Okoseszközök
Hat meghibásodás, ami indokolttá teszi Huawei okostelefonunk kijelzőcseréjét
Márkától függetlenül mindegyik okostelefonról elmondható, hogy konstrukciójuk leggyengébb láncszeme a kijelző. Bár a minőségi termékek paneljeit ma már különleges védelem – általában Gorilla Glass – óvja, azonban egy nagyobb erőhatás esetén ettől sem várhatunk csodákat. Természetesen gyakran előfordul, hogy kedvenc készülékünk megjelenítője nem valamilyen külső tényező hatására szenved sérülést, hanem más probléma áll a háttérben. Sajnos ezekben az esetekben is többnyire csak a panel teljes cseréje jelenthet megoldást, noha sokan nem tudják, hogy melyek azok a hibajelenségek, amikor érdemes hamar elvégeztetni a cserét, mert nincs más módja a probléma elhárításának. Lássunk néhány példát a Huawei okostelefonok tükrében!
Megsérült az előlap, de a kijelző épségben maradt
Kevesen tudják, de a modern okostelefonok kijelzői több rétegből állnak, ezáltal előfordulhat olyan eset, amikor a készülék paneljén csak az előlap sérül meg, a külső védőréteg reped szét, azonban maga a megjelenítő sértetlen marad, tehát tökéletesen ellátja a feladatát. Sokan abban a tévhitben élnek, hogy ez csak esztétikai probléma, azonban a jelenség sokkal összetettebb ennél, tehát érdemes mielőbb megoldást találnunk rá. Amit fontos itt kiemelni, hogy csak az előlapi üveg ilyenkor nem cserélhető külön, tehát amennyiben az érintőpanel és a megjelenítő sértetlen, akkor is kizárólag egyben lehet orvosolni a sérülést, mert a rétegek a modern megoldások miatt össze vannak dolgozva egymással.
Hogy miért érdemes haladéktalanul szakszervizhez fordulni ezzel a problémával? Leginkább azért, mert az üvegréteg sérülésével a kijelző elveszíti egyetlen külső protekcióját, vagyis egy következő enyhébb sérülés is olyan kárt okozhat a készülékben, ami nem biztos, hogy orvosolható lesz. Példának okáért egy homogén kijelző nem ereszti át a vizet, de egy megrepedt panelen átpréselődik a nedvesség, ami eljuthat az alaplapig, az akkumulátorig, tehát olyan zárlatot idézhet elő az eszközön belül, amitől az egész telefon tönkremehet. Arról nem is beszélve, hogy a törött külső réteg felsértheti az ujjunkat, továbbá akár a panelben is kárt tehet előbb vagy utóbb.
Leejtés után besötétedett kijelző
Főként az AMOLED panelekkel szerelt Huawei okostelefonoknál gyakran előforduló probléma, hogy bár leejtés után a készülékház sértetlen marad – például egy masszív védőtoknak vagy a szerencsés körülményeknek köszönhetően –, a kijelző azonban besötétedik, nem működik. Ennek az oka leginkább az, hogy az AMOLED technológia rendkívül érzékeny, vagyis elegendő egy láthatatlan hajszálrepedés is ahhoz, hogy a képernyő megszűnjön működni. A probléma minden esetben csak cserével korrigálható.
Beázás utáni elsötétült kijelző
Bár a Huawei készülékei már évek óta vízálló kivitelezéssel büszkélkedhetnek, azonban ennek a technológiának még megvannak a határai, vagyis tartós víz alá merülés esetén például garantált a beázás, illetve minden ebből fakadó probléma. Ha a nedvesség a készülék teljes elektronikáját nem tette tönkre, ritkán előfordulhat, hogy csak a kijelzőt sütötte ki, hiszen a panel nagyon érzékeny technológiával kapcsolódik az alaplaphoz, amiben a legkisebb nedvesség is kárt tehet. Ha időben szervizhez fordulunk vele, a problémát könnyedén meg lehet javítani, de a nedvességgel párhuzamba állítható hibák sajnos nagyon ritkán járnak egyedül.
