Okoseszközök
Miért fontos, hogy szakemberekre bízzuk telefonunk kijelző cseréjét?
A kijelző minden okostelefonnál az egyik legsérülékenyebb alkatrésznek tekinthető. Dacára a folyamatosan fejlődő technológiáknak, bevonatoknak és védőtokoknak, elegendő egyetlen rossz mozdulat ahhoz, hogy a képernyő részben vagy teljes egészében használhatatlanná váljon.
Sokak számára ilyenkor nem is lehet kérdés, hogy a kijelző cseréjét egy megfelelő szervizre bízzák, azonban rengetegen vannak, akik megpróbálják saját maguk orvosolni a problémát és házilag kicserélni a törött alkatrészt.
Böröndy Péter, a Xiaomi Szerviz tulajdonosa szerint azonban ez az egyik legrosszabb döntés, amit ilyen esetekben meghozhatunk, hiszen szinte nem telik el úgy nap, hogy ne találkoznának legalább egy olyan okostelefonnal, ami azért válik teljesen javíthatatlanná, mert tulajdonosa saját maga próbálta orvosolni hibáját.
Hogy miért jelent mindez olyan nagy kockázatot? Az alábbiakban Péter intelmeit olvashatjuk a téma kapcsán!
Fontos a gyakorlat és a szakértelem
A legnagyobb probléma egy otthoni kijelző cserével általában az, hogy a telefontulajdonosoknak nincs elegendő gyakorlatuk és tapasztalatuk ahhoz, hogy megfelelően kivitelezzék a meglévő alkatrész kiszerelését, valamint a cserekijelző szakszerű beépítését.
Egy szervizben ugyanis a dolgozóknak a mindennapi rutin részét képezi a képernyő cseréje, így a hétköznapi emberek számára szokatlan vagy rendhagyó esetekkel is találkoztak már, pontosan tudják, hogy mivel és hová kell nyúlniuk ahhoz, hogy a cserét szakszerűen kivitelezhessék.
A gyakorlat mellett azonban a szaktudás sem elhanyagolható tényező. Youtube videók és internetes útmutatók alapján ugyanis nem lehet megtanulni a kijelző cseréjét, hiszen azon túl, hogy minden telefon más és más, gyakran a sérülés is befolyásolja, hogy miként kell szétszerelni az eszközt.
Egy okostelefon rengeteg apró alkatrészből, megannyi sérülékeny elemből áll össze, így elég egyetlen rossz mozdulat ahhoz, hogy a kijelző meghibásodása egy sor más egyéb alkatrész cseréjét tegye szükségessé.
Nem ritka, hogy már a szétszereléskor sokan akkora kárt tesznek a telefonjukban, hogy az teljesen használhatatlanná, javíthatatlanná válik, holott szakavatott kezek számára rutinfeladat lett volna az egész.

Xiaomi Szerviz – okostelefon kijelző csere
Speciális szerszámok és kiegészítők
Sokan bele sem gondolnak abba, hogy egy okostelefon kijelzőjének szétszereléséhez mennyi speciális szerszámra és kiegészítőre van szükség. Rögtön halálra ítéli a készülékét, aki egyetlen csavarhúzóval szeretne nekiállni a feladatnak, és rengetegen itt hibáznak hatalmasat.
A világháló ugyanis tele van olyan alternatív módszerekkel, melyek hétköznapi szerszámokkal is lehetővé teszik a kijelző cserét. A probléma azonban, hogy ezek többsége átverés, mégis szinte hetente kerül a Xiaomi Szervizbe is olyan készülék, amit nem megfelelő szerszámokkal akartak szétszerelni.
A kijelző cseréjének ugyanis vannak olyan lépései, amikor egyáltalán nem lehet fémszerszámot használni, vagy a miniatűr csavarokhoz speciális csavarhúzók meglétére van szükség, és akkor még nem is beszéltünk az összeszerelésről.
A cserefolyamat legnagyobb nehézségét ugyanis a kijelző beszerelése jelenti, hiszen ehhez például speciális tömítő ragasztót kell alkalmazni, aminek nemcsak a beszerzése jelenthet problémát magánszemélyek számára, hanem a megfelelő alkalmazás is.
A minőségi alkatrész hiánya rengeteg problémát okozhat
Különösen nagy gondot jelent az otthoni körülmények között elvégzett kijelző cseréjekor a megfelelő alkatrész kérdése. Az internet világában természetesen ma már nem nehéz beszerezni egy cserekijelzőt még egy régebbi okostelefonhoz sem, azonban ilyenkor igencsak komoly fejtörést okozhat a minőség kérdése.
