Okoseszközök

Megérkezett az első Apple Premium Partner üzlet Magyarországra

Apple Premium Partner üzlet árkád

Az iSTYLE első Apple Premium Partner üzlete várja vásárlóit a budapesti Árkád bevásárlóközpontban.

A közép-kelet-európai régió második Apple Premium Partner márkaboltja az ikonikus Apple Store vásárlási élményét hozza el, és az ügyfélkiszolgálás teljesen új szintjét képviseli. Az új koncepció alapján megújult üzlet a korábbinál nagyobb területen és számos újdonsággal várja az Apple rajongókat.

A budapesti Árkád bevásárlóközpont földszintjén található iSTYLE üzlet az első hazai bolt, amely bekerült az Apple új kiskereskedelmi programjába. A bemutatótér alapterülete 125 m2-re növekedett, ahol az Apple-től megszokott letisztult, barátságos környezetben még több munkatárs, szakszerviz és emelt szintű terméktámogatási szolgáltatás várja az érdeklődőket.

„Az új Apple Premium Partner üzletünk megnyitása egy új korszak kezdetét jelenti számunkra: a megújult üzletben az Apple Retail Store-okhoz hasonló design, tágas jól kivilágított ületbelső várja a márka ügyfeleit, a magasan képzett és emelt számú értékesítőszemélyzetünk pedig gondoskodik a kiemelt ügyféléményről és elégedettségről.”

– emelte ki Gyarmati Csaba, az iSTYLE regionális igazgatója.

Az Apple Premium Partner program

Az új üzletkoncepció eltér a korábban megszokott Apple Premium Reseller megközelítéstől, melynek feladata, hogy egységes designt és működési keretrendszert biztosítson az Apple partnereinek. Az Apple Premium Partner üzletekkel ugyanakkor az Apple célja, hogy az ügyfelek még közelebb kerüljenek a márka ikonikus világához, és magasabb minőségű kiszolgálásban részesüljenek.

Milyen újdonságokat hoz az Árkádban lévő iSTYLE üzlet?

  • Apple stílusnak megfelelő, megújult design

Az üzlet designját az Apple cupertinoi központjában erre szakosodott designer csapat készítette. Minden berendezés az Apple közvetlen beszállítóitól származik, a kőpadló Olaszországból, a dizájnos lekerekített asztalok az USA-ból és a bútorok pedig Németországból érkeznek. További különlegesség, hogy az üzlet a közeljövőben fizikai pénztárgép nélkül is működőképes lesz.

  • Azonnal kézbevehető termékek

Az Apple Premium Partner üzletekben az eddiginél még nagyobb hangsúlyt kap az Apple termékek és az Apple gyári kiegészítőinek megjelenítése. A zárt vitrinek száma minimálisra csökken, így a vásárlók a személyzet segítsége nélkül is könnyen ki tudják próbálni a nyitott felületekre kihelyezett termékeket.

  • Szervizszolgáltatások – akár egy napon belül

A kiemelt üzletben folyamatos szervizszolgáltatásokkal várják az ügyfeleket, így akár egy iPhone képernyőcserét vagy akkumulátorcserét aznapra is tudnak vállalni a munkatársak.

A fizetési megoldások tárháza is bővül: az Easy Upgrade fizetési szolgáltatások és az iSTYLE Comfort szolgáltatási csomagok mellett áruhitel konstrukciót és használteszközbeszámítási szolgáltatást is biztosítanak a vásárlók számára.

  • Szakértő személyzet és workshopok

Az üzletben a megszokott öt fő helyett nyolc exkluzív, Apple Premium Partner képzésben részesült munkatárs segíti az ügyfelek zökkenőmentes kiszolgálását.

Az Apple Premium Partner üzlet koncepciója rendszeres ingyenes oktatásokat és nyílt workshopokat is biztosít a nagyközönség számára. A tavasszal induló tanfolyamok olyan témákkal várják az érdeklődőket, mint pl:. MacOS munka kezdőknek, tippek és trükkök haladó Mac-felhasználóknak, illetve videóvágás.

  • Legmagasabb szintű ügyfélszolgálat, folyamatos vállalati tanácsadás

A kimagasló szolgáltatásokkal párhuzamosan az iSTYLE még nagyobb hangsúlyt fektet a vállalkozók, valamint a kis- és középvállalatok kiszolgálására, ezért egy vállalati felhasználókra specializálódott és vállalati hardverek finanszírozásában jártas munkatárs is erősíti a csapatot.

