Okoseszközök

A Kingston Digital új, vegyes rendeltetésű adatközponti SSD-vel lép piacra

kingston

DC600M áramkimaradás ellen védett nagyvállalati kategóriájú SSD vegyes használatra.

A memóriatermékek és technológiai megoldások terén globális piacvezető Kingston Technology Company, Inc. flash-memóriákat gyártó leányvállalata, a Kingston Digital Europe Co LLP a mai napon bemutatta az új DC600M nagyvállalati SSD-t. A DC600M-et vegyes feladatokra optimalizálták, a SLA-kban előírt késleltetés és IOPS-konzisztencia biztosítása érdekében kiváló szolgáltatásminőséggel (QoS).

A DC600M 6 Gbps sebességű, 3D TLC NAND-dal ellátott SATA 3.0 tároló jól használható nagy volumenű, rackbe szerelhető szerverekben. A meghajtó hardveralapú, alaplapi áramkimaradás elleni védelemmel rendelkezik: kondenzátorok védik az adatokat a váratlan áramszünetek ellen, csökkentve az adatvesztés kockázatát és biztosítva, hogy a meghajtó a rendszer következő bekapcsolásakor sikeresen újrainduljon. Az olvasási és írási feladatok széles skáláját kiszámíthatóan alacsony késleltetéssel elvégző DC600M-et rendszerintegrátorok, hiperskálázható adatközpontok és felhőszolgáltatók számára tervezték.

„Egy nagyvállalati kategóriájú SSD-nél kritikus fontosságú a szolgáltatásminőség. Az adatközponti működés és a feladatok jellege egyaránt stabilitást és kis késleltetést igényel a kiszámítható adattárolási teljesítményszintek eléréséhez. Az SSD csak így tud megfelelni az ügyfelek által megkövetelt szigorú SLA-knak. A DC600M ráadásul AES 256 bites öntitkosító meghajtó, így optimális adatközponti tárolómegoldás – különösen nagyvállalati szintű megbízhatóságát, kiváló QoS-értékét és a Kingston által nyújtott legendás értékesítési támogatást figyelembe véve”

– mutatott rá Tony Hollingsbee, a Kingston EMEA-régióbeli SSD üzletágának vezetője.

A DC600M adatközponti SSD a következő kapacitásváltozatokban kapható: 480 GB, 960 GB, 1920 GB, 3840 GB és 7680 GB2. További információ: www.kingston.com.

A DC600M adatközponti SSD jellemzői és specifikációja:

  • Hardveralapú áramkimaradás elleni védelem: A felhasználói adatokat váratlan áramkimaradás esetén védő kondenzátorok fokozzák a teljesítményt.
  • Kiváló szolgáltatásminőség (QoS): Előre jelezhető, optimalizált teljesítmény a szolgáltatási szerződések (SLA) követelményeinek teljesítéséhez.
  • AES 256 bites öntitkosító meghajtó: Beépített védelem a fontos adatok megóvásához.
  • 7680 GB max. kapacitás: Tárolókapacitás-bővítés akár 7680 GB-ig.
  • Formai kialakítás: 2,5”
  • Interfész: SATA Rev. 3.0 (6 Gb/s) – visszafelé kompatibilis a SATA Rev. 2.0 (3Gb/s) interfészig
  • Kapacitás: 480 GB, 960 GB, 1920 GB, 3840 GB, 7680 GB
  • NAND: 3D TLC
  • Öntitkosító meghajtó (SED): AES 256 bites titkosítás
  • Szekvenciális olvasás/írás:
  • 480 GB – 560 MBs/470 MBs
  • 960 GB – 560 MBs/530 MBs
  • 1920 GB – 560 MBs/530 MBs
  • 3840 GB – 560 MBs/530 MBs
  • 7680 GB – 560 MBs/530 MBs
  • Állapottartó 4k véletlenszerű olvasás/írás:
  • 480 GB – 94 000/41 000 IOPS
  • 960 GB – 94 000/65 000 IOPS
  • 1920 GB – 94 000/78 000 IOPS
  • 3840 GB – 94 000/59 000 IOPS
  • 7680 GB – 94 000/34 000 IOPS
  • Szolgáltatásminőség (késleltetés)(99,999) olvasás/írás:
  • 480 GB – 180/110 uSec
  • 960 GB – 3840 GB – 200/300 uSec
  • 7680 GB – 240/170 uSec
  • Jellemző késleltetés – olvasás/írás: <200 µs / <30 us
  • Hot-Plug működés
  • Statikus és dinamikus kopáskiegyenlítés
  • Nagyvállalati SMART eszközök: megbízhatóság követése, használati statisztikák, hátralévő élettartam, kopáskiegyenlítés, hőmérséklet
  • Tartósság:
  • 480 GB – 876 TBW, 1 DWPD (5 év), 1,66 DWPD (3 év)
  • 960 GB – 1752 TBW, 1 DWPD (5 év), 1,66 DWPD (3 év)
  • 1920 GB – 3504 TBW, 1 DWPD (5 év), 1,66 DWPD (3 év)
  • 3840 GB – 7008 TBW, 1 DWPD (5 év), 1,66 DWPD (3 év)
  • 7680 GB – 14 016 TBW, 1 DWPD (5 év), 1,66 DWPD (3 év)
  • Energiafogyasztás:
  • Tétlen állapotban: 1,30 W
  • Átlagosan: 1,45 W
  • olvasási sebességnél: 1,6 W
  • írási sebességnél: 3,6 W
  • Tárolási hőmérséklet: -40°C és 85°C között
  • Üzemi hőmérséklet: 0°C és 70°C között
  • Méret: 69,9 mm x 100 mm x 7 mm
  • Súly: 92,34 g
  • Üzemi rezgés: 2,17 G csúcs (7-800 Hz)
  • Üzemen kívüli rezgés: 20 G csúcs (10-2000 Hz)
  • MTBF: 2 millió óra
  • UBER: ≤10 -17
  • Garancia/támogatás: 5 év korlátozott garancia, ingyenes műszaki támogatással

