Nívós nyereményekre pályázhatnak a fotográfia kedvelői és művelői, a MediaMarkt a Magyar Fotográfia Napja alkalmából idén ötödik alkalommal hirdeti meg pályázatát, melyet a CEWE mellett a Fotóművészeti Alkotócsoportok Országos Szövetsége (MAFOSZ) és a Canon is támogat. A MediaMarkt – CEWE fotópályázatra szeptember végéig várják a pályaműveket a szervezők, amelyen amatőr és profi fotósok egyaránt megmutathatják tehetségüket, és a fődíjak mellett értékes különdíjakat lehet nyerni.
Az öt éve töretlenül népszerű versenyben idén összesen öt kategóriában nevezhetnek a versenyzők, a fődíjak mellett pedig a Canon és a CEWE értékes különdíjaira is pályáznak idén a legjobbak. Amatőr és professzionális fotósok közül bárki jelentkezhet, aki elmúlt 18 éves, és pályaműve megfelel a nevezési feltételeknek. A nyári utazás, lakóhelyed, házi kedvenc, természet és gasztro kategóriákban nevezők témánként kizárólag három fotóval indulhatnak. A beérkezett pályaművek elbírálására a MediaMarkt idén is a fényképészet hazai, neves szakértőit kérte fel, Mekli Zoltán és Neményi Márton személyében, Horváth Imre zsűrielnök vezetésével.
„A kezdő és haladó fotósoknak nemcsak neves szakemberektől, de egymástól is sokat kell tanulniuk. A fotópályázatok azért nagyszerű alkalmak erre, mert a nevező fotográfusok megismerhetik kortársaik látószögét, esetleg inspirációt nyerhetnek a további alkotásra.”
– mondta el Horváth Imre.
„Mindez összhangban áll a MAFOSZ célkitűzésével, mely szerint az alkotókat újabb és újabb művek létrehozására szeretnénk ösztönözni, éppen ezért szívből ajánlom minden tanulni vágyó alkotónak, és különösen azoknak, akik még nem mutatták meg műveiket a nagyobb közönségnek.”
– tette hozzá a MAFOSZ elnöke.
A MediaMarkt – CEWE fotópályázat legfontosabb tudnivalói:
Nevezési időszak: A pályaműveket 2020. augusztus 29. és szeptember 30. között várják a szervezők.
Pályázat menete: A pályázó kizárólag a https://mmapp.hu/fotopalyazat weboldalon történő regisztráció után, az így létrehozott felhasználói fiókon keresztül nyújthatja be pályázatát. A benyújtás során felhasználói fiók létrehozása és egy pályázati űrlap kitöltése szükséges.
Díjak: A kategóriák győztese 150.000 Ft értékű kupont, míg az ezüstérmes 50.000 Ft, a harmadik helyezett pedig 25.000 Ft értékű kupont nyer, amit bármelyik MediaMarkt áruházban felhasználhat fényképezőgép és/vagy objektív vásárlására.
A fődíjak idén két különdíjjal is kiegészülnek:
A zsűri által 2020. október 22-ig kiválasztott legjobb 50 képet a MediaMarkt saját Facebook oldalán szavazásra bocsátja és a szavazók között 5 x 30 db (10*15 cm méretű) kép, CEWE Fotóterminálon keresztül történő kidolgozását sorsolja ki. A legtöbb szavazatot kapott kép egy 50 000 Ft értékű MediaMarkt ajándékkártya közönségdíjban részesül.
A CANON különdíját a Canon Hungária Kft. szakmai csapata által kiválasztott nyertes veheti át, egy CANON EOS M50 tükör nélküli digitális fényképezőgép (MILC), 15-45 mm IS STM objektív + SB130 táska + 16GB SD kártya formájában.
Továbbá, minden pályázó – díjazástól függetlenül – 25%-os kedvezmény kuponban részesül, mely CEWE naptár kidolgozásához használható fel.
Játékszabályzat és további információ: A fényképfeltöltéssel, kategóriákkal, adatvédelmi szabályzattal, a játékszabályzattal, valamint a nyereményekkel kapcsolatos további információk a https://www.mediamarkt.hu/hu/shop/fotopalyazat.html oldalon érhetők el.
A szervezők, az előző évekhez hasonlóan idén is felhívják a pályázók figyelmét a játékszabályzat alapos átolvasására, elkerülendő az érvénytelen pályázatok beküldését. A fotópályázatra továbbra sem lehet például olyan fotókkal nevezni, amelyek más pályázatokon és/vagy kiállításon, nyomtatásban, illetve honoráriumot fizető, úgynevezett stockfotó oldalakon, blogokon megjelentek már nyilvánosan. Természetesen a pályázó saját, személyes honlapjára, illetve közösségi oldalaira való feltöltés nem kizáró tényező.
A MediaMarkt – CEWE fotópályázatra beküldött művek zsűrizése 2020.október 1. és október 22. között zajlik majd, a győztesek névsora várhatóan 2020. november 6-10. között kerül ki a www.mediamarkt.hu oldalra.
Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA.
A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével.
A futurisztikus hangvételű videó, amely drónokkal történő kiszállítást és más elképzelt technológiai újításokat is bemutat, egy váratlan és játékos elemmel is szolgál: egy repkedő polip jelenik meg a történetben! Aggodalomra semmi ok, a polip valójában nem repül. Az igazi meglepetés az, hogy az áruházban a vásárlók valóban meglepő, forradalmi technológiai megoldásokkal találkozhatnak.
Az IKEA soroksári áruházában robotizált raktárterek, digitális tervező kioszkok, valamint okos alkalmazások segítik a vásárlókat, hogy még gyorsabban és kényelmesebben intézhessék vásárlásaikat. Az új Kompass alkalmazás például megmutatja, hol találják meg a kívánt termékeket, és azt is, hogyan juthatnak el hozzájuk a legrövidebb úton.
A CGI videó nemcsak az áruházat, hanem annak jövőbe mutató innovációit is kiemeli. A soroksári IKEA fejlesztései kifejezetten a vásárlói élmény magasabb szintre emelését szolgálják: az új digitális képernyők, vizuális falak és az interaktív tervező szoba lehetővé teszik, hogy a vásárlók előre betáplált IKEA terveket jelenítsenek meg a falakra vetítve, mindezt valós méretben.
Az IKEA számára fontos, hogy a vásárlók ne csak termékekkel, hanem élményekkel is gazdagodjanak. Az áruház a jövő technológiai újításait ötvözi a kényelmes, gyors és interaktív vásárlói élménnyel, amely szórakoztató és praktikus is.
„A CGI videó egy szórakoztató és figyelemfelkeltő módja annak, hogy bemutassuk áruházunk új, innovatív sajátosságait, amelyek már most elérhetőek minden vásárlónk számára. Szeretnénk, ha vásárlóink végre megtapasztalhatnák a jövő áruházának világát, miközben az új megoldásokat is felfedezik. A repülő polip ugyan csak a fantázia szüleménye, de az új, élményalapú szolgáltatások és innovációk valóban elérhetőek!”
– mondta Iva Pohlová az IKEA cseh–magyar–szlovák régiójának marketingkommunikációs vezetője.
A soroksári IKEA áruház nem csupán egy vásárlóhely, hanem egy élményközpont is, amely folyamatosan új ötletekkel és technológiai megoldásokkal törekszik forradalmasítani a vásárlói élményt.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki.
Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban.
A HONOR MagcicPad2 12,3 hüvelykes HONOR Eye Comfort kijelzője 144 Hz-es képernyőfrissítési frekvenciával rendelkezik, ami lenyűgöző vizuális élményt nyújt. A kettős TÜV tanúsítványú táblagép emellett olyan fejlett innovációkkal biztosítja az optimális szemvédelmet, mint az AI Defocus Display, a 4320 Hz-es nagyfrekvenciás PWM fénytompítás, a Circadian Night Display és a Dynamic Dimming funkciók.
A HONOR MagicPad2 nemcsak vizuális képességeivel, hanem hangélményével is kitűnik. A nagy amplitúdójú, nyolc hangszórós rendszerrel párosított, IMAX minősítésű eszköz bármikor és bárhol filmszerű audiovizuális élményt biztosít. A HONOR Spatial Audio Technology beépítésével a készülék elődjéhez képest 25%-kal szélesebb hangmezővel rendelkezik, még összetettebb lehetőségeket biztosítva.
A HONOR MagicPad2-t a Snapdragon® 8s Gen 3 mobil platform hajtja, amely prémium élményt nyújt, beleértve a nagy teljesítményű, készülékre telepített generatív AI-t és a hiperrealisztikus játékokat. A hatalmas, 10050mAh kapacitású akkumulátor erőteljes, megbízható alapot biztosít a munkához és a szórakozáshoz, amelyet a 66W-os gyorstöltési technológia egészít ki a hatékony energiafogyasztásért.
A HONOR MagicPad2-n az új MagicOS 8.0 rendszer fut, amely szándékalapú funkciókat biztosít, kiismerve a felhasználok szokásait és igényeit. Emellett erőteljes AI képességekkel rendelkezik, így példátlanul intelligens élményt kínál. A Magic Portal funkció képes előre megjósolni az igényeket, lehetővé téve a felhasználók számára, hogy ütemterveket hozzanak létre vagy több feladatot osszanak ki egy hosszú lenyomással és húzással. A hangból szöveggé alakítástól a kézírás-szépítésen át a képletfelismerő képességekig az AI-vezérelt irodai programok tovább fokozzák a termelékenységet.
A HONOR MagicPad2 a MediaMarkt kínálatában lesz elérhető december elejétől, fekete színben, 139 990 Ft-os ajánlott fogyasztói áron.
További információk a HONOR hivatalos honlapján olvashatók: www.honor.com.
