Connect with us

Okoseszközök

Idén is díjazza a legjobb fotósokat a MediaMarkt

Nívós nyereményekre pályázhatnak a fotográfia kedvelői és művelői, a MediaMarkt a Magyar Fotográfia Napja alkalmából idén ötödik alkalommal hirdeti meg pályázatát, melyet a CEWE mellett a Fotóművészeti Alkotócsoportok Országos Szövetsége (MAFOSZ) és a Canon is támogat. A MediaMarkt – CEWE fotópályázatra szeptember végéig várják a pályaműveket a szervezők, amelyen amatőr és profi fotósok egyaránt megmutathatják tehetségüket, és a fődíjak mellett értékes különdíjakat lehet nyerni.

Az öt éve töretlenül népszerű versenyben idén összesen öt kategóriában nevezhetnek a versenyzők, a fődíjak mellett pedig a Canon és a CEWE értékes különdíjaira is pályáznak idén a legjobbak. Amatőr és professzionális fotósok közül bárki jelentkezhet, aki elmúlt 18 éves, és pályaműve megfelel a nevezési feltételeknek. A nyári utazás, lakóhelyed, házi kedvenc, természet és gasztro kategóriákban nevezők témánként kizárólag három fotóval indulhatnak. A beérkezett pályaművek elbírálására a MediaMarkt idén is a fényképészet hazai, neves szakértőit kérte fel, Mekli Zoltán és Neményi Márton személyében, Horváth Imre zsűrielnök vezetésével.

 „A kezdő és haladó fotósoknak nemcsak neves szakemberektől, de egymástól is sokat kell tanulniuk. A fotópályázatok azért nagyszerű alkalmak erre, mert a nevező fotográfusok megismerhetik kortársaik látószögét, esetleg inspirációt nyerhetnek a további alkotásra.”

– mondta el Horváth Imre.

„Mindez összhangban áll a MAFOSZ célkitűzésével, mely szerint az alkotókat újabb és újabb művek létrehozására szeretnénk ösztönözni, éppen ezért szívből ajánlom minden tanulni vágyó alkotónak, és különösen azoknak, akik még nem mutatták meg műveiket a nagyobb közönségnek.”

– tette hozzá a MAFOSZ elnöke.

A MediaMarkt – CEWE fotópályázat legfontosabb tudnivalói:

  1. Nevezési időszak: A pályaműveket 2020. augusztus 29. és szeptember 30. között várják a szervezők.
  2. Pályázat menete: A pályázó kizárólag a https://mmapp.hu/fotopalyazat weboldalon történő regisztráció után, az így létrehozott felhasználói fiókon keresztül nyújthatja be pályázatát. A benyújtás során felhasználói fiók létrehozása és egy pályázati űrlap kitöltése szükséges.
  3. Díjak: A kategóriák győztese 150.000 Ft értékű kupont, míg az ezüstérmes 50.000 Ft, a harmadik helyezett pedig 25.000 Ft értékű kupont nyer, amit bármelyik MediaMarkt áruházban felhasználhat fényképezőgép és/vagy objektív vásárlására.

A fődíjak idén két különdíjjal is kiegészülnek:

  • A zsűri által 2020. október 22-ig kiválasztott legjobb 50 képet a MediaMarkt saját Facebook oldalán szavazásra bocsátja és a szavazók között 5 x 30 db (10*15 cm méretű) kép, CEWE Fotóterminálon keresztül történő kidolgozását sorsolja ki. A legtöbb szavazatot kapott kép egy 50 000 Ft értékű MediaMarkt ajándékkártya közönségdíjban részesül.
  • A CANON különdíját a Canon Hungária Kft. szakmai csapata által kiválasztott nyertes veheti át, egy CANON EOS M50 tükör nélküli digitális fényképezőgép (MILC), 15-45 mm IS STM objektív + SB130 táska + 16GB SD kártya formájában.