A világ másik feléről rendelt alkatrészekkel ugyanis több probléma lehet. A leggyakoribb, hogy egyszerűen olyan kritikán aluli minőséget képviselnek, hogy telefonunk még törött állapotban is használhatóbb volt, mint az új alkatrésszel.
Ezen felül rengeteg gond adódhat az új kijelzővel a szállítás során is, de a leggyakoribb hiányosság gyakran a cserét követően derül csak ki: rengeteg esetben előfordul, hogy a kérdéses alkatrész azért annyira olcsó, mert valamilyen régebbi technológiára épül fel.
Példának okáért nagyon gyakran találkozni olyan esetekkel, amikor az AMOLED kijelzők helyére olcsóbb, és emiatt kevésbé jó minőségű IPS panelek kerülnek. Miközben az árcédula tekintetében ez valóban spórolás, valójában azonban telefonunk soha többé nem tudja ugyanazt a minőséget biztosítani, mint újkorában.
Egy megfelelő szerviznél ilyen nem fordulhat elő, legfeljebb az, hogy hozott alkatrész kerül beépítésre, de ilyenkor csak magára a szerelésre, a munkára van garancia, a kijelzőre nincs.

Xiaomi Szerviz – okostelefon kijelző csere
A garancia is kérdéses
Ha már szóba került a garancia, érdemes külön kiemelni néhány gondolat erejéig, hogy ez milyen fontos szempont abban az esetben, ha szeretnénk magunk végezni a kijelző cseréjét, hiszen ebben az esetben sem az alkatrészre, sem a munkavégzésre nincs szavatosság.
Ez több szempontból kifolyólag is komoly problémát jelent. Egyrészt a bizonytalan eredetű cserekijelzőknél az is legalább annyira bizonytalan, hogy milyen sokáig bírják majd a beépítést követően, így ha egy hónap után a képernyővel gondok akadnak, kénytelenek leszünk kifizetni egy újabb alkatrészt.
Kellemetlenebb a helyzet abban az esetben, ha a beszerelés során vétettünk hibát. Ha napokon belül elenged a ragasztás vagy kimozdul a helyéről a kijelző, azt senkin sem tudjuk behajtani – még akkor sem, ha valamelyik alkatrész megsérül –, így teljes költségen elölről kell kezdenünk a folyamatot.
Egy szervizben ilyen nem fordulhat elő, hiszen efféle háttér mellett nemcsak magára az alkatrészre, hanem a munkavégzésre is garanciát kapunk, ezáltal bármelyik tekintetben is legyen problémánk az első hónapokban, azt extra költségek nélkül javíttathatjuk ismételten.
Xiaomi telefont Xiaomi Szervizbe
Amennyiben törött vagy hibás kijelzős Xiaomi telefonnal rendelkezünk, és szeretnénk mentesülni a fenti problémák alól, akkor ne is kísérletezzünk az otthoni javítással, hanem válasszuk a Xiaomi Szerviz kijelző csere szolgáltatását.
Esetükben nemcsak tapasztalt munkatársak végzik el az új képernyő beépítését, hanem az elérhető árak mellett garantált a minőségi alkatrész és természetesen a garanciális munkavégzés is.
Az sem jelent problémát, ha nem Budapesten élünk, hiszen a szervizfutár szolgáltatás részeként vidékről, akár otthonunk kényelméből is lehetőségünk nyílik elintézni a teljes folyamatot.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
Okoseszközök
A mobiltelefonok piacán is hódít az AI
24 százalékkal több mobiltelefont értékesítettek a novemberi „cyber” akcióban a Magyar Telekomnál, mint egy átlagos hónapban.
A november sztár készüléke az iPhone 17 Pro Max volt, 256 GB memóriával. Az ügyfelek nagyon magas arányban továbbra is részletre vásárolnak, hűségidő vállalásával, hogy ezzel is maximalizálják az elérhető kedvezményeket. Az akció alatt az idei átlagos forgalomhoz képest megduplázódott az online vásárolt készülékek aránya, a legmagasabb elérhető extra kedvezmény pedig elérte a 44 ezer forintot a szolgáltatásokhoz kapcsolódó készüléktámogatáson felül.
