Tippek
Egy webshop sikere az analitikán múlhat
A sikeres értékesítés érdekében az e-kereskedőknek egyre mélyebb betekintésre van szükségük a vásárlók viselkedésébe és preferenciáiba.
A digitális analitika lehetővé teszi a webshopüzemeltetők számára, hogy pontosan lássák, melyik marketingstratégia működik leginkább, hol van szükség optimalizálásra a kampányoknál, hogyan lehet növelni a konverziós arányokat, illetve hol érdemes javítani az értékesítési folyamatokat.
Röviden fogalmazva analitika nélkül az e-kereskedők vakon navigálnak az egyre kiélezettebb piaci versenyben, és jelentős bevételi lehetőségeket veszíthetnek el.
Ezzel a témával kapcsolatban tettünk fel 10 kérdést Rajnai Richárdnak, a Growww Digital analitika üzletágvezetőjének.
Rajnai Richárd, digitális analitika üzletágvezető, Growww Digital
Richárd 6 év PPC, 4 év Google Analytics, azon belül 50+ audit és 80+ Google Analytics 4 átállás tapasztalatának birtokosa. Szívügye a marketingmérések tisztítása és az adatelemzéssel kapcsolatos újdonságok kutatása, illetve bevezetése.
Vajon mennyire jó egy átlagos magyar webshop webanalitikája 1-10-es skálán?
Ezt nehéz objektíven felmérni, hiszen minden webshop más, illetve az eredmény nagyban függ attól is, hogy milyen webshopmotort használunk, de van egy saját fejlesztésű GA4 audit eszközünk, amelynek összesített eredményei alapján azt lehet mondani, hogy a legtöbb tulajdon pontszáma 5 és 7 között szóródik.
Azonban hozzá kell tenni, hogy 5-nél alacsonyabb pontszámot csak úgy lehet elérni, ha szándékosan rosszul állítunk be valamit, 8 fölé kerülni pedig nem minden esetben éri meg üzletileg.
Emellett fontos hangsúlyozni, hogy vannak olyan beállítások, amelyek mindenki számára egyaránt fontosak, hogy rendben legyenek, míg vannak egyedi esetek, eltérő fontossággal. Érdemes felállítani egy prioritást, illetve egy elvárt minimumot ezek között.
Mi lehet az oka ennek a viszonylag gyenge eredmények?
Az alacsony pontszámokat 4 fő okra lehet visszavezetni. Az első, hogy az audit egy olyan beállítást követel meg, amit önhibáján kívül nem tud egy adott webshop teljesíteni, de ez a ritkább eset.
A második, hogy vannak olyan beállítások, amelyek eleve helytelenek, ha azokat alapértelmezetten hagyjuk. Ez sajnos a Google Analytics 4 esetében a rendszer velejárója.
A harmadik, amikor nem élünk egy hasznos lehetőséggel, ami rendelkezésre állna, és végül a negyedik és az egyik legfontosabb, amikor működik, aktív egy mérésünk, de az nem kellő alapossággal, vagy – rosszabb esetben – hibásan működik. Utóbbiból következhet egy rossz döntés, ami leronthatja az üzleti eredményt, ezért ezzel kivétel nélkül foglalkozni kell.
Nagyságrendileg mennyivel több bevételt hozhat a jó analitika alkalmazása egy webshop esetében?
Ez a vállalkozás méretével, online árbevételével van leginkább összefüggésben. Logikusan minél nagyobb a bevételünk, egy-egy döntésünknek – amit a digitális analitikára alapoztunk – annál nagyobb a hatása.
Tegyük fel, hogy hoztunk egy jó döntést, amivel növeltük a bevételt 5%-kal. Ez egy évi 10 millió, illetve egy 1 milliárd Ft-os forgalmat lebonyolító webáruháznál óriási különbséget jelent.
Ha csak a relatív forgalomnövekedést akarjuk nézni, akkor 5 és 20% közé tehető az elérhető forgalomnövekedés a megfelelően beállított analitikával. Hozzá kell azonban tenni, hogy nem mindegy, milyen bázisról indulunk, hiszen óriási különbség van egy „bejáratott” analitikai rendszer és egy nem létező között.
