Connect with us

Tippek

Íme pár tipp, hogyan növelhetjük az ügyfélélményt

Tegyük ügyfélközpontúbbá márkaüzeneteinket!

A digitális világból érkező információk lefordítása, megértése és beépítése üzleti előnyt jelent egy vállalat számára.

Ha ráhangolódunk és újra gondoljuk az ügyféligényeket, újszerű és ügyfélközpontúbb üzleti modelleket hozhatunk létre. Amint figyelembe vesszük, hogy a technológiai forradalom hatása, sebessége és mélysége teljesen átalakította egész társadalmunkat és ezeknek a tünetei mutatkoznak meg az üzleti életben is, akkor olyan mikro- és makroszinten növelhetjük meg a cégünkről alkotott ügyfél-véleményeket, amelyekkel kitágíthatjuk hűséges vásárlóink körét.

Az elkövetkező öt évben tíz vállalat közül legalább négy el fog tűnni a piacról, ha nem tudják a digitalizáció hatásait beépíteni a szervezetükbe vagy az eladási folyamataikba”

– fogalmazza meg Balogh Zsolt, a Liferay Hungary ügyvezetője. A fogyasztók ugyanis azt igénylik, hogy a brandek minden szolgáltatásukhoz vagy termékükhöz valamilyen plusz vásárlói élményt nyújtsanak, s ehhez az élményhez bármilyen csatornán hozzájuthassanak.

“Emiatt a trend miatt a vállalkozásoknak át kell gondolniuk márka-üzeneteik közlési módját”

– teszi hozzá. Ez a felhasználói logika jellemző számos üzleti megoldásnál, legyen szó kiskereskedelmi, pénzügyi vagy kormányzati szolgáltatásról.

“Digitálisan gondolkodni valójában nem csak egy trend, hanem egy hosszú távú innovációs stratégia, amely új üzleti lehetőségeket ígér egy cég imidzsének fejlesztéséhez és a felhasználóknak egyaránt”

véli Balogh Zsolt.

Ha ügyfél oldalról vizsgáljuk meg, vajon mi az, amit igényelnek az ügyfelek, s hogyan kapcsolódhatnak be ebbe a folyamatba a szolgáltatások, akkor arra kell a választ keresni, hogyan tudják a felhasználók egyszerre a weben, mobileszközön vagy más fizikai módon csatlakoztatott eszközeiken a lehető leggyorsabban elérni a terméket vagy szolgáltatást.

A válasz az ügyfélközpontú stratégiaépítésben rejlik, egy olyan stratégiában, amely megkülönböztet minket a többi márkától”

– mondja Balogh Zsolt.

Négy lépéses stratégia az ügyfélélmény fokozására

  1. Ismerjük meg a vásárlói célközönséget!

Fontos, hogy pontosan ismerjük vásárlóinkat és a módját, hogyan léphetünk velük kapcsolatba. Ehhez meg kell vizsgálnunk és elemeznünk a társadalmi és kulturális szokásokat és egyéb szempontokat. Az ügyfél-profilok tehát nem alapulhatnak karikatúrán vagy hamis elképzeléseken, hanem valós képet kell, hogy mutassanak a célcsoportról. A precízen felépített felhasználói profilokkal könnyebb megcélozni az aktuális vásárlói közönséget.

Öt alapvető tényező a profilalkotáshoz:

  1. A) Azonosítás: különítsük el a legfontosabb attribútumokat a többitől.
  2. B) Csoportosítás: hozzunk létre egy minimális számú csoportot, akikre igazak a jellemzők.
  3. C) Meghatározás: ruházzuk fel a csoportot különböző demográfiai jegyekkel, például pozíció, célok, kihívások.
  4. D) Ellenőrzés:  hangoljuk össze a célszemélyeket az üzleti célokkal.
  5. E) Integrálás:    jól láthatóan illesszük bele a vállalat stratégiájába a megkapott célcsoportot.
  1. Optimalizáljuk a vásárlói nyomvonalat!

Miért érdemes megvizsgálni a vásárlói nyomvonalat?

Ha megértjük a vásárlások kattintási útvonalát, akkor pontosabban felállítható a digitális stratégia”

– mondja Balogh Zsolt. A mérésekből megkapott apró mozaikokból összeállítható, hogy milyen rejtett szükségleteik vannak egy vásárlónak. Ha ezeket a digitális lábnyomokat beazonosítjuk, hozzárendelhetünk személyre-szabott termék-élményeket.

Milyen formában érdemes a legjobb kattintási arányt elérni? Vajon a bannerek vagy képek vonzzák jobban a vásárlókat? Mi az a három lépés, ami megelőzi a vásárlást?