Továbbá, minden pályázó – díjazástól függetlenül – 25%-os kedvezmény kuponban részesül, mely CEWE naptár kidolgozásához használható fel.

  1. Játékszabályzat és további információ: A fényképfeltöltéssel, kategóriákkal, adatvédelmi szabályzattal, a játékszabályzattal, valamint a nyereményekkel kapcsolatos további információk a https://www.mediamarkt.hu/hu/shop/fotopalyazat.html oldalon érhetők el.

A szervezők, az előző évekhez hasonlóan idén is felhívják a pályázók figyelmét a játékszabályzat alapos átolvasására, elkerülendő az érvénytelen pályázatok beküldését. A fotópályázatra továbbra sem lehet például olyan fotókkal nevezni, amelyek más pályázatokon és/vagy kiállításon, nyomtatásban, illetve honoráriumot fizető, úgynevezett stockfotó oldalakon, blogokon megjelentek már nyilvánosan. Természetesen a pályázó saját, személyes honlapjára, illetve közösségi oldalaira való feltöltés nem kizáró tényező.

A MediaMarkt – CEWE fotópályázatra beküldött művek zsűrizése 2020.október 1. és október 22. között zajlik majd, a győztesek névsora várhatóan 2020. november 6-10. között kerül ki a www.mediamarkt.hu oldalra.

Okoseszközök

IKEA Soroksár: A jövő áruháza

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA.

A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. 

A futurisztikus hangvételű videó, amely drónokkal történő kiszállítást és más elképzelt technológiai újításokat is bemutat, egy váratlan és játékos elemmel is szolgál: egy repkedő polip jelenik meg a történetben! Aggodalomra semmi ok, a polip valójában nem repül. Az igazi meglepetés az, hogy az áruházban a vásárlók valóban meglepő, forradalmi technológiai megoldásokkal találkozhatnak.

Az IKEA soroksári áruházában robotizált raktárterek, digitális tervező kioszkok, valamint okos alkalmazások segítik a vásárlókat, hogy még gyorsabban és kényelmesebben intézhessék vásárlásaikat. Az új Kompass alkalmazás például megmutatja, hol találják meg a kívánt termékeket, és azt is, hogyan juthatnak el hozzájuk a legrövidebb úton.

A CGI videó nemcsak az áruházat, hanem annak jövőbe mutató innovációit is kiemeli. A soroksári IKEA fejlesztései kifejezetten a vásárlói élmény magasabb szintre emelését szolgálják: az új digitális képernyők, vizuális falak és az interaktív tervező szoba lehetővé teszik, hogy a vásárlók előre betáplált IKEA terveket jelenítsenek meg a falakra vetítve, mindezt valós méretben.

Az IKEA számára fontos, hogy a vásárlók ne csak termékekkel, hanem élményekkel is gazdagodjanak. Az áruház a jövő technológiai újításait ötvözi a kényelmes, gyors és interaktív vásárlói élménnyel, amely szórakoztató és praktikus is.

A CGI videó egy szórakoztató és figyelemfelkeltő módja annak, hogy bemutassuk áruházunk új, innovatív sajátosságait, amelyek már most elérhetőek minden vásárlónk számára. Szeretnénk, ha vásárlóink végre megtapasztalhatnák a jövő áruházának világát, miközben az új megoldásokat is felfedezik. A repülő polip ugyan csak a fantázia szüleménye, de az új, élményalapú szolgáltatások és innovációk valóban elérhetőek!

– mondta Iva Pohlová az IKEA cseh–magyar–szlovák régiójának marketingkommunikációs vezetője.

A soroksári IKEA áruház nem csupán egy vásárlóhely, hanem egy élményközpont is, amely folyamatosan új ötletekkel és technológiai megoldásokkal törekszik forradalmasítani a vásárlói élményt.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading

Okoseszközök

Érkezik a HONOR MagicPad2

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki.

Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban.

