Okoseszközök
Fejhallgató és légtisztító egyben? A Dyson megcsinálta!
A Dyson ZoneTM a Dyson első viselhető, fejhallgatóval egybeépített légtisztítója, mely nemcsak megszűri a városi levegő szennyeződéseit – a gázokat, allergéneket és a szálló port – hanem fejlett zajszűrésével és tiszta, magas minőséget kínáló hangzásával a nem kívánt zajokat is kint tartja.
Jake Dyson ma bemutatta a Dyson Zone™ légtisztítós fejhallgatót, a Dyson első viselhető eszközét. A Dyson Zone™ egy zajszűrős, kiváló hangélményt nyújtó, a teljes fület befedő fejhallgató, amely egyszerre biztosít magával ragadó hangzást a fülnek és tiszta levegőt az orrnak és a szájnak. A több mint egy évtizedes kutatás és fejlesztés eredményeként megszületett készülék egyszerre kínál megoldást a levegőminőség és a zajszennyezés tipikus városi problémáira.
A világ városainak lakossága folyamatosan nő, és az Egészségügyi Világszervezet (WHO) becslése szerint tízből kilenc ember olyan levegőt lélegzik be, amely meghaladja a szervezet szennyezőanyag-határértékeit. Ugyan a koronavírus-járvány idején csökkent a városok nitrogén-dioxid-szennyezettsége, ez számos nagyvárosban mostanra visszatért a szokásos szintre – vagy meg is haladta a járvány előtti értékeket. A hosszútávú zajterhelést illetően pedig becslések szerint több mint 100 millió ember – azaz az európai lakosság mintegy 20%-a – van kitéve a WHO iránymutatása feletti értékeknek.
„A légszennyezés globális probléma – bárhová is megyünk, szembesülünk vele. Otthonunkban, az iskolában, a munkahelyünkön és utazás közben is, akár gyalog, akár kerékpárral, akár tömegközlekedéssel vagy saját autónkkal közlekedünk. A Dyson Zone™ megtisztítja az útközben belélegzett levegőt. Az arcmaszkokkal ellentétben pedig anélkül lát el bennünket friss levegővel – köszönhetően a nagy teljesítményű szűrőknek és a két miniatürizált légszivattyúnak –, hogy hozzáérne az arcunkhoz. Hat év fejlesztés után izgatottan várjuk, hogy tiszta levegőt és tiszta hangzást biztosíthassunk a felhasználóknak, akárhol is járjanak.”
6 év – 500 prototípus
A Dyson Zone™ légtisztítós fejhallgató a Dyson 30 évnyi, a légáramlási, szűrési és motortechnológiák területén megszerzett tapasztalatán, illetve a beltéri és kültéri levegő minőségének alapos megértésén alapszik. A fülhallgatókban található kompresszorok kétrétegű szűrőkön keresztül szívják be a levegőt, az érintésmentes – szájat és orrot takaró – részen keresztül vezetve pedig két sugárban tisztított levegőt juttatnak a felhasználó orrához és szájához. Az orr és száj előtti rész aerodinamikai kialakítása biztosítja, hogy a megtisztított levegő az orr és a száj közelében maradjon és a külső oldalszél a lehető legkevésbé rontson a minőségén. A Dyson Zone™ a fejlett aktív zajszűrésnek (ANC), az alacsony torzításnak és a semleges frekvenciaválasznak köszönhetően gazdag, magával ragadó hangzást biztosít, az alkotó szándékainak megfelelően a leginkább élethűen visszaadva a zenét és hangokat, így megkímélve a viselőt a nemkívánatos városi zajoktól.
A hatéves fejlesztés során drámai fejlődésen ment keresztül a Dyson Zone™ légtisztító fejhallgató koncepciója, amely a kezdetekben egy búvárpipához hasonlító szájrészből és egy hátizsákból állt, melyben a motor és más alkatrészek kaptak helyet. A több mint 500 prototípus kifejlesztése során az eredetileg a tarkónál elhelyezett motorból két kompresszor lett, melyek a fülhallgató kagylóiba kerültek. A búvárpipára hajazó szájrész is átalakult egy korszakalkotóan új, tiszta levegőt szállító megoldás kifejlesztésével: hatékony, érintésmentes, szájat és orrot takaró arcpajzs lett belőle, mely úgy biztosítja a tiszta levegőt, hogy nem érintkezik az arccal.
