Connect with us

Okoseszközök

Környezetbarát csomagolást kap a Samsung Lifestyle televízió sorozata

A Samsung ökológiai lábnyomának további csökkentése érdekében mostantól Lifestyle TV sorozatának minden tagját újrahasznosítható kartonból készült csomagolással látja el.

A vállalat új, környezetbarát hullámkartonból készülő öko-csomagolását alkalmazzák a The Serif, The Frame és a The Sero készülékek esetében, így a felhasználók számára még egyszerűbbé válik az újrahasznosítás, ráadásul a kartondobozok alternatív felhasználására is kreatív lehetőségek nyílnak.

A dobozok minden oldalára pont-mátrix kerül, így a felhasználók könnyedén szétszedhetik a csomagolást, amelyet így más célokra, például kisebb asztalként, vagy kisállat pihenőként is összeállíthatnak.

A csomagolás tartalmaz egy útmutatót is, amely alapján a felhasználók akár lakberendezési tárgyakat készíthetnek a dobozból. A kézikönyv a csomagoláson található QR kód segítségével érhető el.

A The Serif készülékek a nappali központi elemeként funkcionálhatnak, amelyek köré a felhasználók gyakran állítanak polcokat és más bútorokat. A tévé kartoncsomagolásából készíthetnek akár újságtartót vagy kisebb polcokat is, amelyeken otthoni kiegészítőket és a távirányítót is tarthatják, így téve teljessé a szoba berendezését.

A Samsung a CES 2020 kiállítás Innovációs Díját is elnyerte a környezetbarát csomagolás koncepciójával a hatékony anyaghasználatért.

Az új csomagolási megoldások bemutatására a Samsung április 6-tól a brit Dezeen életmódmagazinnal közösen indít tervezői pályázatot világszerte. A két vállalat a csomagolásból elkészíthető legegyedibb és legpraktikusabb terveket díjazza, a legjobbak pedig bekerülnek a hivatalos kézikönyvekbe is.

„A felhasználók jobban kötődnek azokhoz a márkákhoz, amelyek hozzájuk hasonló értékekkel és szemlélettel rendelkeznek. A környezetbarát csomagolással egy olyan élményt szeretnénk nyújtani a felhasználóknak, amely az önkifejezésen keresztül pozitív hatással van a környezetükre is”

– mondta el Kangwook Chun, a Samsung vizuális kijelzőkért felelős üzletágának alelnöke és termékstratégiai csapatának vezetője.

A dizájnpályázatról további információ a Dezeen weboldalán és a Samsung TV Instagram oldalán érhető el.

Okoseszközök

A Hisense U7 PRO új szintre emeli a játék- és a sportélményt

A kifejezetten gamerek és sportrajongók számára tervezett Hisense ULED MiniLED U7 PRO televízió a hagyományos LED-ekhez képest fényesebb, élesebb képet és részletgazdagabb megjelenítést biztosít, tökéletes feketékkel és lenyűgöző fényerővel.

A Hisense új U7 PRO sorozata áprilistól elérhető Európában, 55, 65, 75, 85 és 100 colos méretekben, hogy minden otthonhoz tökéletesen illeszkedjen. (A méretválaszték régiónként eltérhet.)

A Hisense újdonsága az elődjéhez képest nagyobb csúcsfényerőt és sokkal több zónát kínál a fényerő szabályozásához, még intenzívebb HDR-élményt biztosítva. A precíz háttérvilágítás-vezérlésnek köszönhetően minden részlet kristálytisztán látható – legyen szó sötét vagy világos jelenetekről.

A Hisense Hi-View AI Engine PRO processzora 1,6-szor gyorsabb CPU-t, 2,2-szer gyorsabb GPU-t és 1,5-szer gyorsabb NPU-t kínál az előző generációhoz képest. Az AI-alapú képkocka-optimalizálásnak köszönhetően minden jelenet a lehető leglátványosabb módon elevenedik meg. A tükröződésmentes képernyő gondoskodik arról, hogy valamennyi részlet tökéletesen látszódjon még erős nappali fényben is, így nem a visszatükröződéseket, hanem a valódi képi élményt látja a felhasználó.