Jelentősen, 24 százalékkal nőtt a mobiltelefonok értékesítése a Magyar Telekomnál a novemberi „cyber” hónap akció keretén belül. A lakossági ügyfelek legnagyobb része továbbra hűséggel vásárol készüléket, kihasználva az elérhető kedvezményeket és a részletfizetési lehetőséget – ez nem változott a novemberi kedvezményes időszakban sem. Az ügyfelek a múlt hónapban a szolgáltatásokhoz kapcsolódó készüléktámogatáson felül akár 44 ezer forint kedvezménnyel is vásárolhattak új mobilt, okosórát, tabletet, notebookot, TV készüléket, okosmonitort vagy meghatározott játékkonzolt.
A legnépszerűbb mobilok a cyber novemberben belépő kategóriában a Samsung Galaxy A17, a Xiaomi Redmi 15C és a Honor 400 LITE voltak, míg a középkategória első három helyezettje a Samsung Galaxy A56, a Xiaomi 15T Pro5G és a Xiaomi 15T 5G. Csúcskategóriában és összességében is taroltak az iPhone készülékek: a kategória és a teljes novemberi értékesítés győztese az iPhone 17 Pro Max (256GB), a kategória másik két helyezettje pedig az iPhone 16 és 15 készülékek voltak.
Az online csatornák népszerűsége tovább nőtt: a novemberi forgalom duplázta az idei átlagos havi online értékesítést. Új rekordot döntött a felújított készülékek eladása is, a korábbi használt készülékeknél mért havi rekord másfélszeresére nőtt a múlt hónapban.
„Folyamatosan azért dolgozunk, hogy digitális megoldásainkkal – készülékekkel és szolgáltatásokkal egyaránt – minél több ügyfelünk számára teremtsünk lehetőséget az előrelépésre. Ezért örülünk cyber akciónk sikerének, hiszen az újabb, egyre több funkciót kínáló készülékek a digitális megoldásokban is előrelépést jelentenek. Azt látjuk például a készülékeknél, hogy a mesterséges intelligencia már nem kizárólag a csúcskategóriás mobilok kiváltsága, hanem egyre több mobilban alapfunkcióként is megjelenik; az egyre növekvő adatforgalommal párhuzamosan pedig a memóriát illetően is az egyre nagyobb tárhelyek mellett teszik le voksukat az ügyfelek”
– mondta el Pereszlényi Zoltán, a Magyar Telekom kereskedelmi vezérigazgató-helyettese.
A hazai felnőtt lakosság által használt mobilkészülékek kora átlagosan 2,8 év, ami minimális elmozdulást jelent csupán az elmúlt 5 évben (2020: 3 év)1. Új készüléket a döntő többség (73%) akkor vásárol, ha az előző már nem működik megfelelően, ezen belül is előfordul, hogy az előző váratlanul, hirtelen meghibásodik (29% tapasztalt már ilyet). Körülbelül minden negyedik okostelefon használó (28%) az akkumulátoridő nem megfelelő teljesítménye esetén dönt új készülék vásárlása mellett. Vannak olyanok, akik a hűségidő lejártakor automatikusan új eszközt vásárolnak (12%), 5% pedig fix időközönként (pl. kétévente) vásárol új mobiltelefont.2
Új készülék kiválasztásánál a Magyar Telekom tapasztalatai szerint az akkumulátor kapacitása, a kamera funkciók, valamint a memória mérete a legfontosabb kiválasztási szempont. Várhatóan ezek a paraméterek a jövőben kiegészülnek az AI képesség meglétével – idén azonban ez még kisebb hangsúllyal jelenik meg az ügyfelek döntéseiben.
1 MSD, Market Share and Demand kutatás/2024, 18+ hazai lakosságra reprezentatív minta
2 PWC, e-kereskedelmi kutatás/2025, digitálisan affinis hazai felnőtt lakosságra reprezentatív minta
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
Okoseszközök
Még letisztultabb felhasználói élményt hoz a One UI 8.5 bétaverziója
A Samsung bemutatja a One UI 8.5 bétaverzióját, amely megkönnyíti a kreatív tartalmak létrehozását és a biztonságos kapcsolattartást a vállalat okoseszközein.
A One UI 8.5 lehetővé teszi, hogy a felhasználók kevesebb erőfeszítéssel, hatékonyabban tudjanak dolgozni, és olyan frissítéseket hoz magával, amelyek tovább növelhetik a teljesítményt, megkönnyíthetik az eszközkezelést és fokozott biztonságot nyújthatnak.
One UI 8.5: Mit jelent a tartalomgyártásban?
