Tippek
Itt a megoldás a KKV-k és iskolák WiFi problémáira
A Zyxel bemutatta legújabb WiFi 6E hozzáférési pont sorozatát,
Az új WiFi 6E Boost hozzáférési pontok gyorsabb, alacsony késleltetésű és interferenciamentes WiFi-t biztosítanak szélesebb lefedettséggel, így tökéletesek a zsúfolt, nagy beépítettségű környezetben található iskolák és kis- és középvállalkozások számára.
A biztonságos és felhőalapú hálózati megoldások szállítója, a Zyxel Networks bejelentette a WiFi 6E hozzáférési pontok (AP) új sorozatának fejlesztését, amely lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy kihasználják az újonnan megnyílt 6 GHz-es rádióspektrum előnyeit.
A WiFi 6E ma már az egyik legjobb megoldás a torlódások feloldására, a technológia implementálása a teljes hálózaton azonban költséges lehet. A szűkös költségvetéssel gazdálkodók, például kis- és középvállalkozások és iskolák számára sokkal megfizethetőbb megoldás a WiFi 6E hozzáférési pontok használata a túlterhelt hotspotokon. Tekintettel azonban a 6 GHz-es frekvenciára, a legtöbb WiFi 6E eszköz hatótávolsága általában rövidebb, ami egyenetlen felhasználói élményt eredményezhet a különböző távolságokról csatlakozók számára.
Mivel kifejezetten ennek a problémának a megoldására tervezték, hamarosan széles körben elérhetővé válnak a Zyxel hozzáférési pontjai, melyek erőteljes vezeték nélküli hatótávolságot biztosítva segítik a kis- és középvállalkozásokat és az iskolákat abban, hogy minimális befektetéssel használhassák ki a WiFi 6E előnyeit. A cég három új beltéri AP modellje közé tartozik a BandFelx antennás NWA220AX-6E és a WAX620D-6E. Ez tökéletes választás azoknak, akik a forgalmat a 6 GHz-re szeretnék átterelni a meglévő WiFi 5 vagy WiFi 6 hálózatokról. A család harmadik tagja, a WAX640S-6E pedig egy prémium háromsávos modell intelligens antennával, amely a legjobb megoldást nyújtja az interferencia okozta problémákra.
Zyxel 6E Boost – a WiFi 6E teljes potenciáljának felszabadítása
A három új hozzáférési pont egy finomhangolt 4×4-es, 6 GHz-es antennával is rendelkezik, minőségi RF szűrőkkel és optimalizált komponensekkel látták el őket, hogy maximalizálják az egyes hozzáférési pontok által lefedett hatótávolságot. Ez óriási különbséget jelent a felhasználói élményben, mivel a nagyobb távolságban lévő felhasználók vagy eszközök is ugyanolyan gyors sebességgel tudnak majd csatlakozni a hálózatra.
BandFlex – 5GHz vagy 6GHz, amelyikre épp szükség van
A WAX620D-6E és az NWA220AX-6E hozzáférési pontok BandFlex-szel rendelkeznek – ez egy iparági vezető rádió kialakítás, amely 5 GHz-re vagy 6 GHz-re is konfigurálható. Ez a megoldás nagyobb rugalmasságot biztosít azok számára, akik a zsúfolt területek WiFi-forgalmát az újonnan megnyílt 6 GHz-re szeretnék terelni, vagy azoknak, akik egyelőre inkább az 5 GHz-et tervezik használni, és akkor állnának át a 6 GHz-re, ha egy adott területen több kompatibilis eszközzel rendelkeznek majd. A WAX620D-6E és az NWA220AX-6E pénztárcabarátabb választást jelent, mint a teljes értékű háromsávos AP.
Zökkenőmentes működés, interferencia nélkül
Minél több eszköz és alkalmazás fut egy helyen, annál nagyobb az interferencia esélye. A Zyxel WiFi 6E hozzáférési pontjainál nem kell emiatt aggódni, mivel Advanced RF szűrővel és Advanced Cellular Coexistence funkcióval rendelkeznek, amelyek minimalizálják a közeli 5 GHz-es csatornák és 4G/5G mobilhálózatok okozta interferenciát. A prémium modell, a WAX640S-6E egy intelligens antennát is tartalmaz, amely folyamatosan figyeli a kapcsolatot, és adaptívan módosítja az antenna mintázatait, hogy csökkentse a csatornák közötti interferenciát és fokozza a WiFi teljesítményt.
