Tippek

Egy webshop sikere az analitikán múlhat

webshop

A sikeres értékesítés érdekében az e-kereskedőknek egyre mélyebb betekintésre van szükségük a vásárlók viselkedésébe és preferenciáiba.

A digitális analitika lehetővé teszi a webshopüzemeltetők számára, hogy pontosan lássák, melyik marketingstratégia működik leginkább, hol van szükség optimalizálásra a kampányoknál, hogyan lehet növelni a konverziós arányokat, illetve hol érdemes javítani az értékesítési folyamatokat.

Röviden fogalmazva analitika nélkül az e-kereskedők vakon navigálnak az egyre kiélezettebb piaci versenyben, és jelentős bevételi lehetőségeket veszíthetnek el.

Ezzel a témával kapcsolatban tettünk fel 10 kérdést Rajnai Richárdnak, a Growww Digital analitika üzletágvezetőjének.

Rajnai Richárd, digitális analitika üzletágvezető, Growww Digital

Richárd 6 év PPC, 4 év Google Analytics, azon belül 50+ audit és 80+ Google Analytics 4 átállás tapasztalatának birtokosa. Szívügye a marketingmérések tisztítása és az adatelemzéssel kapcsolatos újdonságok kutatása, illetve bevezetése.

Vajon mennyire jó egy átlagos magyar webshop webanalitikája 1-10-es skálán?

Ezt nehéz objektíven felmérni, hiszen minden webshop más, illetve az eredmény nagyban függ attól is, hogy milyen webshopmotort használunk, de van egy saját fejlesztésű GA4 audit eszközünk, amelynek összesített eredményei alapján azt lehet mondani, hogy a legtöbb tulajdon pontszáma 5 és 7 között szóródik.
Azonban hozzá kell tenni, hogy 5-nél alacsonyabb pontszámot csak úgy lehet elérni, ha szándékosan rosszul állítunk be valamit, 8 fölé kerülni pedig nem minden esetben éri meg üzletileg.
Emellett fontos hangsúlyozni, hogy vannak olyan beállítások, amelyek mindenki számára egyaránt fontosak, hogy rendben legyenek, míg vannak egyedi esetek, eltérő fontossággal. Érdemes felállítani egy prioritást, illetve egy elvárt minimumot ezek között.

Mi lehet az oka ennek a viszonylag gyenge eredmények?

Az alacsony pontszámokat 4 fő okra lehet visszavezetni. Az első, hogy az audit egy olyan beállítást követel meg, amit önhibáján kívül nem tud egy adott webshop teljesíteni, de ez a ritkább eset.
A második, hogy vannak olyan beállítások, amelyek eleve helytelenek, ha azokat alapértelmezetten hagyjuk. Ez sajnos a Google Analytics 4 esetében a rendszer velejárója.
A harmadik, amikor nem élünk egy hasznos lehetőséggel, ami rendelkezésre állna, és végül a negyedik és az egyik legfontosabb, amikor működik, aktív egy mérésünk, de az nem kellő alapossággal, vagy – rosszabb esetben – hibásan működik. Utóbbiból következhet egy rossz döntés, ami leronthatja az üzleti eredményt, ezért ezzel kivétel nélkül foglalkozni kell.

Nagyságrendileg mennyivel több bevételt hozhat a jó analitika alkalmazása egy webshop esetében?

Ez a vállalkozás méretével, online árbevételével van leginkább összefüggésben. Logikusan minél nagyobb a bevételünk, egy-egy döntésünknek – amit a digitális analitikára alapoztunk – annál nagyobb a hatása.
Tegyük fel, hogy hoztunk egy jó döntést, amivel növeltük a bevételt 5%-kal. Ez egy évi 10 millió, illetve egy 1 milliárd Ft-os forgalmat lebonyolító webáruháznál óriási különbséget jelent.

Ha csak a relatív forgalomnövekedést akarjuk nézni, akkor 5 és 20% közé tehető az elérhető forgalomnövekedés a megfelelően beállított analitikával. Hozzá kell azonban tenni, hogy nem mindegy, milyen bázisról indulunk, hiszen óriási különbség van egy „bejáratott” analitikai rendszer és egy nem létező között.

A még válságban is növekedni tudó e-kereskedők mennyire köszönhetik a jól működő analitikának a sikereiket?

