Okoseszközök
Xiaomi okostelefont vagy okoseszközt javíttatnánk? Bemutatkozik a Xiaomi Szervíz & Bolt
Világszerte egyre nagyobb sikereket ér el a Xiaomi, aki az utóbbi néhány évben a legnagyobb piacokon is képes volt versenybe szállni olyan nagy gyártókkal, mint a Samsung, az Apple vagy a Huawei. Nem véletlenül, hiszen a kínai gyártó kimagasló minőséget kínál a vásárlók számára elérhető árakon, ami szerencsére nemcsak az okostelefonok piacán lett jellemző.
A Xiaomi ugyanis ma már gyakorlatilag életünk minden területén megjelent valamilyen okoseszközzel, legyen szó okoskarkötőről, elektromos rollerről, robotporszívóról vagy éppen fogkeféről és rizsfőzőről. A vállalat minden tekintetben képes kitűnő alternatívát kínálni a legjobb ár-érték arányt kereső vásárlók számára.
A Xiaomi termékei már Magyarországon is javíthatók
Sokan még mindig tartanak a Xiaomi által gyártott eszközöktől, mert abban a tévhitben élnek, hogy ami Kínából származik, az eredendően csak rossz lesz, másrészt pedig az olcsóbb eszközök javíthatósága minden esetben hagy maga után kívánnivalót. Ezek az előítéletek azonban ma már egyáltalán nem állják meg a helyüket a nevezett gyártó eszközei kapcsán!
Éppen ellenkezőleg, a Xiaominak teljes terméktámogatása és szervizháttere van Magyarországon, így rendelkezzünk akár egy drágább csúcsmodellel, akár egy belépő szintű okostelefonnal, vagy éppen egy okosporszívóval, a legfontosabb alkatrészeik cserélhetők és javíthatók. Amennyiben tehát problémát tapasztalunk, ma már itthon is hozzáértő kezekbe adhatjuk, gyári minőségű és egyben garanciális alkatrészekkel javíttathatjuk készülékeinket.
Bemutatkozik a Xiaomi Szervíz & Bolt
A fenti kritériumoknak maximálisan megfelel a Budapest, Hegedűs Gyula utca 15. szám alatt megtalálható Xiaomi Szervíz & Bolt, melyet okostelefonok és okoseszközök javításával egyaránt felkereshetünk, további információt a weboldalukon találhatunk.
A javítóműhely 2019 óta üzemel hivatalos Xiaomi okoseszköz szervizként, azonban többéves tapasztalattal rendelkeznek a kínai gyártó szinte minden korábbi és aktuális termékének javításában.
Nem meglepő ennek fényében, hogy megalakulásuk óta már több mint hétezer eszköz fordult meg a kezeik között, melyeket ráadásul sikeresen meg is javítottak – hála a szerviz rendkívül felkészült, tapasztalt és jól felszerelt kollégáinak. Legyen szó akár szoftveres- akár hardveres javításról, frissítésről, adatmentésről vagy csak egy egyszerű karbantartási munkáról, itt garantáltan megtaláljuk majd a számításainkat.
Xiaomi Szervíz & Bolt
Ezért válasszuk a Xiaomi Szervíz & Boltot:
Minőségi és garanciális alkatrészek
Az egyik legnagyobb előnyük minden kétséget kizáróan az, hogy a legtöbb eszközhöz gyári, vagy a gyárival megegyező minőségű, de minden esetben magas kvalitású alkatrészekkel és eszközökkel rendelkeznek a javítási munkálatokhoz. Ezen felül a beépített hardverekre a szerviz minden esetben 6 hónap garanciát vállal, így nem kell attól tartanunk, hogy pár napon belül ismét költséges javítás vár ránk ugyanazzal a problémával.
Hatalmas raktárkészlet, akár 24 órás javítási határidővel
Nagyon jól tudják a szerviz munkatársai, hogy egy okostelefon vagy egy elektromos roller az emberek többségének munkaeszköz, emiatt nem lehet hetekig vagy hónapokig várni a javítással. Szerencsére a Xiaomi termékei jól javíthatók, de ami ennél is lényegesebb, hogy a szerviz hatalmas raktárkészlettel rendelkezik a legtöbb alkatrész kapcsán, így a problémák zömét 24 órán belül orvosolják. Nyilván vannak kisebb javítások, melyek már aznap elkészülhetnek és extrém esetek is, ahol egy kicsit többet kell várni a hiba elhárítására.
