Connect with us

Okoseszközök

Megérkezett az első Apple Premium Partner üzlet Magyarországra

Apple Premium Partner üzlet árkád

Az iSTYLE első Apple Premium Partner üzlete várja vásárlóit a budapesti Árkád bevásárlóközpontban.

A közép-kelet-európai régió második Apple Premium Partner márkaboltja az ikonikus Apple Store vásárlási élményét hozza el, és az ügyfélkiszolgálás teljesen új szintjét képviseli. Az új koncepció alapján megújult üzlet a korábbinál nagyobb területen és számos újdonsággal várja az Apple rajongókat.

A budapesti Árkád bevásárlóközpont földszintjén található iSTYLE üzlet az első hazai bolt, amely bekerült az Apple új kiskereskedelmi programjába. A bemutatótér alapterülete 125 m2-re növekedett, ahol az Apple-től megszokott letisztult, barátságos környezetben még több munkatárs, szakszerviz és emelt szintű terméktámogatási szolgáltatás várja az érdeklődőket.

„Az új Apple Premium Partner üzletünk megnyitása egy új korszak kezdetét jelenti számunkra: a megújult üzletben az Apple Retail Store-okhoz hasonló design, tágas jól kivilágított ületbelső várja a márka ügyfeleit, a magasan képzett és emelt számú értékesítőszemélyzetünk pedig gondoskodik a kiemelt ügyféléményről és elégedettségről.”

– emelte ki Gyarmati Csaba, az iSTYLE regionális igazgatója.

Az Apple Premium Partner program

Az új üzletkoncepció eltér a korábban megszokott Apple Premium Reseller megközelítéstől, melynek feladata, hogy egységes designt és működési keretrendszert biztosítson az Apple partnereinek. Az Apple Premium Partner üzletekkel ugyanakkor az Apple célja, hogy az ügyfelek még közelebb kerüljenek a márka ikonikus világához, és magasabb minőségű kiszolgálásban részesüljenek.

Milyen újdonságokat hoz az Árkádban lévő iSTYLE üzlet?

  • Apple stílusnak megfelelő, megújult design

Az üzlet designját az Apple cupertinoi központjában erre szakosodott designer csapat készítette. Minden berendezés az Apple közvetlen beszállítóitól származik, a kőpadló Olaszországból, a dizájnos lekerekített asztalok az USA-ból és a bútorok pedig Németországból érkeznek. További különlegesség, hogy az üzlet a közeljövőben fizikai pénztárgép nélkül is működőképes lesz.

  • Azonnal kézbevehető termékek

Az Apple Premium Partner üzletekben az eddiginél még nagyobb hangsúlyt kap az Apple termékek és az Apple gyári kiegészítőinek megjelenítése. A zárt vitrinek száma minimálisra csökken, így a vásárlók a személyzet segítsége nélkül is könnyen ki tudják próbálni a nyitott felületekre kihelyezett termékeket.

  • Szervizszolgáltatások – akár egy napon belül

A kiemelt üzletben folyamatos szervizszolgáltatásokkal várják az ügyfeleket, így akár egy iPhone képernyőcserét vagy akkumulátorcserét aznapra is tudnak vállalni a munkatársak.

A fizetési megoldások tárháza is bővül: az Easy Upgrade fizetési szolgáltatások és az iSTYLE Comfort szolgáltatási csomagok mellett áruhitel konstrukciót és használteszközbeszámítási szolgáltatást is biztosítanak a vásárlók számára.

  • Szakértő személyzet és workshopok

Az üzletben a megszokott öt fő helyett nyolc exkluzív, Apple Premium Partner képzésben részesült munkatárs segíti az ügyfelek zökkenőmentes kiszolgálását.

Az Apple Premium Partner üzlet koncepciója rendszeres ingyenes oktatásokat és nyílt workshopokat is biztosít a nagyközönség számára. A tavasszal induló tanfolyamok olyan témákkal várják az érdeklődőket, mint pl:. MacOS munka kezdőknek, tippek és trükkök haladó Mac-felhasználóknak, illetve videóvágás.

