Connect with us

Okoseszközök

Az LG új AI-megoldásával a háztartási gépek maguk adnak tanácsot arról, hogyan érdemes használni őket

Az LG Electronics (LG) a 2019-es IFA-n mutatja be innovatív ügyfélszolgálati megoldását, a Proactive Customer Care-t.

A szolgáltatás a vállalat fejlett ThinQ mesterséges intelligenciáját (Artificial Intelligence, AI) használja a személyre szabott terméktámogatásra.

A rendszer felhívja a felhasználók figyelmét az LG eszközeikkel kapcsolatos esetleges problémákra, valamint hasznos javaslatokkal, tippekel szolgál a teljesítmény és az eszköz élettartamának maximalizálása érdekében. A szolgáltatás elsőként idén, az LG legújabb elöltöltős mosógépei és alulfagyasztós hűtőszekrényei esetében válik elérhetővé Franciaországban, Németországban, Olaszországban, Spanyolországban és az Egyesült Királyságban, majd 2020-ban további kulcsfontosságú európai piacok következnek.

A legmodernebb AI-technológiát alkalmazó LG Proactive Customer Care-t arra tervezték, hogy az LG intelligens háztartási eszközeinek használóit időben figyelmeztesse a lehetséges működési problémákra még azelőtt, hogy azok jelentkeznének. Az ügyfélszolgálati rendszer szükség esetén szerelőt is küld, de a felhasználók szintén hasznos javaslatokat kapnak az LG háztartási gépeik optimális üzemeltetéséhez. A felhasználók a szolgáltatást úgy vehetik igénybe, hogy az Android és iOS operációs rendszereken elérhető ingyenes LG ThinQ™ alkalmazáson keresztül regisztrálják és csatlakoztatják az erre alkalmas eszközeiket.

Az LG innovatív ügyfélszolgálati megoldása minden folyamatot lefed az üzembe helyezéstől kezdve a karbantartáson át annak meghatározásáig, hogy az eszköz megfelelően működik-e, de az alkalmazás későbbi aktiválásakor is képes megmondani, hogy korábban megfelelően installálták-e a készüléket. A Proactive Customer Care hírlevéllel köszönti a felhasználókat az alkalmazásba való belépéskor, figyelmezteti őket egy esetleges rendellenesség észlelésekor és részletes iránymutatásokat ad a probléma megoldásához. A vásárlói elégedettség maximalizálására megalkotott ügyfélszolgálati rendszer “egyablakos megoldást” kínál, azaz egyetlen felületen nyújt választ minden, a támogatott LG termékekkel kapcsolatos kérdésre.

A Proactive Customer Care folyamatosan monitorozza például az alulfagyasztós hűtőszekrény hőmérsékletét és útmutatást kínál ahhoz, hogy mi a teendő, ha 3°C-ot meghaladó hőmérséklet-ingadozást észlel. A szolgáltatás olyan jelenségeket, problémákat keres, amelyek növelhetik az energia- vagy — mosógép esetében — a vízfogyasztást, ennek nyomán pedig használati tippeket ad a kisebb rezsiszámlát is jelentő hatékonyabb készülékhasználatra. A felhasználók rendszeres jelentéseket kapnak e-mailen az eszközök teljesítményéről, értesítési előzményeiről és aktuális állapotáról, valamint emlékeztetőt kapnak a rutinkarbantartás ideális időpontjáról is.

Az LG Proactive Customer Care egy olyan új megoldás az ügyfélszolgálati megoldások terén, amely hozzáadott értéket és teljes nyugalmat kínál okosotthon-eszközeink használóinak”

— mondta Song Dae-hyun, az LG háztartásigép- és légkondicionáló üzletágának elnöke.

A 2019-es IFA látogatói maguk is megtapasztalhatják az LG okoseszközeibe épített Proactive Customer Care előnyeit szeptember 6-11. között, a Messe Berlin 18-as csarnokában. Az érdeklődők a közösségi médiában az #LGIFA2019 hashtag alatt követhetik az LG aktivitásait az IFA-n.

Okoseszközök

A HONOR Magic7 Lite a DXOMARK akkumulátor rangsorának első helyezettje

A HONOR Magic7 Lite elnyerte a DXOMARK Battery Gold Label 2025 minősítést, kiemelkedően magas, 164-es pontszámmal.

Ezzel a HONOR X9C okostelefonnal közösen került a csúcsra, ami jól mutatja a vállalat elköteleződését az iránt, hogy a töltési képességek és az optimalizált energiagazdálkodás terén a legjobb legyen a kategóriájában.