Tapasztalt és jól felszerelt kollégák
Minden okoseszköz szervizt alapvetően meghatároz, hogy milyen felkészült és mennyire jól felszerelt munkatársak végzik a javítási teendőket. A munkatársak hatalmas tapasztalattal rendelkeznek, napi szinten több tucat készüléket javítanak, az aktuális tudásanyag mellett pedig modern eszközpark áll a rendelkezésükre, hogy a gyártó minden termékét meg tudják javítani.
Ingyenes a hibafeltárás
Csak szeretnénk megtudni, hogy mi a probléma és mennyibe kerül a javíttatás? A szervizben a hibafeltárás minden esetben ingyenes, így gyakorlatilag nincs veszteni valónk, a hiba azonnal feltárásra kerül a helyszínen, amire azonnal kapunk egy árajánlatot is, hogy mennyiért lehetne cserealkatrészekkel és egyebekkel orvosolni a bajt. Ezt követően csak rajtunk áll, hogy elfogadjuk az ajánlatot vagy sem..
Kiegészítők vásárlására is van lehetőségünk
Szükségünk van egy masszív tokra vagy egy kijelzővédő fóliára? Új keféket vagy szűrőket vennénk robotporszívónkhoz? Netán elektromos rollerünk elkopott gumiját pótolnánk? Ebben az esetben is jó megoldás a szerviz, mely mellett lehetőségünk van új termékek vásárlására, valamint kiegészítők beszerzésére egyaránt. Így nem kell aggódnunk, hogy egy robotporszívóhoz hónapok múltán már nem kapunk filtert, a legtöbb ilyen eszköz rendszerint raktárkészletről elérhető.
Vidéken élünk? Nem mozdulnánk ki a járvány miatt? Itt a szervizfutár szolgáltatás!
Már évek óta sikeresen működik a cég népszerű szervizfutár szolgáltatása, mely korábban leginkább a vidéken élőknek szerette volna biztosítani a javítási és a karbantartási lehetőségeket, de a járványhelyzet miatt alaposan túlnőtt önmagán ez a lehetőség.
Lényege, hogy nem kell kimozdulnunk otthonról, ha egy hibás telefont, robotporszívót vagy elektromos rollert eljuttatnánk a szervizbe, rendelhetünk hozzá futárt, aki némi felár ellenében elszállítja a terméket a javítóműhelybe, ott az egyeztetést követően elvégzik a szükséges teendőket, majd futárral visszakapjuk az ismét működőképes eszközt.
További Xiaomi cikkeink.
Okoseszközök
Az SAP és a Databricks bemutatja az SAP Business Data Cloudot
Az SAP a mai napon bejelentette legújabb, úttörő megoldását, az SAP Business Data Cloudot, amely egységesíteni képes a vállalatoknál az SAP rendszereiből és külső forrásokból származó adatokat.
Ez biztosítja azt a megbízható adatalapot, amelyre a vállalatoknak szükségük van a megalapozott döntésekhez és a mesterséges intelligencia hatékony és megbízható működtetéséhez. A megoldás összehangolja a szervezet kritikus alkalmazásainak adatait adatmérnöki és üzleti analitikai képességek révén, ami magasabb szintre emeli az áttekinthetőséget és az innovációs képességek kibontakozását.
Az SAP és a Databricks stratégiai partnersége új korszakot nyit a vállalati adatkezelésben. Két, saját területén piacvezető vállalat fogott össze, hogy újradefiniálja az alkalmazások és adatplatformok együttműködését. Az új megoldás natívan beágyazza a Databricks technológiáját az adatmérnöki, gépi tanulási és az erőforrásigényes AI-feladatok elvégzéséhez.
„Az SAP Business Data Cloud felszabadítja a vállalati adatok teljes értékét az üzleti AI számára”
– mondta Christian Klein, az SAP vezérigazgatója.
„Ötvözi az SAP szakértelmét a küldetéskritikus, végponttól végpontig terjedő folyamatok és a szemantikailag gazdag adatok terén a Databricks világszínvonalú adatmérnöki képességeivel, létrehozva egy úttörő megoldást, amely segíti a szervezeteket abban, hogy maximálisan kihasználják adataikat.”
„A vállalatok világszerte arra törekszenek, hogy nagyobb értéket nyerjenek ki adataikból, és nagyobb hozamot érjenek el AI-befektetéseikből”
– mondta Ali Ghodsi, a Databricks társalapítója és vezérigazgatója.