A 165Hz Game Mode Ultra teljesen új szintre emeli a játék és sportközvetítések élményét, biztosítva a gördülékeny, akadozásmentes mozgást. Az Auto Low Latency Mode (ALLM), az AMD FreeSync Premium Pro és a négy HDMI 2.1 port garantálja, hogy a legintenzívebb akciójelenetek is késleltetés és képtörés nélkül jelenjenek meg.

Az 2.1.2 csatornás térhatású hangzás, a Dolby Atmos és az AI Sound technológia gondoskodik arról, hogy minden apró neszt és robbanásszerű hanghatást tisztán halljunk. A Hisense egyedi „Tuned by Devialet®” minősítése még magával ragadóbb hangzást biztosít.

Az IMAX Enhanced, Dolby Vision és Filmmaker Mode funkciók gondoskodnak róla, hogy a filmeket és sorozatokat pontosan úgy élvezhessük, ahogyan azt az alkotók megálmodták. A Quantum Dot Colour és Pantone Validated Colour technológiák pedig elképesztően élethű, vibráló színeket biztosítanak, így minden képkocka élettel teli és valósághű lesz.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading

Okoseszközök

A Philips Monitors első modellje 5 év garanciával és TCO Certified, generation 10 tanúsítvánnyal

A Philips Monitors bemutatja első TCO Certified, generation 10 tanúsítvánnyal rendelkező üzleti monitorát, a Philips 34B2U3600C modellt, 34 hüvelykes ívelt VA panellel és USB-C dokkolóval, ötvözve a nagy teljesítményű technológiát a fenntarthatósági funkciókkal.

A 34B2U3600C része a Philips Monitors folyamatos fenntarthatósági törekvéseinek, amely a termék teljes életciklusa során megfelel a környezeti felelősségvállalásra vonatkozó globális szabványoknak, és reagál a fenntartható termékek iránti növekvő keresletre. A TCO Certified, generation 10 egy globális fenntarthatósági tanúsítvány az IT-termékek számára, amely környezetvédelmi, társadalmi és körforgásos gazdasági kritériumokra terjed ki. A Philips Monitors által nemrég bevezetett 5 éves garancia kiterjed erre a kijelzőre, amely a termékek hosszú élettartama által tükrözi az elektronikai termékek környezeti lábnyomának csökkentésére irányuló folyamatos erőfeszítéseket.

Összefoglalva, a 34B2U3600C legfontosabb jellemzői a következők:

  • 34 hüvelykes ívelt kijelző a kényelmes immerzív hatás érdekében
  • VA panel UWQHD felbontással és 1,07 milliárd színnel a gazdag, élénk képekért
  • 5 W-os hangszórók az egyszerű videokonferenciákhoz
  • Extra csatlakoztathatóság a 90 W-os tápellátással rendelkező USB-C dokkolóval és RJ45 a biztonságos hálózati csatlakozáshoz
  • Fokozott szemkényelem a TÜV Rheinland Eyesafe tanúsítvánnyal és a SoftBlue technológiával
  • Az ergonomikus Compact Ergo Base lábazat magasságállítással, dönthetőséggel és elforgatási lehetőséggel gondoskodik a maximális megtekintési kényelemről
  • A SmartKVM egy egyszerű billentyűparanccsal lehetővé teszi a zökkenőmentes forrásváltást
  • MultiView egyidejű kettős csatlakozáshoz és megtekintéshez

A Philips 34B2U3600C már megvásárolható 439,00 € ajánlott fogyasztói áron.

A monitorról és annak jellemzőiről a Philips honlapján található termékoldalon található további információ: https://www.philips.hu/c-p/34B2U3600C_00/ivelt-uezleti-monitor-wqhd-monitor-usb-c-dokkoloval

További információk a Philips Monitors modellekről:
https://www.philips.hu/c-m-so/monitorok


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading

Okoseszközök

Hasznosnak tartjuk a mesterséges intelligenciát, mégsem élünk vele

Tisztában vagyunk vele, hogy a digitális világ számos lehetőséget nyit meg előttünk.

