Okoseszközök

Az RBM leválthatja az SMS-t?

rbm

Valóra vált egy újabb marketingálom és egyre nagyobb teret nyer az eszköz, melyben a hírlevél, az sms és a chat tudása összpontosul.

Az üzenetküldés evolúciójának legújabb eredménye az RBM, ami az eddig használt rendszerekhez képest ötszörös megnyitási arányra képes, áthatolva a „reklámvakságon”.

Mi a közös minden reklám- és marketing területen dolgozó szakemberben? Mindenki szüntelenül keresi a megoldást, hogy a célközönsége ingerküszöbén átlépve elérje a felhasználóit, a potenciális vásárlóit, folyamatosan beférkőzve a mindennapjaikba. Az emberek túltelítődtek, alig van olyan eszköz, amelyen nem kapnak szinte óránként reklámokat.

Egyre több vállalat az SMS küldést is beépítette az ügyfelei elérésébe, mert napjainkig ez a legstabilabb eszköz a rövid üzenetek küldéséhez. Ugyanakkor sem a klasszikus sms, sem az MMS nem tud olyan interaktívan, színesen és személyre szabottan működni, mint egy hírlevél vagy a chat alkalmazások nyújtotta lehetőségek. Ennek ellenére a felhasználók és a marketingszakma sem engedi el az SMS-t, mint marketingeszközt.

A Google felismerte az újraélesztés szükségességét és egy erős ráncfelvarrással létrehozta az sms új szintjét, az RBM-et. A Rich Business Messaging olyan üzenetküldő szolgáltatás, amely interaktívabb és figyelemfelkeltőbb üzenetek küldését teszi lehetővé, egyelőre még csak az Android operációs rendszert használó felhasználóknak. Képek, gifek, videók, sőt akár carousel formájában komplett termékpaletta is megjeleníthető az üzenetekben, teljesen a fogyasztó igényeihez, érdeklődési köréhez igazítva.

Magyarországon a ROKSH és a HolistiCRM együttműködő partnerként vezette be az RBM szolgáltatást. A ROKSH, az e-commerce innovatív képviselőjeként partnerei offline termékpalettáját „digitalizálva” kvázi online piactérré alakítja az offline üzleteket. Folyamatosan növekvő partneri hálózatának kínálatát immár több mint 100 000 vásárló éri el, és ez a szám dinamikusan fejlődik – nem véletlen, hogy az RBM megoldást is ebben a „digitalizált” kereskedelmi térben próbálták ki először.

„Marketing hatékonysági szempontból az RBM lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy személyre szabottabb és célozottabb üzeneteket küldjenek az ügyfeleknek. Az RBM megnyitási aránya 85-95%, amely szektortól függően akár ötszörös növekményt jelenthet az e-mailes csatornához képest. RBM-mel olyan ügyfelek is elérhetőek, akik az e-maileket nem, vagy csak ritkán nyitják meg. Az RBM hatékonyan egészíti ki a meglevő kommunikációs csatornákat, ötvözi azok előnyeit”- magyarázta Fekete Csaba Csongor a HolistiCRM ügyvezetője.

Hiba lenne azt gondolni, hogy megkezdődött az SMS hanyatlása. A szakma többsége ma is arra fogad, hogy ez nem fog megtörténni, helyette érkezik egy forradalmi változás, ami teljesen átalakítja. Nos, az RBM-mel ez a folyamat elkezdődött. Marketing szempontból nagyon izgalmas időszak következik, amiből Magyarország sem marad ki: a ROKSH-nak és a HolistiCRM-nek köszönhetően már hazai pályán is figyelhetjük, tapasztalhatjuk a fejlődését.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Okoseszközök

A megbízhatatlan készülékek tönkretehetik életed fő pillanatait

A lemerülő akkumulátortól a GPS-jel elvesztéséig a műszaki hibák az élet fontos pillanatait stresszes helyzetekké változtathatják.

A HONOR Magic V3 megjelenése alkalmából megrendelt, 9000 európai felnőtt körében végzett új felmérés kimutatta, hogy a technológiai hibák milyen hatással vannak az életünkre: minden harmadik ember aggódik amiatt, hogy a technológiai bénázások tönkretehetik az élet fontos eseményeit, míg 76%-uk elismerte, hogy életük egy fontos pillanatában már tapasztaltak ilyet. 