„Az SAP-val való partnerségünk lehetővé teszi a szervezetek számára, hogy adataikat – formátumtól és tárolási helytől függetlenül – egyesítsék, így azokat a Databricks Data Intelligence Platformon belül kezelhetik, elemezhetik és testre szabott AI-alkalmazásokat építhetnek rájuk.”
Az adatalapú gazdaság előmozdítása
Az SAP Business Data Cloud támogatja az SAP-t az adattermék-gazdaság növekedésében. Teljeskörűen menedzselt SAP-adattermékeket kínál az üzleti folyamatok széles skálájához – legyenek akár pénzügyi, beszerzési vagy az ellátási láncból származó adatok az SAP S/4HANA-ból vagy az SAP Ariba rendszerből, vagy akár képzési és tehetségmenedzsment adatok az SAP SuccessFactorsból. Ezek az adattermékek a forrásukat, az összefüggéseket, így az üzleti értelmüket is megőrzik, így a nyers rekordokon túl azonnali hozzáférést biztosítanak magas minőségű adatokhoz, mindezt a költséges adatkinyerési folyamatok nélkül.
Ha például egy pénzügyi igazgató szeretné felmérni a növekvő infláció nyereségességre gyakorolt hatását, az SAP Business Data Cloud képes valós idejű külső adatokat, például a fogyasztói árindexet összevetni a vállalata pénzügyi adataival – például a főkönyvi számlákon vagy költséghelyeken található értékekkel –, így átfogó elemzést kaphat a rendszertől.
Az SAP Business Data Cloud új funkciókat is kínál, például az úgynevezett insight appokat, amelyek valós idejű adatokkal összekapcsolt adattermékeket és AI-modelleket használnak fejlett elemzések és tervezési feladatok támogatására. Ezek kiterjednek az alapvető vállalati analitikára, a pénzügyekre és a humánerőforrás-szolgáltatásokra is.
„Az SAP Business Data Cloud segít abban, hogy maximálisan kihasználjuk adataink értékét és előmozdítsuk az innovációt üzleti tevékenységünkben”
– mondta Markus Hartmann, a Henkel Európáért, Afrikáért és Dél-Kelet Ázsiáért felelős vállalati alelnöke.
„A szemantikailag gazdag adattermékek és a Databricks mély integrációja továbbfejleszti meglévő adatmegoldásainkat, lehetővé téve forgatókönyvek modellezését és az AI-alapú meglátások kihasználását, hogy fenntartható jövőt építsünk adataink ökoszisztémájában.”
„A bejelentés a magyar ügyfelek számára is ígéretes, hiszen sok ügyfelünk használja korábbi üzleti adatelemző BI megoldásunkat, számukra a megújult és innovatív funkciókkal rendelkező SAP Business Data Cloud egy tökéletes megoldás lehet a terület modernizálására”
– emelte ki Pintér Szabolcs, az SAP Hungary ügyvezető igazgatója a hír kapcsán.
„A mindennapi üzleti folyamatokba beágyazott AI megoldásokra is egyre nagyobb keresletet látunk itthon is, nem véletlenül: AI ügynökeinkkel a riportingtól kezdve a fejlett analitikán, kockázatértékeléseken, vagy szcenárió-elemzéseken át a tervezésig a legösszetettebb feladatokat is automatizálni lehet, ami erőforrást szabadít fel a kreatív feladatokra és teret ad az innovációnak.”
Az AI-ügynökök teljes potenciáljának kiaknázása
Az SAP Business Data Cloud jelentősen javítja a Joule, az SAP generatív AI asszisztensének működését is, amely gyorsabbá teszi az üzleti területeken átívelő munkafolyamatokat, AI-ügynökök segítségével támogatva a megalapozott üzleti döntéshozatalt. Az iparág legmagasabb minőségű vállalati adatkészleteivel – valamint az SAP Knowledge Graph megoldásával, amely üzleti célokra modellezve strukturálja az adatokat – a Joule-ügynökök mélyebb betekintést nyújtanak a vállalati folyamatokba és hatékonyabb együttműködést biztosítanak az összetett üzleti kihívások megoldásában.
Az SAP bejelentette továbbá számos új, azonnal használható Joule-ügynök elérhetőségét pénzügyi, szolgáltatási, értékesítési és egyéb üzleti területeken belül. Például a pénzügyi ügynökök segítenek a követelések gyorsabb feldolgozásában és a pénzforgalom optimalizálásában, míg az értékesítési ügynökök felgyorsítják az üzleti folyamatokat az ügyfélkérdések hatékonyabb kezelése érdekében.
