A Samsung a C-Lab Inside programhoz tartozó öt innovatív projektet, valamint a C-Lab Outside programban részt vevő négy startup megoldásait mutatja be a CES 2020 kiállításon.
A C-Lab projektjei az Eureka Parkban, a Sands Expo területén mutatkoznak be más izgalmas startupokkal együtt a világ legnagyobb szórakoztató elektronikai rendezvényén, január 7. és 11. között.
„A C-Lab projekteket továbbra is nagyban támogatjuk annak érdekében, hogy a fejlesztők olyan megoldásokat hozzanak létre, amelyek a legújabb piaci trendekre és felhasználói igényekre adhatnak választ. Az így létrejött kivételes projekteket és startupokat pedig világszerte bemutatjuk a nagyközönségnek is”
– mondta Inkuk Hahn, a Samsung Electronics kreatív és innovációs központjának vezetője és alelnöke.
C-Lab Inside projektekből új vállalkozások
A C-Lab Inside egy 2012-ben indult belső inkubációs program, amely a Samsung alkalmazottainak innovatív ötleteit támogatja és segíti azok megvalósítását. A C-Lab inkubáltjai már ötödik éve vesznek részt a CES-en.
Az legújabb C-Lab Inside projektek, amelyeket elsőként a Las Vegas-i rendezvényen mutatnak be, a mindennapi kényelmet és egészséges életmódot helyezik előtérbe. Az idei projektek között van a SelfieType, egy virtuális billentyűzet, amely az okostelefonok előlapi kameráját használja, a Hyler okos szövegkiemelő, amely digitalizálja a nyomtatott szöveget, a Becon, egy otthoni szépségápolási eszköz, amely a hajhullás megelőzésében segít, a SunnySide, egy ablak formájú, mesterséges napfényt biztosító készülék, valamint az Ultra V ultraviola alapú szenzor és az ehhez tartozó szolgáltatás.
A program indulása óta 40 Samsung C-Lab projektből indult önálló vállalkozás. Ezek közül most nyolc startup mutatja be legújabb innovatív megoldásait és termékeit a CES 2020 standjainál, ahol szélesebb közönség is megismerheti az eredményeiket. A sikeres startupok között található a Linkflow, a Welt, a Linkface, a Lululab, a Mopic, a Monit, az AnaloguePlus és a Luple.
A Linkface “Dear” fülhallgatója biometrikus szenzorával csökkenti a gyermekeknél a halláskárosodás veszélyét. A vállalat egyedi megoldásaival a CES 2020 Innovációs Kitüntetettje lett, a Welt, a Lululab és a Linkflow pedig szintén díjnyertes innovációkat hoztak létre saját iparágukban.
Startupok a C-Lab Outside programból
A CES-en első alkalommal jelennek meg a C-Lab Inside projektek mellett a C-Lab Outisde programban részt vevő startupok is.
A 2018-ban létrehozott C-Lab Outside akcelerátor program célja a dél-koreai startup ökoszisztéma élénkítése és a munkahelyteremtés a technológiai iparágakban. A C-Lab Inside sikerein alapuló program kiterjeszti a támogatást a Samsung hálózatán kívülről érkező ötletekre és fejlesztőkre is. Az új programba bekerülő startupok anyagi támogatást és üzleti segítséget kapnak, emellett lehetőségük nyílik a Samsunggal együtt megjelenni a CES-hez hasonló kiállításokon.
A 2020-as eseményen négy startup innovációit mutatja be a C-Lab Outside. A Circulus egy interaktív robot-társ, a FITT egy egészségügyi adatokra épülő szolgáltatás, a Vtouch kameratechnológiájával okoseszközök gesztus-alapú vezérlését teszi lehetővé, a Smoothy pedig egy több-résztvevős videóhívásokra képes alkalmazás.