Beázás utáni foltos kijelző
Bár nehéz különbséget tenni a kettő között, de beázás esetén a foltossá váló kijelző egy fokkal szerencsésebb helyzet, mint amikor teljes elsötétetedésről beszélünk. Előbbi alternatívánál ugyanis a készülék az esztétikai hiba ellenére akár hosszabb távon is használható marad, azonban fontos kiemelni, hogy a probléma csak és kizárólag a teljes panel cseréjével orvosolható, hiába szárogatjuk, hiába nyomkodjuk, a foltok nem tűntethetők el. A hibajelenség ugyanis jellemzően a TFT kijelzős Huawei készülékekre jellemző, melyek több rétegből állnak, és ha valamelyik réteg közé nedvesség kerül, az hasonló jelenséget idéz elő. Mivel a panelt szétszedni nem lehet, a szervizben is csak az alkatrész cseréjével tudnak megoldást találni rá.
Világos folt a kijelzőn
Ennek a hibajelenségnek számtalan oka lehet, de az esetek többségében egy korábbi sérülés vagy deformáció következményéről van szó, továbbá gyakori eset, hogy egy korábbi helytelen szerelési próbálkozás, netán egy elmozdult belső alkatrész nyomódott hozzá a panelhez. Az ilyen foltok általában maradandó sérülések, és csak cserével orvosolhatók, ha tehát nincs zavaró helyen, vagy együtt tudunk élni vele, nem szükséges cserélni.
Foltokban sárguló kijelző
Tipikus hibajelenség az okostelefonok körében, hogy bizonyos pontokon, általában a széleken a kijelző foltokban sárgulni kezd. Ez minden esetben valamilyen belső alkatrész kezdődő, de súlyossá válható meghibásodására utalhat, lévén a kérdéses régiókban fellépő túlmelegedés idézi elő a problémát. Szintén maradandó sérülés, tehát vagy együtt élünk vele, vagy kicseréltetjük a panelt.
Beégett kijelző
Az AMOLED panellal szerelt Huawei okostelefonok tipikus problémája, noha ritkán TFT kijelzőkkel is megesik, hogy a képernyő egyszerűen beég, ami érinthet egy-két pixelt, de akár nagyobb területeket, sőt extrém esetben az egész képernyőt is. Az oka nem más, mint a folyamatos, magas fényerő mellett történő használat, ami az említett kijelzőket nagyon hamar kikészíti. Érdemes emiatt vagy csökkentett-, vagy automatizált fényerő mellett használni készülékünket, hogy elkerülhessük a problémát.
Néhány gondolat a megelőzésről
Mint arra már a bevezetőben felhívtuk a figyelmet, a kijelző minden okostelefon leggyengébb alkatrésze, ami nagyon könnyen meg tud sérülni, éppen emiatt gyakran a körültekintő használat sem elegendő ahhoz, hogy megelőzzük a bajt. Természetesen így is tehetünk néhány óvintézkedést, példának okáért érdemes egy mindig a készülékünkhöz illő protektorfóliát – például üvegfóliát – alkalmazni, sőt egy masszív védőtok beszerzése sem árt. Ezzel gyakorlatilag mindent megtettünk azért, hogy megelőzzük a képernyő sérülését a legtöbb külső erőhatástól.
Forrás: https://huaweiszerviz.com/
Okoseszközök
Még letisztultabb felhasználói élményt hoz a One UI 8.5 bétaverziója
A Samsung bemutatja a One UI 8.5 bétaverzióját, amely megkönnyíti a kreatív tartalmak létrehozását és a biztonságos kapcsolattartást a vállalat okoseszközein.
A One UI 8.5 lehetővé teszi, hogy a felhasználók kevesebb erőfeszítéssel, hatékonyabban tudjanak dolgozni, és olyan frissítéseket hoz magával, amelyek tovább növelhetik a teljesítményt, megkönnyíthetik az eszközkezelést és fokozott biztonságot nyújthatnak.