És mi a legrettegettebb technikai baki mind közül? A telefon akkumulátorának lemerülése egy alkalmatlan pillanatban. Az emberek majdnem fele (42%) azt állítja, hogy az akkumulátor lemerülése stresszelné őket a legjobban az élet olyan fontos mérföldkövei során, mint a gyermekük születése, a költözés, a randevú, a házasságkötés vagy az állásinterjú.

A videóhívások szintén aggodalomra adnak okot: 49%-uk nyilatkozott úgy, hogy ideges, amikor egy fontos hívás közben elnémítja a mikrofont vagy kikapcsolja a kamerát, mert attól fél, hogy még mindig látják vagy hallják őket. Ötből kettő (41%) még azt is bevallotta, hogy mondott vagy tett már kínos dolgot egy fontos videóhívás során, amikor azt hitte, hogy nem látják vagy hallják.

A leggyakoribb tech bénázások közé tartozik, hogy az emberek véletlenül zsebben tárcsáztak valakit (36%), elfelejtették a töltőt, amikor elutaztak (35%), vagy összetörték a telefon képernyőjét (27%). Ezek a technikai hibák bármikor frusztrálóak tudnak lenni, de az élet fontos pillanataiban különösen dühítőek.

A HONOR játékos módon világított rá arra, hogy a megbízhatatlan technológia milyen hatással van a szerelmet keresőkre, a Cutting Crew (I Just) Died in Your Arms Tonight című klasszikus dalának modern paródiájával és egy klippel, amely egy romantikus fiatalt kísér, aki a megbízhatatlan technológiának köszönhetően nem találja a szerelmet.

„Az embereknek szükségük van arra, hogy tech eszközeik megbízhatóak legyenek, így az élet fontos pillanataira koncentrálhassanak”

– mondta Kai Bai, a HONOR regionális menedzsere.

„Vegyük azokat, akik a szerelmet keresik: olyan telefonra van szükségük, amelynek hosszú akkumulátor-üzemideje, nagyszerű csatlakozási lehetőségei vannak, és képes túlélni a randevúk világának zűrös jellegét.”

Vannak kínosabb technikai bakik is: a megkérdezettek 11%-a elismerte, hogy véletlenül rossz kontaktnak küldött flörtölő üzenetet. 7% még azt is elárulta, hogy akaratlanul rossz címzettnek küldött sexy fotót!

Bár az emberi hibát nem lehet mindig elkerülni (ellenőrizzük címzettjeinket, legyen szó munkáról vagy szenvedélyről), egyértelmű azonban, hogy az embereknek megbízható technológiára van szükségük ahhoz, hogy gondtalanul élhessék az életüket – mert ha legalább a tech jól működik, az már fél győzelem.

A HONOR Magic V3 kiváló akkumulátor-üzemidőt, kiváló teljesítményt és rendkívüli tartósságot kínál, így a felhasználók biztosak lehetnek abban, hogy a technológia nem hagyja őket cserben… még akkor sem, ha a partnerük igen…


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Tovább

Okoseszközök

Samsung Smart Forward frissítések az otthoni készülékek továbbfejlesztéséért, jövőbiztosságáért és biztonságáért

A Samsung bemutatta, milyen új funkciókat kínál a Smart Forward, a kompatibilis Samsung háztartási készülékek hálózaton keresztüli frissítéseivel, amelyeket az év második felében vezetnek be.

A Smart Forward frissítések célja, hogy új életre keltsék a meglévő eszközöket – új funkciókkal, jövőbiztos megoldásokkal továbbfejlesztve.

A többéves kutatás-fejlesztésünk után vezetjük be világszerte a Smart Forward frissítéseket a korábban megjelent készülékeinkhez – mondta Miyoung Yoo, a Samsung szoftverfejlesztési csoportjának vezetője és a digitális készülékekkel foglalkozó üzletágának alelnöke. – A Smart Forward által biztosított, kibővített funkcióknak, a meghosszabbított élettartamnak és a fokozott biztonságnak köszönhetően az okosotthon-élmény valóban a jövőbe mutat.