A Samsung és az innovatív megoldások mögött álló alkotók a CES 2020 kiállításon részletesen is bemutatják a startupokat és tovább szélesítik az új termékek potenciális piacát. A C-Lab projektekről további információ a CES 2020 #51248 és #51259 standjai között érhető el, a Sands G Csarnokában (Eureka Park Marketplace) 2020. január 7. és 10. között.
C-Lab Inside projektek
SelfieType
A „SelfieType” egy olyan virtuális billentyűzet, amely az előlapi szelfikamerával működtethető. A szabadalmaztatott SelfieType mesterséges intelligencia elemzi az előlapi kamera által érzékelt ujjmozdulatokat, és ezeket a QWERTY billentyűzethez konvertálja. A Selfie Type alkalmazásához nincs szükség külön hardverre, és sokféle mobil eszközzel kompatibilis, mint az okostelefonok, a tabletek vagy akár a laptopok.
Hyler
A „Hyler” egy olyan okos szövegkiemelő, amely az analóg szövegeket papírról mobil eszközökre digitalizálja. A Hyler kiemelővel és applikációval a felhasználók egyszerűen gyűjthetik és rendezhetik a szükséges információkat. Keresési módban a Hyler az alkalmazáshoz csatlakoztatott keresőmotorok és szótárak segítségével kínál találatokat a felhasználók számára.
Becon
A „Becon egy olyan otthoni használatra szánt szolgáltatás, amely a fejbőr elemzésével segít a hajhullás csökkentésében. A rendszer egy készülékből és a hozzá tartozó applikációból áll. A gépi tanulású algoritmus alapon működő diagnosztikai eszköz valós időben elemzi a fejbőrt tíz szempont szerint, mint például a szőrtüszők sűrűsége, az elhalt hámsejtek mennyisége, vagy éppen a fejbőr érzékenysége, annak hőmérséklete és páratartalma. Az elemzés után a rendszer az eredménynek megfelelően, a felhasználó számára optimális lehetőségeket kínál a hajproblémák megoldására. Az applikáció segítségével a kezelés eredménye is nyomon követhető.
SunnySide
A „SunnySide” egy olyan ablak formájú világító eszköz, amely mesterséges napfényt állít elő. A rendszer az óráról órára változó napsütés teljes spektrumának másolatával teszi lehetővé a felhasználók számára, hogy élvezzék a napsütést. Az eszköz úgy biztosítja a megfelelő D-vitamin bevitelt az olyan helyeken is, ahol nincs vagy nem elegendő a napfény, hogy közben nem szükséges a bőr öregedése vagy a leégés miatt aggódni.
Ultra V
Az „Ultra V” egy új típusú érzékelő, amely az ultraviola sugárzást és annak hatását figyeli. A szenzor rendkívül nagy szögben érzékeli a sugárzást, így könnyen illeszthető be a különféle viselhető okoseszközökbe. A rendszernek köszönhetően a felhasználók könnyedén ellenőrizhetik azokat a jellemzőket, amelyeket az UV sugarak befolyásolnak, mint a bőrük aktuális állapotát, vagy éppen a szervezetük D-vitamin szintjét.
C-Lab Outside startupok
Circulus (http://pibo.circul.us)
A Circulus bemutatta a „piBo”-t, az egyszemélyes háztartásokba szánt humanoid robotot. A robot képes az egyszerű kommunikációra, valamint olyan információkkal látja el a felhasználókat, mint a különféle hírek, időjárás és egyéb keresések eredménye. A piBo képes elemezni az érzelmi reakciókat, a különféle arckifejezéseket és a beszélgetések tartalmát, így ennek megfelelően lép kapcsolatba a felhasználóval, válaszol a kérdésekre, kínál zenét vagy alkalmazható táncpartnerként is. A robot funkciói tovább bővíthetik a hozzá tartozó alkalmazások és tartalmak letöltésével.