One UI 8.5: Mit jelent a tartalomgyártásban?
A One UI 8.5 a tartalmak létrehozását és megosztását is jelentősen megkönnyítheti. A frissített Fotósegéddel[i] a felhasználók megszakítás nélkül generálhatnak új képeket. A funkciói lehetővé teszi, hogy folyamatosan szerkesszék a fényképeket, anélkül, hogy minden egyes változatot külön el kellene menteniük. Miután végeztek a módosításokkal, az összes változatot áttekinthetik a szerkesztési előzményekben és egyszerűen kiválaszthatják a kedvenceiket.
A megosztás is gördülékenyebb a Quick Share[ii] fejlesztéseinek köszönhetően, amely képes lehet felismerni a fotókon szereplő személyeket és felajánlja a közvetlen küldés lehetőségét a képekhez tartozó kontaktoknak.
Hogyan segíti a One UI 8.5 az eszközök közötti csatlakoztathatóságot?
Az új, eszközök közötti csatlakozást támogató funkciók megkönnyítik azok kezelését, legyen szó fájkezelésről, a hálózatmegosztásáról vagy a közeli eszközökkel való kommunikációról. A Hangközvetítés[iii] az Auracast segítségével egyszerű kommunikációt tesz lehetővé a közeli LE Audio technológiát támogató eszközökkel. A különböző médiaforrásokból származó hangok mellett a felhasználók mostantól a saját hangjukat is közvetíthetik Galaxy okostelefonjuk beépített mikrofonjával. Ez a megoldás kiválóan használható például túrákon vagy rendezvényeken.
A Tárhelymegosztás[iv] még gördülékenyebb felhasználói élményt biztosít a Galaxy ökoszisztémában azáltal, hogy más Galaxy eszközökön, például táblagépeken és PC-ken tárolt fájlokat közvetlenül a Saját fájlok alkalmazásban is elérhetővé tesz. Emellett lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy más Samsung eszközökről, például a tévéjükről is hozzáférjenek az okostelefonjukon lévő fájlokhoz.
Hogyan maradnak védettek a Galaxy eszközök?
A One UI 8.5 tovább erősíti az eszközök védelmét, és könnyen áttekinthetővé teszi a biztonsági beállításokat. A Lopásvédelem biztosítja az okostelefonok és a rajtuk tárolt adatok biztonságát elvesztés vagy lopás esetén is. A rendszer automatikusan zárolja a képernyőt, ha egymás után túl sok sikertelen kísérlet történik a személyazonosság ujjlenyomatos, PIN-kódos vagy jelszó alapú ellenőrzésre. A Személyazonosság-ellenőrzés a korábbinál is több beállítást véd, így egy extra biztonsági szintet biztosít kritikus helyzetekben.
Elérhetőség
A One UI 8.5 bétaverziója december 8-tól válik elérhetővé a programban részt vevő országokban[v], elsőként a Galaxy S25 sorozat készülékein. A felhasználók a Samsung Members alkalmazáson keresztül jelentkezhetnek a programba.
[i] A Fotósegéd Generatív szerkesztés funkciójának használatához hálózati kapcsolat és Samsung-fiókba való bejelentkezés szükséges. A Generatív szerkesztéssel a fénykép mérete módosulhat, legfeljebb 12 MP-ig. A kép mentésekor látható vízjel kerül a képre, jelezve, hogy a kép mesterséges intelligencia használatával készült. A generált kép pontossága és hitelessége nem garantált. A képernyőkép illusztráció, a tényleges felhasználói élmény és a felhasználói felület eltérő lehet.