A még válságban is növekedni tudó e-kereskedők mennyire köszönhetik a jól működő analitikának a sikereiket?
Nyilván analitikaszakértőként jó lenne azt állítani, hogy csak ennek, vagy nagyrészt ennek köszönhető a siker, de ez így jó eséllyel nem állná meg a helyét. Vannak azonban olyan vonatkozásai az analitikának, amelyek igenis sokat számíthatnak.
A válságban mindenki rákényszerül arra, hogy új dolgokkal kísérletezzen, hiszen ha semmin nem változtat, akkor előbb-utóbb bajba kerül. Márpedig egy jó kísérlet alapja a jó mérés kell legyen. Válságban a jól beállított analitikával duplán lehet nyerni.
Egyrészt, mert kellően megalapozott döntéseket hozhatunk továbbra is, másrészt akiknek nincs jól beállítva, azokkal szemben is nő a versenyelőnyünk. Tehát fontos a megfelelő analitika, de más területek is lényegesek, mert ezek együttesen felelnek a teljesítményért.
Mennyibe kerül, illetve mennyi időt igényel egy specialistától egy 5-10 ezer termékes webshop megfelelő analitikai beállítása?
Ez nem is annyira a termékszámon, hanem leginkább azon múlik, hogy milyen platformmal működik a webáruház. Ha UNAS, Shoprenter vagy egyéb hasonló bérelhető webáruház-rendszert használunk, akkor gyakorlatilag konyhakész analitikai méréseket kapunk pár perc alatt. Itt is van lehetőség egyedi mérések beállítására, de viszonylag korlátozottan, illetve adatimport segítségével lehet plusz adatokat adni a meglévő készlethez, ha az nem elégíti ki az igényeinket.
Ha WordPress, Shopify, Magento stb. rendszert használunk, akkor szintén egy-egy modul, bővítmény segítségével már kapunk e-commerce méréseket, de itt már több a lehetőség egyedi mérésekre, illetve pár órát akkor is érdemes rászánni, hogy közösen kiválasszuk a megfelelő bővítményt, majd ellenőrizzük a méréseit.
Egyedi fejlesztés esetén pedig csak a képzeletünk és a marketingbüdzsénk szabhat határt. Egy séma szerinti GA4 e-commerce mérés implementációja egyeztetéssel, beállítással, ellenőrzéssel, utókövetéssel minimum 5 órát jelent.
Milyen rendszerességgel kell karbantartani az analitikai rendszert?
Itt megint azzal kell kezdenem a választ, hogy az attól függ. Általánosságban elmondható, hogy minél többféle dolgot mérünk, annál gyakrabban, hiszen a nagy számok törvénye alapján annál nagyobb lesz az esélye annak, hogy valamelyik ezek közül elromlik.
Azok számára, akiknek nincsen egyedi mérésük, elég negyedévente átnézni a beállításokat, viszont ahol sok az egyedi mérés, ott már határozottan javasolt a havi, vagy még gyakoribb ellenőrzés.
Azonban minden esetben, mérési mélységektől függetlenül is érdemes naponta legalább 1-szer ránézni a számokra, hiszen bármikor történhetnek hirtelen változások az egyes mutatókban, aminek utána kell járni, hogy miért történhetett, és lehetőleg kijavítani a hibát.
Hogyan lehetek versenyképesebb a webanalitikával?
Egy webshoptulajdonosnak nem kell mély szakértőnek lennie az analitikában, de alapvető ismeretekkel mindenképp rendelkeznie kell. Az analitika ugyanis nélkülözhetetlen abban, hogy megértsük az ügyfelek online viselkedését és ennek alapján folyamatosan finomítsuk a webáruházunkat.
Az alapvető mutatók mint a látogatószám, konverziós arány, oldalon töltött idő vagy a kilépési arányok megértése segít abban, hogy mely területeken van szükség fejlesztésre.