Nyilván analitikaszakértőként jó lenne azt állítani, hogy csak ennek, vagy nagyrészt ennek köszönhető a siker, de ez így jó eséllyel nem állná meg a helyét. Vannak azonban olyan vonatkozásai az analitikának, amelyek igenis sokat számíthatnak.
A válságban mindenki rákényszerül arra, hogy új dolgokkal kísérletezzen, hiszen ha semmin nem változtat, akkor előbb-utóbb bajba kerül. Márpedig egy jó kísérlet alapja a jó mérés kell legyen. Válságban a jól beállított analitikával duplán lehet nyerni.
Egyrészt, mert kellően megalapozott döntéseket hozhatunk továbbra is, másrészt akiknek nincs jól beállítva, azokkal szemben is nő a versenyelőnyünk. Tehát fontos a megfelelő analitika, de más területek is lényegesek, mert ezek együttesen felelnek a teljesítményért.

Mennyibe kerül, illetve mennyi időt igényel egy specialistától egy 5-10 ezer termékes webshop megfelelő analitikai beállítása?

Ez nem is annyira a termékszámon, hanem leginkább azon múlik, hogy milyen platformmal működik a webáruház. Ha UNAS, Shoprenter vagy egyéb hasonló bérelhető webáruház-rendszert használunk, akkor gyakorlatilag konyhakész analitikai méréseket kapunk pár perc alatt. Itt is van lehetőség egyedi mérések beállítására, de viszonylag korlátozottan, illetve adatimport segítségével lehet plusz adatokat adni a meglévő készlethez, ha az nem elégíti ki az igényeinket.
Ha WordPress, Shopify, Magento stb. rendszert használunk, akkor szintén egy-egy modul, bővítmény segítségével már kapunk e-commerce méréseket, de itt már több a lehetőség egyedi mérésekre, illetve pár órát akkor is érdemes rászánni, hogy közösen kiválasszuk a megfelelő bővítményt, majd ellenőrizzük a méréseit.
Egyedi fejlesztés esetén pedig csak a képzeletünk és a marketingbüdzsénk szabhat határt. Egy séma szerinti GA4 e-commerce mérés implementációja egyeztetéssel, beállítással, ellenőrzéssel, utókövetéssel minimum 5 órát jelent.

Milyen rendszerességgel kell karbantartani az analitikai rendszert?

Itt megint azzal kell kezdenem a választ, hogy az attól függ. Általánosságban elmondható, hogy minél többféle dolgot mérünk, annál gyakrabban, hiszen a nagy számok törvénye alapján annál nagyobb lesz az esélye annak, hogy valamelyik ezek közül elromlik.
Azok számára, akiknek nincsen egyedi mérésük, elég negyedévente átnézni a beállításokat, viszont ahol sok az egyedi mérés, ott már határozottan javasolt a havi, vagy még gyakoribb ellenőrzés.
Azonban minden esetben, mérési mélységektől függetlenül is érdemes naponta legalább 1-szer ránézni a számokra, hiszen bármikor történhetnek hirtelen változások az egyes mutatókban, aminek utána kell járni, hogy miért történhetett, és lehetőleg kijavítani a hibát.

Hogyan lehetek versenyképesebb a webanalitikával?

Egy webshoptulajdonosnak nem kell mély szakértőnek lennie az analitikában, de alapvető ismeretekkel mindenképp rendelkeznie kell. Az analitika ugyanis nélkülözhetetlen abban, hogy megértsük az ügyfelek online viselkedését és ennek alapján folyamatosan finomítsuk a webáruházunkat.
Az alapvető mutatók mint a látogatószám, konverziós arány, oldalon töltött idő vagy a kilépési arányok megértése segít abban, hogy mely területeken van szükség fejlesztésre.

Ha a tulajdonos nem ért az analitikához, érdemes legalább egy alapvető képzésen részt venni vagy egy szakértőt alkalmazni, aki rendszeresen beszámol az eredményekről és javaslatokat tesz a továbbiakban. Az e-kereskedelmi világban a siker sokszor a részletekben rejtőzik, így az analitika nélkülözhetetlen ahhoz, hogy ezeket a részleteket feltárjuk és a legtöbbet hozzuk ki webáruházunkból.