[ii] Elérhető a One UI 2.1 vagy újabb és az Android Q vagy újabb operációs rendszerrel működő eszközökön. A Quick Share használatához Bluetooth Low Energy és WiFi kapcsolat is szükséges. A tényleges sebesség a készülékektől, a hálózat állapotától és a felhasználói környezettől függően eltérő lehet. A képernyőkép illusztráció, a tényleges felhasználói élmény és a felhasználói felület eltérő lehet.
[iii] Kizárólag a Galaxy S25 sorozat eszközein érhető el, beleértve a Galaxy S25, S25+ és S25 Ultra modelleket. A képernyőkép illusztráció, a tényleges felhasználói élmény és a felhasználói felület eltérő lehet.
[iv] A funkció használatához minden eszköznek ugyanazon Samsung-fiókba kell bejelentkeznie, illetve Wi-Fi és Bluetooth kapcsolat szükséges. A Tárhelymegosztás a One UI 7 vagy újabb verzióval és 5.15 vagy újabb kernel verzióval rendelkező Galaxy okostelefonokon és tableteken, valamint Galaxy Book2 vagy újabb (Intel) és Galaxy Book4 vagy újabb (Arm) modellekkel, valamint a 2025 után kiadott U8000 és újabb Samsung Smart TV modelleken érhető el. A funkciók elérhetősége régiótól és modelltől függően változhat. A képernyőkép illusztráció, a tényleges felhasználói élmény és a felhasználói felület eltérő lehet.
[v] A bétaprogram Magyarországon nem lesz elérhető.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
Okoseszközök
Több mint 5 ezer diák és pedagógus vallott: nem várt hatásai lettek az 1 éve bevezetett iskolai mobiltilalomnak
A 2024 szeptemberében bevezetett mobiltilalomtól sokan tartottak: számos diák csalódott volt és félt attól, hogy szükség esetén nem éri el szüleit.
Kiderült: a diákok véleménye azóta sokat változott, a szakképző intézményekben jelentősen javult a fegyelem, miközben a tantestületekben látványos generációs törésvonal rajzolódott ki. A Jójegy összesen több mint 5 ezer diák és pedagógus véleményét vizsgálta az intézkedés eredményeiről.
A Jójegy 2025 őszén készített felmérésben összesen 4 890 diák és 188 pedagógus vett részt, így Magyarország talán legnagyobb, független vizsgálatává vált az iskolai mobilhasználatról. A válaszadó diákok intézménytípus szerinti megoszlása jól tükrözi az iskolai oktatás sokszínűségét: 30,1% gimnáziumban, 31,3% technikumban, 22,5% szakképző iskolában és 16,1% általános iskolában tanul. Ez a minta lehetővé tette az intézménytípusok közötti különbségek, például a jegyekben és figyelemben tapasztalható változások pontos feltérképezését. A válaszadó pedagógusok közül a legtöbben (34%) gimnáziumokból érkeztek. A technikumi tanárok aránya 27,1%-ot, a szakképzők tanárai 12,8%-ot, az általános iskolák tanárai 20,2%-ot, egyéb intézmények (pl. zeneiskola) oktatói pedig 5,9%-ot tett ki. Így a felmérés nemcsak a diákok, hanem a tantestületek tapasztalatait is kiegyensúlyozottan mutatja, ráadásul lehetőséget ad a generációs és pedagógiai különbségek vizsgálatára egyaránt.

A kutatást végző Jójegy egy magyar fejlesztésű online oktatási platform (KRPR.hu)
Érzelmi hullámvasútra kerültek a diákok: nagyon kevesen örültek a mobiltilalomnak
A mobiltilalomhoz kapcsolódó rendelet bejelentését követően a diákok 32%-a reagált negatívan: 16% szomorú vagy csalódott, 8% dühös volt, 6%-uk pedig szorongott. Mindössze 6% örült a változásnak, viszont a legtöbb diákot semlegesen érintett a szabályozás híre.
„Felmérésünkből kiderült az is, hogy a sokakban megjelent kezdeti düh nem öncélú volt. A legtöbb diák az órarendje miatt a Krétához és a szülői elérhetőséghez fűződő félelmét élte meg”
– mondta Mester Márk, a kutatást végző Jójegy társalapítója.