Az új funkciók megváltoztathatják a konyhai élményeket

A Smart Forward frissítések számos új funkciót vezetnek be, amelyek célja, hogy új szintre emeljék a felhasználói élményt és a készülékek teljesítményét. A Family Hub™ hűtőszekrényen található az érintőképernyős panel, amely az ételek kezelését, a szórakozást és a kommunikációt szolgálja, és a frissítések után majd Quick Share adatátvitellel, Buds Auto Switch és Fridge Call (Hűtőszekrény hívás) funkciókkal fog gazdagodni, amelyek tovább erősítik a csatlakoztathatóságot és a zökkenőmentes használatot.

A Quick Share minden eddiginél egyszerűbbé teszi az emlékek és a receptek megosztását a konyhában, mivel a felhasználók néhány kattintással gyorsan, közvetlenül a mobileszközükről küldhetnek fényképeket a Family Hub™ kijelzőjére. Amikor a felhasználók a Galaxy Buds készüléküket a Family Hub™-hoz csatlakoztatják, hogy zenét hallgassanak vagy főzéssel kapcsolatos videókat nézzenek, a Buds Auto Switch funkció lehetővé teszi, hogy egyszerűen átválthassanak a mobileszközükre a bejövő hívások fogadásához, majd vissza, amikor a hívás befejeződik.

Végezetül a felhasználók a Fridge Call segítségével közvetlenül a Family Hub™ saját mikrofonjának és hangszórójának használatával fogadhatnak telefonhívásokat, így nem kell átmenniük egy másik szobába, hogy megkeressék a telefonjukat. Ez különösen akkor jelenthet segítséget, ha a felhasználók keze tele van főzés, mosogatás vagy takarítás közben: ezzel a funkcióval könnyebbé válik a multitasking, és továbbra is vonalban maradhatnak. Ezek az új funkciók nemcsak az új modellekben, hanem a 2017-től gyártott, Family Hub™ funkcióval ellátott hűtőszekrényekben is elérhetőek lesznek.

A Gyors távirányító (Quick Remote), egy olyan kiegészítő funkció, amellyel a felhasználók mobiltelefonja a csatlakoztatott Samsung készülékek távirányítójává válik. Ezt a 2023-tól gyártott hűtőszekrényekre is kiterjesztik, függetlenül attól, hogy azok tartalmaznak-e Family Hub™ kijelzőt vagy sem, illetve a szintén 2023-tól gyártott mosógépek és légkondicionálók is megkapják ezt a funkciót. A felhasználóknak elegendő mindössze a SmartThings-hez csatlakozó készülék közelébe menni, ekkor megjelenik a Galaxy telefonjuk képernyőjén az adott eszköz távirányító menüje. Ez a gördülékeny összekapcsolódás biztosítja, hogy a felhasználók könnyedén irányítsák otthonukat.

Biztonságosabb használat és energiahatékonyság

A biztonság és az energiahatékonyság jegyében a Samsung frissítéseket vezet be a régebbi modellekhez, többek között a 2021-ig visszamenőleg gyártott hűtőszekrényekre is, hogy a termékek a legfrissebb biztonsági követelményeknek is megfelelhessenek. Egy esetleges áramkimaradás, majd az áramellátás újraindulása után a hűtőszekrények észlelik, és a SmartThings alkalmazáson keresztül értesítik a felhasználókat arról, ha a belső hőmérséklet megemelkedett. Ez plusz óvintézkedést jelent, mivel felhívja a felhasználók figyelmét a tárolt élelmiszerek frissességét befolyásoló tényezőkre.

Emellett a felhasználók mostantól különböző csengőhangokat választhatnak a nyitott ajtóra figyelmeztető értesítésekhez, ezáltal még szélesebb körben ellenőrizhetik készülékük beállításait. Továbbá, a jégkészítő működését az alvó üzemmóddal éjszakára szüneteltethetik, ezzel megőrizhetik otthonuk nyugalmát, és megkímélhetik magukat a jég zavaró zörgésétől.

A Samsung mosogatógépek optimális ütemezéssel egészülnek ki, amely késlelteti a készülékek indítását, hogy azok ne a csúcsidőszakokban dolgozzanak, amikor a legnagyobb az energiafogyasztás vagy a szén-dioxid-kibocsátás. Ez a funkció segíthet a felhasználóknak az energiaköltségek optimalizálásában.

