómegosztás által kínált költséghatékony és rugalmas alternatívára. Azoknak az utazóknak, akik garantált GreenGo elérhetőséget szeretnének mind Budapesten, mind a repülőtéren, a Comfort szolgáltatás kínál megoldást: az előre rendelés biztosítja, hogy mindig rendelkezésre álljon egy autó – akár induláskor, akár érkezéskor.
Árak és elérhetőségek
A Holiday Parkolóban található GreenGo Reptéri Terminál Zónában a bérlés indításának és zárásának folyamata a megszokott, a díjcsomagokhoz tartozó díjakon felül az alábbi felárral számolhatnak az utasok:
Repülőtérre induláskor: Green Premium díjcsomagban 2 490 Ft, a többi díjcsomagban 3 190 Ft
Repülőtérről induláskor: Green Premium díjcsomagban 990 Ft, a többi díjcsomagban 1 680 Ft
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
A megfontolt, tudatos vásárlók számára a minőség fontosabb, mint a márkanév. Ezt a progresszív szemléletet lovagolják meg a kínai autógyártók, amelyek a patinás múlt helyett a legújabb technológiát kínálják, modern dizájnba és nagyvonalú garanciába csomagolva. Ennek a trendnek kiváló példája az OMODA 5 kompakt szabadidőjármű.
Az autóipar történetében sokan, sokszor próbálkoztak már azzal, hogy megfizethető járművet építsenek. Több ilyen kísérlet is sikeresnek bizonyult, a titok mindössze annyi volt, hogy a vásárlóknak valamiről le kellett mondaniuk. Ez korábban lehetett a minőség, a dizájn, vagy a felszereltség, az így megvalósult járművek azonban kivétel nélkül csalódást okoztak a használat során.
Vadonatúj receptet követ azonban az OMODA 5, amely egyetlen érdemi téren sem enged a színvonalból. Ötcsillagos Euro NCAP eredményével – amelyet a közelmúltba hamarosan Magyarországon is kapható, elektromos OMODA5 EV szintén elnyert –, valamint hétéves gyári garanciájával a biztonság és a megbízhatóság terén egyaránt az autópiac élmezőnyébe pozícionálja magát. Nagyteljesítményű benzinmotorjával és alapáron kínált automata sebességváltójával kényelmes mindennapi használhatóságot és kedvező üzemben tartási költségeket kínál. Látványos formaterve fiatalos és sportos, alapfelszereltsége pedig olyan gazdag, amellyel a legigényesebb ügyfeleket is leveszi a lábáról.
A kényelemről már az alapmodell fűthető és szellőztethető, motorosan állítható első ülésekkel, hétfokozatú, duplakuplungos automata sebességváltóval, kulcs nélküli nyitási és indítási rendszerrel, hátsó üléssori szellőző rostélyokkal, a kartámaszban kialakított, hűthető tárolóval, távvezérelhető motor- és klímaindítással gondoskodik, a gazdagabb felszereltségű csúcsmodell pedig ezekhez elektromos napfénytetőt, motoros nyitású csomagtérajtót, PM 2.5 részecskeszűrős, kétzónás klímaberendezést és fűthető kormányt társít. A szórakoztatás terén teljes körű okostelefon-integráció, 6 vagy 8 hangszórós audiorendszer, hangvezérelt infotainment rendszer, mindkét üléssoron USB töltőaljzatok, valamint elöl vezeték nélküli okostelefontöltő-rendszer támogatja az utasokat. A stílusról két oldalt kivezetett kipufogók, többszínű hangulatvilágítás, robusztus lökhárító védőbetétek, cápauszony-antenna, hátsó légterelő, valamint 18 colos, kéttónusú könnyűfém keréktárcsák gondoskodnak. Kiviteltől függően piros külső dekorelemek, valamint kontrasztos (kétszínű) karosszéria-fényezés is rendelhető.