A tanév során azonban a diákok közel felénél változott az érzelmi állapot: tízből nyolc diák a dühös elutasítástól a beletörődés vagy a pozitív felismerés felé mozdult el. Kiemelkedő volt a szociális felismerés a diákoknál: 47,5%-a többet beszélgetett a szünetekben.
„Látványos eredmény, hogy a szünetekben visszatért a diákok közötti offline kommunikáció”
– emelte ki Mester Márk, aki hozzátette, hogy a digitális eszközöknek és lehetőségeknek is megvan ugyanakkor a megfelelő helye és szerepe, ráadásul az otthoni tanulásban is sokat segíthetnek.
Jelentős különbségek a tanulmányi eredményekben: a diákok negyede javított
A jegyek tekintetében szintén kimutatható volt a pozitív hatás, azonban intézménytípusonként érdemben eltérő eredmények születtek. A gimnáziumban tanulóknak csak 15-18%-a tapasztalt javulást, viszont technikumi és szakképző iskolákban tanulók esetén ez a szám nagyjából a duplája. Összességében a diákok 23,5%-a, azaz közel negyede érezte, hogy a tiltás pozitív irányba mozdított a tanulmányi eredményén. Ezzel szemben mindössze 5,8%-a tapasztalt romlást. A figyelem és aktivitás tekintetében a hatás kevésbé markáns, de itt is jelentős. A diákok harmada, egész pontosan 36,4%-a figyelt jobban, de csak 20,6% lett aktívabb szóban az órákon.
„A telefon elvétele nem fog varázsszóra eredményt hozni: a figyelem nő, de a motivációt a pedagógusnak kell támogatnia. A passzivitás tehát akár más okokra is visszavezethető”
– tette hozzá a Jójegy társalapítója.
Nem a közösségimédia-felületek hiányoznak leginkább a diákoknak
A diákok több mint fele (54%-a) visszaengedné a mobiltelefont az iskolákba, de a válaszok mögött nem a közösségimédia-felületek vagy a játékok iránti vágy húzódott. A leggyakoribb indokok 17%-kal a „biztonsági lánc” (pl. szülők elérhetősége), 15%-kal a „digitális svájci bicska” (pl. Kréta, órarend, buszmenetrend), valamint 8%-kal a szünetekben történő zenehallgatás voltak.
„Volt, aki azt nyilatkozta: »Nem lógni akarok, csak tudni, hogy elérhető vagyok, ha baj van«”
– hangsúlyozta Mester Márk.

A Jójegy alapítói – bal oldalt Nyiri Donát és jobb oldalt Mester Márk (KRPR.hu)
A tanárok háromnegyede bevonná a diákokat is a szabályok kialakításába
A pedagógusok is elmondták véleményüket a mobiltilalomról. Közülük 79,3%-uk jogosnak tartotta a telefonhasználat korlátozását, ami erős szakmai konszenzust jelez a rendelet mellett. A tanárok 47,9%-a szerint a telefonok elvétele erősebb órai figyelmet hozott a diákoknál, 34%-uk tapasztalt növekedést az órai aktivitásban, sőt a fegyelmezési esetek száma is csökkent 46,8%-uk szerint. A tanárok szerint is látványos a közösségi élet újjáéledése: a pedagógusok 82,2%-a szerint a diákok többet beszélgetnek, a folyosók visszakapták régi látképüket, ismét nem a telefonokat bújó fiatalok látványa fogadja őket. A kutatás azonban rámutatott egy látványos generációs törésvonalra is.