A One UI 8.5 a tartalmak létrehozását és megosztását is jelentősen megkönnyítheti. A frissített Fotósegéddel[i] a felhasználók megszakítás nélkül generálhatnak új képeket. A funkciói lehetővé teszi, hogy folyamatosan szerkesszék a fényképeket, anélkül, hogy minden egyes változatot külön el kellene menteniük. Miután végeztek a módosításokkal, az összes változatot áttekinthetik a szerkesztési előzményekben és egyszerűen kiválaszthatják a kedvenceiket.
A megosztás is gördülékenyebb a Quick Share[ii] fejlesztéseinek köszönhetően, amely képes lehet felismerni a fotókon szereplő személyeket és felajánlja a közvetlen küldés lehetőségét a képekhez tartozó kontaktoknak.
Hogyan segíti a One UI 8.5 az eszközök közötti csatlakoztathatóságot?
Az új, eszközök közötti csatlakozást támogató funkciók megkönnyítik azok kezelését, legyen szó fájkezelésről, a hálózatmegosztásáról vagy a közeli eszközökkel való kommunikációról. A Hangközvetítés[iii] az Auracast segítségével egyszerű kommunikációt tesz lehetővé a közeli LE Audio technológiát támogató eszközökkel. A különböző médiaforrásokból származó hangok mellett a felhasználók mostantól a saját hangjukat is közvetíthetik Galaxy okostelefonjuk beépített mikrofonjával. Ez a megoldás kiválóan használható például túrákon vagy rendezvényeken.
A Tárhelymegosztás[iv] még gördülékenyebb felhasználói élményt biztosít a Galaxy ökoszisztémában azáltal, hogy más Galaxy eszközökön, például táblagépeken és PC-ken tárolt fájlokat közvetlenül a Saját fájlok alkalmazásban is elérhetővé tesz. Emellett lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy más Samsung eszközökről, például a tévéjükről is hozzáférjenek az okostelefonjukon lévő fájlokhoz.
Hogyan maradnak védettek a Galaxy eszközök?
A One UI 8.5 tovább erősíti az eszközök védelmét, és könnyen áttekinthetővé teszi a biztonsági beállításokat. A Lopásvédelem biztosítja az okostelefonok és a rajtuk tárolt adatok biztonságát elvesztés vagy lopás esetén is. A rendszer automatikusan zárolja a képernyőt, ha egymás után túl sok sikertelen kísérlet történik a személyazonosság ujjlenyomatos, PIN-kódos vagy jelszó alapú ellenőrzésre. A Személyazonosság-ellenőrzés a korábbinál is több beállítást véd, így egy extra biztonsági szintet biztosít kritikus helyzetekben.
Elérhetőség
A One UI 8.5 bétaverziója december 8-tól válik elérhetővé a programban részt vevő országokban[v], elsőként a Galaxy S25 sorozat készülékein. A felhasználók a Samsung Members alkalmazáson keresztül jelentkezhetnek a programba.
[i] A Fotósegéd Generatív szerkesztés funkciójának használatához hálózati kapcsolat és Samsung-fiókba való bejelentkezés szükséges. A Generatív szerkesztéssel a fénykép mérete módosulhat, legfeljebb 12 MP-ig. A kép mentésekor látható vízjel kerül a képre, jelezve, hogy a kép mesterséges intelligencia használatával készült. A generált kép pontossága és hitelessége nem garantált. A képernyőkép illusztráció, a tényleges felhasználói élmény és a felhasználói felület eltérő lehet.
[ii] Elérhető a One UI 2.1 vagy újabb és az Android Q vagy újabb operációs rendszerrel működő eszközökön. A Quick Share használatához Bluetooth Low Energy és WiFi kapcsolat is szükséges. A tényleges sebesség a készülékektől, a hálózat állapotától és a felhasználói környezettől függően eltérő lehet. A képernyőkép illusztráció, a tényleges felhasználói élmény és a felhasználói felület eltérő lehet.
[iii] Kizárólag a Galaxy S25 sorozat eszközein érhető el, beleértve a Galaxy S25, S25+ és S25 Ultra modelleket. A képernyőkép illusztráció, a tényleges felhasználói élmény és a felhasználói felület eltérő lehet.
[iv] A funkció használatához minden eszköznek ugyanazon Samsung-fiókba kell bejelentkeznie, illetve Wi-Fi és Bluetooth kapcsolat szükséges. A Tárhelymegosztás a One UI 7 vagy újabb verzióval és 5.15 vagy újabb kernel verzióval rendelkező Galaxy okostelefonokon és tableteken, valamint Galaxy Book2 vagy újabb (Intel) és Galaxy Book4 vagy újabb (Arm) modellekkel, valamint a 2025 után kiadott U8000 és újabb Samsung Smart TV modelleken érhető el. A funkciók elérhetősége régiótól és modelltől függően változhat. A képernyőkép illusztráció, a tényleges felhasználói élmény és a felhasználói felület eltérő lehet.