  • Legmagasabb szintű ügyfélszolgálat, folyamatos vállalati tanácsadás

A kimagasló szolgáltatásokkal párhuzamosan az iSTYLE még nagyobb hangsúlyt fektet a vállalkozók, valamint a kis- és középvállalatok kiszolgálására, ezért egy vállalati felhasználókra specializálódott és vállalati hardverek finanszírozásában jártas munkatárs is erősíti a csapatot.

9 üzlet, 32,7 milliárd forintos árbevétel és további Apple Premium Partner üzletek nyitása várható

2022-ben az iSTYLE Hungary Kft. 32,7 mrd forintos árbevételt generált, ami 33%-os növekedést jelent az előző évhez képest. A tavalyi növekedés oroszlánrésze a fogyasztói értékesítés emelkedésének volt köszönhető. Folytatódott a bolthálózat megújítása és bővítése is, melynek eredményként ma már országszerte négy városban – Budapesten, Győrben, Debrecenben és Szegeden – 9 üzlettel van jelen az iSTYLE hazánkban. A jövőben a további üzletek nyitása mellett a tervek között szerepel több iSTYLE márkabolt Apple Premium Partner történő üzletté átalakítása.

„A legfontosabb kihívást a csökkenő kereslet jelenti. Sok ügyfelünk halasztja a vásárlást és kivár a készülékcserével, ami érthető is, hiszen a gazdasági bizonytalanság óvatosságra inti mind a fogyasztókat, mind a gazdasági szereplőket. A megfontoltság nálunk is előtérbe került, de hosszú távú céljainkat ez nem befolyásolja, és továbbra is folytatjuk a beruházásainkat azokon a területeken, ahol értéket tudunk biztosítani ügyfeleink számára”

– hangsúlyozta a regionális igazgató.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading
Advertisement Booking.com
 

Okoseszközök

Érkezik Magyarországra az LG vezeték nélküli csúcstévéje, az LG OLED evo M5

oled

Az LG Electronics (LG) bejelentette, hogy világszerte megkezdi legújabb vezeték nélküli OLED TV-szériájának értékesítését.

Az LG OLED evo M5 televízió az LG fejlett valódi vezeték nélküli (True Wireless) technológiáját, illetve a G5 OLED televízió képminőségét és falra simuló kialakítását ötvözi, ezzel pedig kábelmentesen értelmezi újra az otthoni szórakozás élményét.

Az M5 új mércét állít fel a prémium kategóriás vezeték nélküli otthoni szórakoztatás terén. A True Wireless technológia lényege, hogy nincs szükség kábeles kapcsolatra a televízió és a hozzá csatlakoztatott külső készülékek között, köszönhetően az LG saját fejlesztésű, veszteségmentes vezeték nélküli videó- és hangátviteli megoldásának, a Zero Connect Box-nak. Az M5 szakadozásmentes, gördülékeny 4K felbontású képmegjelenítést garantál akár 144 Hz-es képfrissítési rátával és alacsony bemeneti késleltetéssel, azaz a vezetékes kapcsolatnak megfelelő teljesítménnyel büszkélkedhet.

Az M5 kiemelkedő minőségű vezeték nélküli kapcsolatot garantál a bemeneti forrással még a profi játékosok számára is, akiknek különösen fontos a rendkívül gyors válaszidő. Az LG OLED evo sorozat örökségére építve az M széria tagjai is kompatibilisek mind az NVIDIA G-SYNC®, mind az AMD FreeSync™ Premium technológiával, így folyamatos és akadozásmentes játékélményt nyújtanak még gyors tempójú és nagyfelbontású (4K és akár 144Hz) akciójelenetek közben is. Az Intertek is igazolta az M5 által kínált rendkívül gyors, kevesebb mint 0,1 ms-os válaszidejű, pontos, éles és folyamatos játékélményt.