„A több mint 10 éve tanító pedagógusok inkább a szigorú, mobiltelefont leadós módszert támogatják. Ezzel szemben a fiatalabb, 2-5 éve tanítók közül sokan nyitottak lennének a rugalmasabb megoldásokra. Sokan kifejtették az órai mobiltelefon-használat előnyeit, amikor az a tanítás szerves részévé válik, mint például a Kahoot vagy AI-eszközök használatakor. Ez a megoszlás a tantestületekben élesen kirajzolódott, de egyértelmű volt, hogy a diákok bevonása a szabályok kialakításába 75%-uk szerint előnyös lenne”
– mondta a Jójegy társalapítója.
A mobiltelefonok és a megfelelő digitális eszközök az iskolán kívül érdemben segíthetnek
A kutatást végző Jójegy egy magyar fejlesztésű online oktatási platform, amely a megújult érettségi követelményekhez és a központi felvételihez igazodó digitális tananyagokat, animált videókat, gyakorlófeladatokat és vizsgaszimulációt kínál. Alapítói a népszerű, közel félmillió feliratkozóval rendelkező Tízes Lista YouTube-csatorna létrehozói is. A startup rövid idő alatt az egyik leggyorsabban növekvő hazai edukációs márkává vált. Mivel kínálatukban a középiskolai felvételire és az érettségire felkészítő modulok egyaránt megtalálhatóak, így a Jójegy több éven át komplex tananyagokkal támogathatja a diákok tanulmányait, középiskolai felvételire készüléstől, egészen az érettségi letételéig.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
Okoseszközök
Az AI kilépett a képernyőről: Magyarországon elsőként szólította meg egy virtuális ember a közönséget
A mesterséges intelligencia eddig főként digitális környezetben működött: chatfelületeken, hangasszisztensekben vagy ügyfélszolgálati rendszerekben.
Az E.ON az INTREN digitális ügynökséggel közösen kiléptette az AI-t a virtuális térből a fizikai világba és megszületett Anna, az E.ON digitális márkanagykövete. A projekt egy teljesen új korszak kezdetét is jelenti: a „digital human” ugyanis képes személyesen megszólítani a közönséget, reagálni a kérdésekre, és valós idejű interakciót biztosítani.
„Ez a megoldás nem csupán technológiai innováció, hanem kulturális áttörés is. Bemutatja, miként válhat az AI egy márka arcává, és hogyan képes a fizikai térben is márkaélményt teremteni”
– hívja fel a figyelmet Váczi Dániel, az INTREN cégcsoport AI szakértője.
A technikai kihívások – hogyan születik meg egy „digital human”
Egy digitális ember létrehozása összetett feladat, amelyben több technológiai terület találkozik.
- Nagy nyelvi modellek (LLM-ek) integrálása: Anna mögött egy fejlett AI nyelvi modell áll, amely képes természetes nyelven kommunikálni, és a márka specifikus tudásával kiegészítve releváns válaszokat adni.
- Vizualizáció és 3D megjelenítés: Anna nem csupán egy kétdimenziós avatár, hanem egy 3D-s hatást keltő megjelenés, amely valóságosabbá teszi az interakciót.
- Lip sync technológia: a beszéd és a szájmozgás összehangolása kritikus, hiszen a legkisebb eltérés is rontja az élményt.
- Latency optimalizálás: az AI válaszidejének minimalizálása kulcsfontosságú, hogy a beszélgetés természetesnek hasson.
- Hardver integráció: kamera, mikrofon, depth-szenzor és GPU-alapú számítógép biztosította, hogy Anna képes legyen érzékelni a környezetét, fókuszálni a beszélőre, és valós idejű interakciót nyújtani.
„A legnagyobb kihívást a LipSync és a Latency optimalizálás jelentette. Az emberek azonnal észreveszik, ha a szájmozgás nincs szinkronban a hanggal, vagy ha az AI késlekedik a válaszban. Ezért millisekundumokban mértük a reakcióidőt, és folyamatosan finomhangoltuk a rendszert. Büszke vagyok rá, hogy olyan megoldást hoztunk létre, amely valóban természetes élményt nyújt, és közelebb hozza az AI-t az emberekhez”
– hangsúlyozza Váczi Dániel.