Mit tud a GA 360 és kinek ajánlott a használnia?

A Google Analytics 360 különösen nagyvállalatoknak és nagy forgalmú weboldalaknak ajánlott, ahol a weboldal teljesítménye közvetlenül befolyásolja az üzleti eredményeket, és ahol fontos a gyors, megbízható adatfeldolgozás és a kiterjedt integrációk.
Számos továbbfejlesztett és kibővített funkciót kínál az alapverzióhoz képest. Az egyik legfontosabb a nagyobb adatkapacitás: a GA 360 lehetővé teszi a nagyobb mennyiségű adat feldolgozását és gyorsabb adatfrissítést is biztosít, továbbá egyáltalán nem, vagy csak sokkal kevésbé korlátozza a riportok lekérdezéseit.
Egy másik lényeges prémium funkció a tulajdonok hierarchizálásának lehetősége: több webhely és alkalmazás adatait lehet összevonni egy helyen (roll-up tulajdon), illetve bizonyos szempont szerint szűrt tulajdont is létre lehet hozni (altulajdon). Ezenkívül még dedikált 0–24 támogatást kapunk gyors válaszidővel.

Érdemes lehet leváltani másra a Google Analyticset? Mi a helyzet az egyedi analitikai rendszerekkel?

A Google Analytics az egyik legismertebb és legelterjedtebb webanalitikai eszköz, de vannak helyzetek és szempontok, amelyek alapján érdemes lehet más platformot választani vagy egyedi rendszert fejleszteni.
Ilyen szempont lehet pl. az adatvédelem, ugyanis ebben eltérő megoldásokat alkalmaznak a különböző rendszerek. Egy másik fontos tényező a költség, ugyanis bár a Google Analytics alapverziója ingyenes, a prémium változata (GA 360) igen költséges.
Néhány vállalat számára gazdaságosabb lehet egy másik eszköz vagy egy saját rendszer kifejlesztése. Bár van jó néhány alternatíva a piacon, és egyre többen kísérleteznek ezekkel, egyelőre a legtöbbek számára nem éri meg a váltás. A piacon ezen oknál fogva nem is látni nagyobb mozgolódást, így egy ideig biztosan a Google Analytics marad a domináns szereplő.

Honlap: www.growwwdigital.com


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Tippek

Három tanács a Hankooktól – ezért érdemes időben téli gumira váltani!

A Hankook prémium gumiabroncsgyártó az idén is nyereményjátékkal ösztönzi a sofőröket arra, hogy időben cseréljék le nyári abroncsaikat.

Mielőtt az időjárás hűvösebbre fordul, elengedhetetlen, hogy gondoskodjunk autónk megfelelő téli felkészítéséről. Ilyenkor az egyik legfontosabb lépés a nyári abroncsok lecserélése, ami nemcsak a közlekedésbiztonság, hanem az autó teljesítménye szempontjából is fontos. Az őszi-téli balesetek megelőzése érdekében a Hankook tanácsokkal és értékes nyereményekkel ösztönöz arra, hogy időben cseréljük le nyári gumiabroncsainkat télire.

A korai váltás előnye

Sokszor csak akkor kezdünk el gondolkodni a téli gumik felszerelésén, amikor már esik a hó vagy jelentősen lehűlt az idő. Azonban a téli gumiabroncsokat nem kizárólag a havas utakra tervezték. A nyári gumik 7°C alatti hőmérsékleten már nem nyújtanak megfelelő tapadást, mivel a gumikeverékük megkeményedik, így a féktávolság megnő, különösen nedves útfelületen.

„A Hankooknál azt javasoljunk, hogy ne várjanak a gépjárművezetők az első komolyabb fagyig, hanem az ősz beálltával, amint erre alkalom adódik, cseréljék le a nyári abroncsokat télire. A nyári abroncsokkal ellentétben a téli gumik speciális keveréke és mintázata a hideg időjárásban, esőben és hóban is optimális tapadást és biztonságot nyújt. Így könnyebben elkerülhetők az évszakváltásból adódó balesetek és megcsúszások”

– mondta el Tomin István, a Hankook Tire Budapest Kft. műszaki vevőszolgálatának vezetője.