A Black November alkalmából a HONOR számos partnerüzlettel együttműködve kínálja kedvezményesen legjobb készülékeit, a csúcskategóriás, hajlítható HONOR Magic V2-től a HONOR 200 szérián és a HONOR Magic6 Pro-n át a megfizethető árú, megbízható HONOR X6b-ig és a HONOR tabletekig. Az akciókban a MediaMarkt, az Euronics és az Auchan vesznek részt, hogy a lehető legjobb áron kerülhessenek a fogyasztókhoz ezek az eszközök. A Telekomnál a HONOR 200 Pro-hoz ingyenes HONOR 200 Lite is jár december végéig, míg a HONOR 200-hoz egy HONOR Pad X8a. A HONOR Magic6 Lite-hoz ajándék HONOR Band 9 okoskarkötő jár. Részletek a konkrét termékekről és kedvezményekről a partnerüzletek kínálatában.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
A Rakuten Viber új biztonsági megoldásokat vezet be a márka és a felhasználók közötti kommunikáció biztonságának növelése érdekében
A Rakuten Viber, a biztonságos globális üzenetküldési megoldások úttörője és Európa vezető szuperalkalmazása új megoldásokat vezet be a kommunikáció további védelme érdekében.
A vállalkozások mostantól gyorsan hitelesíthetik a felhasználókat a bizalom növelése és a csalások csökkentése érdekében, még biztonságosabbá téve az interakciókat.
Az ellenőrző üzenetek zökkenőmentes módot biztosítanak az ügyfelek hitelesítésére az egyszer használatos jelszavak (OTP-k) segítségével. A konverziók növelésére tervezett, kész sablonokkal a vállalkozások az SMS-eknél alacsonyabb költséggel és előre meghatározott kézbesítési időn belül küldhetnek titkosított OTP-ket. Amikor a felhasználók Viber hitelesítési üzenetet kapnak, a csevegésben található „másolás” gomb segítségével, akár a Viber megnyitása nélkül is azonnal lemásolhatják a PIN-kódot. Ezáltal gyors és zökkenőmentes lesz a hitelesítési folyamat.
A SecurePlus üzenetek magasabb biztonsági szintet adnak a címzett számának ellenőrzésével, amivel megerősíthetik, hogy azt nem jelölték meg potenciális csalás gyanújával. Magánjellegű és érzékeny információk, például tranzakciós adatok és bankszámlakivonatok csak akkor kerülnek továbbításra, ha a Rakuten Viber valós időben ellenőrizte a címzettet. Ezt a megoldást eredetileg Európa egyik vezető bankja, az Eurobank számára fejlesztették ki, de most már világszerte elérhető. Célja, hogy megfeleljen a pénzintézetek és más, érzékeny ügyféladatokat kezelő iparágak, köztük a biztosítási és gyógyszeripari ágazat igényeinek.
Female hands hold phone with isolated screen on background of street lights
Ezeket az új frissítéseket kiegészíti a Rakuten Viber nemrégiben megszerzett SOC 2 Type II tanúsítványa. Ez egy szigorú biztonsági ellenőrzés, amely igazolja az alkalmazás robusztus adatvédelmi intézkedéseit. A Rakuten Viber titkosítást biztosít az átvitel során a márkák és a felhasználók közötti kommunikációhoz, miközben a privát és csoportos csevegések, valamint a magánhívások esetében is végponttól végpontig tartó titkosítást biztosít. Éppen ezért választotta a Stiftung Warentest biztonság szempontjából legjobb három üzenetküldő és telefonáló alkalmazás egyikének a Rakuten Vibert. Az alkalmazás fokozott védelmét az jelenti, hogy a privát üzeneteket soha nem tárolják a szuperalkalmazás szerverein, és minden kapcsolat HTTPS-biztos marad.
Sokratis Kalamatianos, az Eurobank digitális megoldásokért felelős munkatársa így nyilatkozott:
„Bankként a biztonság a legfontosabb számunkra.Az Eurobank számára igazán kifizetődő volt a Rakuten Viberrel való együttműködés az érzékeny információk védelmét fokozó termék kifejlesztésében.A folyamat során zökkenőmentes volt az utunk, amit a biztonság iránti közös elkötelezettségünk vezérelt.Innovatív együttműködésünk bizonyítéka, hogy ezt a megoldást a továbbiakban is használni fogjuk.”
„A biztonság a Rakuten Viber DNS-ének része”
– mondta Cristina Constandache, a Rakuten Viber bevételi igazgatója.
„Mivelaz online vásárlók 60%-a ma már a biztonságot és az átláthatóságot helyezi előtérbe a vállalkozásokkal való kommunikáció során, elengedhetetlen a bizalom újradefiniálása.Új megoldásaink megerősítik elkötelezettségünket minden márka-felhasználó interakció védelme mellett, miközben szilárdítjuk szerepünket biztonságos szuperalkalmazásként.Küldetésünk, hogy olyan platformot hozzunk létre, ahol mindenki zökkenőmentesen, a kommunikáció adatvédelmében és integritásában bízva vehet részt.”
Az új biztonsági megoldások igény szerint világszerte elérhetőek a vállalkozások számára.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!