Az M5 tökéletes választást jelent azok számára, akik a prémium játékélmény mellett rendezettebb környezetre is vágynak. A hagyományos tévék hátulján több port található a gyakran használt HDMI-eszközök, például játékkonzolok csatlakoztatásához, így a nézőknek oda kell sétálniuk a készülékhez, hogy bekapcsolják az eszközöket vagy bemenetet váltsanak. Az M5 esetében azonban ezek a portok a Zero Connect Box-on találhatók, így például a konzolokat könnyen elérhető helyre – egy közeli polcra, szekrénybe vagy a kanapé mellé – helyezhetik a felhasználók, a tévé és a szórakoztató eszközök között pedig nincs szükség kábelekre.

Az M5 a házimozi-rajongók számára is kiváló választás, mivel támogatja a Dolby Atmos, Dolby Vision és Filmmaker® Mode technológiákat, így pontosan olyan térbeli hangzással és olyan képi világgal szólalhatnak és jelenhetnek meg a tartalmak, amilyet a rendezők eredetileg elképzeltek. A második generációs α (Alpha) 11 AI processzorral működő készülék az AI Picture Pro segítségével nagyobb színmélységet és részletgazdagságot, az AI Sound Pro pedig magával ragadó 11.1.2 csatornás hangzást kínál. Az LG továbbfejlesztett Brightness Booster Ultimate technológiája a hagyományos OLED modellekhez képest akár háromszorosára is képes növelni a képernyő fényerejét. A televíziók ráadásul automatikusan módosítják a környezeti fényviszonyokhoz mérten a képernyőbeállításokat is. Az M5 megkapta az UL Solutions „Tökéletes Fekete” és „Tökéletes Szín” tanúsítványait, valamint az Intertek 100 százalékos színhűségre és 100 százalékos színmennyiségre vonatkozó tanúsítványait is. A TÜV Rheinland „Tökéletes” minősítése szintén bizonyítja, hogy az M5 még erős nappali fény mellett is képes megőrizni a kép tisztaságát.

Falra simuló kialakításával és kábelmentes megoldásával az LG OLED evo M5 magával ragadó szórakozási élményt nyújt, a vezetékes kapcsolat során megszokott, kompromisszumok nélküli teljesítménnyel.

„Az LG 12 éve vezeti a globális OLED TV piacot, a vezeték nélküli televíziózás terén betöltött szintén vezető szerepünkkel pedig az otthoni szórakozás új korszakát nyitjuk meg”

– mondta Park Hyoung-sei, az LG Média és szórakoztatóelektronika üzletágának elnöke.

„Az OLED evo M5 jól példázza az innováció és a csúcsminőségű otthoni szórakozás iránti elkötelezettségünket.”

Az LG OLED evo M5 világszerte 97, 83, 77 és 65 hüvelykes képernyőméretekben kerül forgalomba. Magyarországon a 65 hüvelykes modellt vásárolhatják meg hamarosan az érdeklődők, amely már most megtekinthető az LG hazai bemutatótermében. A televízióiról további részletek a vállalat angol nyelvű weboldalán olvashatók.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading

Okoseszközök

A Kingston új formátummal bővíti NV3 PCIe 4.0 NVMe SSD-i választékát

A Kingston Digital Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások vezető nemzetközi gyártójának, a Kingston Technology Company, Inc.-nek a flash memóriákra specializálódott társvállalata, a mai napon bejelentette, hogy a korábbi 2280-as modell mellett bevezetett egy új formátumot azon felhasználók számára, akik nagy sebességű, alacsony fogyasztású NVMe-tárhelybővítést szeretnének kompatibilis laptopokhoz és kézi játékkonzolokhoz. Ez a NV3 PCIe 4.0 NVMe M.2 2230 SSD.

