Connect with us

Tippek

Egy webshop sikere az analitikán múlhat

webshop

A sikeres értékesítés érdekében az e-kereskedőknek egyre mélyebb betekintésre van szükségük a vásárlók viselkedésébe és preferenciáiba.

A digitális analitika lehetővé teszi a webshopüzemeltetők számára, hogy pontosan lássák, melyik marketingstratégia működik leginkább, hol van szükség optimalizálásra a kampányoknál, hogyan lehet növelni a konverziós arányokat, illetve hol érdemes javítani az értékesítési folyamatokat.

Röviden fogalmazva analitika nélkül az e-kereskedők vakon navigálnak az egyre kiélezettebb piaci versenyben, és jelentős bevételi lehetőségeket veszíthetnek el.

Ezzel a témával kapcsolatban tettünk fel 10 kérdést Rajnai Richárdnak, a Growww Digital analitika üzletágvezetőjének.

Rajnai Richárd, digitális analitika üzletágvezető, Growww Digital

Richárd 6 év PPC, 4 év Google Analytics, azon belül 50+ audit és 80+ Google Analytics 4 átállás tapasztalatának birtokosa. Szívügye a marketingmérések tisztítása és az adatelemzéssel kapcsolatos újdonságok kutatása, illetve bevezetése.

Vajon mennyire jó egy átlagos magyar webshop webanalitikája 1-10-es skálán?

Ezt nehéz objektíven felmérni, hiszen minden webshop más, illetve az eredmény nagyban függ attól is, hogy milyen webshopmotort használunk, de van egy saját fejlesztésű GA4 audit eszközünk, amelynek összesített eredményei alapján azt lehet mondani, hogy a legtöbb tulajdon pontszáma 5 és 7 között szóródik.
Azonban hozzá kell tenni, hogy 5-nél alacsonyabb pontszámot csak úgy lehet elérni, ha szándékosan rosszul állítunk be valamit, 8 fölé kerülni pedig nem minden esetben éri meg üzletileg.
Emellett fontos hangsúlyozni, hogy vannak olyan beállítások, amelyek mindenki számára egyaránt fontosak, hogy rendben legyenek, míg vannak egyedi esetek, eltérő fontossággal. Érdemes felállítani egy prioritást, illetve egy elvárt minimumot ezek között.

Mi lehet az oka ennek a viszonylag gyenge eredmények?

Az alacsony pontszámokat 4 fő okra lehet visszavezetni. Az első, hogy az audit egy olyan beállítást követel meg, amit önhibáján kívül nem tud egy adott webshop teljesíteni, de ez a ritkább eset.
A második, hogy vannak olyan beállítások, amelyek eleve helytelenek, ha azokat alapértelmezetten hagyjuk. Ez sajnos a Google Analytics 4 esetében a rendszer velejárója.
A harmadik, amikor nem élünk egy hasznos lehetőséggel, ami rendelkezésre állna, és végül a negyedik és az egyik legfontosabb, amikor működik, aktív egy mérésünk, de az nem kellő alapossággal, vagy – rosszabb esetben – hibásan működik. Utóbbiból következhet egy rossz döntés, ami leronthatja az üzleti eredményt, ezért ezzel kivétel nélkül foglalkozni kell.

Nagyságrendileg mennyivel több bevételt hozhat a jó analitika alkalmazása egy webshop esetében?

Ez a vállalkozás méretével, online árbevételével van leginkább összefüggésben. Logikusan minél nagyobb a bevételünk, egy-egy döntésünknek – amit a digitális analitikára alapoztunk – annál nagyobb a hatása.
Tegyük fel, hogy hoztunk egy jó döntést, amivel növeltük a bevételt 5%-kal. Ez egy évi 10 millió, illetve egy 1 milliárd Ft-os forgalmat lebonyolító webáruháznál óriási különbséget jelent.

Ha csak a relatív forgalomnövekedést akarjuk nézni, akkor 5 és 20% közé tehető az elérhető forgalomnövekedés a megfelelően beállított analitikával. Hozzá kell azonban tenni, hogy nem mindegy, milyen bázisról indulunk, hiszen óriási különbség van egy „bejáratott” analitikai rendszer és egy nem létező között.

A még válságban is növekedni tudó e-kereskedők mennyire köszönhetik a jól működő analitikának a sikereiket?