Ezen felül az SAP bevezetett egy új, fejlett AI-ügynök építő funkciót is, amely lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy saját AI-ügynököket fejlesszenek és telepítsenek. Az SAP évtizedes üzleti szakértelme révén ezek az ügynökök az irányított munkafolyamatok segítségével a releváns adatokra és üzleti kontextusra alapozva képesek működni, ezáltal növelik az automatizáció és a mesterséges intelligencia használat hatékonyságát.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
Okoseszközök
Egészségpénztári számlára is elszámolható a vérnyomásmérő funkcióval rendelkező okosóra
Újabb egészségpénztárak fogadják el a nemrégiben Magyarországon bevezetett HUAWEI WATCH D2 okosóra vásárlását.
Ez az innovatív készülék a világ első csuklón hordható, orvostechnikai eszközként regisztrált, 24 órás ambuláns vérnyomás-monitorozásra (ABPM) képes okoseszköze.
Újabb egészségpénztárak fogadják el a hazánkban január végén debütált HUAWEI WATCH D2 24 órás vérnyomásmérő funkcióval ellátott okosóra megvásárlását. Mostantól már az Allianz Hungária Egészség- és Önsegélyező Pénztár és az OTP Egészségpénztár is elfogadja a vásárlást, így a Prémium Egészségpénztár, MBH Gondoskodás Egészségpénztár, Vasutas Egészség- és Önsegélyező Pénztár, valamint a Generali Egészség- és Önsegélyező Pénztár mellett már a fenti két újabb szolgáltató tagjai is elszámolhatják az óra beszerzését. Az okosóra egészségpénztári elszámolhatósága komoly előrelépést jelent a Huawei abbéli törekvésében, hogy egészségfigyelő technológiája minél szélesebb körben elérhetővé váljon a felhasználók számára.
Orvostechnikai eszközként regisztrált okosóra
A HUAWEI WATCH D2 24 órás ambuláns vérnyomás-monitorozásra (ABPM) képes, ami egyedülálló funkció a csuklón hordható eszközök piacán. A HUAWEI WATCH D2 mandzsetta segítségével méri a vérnyomást a csuklón, nappal emlékeztetőket küld, éjszaka pedig automatikusan elvégzi a méréseket az alvás során. Az okoseszköz megfelel az Európai Unió orvostechnikai eszközökre vonatkozó szabályozásának (MDR – Medical Device Regulation) és orvostechnikai eszközként lett nyilvántartásba véve, ugyanakkor ha bármilyen rendellenességet észlelünk, kulcsfontosságú orvoshoz fordulni, hogy a potenciális problémát időben felismerjék és kezeljék.
Az okosóra további funkciói között szerepel az EKG-mérés, a SpO2-monitorozás, valamint a pulzus-, stressz- és bőrhőmérséklet-mérés is. Emellett a felhasználók részletes Egészségügyi Áttekintést készíthetnek, amely egyetlen érintéssel nyolc különböző testfunkciót összegez. A készülék több mint nyolcvan edzésmódot kínál, kompakt, kényelmes viselet, és párosítható mind iOS, mind Android készülékekkel.
Elérhetőség és árak
A készülék fekete fluoroelasztomer szíjas verziójának ajánlott bruttó fogyasztói ára 164.990 Ft, a fehér bőrszíjas változaté pedig 179.990 Ft. Az okosórákat a MediaMarkt, az Alza, az Emag, a Yettel, a Telekom, illetve az Euronics üzleteiben és weboldalain lehet megvásárolni.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
Okoseszközök
Hangalapú bankolás – ahol az IT és a nyelvtudomány találkozik
Korunk digitális kihívásainak egyike az ügyfelek ügyintézésre fordított idejének rövidítése, úgy, hogy közben az ügyfélélmény javuljon, miközben az egész folyamat egyszerűsödik.
Kate, a hangutasítással működő digitális pénzügyi asszisztens, is azon piacvezető fejlesztések közé tartozik, ami az ügyfelek mindennapi bankolását támogatja. A K&H Bank ezért a legmodernebb mesterséges intelligencia és szabályalapú technológiát ötvözi más egyéb tudományterületekkel, például a nyelvtudománnyal is. Az integrációt a bank saját, úgynevezett NLU (Natural Language Understanding) csapata támogatja, segítve Kate-et a természetes nyelv megértésében és feldolgozásában.