A HONOR MagcicPad2 12,3 hüvelykes HONOR Eye Comfort kijelzője 144 Hz-es képernyőfrissítési frekvenciával rendelkezik, ami lenyűgöző vizuális élményt nyújt. A kettős TÜV tanúsítványú táblagép emellett olyan fejlett innovációkkal biztosítja az optimális szemvédelmet, mint az AI Defocus Display, a 4320 Hz-es nagyfrekvenciás PWM fénytompítás, a Circadian Night Display és a Dynamic Dimming funkciók.

A HONOR MagicPad2 nemcsak vizuális képességeivel, hanem hangélményével is kitűnik. A nagy amplitúdójú, nyolc hangszórós rendszerrel párosított, IMAX minősítésű eszköz bármikor és bárhol filmszerű audiovizuális élményt biztosít. A HONOR Spatial Audio Technology beépítésével a készülék elődjéhez képest 25%-kal szélesebb hangmezővel rendelkezik, még összetettebb lehetőségeket biztosítva.

A HONOR MagicPad2-t a Snapdragon® 8s Gen 3 mobil platform hajtja, amely prémium élményt nyújt, beleértve a nagy teljesítményű, készülékre telepített generatív AI-t és a hiperrealisztikus játékokat. A hatalmas, 10050mAh kapacitású akkumulátor erőteljes, megbízható alapot biztosít a munkához és a szórakozáshoz, amelyet a 66W-os gyorstöltési technológia egészít ki a hatékony energiafogyasztásért.

A HONOR MagicPad2-n az új MagicOS 8.0 rendszer fut, amely szándékalapú funkciókat biztosít, kiismerve a felhasználok szokásait és igényeit. Emellett erőteljes AI képességekkel rendelkezik, így példátlanul intelligens élményt kínál. A Magic Portal funkció képes előre megjósolni az igényeket, lehetővé téve a felhasználók számára, hogy ütemterveket hozzanak létre vagy több feladatot osszanak ki egy hosszú lenyomással és húzással. A hangból szöveggé alakítástól a kézírás-szépítésen át a képletfelismerő képességekig az AI-vezérelt irodai programok tovább fokozzák a termelékenységet.

A HONOR MagicPad2 a MediaMarkt kínálatában lesz elérhető december elejétől, fekete színben, 139 990 Ft-os ajánlott fogyasztói áron.

További információk a HONOR hivatalos honlapján olvashatók: www.honor.com.

A Black November alkalmából a HONOR számos partnerüzlettel együttműködve kínálja kedvezményesen legjobb készülékeit, a csúcskategóriás, hajlítható HONOR Magic V2-től a HONOR 200 szérián és a HONOR Magic6 Pro-n át a megfizethető árú, megbízható HONOR X6b-ig és a HONOR tabletekig. Az akciókban a MediaMarkt, az Euronics és az Auchan vesznek részt, hogy a lehető legjobb áron kerülhessenek a fogyasztókhoz ezek az eszközök. A Telekomnál a HONOR 200 Pro-hoz ingyenes HONOR 200 Lite is jár december végéig, míg a HONOR 200-hoz egy HONOR Pad X8a. A HONOR Magic6 Lite-hoz ajándék HONOR Band 9 okoskarkötő jár. Részletek a konkrét termékekről és kedvezményekről a partnerüzletek kínálatában.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading

Okoseszközök

A Rakuten Viber új biztonsági megoldásokat vezet be a márka és a felhasználók közötti kommunikáció biztonságának növelése érdekében

A Rakuten Viber, a biztonságos globális üzenetküldési megoldások úttörője és Európa vezető szuperalkalmazása új megoldásokat vezet be a kommunikáció további védelme érdekében.

A vállalkozások mostantól gyorsan hitelesíthetik a felhasználókat a bizalom növelése és a csalások csökkentése érdekében, még biztonságosabbá téve az interakciókat.