„A munkahelyeken, iskolákban és egyetemeken egyre nagyobb mértékben támaszkodunk különféle eszközökre és alkalmazásokra, mindez pedig még inkább függ a WiFi képességeitől. A kisvállalkozásoknak és a közszférában tevékenykedő szervezeteknek magas színvonalú, nagy sebességű szolgáltatásra van szükségük, ami egyenletes teljesítmény nyújt függetlenül a távolságtól és a csatlakozó személyek számától, ezért vezetjük be új WiFi 6E hozzáférési pontjainkat, amelyek enyhítik a WiFi hálózatok terhelését”
– mondta el Crowley Wu, a Zyxel Networking üzletág vezetője.
A három új AP támogatni fogja az önálló, a vezérelt és a Nebula felhőalapú felügyeletét, teljes rugalmasságot biztosítva a választott megoldás üzemeltetése során. A WAX640S-6E és a WAX620D-6E egyéves Nebula Pro Pack licenccel, míg az NWA220AX-6E ingyenes Base Pack licenccel érhető el. További információért látogasson el a https://www.zyxel.com/WiFi6E oldalra.
Ajánljuk még
-
A szexi foglalkozásnevek csapdája
-
Így lophatják el bankkártyaadataidat az üzletekben
-
Országos vállalkozásfejlesztési rendezvénysorozat indul: fókuszban a Mesterséges Intelligencia
-
30 százalékos díjkedvezmény az európai szabadalmi díjakból
-
Így tud váltani, ha lemaradt a lakásbiztosítási kampányról
-
Gyors és megfizethető WiFi 7 opciók KKV-knak
Tippek
A szexi foglalkozásnevek csapdája
Tudja mi a különbség a sales maneger, a business development manager és account manager munkakörök között?
A gyakorlatban nem sok: az álláshirdetések többségében mindhárom megnevezés az értékesítő pozíciót jelenti, a különbség annyi, hogy másképp nevezik az egyes cégeknél. Ezt viszont az álláskeresők többsége nem tudja, így gyakran eszükbe sem jut jelentkezni az állásra. Ezzel pedig mindenki veszít.
A legtöbbet a munkáltató veszíti, mert kevesebb lesz a megfelelő jelölt, elhúzódik a toborzás ideje, nő a toborzás és a betöltetlen munkakör költsége (COV). Veszít a munkavállaló, mert kevesebb ajánlat közül választhat és elszalaszthatja a kedvező lehetőségeket. Veszít a társadalom is, mert rengeteg erőforrás, idő, pénz és tehetség megy így veszendőbe.
„Tömeges jelenség, hogy a vállalatok azért találnak kínkeservesen megfelelő jelöltet, mert rossz néven keresik, miközben tetemes összegeket fizetnek a tévesen megfogalmazott pozíciók hirdetésére”
– állítja Horányi-Kiss Annamária recruitment tanácsadó, a JIT Talent vezető tanácsadója.
A szakértő szerint a probléma abból ered, hogy az egyes pozíciók megnevezését az iparági sajátosságok mellett a vállalati méret és kultúra, és az éppen aktuális trend is befolyásolja. Máshogy nevezhetnek egy pozíciót az iparban és másképp a kereskedelemben. És megint másképp, ha a cég francia vagy ha amerikai, ha közepes cég, vagy ha globális nagyvállalat.
Az utóbbi évek trendje, a pozíciók minél hangzatosabb, izgalmasabb elnevezései, tovább bonyolítják az egyébként sem egyszerű helyzetet. A vállalatok vonzóvá akarják tenni a pozíciókat a munkavállalóik és ügyfeleik szemében, ezért jól csengő, imponáló neveket adnak a munkaköröknek. Így lett az álláshirdetésekben az értékesítő pozícióból sales manager, majd brand manager, azután sales executive, business developer, business coordinator, végül business development executive. Imponáló titulus ide vagy oda, a gyakorlatban mindegyik pozícióra értékesítőt kerestek a hirdetést feladó cégek.