Nyilván analitikaszakértőként jó lenne azt állítani, hogy csak ennek, vagy nagyrészt ennek köszönhető a siker, de ez így jó eséllyel nem állná meg a helyét. Vannak azonban olyan vonatkozásai az analitikának, amelyek igenis sokat számíthatnak.
A válságban mindenki rákényszerül arra, hogy új dolgokkal kísérletezzen, hiszen ha semmin nem változtat, akkor előbb-utóbb bajba kerül. Márpedig egy jó kísérlet alapja a jó mérés kell legyen. Válságban a jól beállított analitikával duplán lehet nyerni.
Egyrészt, mert kellően megalapozott döntéseket hozhatunk továbbra is, másrészt akiknek nincs jól beállítva, azokkal szemben is nő a versenyelőnyünk. Tehát fontos a megfelelő analitika, de más területek is lényegesek, mert ezek együttesen felelnek a teljesítményért.

Mennyibe kerül, illetve mennyi időt igényel egy specialistától egy 5-10 ezer termékes webshop megfelelő analitikai beállítása?

Ez nem is annyira a termékszámon, hanem leginkább azon múlik, hogy milyen platformmal működik a webáruház. Ha UNAS, Shoprenter vagy egyéb hasonló bérelhető webáruház-rendszert használunk, akkor gyakorlatilag konyhakész analitikai méréseket kapunk pár perc alatt. Itt is van lehetőség egyedi mérések beállítására, de viszonylag korlátozottan, illetve adatimport segítségével lehet plusz adatokat adni a meglévő készlethez, ha az nem elégíti ki az igényeinket.
Ha WordPress, Shopify, Magento stb. rendszert használunk, akkor szintén egy-egy modul, bővítmény segítségével már kapunk e-commerce méréseket, de itt már több a lehetőség egyedi mérésekre, illetve pár órát akkor is érdemes rászánni, hogy közösen kiválasszuk a megfelelő bővítményt, majd ellenőrizzük a méréseit.
Egyedi fejlesztés esetén pedig csak a képzeletünk és a marketingbüdzsénk szabhat határt. Egy séma szerinti GA4 e-commerce mérés implementációja egyeztetéssel, beállítással, ellenőrzéssel, utókövetéssel minimum 5 órát jelent.

Milyen rendszerességgel kell karbantartani az analitikai rendszert?

Itt megint azzal kell kezdenem a választ, hogy az attól függ. Általánosságban elmondható, hogy minél többféle dolgot mérünk, annál gyakrabban, hiszen a nagy számok törvénye alapján annál nagyobb lesz az esélye annak, hogy valamelyik ezek közül elromlik.
Azok számára, akiknek nincsen egyedi mérésük, elég negyedévente átnézni a beállításokat, viszont ahol sok az egyedi mérés, ott már határozottan javasolt a havi, vagy még gyakoribb ellenőrzés.
Azonban minden esetben, mérési mélységektől függetlenül is érdemes naponta legalább 1-szer ránézni a számokra, hiszen bármikor történhetnek hirtelen változások az egyes mutatókban, aminek utána kell járni, hogy miért történhetett, és lehetőleg kijavítani a hibát.

Hogyan lehetek versenyképesebb a webanalitikával?

Egy webshoptulajdonosnak nem kell mély szakértőnek lennie az analitikában, de alapvető ismeretekkel mindenképp rendelkeznie kell. Az analitika ugyanis nélkülözhetetlen abban, hogy megértsük az ügyfelek online viselkedését és ennek alapján folyamatosan finomítsuk a webáruházunkat.
Az alapvető mutatók mint a látogatószám, konverziós arány, oldalon töltött idő vagy a kilépési arányok megértése segít abban, hogy mely területeken van szükség fejlesztésre.

Ha a tulajdonos nem ért az analitikához, érdemes legalább egy alapvető képzésen részt venni vagy egy szakértőt alkalmazni, aki rendszeresen beszámol az eredményekről és javaslatokat tesz a továbbiakban. Az e-kereskedelmi világban a siker sokszor a részletekben rejtőzik, így az analitika nélkülözhetetlen ahhoz, hogy ezeket a részleteket feltárjuk és a legtöbbet hozzuk ki webáruházunkból.

Mit tud a GA 360 és kinek ajánlott a használnia?