Azt is tudjuk, hogy a mesterséges intelligencia sok tekintetben a segítségünkre lehet mindennapi életünkben. Sőt annak is tudatában vagyunk, hogy a digitális jártasság hiánya akár komoly hátrányt is jelenthet a munkaerőpiacon. Mindezek ellenére minden második megkérdezett válaszolta a Telekom felmérésében, hogy digitális ismeretei további fejlesztésre szorulnak, és csak a válaszadók 37%-a használja a hétköznapokban a mesterséges intelligencia nyújtotta lehetőségeket.

A magyarok bő háromnegyede (78%) szerzett már új ismeretet digitális tanulás révén, és minden negyedik magyar felnőttnek segített már megszerezni egy munkalehetőséget egy online tanulással elsajátított ismeret – ezek a legfontosabb megállapításai a Telekom megbízásából készült, a magyarok digitalizációval kapcsolatos véleményét vizsgáló attitűdkutatásnak. Az országosan reprezentatív, 18-65 év közöttieket kérdező felmérésben a válaszadók 89%-a nyilatkozott úgy, hogy egyetért a kijelentéssel, miszerint a digitális világ tele van lehetőségekkel. Kiemelkedően magas volt az egyetértés ezzel az állítással a jelenleg is munkát keresők körében.  Szintén sokan vallják – a megkérdezettek 88%-a – hogy a digitális jártasság az élet számos területén jelent előnyt.

A többség úgy látja, hogy ha valakinek hiányosságai vannak digitális téren, az rosszabb eséllyel indul a munkaerőpiacon – még akkor is, ha egyébként minden szükséges képzettsége megvan. Mindezek ellenére minden második megkérdezett (54,6%) úgy érzi, fejlesztenie kellene digitális ismereteit. A nők közül szignifikánsan többen mondták a felmérés során, hogy szükségük lenne a digitális ismereteik fejlesztésére ahhoz, hogy magabiztosabban használják ezeket a megoldásokat. A digitális világban rejlő lehetőségeket felismerők és az ismereteik fejlesztésére szorulók aránya közötti különbség azt jelzi, hogy egyelőre még jóval többen látják a digitalizációban rejlő személyes előre lépési lehetőségeket, mint amennyien ténylegesen élnek is vele. Csak az 50 fölötti korosztály többsége gondolja úgy, hogy a digitális képességek manapság túlértékeltek.

Nagy egyetértést hozott az attitűdkutatás során a mesterséges intelligencia hasznosságára utaló kérdés is. A megkérdezettek 81%-a válaszolta azt, hogy a mesterséges intelligencia nagyon sok jól hasznosítható lehetőséget jelent, ugyanakkor a válaszadóknak csak a 37%-a használja rendszeresen a mesterséges intelligenciát mindennapi feladataihoz, például email vagy üzenetek írására. Ezt is elsősorban a fiatal, magasabban képzett városi lakosság és a diákok válaszolták.  A felmérésben résztvevők 45%-a nyilatkozott úgy, hogy ismeri ugyan a mesterséges intelligencia fogalmát, de nem használja azt a mindennapjaiban. A megkérdezettek 14%-a vallotta, hogy hallott ugyan az AI-ról, de nem tudja pontosan, mi az, 4% pedig magát a fogalmat sem ismeri. A felmérés során minden 3. válaszadó (35%) mondta, hogy a mesterséges intelligenciát kifejezetten félelmetesnek tartja, ez adódhat a nem megfelelő ismeretből, a használatához szükséges tudás hiányából, vagy egyszerűen csak a mesterséges intelligencia megoldások újszerűségéből.

A felmérés eredményei alátámasztják annak a kísérletnek a tapasztalatait, amelyről a Telekom jelenleg is futó kampányfilmje szól: a filmre vett csoportaktivitás azt szemlélteti, hogy a különböző digitális érettséggel rendelkezők között milyen különbözőségek jelentkezhetnek, miközben a digitális képességek az egyén, a csoport és a társadalom szintjén is fejlődést hozhatnak.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading
Advertisement Hirdetés
Advertisement
Advertisement Hirdetés

Facebook

Advertisement Hirdetés
Advertisement Hirdetés

Ajánljuk

Friss