Kerüljük a szezonális torlódást

A korai abroncscsere nemcsak közlekedésbiztonsági, hanem praktikus szempontból is kifizetődő: a fagyok beköszöntével az abroncsszervizek jellemzően túlterheltek, ha későn érkezünk, csak hosszú várakozási idő után kaphatunk időpontot. Érdemes tehát időben elvégeztetni a gumiabroncs-cserét, elkerülve ezzel a felesleges sorban állást és az ebből fakadó kellemetlenségeket.

Gazdasági szempontok

A megfelelő abroncs kiválasztása a vezetési körülményekhez illeszkedve nemcsak a jármű üzemanyag-fogyasztását csökkentheti, hanem az abroncsok élettartamát is meghosszabbíthatja. Egy jól karbantartott téligumi a biztonság növelésén túl segíthet elkerülni a baleseteket és az abból fakadó kiadásokat is. Arról nem is beszélve, hogy a szezonális abroncsváltás alkalmával évente kétszer szakember vizsgálja meg az abroncsokat, így fény derülhet olyan, szabad szemmel nem észrevehető meghibásodásra (például elállítódott futómű, sérült abroncsok), amelyek javítása elősegíti a biztonságos közlekedést

A Hankook 2024-es téli kampánya október 15. és november 30. között különleges nyereményekkel várja vásárlóit. A promóció keretében a 15 colos vagy annál nagyobb méretű Hankook téli abroncsok vásárlása esetén az első 650 érvényes regisztráló különböző értékű üzemanyagkártyát kap ajándékba. A promóció 2024.december 6-án zárul, december 12-én pedig a Hankook három darab iPhone 16 Pro készüléket sorsol ki a regisztrált vásárlói között. A promócióban való részvételhez nem kell mást tenni, mint regisztrálni a vásárlást igazoló számlát a www.hankookpromocio.hu weboldalon.

A Hankook téli abroncsait speciálisan a hideg, nedves időjárási viszonyokra tervezték, így biztosítják a kiváló tapadást és kezelhetőséget még a leghidegebb napokon is. Amennyiben Ön is részt venne a promócióban és az idei gumicsere során a Hankook abroncsait választaná, látogasson el a gumigyártó oldalára és lapozza végig a téli abroncs kínálatot.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Tovább

Tippek

A GDPR semmi volt ehhez képest: közeleg a NIS2

Az Európai Unió az egyre gyakoribbá váló kiberfenyegetések miatt még 2023 januárjában fogalmazta meg a NIS2 kibervédelmi irányelvet, amely csak hazánkban több ezer céget érint.

Magyarország az első uniós tagállamok között adta ki a vonatkozó törvényt, amelynek értelmében a vállalatoknak idén év végéig, december 31-ig kell megfelelniük a szabályzás követelményeinek. A TOPdesk üzletágvezetője, Berki Gergő szerint a folyamathoz kapcsolódó új adminisztrációs feladatok jelentős költséget és terhet rónak a vállalkozásokra – főleg azokra, amelyek még nem rendelkeznek a szükséges alapokkal.

Több ezer hazai céget érint a felülvizsgált uniós kibervédelmi irányelv (NIS2), amely miatt számos hazai vállalkozásnak teljesen az alapoktól kell kiépítenie kibervédelmi rendszerét. Az új szabályok a legalább 50 főt foglalkoztató vagy 10 millió eurót meghaladó éves árbevétellel rendelkező, a jogszabályban meghatározott tevékenységet végző cégekre, illetve minden, az EU gazdasági és társadalmi fejlődése szempontjából nélkülözhetetlen funkciót ellátó szervezetre vonatkoznak. Az érintett vállalkozásoknak idén június 30-ig kellett jelentkezniük a Szabályozott Tevékenységek Felügyeleti Hatóságánál, és ez év végéig, 2024. december 31-ig kell megfelelniük a szabályzás követelményeinek.

De mit jelent ez a gyakorlatban?