Az AI kilépése a fizikai térbe – mérföldkő Magyarországon
Anna konferenciáról konferenciára fejlődve bizonyította: az AI nem csupán egy képernyőn megjelenő chatbot, hanem egy valódi, interaktív élményt nyújtó személyiség, amely képes kapcsolatot teremteni az emberekkel. Először egy nagyszabású belsős konferencián Anna egyszerűbb kérdésekre válaszolt, miközben a közönség megismerkedett a technológia alapjaival. Ezt követően a második rendezvényen Anna már képes volt szakmai kérdésekre is reagálni, és analitikát biztosítani a közönség aktivitásáról. Végül pedig már mozdulatokkal is megszólította a közönséget, intett, hívta az embereket, és fejlettebb szenzorokkal érzékelte a környezetét. Így vált tehát Anna már nem csupán egy AI-alapú válaszadóvá, hanem egy valódi márkanagykövetté, aki képes volt személyes kontaktust teremteni a közönséggel.
A jövő: minden márkának lesz AI digitális nagykövete
Az E.ON projektje nem csupán egy technológiai bemutató volt, hanem előrejelzés is a jövőre nézve.
„A közeljövőben minden márkának lesz egy digitális személyisége, amely AI formában jelenik meg”
– véli a szakértő. Kiemeli: az AI brand ambassador képes lesz a márka értékeit közvetíteni, és személyes kapcsolatot teremteni a fogyasztókkal. Emellett a digitális ember a fizikai térben – például üzletekben, bankfiókokban vagy bevásárlóközpontokban – képes lesz termékeket bemutatni, kérdésekre válaszolni, és vásárlásra ösztönözni. Mindezt úgy, hogy feltérképezi beszélgetőtársát (pl. nem, kor stb.) és specifikus kérdésekkel szinte azonnal „leveszi a lábáról”. A digitális nagykövet továbbá képes lesz egyszerű ügyintézési feladatokat ellátni, sorszámot adni, vagy akár QR-kódon keresztül átirányítani a beszélgetést egy valódi kollégához.
https://www.youtube.com/watch?v=4AzBaevEVSk
Anna nem csupán egy technológiai kísérlet volt, hanem egy Hungary First pillanat.
„Magyarországon az elsők között mutattuk meg, hogy az AI képes kilépni a fizikai térbe, és valódi interakciót teremteni. Ez a marketing szakma és az érdeklődők számára is jelzi, hogy a mesterséges intelligencia mára a mindennapi életünk részévé válik, izgalmas újdonság, hasznos eszköz és örülünk, hogy ebben az E.ON márka élen járhat.”
– összegez Károlyi Zsuzsanna, az E.ON Márka és Marketing vezetője.
https://www.youtube.com/shorts/6cjuzuFC8hc
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
-
Gazdaság2 hét ago
SE Advisory Services néven új globális márkát indít a Schneider Electric
-
Gazdaság2 hét ago
Megbillentette az ingatlanpiac forgási sebességét az Otthon Start Program
-
Mozgásban2 hét ago
Amikor a forma találkozik a teljesítménnyel: bemutatkozik a Wilier Filante SLR ID2
-
Gazdaság2 hét ago
A vásárlók 160 000 forint felett is hajlandóak költeni a Black Friday alatt, a kedvezmény mértéke a fő motivátor
-
Tippek2 hét ago
Meleg időben több a baleset – ezek a legveszélyesebb hónapok a magyar utakon
-
Gazdaság2 hét ago
A magyarok figyelik az árfolyamokat, de az utalások rejtett díjai még mindig sokakat meglepnek
-
Szórakozás7 nap ago
Pamkutya könyv – Osbáth Norbert: Amiről nem készült fotó
-
Gazdaság2 hét ago
Nő a verseny, nőnek az elvárások: a technológiai felkészültség dönti el, ki marad talpon Black Friday alatt