HONOR Magic7 Lite: kivételes akkumulátor-üzemidő

A HONOR Magic7 Lite, az iparág legmagasabb akkumulátor-teljesítményével bíró okostelefonjaként új mércét állít fel az akkumulátor-innováció terén. A rendkívül nagy, 6600mAh kapacitású szilícium-szén akkumulátorral rendelkező készülék kivételesen hosszú üzemidőt és a ma elérhető legnagyobb kapacitást kínálja.

A DXOMARK szerint a telefon legfontosabb jellemzői:

– A HONOR Magic7 Lite az „Advanced” szegmens más készülékeivel összehasonlítva kivételes általános akkumulátor-üzemidőt és magas fokú optimalizáltságot mutat, így ezen a területen a legjobbnak bizonyult.

– Akkumulátor-üzemidő: 128 óra könnyű használat / 89 óra mérsékelt használat / 55 óra intenzív használat esetén.

HONOR Magic7 Lite: fokozott tartósság

Az akkumulátor „Armour-level Protective Coating” bevonattal és egy speciális biztonsági bevonattal rendelkezik, amely a HONOR Power Management System rendszerrel együttműködve szélsőséges körülmények között is szigeteli az elektródákat. Emellett az AI lehetővé teszi a készülék számára, hogy akár még 50 percig folyamatosan lehessen hívásokat bonyolítani, amikor is, amikor az akkumulátor töltöttsége már 2%-ra csökken, a 66 W-os vezetékes HONOR SuperCharge pedig gyorsan feléleszti az akkumulátort a hosszabb használathoz.

A DXOMARK szerint a legfontosabb jellemzői a következők:

A töltési teljesítmény a 66W-os töltő teljesítményének köszönhetően a hatalmas töltési kapacitás ellenére is kimagasló.

– A HONOR Magic7 Lite körülbelül 42 perc alatt elérte a teljes töltés 80%-át. Egy gyors, 5 perces feltöltéssel pedig közel 7 óra üzemidőt nyert vissza.

HONOR Magic7 Lite: Videós és játékos profizmus

A HONOR Magic7 Lite 6,78” Eye-comfort OLED kijelzője 1,07 milliárd színt és 1,5K felbontást támogat, élénk és lélegzetelállító részleteket biztosítva a még magával ragadóbb élményért. A felhasználók akár 48,4 órányi zenei streaminget és 25,8 órányi online videólejátszást élvezhetnek egyetlen feltöltéssel.

A DXOMARK szerint a legfontosabb jellemzői a következők:

– A Honor Magic7 Lite következetesen, szinte minden egyes tesztelésen magas részpontszámot ért el az alacsony merülőáramnak köszönhetően, különösen a videó streaming és a játékok esetében.

– Az akkumulátor akár 15 óra 25 perces játékidőt is lehetővé tesz, mielőtt teljes feltöltésre lenne szükség.

A HONOR Magic7 Lite elérhetősége

A HONOR Magic7 Lite a felhasználók különböző stíluspreferenciáit figyelembe véve Magyarországra két lenyűgöző színben érkezik: ezek a titán lila és titán fekete. A HONOR Magic7 Lite két konfigurációval lesz kapható február 3-ától. A 8GB RAM-mal és 216GB tárhellyel felszerelt változat ajánlott fogyasztói ára 159 990 Ft, míg a 8GB-RAM-ot és 512GB tárhelyet kínáló változat ajánlott fogyasztói ára 169 990 Ft.

További információk a HONOR hivatalos honlapján lesznek elérhetők: www.honor.com.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading

Okoseszközök

Érkezik az Eclipsa Audio: a Samsung 3D hangélménye a 2025-ös tévékészülékeihez és hangprojektoraihoz

A Samsung 2025-ös TV- és hangprojektor-kínálatába integrálja a Google-lel együttműködésben kifejlesztett Eclipsa Audio technológiát.

Az úttörő hangzásmegoldás arra ösztönzi az alkotókat, hogy dinamikus, magával ragadó 3D audiotartalmakat hozzanak létre, illetve ezek zökkenőmentes lejátszását biztosítja a 2025-ös TV-kínálat teljes skáláján, a Crystal UHD-tól a Neo QLED 8K modellekig.