FITT (http://www.fitt.kr)
A „FITT” egy olyan személyre szabott egészségügyi adatbázis, amely testedzéssel kapcsolatos tesztek elvégzésén alapul. A FITT háromféle mérést képes elvégezni, kardiorespiratorikus, valamint testtartást és izomerőt elemző vizsgálatokat. Az elemzések után a rendszer az eredménynek megfelelő, személyre szabott edzéstervet kínál, figyelembe véve a felhasználók egészségi állapotát más azonos életkorú és nemű emberekhez képest. A FITT képes lehet megjósolni olyan különféle betegségek esetleges kialakulását, mint a magas vérnyomás, a cukorbetegség, a rák, a stroke, a szívroham, valamint a szív- és érrendszeri betegségek. A rendszer a figyelmeztetésen túl olyan, személyre szabott testgyakorlatokat is javasol, amelyek csökkenthetik a megbetegedés kockázatát.
Vtouch (http://vtouch.io/)
A „Vtouch” rendszere a szemmozgás és az ujjbegyek mozgásának szabadalmaztatott computer vision és deep-learning technológiákkal támogatott elemzésével lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy fizikai interakció nélkül irányítsák eszközeiket. A megoldás számos területen, például az okos autók, az okos otthonok és a digitális kijelzők területén is alkalmazható. A rendszernek köszönhetően tiszta marad a kijelző és az esetleges fertőzésektől, baktériumoktól is véd.
Smoothy (https://smoothy.co/)
A „Smoothy” egy olyan csoportos video chat alkalmazás, amely egyszerre akár nyolc résztvevő jelenlétét teszi lehetővé. A Smoothyt az teszi különlegessé, hogy a videóbeszélgetés alapvetően néma módban indul, így bárhol, bármikor be lehet kapcsolódni abba. Az app továbbá lehetővé teszi, hogy a felhasználók Samsung AR Emojival vegyenek részt a beszélgetésben, amelyek valós időben utánozzák a különféle arckifejezéseket és érzelmeket, így a videóbeszélgetés még színesebb lehet.
Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA.
A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével.
A futurisztikus hangvételű videó, amely drónokkal történő kiszállítást és más elképzelt technológiai újításokat is bemutat, egy váratlan és játékos elemmel is szolgál: egy repkedő polip jelenik meg a történetben! Aggodalomra semmi ok, a polip valójában nem repül. Az igazi meglepetés az, hogy az áruházban a vásárlók valóban meglepő, forradalmi technológiai megoldásokkal találkozhatnak.
Az IKEA soroksári áruházában robotizált raktárterek, digitális tervező kioszkok, valamint okos alkalmazások segítik a vásárlókat, hogy még gyorsabban és kényelmesebben intézhessék vásárlásaikat. Az új Kompass alkalmazás például megmutatja, hol találják meg a kívánt termékeket, és azt is, hogyan juthatnak el hozzájuk a legrövidebb úton.
A CGI videó nemcsak az áruházat, hanem annak jövőbe mutató innovációit is kiemeli. A soroksári IKEA fejlesztései kifejezetten a vásárlói élmény magasabb szintre emelését szolgálják: az új digitális képernyők, vizuális falak és az interaktív tervező szoba lehetővé teszik, hogy a vásárlók előre betáplált IKEA terveket jelenítsenek meg a falakra vetítve, mindezt valós méretben.
Az IKEA számára fontos, hogy a vásárlók ne csak termékekkel, hanem élményekkel is gazdagodjanak. Az áruház a jövő technológiai újításait ötvözi a kényelmes, gyors és interaktív vásárlói élménnyel, amely szórakoztató és praktikus is.
„A CGI videó egy szórakoztató és figyelemfelkeltő módja annak, hogy bemutassuk áruházunk új, innovatív sajátosságait, amelyek már most elérhetőek minden vásárlónk számára. Szeretnénk, ha vásárlóink végre megtapasztalhatnák a jövő áruházának világát, miközben az új megoldásokat is felfedezik. A repülő polip ugyan csak a fantázia szüleménye, de az új, élményalapú szolgáltatások és innovációk valóban elérhetőek!”
– mondta Iva Pohlová az IKEA cseh–magyar–szlovák régiójának marketingkommunikációs vezetője.