A Kingston NV3 PCIe 4.0 NVMe 2230 egy kis méretű, egyoldalas M.2 2230-as (22 x 30 mm) kialakítású SSD, amely a korlátozott tárhellyel rendelkező rendszereknek kínál akár 2 TB-os2 tárhelybővítést. A Gen 4×4 NVMe-vezérlővel felszerelt NV3 2230 akár 6000/5000 MB/s3 olvasási/írási sebességre képes. A használatával kialakított rendszerek sokkal jobban reagálnak, és képesek különböző méretű terhelések kezelésére.

„Örömünkre szolgál, hogy új taggal bővíthetjük NV3 2230 SSD-ink családját, lehetővé téve a felhasználók számára, hogy a készülékek képességeinek javítása mellett a felhasználói élmény tekintetében is szintet léphessenek, legyen szó akár munkáról, akár játékról”

– mondta Tony Hollingsbee, a Kingston EMEA-régiójának SSD-üzletért felelős vezetője, majd hozzátette:

 „Az NV3 2230-at a sebesség és a megbízhatóság jellemzi, így egyaránt ideális mindazon alkotók és játékosok számára, akik készen állnak a jobb teljesítményre.”

Az NV3 2230 SSD 500 GB-tól 2 TB-ig terjedő kapacitásban biztosít tárhelyet számos alkalmazás, fájl, játék és egyebek számára. Az NV3-hoz 1 éves, ingyenes Acronis® True Image for Kingston szoftver, valamint a Kingston SSD Manager alkalmazás is jár, amely lehetővé teszi a felhasználók számára a meghajtóállapot és a lemezhasználat figyelését, a meghajtó firmware-jének frissítését és az adatok biztonságos törlését.

További információkért látogass el a kingston.com címre.

Az NV3 PCIe 4.0 NVMe 2230 SSD jellemzői és műszaki adatai:

  • Formátum: 2 2230
  • Interfész: PCIe 4.0 x4 NVMe
  • Kapacitás: 500 GB, 1 TB, 2 TB
  • Szekvenciális olvasás/írás:
    • 500 GB – 5000/3000 MB/s
    • 1 TB – 6000/4000 MB/s
    • 2 TB – 6000/5000 MB/s
  • NAND: 3D
  • Tartósság (írt bájtok összesen):
    • 500 GB – 160 TB
    • 1 TB – 320 TB
    • 2 TB – 640 TB
  • Tárolási hőmérséklet: –40 °C ~ 85 °C
  • Működési hőmérséklet: 0 °C ~ 70 °C
  • Méret: 22 mm x 30 mm x 2,3 mm
  • Súly:
    • 500 GB – 2,6 g
    • 1 TB és 2 TB – 2,8 g
  • Üzemen kívüli rezgés: 20 G (20–1000 Hz)
  • MTBF: 2 000 000 óra
  • Garancia/támogatás: Korlátozott 5 éves garancia ingyenes műszaki támogatással

További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading

Okoseszközök

A magyar önkormányzatok is hamarosan új ügyfélszolgálatot kapnak

Több száz hazai önkormányzat kaphat hamarosan új, AI alapú ügyfélszolgálati munkatársat.

Az új „kollégák” 0-24 órában elérhetők e-mailen és telefonon, 5 másodpercen belül válaszolnak, minden nyelven beszélnek, és miközben olcsóbbak, komoly terheket vesznek le a hivatalban dolgozók válláról.

Világszerte rohamosan terjed az ügyfélszolgálati munka AI alapú kiszolgálása, a felhasználói visszajelzések alapján pedig a válaszok, valamint a kiszolgálás minősége és tempója ezzel lényegesen emelkedett.

„A megfelelően felkészített, önkormányzati AI operátor semmilyen módon nem keverhető össze a már megszokott chatbotokkal”

‒ ismertette az újdonságot Czinger Erik, okos kommunikációs önkormányzati rendszereket üzemeltető Munipolis magyarországi vezetője. Az itthon is több száz önkormányzat által használt rendszer és a fejlesztés Csehországból indult, és alapos kutatás előzte meg. Ennek eredménye szerint az önkormányzatok mintegy 63%-a nem tudja időben megválaszolni a lakosok összes kérdését, ráadásul ezeknek 87%-a olyan információ, amelyet az érdeklődő akár önállóan is megtalálhatna a település honlapján vagy más nyilvános forrásból. Az hivatalban dolgozók a kisebb településeken így átlagosan nagyjából havi két munkanapot (17,3 órát) töltenek el ilyen rutinkérdések megválaszolásával, míg a 10 ezer főnél népesebb városok esetében a válaszadásra fordított idő havi értéke akár több százezer Ft is lehet.