A követelmények főbb pontjai közé tartozik a kockázatelemzés- és kezelés, a kiberbiztonsági incidensek megelőzése és felismerése, azok adott időablakon belüli jelentése és kezelése, a hozzáféréskezelés, a titkosítás használata és az üzleti folyamatok folytonosságának biztosítása a kiberbiztonsági incidensek alatt. A védelemnek ki kell terjednie az elektronikus információs rendszerek és az ezek által használt szoftver- és hardvertermékek beszerzésére, fejlesztésére és üzemeltetésére is. A direktíva szerint minden vállalkozás valamilyen biztonsági kockázati csoportba sorolható, és az adott kategóriához társított konkrét adminisztratív, logikai és fizikai intézkedéseket kell megvalósítania.

„A NIS2 követelmények teljesítése szempontjából kritikus kérdés az, hogy az adott vállalat korábban foglalkozott-e a kiberbiztonsági kérdésekkel. Ha az érintett cégnek az új irányelvek miatt teljesen az alapoktól kell kiépítenie egy rendszert, az jelentős befektetést, és mind infrastrukturális, mind humánerőforrás szempontból plusz terhelést jelent”

– mondta Berki Gergő, a TOPdesk Magyarország üzletágvezetője.

„Számos vállalkozás esetében azt látjuk, hogy a direktívának való megfeleléshez szükséges alapok hiányoznak, például nincs digitális adatbázis az elektronikai eszközökről és azok hollétéről. Ahhoz, hogy kiberbiztonsági rendszert építsen egy vállalat, először meg kell teremteni az ehhez szükséges adminisztrációs hátteret.”

A szervezeteknek ki kell nevezniük továbbá egy információbiztonsági felelőst (IBF) is. Az ő feladata lesz biztosítani, hogy a cég megfeleljen a törvényi előírásoknak, illetve, ha információbiztonsági incidens keletkezik, ő felelős az eset jelentéséért is. Ez azt jelenti, hogy az IBF tartja a kapcsolatot a Szabályozott Tevékenységek Felügyeleti Hatóságával, a Nemzeti Kibervédelmi Intézettel és a Kormányzati Eseménykezelő Központtal (GovCert) is.

„Az új direktíva szerint minden gyanúsnak vélt kiberbiztonsági incidenst jelenteni kell a Felügyeleti Hatóság felé, akik ezeket aztán továbbítják a felelős uniós szervnek. A legmagasabb kockázati kategóriába tartozó események bejelentési időablaka 72 óra, ami nagyon komoly adminisztrációs nyomást helyez majd az IBF-ekre”

tette hozzá a szakértő.

De Berki Gergő szerint nem csak a kiberbiztonsági szakemberek feladatainak mennyisége, de az egész szervezetre vonatkozó adminisztratív teher is jelentősen nőni fog. Ezért a vállalatoknak szüksége van egy olyan támogató rendszerre, amelyben egy helyen láthatják az eszközeiket, és kezelhetik a kiberbiztonsági incidenseket, megjelölve, hogy melyik incidens jár bejelentési kötelezettséggel.

„Erre alkalmas egy olyan szolgáltatásmenedzsment-rendszer, mint a TOPdesk. A rendszer amellett, hogy egy platformon összegzi a digitális eszközöket, képes kommunikálni az információbiztonsági és SIEM-rendszerekkel, tűzfalakkal, amelyek érzékelik az illegális rendszerbelépéseket és a gyanús cselekményeket – a rendszer az ilyen eseteket automatikusan hibajegyekké alakítja, amit az IBF egyetlen kattintással tovább is tud küldeni a megfelelő hatóságoknak.”

Megelőzhető incidensek

Egy ilyen rendszer a szakértő szerint jelentős összegeket is megspórolhat a cégeknek. Mivel az információbiztonsági szakemberek egy digitális platformon folyamatosan nyomon követhetik a vállalat elektronikus eszközeit és az azokkal kapcsolatos karbantartási és frissítési feladatokat, azonnal látni fogják, hogy melyik szerver okoz gyanúsan sok problémát és melyik felhasználótól jön túl sok bejelentés. Az adatok alapján pedig már azelőtt láthatják a kiberbiztonsági problémákat, hogy azok bekövetkeznének, például megállapíthatják, hogy melyik szervert fenyegeti meghibásodás, és mivel egy helyen láthatóak az incidensek, az is prediktív módon meghatározható, hogy milyen komplexebb kiberbiztonsági események bekövetkeztére lehet számítani.