A Google Analytics 360 különösen nagyvállalatoknak és nagy forgalmú weboldalaknak ajánlott, ahol a weboldal teljesítménye közvetlenül befolyásolja az üzleti eredményeket, és ahol fontos a gyors, megbízható adatfeldolgozás és a kiterjedt integrációk.
Számos továbbfejlesztett és kibővített funkciót kínál az alapverzióhoz képest. Az egyik legfontosabb a nagyobb adatkapacitás: a GA 360 lehetővé teszi a nagyobb mennyiségű adat feldolgozását és gyorsabb adatfrissítést is biztosít, továbbá egyáltalán nem, vagy csak sokkal kevésbé korlátozza a riportok lekérdezéseit.
Egy másik lényeges prémium funkció a tulajdonok hierarchizálásának lehetősége: több webhely és alkalmazás adatait lehet összevonni egy helyen (roll-up tulajdon), illetve bizonyos szempont szerint szűrt tulajdont is létre lehet hozni (altulajdon). Ezenkívül még dedikált 0–24 támogatást kapunk gyors válaszidővel.

Érdemes lehet leváltani másra a Google Analyticset? Mi a helyzet az egyedi analitikai rendszerekkel?

A Google Analytics az egyik legismertebb és legelterjedtebb webanalitikai eszköz, de vannak helyzetek és szempontok, amelyek alapján érdemes lehet más platformot választani vagy egyedi rendszert fejleszteni.
Ilyen szempont lehet pl. az adatvédelem, ugyanis ebben eltérő megoldásokat alkalmaznak a különböző rendszerek. Egy másik fontos tényező a költség, ugyanis bár a Google Analytics alapverziója ingyenes, a prémium változata (GA 360) igen költséges.
Néhány vállalat számára gazdaságosabb lehet egy másik eszköz vagy egy saját rendszer kifejlesztése. Bár van jó néhány alternatíva a piacon, és egyre többen kísérleteznek ezekkel, egyelőre a legtöbbek számára nem éri meg a váltás. A piacon ezen oknál fogva nem is látni nagyobb mozgolódást, így egy ideig biztosan a Google Analytics marad a domináns szereplő.

Honlap: www.growwwdigital.com


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading
Advertisement Booking.com
 

Tippek

Ezek szabotálják leggyakrabban a családi utazásokat

Így kerülhetjük el a váratlan kiadásokat nyaraláskor

Elkezdődött a nyári szezon, így sokan – akár csak hétvégére – kocsiba pattannak, hogy a vízpart mellett pihenjenek. Annak érdekében, hogy valóban felhőtlen legyen a nyaralás, nem árt pár előkészületről gondoskodnunk. A Prémium Egészségpénztár most összegyűjtötte, miket szerezzünk be és gondoljunk át a nyaralás előtt, hogy megelőzzük a baleseteket, és felkészüljünk a váratlan kiadásokra, amelyek fedezésére állami támogatás is igénybe vehető.

Óvatosan a napon

Bár már a csapból is az folyik, hogy napozáskor mindenki gondoskodjon a kellő fényvédelemről, sokan nem tudják, hogy ez nem csak akkor igaz, ha órákig fekszünk a homokos parton. A nyári időszakban különösen fontos, hogy használjunk magas fényvédő faktorú naptejet és akár naponta többször újrakenjük (különösen fürdés után) – még akkor is, ha strandolás helyett túrázni vagy városi sétákra megyünk. Emellett gondoskodjunk UV-szűrős ruházatról és kalapról, hogy csökkentsük a napégés kockázatát, és vigyünk magunkkal enyhítő krémet arra az esetre is, ha megtörténne a baj.

Szintén komoly panaszokat okozhat a napszúrás is, különösen a gyerekeknél és az időseknél. Figyeljünk oda a rendszeres folyadékbevitelre és a legmelegebb órákban használjunk kalapot vagy tartózkodjunk az árnyékban.

Nem mindegy, mit eszünk a strandon

A nyaralás során a legtöbben félretesszük a diétát, és bátrabban próbálunk ki helyi specialitásokat. Ha azonban nem vagyunk hozzászokva a zsírosabb, fűszeresebb ételekhez, azok könnyen megviselhetik a szervezetünket. A nyári hőségben ráadásul az ételek a megszokottnál gyorsabban megromlanak. Ezért a strandra hűtőtáskában vigyük a friss ételeket, és kerüljük a gyorsan romló alapanyagokat (például nyers hús, hal, gomba, tojás). Ha pedig a parton ebédelünk, vigyázzunk azokkal a fogásokkal, amik akár több órát kint állhattak a napsütésben. A gyerekek esetében különösen ügyeljünk arra, hogy a kisebb étkezések, így a fagyizás vagy nassolás előtt is mossanak kezet, hiszen a homokozás vagy más kültéri játék közben könnyen érintkezhetnek kórokozókkal.