  • Az ellenőrző üzenetek zökkenőmentes módot biztosítanak az ügyfelek hitelesítésére az egyszer használatos jelszavak (OTP-k) segítségével. A konverziók növelésére tervezett, kész sablonokkal a vállalkozások az SMS-eknél alacsonyabb költséggel és előre meghatározott kézbesítési időn belül küldhetnek titkosított OTP-ket. Amikor a felhasználók Viber hitelesítési üzenetet kapnak, a csevegésben található „másolás” gomb segítségével, akár a Viber megnyitása nélkül is azonnal lemásolhatják a PIN-kódot. Ezáltal gyors és zökkenőmentes lesz a hitelesítési folyamat.
  • A SecurePlus üzenetek magasabb biztonsági szintet adnak a címzett számának ellenőrzésével, amivel megerősíthetik, hogy azt nem jelölték meg potenciális csalás gyanújával. Magánjellegű és érzékeny információk, például tranzakciós adatok és bankszámlakivonatok csak akkor kerülnek továbbításra, ha a Rakuten Viber valós időben ellenőrizte a címzettet. Ezt a megoldást eredetileg Európa egyik vezető bankja, az Eurobank számára fejlesztették ki, de most már világszerte elérhető. Célja, hogy megfeleljen a pénzintézetek és más, érzékeny ügyféladatokat kezelő iparágak, köztük a biztosítási és gyógyszeripari ágazat igényeinek.

Female hands hold phone with isolated screen on background of street lights

Ezeket az új frissítéseket kiegészíti a Rakuten Viber nemrégiben megszerzett SOC 2 Type II tanúsítványa. Ez egy szigorú biztonsági ellenőrzés, amely igazolja az alkalmazás robusztus adatvédelmi intézkedéseit. A Rakuten Viber titkosítást biztosít az átvitel során a márkák és a felhasználók közötti kommunikációhoz, miközben a privát és csoportos csevegések, valamint a magánhívások esetében is végponttól végpontig tartó titkosítást biztosít. Éppen ezért választotta a Stiftung Warentest biztonság szempontjából legjobb három üzenetküldő és telefonáló alkalmazás egyikének a Rakuten Vibert. Az alkalmazás fokozott védelmét az jelenti, hogy a privát üzeneteket soha nem tárolják a szuperalkalmazás szerverein, és minden kapcsolat HTTPS-biztos marad.

Sokratis Kalamatianos, az Eurobank digitális megoldásokért felelős munkatársa így nyilatkozott:

„Bankként a biztonság a legfontosabb számunkra. Az Eurobank számára igazán kifizetődő volt a Rakuten Viberrel való együttműködés az érzékeny információk védelmét fokozó termék kifejlesztésében. A folyamat során zökkenőmentes volt az utunk, amit a biztonság iránti közös elkötelezettségünk vezérelt. Innovatív együttműködésünk bizonyítéka, hogy ezt a megoldást a továbbiakban is használni fogjuk.”

„A biztonság a Rakuten Viber DNS-ének része

– mondta Cristina Constandache, a Rakuten Viber bevételi igazgatója.

„Mivel az online vásárlók 60%-a ma már a biztonságot és az átláthatóságot helyezi előtérbe a vállalkozásokkal való kommunikáció során, elengedhetetlen a bizalom újradefiniálása. Új megoldásaink megerősítik elkötelezettségünket minden márka-felhasználó interakció védelme mellett, miközben szilárdítjuk szerepünket biztonságos szuperalkalmazásként. Küldetésünk, hogy olyan platformot hozzunk létre, ahol mindenki zökkenőmentesen, a kommunikáció adatvédelmében és integritásában bízva vehet részt.”

Az új biztonsági megoldások igény szerint világszerte elérhetőek a vállalkozások számára.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement
Advertisement Hirdetés

Facebook

Advertisement Hirdetés
Advertisement Hirdetés

Ajánljuk

Friss