9 üzlet, 32,7 milliárd forintos árbevétel és további Apple Premium Partner üzletek nyitása várható

2022-ben az iSTYLE Hungary Kft. 32,7 mrd forintos árbevételt generált, ami 33%-os növekedést jelent az előző évhez képest. A tavalyi növekedés oroszlánrésze a fogyasztói értékesítés emelkedésének volt köszönhető. Folytatódott a bolthálózat megújítása és bővítése is, melynek eredményként ma már országszerte négy városban – Budapesten, Győrben, Debrecenben és Szegeden – 9 üzlettel van jelen az iSTYLE hazánkban. A jövőben a további üzletek nyitása mellett a tervek között szerepel több iSTYLE márkabolt Apple Premium Partner történő üzletté átalakítása.

„A legfontosabb kihívást a csökkenő kereslet jelenti. Sok ügyfelünk halasztja a vásárlást és kivár a készülékcserével, ami érthető is, hiszen a gazdasági bizonytalanság óvatosságra inti mind a fogyasztókat, mind a gazdasági szereplőket. A megfontoltság nálunk is előtérbe került, de hosszú távú céljainkat ez nem befolyásolja, és továbbra is folytatjuk a beruházásainkat azokon a területeken, ahol értéket tudunk biztosítani ügyfeleink számára”

– hangsúlyozta a regionális igazgató.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Okoseszközök

Új nevet kaphat az „Apple ID”

apple ID

Újramárkázza az Apple az egyik legrégebb óta használt technológiáját.

Elsőként a MacRumors számolt be arról, hogy az Apple már az idén átnevezheti az eddig „Apple ID” –ként ismert azonosítót, ami a jövőben „Apple Account” elnevezés alatt fog futni az icloud.com-on és a cég szoftveres platformjain. Az új brandet 2024 során kezdheti el bevezetni a cég az iOS 18 és a watchOS 11 rendszerek kiadásával – erősítette meg a híresztelést Mark Gurman is, a Bloomberg bennfentes forrásokkal rendelkező elemzője.

A változás tehát lényegében annyi lesz, hogy az Apple eszközökre és szolgáltatásokba való bejelentkezéskor már nem Apple ID, hanem Apple Account elnevezéssel kéri be a hitelesítési adatokat a rendszer. Ezzel együtt az Apple ID-hoz rendelt pénzeszközök a későbbiekben Apple-fiókegyenleg, vagy hasonló elnevezéssel fognak láthatóvá válni. A rebranding folyamattal az Apple ID kifejezés teljesen eltűnik majd, több mint két évtizeddel a bevezetése után.

Az Apple nem osztotta meg a döntés okát, de az valóban nem vitatható, hogy az Apple-fiók egy kézenfekvőbb márkaépítést tesz lehetővé. A további részletekről jó eséllyel a júniusi WWDC fejlesztői konferencián lehet majd hallani.

Forrás: HWSW


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Tovább

Okoseszközök

Lézeres távolságmérő szenzor is van a Dyson új hajszárítójában

dyson

Nem kőműveseknek készült, hanem a hőhatást állítja így be attól függően, milyen messze van az ember fejétől.

A Dyson a dél-koreai Szöulban tartott globális esemény keretében bemutatta a Supersonic Nural hajszárítóját, amely a márka eddigi legintelligensebb hajszárítója.

A Dyson legújabb hajformázó eszköze fejbőrkímélő üzemmóddal rendelkezik, amely érzékelők egész hálózatát használja, és automatikusan csökkenti a hőt, ahogy a hajszárító a közelít a fejhez, megóvva a fejbőrt a károsodástól. Emellett a készüléken lévő LED a színének változásával jelzi a kifújt levegő hőmérsékletét.

A LED-fény színe automatikusan váltakozik a sárga (alacsony hőfok), a narancssárga (közepes hőfok) és a piros (magas hőfok) között, attól függően, hogy a gép milyen távolságra van a fejtől.

A hajszárító felismeri azt is, hogy a felhasználó melyiket szereli fel a készülékhez fejlesztett tartozékok közül. Ez a funkció jelentősen leegyszerűsíti a hajformázást, mivel a készülék emlékszik a felhasználó által preferált beállításokra a különböző tartozékok használata mellett. A hajszárító megjegyzi az egyes tartozékokhoz alkalmazott hő- és légáramlási beállításokat, és automatikusan előhívja azokat, amikor legközelebb azt adott tartozékot csatolja fel a felhasználó.