[v] A bétaprogram Magyarországon nem lesz elérhető.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
Okoseszközök
Több mint 5 ezer diák és pedagógus vallott: nem várt hatásai lettek az 1 éve bevezetett iskolai mobiltilalomnak
A 2024 szeptemberében bevezetett mobiltilalomtól sokan tartottak: számos diák csalódott volt és félt attól, hogy szükség esetén nem éri el szüleit.
Kiderült: a diákok véleménye azóta sokat változott, a szakképző intézményekben jelentősen javult a fegyelem, miközben a tantestületekben látványos generációs törésvonal rajzolódott ki. A Jójegy összesen több mint 5 ezer diák és pedagógus véleményét vizsgálta az intézkedés eredményeiről.
A Jójegy 2025 őszén készített felmérésben összesen 4 890 diák és 188 pedagógus vett részt, így Magyarország talán legnagyobb, független vizsgálatává vált az iskolai mobilhasználatról. A válaszadó diákok intézménytípus szerinti megoszlása jól tükrözi az iskolai oktatás sokszínűségét: 30,1% gimnáziumban, 31,3% technikumban, 22,5% szakképző iskolában és 16,1% általános iskolában tanul. Ez a minta lehetővé tette az intézménytípusok közötti különbségek, például a jegyekben és figyelemben tapasztalható változások pontos feltérképezését. A válaszadó pedagógusok közül a legtöbben (34%) gimnáziumokból érkeztek. A technikumi tanárok aránya 27,1%-ot, a szakképzők tanárai 12,8%-ot, az általános iskolák tanárai 20,2%-ot, egyéb intézmények (pl. zeneiskola) oktatói pedig 5,9%-ot tett ki. Így a felmérés nemcsak a diákok, hanem a tantestületek tapasztalatait is kiegyensúlyozottan mutatja, ráadásul lehetőséget ad a generációs és pedagógiai különbségek vizsgálatára egyaránt.

A kutatást végző Jójegy egy magyar fejlesztésű online oktatási platform (KRPR.hu)
Érzelmi hullámvasútra kerültek a diákok: nagyon kevesen örültek a mobiltilalomnak
A mobiltilalomhoz kapcsolódó rendelet bejelentését követően a diákok 32%-a reagált negatívan: 16% szomorú vagy csalódott, 8% dühös volt, 6%-uk pedig szorongott. Mindössze 6% örült a változásnak, viszont a legtöbb diákot semlegesen érintett a szabályozás híre.
„Felmérésünkből kiderült az is, hogy a sokakban megjelent kezdeti düh nem öncélú volt. A legtöbb diák az órarendje miatt a Krétához és a szülői elérhetőséghez fűződő félelmét élte meg”
– mondta Mester Márk, a kutatást végző Jójegy társalapítója.
A tanév során azonban a diákok közel felénél változott az érzelmi állapot: tízből nyolc diák a dühös elutasítástól a beletörődés vagy a pozitív felismerés felé mozdult el. Kiemelkedő volt a szociális felismerés a diákoknál: 47,5%-a többet beszélgetett a szünetekben.
„Látványos eredmény, hogy a szünetekben visszatért a diákok közötti offline kommunikáció”
– emelte ki Mester Márk, aki hozzátette, hogy a digitális eszközöknek és lehetőségeknek is megvan ugyanakkor a megfelelő helye és szerepe, ráadásul az otthoni tanulásban is sokat segíthetnek.
Jelentős különbségek a tanulmányi eredményekben: a diákok negyede javított
A jegyek tekintetében szintén kimutatható volt a pozitív hatás, azonban intézménytípusonként érdemben eltérő eredmények születtek. A gimnáziumban tanulóknak csak 15-18%-a tapasztalt javulást, viszont technikumi és szakképző iskolákban tanulók esetén ez a szám nagyjából a duplája. Összességében a diákok 23,5%-a, azaz közel negyede érezte, hogy a tiltás pozitív irányba mozdított a tanulmányi eredményén. Ezzel szemben mindössze 5,8%-a tapasztalt romlást. A figyelem és aktivitás tekintetében a hatás kevésbé markáns, de itt is jelentős. A diákok harmada, egész pontosan 36,4%-a figyelt jobban, de csak 20,6% lett aktívabb szóban az órákon.