“A tapasztalat az, hogy a gyors és személyre-szabott kínálat tartja a felhasználókat az oldalon, ahol azt érzik ők vannak a középpontban, nekik és róluk szól a digitális környezet.”

  1. Fenntartani a folyamatos érdeklődést

Nem egyszerű, de érdemes törekedni rá, hogy megengedjük az ügyfeleknek, bármilyen eszközről folyamatosan hozzáférhessenek a kosarukhoz. Ez is lehet egy módja, hogy fenntartsuk a folyamatos érdeklődésüket. Ha egy felhasználó például a webböngészőjén keresztül hozott létre egy kívánságlistát, akkor elvárja, hogy az okostelefonján is ugyanúgy hozzáférhessen.

Az ilyen jellegű többcsatornás szolgáltatások beillesztése szükséges az eladási folyamatba, de figyelni kell arra, hogy az ügyféladatok pontosan rögzüljenek”

magyarázza Balogh Zsolt.

A digitális vásárlói élmény valójában egy mozaikhoz hasonlít. Minden mozaik darabnak illeszkednie kell a másikhoz. Ha az ügyfelet negatív tapasztalat éri, sérül a brand értéke is.

“Tapasztalataink szerint a legoptimálisabb nyomvonal, ha mobilalkalmazásról juthatnak el a webhelyre.”

Az ügyfél és a cég közötti kommunikációhoz azonban több kell, mint a tartalmak optimalizálása a különböző képernyőméretekhez. A vállalatoknak mikro- és makro szinten is ki kell alakítaniuk a kommunikációs csatornájukat.

“Azok a cégek, amelyek legalább három kommunikációs csatornán – például web, social media, hírlevél – kapcsolódnak a vásárlókhoz, mintegy 81 százalékban elégedett ügyfeleket regisztrálhatnak, és 83 százalékban újravásárlást könyvelhetnek el”

– fűzi hozzá az ügyvezető.

  1. Házon belüli együttműködés az ügyfelek jobb kiszolgálásáért

Az ügyfélélmények fokozása, a webalkalmazás teljesítményének javítása és a digitális élmények szélesítése a legfontosabb prioritás piaci környezetben. A kellemes élmények hatására az ügyfelek hűségesek és elkötelezettek lesznek a márka iránt. A digitális stratégia részévé kell tenni, hogy az IT és a marketing terület együtt működjön.

“A rendszeres monitorozásnak köszönhetően a problémákat már a korai fázisban felismerhetik, s ennek köszönhetően kiszűrhető a termékhez és a szolgáltatáshoz kapcsolódó negatív kockázat.”

mondta Balogh Zsolt.

A Liferay által kínált digitális élmény-platform keretrendszer segítségével új üzleti modellel vághatnak neki a piaci versenynek a vállalkozások. A platform segítségével újragondolhatják a vásárlói interakciókat, élményközpontúvá alakíthatják a terméküket vagy szolgáltatásukat. A keretrendszer alkalmazásával könnyen monitorozhatóvá válnak a vásárlói szokások, átláthatóbbá a belépő vásárlók nyomvonalai, mindemellett a digitális folyamatok is egyszerűbben menedzselhetőbbé válnak.

A szolgáltatásról többet innen tudhat meg: www.liferay.com/products 
A szoftverrel kapcsolatban innen tájékozódhat: www.liferay.com/request-a-demo

Tippek

Milyen típusú szerelődobogók közül választhatunk?

szerelődobogók

A munkaterületeken rendszerint nagyon sokféle feladat elvégzése napirendre kerülhet. Ezek között pedig jócskán akadnak olyan teendők is, melyek esetében el kell tudnunk érni a magasabban lévő helyeket, felületeket, berendezéseket is.

Ilyenkor remek szolgálatot tehetnek a Profilétra.hu oldalon kapható szerelődobogók, amik a professzionális kialakításuknak köszönhetően kényelmesen és nem utolsósorban biztonságosan használhatóak. Itt a Krause és a Zarges márkák termékeit találjuk, melyek a legmodernebb technológia szerint lettek megtervezve és legyártva.

Mai írásunkban arról fogunk kicsit részletesebben is beszélni, hogy mit értünk pontosan szerelődobogók alatt, és milyen jellemzőik vannak.

Mik azok a szerelődobogók?

A szerelődobogók olyan speciális kialakítású munkaeszközök, amiket kifejezetten a kisebb magasságokban történő munkavégzéshez fejlesztettek ki a gyártók. A létráknál, állványoknál kisebb, a fellépőknél viszont általában nagyobb munkamagasságot biztosítanak.