Új tartozékok – még több lehetőség

Az új Wave+Curl diffúzort hullámos, göndör és sodort hajfürtökhöz tervezték. Ez két üzemmódban segít kialakítani és formálni a természetes hajmintákat. Dome üzemmódban a tartozék kupolaformája eltereli a légáramlást a fejbőrtől, így simább, hosszúkásabb hullámok alakíthatók ki, lekerekített végekkel. Diffuse módban a tüskés betét mélyen a hajtövekbe juttatja a levegőt a határozott, nagy térfogatú hajfürtök érdekében.

Az új érzékelők mellé különleges vizuális megjelenés társul: egy átlátszó zárókupak, amely betekintést enged a beépített technológiába, valamint merész új színek: kerámia patina és topáz vagy Vinca kék és topáz. A Supersonic Nural hajszárító Magyarországon 2024 nyarától lesz elérhető, az áráról sajnos még nem tudunk semmit, de az elődje közel 200 000 forintos árát valószínűleg ez a modell is könnyedén meglépi.

ORIGO


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Tovább

Okoseszközök

Hasznos alkalmazások (nem csak) a jó időhöz

honor

Végre megérkezett a tavasz, ami meleget, szép időt és persze több lehetőséget jelent! Ezek kihasználásához pedig a HONOR most pár hasznos alkalmazást ajánl, amik segítenek a maximumot kihozni most, hogy végre ki lehet mozdulni otthonról – de akkor is, ha maradnánk.

🏞️Bejárni a világot…vagy a környéket – Most végre lehet túrázni, biciklizni, kocogni vagy épp csak sétálni egyet a környéken. A Komoot egy remek app, ami nemcsak segít megtervezni útvonalakat, hanem a közösség által létrehozott opciókat is kínál. Akár egy hosszabb menetre vágyunk, akár rövidebb útra, valamit biztos fogunk találni, bárhol is járunk épp.

🌱A természet lágy ölén… vagy otthon – Ha már kimozdultunk, akkor jól jön a Seek, egy kiváló, magyarul is elérhető, ingyenes alkalmazás, ami segít beazonosítani növényeket vagy állatokat a telefonunk kamerája segítségével. Ha esetleg lecsúsztunk volna a hóvirágzásról, akkor is számos érdekes és izgalmas élőlénnyel találkozhatunk a magyarországi arborétumokban – meg persze szerte a világon. Persze otthon is jól jöhet, ha elfelejtettük, hogy milyen szobanövényekkel rendelkezünk vagy mit kaptunk ajándékba. A vadonatúj, csúcskategóriás HONOR Magic6 Pro fantasztikus kamerája pedig segít abban, hogy éles, tiszta képet küldjünk a rendszernek, ami meghatározza, hogy pontosan mivel is van dolgunk – hogy utána még többet tudhassunk meg róla.

🍷Meginni egy jó bort…vagy kettőt – Előfordulhat, hogy épp egy jó borvidéken kirándulunk, vagy csak koccintanánk egyet a végre nem jéghideg estéken. A Vivino-val nem kell se somelier-nek, se borásznak lenni ahhoz, hogy tudjunk egy jó bort választani, ami akkor is kifejezetten jól jön, ha ajándékot keresünk. Széles az adatbázisa, tele van hasznos tippekkel és visszajelzésekkel, és folyton frissül, hogy mi magunk is idővel kiművelhessük magunkat a borok világában.

🧠Ha csak kevés időnk van tanulni…vagy épp több – A szép idő a fáradtabb, szürke téli napokat is elkergeti, ilyenkor pedig nagy eséllyel motiváltabbak vagyunk a tanulás tekintetében is. A Kinnu remek opció arra, hogy belekóstolgassunk témák széles választékába: röviden, de épp annyira, hogy utána el tudjunk bennük merülni, ha jobban érdekelnek. A tudományokon át az irodalmon keresztül a földrajzig számos témával stimulálhatjuk agyunkat, a HONOR Magic6 Pro fantasztikus akkumulátorának köszönhetően pedig nem kell aggódnunk, hogy lemerülne a készülékünk. Bárhol is vagyunk, nyugodtan elmélyedhetünk pár percre egy-egy témában!


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Tovább
Hirdetés Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés Hirdetés

Facebook

Hirdetés Hirdetés
Hirdetés Hirdetés

Friss