Tesztelés lélegző bábuval
A Dyson mérnökei számára elengedhetetlen volt az érintkezés nélküli megoldás, mivel így elkerülhető a diszkomfort érzet és az irritáció. Az arcpajzs megtervezése kritikus elem volt, ennek és a légáramlási útvonalaknak a kialakítása biztosítja a tiszta levegőt a viselő számára. Az arcpajzs kialakítása, valamint a két irányból érkező légáramlatot összevegyítő központi hálószerkezet biztosítja, hogy a szűrőkből kiáramló tisztított levegő megfelelően jusson el az orrhoz és a szájhoz oldalszélben is úgy, hogy közben a különböző arcformákhoz is illeszkedik. A Dyson mérnökei a fejlesztés során – a meglévő tesztelési módszereken túlmenően – egy orvosi szabványoknak megfelelő mesterséges tüdővel és érzékelővel felszerelt lélegző bábut is felhasználtak, amely egy ellenőrzött kamrában, az emberi légzési mintákat követve „belélegezte” a szennyeződéseket. A mérnökök aztán megmérték az orrba és a torokba jutott szennyeződés szintjét, hogy információkat szerezzenek a szűrési hatékonyságról.
A fülhallgatókban található precíziós kompresszorok a levegőt a kétrétegű szűrőkön keresztül szívják be, melyek az intelligens tervezésnek köszönhetően a lehető legjobban használják ki a rendelkezésükre álló szűk helyet. A negatív töltésű elektrosztatikus szűrőközeg felfogja az ultrafinom részecskéket, például az allergéneket, valamint a fékport, az ipari égés és az építőipar által kibocsájtott szennyeződéseket. A káliummal dúsított szénréteg felfogja a városi gázszennyező anyagokat, például a nitrogén-dioxidot és az kén-dioxidot. A kompresszor a megtisztított levegőt a viselő orrához és szájához irányítja az érintkezésmentes arcpajzson keresztül, amelynek aerodinamikus kialakítása a viselő orrához és szájához vezeti a megtisztított levegőt.
Tudományos megközelítés
A Dyson mérnökei először léptek be az audio eszközök világába, és sok más fejlesztővel ellentétben tudományos megközelítést alkalmaztak. A Dyson hangmérnökökből és hangtechnikusokból álló csapata arra törekedett, hogy kiváló – egzakt mérési adatokon és széles körű hangpróbákon nyugvó – hangzásvilágot alkosson. Az eredmény: tiszta, gazdag hangzás és fejlett zajszűrés. A hordozható eszközökre jellemző, hogy a fejlesztések során meg kell küzdeni a rendelkezésre álló tér szűkösségével, hiszen az eszközök nem lehetnek túl nagyok. A hordozhatósággal járó helyszűke ellenére a Dyson mérnökei egy nagy teljesítményű neodímium elektroakusztikus rendszert fejlesztettek ki. A széles sávú frekvenciaválasz, a pontos bal-jobb egyensúly és az emberi fül által érzékelhetőnél lényegesen alacsonyabb torzítás úgy adja át a hangzást a viselőnek, ahogy azt a zenészek és alkotók elképzelték.
A Dyson egy fejlett zajszűrő rendszer kifejlesztésével oldotta meg a kihívást, amelyet az új eszköz megalkotásával saját maga számára támasztott. A készülék passzív csillapítása és az aktív zajszűrés (ANC) az egyedülálló mikrofoncsoporttal kiegészülve csökkenti a nem kívánt környezeti zajokat és motorhangokat úgy, hogy mindenhol – otthon, a munkahelyen és útközben is fejlett zajszűrést biztosít. A nagyméretű fülpárnák a hallgató fülére simulnak, a habsűrűséget és a fejpánt szorítóerejét pedig a kényelmet és az optimális zajcsökkentést szem előtt tartva alakították ki a mérnökök.