Ha a tulajdonos nem ért az analitikához, érdemes legalább egy alapvető képzésen részt venni vagy egy szakértőt alkalmazni, aki rendszeresen beszámol az eredményekről és javaslatokat tesz a továbbiakban. Az e-kereskedelmi világban a siker sokszor a részletekben rejtőzik, így az analitika nélkülözhetetlen ahhoz, hogy ezeket a részleteket feltárjuk és a legtöbbet hozzuk ki webáruházunkból.
Mit tud a GA 360 és kinek ajánlott a használnia?
A Google Analytics 360 különösen nagyvállalatoknak és nagy forgalmú weboldalaknak ajánlott, ahol a weboldal teljesítménye közvetlenül befolyásolja az üzleti eredményeket, és ahol fontos a gyors, megbízható adatfeldolgozás és a kiterjedt integrációk.
Számos továbbfejlesztett és kibővített funkciót kínál az alapverzióhoz képest. Az egyik legfontosabb a nagyobb adatkapacitás: a GA 360 lehetővé teszi a nagyobb mennyiségű adat feldolgozását és gyorsabb adatfrissítést is biztosít, továbbá egyáltalán nem, vagy csak sokkal kevésbé korlátozza a riportok lekérdezéseit.
Egy másik lényeges prémium funkció a tulajdonok hierarchizálásának lehetősége: több webhely és alkalmazás adatait lehet összevonni egy helyen (roll-up tulajdon), illetve bizonyos szempont szerint szűrt tulajdont is létre lehet hozni (altulajdon). Ezenkívül még dedikált 0–24 támogatást kapunk gyors válaszidővel.
Érdemes lehet leváltani másra a Google Analyticset? Mi a helyzet az egyedi analitikai rendszerekkel?
A Google Analytics az egyik legismertebb és legelterjedtebb webanalitikai eszköz, de vannak helyzetek és szempontok, amelyek alapján érdemes lehet más platformot választani vagy egyedi rendszert fejleszteni.
Ilyen szempont lehet pl. az adatvédelem, ugyanis ebben eltérő megoldásokat alkalmaznak a különböző rendszerek. Egy másik fontos tényező a költség, ugyanis bár a Google Analytics alapverziója ingyenes, a prémium változata (GA 360) igen költséges.
Néhány vállalat számára gazdaságosabb lehet egy másik eszköz vagy egy saját rendszer kifejlesztése. Bár van jó néhány alternatíva a piacon, és egyre többen kísérleteznek ezekkel, egyelőre a legtöbbek számára nem éri meg a váltás. A piacon ezen oknál fogva nem is látni nagyobb mozgolódást, így egy ideig biztosan a Google Analytics marad a domináns szereplő.
Honlap: www.growwwdigital.com
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
Ajánljuk még
15 százalékkal is növelhető a kereskedők árbevétele a halasztott fizetéssel
A magyar nők több mint fele rendszeresen vásárol webshopokból, legnagyobb arányban élelmiszert
Kiakadunk, ha egy webshopon helyesírási hibák vannak, de a GDPR-rel nem foglalkozunk
Egyre szűkülő kiszállítási időablakokkal versenyeznek a vásárlókért a webshopok
Konfliktusok felszámolására használják az analitikát
Megfordult a csökkenő tendencia, visszapattant az e-kereskedelem
Tippek
Közösségi térként és podcast szobaként is működő Telekom üzlet nyílt
December 1-jén új üzletet nyitott a Magyar Telekom az Arena Mallban, amely mind kialakításában, mind pedig funkciójában különleges.
Az üzletbelső ugyanis nem csak organikus, újrahasznosított anyagok felhasználásával készült, hanem az ügyfélélményt is megreformálja, miközben társadalmi szerepet is kapott: egyszerre üzlethelyiség és közösségi tér, ahol ingyenesen foglalható podcast szoba és rendezvényhelyszínként is működő workshop terem is várja az ügyfeleket.
A Telekom a budapesti Arena Mallban lévő üzletében gyökeresen új koncepciót valósított meg. Magyarországon ez az első olyan üzlete, amelyben egy hang- és videófelvétel rögzítésére és streamelésére alkalmas podcast szoba és egy 20 fő befogadására alkalmas workshop terem és rendezvényhelyszín is helyet kapott. Az új helységeket a telekom.hu oldalon keresztül – regisztrációt követően – bárki ingyenesen lefoglalhatja majd december közepétől workshopokra, különböző rendezvényekre, vodcastok vagy podcastok készítésére.