További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Okoseszközök

Mesterséges intelligencia ír hirdetéseket egy ingatlanirodának

mesterséges intelligencia
forrás: Városi Ingatlaniroda - VING

Berobbant az ingatlanpiacra az MI és amit hozott, arra senki sem számított

Az ingatlanpiac olyan szektor, ahol az ügynököknek gyakran szembe kell nézniük a mindennapi teendők mellett nagy mennyiségű adminisztrációs feladatokkal is. Egy forradalmi innováció azonban egészen új távlatokat nyit a szakmában: egy magyarországi ingatlanos hálózatnál már a mesterséges intelligencia (MI) generálja a hirdetési szövegeket.

Az MI alkalmazása az ingatlanirodákban forradalmi változásokat hoz a piacra. Korábban az ingatlanértékesítőknek órákat kellett eltölteniük a hirdetések megfogalmazásával és optimalizálásával. A mesterséges intelligencia alkalmazása ezen a területen egy újabb példa arra, hogy hogyan tudja a technológia támogatni az emberek munkáját. Az MI nem helyettesíti az emberi kreativitást és tapasztalatot, hanem kiegészíti azokat.

Az ingatlanirodák számára az MI alkalmazása további új lehetőségeket is kínál. A fejlesztést bevezető hálózat díjmentes értékesítői profilt biztosít azoknak, akik szeretnék kipróbálni magukat a szakmában és kihasználni az MI által generált hirdetések előnyeit.

„Mostantól az MI által generált hirdetési szövegek automatikusan készülnek, az értékesítő által megadott paraméterek és az ingatlan adatai alapján. Ez az új megoldás rengeteg időt spórol nekünk. Az ügynökök mostantól a hirdetések szövegére fordított idő helyett a legfontosabb feladatokra összpontosíthatnak, mint például az ügyfelekkel való kapcsolattartás, az ingatlanok megtekintése és a tárgyalások lebonyolítása”

– árulta el Barna József, a Városi Ingatlaniroda – VING hálózatának vezetője.

Az ingatlanpiac folyamatosan változik és fejlődik, ez az újítás jelentős előrelépést jelent a szektorban. Az ingatlanirodák hatékonyabbá válnak, és az értékesítési folyamat gördülékenyebbé válik. Az MI forradalma már itt van, és az ingatlanirodákban alkalmazva az ingatlanértékesítők számára kínálja a jövő lehetőségeit.

Mi sem bizonyítja jobban a fentieket, mint hogy ezt a cikket is 90%-ban az MI fogalmazta valós információk alapján.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Tovább

Okoseszközök

Az RBM leválthatja az SMS-t?

rbm

Valóra vált egy újabb marketingálom és egyre nagyobb teret nyer az eszköz, melyben a hírlevél, az sms és a chat tudása összpontosul.