Külföldi utazás esetén pedig tájékozódjunk előzetesen arról, hogy a csapvíz fogyasztható-e. Ha nem, kerüljük el az ezzel mosott zöldségeket, gyümölcsöket és a jeget is.

Kellemetlen kísérők

A nyárral együtt megérkeztek a rovarok is, akik a végeláthatatlan éjszakai zümmögésen túl más kellemetlenségeket is okozhatnak. A bosszantó szúnyogcsípések mellett ilyenkor gyakran előfordulnak pók-, méh- vagy kullancscsípések is, amik allergiás reakciót válthatnak ki, illetve betegségeket terjeszthetnek. Utazáskor használjunk rendszeresen rovarriasztó sprayt vagy krémet, és vigyünk magunkkal bőrnyugtató készítményeket is, amelyek enyhíthetik a csípések okozta fájdalmat.

Ha pedig erdős vagy mezős helyeken kirándulunk, a kullancsriasztó használata mellett végezzünk alapos önvizsgálatot és ellenőrizzük gyermekeink bőrét is. Ha kullancsot találunk, a patikában kapható rugós acélcsipesszel távolítsuk el – a kullancs testének összenyomása vagy zsíros készítmény használata azonban szigorúan tilos.

Kék-zöld foltok

Zsúfolt játszóterek, csúszós stégek, kavicsos partszakaszok – a felszabadult játék közben könnyen előfordulhat egy-egy rossz mozdulat vagy esés, ami horzsolásokkal vagy más sérüléssel járhat. A nyaralásra ezért vigyünk mindenképpen magunkkal sebfertőtlenítőt és ragtapaszt, de akár kisméretű, komplett elsősegélycsomagot is beszerezhetünk a patikákban, amellyel könnyen elláthatjuk a leggyakoribb sérüléseket.

A családi nyaralások alatt gyakran előfordulnak a kisebb-nagyobb balesetek és rosszullétek, azonban kellő tudatossággal ezek nagyrészére felkészülhetünk – anyagilag is. Egészségpénztári keretből például fedezhetők az előkészületek költségei, így az elsősegélycsomag (kötszerek, fertőtlenítő szerek), a védőoltások vagy akár az egészségbiztosítás is. Emellett szükség esetén a helyszíni orvosi ellátások, gyógyszerek költségei is finanszírozhatók az egész család számára, ráadásul ezek után 20% adóvisszatérítést vehetünk igénybe, akár 150 ezer Ft erejéig – ennyi ugyanis az évente visszaigényelhető adókedvezmény maximális összege.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading

Tippek

Tapsolni vagy nem tapsolni: az itt a kérdés!

Sok évtizedes dilemmára is választ adhat az etikett!

A nyári forróság már javában tart, ezt pedig egy tengerparton sokkal jobban el lehet viselni, mint az iroda falai között. Ha távolabbi desztinációt választunk a szabadságunk idejére, sok esetben ülünk repülőre, így nem árt, ha tisztában vagyunk azokkal az alapvető szabályokkal, amiket, ha betartunk nem csak a saját, de utastársaink dolgát is megkönnyítjük. A repülőtéri és repülőgépi etikettbe a JTI protokoll- és etikett szakértője, Dr. Kibédi-Varga Katalin nyújt betekintést.

Talán elsőre egyértelműnek tűnhetnek azok a kívánalmak, amiknek eleget kell tennünk egy utazás során, vannak azonban olyan részletek, amik gondolkodóba ejthetik még a tapasztaltabb kalandorokat is. Ezek tisztázása végett Dr. Kibédi Varga Katalin a felszállástól egészen a leszállásig megosztja azokat az etikett tippeket, amik segíthetnek az utat nyugodtabbá tenni. Lássuk, hogy pontosan mik is ezek!