Büszkék vagyunk rá, hogy az Eclipsa Audio technológiát bevezethetjük 2025-ös TV- és hangprojektor-kínálatunkba. – nyilatkozta Taeyong Son, a Samsung vizuális kijelző üzletágának kutatás-fejlesztési ügyvezető alelnöke és vezetője. – Ez az innováció az otthoni hangélmények új lehetőségeit nyitja meg, és tovább erősíti elkötelezettségünket az otthoni szórakoztatás jövőjének alakítása iránt.”

Az otthoni szórakoztatás újradefiniálása

A Samsung immáron 18 egymást követő évben a nemzetközi TV-piac egyik élvonalbeli szereplője, most az Eclipsa Audio technológiával új szintre emeli az otthoni szórakoztatás élményét. Kiemelkedő szerepe a 75 colos feletti tévék piacán lehetővé teszi, hogy ezt a forradalmi megoldást minél több felhasználóhoz eljuttassa.

Az Eclipsa Audioval az alkotók finomhangolhatják a beállításokat, például meghatározhatják, hogy egy hang honnan érkezzen a térben – legyen az a hallgató mögül, oldalról vagy akár fölülről. Emellett az intenzitás és a térbeli visszaverődések beállításával magával ragadó, háromdimenziós hangélményeket hozhatnak létre.

A vállalat először alkalmazza az Eclipsa Audiot a 2025-ben érkező televíziókínálatában: a Crystal UHD sorozattól a zászlóshajó Neo QLED 8K modellekig beépíti a fejlett audiotechnológiát, hogy minél több felhasználó megtapasztalhassa az újdonságot.

Több lehetőség a tartalom és lejátszás terén

2025-től az alkotók Eclipsa Audio hangsávokkal tölthetik fel videóikat a YouTube-ra, így a 2025-ös Samsung eszközök felhasználói és nézői élvezhetik a prémium térbeli, 3D hangélményt. A Samsung és a Google a koreai Távközlési Technológiai Szövetséggel (TTA: Telecommunications Technology Association) együttműködve dolgozik azon, hogy egy tanúsítási programmal garantálják az Eclipsa Audio technológiát használó eszközök hangminőségét, ezzel biztosítva, hogy a felhasználók mindig kiváló hangélményt kaphassanak.

„Úgy gondoljuk, hogy az Eclipsa Audio alapjaiban változtathatja meg a hangélményekről alkotott elképzelésünket – nyilatkozta Jim Bankoski, a Google Chrome tervezői részlegének alelnöke – Izgatottan várjuk, hogy az alkotók miként használják majd ezt a technológiát innovatív hangélmények megalkotására.”


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading

Okoseszközök

Európai vízió a 6G hálozati ökoszisztémáról

A 6G Smart Networks and Services Industry Association (6G-IA) által készített „Európai vízió a 6G hálózati ökoszisztémáról” című friss tanulmány megszületésében Laki Sándor egyetemi adjunktus, az ELTE Informatikai Kar oktatója is közreműködött

A tanulmány a 6G hálózatok fejlesztésére és szabványosítására irányuló globális kezdeményezéseket vizsgálja, kiemeli a kulcsfontosságú nemzetközi szereplők által formált egységes 6G-vízió szükségességét, hangsúlyozza Európa aktív szerepét a 6G kutatásában, fejlesztésében, szabványosításában, valamint a társadalmi, környezeti és gazdasági kihívások kezelésében.

dokumentum frissített képet nyújt a jelenlegi, ötödik generációs rendszereket leváltó, várhatóan 2030 körül megjelenő 6G architektúrák fejlesztésének állásáról, kiemelve az innovatív megoldásokat, amelyek az 5G rendszerek korlátainak leküzdésére irányulnak. Rámutat az 5G rendszerek azon pontjaira, amelyek akadályozzák a hatékony globális működést, és javaslatokat tesz az ezek leküzdését célzó architekturális fejlesztésekre.

A javasolt újítások célja egy rugalmas, alkalmazkodóképes és fenntartható hálózat létrehozása, amely képes támogatni a következő generációs alkalmazásokat és szolgáltatásokat.

Az ELTE 2023 májusában  jelentette be, hogy Laki Sándor és kutatócsoportja is részt vesz a csaknem 6 millió euró költségvetésű, egyetemek, kutatóintézetek és vezető iparági partnerek együttműködésével induló DESIRE6G Horizon Europe projektben, amelynek célja a 6G-hálózatok rendszerarchitektúrájának megtervezése.
Az IK-s kutatók a pogramozható hálózati infrastruktúra kifejlesztésén dolgoznak a projektben.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement
Advertisement Hirdetés

Facebook

Advertisement Hirdetés
Advertisement Hirdetés

Ajánljuk

Friss