Kényelemre tervezve
Minden ember fejformája egyedi, ezért a Dyson első viselhető eszközénél a mérnököknek a kényelemről is gondoskodniuk kellett. A fej és az arc geometriájának részletes feltérképezésével a mérnökök adatokat nyertek arról, hogy miként illeszkedik és hogyan viselkedik a Dyson Zone™ a különböző fejformákon – ez alapján határozták meg a fejpánt szorítóerejét, az arcpajzs kialakítását és anyagát, a készülék állíthatóságát és még sok minden mást.
A Dyson Zone™ megalkotói a lónyereg formájából és kialakításából merítettek ihletett: úgy tervezték meg a készüléket, hogy a súlyt a fej oldalára, ne pedig a fej tetejére helyezze. A nyereg jellemzően a ló gerince fölött ível és így a terhelést a gerinctől balra és jobbra lévő területekre osztja el: ezt a megoldást alkalmazták a fejpánt központi párnájánál is.
A fülpárnák kialakítása a kényelem, a fejre helyezett stabilitás és a passzív csillapítás szempontjából is fontos tényező. A hab magától értetődő választás a fülpárnák anyagának, a Dyson mérnökei pedig mélyen beleásták magukat a különböző habok összetételébe, hogy a sűrűséget, a tömörítési és visszarugózási arányt is figyelembe véve válasszák ki a legmegfelelőbb megoldást, ugyanis ezek a tényezők mind befolyásolják a fejre gyakorolt nyomást. A fül- és fejpántpárnákhoz való optimális hab kiválasztásakor fontos volt a megfelelő egyensúly biztosítása a kényelem, a fülhöz való illeszkedés és az akusztikai tulajdonságok között. A fülhöz való idomulás jobb illeszkedést tesz lehetővé és hozzájárul a városi zajok kiszűréséhez. A párna szándékosan laposabb, mint a hagyományos fülpárnák és az optimális kényelem érdekében a fül fejjel bezárt szögéhez idomul.
Globális erőfeszítések
Dyson Zone™ légtisztítós fejhallgatót az Egyesült Királyságban, Szingapúrban, Malajziában és Kínában működő csapatok fejlesztették, míg a délkelet-ázsiai csapatok különösen fontos szerepet kaptak a szoftverfejlesztésben. Az alkalmazásfejlesztés és integráció kulcsszerepet játszott a zökkenőmentes csatlakozási élmény megteremtésében, valamint az intelligens levegő- és zajszennyezettség-követési funkciók biztosításában. A robusztus kivitel és a tartósság központi szerepet játszik egy ilyen hordozható terméknél. Mint minden Dyson készüléket, a Dyson Zone™-t is a végletekig tesztelték hőmérséklet-szabályozott kamrákban, cseppteszteléssel, anyag- és szövetkopási valamint a gombok robusztusságát vizsgáló tesztekkel és még sok mással. A Dyson malajziai fejlesztőközpontjában dolgozó tesztmérnökök és földrajzi helyzetük fontos részét képezték a tesztelésnek: a készüléket az Egyesült Királysághoz képest melegebb éghajlaton és magasabb páratartalom mellett is próbára tették.
Ajánljuk még
-
Közös fejlesztést jelentett be a Siemens és a Mercedes-Benz
-
Lézeres távolságmérő szenzor is van a Dyson új hajszárítójában
-
Gyűjtőoldal segíti a magyarok digitális készségeinek fejlesztését
-
Hosszú távú és megbecsült szakmára vágysz?
-
Az ABB-vel folytatott partneri együttműködés keretében a Conit innovatív kabinokat fejleszt ki tengerjáró luxushajókhoz
-
A weboldal készítés lépései és elemei
Okoseszközök
Már több millió európai Samsung felhasználó veszi igénybe az új One UI 6.1 frissítéssel érkezett Galaxy AI funkciókat
A One UI 6.1 frissítéssel még több eszközön váltak elérhetővé a Galaxy AI funkciók, amelyekkel a Samsung elsőként a – 2024 februárjában megjelent – Galaxy S24 készülékeket látta el.
A szoftverfrissítés a Galaxy S23 FE, Z Fold5, Z Flip5 és Tab S9 szériát érintette, az AI funkciók márciustól egyre több készüléken váltak elérhetővé, amelynek köszönhetően Európa-szerte több millió felhasználó tapasztalja meg a Galaxy AI élményt.