  1. A türelem fél egészség!

Még mielőtt elkezdődne a beszállás és a repülőgép elhagyná a kifutót, a reptérre érkezve is fontos, hogy betartsunk néhány szabályt. Ezek elég általánosak így nem árulunk el nagy titkot azzal, hogy igyekezzünk türelmesen kivárni a sort a biztonsági ellenőrzésnél, azon átjutva pedig a váróban ne foglaljunk el csomagjainkkal több helyet, mint amennyit muszáj. Érdemes akkor is türelmesnek lenni, mikor megkezdődik a beszállás. Felesleges tolakodni, hiszen mindenkinek megvan a helye, engedjük előre speciális igényű és gyermekes utastársainkat.

  1. Csak gyorsan és hatékonyan!

Mikor megnyitják a kapunk és elfoglalhatjuk a helyünk a gépen, az első etikett szabály, aminek tudatában kell lennünk a csomagokkal kapcsolatos. Legyen nálunk készenlétben minden olyan holmi, amit az ülések feletti tárolóba szeretnénk elhelyezni. Törekedjünk rá, hogy egy perc leforgása alatt elintézzük a bepakolást és az ülőhely elfoglalását. Minél kevesebbet kell várnia ránk a többi utazónak, annál hamarabb helyezheti magát mindenki kényelembe és a repülőgép is időben felszáll majd.

  1. Ne változtassuk az utasteret az Éhezők Viadala arénájává!

Az utazás és a nassolás kéz a kézben jár, valahogy úgy, mint a mozi és a popcorn. Ezzel nincs is semmi baj, de érdemes bizonyos élelmiszereket mellőzni a fedélzetről. Ne zavarjuk a többieket „zajos” ételekkel, mint a chips, az alma vagy a nyers zöldségek és tartózkodjunk az erős illatú majszolnivalóktól. A felnőttkorú utasok alkoholos italokat is fogyaszthatnak a repülőtéren és a repülés során, de fontos, hogy legyünk mértéktartóak! Egy ittas állapotban lévő utas nem csak önmagára, de másokra is veszélyes lehet, valamint az indulást is késleltetheti.

  1. Ülés etikett

A méltán népszerű ablak melletti ülések tiszta idő esetén pazar kilátást nyújtanak az utazóknak, de az is tény, hogy innen a legbonyolultabb kijutni a mellékhelyiségre. Ha felállunk ügyeljünk rá, hogy a már ülők felé fordulva hagyjuk el a helyünket, miközben elnézést kérünk az okozott kellemetlenségért. Miután elrendeztük minden szükségletünk előfordulhat, hogy szundítanánk egyet az út hátralévő részében, amit természetesen megtehetünk, de legyünk körültekintőek, ha hátrahajtanánk az ülésünket! Fontos, hogy tartsuk tiszteletben a mögöttünk ülőt, legyünk rá tekintettel! Előfordulhat, hogy a szóban forgó utas magas, aki már eleve szűkösen fér el, de az is megeshet, hogy valaki kisbabát tart az ölében, így ezekben az esetekben tanácsos nem hátradönteni az ülést. Ha úgy gondoljuk a mögöttünk ülőnek nem okozunk kellemetlenséget az ülés hátradöntésével célszerű várnunk az étkezés végéig, hogy az illetőnek lehetősége legyen a lehető legnagyobb kényelemben elfogyasztani az ételt.

  1. Minden szundítás főellensége: a gyermeksírás

Bár egy hajnalban induló járat esetében nem biztos, hogy toleranciánk teljében vagyunk, de érdemes tudatosítani magunkban, hogy a gyerekek nagy valószínűséggel nem kedvelik az órákon át tartó csendben ülést, a turbulenciát vagy a fülsértő légnyomásváltozást. Nemtetszésüket gyakran sírással fejezik ki, ez ellen pedig vajnyi keveset tehetünk; nem mehetünk át egy másik szobába és a gépet sem célszerű elhagynunk menet közben. Muszáj, hogy toleránsan viselkedjünk és értékeljük, ha a szülő mindent megtesz azért, hogy gyermekét megnyugtassa. Ezt akár szóban is jelezhetjük, jól fog neki esni az érzelmi támogatásunk!