A digitális banki megoldások közül az egyik legnépszerűbb Kate, az ország egyetlen hangalapú digitális pénzügyi asszisztense, amely a mesterséges intelligencia és a nyelvtudomány ötvözeteként jött létre. A rendszer akkor tud hatékonyan működni, ha képes megérteni és reagálni az emberek különböző és sajátos nyelvhasználati szokásaira. Mindez komoly szakmai munkát igényel, amelyet a K&H NLU csapata támogat. Többek között ezért is került részletesen bemutatásra Kate, a digitális pénzügyi asszisztens, a Szegedi Tudományegyetem által szervezett XXI. Magyar Számítógépes Nyelvészeti Konferencián, ahol a K&H NLU csapat egyik szakértője egy olyan hétköznapi példán keresztül prezentálta hogyan működik Kate nyelvi feldolgozási rendszere, vagy hogyan érti meg Kate a természetes nyelvet, mint az utalás.
Egy intelligens asszisztens fejlesztése
Kate fejlesztése során az NLU csapat különböző modulokat integrált, amelyek lehetővé teszik a felügyelt gépi tanulás és a szabályalapú rendszerek együttes alkalmazását. A hangalapú asszisztens válaszai előre megírt válaszokon alapszanak, és a rendszer szabályalapú megközelítést alkalmaz a válaszok generálására. Ez a gyakorlatban vonatkozhat akár egy Kate-hez intézett kérdésre vagy tranzakcióra egyaránt.
Amikor egy ügyfél üzenetet küld, az automatizált rendszer először azt próbálja megérteni, hogy mi a szándéka („intent”). Ez lehet például egy átutalás indítása. Emellett a rendszer felismeri a fontos adatokat („entity-ket”), mint például a bankszámlaszámot vagy a címzett nevét. Ha valaki például azt mondja, hogy „Utalj Róbertnek!”, akkor a rendszer először megnézi, hogy a felhasználó elmentette-e Róbert nevét a partnerei közé. Ha igen, akkor ennek alapján tud választ adni és a kérést végrehajtani.
Szakmai közösség az ügyfélélményért
Az NLU csapat a K&H digitális innovációs szakterületének részeként működik, a bank IT szervezetén belül a legújabb technológiákat alkalmazza az ügyfélélmény javítása érdekében. Az NLU csapat nem csupán egy belső fejlesztési egység, hanem egy folyamatosan innováló szakmai közösség is, mely a legújabb AI technológiákat és nyelvészeti megoldásokat alkalmazza.
„A K&H Bank stratégiája a digitális fejlesztésekre épül, hogy a modern bankolási igényeket kielégítse. Ennek egyik kiemelkedő példája Kate bevezetése és folyamatos fejlesztése, mely a mesterséges intelligencia és az automatizáció legújabb vívmányait ötvözi. A technológiai innováció azonban nemcsak az ügyfelek kényelmét szolgálja és a jövő bankolási lehetőségeit biztosítja, hanem rámutat arra is, hogy az igazán hatékony megoldások több tudományterület – például adatelemzés, gépi tanulás, kiberbiztonság – összekapcsolásával születhetnek meg. Ezért is összetett az IT szakemberek munkája hiszen nem csupán saját szakterületükön kell helytállniuk, hanem más üzleti és technológiai folyamatok megértésére és integrálására is szükség van. Ez a multidiszciplináris megközelítés kihívásokkal teli, de éppen ez teszi vonzóvá az IT szakemberek számára a banki környezetet, amely egyre inkább a legmodernebb technológiák találkozási pontjává válik. ”
– mondta el a projekt kapcsán Ozorai Dénes, a K&H IT vezetője.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
-
Gazdaság1 hét ago
Minden jel arra mutat, hogy emelkedniük kellene a lakáshitel kamatoknak, de…
-
Okoseszközök2 hét ago
Így alakítja át az üzletet a mesterséges intelligencia
-
Szórakozás2 hét ago
Átadták a 44. Magyar Filmszemle díjait
-
Okoseszközök2 hét ago
Érkezik a tavasz, nyílnak a virágok és a lehetőségek is
-
Mozgásban2 hét ago
Bridgestone abroncsokon hasít az új Porsche Macan Electric és Panamera
-
Egészség2 hét ago
Magyar fejlesztések is segítik a jövő olimpikonjait
-
Ipar2 hét ago
Új, közvetlen járatot indít a DACHSER Hungary Kecskemétről Bulgáriába
-
Tippek2 hét ago
Weboldalad nincs az élmezőnyben? Így javíthatsz rajta!