A soroksári IKEA áruház nem csupán egy vásárlóhely, hanem egy élményközpont is, amely folyamatosan új ötletekkel és technológiai megoldásokkal törekszik forradalmasítani a vásárlói élményt.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki.
Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban.
A HONOR MagcicPad2 12,3 hüvelykes HONOR Eye Comfort kijelzője 144 Hz-es képernyőfrissítési frekvenciával rendelkezik, ami lenyűgöző vizuális élményt nyújt. A kettős TÜV tanúsítványú táblagép emellett olyan fejlett innovációkkal biztosítja az optimális szemvédelmet, mint az AI Defocus Display, a 4320 Hz-es nagyfrekvenciás PWM fénytompítás, a Circadian Night Display és a Dynamic Dimming funkciók.
A HONOR MagicPad2 nemcsak vizuális képességeivel, hanem hangélményével is kitűnik. A nagy amplitúdójú, nyolc hangszórós rendszerrel párosított, IMAX minősítésű eszköz bármikor és bárhol filmszerű audiovizuális élményt biztosít. A HONOR Spatial Audio Technology beépítésével a készülék elődjéhez képest 25%-kal szélesebb hangmezővel rendelkezik, még összetettebb lehetőségeket biztosítva.
A HONOR MagicPad2-t a Snapdragon® 8s Gen 3 mobil platform hajtja, amely prémium élményt nyújt, beleértve a nagy teljesítményű, készülékre telepített generatív AI-t és a hiperrealisztikus játékokat. A hatalmas, 10050mAh kapacitású akkumulátor erőteljes, megbízható alapot biztosít a munkához és a szórakozáshoz, amelyet a 66W-os gyorstöltési technológia egészít ki a hatékony energiafogyasztásért.
A HONOR MagicPad2-n az új MagicOS 8.0 rendszer fut, amely szándékalapú funkciókat biztosít, kiismerve a felhasználok szokásait és igényeit. Emellett erőteljes AI képességekkel rendelkezik, így példátlanul intelligens élményt kínál. A Magic Portal funkció képes előre megjósolni az igényeket, lehetővé téve a felhasználók számára, hogy ütemterveket hozzanak létre vagy több feladatot osszanak ki egy hosszú lenyomással és húzással. A hangból szöveggé alakítástól a kézírás-szépítésen át a képletfelismerő képességekig az AI-vezérelt irodai programok tovább fokozzák a termelékenységet.
A HONOR MagicPad2 a MediaMarkt kínálatában lesz elérhető december elejétől, fekete színben, 139 990 Ft-os ajánlott fogyasztói áron.
További információk a HONOR hivatalos honlapján olvashatók: www.honor.com.
A Black November alkalmából a HONOR számos partnerüzlettel együttműködve kínálja kedvezményesen legjobb készülékeit, a csúcskategóriás, hajlítható HONOR Magic V2-től a HONOR 200 szérián és a HONOR Magic6 Pro-n át a megfizethető árú, megbízható HONOR X6b-ig és a HONOR tabletekig. Az akciókban a MediaMarkt, az Euronics és az Auchan vesznek részt, hogy a lehető legjobb áron kerülhessenek a fogyasztókhoz ezek az eszközök. A Telekomnál a HONOR 200 Pro-hoz ingyenes HONOR 200 Lite is jár december végéig, míg a HONOR 200-hoz egy HONOR Pad X8a. A HONOR Magic6 Lite-hoz ajándék HONOR Band 9 okoskarkötő jár. Részletek a konkrét termékekről és kedvezményekről a partnerüzletek kínálatában.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
A Rakuten Viber új biztonsági megoldásokat vezet be a márka és a felhasználók közötti kommunikáció biztonságának növelése érdekében
A Rakuten Viber, a biztonságos globális üzenetküldési megoldások úttörője és Európa vezető szuperalkalmazása új megoldásokat vezet be a kommunikáció további védelme érdekében.