Az üzenetküldés evolúciójának legújabb eredménye az RBM, ami az eddig használt rendszerekhez képest ötszörös megnyitási arányra képes, áthatolva a „reklámvakságon”.

Mi a közös minden reklám- és marketing területen dolgozó szakemberben? Mindenki szüntelenül keresi a megoldást, hogy a célközönsége ingerküszöbén átlépve elérje a felhasználóit, a potenciális vásárlóit, folyamatosan beférkőzve a mindennapjaikba. Az emberek túltelítődtek, alig van olyan eszköz, amelyen nem kapnak szinte óránként reklámokat.

Egyre több vállalat az SMS küldést is beépítette az ügyfelei elérésébe, mert napjainkig ez a legstabilabb eszköz a rövid üzenetek küldéséhez. Ugyanakkor sem a klasszikus sms, sem az MMS nem tud olyan interaktívan, színesen és személyre szabottan működni, mint egy hírlevél vagy a chat alkalmazások nyújtotta lehetőségek. Ennek ellenére a felhasználók és a marketingszakma sem engedi el az SMS-t, mint marketingeszközt.

A Google felismerte az újraélesztés szükségességét és egy erős ráncfelvarrással létrehozta az sms új szintjét, az RBM-et. A Rich Business Messaging olyan üzenetküldő szolgáltatás, amely interaktívabb és figyelemfelkeltőbb üzenetek küldését teszi lehetővé, egyelőre még csak az Android operációs rendszert használó felhasználóknak. Képek, gifek, videók, sőt akár carousel formájában komplett termékpaletta is megjeleníthető az üzenetekben, teljesen a fogyasztó igényeihez, érdeklődési köréhez igazítva.

Magyarországon a ROKSH és a HolistiCRM együttműködő partnerként vezette be az RBM szolgáltatást. A ROKSH, az e-commerce innovatív képviselőjeként partnerei offline termékpalettáját „digitalizálva” kvázi online piactérré alakítja az offline üzleteket. Folyamatosan növekvő partneri hálózatának kínálatát immár több mint 100 000 vásárló éri el, és ez a szám dinamikusan fejlődik – nem véletlen, hogy az RBM megoldást is ebben a „digitalizált” kereskedelmi térben próbálták ki először.

„Marketing hatékonysági szempontból az RBM lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy személyre szabottabb és célozottabb üzeneteket küldjenek az ügyfeleknek. Az RBM megnyitási aránya 85-95%, amely szektortól függően akár ötszörös növekményt jelenthet az e-mailes csatornához képest. RBM-mel olyan ügyfelek is elérhetőek, akik az e-maileket nem, vagy csak ritkán nyitják meg. Az RBM hatékonyan egészíti ki a meglevő kommunikációs csatornákat, ötvözi azok előnyeit”- magyarázta Fekete Csaba Csongor a HolistiCRM ügyvezetője.

Hiba lenne azt gondolni, hogy megkezdődött az SMS hanyatlása. A szakma többsége ma is arra fogad, hogy ez nem fog megtörténni, helyette érkezik egy forradalmi változás, ami teljesen átalakítja. Nos, az RBM-mel ez a folyamat elkezdődött. Marketing szempontból nagyon izgalmas időszak következik, amiből Magyarország sem marad ki: a ROKSH-nak és a HolistiCRM-nek köszönhetően már hazai pályán is figyelhetjük, tapasztalhatjuk a fejlődését.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Tovább

Okoseszközök

Új okosóra a Huawei magyarországi kínálatában

okosóra

Új okosórával bővül június 1-jétől a Huawei magyarországi kínálata: a HUAWEI WATCH GT 3 SE a sorozat eddigi legkisebb súlyú készüléke, amely sport- és fitnesz funkciók széles választékát nyújtja, és akár két hetes folyamatos használatot tesz lehetővé.

Az okosóra kompatibilis Android és iOS-készülékekkel, a felhasználók egyszerűen indíthatnak és fogadhatnak hívást az eszközzel, amely gyorstöltéssel is tölthető.

A Huawei WATCH GT 3 sorozat legújabb készüléke, a HUAWEI WATCH GT 3 SE ötvözi a divatot és a funkcionalitást; ultrakönnyű, kényelmes kialakításának köszönhetően a városi felfedezők, a sport- és fitneszrajongók, valamint az egészségközpontú felhasználók igényeinek egyaránt megfelel.