A legfontosabb szempontot nem véletlenül hagytuk a felsorolás végére, a biztonságot: alapfelszereltségű utas- és gyalogosvédelmi arzenálja a kategória abszolút élvonalába emeli az OMODA 5 szabadidőjárművet. Hosszú volna minden tételt felsorolni, így csak mutatóba, a legizgalmasabbakból válogattunk. A hét légzsák között megtalálható az első ülések közötti központi légzsák, amely az elöl utazók fejének összekoccanását előzi meg. Kamerából, kiviteltől függően, tolatást támogató vagy az autó teljes környezetét 360 fokban figyelő panorámarendszert kapunk, az autó figyelmeztet, ha olyankor szeretnénk kiszállni, amikor kerékpáros vagy más jármű közelít hátulról (tudta, hogy ez az egyik leggyakoribb baleseti típus, amelyben a biciklisek súlyos sérüléseket szenvednek?), a fényszóró pedig automatikusan vált át tompított világításra, így megakadályozva a szemből jövők elvakítását. Emellett tucatnyi olyan fejlett, kamera és/vagy radar alapú vezetőtámogató funkció található a fedélzeten, amelyek minden elképzelhető helyzetben megelőzik, vagy ha erre már nincs lehetőség, vészhelyzeti manőverrel elkerülik a veszélyes szituációkat. Az autó közvetlen és távolabbi környezetét felügyelő szenzorok, a fejlett számítógépes vezérlésnek köszönhetően, minden kritikus szituációra tudnak megnyugtató megoldást nyújtani, így a vezető mindvégig biztonságban tudhatja utasait és stresszmentesen, kipihenten érheti el úti célját.
A legszebb pedig az egészben, hogy az OMODA 5 teljes körű vezetőtámogató biztonsági csomagja révén már most teljesíti azokat a törvényi előírásokat, amelyek a közeljövőben lépnek hatályba Európában. Mindezek a kijelentések igazak a Magyarországon 2025-ben debütáló elektromos OMODA5 EV változatra is, amely a közelmúltban szintén 5 csillagos minősítést kaphatott az Euro NCAP tesztjén. Nem egyszerűen biztonságos autóról beszélünk tehát, hanem az elvárásokat meghaladó koncepcióról. Az európai piac pedig jó úton halad abba az irányba, hogy ezeknek a kézzelfogható értékeknek legalább akkora legyen a presztízse legyen, mint a régió nagy történelemmel rendelkező autógyártóinak.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
Rekordszezonra készülnek a futárszolgálatok karácsony előtt
Így készüljünk az ünnepi online-rohamra: Hasznos tippek, hogy minden rendelés időben célba érjen
Az ünnepi szezon közeledtével egyre többen böngészik a webáruházak kínálatát. A korábbi évek tapasztalatai alapján karácsony előtt többszörösére emelkedik a rendelések mennyisége, különösen a Black Friday-t követően. A futárszolgálatok is készülnek az év legforgalmasabb időszakára.
A Sameday futárszolgálat logisztikai menedzsere közölte, hogy a társaság bebiztosította a szezont.
„Megfelelő futárállománnyal, gépjárműflottával rendelkezünk, csomagautomatáink és Pick Pack Pontjaink már országosan elérhetőek.”
Bokodi Árpád a csomagok sikeres célba juttatása érdekében kiemelte a vásárlói tudatosságot, a pontos adatokat, és a csomagok gyors átvételét az automatákból:
Fontos, hogy a vásárlók mindig megbízható oldalról rendeljenek, az online piacterek esetében is fordítsanak kellő figyelmet az eladó személyére. Egyre több Magyarországon is a külföldi eladó, amelyek esetében sokkal hosszabb a szállítási idő, függetlenül a hazai szállítási szolgáltatók pontosságától. Gyakran akár 10-12 napig is eltart, mire megérkezik a csomag Magyarországra. Ha magyar webáruházból rendelnek, az nagyban gyorsíthatja a folyamatot, de ebben az esetben is célszerű időben leadni a rendelést.
A rendeléskor megadott adatok, mint a cím, irányítószám és telefonszám, legyenek pontosak, mert ezek alapvetően befolyásolják a kézbesítés sikerességét!
A Sameday egyik erőssége az országos lefedettségű csomagautomata-hálózat, jelenleg 1100 automata áll rendelkezésre. Fontos, hogy a vásárlók a rendelésüket mielőbb vegyék át az automatákból, ezzel is segítve minél több csomag átadásának a lehetőségét.
A Sameday logisztikai menedzsere beszámolt arról is, hogy lezárult a Sprinter Futárszolgálattal történt fúzió, amely komoly kihívásokat támasztott a szervezettel szemben, de a szezon kezdetére sikerült újból stabilizálódni.