A használatukkal kényelmesen, biztonságosan és stabilan meg tudunk állni ahhoz, hogy elvégezzük a különféle karbantartási, szerelési, javítási munkákat. A ház körüli munkák alkalmával is hasznosak lehetnek, de elsősorban ipari környezetben szokás használni őket. Például gyártócsarnokokban, műhelyekben, raktárakban, valamint építkezéseken.

Milyen típusok állnak rendelkezésünkre?

A szerelődobogók többféle kialakításban is elérhetőek, ugyanis változatos igényeknek kell megfelelniük.

A fix változatok csak egy adott helyen használhatóak, ha máshol is szükség van rájuk, akkor meg kell emelni őket, mert nem guríthatóak. Vannak azonban olyan típusok is, amik kerekekkel vannak felszerelve, így a mozgatásuk sokkal könnyebben, egyszerűbben megoldható.

Továbbá találunk a kínálatban összecsukható szerelődobogókat is, amik kényelmesen tárolhatóak, illetve szállíthatóak, valamint egy, illetve két oldalon járható változatokat is. Ezenkívül a lépcsőfokok számát és az elérhető munkamagasságot tekintve is többféle modell közül választhatunk.

Nemcsak a kialakítás, a stabilitás is fontos!

Természetesen nemcsak az számít, hogy a szerelődobogó gurítható-e, összecsukható-e, egy vagy két oldalon is járható-e, illetve hogy hány lépcsőfoka van, és milyen magas.

Mindemellett az is rendkívül fontos, hogy milyen anyagból készült, és ennek megfelelően mennyire stabil, mennyire tartós és mennyire ellenálló. Vagyis, hogy mekkora az élettartama, és mennyi időn keresztül képes kiszolgálni minket.

Ezek tehát a legfontosabb tudnivalók, amikkel tisztában kell lennünk, ha szerelődobogóra van szükségünk, és fontos számunkra, hogy jó döntést hozzunk. Ez esetben semmiképp se adjunk lejjebb az igényeinkből, és elsődlegesen ne az ár, hanem a termék kialakítása, minősége alapján döntsünk.

Ha professzionális kialakításra tervezett munkaeszközöket szeretnénk vásárolni, amik minden igényünknek, elvárásunknak megfelelnek, akkor a Profilétra.hu oldalon érdemes nézelődnünk.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading

Tippek

Hogyan bővítsd szoláriumszalonod vendégkörét?

szolárium

Ha már egy ideje szoláriumstúdiót üzemeltetsz, akkor jól tudod, hogy a vendégeknek a bevált termékeken és szolgáltatásokon túl mindig szüksége van valami újra. Akkor fognak visszatérni hozzád, ha a kiváló minőségen túl a szalon egyfajta pluszt tud nyújtani a mesterséges barnulás terén.

Például a Hollandimpex Szolárium Nagykereskedés Solar Cabinjai segítségedre lehetnek ebben. Ezek állószoláriumok, többféle dizájnos kivitelben és olyan technológiai felszereltséggel, mint a digitális időkijelző, illetve az opcionálisan választható Voice hangsegéd, a vibrotalp vagy akár a Bluetooth. Ezekkel még komfortosabbá tehető a szoláriumozás, és garantált a teljes ellazulás barnulás közben.

Hogyan teheted még vonzóbbá a stúdiódat?

A higiénia, a kellemes környezet és a professzionális gépek alapnak tekinthetők bármely szoláriumszalon esetében. Ha szeretnéd a vendégek igényeinek megfelelően fejleszteni stúdiódat, akkor érdemes egy rövid kérdőívet kitöltetni velük akár online, akár személyesen. Ma már számtalan olyan felület létezik, ahol erre anonim módon is van lehetőség, így minden bizonnyal többen is vállalják a válaszadást.

Ebben a gyors felmérésben rákérdezhetsz arra, hogy mennyire elégedettek a szolgáltatásokkal és a felszereltséggel, miben szeretnének változást, mi az, amit szívesen látnának a szalonban. Ilyenkor például az is felmerülhet, hogy egy igazán exkluzív gépre vágynak. Akkor pedig a Solar Cabinok jelenthetik az egyik legjobb megoldást.

Tökéletes konstrukció kívül-belül

Az említett berendezések a Hollandimpex Szolárium Nagykereskedés saját gyártású gépei, melyek a barnuláshoz minden komfortot megadnak technológiai felszereltségükkel és exkluzív megjelenésükkel. Igazi prémiumkategóriás szoláriumokról van szó, melyek egyedi dizájnnal biztosan elkápráztatnak majd minden vendéget. Lehet ez a dekor tűzijáték, prizma, csavart ház, de ábrázolhat szürkületet, éjjel hidat, sőt még magát a Colosseumot is stúdiódba varázsolhat egy egyedi grafikával.