Kis súly, esztétikus megjelenés

A HUAWEI WATCH GT 3 SE 1,43 hüvelykes, színes AMOLED kijelzője teljesen új kezelőfelületet kapott. A 466 x 466, 326 képpontos felbontásnak köszönhetően a képernyőn tisztán jelennek meg a színek. A Gorilla Glass védőüveg kopásállóvá teszi a kijelzőt, emellett a megerősített polimerszálas kialakítás is hozzájárul ahhoz, hogy ellenállóbb legyen az okosóra.

A HUAWEI WATCH GT 3 SE mindössze 35,6 g súlyú (szíj nélkül), az óratest teljes vastagsága pedig 11 mm. A felhasználók több ezer óraszámlap közül választhatnak, valamint „A nap ruhája” (OOTD – Outfit of the Day) és Portré módban készített fényképek segítségével személyre szabott óralapokat is létrehozhatnak.

Több mint száz edzésmód

A HUAWEI WATCH GT 3 SE több mint száz edzésmóddal, intelligens futási tervvel, valamint saját fejlesztésű TruSport™ algoritmussal járul hozzá az egészséges, aktív életmód fenntartásához. A HUAWEI TruSport™ az edzések eredményei alapján értékeléseket és javaslatokat ad a felhasználóknak. Emellett a rögzített adatok a HUAWEI Egészség alkalmazásból könnyedén átvihetők a Strava futó- és kerékpáros alkalmazás felhasználói fiókjába is.

A HUAWEI WATCH GT 3 SE akár 50 méter mély vízben is 10 percig használható. Az öt fő műholdrendszerrel együttműködve (GPS, BeiDou, GLONASS, Galileo és QZSS) a készülék nagy pontosságú GNSS helymeghatározó chipet használ, amelynek köszönhetően kiváló interferenciamentességet biztosít az edzésekhez, így az adatátvitelt nem zavarják más forrásból származó hullámok.

Az okosóra többek között a saját fejlesztésű HUAWEI TruSeen™ 5.0+ és a HUAWEI TruSleep™ 3.0 technológiák segítségével egészségfigyelést végez, nyomon követi a pulzusszámot, az alvásminőséget, a véroxigén- és a stresszszintet is. A pulzusmérést biztosító HUAWEI TruSeen™ 5.0+ technológiának köszönhetően az eszközön a korábbi modelleknél több adatot lehet tárolni, az erőteljes interferencia- és zajcsökkentő kialakításnak köszönhetően pedig jobban megbirkózik a mozgási zajokkal, és tovább javítja a pulzusmérés pontosságát edzés közben.

Továbbfejlesztett alvásfigyelés

A HUAWEI TruSleep™ 3.0 infravörös fényen alapuló technológiát használ az alvásfigyeléshez: rögzíti például az alvás minőségét, automatikusan észleli a felhasználó alvási idejét, valamint a testmozgás, a pulzusszám, és a szívfrekvencia-variabilitáson alapuló paraméterek alapján figyeli a különböző alvásfázisokat. Ezenkívül a HUAWEI TruSleep™ 3.0 a HUAWEI Egészség alkalmazáson keresztül nyomon követi az alvás közbeni beszédet és a horkolást, így a felhasználók hasznos betekintést kaphatnak alvási szokásaikba. A technológia segítségével hat tipikus alvásprobléma azonosítható, köztük az elalvási nehézség, a felszínes alvás, a könnyű éjszakai ébredés, a korai ébredés, a túl hosszú REM-fázis, és a rendszertelen alvási szokások megléte. Az okosóra emellett több mint kétszáz személyre szabott javaslatot tud nyújtani a felhasználók alvásminőségének javítására.

Legyen szó telefonhívások fogadásáról, információkeresésről vagy edzéskövetésről, a HUAWEI WATCH GT 3 SE sokoldalú, intelligens élményt nyújt. Az utazni vágyók számára az óra térképnavigációt kínál, a játékok és a szórakoztatás területén pedig lehetővé teszi többek között a MyTuner Radio, az Infinity Loop és az eSound Music alkalmazások használatát.

A HUAWEI WATCH GT 3 SE akár két hetes akkumulátor-üzemidővel bír, és gyorstöltéssel tölthető.

Ár és elérhetőség

A HUAWEI WATCH GT 3 SE Grafitfekete színben érhető el június 1-től a Yettel üzleteiben és webáruházában, valamint az Euronics webáruházában. Az eszköz ajánlott fogyasztói ára 62 990 forint.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Tovább
Hirdetés

Facebook

Hirdetés Hirdetés

Friss