„Egy rendkívül komplex projekten vagyunk túl, már az utolsó fázisnál járunk, kisebb finomítások vannak hátra, elsősorban az IT és a szolgáltatási területeken. A felvásárlási projekten belül számos összefésülni való elem volt, ami egy időigényes folyamat, sok mindent nem lehetett előre modellezni.”
– hangsúlyozta Bokodi Árpád.
„A cél, hogy a szezonra már minden szempontból megfelelő szolgáltatást tudjunk biztosítani a vásárlók és szerződött partnereink számára.”
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
A felelős gyalogos közlekedésért indított kampányt a HUMDA
A Széchenyi Egyetemi Csoporthoz tartozó HUMDA Magyar Mobilitás-fejlesztési Ügynökség Zrt. számos online felületen elindított közlekedésbiztonsági kampányának célja, hogy felhívja a gyalogosok figyelmét a körültekintőbb közlekedés fontosságára, különösen a gyalogátkelőhelyeken. A reklámfilm alkotói egy meghökkentő példán keresztül, kissé sokkoló módon mutatják be, hogy a zenehallgatást miért érdemes szüneteltetni az átkelés idejére egy-egy gyalogátkelőhelyen és kizárólag akkor szabad elindulni, ha zöldre vált a jelzőlámpa a gyalogosok számára.
Magyarországon minden évben csaknem 15 000 személyi sérüléssel járó közúti baleset történik. Gyakoriak azok az esetek, amikor a gyalogosok figyelmetlenül, a tilos jelzés ellenére kelnek át a gyalogátkelő helyeken. A HUMDA újabb kampánya felhívja a gyalogosok figyelmét, hogy miként kerülhetők el a gyalogátkelőhelyeken bekövetkezett balesetek a jövőben. Alapvető, hogy minden esetben be kell tartani a körültekintésre vonatkozó írott és íratlan szabályokat, akkor is, ha van külön közlekedési jelzőlámpa a gyalogosoknak és akkor is, ha nincs.
A videóban biztonságos körülmények között mutatjuk be, hogyan nézhet ki egy kritikus helyzet. A gyalogosok a fülhallgatójukon zenét hallgatnak, sőt néha az okostelefonjukat nézve sétálnak át a gyalogátkelőn. Ekkor egy általuk is hallható kürtszó harsan fel, mintha „dudálna” egy jármű. A felvételeken a kétségbeesett gyalogosok tekintete és ijedt viselkedése ilyenkor mindent elárul arról, hogy miért kell a közlekedés minden résztvevőjének körültekintően, a szabályokat betartva viselkednie.
– A HUMDA már több sikeres, nemzetközi elismeréseket bezsebelő közlekedésbiztonsági kampányt szervezett, az Ügynökség alapvető küldetése a közlekedésbiztonság színvonalának javítása. A szemléletformálási munkánk során már felhívtuk a figyelmet arra, hogy empátiával és együttműködéssel csökkenthető a közúti balesetek száma, sokat tettünk a hazai közlekedésbiztonsági helyzet és a közlekedési kultúra javítása érdekében, sőt kisgyermekeknek is készítettünk animációs kisfilmeket a szabályokról. Tapasztalataink szerint a sokkoló és meghökkentő reklámok rendkívül hatásosak, ezért is választottuk ezúttal is a figyelemfelhívás ezen formáját. A gyalogosok mellett természetesen a közlekedés minden résztvevőjének, az autósoknak, a motorosoknak, de a rollerrel vagy kerékpárral közlekedőknek is oda kell figyelniük minden esetben. Bízunk benne, hogy minél többen gondolkodnak el az üzeneteinken és biztonságosabbá tudjuk tenni hazánk gyalogátkelőhelyeit. Mindannyiunk felelőssége, hogy odafigyeljünk egymásra az utakon, hiszen minden pillanat számít – emelte ki Weingartner Balázs, a HUMDA Magyar Mobilitás-fejlesztési Ügynökség Zrt. igazgatóságának elnöke.
A HUMDA legújabb szemléletformáló kampányával a különböző közösségimédia-felületeken és videómegosztó oldalakon, YouTube-on, Facebookon, Instagramon és TikTokon lehet találkozni. Így érhető el, hogy minél több médiafogyasztóhoz és szinte minden korosztályhoz elérjenek az üzenetek. Az Ügynökség saját felületein is megtekinthető a videó.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!