Bevezetésük óta mintegy 8,8 millió Samsung felhasználó töltötte le és használja rendszeresen a Galaxy AI funkciókat. A mesterséges intelligenciát igénybe vevő felhasználók száma folyamatosan növekszik, a vállalat kitűzött célja, hogy 2024 végéig több mint 100 millió felhasználó alkalmazza ezeket a szolgáltatásokat.
Most, hogy egyre több felhasználó tapasztalhatja meg a kommunikációt támogató Galaxy AI funkciók előnyeit, és választhatja ki az új szolgáltatások közül az igényüknek leginkább megfelelőt, máris kirajzolódnak a leginkább népszerű lehetőségek. A bevezetés óta leggyakrabban használt Galaxy AI szolgáltatások, többek között az Élő fordítás, az Átírósegéd, a Chatsegéd vagy a Bekarikázással keresés a Google-lel.
A Galaxy Z Fold5 felhasználók közel 75 százaléka, az S23 Ultra felhasználók mintegy 80 százaléka, valamint a Tab S9 felhasználók csaknem 65 százaléka töltötte le Európában a One UI 6.1-es frissítést, így ez a Samsung egyik legnépszerűbb szoftverfrissítése.
A One UI 6.1 szoftverfrissítések első szakasza után, a Samsung bejelenti a szoftverfrissítés kiterjesztésének második körét. Májustól még több Galaxy okostelefonon és tableten válhatnak elérhetővé a Galaxy AI funkciók, így a Galaxy S22 szérián, a Galaxy Z Fold4 és Galaxy Z Flip4 hajlítható okostelefonokon, valamint a Galaxy Tab S8 tableteken is.
További információ érhető el a Samsung weboldalán.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
Okoseszközök
55 felett is van szexting a közösségi médiában
Több időt töltenek már facebookozással, mint tévénézéssel – szeniorok online szokásait vizsgálta egy friss felmérés
Többet nyomkodják a Facebookot, mint amennyi időt tévénézéssel vagy családi programokkal töltenek, szeretik a podcasteket, kezdenek rászokni a TikTokra, sőt közel egyharmaduk volt már címzettje szexuális tartalmú üzenetnek a közösségi médiában – derül ki az 55 év feletti korosztályról a “Szeniorok a neten” elnevezésű online felmérésből, amelyet idén márciusban készített a BeSocial közösségi média fókuszú digitális ügynökség.
A tinik netezési szokásairól már három alkalommal is készített felmérést a Be Social – legutóbb tavaly -, most az 55 felettiek online jelenlétét vizsgálták.
“A ‘Szeniorok a neten’ felmérésből most kiderül, hogy bár a klasszikus média még sokkal jobban jelen van a mindennapjaikban, mint a fiatalabb generációknak, de már helyet kér magának a közösségi média, a chat és a streaming is – sőt, van olyan online csatorna, amivel már több időt töltenek, mint amennyit a hagyományos médiára szánnak. A válaszadók több mint egyharmada napi 3-4 órát tölt online, minden hatodik pedig 4 óránál is többet. A napi tevékenységeiknél a Facebook szerepel az első helyen, csak ezután jön a tévénézés és a különböző családi programok, amiket a portálok olvasása (5.), a YouTube videók nézegetése (6.), chatelés (7.), és podcast hallgatása / nézése (10.) követ”
– foglalja össze Forgács Mariann közösségimédia-szakértő, a BeSocial ügyvezetője.