Az üzletágvezető szerint attól függően, hogy az adott cég milyen fázisban van, a szervezet igényeit felmérő tanácsadók segítségével néhány hét, maximum 1-2 hónap alatt kiépíthető egy olyan támogató rendszer, ami aztán egy komplex kiberbiztonsági szisztéma alapját képezheti. Az első NIS2 auditot 2025. december 31-ig kell lebonyolítania a cégeknek, azaz eddig van ideje Magyarországon működő vállalkozásoknak arra, hogy kiépítsenek egy támogató rendszert, és az arra épülő kiberbiztonsági szisztémát.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Tovább

Tippek

A TheVR Mekis kedvencét kóstolhatják meg a rajongók a hazai McDonald’s-ban

Október 11-től az ország egyik, ha nem a legnépszerűbb tartalomgyártó párosának, a TheVR kedvenc Mekis menüjét hozza el a hazai McDonald’s.

A magyar gamer és influenszer világ meghatározó szereplőinek Mekis kedvence egy igazán ütős kombó, ami egy hosszú gaming session alatt sem hagyja éhesen a rajongókat.

„Ahány Mekis, annyi kedvenc.” Ezzel az alapgondolattal indult 2020-ban az Egyesült Államokban az étteremlánc Famous Order Super Bowl-szpotja. A reklámfilm sikerén felbuzdulva, a McDonald’s egy lépéssel tovább vitte az ötletet, és lehetővé tette a rajongók számára, hogy megrendelhessék ismert emberek kedvenc Mekis menüjét. A hazai hírességek közül itthon Szoboszlai Dominik Mekis választása volt először terítéken 2024 nyarán.

A következő Mekis kedvencre sem kellett sokat várnia a rajongóknak – októbertől egy újabb, a maguk területén felülmúlhatatlan páros, a TheVR kedvenc Mekis menüjét kóstolhatják meg a vendégek.

„Bárkinek lehet Mekis kedvence. Köztük két olyan hiteles és csupaszív ’srácnak a szomszédból’ is, mint Pisti és Jani, akik a YouTube videózásból valóságos online médiabirodalmat felépítve hatalmas népszerűségre tettek szert az elmúlt években. A TheVR márka, hamburgerkóstolós videóik nyomán ráadásul jól illeszkedik a Mekihez, így mikor a kampányon gondolkodtunk, szinte magától értetődő volt az együttműködés a fiúkkal.”

– mondta Aniot Dávid, a márka stratégiáért felelős osztály vezetője.

Sajtos McRoyal, közepes burgonya, 4 db Chicken McNuggets, édes-savanyú szósz és forró almás pite – ez a TheVR Mekis kedvence. A menü olyan lehet a Mekizésben, mint egy játékban a legerősebb karakter, a leggyorsabb autó, vagy a legütősebb kombó. Ráadásul ez a kombó egy egyedi csomagolásban érkezik, ami a TheVR és a McDonald’s közös munkájának az eredménye, és mindkét márka stílusjegyeit magán hordozza.

„Szívesen dolgoztunk együtt a Mekivel, hiszen gyerekkorunk óta része az életünknek az étteremlánc. Kedvenc termékeink kiválasztásánál a nosztalgia kulcsfontosságú szempont volt, mivel mindegyikhez különleges emlékek fűznek bennünket. Persze valószínűleg ezzel nem vagyunk egyedül.”

– nyilatkozták a theVR-os srácok.

A TheVR márka, hamburgerkóstolós videóik nyomán ráadásul jól illeszkedik a Mekihez, így mikor a kampányon gondolkodtunk, szinte magától értetődő volt az együttműködés a fiúkkal.”

Az új menü minden rajongónak megadja a lehetőséget arra, hogy ezen a rendelésen keresztül közelebb kerüljenek kedvenc tartalomgyártóikhoz, akiket nap mint nap örömmel látnak a képernyőiken. A vendégek az egyedi ajánlatot október 11. és október 13. között kizárólag a McDonald’s alkalmazásban megszerezhető kuponnal kóstolhatják meg*, ha megoldják az appban található feladványt, október 14-től pedig visszavonásig, illetve a készletek erejéig minden rendelési opcióval elérhetővé válik a TheVR Mekis kedvence menü.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Tovább
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés Hirdetés

Facebook

Hirdetés Hirdetés
Hirdetés Hirdetés

Ajánljuk

Friss