A Samsung a készülékek funkcionalitásának és teljesítményének folyamatos fejlesztésével biztosítja, hogy a felhasználóknak ne kelljen aggódniuk amiatt, hogy készülékeik elavulnak. Ez a megközelítés nemcsak az ügyfelek beruházásait védi, hanem összhangban van a vállalat azon törekvéseivel is, hogy csökkentse a rendszeres cserék szükségességét.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Tovább

Okoseszközök

Légbuborékos fóliával bevont kocsmával lepte meg a focirajongókat Barcelonában a HONOR

A világ első légbuborékos fóliával bevont kocsmája biztonságban tartja a szurkolókat és telefonjaikat, mivel a kutatások szerint a sportesemények kockázatos környezetet jelentenek a készülékek számára.

Barcelonában megdöbbenhettek a futballrajongók, amikor egy népszerű sportbárt pukkanós fóliába csomagoltak azért, hogy a jelenlévő szenvedélyes szurkolók nyugodtan nézhessék a Barcelona-Bayern München Bajnokok Ligája összecsapást anélkül, hogy attól kellett volna tartaniuk: a lelkes ünneplés közben tönkremegy a telefonjuk.

A kocsma átalakításának apropóját az adta, hogy a kocsmák és bárok a meccsnézések legnépszerűbb helyszínei közé tartoznak, egy új kutatás szerint a futballmeccsek alatti ünneplésnek sokszor komoly ára van.

A HONOR által 1000 felnőtt körében végzett felmérés szerint a futballfanok 70 százaléka szenvedélyes szurkolónak vallja magát, és 81 százalékuk elismerte, hogy elragadtatja magát az izgalomtól. És amikor az izgalom szintje az egekbe szökik, minden második megkérdezett eldobja vagy elejti a holmiját a pillanat hevében.

Mindez rengeteg futballal kapcsolatos gondhoz vezet már: a szurkolók bevallása szerint okoztak már kárt azzal, hogy italt öntöttek a telefonjukra, vagy egy-egy futballmeccs utáni ünneplés során elvesztették tárgyaikat, például a napszemüvegüket vagy akár a ruhájukat is.

De a telefonok összetörése sem ritka ilyenkor. Ezek a meccsek nézése során bekövetkező gyakori balesetek rávilágítanak a tartósabb technológia iránti igényre. Azok a szerencsés rajongók, akik ellátogattak a buborékba csomagolt Sonara Sports Bárba, megtapasztalhatták a tartós készülékek jövőjét miután bejutottak a Magic V3IP területére. Ebben az exkluzív zónában megismerhették az új HONOR Magic V3-at és annak rendkívüli tartósságát.

A HONOR Magic V3 strapabíró váza a repülőgépipari minőségű szálakkal akár 40-szeresére növeli az ütésállóságot, míg a HONOR Super Steel Hinge könnyű, mégis erős gerincet alkot. A készülék a teljes 90 percet és a hosszabbítást is kibírja a legizgalmasabb meccsek során.

Nem csoda persze, hogy a sportesemények alatt a telefonok sérüléseket szenvedhetnek el, ugyanis a szurkolóknak számos indoka van arra, hogy kézben tartsák eszközeiket: az eredmények megtekintésétől (49%) és a közösségi média állapotfrissítésein át (25%) egészen a barátoknak/családtagoknak szóló üzenetekig (41%) és a fényképezésig (33%).

Persze néha a meccs okozta érzelmek minden mást felülírnak – a megkérdezettek 60 százaléka elismerte, hogy nem is törődött az ünnepléssel kapcsolatos veszélyekkel és azok negatív következményeivel, mivel a csapat gólja miatti érzelmek felülírtak mindent.

„Úgy tűnik, hogy a szurkolók úgy gondolják, hogy a meccs ideje alatt minden kockázat megéri, hogy a kedvenc csapat gólt lőjön. Örömmel segítünk a szenvedélyes futballrajongóknak, hogy élvezhessék a nagy meccset, miközben biztonságban tarthatják telefonjukat, hiszen nem minden telefon egyforma”

– mondta Avikar Jolly, a HONOR EUROPE CMO-ja.

„A HONOR Magic V3 a kiváló tartósságot lenyűgöző vékonysággal és könnyedséggel ötvözi, az összecsukható kijelzővel pedig a telefon, a táblagép és a laptop helyettesítésére is tökéletes készüléket kapunk. Kezdődhet a játék!”


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Tovább
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés Hirdetés

Facebook

Hirdetés Hirdetés
Hirdetés Hirdetés

Ajánljuk

Friss