Ezekkel a gépekkel a lehető legjobbat adhatod a vendégeidnek. Nyomós érv még mellettük az is, hogy hosszú élettartamú berendezésekről van szó, magas minőségű csövekkel.

Amikor szükség van a szakértelemre

Bármennyire is professzionális gépekről van szó, előfordulhat, hogy meghibásodnak. Ilyenkor semmiképp ne kezdjünk bele magunk a javításba, kérjünk szakmai segítséget! A Hollandimpex Szolárium Nagykereskedés közel 35 éves tapasztalatával a karbantartás terén is rendelkezésre áll. Szükség esetén szerviztechnikust küldenek a hiba elhárítására, de gyakran a távkonzultáció is eredményes lehet.

Ha szeretnél náluk körülnézni, és a berendezések pontos árait is megismerni, akkor regisztrálj az oldalukon, és szerezz minél több információt a gépekről!


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading

Tippek

Hogyan segít csökkenteni a mezítlábas cipő a neuropátiás fájdalmat?

mezítlábas cipő

A modern technológia és a modern életmód számos fantasztikus lehetőséget nyújt, ugyanakkor megvannak a kockázatai, negatív hatásai is, amelyek egy részét saját magunkon érezzük, a szervezetünk fájdalommal jelez, ha baj van.

Sokféle civilizációs betegséggel kell megküzdenünk, de szerencsére vannak olyanok, amelyek életmódváltással leküzdhetők, kordában tarthatók. Gyakori panasz, főként a nők körében a Morton-szindróma névre hallgató idegi fájdalom, amelynek kialakulása a nem megfelelő cipők tartós viseléséhez köthető. Cikkünkben arra kerestük a választ, hogy mi ez a betegség, milyen tünetei vannak, és mit tehetünk ellene, tarts velünk!

Vigyázz a lábadra!

A láb egészsége fontosabb, mint gondolnánk, a mozgás szabadságát nyújtja számunkra, éppen ezért lényeges, hogy mindent megtegyünk érte, figyeljünk a megfelelő cipők használatára. A Manimal Footgear webshopban innovatív cipők különböző kollekciói közül válogathatunk, ha törődünk a lábunk egészségével. A mezítlábas és minimalista cipők közelebb visznek a természeteshez, visszaadják a láb és a lábujjak szabadságát, ezáltal helyes testtartást eredményeznek.

A modern életmód nem teszi lehetővé, hogy eleget mezítlábazzunk, cipőkbe kényszerít, ami számos problémát okozhat. A nem megfelelő lábbelik szoríthatnak, a láb számára nem egészséges sarokmagasság révén megváltoztatják a járás súlypontját és módját, ami mozgásszervi panaszokat, fájdalmat okozhat.

Különösen a nők érintettek, hiszen sokan keskeny, magas sarkú cipőkben töltik a napjaikat. Káros hatással van ránk az is, hogy keveset tartózkodunk mezítláb különböző jellegű egyenetlen felületeken, így a talpat nem éri idegi stimuláció.

Mi a Morton-neuroma?

A Morton-féle ideggyulladás sokakat érint, különösen a nők számára okoz kellemetlen, erős fájdalommal járó panaszokat. Jellegzetes tünetei a talpon jelentkeznek, a harmadik és a negyedik lábujj közötti területet érinti. Szövetburjánzással jár, ami a lábujjakhoz vezető ideg elnyomását okozza, ami égő és éles fájdalommal, zsibbadással jelentkezik.

Mivel a tünetei nem szembetűnőek, mint egy bütyök vagy kalapácsujj esetén, nehezebb felismerni, de mindenképp gyanakvásra ad okot, ha úgy érzed, mintha egy sziklán állnál, bizsergést, zsibbadást érzel a lábujjakban. A talpon megjelenő gyakori bőrkeményedés és hólyagok is jelezhetik, ahogyan a talpat és a lábujjakat érintő erős fájdalom is. Ha ez a cipő levétele után megszűnik, nagy valószínűséggel Morton-szindrómával állsz szemben.

Mi okozza és mit tehetsz ellene?

Az idegekre nehezedő nyomást kiválthatja magas sarkú vagy keskeny cipő viselése, egyes lábrendellenességek is. De káros lehet az egész napos állómunka vagy azok a sportágak, amelyek nyomást gyakorolnak az ínszalagra, illetve az idegek megvastagodását idézik elő.

Fizikoterápiával, injekciózással kezelhető, súlyos esetben a sebészeti beavatkozás is szóba jöhet, de adott esetben jó hatású lehet a cipőviselési szokások megváltoztatása, kényelmes, ergonomikus lábbelik, például a barefoot cipők hordása.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement
Advertisement Hirdetés

Facebook

Advertisement Hirdetés
Advertisement Hirdetés

Ajánljuk

Friss