  1. Változnak az idők

Mai fejjel visszatekintve szinte elképzelhetetlennek tűnik, de néhány évtizeddel ezelőtt még lehetett dohányozni a reptereken és a kabinban. Erre már természetesen a kijelölt dohányzóhelyeken kívül nincs lehetőségünk és ez egyáltalán nem baj! Sok embert zavar, érzékenyen érint a dohányfüst vagy dohánypára, így az ő védelmükben mindenképp üdvözlendő ez a modern szabályozás. Bár nem a legjobb módja az utazással járó stressz levezetésének, ha mindenképp dohányozni szeretnénk, azt kizárólag az erre kijelölt területen tegyük, legyen szó akár hagyományos akár hevített dohánytermékekről. Mindig figyeljünk a környezetünkre, ne fújjuk más arcába sem a füstöt, sem pedig a dohánypárát, a csikket és az elhasznált dohánytöltetet pedig ne hagyjuk hátra magunk után, gondoskodjunk ezek eltakarításáról!

  1. Leszálláskor taps?

Örök dilemma, hogy kell-e tapsolnunk mikor leszáll a repülőgép, avagy sem. Rejtély, hogy az utasok mikor és miért kezdtek el ilyenkor tapsolni, egy elmélet azonban van rá. A tapsolás eszerint akkor kezdődhetett, amikor a repülés egy ritkább és kockázatosabb utazási forma volt, így a leszállás új és kissé ijesztő élmény lehetett. Az első feljegyzett példa a leszálláskor történő tapsra 1948-ban volt, mikor az American Airlines egyik gépe meghibásodott futóművel körözött Cincinnati felett, de végül sikeresen landolt. A leszállás utáni taps mind a mai napig egy megosztó kérdés, hiszen nem mindenki szeret tapsolni és azt sem értékeli, ha mások tapsolnak mellette. A veterán utazók többnyire nem értékelik ezt a gesztust, míg az újonc világjáróknak általában kedvére van.

Dr. Kibédi-Varga Katalin tanácsait megfogadva csökkenthetjük, de akár ki is védhetjük a legtöbb stresszforrást, ami együtt jár a repülőutakkal, így már az első pillanattól kezdve átadhatjuk magunkat a méltán megérdemelt nyári pihenésnek.

További részletek: https://hevitettetikett.hu/


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading

Tippek

Folytatódik a ProSuli ingyenes AI képzése: itt lehet jelentkezni

A nagy érdeklődésre való tekintettel június 7-én ismét megrendezik a ProSuli pedagógusoknak szóló AI-képzésének második alkalmát.

A Yettel digitális oktatási programja április elején indította el tanároknak szóló, ingyenes workshop-sorozatát, amelynek célja, hogy segítse a pedagógusokat eligazodni a mesterséges intelligencia világában – legyen szó a hatékony promptírásról vagy hogy miként használhatják az oktatási folyamatokban. A második alkalomra már több mint 200-an regisztráltak és még mindig lehet jelentkezni.

Az első alkalmat Koren Balázs tanár, a ProSuli szakmai vezetője tartotta. A résztvevők megismerkedhettek a mesterséges intelligencia működésének alapjaival, a tanulók AI-használatához kapcsolódó dilemmákkal, és konkrét példákon keresztül kaptak iránymutatást a tanórai alkalmazás lehetőségeiről. A workshop során is érezhető az igény a folytatásra, ráadásul a visszajelzésekből kiderült, hogy a résztvevők rövid időn belül a gyakorlatban is alkalmazni kezdték az ismereteket.

A második workshopon a feladatkészítésé lesz a főszerep

A képzéssorozat második alkalmára már javában készülnek a szervezők, amelyre 2025. június 7-én, szombaton kerül sor. A következő eseményt Koren Balázs és Hámor Dalma, a ProSuli program szakmai tanácsadója tartják. A workshop középpontjában ezúttal a feladatok összeállítása áll majd, amelyben természetesen a mesterséges intelligenciának hatalmas szerepe lesz. Hogyan lehet változatos, mégis izgalmas és a tanultakat ténylegesen mérő dolgozatokat, teszteket összeállítani hatékonyan az AI segítségével? Legyen szó egyszerű- vagy többször választásról, kifejtendő vagy rövid választ igénylő kérdésekről, diagramokról vagy más feladattípusokról, a szakértők segítenek.

Jelentkezni 2025. június 6., péntek 18.00-ig lehet ezen a felületen.

A képzés teljesen ingyenes, és online formában zajlik. További információkért, valamint a legfrissebb lehetőségekért kérjük figyelje a Prosuli.hu weboldalt, illetve közösségi média csatornáinkat.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading
Advertisement Booking.com
 
Advertisement
Advertisement Hirdetés

Facebook

Advertisement Hirdetés
Advertisement Hirdetés

Ajánljuk

Advertisement Booking.com
 

Friss