A Facebook a kedvenc, jön fel az Instagram és a TikTok
Ha csak egyetlen platformot használhatnának, akkor a válaszadók közül a legtöbben (59,7%) a Facebook mellett tennék le voksukat, egynegyedük (24,37%) pedig a Messengert választaná, míg minden tizedik 55 év feletti válaszoló (10,4%) a YouTube-ot priorizálná. Viszont ennek a korosztálynak az online nyitottságát jól jelzi az is, hogy megkérdezettek 30%-a már használja a TikTokot, minden tizedik szenior naponta felkeresi ezt a platformot. Lelkes látogatói az Instagramnak is: a válaszadók 47%-a van itt jelen több-kevesebb rendszerességgel. Aktivitásuk viszont elég ingadozó. A megkérdezettek egynegyede naponta posztol a Facebookra. A hozzászólásokat leginkább zárt csoportokban (67,98%) vagy ismerősök posztjainál (67,9%) írják, de csaknem egynegyedük (23,7%) a hírportálok posztjai alatt is szívesen osztja meg másokkal a véleményét. A válaszadók 9%-a viszont soha, semmit nem rak ki a Facebookra.
Inkább podcastek, mint influenszerek
Bár még több tévét néznek, mint más korosztályok, a szeniorok 60,03 %-a egyre nagyobb lelkesedéssel figyelemmel kíséri a magyar nyelvű podcast adásokat is. A YouTube-on elérhető tartalmak is népszerűek körükben: a felmérésben a szenioroknak meg kellett jelölniük, hogy 10 felsorolt, különböző műfajban tevékenykedő, különböző generációhoz tartozó tartalomgyártó produktumai közül kitől láttak már legalább öt videót. Ez alapján a lista élén végzett Friderikusz Sándor (54,5%), mögötte Bödőcs Tibor (44,67%), Pottyondi Edina (44,52%), a Partizán (42,6%) és a Tvrtko a Föld körül csatorna (31,13%). A YouTube első közismert magyar tartalomgyártói közé tartozó Dancsó Péter viszont nem a kedvencük. Őt csak a válaszadók elenyésző hányada (2%) jelölte meg a bekövetett tartalomgyártók sorában. Hasonlóképp jártak az influenszerek is. A szeniorok többsége (41,63%) 10-nél kevesebb influenszert követ, ugyanakkor minden tizedik válaszoló azt mondta, hogy vásárolt már valamit egy influenszer / tartalomgyártó ajánlására próbáltak ki.
A szeniorok felismerik a csalókat a neten és egy jó részüknek a szexting sem marad ki az online életükből
Az 55 év feletti válaszadók töredéke (5,6%) ismerte be, hogy csalók áldozatául esett az online térben. A megkérdezettek több mint fele (52,68%) ugyanakkor úgy nyilatkozott, hogy legalább egyszer már találkozott átverési kísérlettel, de azt gyanúsnak találta és nem dőlt be neki. A szeniorok leginkább attól érzik magukat biztonságban a neten, ha nem vesznek tudomást az ismeretlenektől érkező bejelölésekről, üzenetektől (59,06%), de viszonylag sokan (37,99%) a kétlépcsős azonosítást is alkalmazzák. Jobb félni, mint megijedni alapon 43,17% soha nem adja meg online a bankkártyája adatait, 9,35% pedig soha sehova sem posztol, vagy kommentel. Az erotikus tartalmak sem kerülik el ezt a korosztályt. Ha a tinik esetében ijesztőnek hatott, hogy 60%-uk kapott már interneten erotikus fotót, a szenioroknál inkább csak érdekesen hangzik, hogy közel egyharmaduk (31,9%) volt már címzettje szexuális tartalmú üzenetnek.
55 felett is kijönnek a nemek közti különbségek
A férfiak magabiztosabban elboldogulnak a neten. Legalábbis maguknak és másoknak sem szívesen ismerik be, ha elakadtak. A felmérés szerint a szenior korosztályba tartozó férfiaknak csak 37,73%-a kér segítséget családtagjától, ha valamit nem talál, vagy nem tud megoldani online, míg az 55 év feletti nőknek több mint a fele (53,1%). A férfiak ugyanakkor nagyobb arányban használják naponta a TikTokot (12,2 % vs. 8,39%) és a YouTube-ot (42,97% vs. 35,1%), mint a nők, akik a kommentelésben is lemaradást mutatnak. Meglepő módon a korosztályt képviselő férfiak a lelkesebb véleménynyilvánítók a közösségi médiában. 31,27%-uk napi rendszereséggel osztja meg a véleményét a Facebookon a nők 22,83%-ával szemben. Sőt, a kérdőívet kitöltő férfiak 30,67%-a a különböző portálok hírei alatt is ír hozzászólásokat, míg a nőknél ez az arány csak 19,6%. A férfiak javára írandó, hogy ők tűnnek tudatosabb netezőnek. A szenior férfi válaszadók harmada használ mindenütt különböző jelszót, míg csak minden 5. megkérdezett nő teszi ugyanezt. Emellett a férfiak a kétlépcsős azonosítást is jóval nagyobb arányban állították be, mint a nők (47,6 % vs. 32,67%).