„Hozzá kell tenni, hogy ez egy természetes folyamat, ami alól a HR szakma sem kivétel. Kezdetben toborzót vagy fejvadászt kerestek a cégek. Ma többnyire ugyanezt a feladatot végzi a recruitment consultant, a talent acquisition, a people and culture manager vagy az executive recruiter”
– tette hozzá némi öniróniával Horányi-Kiss Annamária.
A baj az, ha az így meghirdetett pozíció által sugallt presztízs nem áll összhangban azzal a tudással, tapasztalattal és személyiséggel, amire a pozíció betöltéséhez szükség lenne. Emiatt például túl- vagy éppen alulkvalifikált jelöltekkel terheli meg a HR-t, míg az alkalmas jelöltek távol maradnak.
De nem csak az imponáló megnevezés okoz gondot. Van, amikor a jelentkezők nem ütik meg a mércét a pozíció hibás megnevezése miatt, mert a betöltéséhez összetettebb tudás, nagyobb tapasztalat szükséges, mint ami a jelentkezőknek valójában megvan. Egy pozíciónál lényeges az iparági különbség is – más egy ügyfélszolgálat egy SSC-ben (Shared Services Center, azaz Megosztott Szolgáltatási Központ). Ha nem megfelelően keresünk ilyen kollégát, az óriási csalódásokat fog maga után vonni, miután az első jelentkezők anyagait átnézik vagy belekezdenek az interjúkba.
A tartalom fontosabb, mint a pozíció neve
Horányi-Kiss Annamária szerint a jelöltek személyiségére, tudására és tapasztalatára kell összpontosítani, ahelyett hogy a munkakörök megnevezésére helyeznék a hangsúlyt. Kritikusan fontos, hogy a vállalatok meghatározzák a keresett munkakörök jellemzőit, beleértve a feladatokat, az elvárásokat, a pozícióhoz szükséges kvalitásokat, a hosszú távú célkitűzéseket, valamint azt, hogy ezek hogyan illeszkednek a szervezeti struktúrába.
Egyes esetekben a pozíció pontos elnevezése és a feladat betöltéséhez szükséges feltételek közötti eltérés áthidalásához tanácsadói közreműködésre is szükség lehet. Különösen a nem közismert munkakörök esetében lehet ez indokolt. Például a sales representative, sales support és sales after, fiatalok feladatkörök, ezért nem közismertek. Ha meghirdetésre kerül e pozíciók valamelyike, előfordulhat, hogy a jelöltek nem ismernek magukra a pozíció megnevezésében, ezért nem is jelentkeznek. A másik probléma, hogy bár vannak különbségek e pozíciók között, a hirdetők gyakran ugyanazt a hirdetést használják, ezért nem azt az önéletrajzot kapják, amilyen sales funkcióra célzottan munkatársat keresnek.
Az üres pozíciók gyors és hatékony betöltése érdekében elengedhetetlen a munkaerőpiac, az iparági trendek, naprakész ismerete, tisztában kell lenni a munkakörök alakulásával. Egy iparági tapasztalattal rendelkező HR szakember segíthet abban, hogy a vállalat a pozíció megnevezése helyett a jelöltek valós készségeire és tapasztalataira összpontosítsan a toborzási folyamatban.
Végül Horányi-Kiss Annamária megjegyzi, hogy a jól csengő pozícióelnevezések alkalmazása bizonyos esetekben természetesen indokolt lehet, de a vállalatoknak mindig tudatában kell lenniük annak, hogy a pozíció elnevezése önmagában nem elegendő a megfelelő jelölt megszerzéséhez. A sikeres toborzás érdekében a jelöltek valódi képességeire és a szervezet hosszú távú céljaira kell összpontosítani.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
Tippek
Ezek a „Legnépszerűbb” visszatekert autók
Egy tanulmány szerint Magyarországon a Porschék, a Jeepek és az Audik kilométeróra-állását hamisítják legtöbbször
Bár a használtautó-piac az elmúlt évek során jóval átláthatóbbá vált, a kilométer-számlálók manipulálása továbbra is világszerte elterjedt gyakorlat. A vásárlók eurómilliókat veszítenek az becstelen eladók miatt, és úgy tűnik, hogy e téren egyhamar nem is várható jelentős javulás.