Az üzletbelső elrendezése is egyedi, hiszen hazai Telekom üzletben most először az eddigi ügyintézéshez, kiszolgáláshoz használt pultokat felváltja egy jóval közvetlenebb környezet: kanapé, kávézóasztal és bemutató pult került a térbe, ami egy új, oldottabb ügyfélélményt tesz lehetővé. Az üzletbe betérők kötetlenül beszélhetik meg a felmerülő kérdéseiket a Telekom munkatársaival, illetve kérhetnek szakmai tanácsokat tőlük, annak érdekében, hogy a számukra legmegfelelőbb megoldásokat megtalálják.
A Telekom nagy hangsúlyt helyezett a belső tér kialakításánál a fenntarthatóságra. Az ügyfeleket több élő zöldfal és zöld mennyezet fogadja az üzletbe lépve, amelyek nemcsak esztétikusak, hanem a levegő minőségét is javítják. A padló organikus alapanyagú, a dekorelemeket újrahasznosított anyagokból gyártották, és PVC mentes festékkel színezték, a világításhoz újrahasznosítható LED lámpákat alkalmaztak.
„Büszkék vagyunk arra, hogy Csehország és Németország után Magyarországon is megnyílhatott egy ilyen úttörő Telekom üzlet. Az új, inspiráló környezetet biztosító üzlethelyiség pontosan tükrözi a vállalat értékeit: a digitális fejlődést, a fenntarthatóságot, továbbá a tehetségek, az oktatás és az innováció melletti elkötelezettségünket. Az új tereket azoknak a vállalkozókedvű ügyfeleknek, vállalkozóknak, diákoknak, oktatóknak, kezdő vagy már alkotó tartalomgyártóknak alakítottuk ki, akiknek talán éppen ez a támogatás hiányzik ahhoz, hogy a nyilvánosság elé vagy a piacra lépjenek vagy éppen fejlődni tudjanak”
– mondta Zöld Gábor, a Magyar Telekom értékesítés és műszaki kiszolgálás igazgatója.
A Telekom üzletei szórólapmentesek, és az ott dolgozók csak akkor nyomtatnak, ha feltétlenül szükséges, vagy, ha az ügyfél azt kifejezetten kéri. Emellett a Telekom üzlethálózatban teljes egészében újrahasznosított papírból készült táskákat adnak az ügyfeleknek, de lehetőség van papírzacskó helyett többször használható, PET palackokból újrahasznosított táskában (térítés ellenében) is hazavinni a megvásárolt termékeket.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
Tippek
Ezek lesznek a legkedveltebb reklámajándékok 2024-ben
A marketing világa egy dinamikus, folyamatosan változó terület, amelyet az innováció és a fogyasztók változó preferenciái alakítanak. A reklámajándékok viszont ebben a szegmensben továbbra is remekül állják a sarat, mivel kézzelfogható kapcsolatot teremtenek a cégek és a célközönség között. Milyen új trendek jelentkeznek 2024-ben a reklámajándékok piacán, és mik lesznek várhatóan a legnépszerűbb termékek?
Milyen trendek határozzák meg a jövő reklámajándék-piacát?
A promóciós termékek hosszú utat tettek meg: amire korábban egyszerű szóróajándékként tekintettünk, mára stratégiai marketingeszközzé vált. A cégek ma már nagyszerű lehetőségként tartják számon ezeket a termékeket, amelyek a márka láthatóságának növelését és az imidzsépítést is szolgálják. Bár egy mutatós bögre még most is kiváló ajándéknak számít, az elektronikus eszközök és a technológiai ajándékok egyre népszerűbbek, és épp annyira nélkülözhetetlenek, mint a mindennapi ruhadarabjaink. Milyen szempontok alapján körvonalazódnak a legújabb trendek a promóciós termékek piacán?