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
Okoseszközök
Már hazánkban is előrendelhető a számítógép nélkül is használható LG 4K okosmonitor
Hamarosan Magyarországon is kereskedelmi forgalomba kerül az LG MyView okosmonitora, a 32SR85U, ami tulajdonképpen egy okostelevízió és egy professzionális munkamonitor funkcióit ötvözi.
A 31,5 hüvelykes, 16:9 képarányú, 4K UHD felbontású IPS monitorhoz távirányító és beépített webkamera is jár. A kijelző különlegessége, hogy külön számítógép csatlakoztatása nélkül használható rajta például a Netflix, a Google Calendar és a Twitch. Az LG webáruházában már most előrendelhető az eszköz – méghozzá 20% kedvezménnyel.
Okostévé és monitor egyben
A 32SR85U modellnévre keresztelt okosmonitor beépítve kínálja az LG okostévékből ismert webOS platformot, azaz közvetlenül a kijelzőről érhetjük el az olyan streaming-szolgáltatásokat, mint a Netflix, a Disney+, a Prime Video, az Apple TV, a YouTube vagy a Spotify. A monitoron tehát dolgozhatunk, nézhetjük a kedvenc filmjeinket, sorozatainkat vagy sportműsorainkat, de zenét is hallgathatunk anélkül, hogy csatlakoztatnunk kéne hozzá egy számítógépet. A kezdőlapról ugyanígy bármikor konzol nélkül léphetünk be felhőalapú játékokba vagy nézhetjük a Twitch streamjeit. Mindezt egy 4K UHD (3840 x 2160) IPS képernyőn tehetjük meg úgy, hogy az akár 95%-os lefedettségű DCI-P3 színskála mindig tiszta képet és pontos színeket nyújt széles látószögben.
Elegáns kialakítás
Az elegáns, fehér színű MyView monitor vékony, három oldalon gyakorlatilag kávamentes kialakítása miatt kevesebb helyet foglal az asztalon. A 32SR85U megjelenése kompakt és elegáns az állítható, lekerekített szegélyekkel ellátott állvánnyal és lapos talppal. Mindezek miatt nem véletlen, hogy számos formatervezési elismerést, köztük a Red Dot és az iF dizájndíjait is kiérdemelte.
Home office funkciók
A monitor kifejezetten ideális a munkavégzésre, hiszen közvetlenül elérhetőek róla az olyan produktivitást elősegítő munkaprogramok, mint a Microsoft 365 vagy a Google Calendar. Az okostelefonunk vagy tabletünk képernyőjét is gyorsan tükrözhetjük az AirPlay 2 és Miracast funkciókkal. A beépített wifi és Bluetooth révén pedig minden kiegészítő eszköz – például billentyűzet, egér – gyorsan, kábelek nélkül csatlakoztatható, így a munkaállomás kevésbé lesz zsúfolt. A laptop párosításához elegendő egy USB Type-C™ kábel, ami egyszerre biztosítja a gyors adatátvitelt és a laptop töltését. Az okosmonitoron összesen három USB Type-C™ port és két HDMI-port kapott helyet.
A 32SR85U okosmonitorhoz egy mágnesesen rögzíthető, levehető Full HD webkamera is jár, amely hasznos kiegészítő lehet a videokonferenciák lebonyolításához. A kamerában egy kettős mikrofonrendszer és egy manuálisan használható lencsefedő is helyet kapott – utóbbival egyetlen mozdulattal eltakarhatjuk a kamerát, amikor azt éppen nem használjuk.