A vállalkozások mostantól gyorsan hitelesíthetik a felhasználókat a bizalom növelése és a csalások csökkentése érdekében, még biztonságosabbá téve az interakciókat.
Az ellenőrző üzenetek zökkenőmentes módot biztosítanak az ügyfelek hitelesítésére az egyszer használatos jelszavak (OTP-k) segítségével. A konverziók növelésére tervezett, kész sablonokkal a vállalkozások az SMS-eknél alacsonyabb költséggel és előre meghatározott kézbesítési időn belül küldhetnek titkosított OTP-ket. Amikor a felhasználók Viber hitelesítési üzenetet kapnak, a csevegésben található „másolás” gomb segítségével, akár a Viber megnyitása nélkül is azonnal lemásolhatják a PIN-kódot. Ezáltal gyors és zökkenőmentes lesz a hitelesítési folyamat.
A SecurePlus üzenetek magasabb biztonsági szintet adnak a címzett számának ellenőrzésével, amivel megerősíthetik, hogy azt nem jelölték meg potenciális csalás gyanújával. Magánjellegű és érzékeny információk, például tranzakciós adatok és bankszámlakivonatok csak akkor kerülnek továbbításra, ha a Rakuten Viber valós időben ellenőrizte a címzettet. Ezt a megoldást eredetileg Európa egyik vezető bankja, az Eurobank számára fejlesztették ki, de most már világszerte elérhető. Célja, hogy megfeleljen a pénzintézetek és más, érzékeny ügyféladatokat kezelő iparágak, köztük a biztosítási és gyógyszeripari ágazat igényeinek.
Female hands hold phone with isolated screen on background of street lights
Ezeket az új frissítéseket kiegészíti a Rakuten Viber nemrégiben megszerzett SOC 2 Type II tanúsítványa. Ez egy szigorú biztonsági ellenőrzés, amely igazolja az alkalmazás robusztus adatvédelmi intézkedéseit. A Rakuten Viber titkosítást biztosít az átvitel során a márkák és a felhasználók közötti kommunikációhoz, miközben a privát és csoportos csevegések, valamint a magánhívások esetében is végponttól végpontig tartó titkosítást biztosít. Éppen ezért választotta a Stiftung Warentest biztonság szempontjából legjobb három üzenetküldő és telefonáló alkalmazás egyikének a Rakuten Vibert. Az alkalmazás fokozott védelmét az jelenti, hogy a privát üzeneteket soha nem tárolják a szuperalkalmazás szerverein, és minden kapcsolat HTTPS-biztos marad.
Sokratis Kalamatianos, az Eurobank digitális megoldásokért felelős munkatársa így nyilatkozott:
„Bankként a biztonság a legfontosabb számunkra.Az Eurobank számára igazán kifizetődő volt a Rakuten Viberrel való együttműködés az érzékeny információk védelmét fokozó termék kifejlesztésében.A folyamat során zökkenőmentes volt az utunk, amit a biztonság iránti közös elkötelezettségünk vezérelt.Innovatív együttműködésünk bizonyítéka, hogy ezt a megoldást a továbbiakban is használni fogjuk.”
„A biztonság a Rakuten Viber DNS-ének része”
– mondta Cristina Constandache, a Rakuten Viber bevételi igazgatója.
„Mivelaz online vásárlók 60%-a ma már a biztonságot és az átláthatóságot helyezi előtérbe a vállalkozásokkal való kommunikáció során, elengedhetetlen a bizalom újradefiniálása.Új megoldásaink megerősítik elkötelezettségünket minden márka-felhasználó interakció védelme mellett, miközben szilárdítjuk szerepünket biztonságos szuperalkalmazásként.Küldetésünk, hogy olyan platformot hozzunk létre, ahol mindenki zökkenőmentesen, a kommunikáció adatvédelmében és integritásában bízva vehet részt.”
Az új biztonsági megoldások igény szerint világszerte elérhetőek a vállalkozások számára.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!