- A fenntarthatóság manapság már nem csupán egy divatos szó, hanem az üzleti és a fogyasztói kultúra egyik vezérelve. Mivel a környezettudatosság egyre nagyobb lendületet vesz, nem meglepő, hogy a természetbarát promóciós termékek a jövő év vezető trendjei közé tartoznak, azaz előtérbe kerülnek a környezetbarát anyagok és gyártási módszerek, amelyek a márka megítélésére is hatással lesznek. Egy szép, logózott természetes bambusz termosz például hosszú ideig hasznára lesz a megajándékozottnak, aki akár nap mint nap beviheti benne a reggeli kávét a munkahelyére, így logónk minden nap a szeme elé kerül.
- Az egészséges életmód iránti növekvő érdeklődés miatt az egészség- és wellness célú ajándékok is egyre népszerűbbek, így például a sportpalackok, a fitneszkiegészítők vagy a masszázstermékek is várhatóan tarolni fognak.
- Ahogy belépünk a 2024-es évbe, lassan elköszönhetünk a kábelektől és a zsinóroktól. A vezeték nélküli technológia a mindennapi életünk szerves részévé vált, és ez a trend a promóciós termékekre is kiterjed. Egy vezeték nélküli fülhallgató például kiváló logózott reklámajándék lehet, hiszen remek hangzást biztosít, és akár zajcsökkentésre is használható.
Különleges ajándékok a cég dolgozóinak
A különleges ajándékok segíthetnek abban, hogy a munkaadók elismerjék és meghálálják a munkavállalók hűségét és elkötelezettségét.
- A minőségi hátizsákok, sport- vagy utazótáskák praktikus figyelmességek, és sokáig kiszolgálják a megajándékozott kollégákat.
- A technikai eszközök, mint például az okosóra segíthetik a dolgozókat egészségük megőrzésében.
- Az ajándékcsomagok például egy illatgyertyával, egy finom teával vagy egy üveg különleges borral remek karácsonyi meglepetés lehet a kollégák kényeztetésére.
Fotó: Reklámajándék.hu
Reklámajándék.hu, ha segítségre van szükséged a választáshoz
Miért a Reklámajándék.hu Kft.-t válaszd, ha promóciós termékeket szeretnél készíttetni céged népszerűsítésére vagy munkavállalóid megajándékozására?
- Mert 1991 óta stabilan fejlődő, magyar családi vállalkozás vagyunk 1000 m2-es bemutatóteremmel és irodával, 2500 m2-es raktárral és 1500 m2-es saját emblémázóüzemmel, így hatalmas árukészletünknek köszönhetően gyors és biztos gyártást és szállítást tudunk biztosítani.
- Mert nálunk dedikált kapcsolattartó nyújt számodra segítséget a megfelelő termék kiválasztásától kezdve az emblémázási lehetőségek megismertetésén át a minőségi termékek pontos leszállításáig, hogy garantáltan elégedett légy a végeredménnyel.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
Tippek
Öngondoskodás mentheti meg a jövő nyugdíjasait
Tizenöt év múlva robban be a nyugdíjasbumm
Kétmillió nyugdíjas él ma Magyarországon, ami a lakosság durván egyötödét teszi ki. Minden két aktív dolgozóra egy nyugdíjas jut, a helyzet pedig a Ratkó korszakban születettek gyerekeinek nyugállományba vonulásával még rosszabb lesz. A ma aktív dolgozók már nem tehetik meg, hogy a homokba dugják a fejüket: időben el kell gondolkodniuk az öngondoskodással kapcsolatban.
A Központi Statisztikai Hivatal (KSH) adatai szerint 2035 és 41 között robban a nyugdíjasbumm: a hat év alatt egymillióan érik majd el a nyugdíjkorhatárt, ami jócskán megnöveli majd a nyugellátásra jogosultak számát. Az elöregedő társadalom már régóta fennálló demográfiai probléma, hisz a nyugdíjra jogosultakat egy olyan társadalom hivatott eltartani, ami fogyó tendenciát mutat. Ezzel már össze is áll a kép: az állam már most alig bírja fenntartani az egyensúlyt és a helyzet tovább romlik.