Monitor távirányítóval
A monitorhoz – akárcsak egy tévéhez – távirányító is jár, amivel távolról is kényelmesen vezérelhető a kijelző, a külön kapható ún. Magic Remote távirányítóval kiegészítve az eszközt pedig akár hangparancsokkal is irányíthatjuk a készüléket. De a kijelzőt az okostelefonunkkal is vezérelhetjük – a ThinQ alkalmazást letöltve a telefonunk távirányítóként funkcionálhat, így arról állíthatjuk a hangerőt vagy válthatunk csatornát. Így nem kell az asztalhoz ülnünk, ha például valamire rá akarunk keresni a beépített böngészőn.
Az LG 32SR85U okosmonitor április 30-ig 20% kedvezménnyel előrendelhető az LG webáruházában.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
Népszerű
Modern ikon, amely hű a gyökereihez: íme a vadonatúj Toyota Land Cruiser
Fűnyírás radartechnológiával – a szegélyt is lenyírják a Husqvarna új robotfűnyírói
PwC Debrecen Business Forum 2024
A Continental bemutatja a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzőjét
30 százalékos díjkedvezmény az európai szabadalmi díjakból
Samsung Galaxy Tab S6 Lite 2024: stílus és funkcionalitás kompakt kivitelben
Az új Opel Frontera: tágas és élvezetes SUV, akár tisztán elektromos hajtással is
Magyarország előfizet: így változtatja meg az életünket az előfizetéses e-kereskedelem
„mi lenne, ha”!? K&H IT-s bravúr egy plasztikkártya mögött
Megújulnak a Vodafone mobil tarifacsomagjai
Kapcsolódó cikkek
Technokrata.hu
Új 3D nyomtatók sorát mutatja be a FreeDee az Ipar Napjain
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte között
Elhanyagolt telephelyen épül fel Budapest legátgondoltabb lakónegyede
Hatalmas automatizált játékraktár
Több év után is az Nvidia Shield TV Pro az egyik legjobb Android alapú TV okosító
Az akkumulátor a telefon lelke – tippek a hosszabb üzemidőhöz a HONOR-tól
Jövőt szolgáló kutatásokért lépett partnerségre a Magyar Kutatási Hálózat és a Széchenyi István Egyetem
A QNAP kiadja a QTS 5.2 bétaverzióját benne a Biztonsági Központtal az aktív fájlaktivitás-felügyelethez, valamint a rendszerbiztonság és az adatvédelem javításához
A CineBeam Q-val újra megkezdi a projektorok forgalmazását Magyarországon az LG
Harmincmilliárd eszköz csatlakozhat a mobilhálózatokhoz 2025-re
Műszaki-Magazin.hu
Hannover Messe 2024: a Bosch fenntartható megoldásokat mutatott be a gyárautomatizálás, a hidrogéngazdaság és a mesterséges intelligencia területén
Olvassa online is a Műszaki Magazin legfrissebb lapszámát!
Új 3D nyomtatók sorát mutatja be a FreeDee az Ipar Napjain
Jön a TENER: minden eddiginél hosszabb élettartamú energiatárolót dobott piacra a CATL
AGV-k: a vezeték nélküli evolúció
Speciális kenőanyagok: A hatékony megoldás az energiahatékonyság növelésére az iparban
Új név INNOMOTICS!
TaeguTec újdonságok a fúrási teljesítmény maximalizálása érdekében
MAZAK újdonságok a MACH-TECH-en
HILMA.UC és HILMA.ASH saturendszerek a ROEMHELD cégcsoportól
Friss
-
Mozgásban2 hét
Ismét találkozhatunk a Google Utcakép autóival
-
Tippek2 hét
Ezek a „Legnépszerűbb” visszatekert autók
-
Mozgásban2 hét
Mesterséges intelligencia és alternatív meghajtású járművek
-
Mozgásban2 hét
Az Opel bemutatta következő generációs Grandland SUV modelljét
-
Mozgásban2 hét
PostNL – Spring: HVO100 bioüzemanyag az európai közúti fuvarozásban
-
Ipar2 hét
A MITTE az ügynökségi partnere a világ első tokenizált naperőmű projektjének
-
Okoseszközök2 hét
Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben
-
Ipar2 hét
Járatindítási gyakoriság és átfutási idő – hogyan működik egy precíziós rendszer?