A carVertical autóipari adatszolgáltató cég immár negyedik alkalommal végzett kutatást Magyarországon, hogy kiderítse, mely autómodellek futásteljesítményét változtatják meg leggyakrabban, és hogy erre felhívja a használtautó-vásárlók figyelmét. A tanulmány a carVertical felhasználói által 2022 novembere és 2023 novembere között lekért autótörténeti jelentéseket elemezte.
A futásteljesítmény-csalás a német autómárkákat érinti leginkább
A Porsche 911 a leggyakrabban manipulált autó Magyarországon – a carVertical portálon ellenőrzött modellek 12,05 százalékának tekerték vissza a kilométeróráját. Ez igen magas arány, ami arra utal, hogy az országban 8 Porsche 911-ből 1-nél előfordulhat, hogy a futásteljesítménye nem a valódi értéket mutatja.
Szorosan követi a Porschét a sorban a Jeep Grand Cherokee (10,49%), az Audi A8 (9,82%), az Opel Vectra (9,3%) és a Mercedes-Benz CLS-Class (8,33%).
Magyarországon a 20 leggyakoribb kilométeróra-csalás az Audi, a Volkswagen, a Mercedes-Benz és az Opel 4-4 modelljét érinti. A használt, ám jó állapotú csúcskategóriás járművek iránt nagy a piaci kereslet, ami megmagyarázza, hogy miért olyan népszerűek a csalók körében a német gyártók.
„A magyarországi carVertical portálon ellenőrzött autók 6,07%-ánál fordult elő kilométeróra-csalás, az átlagos visszatekerési érték pedig meghaladta a 74 000 kilométert. Hamisított futásteljesítményű autó megvásárlásakor minden esetben számolnunk kell az előre nem látható üzemeltetési költségekkel és a gyorsabb amortizációval” – magyarázza Matas Buzelis autóipari szakértő, a carVertical kommunikációs vezetője.
Középkategóriás és prémium járműveket egyaránt manipulálnak
A modern járművek digitális kilométer-számlálóját sok esetben könnyebb visszatekerni, mint a régebbi műszereket, hiszen a művelet alig igényel fizikai beavatkozást. Tekintve, hogy a jármű csaknem minden része összeköttetésben van, a csalók a megfelelő felszerelés birtokában képesek módosítani a kilométer-számláló állását, és mesterségesen növelni az autó értékét. A szakértők arra figyelmeztetnek, hogy manapság nehéz észrevenni a futásteljesítmény visszaállítását anélkül, hogy megvizsgálnánk egy használt autó történetét.
Magyarországon a 20 leggyakrabban visszatekert kilométerórájú autóból 10 csúcskategóriásnak számít. A prémium márkák, például az Audi, a Volvo, a Porsche, a Land Rover vagy a Mercedes-Benz kilométeróra-állásainak megváltoztatásával a csalók nagyobb haszonhoz jutnak. Sokan nem is kockáztatják a lebukást egy hamis futásteljesítményű ferde hátú eladásából származó, pár száz eurós haszon miatt.
A legkevésbé kockázatos autó a Volkswagen Touran
A legritkábban hamisított futásteljesítményű autó a listán a Volkswagen Touran, 5,13%-os aránnyal, ami azt jelenti, hogy Porsche 911-et venni 2,5-szer kockázatosabb, mint Tourant. Az Audi A6 (5,34%), a Volkswagen Passat (5,35%), a Mercedes-Benz S-Class (5,42%) és a Volkswagen Touareg (6,25%) is a legritkábban manipulált járművek közé tartozik.
Használt jármű vásárlása során a csalók gátlástalansága miatt senki sem érezheti magát teljes biztonságban, ezért különösen fontos ellenőrizni a kiválasztott autó előéletét, valamint tájékozódni a futásteljesítményre és a káreseményekre vonatkozó feljegyzésekről. Körültekintő tesztvezetéssel, illetve egy jó hírű márkaszerviz által végzett alapos átvizsgálással szintén csökkenthetjük annak az esélyét, hogy rossz állapotban lévő járművet vásároljunk. Ha ezeket elmulasztjuk, komoly összegeket veszíthetünk, ráadásul a biztonságunkat is veszélyeztetjük.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
Tippek
Jó ötletek vannak, befektetők kevésbé
A jó ötletek nem tűntek el a hazai startup piacról – a befektetők aktivitása viszont csökkent és a saját források is egyértelműen beszűkültek.