Ehhez képest a most fejlesztett és rohamosan terjedő alkalmazás mindössze néhány tízezer Ft havonta, jellemzően 2-3 hét alatt feltanítható, a lakossági visszajelzések alapján pedig 10 pontból 9,4-et ért el, ami összevethető vagy jobb, mint a korábbi, élőerős megoldások.

Az AI olyan összetett kérdéseket is értelmez és megválaszol, mint pl. „Mennyit kell fizetnem a kutya után, ha 65 éves vagyok és lakótelepi lakásban élek?”, „Miért vágták ki a fát a főtéren?” „Hogy kell beíratni a gyereket az óvodába?” stb. Mindezt filippínó, angol, lényegében bármilyen nyelven, e-mail-ben és „élő” szóban, telefonon is.

Az AI képes az ügyet továbbítani a hivatal megfelelő munkatársához is, miközben nem zavarja a rossz kiejtés vagy helyesírás, és az azonosított sürgős/veszélyes eseteket továbbítja a megfelelő helyre, pl. a rendőrséghez.

Az alkalmazás különösen hasznos nyáron, amikor az eleve létszámhiánnyal küszködő önkormányzatok kapacitásait a szabadságolások tovább szűkítik. A rendszer a hivatali alkalmazottak mentális jólétéhez is hozzájárul. Az leterhelt munkatársaknak megkönnyebbülés, ha nem kell sokadjára válaszolniuk ugyanarra a kérdésre, vagy ha a betelefonáló nem rajtuk, hanem a mindig udvarias AI-n vezeti le az ingerültségét. Csehországban már minden 5. önkormányzat használ valamilyen AI segítséget az ügyfélszolgálati munkához, 5%-uk pedig már egészen összetett ügyintézési feladatokra is használja ezeket ‒ sikerrel.

„A mesterséges intelligencia hatása az önkormányzatok esetében azonnal érzékelhető: az AI hivatalnok olyan feladatokat old meg egy szempillantás alatt, amelyek korábban órákat vagy napokat vettek igénybe. Azonnal működőképes, illeszkedik a település kommunikációs stílusához, és minden válasszal tovább fejlődik”

– tette hozzá a Munipolis hazai vezetője.

Várakozások szerint a rendszer Csehországban öt éven belül lefedi az önkormányzatok és lakosság közötti kommunikáció 80%-át, különösen, hogy a használatához semmilyen különleges informatikai megoldás, vagy szaktudás nem kell.

A Munipolis azt is vizsgálta, hogy a települési hivatalok mit tartanak a legnagyobb előnynek az AI hivatalnokokkal kapcsolatban. Az első helyen toronymagasan az időmegtakarítás végzett (89%) – vagyis az, hogy az alkalmazottak fontosabb feladatokra koncentrálhatnak. Ezt követte az a képesség, hogy munkaidőn kívül is, a nap 24 órájában tud válaszolni (85%).

További előny, hogy a megoldás rendszerezetten gyűjti és vizualizálja, milyen témákkal kapcsolatban érkezik kérdés, mely információk nem világosak, és mik a leginkább problémás ügyek, így a település pontosabb képet kap a helyi lakosok valós igényeiről. Ezek alapján hatékonyabban tervezhet kommunikációt, fejlesztéseket és közszolgáltatásokat.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading
Advertisement Booking.com
 
Advertisement
Advertisement Hirdetés

Facebook

Advertisement Hirdetés
Advertisement Hirdetés

Ajánljuk

Advertisement Booking.com
 

Friss