„A telefon elvétele nem fog varázsszóra eredményt hozni: a figyelem nő, de a motivációt a pedagógusnak kell támogatnia. A passzivitás tehát akár más okokra is visszavezethető”
– tette hozzá a Jójegy társalapítója.
Nem a közösségimédia-felületek hiányoznak leginkább a diákoknak
A diákok több mint fele (54%-a) visszaengedné a mobiltelefont az iskolákba, de a válaszok mögött nem a közösségimédia-felületek vagy a játékok iránti vágy húzódott. A leggyakoribb indokok 17%-kal a „biztonsági lánc” (pl. szülők elérhetősége), 15%-kal a „digitális svájci bicska” (pl. Kréta, órarend, buszmenetrend), valamint 8%-kal a szünetekben történő zenehallgatás voltak.
„Volt, aki azt nyilatkozta: »Nem lógni akarok, csak tudni, hogy elérhető vagyok, ha baj van«”
– hangsúlyozta Mester Márk.

A Jójegy alapítói – bal oldalt Nyiri Donát és jobb oldalt Mester Márk (KRPR.hu)
A tanárok háromnegyede bevonná a diákokat is a szabályok kialakításába
A pedagógusok is elmondták véleményüket a mobiltilalomról. Közülük 79,3%-uk jogosnak tartotta a telefonhasználat korlátozását, ami erős szakmai konszenzust jelez a rendelet mellett. A tanárok 47,9%-a szerint a telefonok elvétele erősebb órai figyelmet hozott a diákoknál, 34%-uk tapasztalt növekedést az órai aktivitásban, sőt a fegyelmezési esetek száma is csökkent 46,8%-uk szerint. A tanárok szerint is látványos a közösségi élet újjáéledése: a pedagógusok 82,2%-a szerint a diákok többet beszélgetnek, a folyosók visszakapták régi látképüket, ismét nem a telefonokat bújó fiatalok látványa fogadja őket. A kutatás azonban rámutatott egy látványos generációs törésvonalra is.
„A több mint 10 éve tanító pedagógusok inkább a szigorú, mobiltelefont leadós módszert támogatják. Ezzel szemben a fiatalabb, 2-5 éve tanítók közül sokan nyitottak lennének a rugalmasabb megoldásokra. Sokan kifejtették az órai mobiltelefon-használat előnyeit, amikor az a tanítás szerves részévé válik, mint például a Kahoot vagy AI-eszközök használatakor. Ez a megoszlás a tantestületekben élesen kirajzolódott, de egyértelmű volt, hogy a diákok bevonása a szabályok kialakításába 75%-uk szerint előnyös lenne”
– mondta a Jójegy társalapítója.
A mobiltelefonok és a megfelelő digitális eszközök az iskolán kívül érdemben segíthetnek
A kutatást végző Jójegy egy magyar fejlesztésű online oktatási platform, amely a megújult érettségi követelményekhez és a központi felvételihez igazodó digitális tananyagokat, animált videókat, gyakorlófeladatokat és vizsgaszimulációt kínál. Alapítói a népszerű, közel félmillió feliratkozóval rendelkező Tízes Lista YouTube-csatorna létrehozói is. A startup rövid idő alatt az egyik leggyorsabban növekvő hazai edukációs márkává vált. Mivel kínálatukban a középiskolai felvételire és az érettségire felkészítő modulok egyaránt megtalálhatóak, így a Jójegy több éven át komplex tananyagokkal támogathatja a diákok tanulmányait, középiskolai felvételire készüléstől, egészen az érettségi letételéig.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
-
Szórakozás2 hét ago
Pamkutya könyv – Osbáth Norbert: Amiről nem készült fotó
-
Gazdaság2 hét ago
Generációk és percepciók: másért szeretik az irodai munkát az eltérő generációkhoz tartozók
-
Gazdaság2 hét ago
A Time Lock Encryption új korszakot nyit
-
Egészség2 hét ago
Országos program indult: Az ÉletPlusz gyakorlati útmutatással segíti a magyarokat az aktív és tudatos öregedéshez
-
Ipar2 hét ago
Európába is megérkezett a Schneider Electric új energiatároló megoldása, a Boost Pro
-
Ipar2 hét ago
3D nyomtatással a hatékony skálázásért
-
Okoseszközök2 hét ago
Digitalizálják a Pergamon-oltárt
-
Ipar2 hét ago
Adathigiénia nélkül nincs AI-siker