„A csökkenő népességszám régóta megoldandó probléma, az előrejelzések szerint pedig 2038-ra 500 ezerrel kevesebb lesz a népesség, mint most. A Ratkó korszakban születettek nemrég mentek vagy épp most mennek nyugdíjba és hamarosan követik őket az ő gyermekeik is. Az utánuk jövő generáció pedig már egy olyan kiélezett helyzettel kell, hogy szembesüljön, ami az állami költségvetés egyik legnagyobb problémája is: egyre több a nyugdíjas és egyre kevesebb, aki képes eltartani őket”
– fejtette ki Ujszászi Zoltán a Trimont Biztosítási Alkusz Kft. ügyvezetője.
A nyugdíjak összege nagyjából tudta követni a minimálbért: idén az átlag nyugdíj 208 ezer forint, ám ez az összeg közel sem a többség nyugdíját takarja.
„A nyilvánosan elérhető adatok szerint az 500 ezer körüli, vagy a feletti nyugdíjak nagyon felhúzzák az átlagösszeget. A valóságban sokkal több a 120 ezer körüli nyugdíj, sőt nagy számban vannak, akiknek 60 ezer forint, vagy az alatti összegből kell gazdálkodniuk havonta”
– tette hozzá a szakértő.
34 évet dolgozunk le átlagosan
Ujszászi Zoltán szerint nem árt tisztában lenni azzal, mennyi nyugdíjra is számíthatunk, ugyanis nagyon sokakat ér meglepetés, amikor megállapítják a havi juttatás összegét.
„A számításnál először is azt kell tudni, hogy az 1988 előtti munkaévek bér szempontjából nem számítanak bele a nyugdíjba. Az évek szempontjából ott szokott meglepetés lenni, amikor kiderül, hogy a GYED és a GYES időszaka sem számít bele a ledolgozott évekbe. Ezen kívül fontos még, hogy az éves nettó jövedelmet veszik figyelembe, a ledolgozott napokat pedig „nettósítják”, vagyis a szabadság, táppénz nem számít bele. Azt sem árt szem előtt tartani, hogy van egy egyéni járulékfizetési felső határ, ami évente változott és 2013-ig volt életben, ezért ezt is figyelembe kell venni. Amikor ezt összesítették, a napok számát felszorozzák az aktuális év napi bérplafonjával. Ezt követően úgynevezett jelen értékre hozzák az adott évet, majd összegzik az összes évet, amit elosztanak a ledolgozott napokkal és elosztják 12-vel. Itt jön képbe az úgynevezett korrekciós szorzó, ami minden esetben a ledolgozott évek számától függ. Húsz év alatt a minimum nyugdíj jár, aztán a ledolgozott évek növekedésével emelkedik a százalék, míg eléri a maximális 80 százalékot negyven év esetén. Átlagban 34 évet dolgozunk, ez azt jelenti, hogy a járandóság 72 százalékát kapjuk majd kézhez havonta”
– magyarázta Ujszászi Zoltán.
Minél korábban érdemes elkezdeni az öngondoskodást
A szakértő szerint elkerülhetetlen, hogy minél hamarabb elkezdjünk gondolkodni egy olyan megtakarításban, ami lehetővé teszi, hogy előre gondoskodjunk a nyugdíjas éveinkről.
„Minél előbb kezdjük el az öngondoskodást, annál kevesebbe kerül nekünk havonta. Három megtakarítási formában lehet gondolkodni: az önkéntes nyugdíjpénztárban, a nyugdíj előtakarékossági számlában, illetve a legújabb formában, a nyugdíjbiztosításban. Ez utóbbit igen gyakran szoktuk ajánlani, mert nagyon kedvező hozamokkal, illetve rugalmassággal rendelkezik és húsz százalékos adókedvezmény is jön a megtakarításhoz”
– világított rá a szakértő, aki azt is hozzátette, a Trimont Biztosítási Alkusz Kft. a piac összes biztosítójának és pénzintézeteinek a legjobb ajánlatait gyűjti össze az ügyfelek számára.