A forráshiányos időszakban ezért az inkubátorok szerepe még inkább felértékelődhet az izgalmas és innovatív vállalkozói ötletek felkarolásában. A start it @K&H vezető nagyvállalati inkubátorként ezért idén is megnyitotta kapuit az innovátorok előtt: 8 csapat került be a programba és nyert ezáltal féléves fejlesztést.
Féléves szakmai fejlesztést és értékes kapcsolatépítési lehetőséget nyert az a 8 csapat, akik a most zárult tavaszi kiválasztás győzteseiként bekerültek a start it @K&H programba, Magyarország vezető nagyvállalati inkubátorjába.
„Azt látjuk, hogy globálisan és itthon is erősen forráshiányos a startup ökoszisztéma – akár a befektetők aktivitását, akár a csapatok saját tőkéjét nézzük. Míg Nyugat-Európában és az Amerikai Egyesült Államokban az alapítóknak 6-12 havi megélhetési tartalékuk van, hogy kizárólag a startupjuk üzleti megvalósítására fókuszáljanak, addig ez itthon sokkal kevésbé jellemző. Ebben közrejátszik a bizonytalan gazdasági környezet és a magas infláció is, a befektetők ugyanis ilyen magas kamatkörnyezetben a kisebb kockázatú lehetőségekkel is jó megtérülést tudnak realizálni. Ilyenkor különösen fontos, hogy az igazán jó, innovatív ötletek ne vesszenek el, továbbra is lehetőséget kapjanak a startupperek arra, hogy üzletileg sikeres vállalkozást fejlesszenek”
– tájékoztatott Németh Balázs, a 2023-as év legjobb hazai digitális bankjának, a K&H-nak az innovációs vezetője.
fókuszban a digitális innováció
A startupok kiválasztásánál a három fő szempont az ötlet, a csapat és az üzleti megvalósíthatóság volt. Vagyis, hogy az ötlet mennyire eredeti és valós problémára ad megoldást, az üzleti modellt pénzügyileg is sikeressé lehet-e tenni, illetve a csapattagokban megvan-e a potenciál arra, hogy valóra váltsák ötletüket. Mindezek mellett a mostani kiválasztás fókuszában minden eddiginél nagyobb szerepet kaptak a technikai újítások, a 38 jelentkezőből kiválasztott 8 csapat mindegyike digitális innovációval került be. „Ma már minden probléma megoldásánál az egyszerű, digitális utat keressük és alkalmazzuk, a lakossági felhasználók is könnyen és aktívan használják akár az olyan komplex technológiákat is, mint a mesterséges intelligencia. Így a startupok számára nem lehet kérdés, hogy élen járjanak a digitális megoldások terén” – hangsúlyozta Németh Balázs.
A csapatok két helyszínen, Budapesten és Győrben vehetik igénybe a szakmai mentorok, a digitális technológiai szolgáltatások és a közösségi iroda nyújtotta lehetőségeket. Emellett a programban korábban részt vevők tapasztalatai, a K&H felső- és középvezetői közül kikerülő kulcsmentorok és kapcsolatépítést szolgáló események is segítik őket a tudásbővítésben és gyorsabb fejlődésben.
a start it @K&H új csapatai
- Hashtagcase: ütésálló telefontokok, amiket egyedi technológiával a vásárlók saját igényeikre tudnak szabni.
- Data Discovery: az e-commerce és kiskereskedelmi szektor számára nyújt adatelemzési megoldást, segítve a felhasználók tudatos, adatalapú döntéseit.
- Nekotin: abban segíti a felhasználókat Európa szerte, hogy leszokjanak a nikotin tartalmú termékekről, illetve csökkentsék függőségüket egy 1 éves programmal, benne egészségügyi szolgáltatásokkal, csoportos terápiával és egyénre szabott leszokási tervvel.
- Card in Move: okos névjegykártya, ami úgy könnyíti meg a kapcsolatteremtést az üzleti életben, hogy egy egyedi sales CRM rendszer is kapcsolódik hozzá.
- Ubives: a biometrikus azonosítás új formáját hozza el, a felhasználók a komplikált jelszavak helyett a kamerába nézve is azonosítani tudják magukat a szükséges platformokon egyszerűen és biztonságosan.
- EV Analytica: az elektromos töltőhálózatok különböző platfomjaira hoz egy új, mindenki számára használható egységes megoldást, hogy a felhasználók egy univerzális alkalmazásban kezelhessék a töltésüket, bármely szolgáltatónál is töltik az autójukat.
- Seniorcentrum: a platform az idősgondozás Airbnb-je, ugyanis megbízható módon kínál otthoni idősgondozási szolgáltatást, ami online, pár kattintással lefoglalható és kifizethető.
- Arport: AR (kiterjesztett valóság) alapon működő, belső navigációs megoldást kínál számos piaci szegmensben, mint például a repülőtéri navigáció, ahol az útvonalak optimalizálásával segít az ökológiai lábnyom csökkentésében.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
Népszerű
Több százan doboltak egyszerre a Yettel 5G hálózatán
Tovább terjeszkedik a belga-magyar logisztikai raktárfejlesztő-vállalat
Jövő a gyógyszergyártásban
Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban
A magyarok szeretik a legjobban csomagautomatában átvenni online rendeléseiket a közép-európai régióban
A Honda kihirdette a Yūshū-díj 2023-as győzteseit
BKK a bliccelők ellen: működhet az új plakátkampány?
A Faedra Group sikeresen értékesítette Budapest egyik legújabb és legzöldebb logisztikai ingatlanát
A környezettudatosságot ösztönzi használt okostelefonok értékesítésével a Yettel
Az AI önmagában kevés a sikerhez a marketingben
Technokrata.hu
Az LG OLED evo televíziók már a negyedik egymást követő évben kapják meg a környezetbarát minősítést
A Continental PremiumContact 7 modellje nyerte az „Auto Club Europe” nyári gumiabroncs tesztjét
Factor 4: a legújabb UltiMaker 3D nyomtató gyártósorok támogatására
Mindent vagy semmit – cookie-kezelési stratégiák a magyar lakosság körében
Oonly: Megjelent az első cserepalackos ásványvíz a hazai boltok polcain
Együttműködésre lép a CETIN Hungary és a Pécsi Tudományegyetem
A használt számítógép vásárlás előnyei
Gépészet a gyakorlatban: közösséget is épít a Széchenyi István Egyetem konferenciája
Solar City néven az európai zöld-energetikai piacra lép az Optimum Solar Home System
Íme a világ első unalmas telefonja a HMD és a Heineken támogatásával
Műszaki-Magazin.hu
Világelső lett az ELTE médiajogászainak írásbeli beadványa
Tények, amiket tudni kell a mai munkásszállókról
Factor 4: a legújabb UltiMaker 3D nyomtató gyártósorok támogatására
Gépészet a gyakorlatban: közösséget is épít a Széchenyi István Egyetem konferenciája
Együtt a szellemi tulajdonvédelemért
Schneider Electric új innovációk és együttműködések
Form 4: új, villámgyors 3D nyomtató a Formlabs-tól
Mikromotorok mint az intralogisztika hajtóereje
GANTTPLAN – Intelligens APS rendszer gyártásoptimalizáláshoz
Európa egyik legmodernebb betoncserépgyárát épít fel Hejőpapin a Wienerberger
Friss
-
Gazdaság2 hét
PwC Debrecen Business Forum 2024
-
Mozgásban2 hét
Az új Opel Frontera: tágas és élvezetes SUV, akár tisztán elektromos hajtással is
-
Gazdaság2 hét
Rosszul meghatározott árral sokat lehet bukni az ingatlaneladáson
-
Mozgásban2 hét
A Continental SportContact 7 nyerte az Auto Bild sportscars kiadványának tesztjét
-
Okoseszközök2 hét
A Hoover termékei a tavaszi felfrissülést is segítik
-
Tippek2 hét
Miről lehet megismerni a megbízható és jól dolgozó vízvezeték szerelő szakembert?
-
Tippek2 hét
Nekem like, neked sértés – így beszélgetünk online
-
Okoseszközök1 hét
Júniusban érkezik Magyarországra a Lenovo Legion Tab Android™ Gaming Tablet