Ujszászi Zoltán szerint mintegy hét százalékos hozammal lehet számolni, amihez az adókedvezmény is hozzájön. Ha például negyven évesen havi negyvenezer forintot tennénk félre a nyugdíjas évekre, 25 év után – értékkövetés nélkül – 28 millió forintot vehetnénk ki megtakarításként. Ebből 12 millió forintot fizettünk be mi magunk, 16 millió a hozam és 3 milliót tesz ki az adókedvezmény. Ezt az összeget természetesen életjáradékként is kérhetjük, miközben likvid befektetést is kérhetünk. Ebben az esetben a példánál maradva havi 155 ezer forintot vehetünk ki havonta húsz éven keresztül.
„A fentiek tükrében érdemes ezzel kapcsolatban minél előbb lépni, hiszen a nyugdíjbiztosítási szerződések az aláíráskori nyugdíjkorhatárt veszik figyelembe, ami ma 65 év. Mivel a nyugdíjkorhatár emelése folyamatosan napirendi pont, fel kell készülnünk”
– tette hozzá a szakértő.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
Népszerű
A profittermelő FDM 3D nyomtatás
Fenntartható értékteremtés
E-autó-kisokos: melyik töltő mit tud?
Négy szempont alapján eldönthető, hogy fejleszteni érdemesebb vagy kész szoftvert venni
A biztonság még soha nem volt ennyire fontos az MSP-k számára
November 10-én összegyűlik a regionális startup világ Budapest szívében!
Tavasztól a 3-as szintű, nagymértékben automatizált járművezetés is elérhető lesz az új BMW 7-es sorozatban
A globális felmelegedés 1,5°C-ra szorításához a jelenleginél hétszer gyorsabban kell csökkenteni a szén-dioxid-intenzitást
Stresszes munkatársak, környezetszennyezés és akadozó munkafolyamatok
Öngondoskodás mentheti meg a jövő nyugdíjasait
Kapcsolódó cikkek
Technokrata.hu
Építkezésedhez is a raklapos futár lehet a megoldás!
A magyar cégek fele nem tud pályázni EU-s támogatásokra
Minden régióban emelkedik az 5G mobilelőfizetések száma
Az európai válaszadók többsége a stressz és az elhízás miatt aggódik
A Kyndryl technológiai előrejelzései 2024-re
A Microsoft mesterséges intelligencia megoldásával növeli hatékonyságát a Schneider Electric
Legfontosabb hajtástechnikai innovációk
Mesterséges intelligencia alapú kampánnyal teszi még egyedibbé a Lexus az LBX élményt
Csatlakozott a flottához a Celebrity Cruises negyedik Edge-hajója és bejelentették az ötödiket is
Lezárult az első alkalommal megrendezett MCC Ötlet Inkubátor program
Műszaki-Magazin.hu
Nagy teljesítmény, pontosság és rugalmasság a prémium szegmensben
Új acélesztergálási minőség nagy előtolású nagyoláshoz
Új FAULHABER IEP3 inkrementális enkóder
A magyar hatóságok is élen járnak az IP jogsértések megfékezésében
A Microsoft mesterséges intelligencia megoldásával növeli hatékonyságát a Schneider Electric
Az elektromos Volvo FH nyerte el az Év Kamionja 2024 díjat
Waberer’s logisztikai központ épülhet Debrecenben
Hárommilliárd dolláros megállapodást kötött a Schneider Electric és a Compass Datacenters
Nagy alkatrészek nagy kihívásokkal
Kollaboratív robotok a hegesztésben
Friss
- Tippek2 hét
Öngondoskodás mentheti meg a jövő nyugdíjasait
- Tippek1 hét
Ezek lesznek a legkedveltebb reklámajándékok 2024-ben
- Mozgásban1 hét
Ilyen lesz a jövő autóbiztosítása
- Gazdaság2 hét
Tíz év alatt drasztikusan nőtt a munkaerőhiány Magyarországon
- Mozgásban2 hét
Ilyen autóban ülhet mostantól a japán császár
- Ipar1 hét
A Schneider Electric lezárta az EcoAct felvásárlását
- Okoseszközök1 hét
Az 5G-hálózat jelenleg legfejlettebb változatát indítja ügyfelei számára a Yettel
- Zöld1 hét
Újabb győzelem az üvegházhatású gázok ellen