Connect with us

Tippek

Az önfejlesztés a leglehetetlenebb helyzetből is magasra tud emelni

A sikeres magyar szakember sorstársainak példát, az online vállalkozásoknak utat mutat

Egy magyar cégvezető, Kriston Gábor azt vállalta, hogy saját életével mutat utat sorstársainak, hogy igenis bármilyen mélyről fel lehet jutni a csúcsra. Felmenői kínzó örökségét maga mögött hagyva az önfejlesztés útját választotta, és ma már nemcsak magáról és tágabb családjáról gondoskodik, de azt is zászlójára tűzte, hogy szakterületén, az online marketingben is tudása legjavával segíti a vállalkozásokat a fejlődésben. Londontól New Yorkig, a legnagyobb világcégeket megjárva hazatért, hogy kis falujában, Borsodszentgyörgyön valósítsa meg álmát.

„Számomra az önfejlesztés jelentette a kiutat a gyerekkorom, majd a fiatal felnőttkorom árnyékából. Akkor még azt gondoltam, hogy a családi mintáim olyan jelentősen meghatározzák az életemet, ami elől nincs menekvés. Nem sok híja volt, hogy ez így is legyen. Azonban egyszer eljött az a pont, amikor azt éreztem, eddig és ne tovább! Hálás vagyok az akkori önmagamnak, hogy volt erőm felállni és megtalálni azokat az új célokat, amelyek mentén újraépíthettem magam és az életem. Nagy öröm számomra, hogy ma már az ügynökségemben a családtagjaimat is alkalmazni tudom, akik az évek során stabil szaktudásra tettek szert”, emlékezett vissza Kriston Gábor, folyamatoptimalizáló és online értékesítési szakértő, a DX Labz Kft. cégvezetője.

Weboldalak készítésével 2010-ben kezdett el behatóbban foglalkozni, amikor egy online szakmagazin elindítása kapcsán árajánlatokat kért. A több millió forintos összegek láttán úgy döntött, jobban beleássa magát a témába, hogy megtalálja azt módot, hogy akár egyedül is megalkossa a tervezett portált.

Rögös úton gyűltek a saját tapasztalatok

„Végül sok-sok ügyetlenkedés árán, de sikerült elkészítenem a weboldalt. Szakmai elismerést ugyan elértünk vele, azonban a gazdasági háttér változása miatt egy éven belül le kellett húznunk a rolót. Azt gondolom, mégsem volt haszontalan, ugyanis megmaradt bennem az a felismerés, hogy képes vagyok a semmiből valamit teremteni. Így indultam el az önképzés útján, hogy ezt a képességemet minél magasabb szintre fejlesszem”, avatott be Kriston Gábor.

Hamarosan felépült a webfejlesztő ügynöksége, de az online vállalkozás sokáig csak egy saját magának választott börtönt jelentett. Elmondása szerint többet dolgozott, mint alkalmazottként korábban bármikor.

„10 éves pályafutásom alatt nem találkoztam még olyan átfogó kiadvánnyal, ami segített volna átlátni a sikeres online vállalkozásindítás és weboldalkészítés módszerét. Ehelyett jó néhány munkakörben kellett kipróbálnom magam, számos kihívást kellett megoldanom, és rengeteg könyvet kellett végigrágnom, mire kiforrott az a szemlélet, amit szeretnék másokkal is megosztani. E célból született meg Online gyorsítósáv című könyvem”, jegyezte meg az ország egyetlen Google Minősített Mobil Web Specialistája.

Mankó a sikeres online működéshez

Az elmúlt években annyira sok információ vált elérhetővé az online vállalkozások indításával és üzemeltetésével kapcsolatban, amivel még a szakemberek is nehezen tudják tartani a lépést. Nagyon kevesen látják át, hogy mi az, ami igazán fontos és hasznos. Ez idáig a sikerhez szükséges információk csak különböző médiákon szétszórva, rendezetlenül voltak jelen. A piacra lépő újdonsült vállalkozók, ha kerestek, sem találtak olyan átfogó képet nyújtó kiadványt, amivel nem kell hosszú ideig a sötétben tapogatózniuk.

„A vállalkozásnövekedést segítő módszertannal az a célom, hogy az üzletembereknek rálátásuk legyen az új, online megjelenő vállalkozások buktatóira, valamint azok kivédésére. Az ajánlások gyakorlati alkalmazásával olyan tempóban lesznek képesek az üzletüket felpörgetni, hogy nemcsak sikeresen vehetik fel a versenyt a régi piaci szereplőkkel, de akár le is körözhetik őket. A már online jelenléttel rendelkező vállalkozásokat pedig a fejlesztési lehetőségek feltárásával és a folyamatoptimalizálás eszközeivel kapcsoljuk egy magasabb sebességi fokozatba, hogy biztosítsák pozíciójukat a kihívókkal és a konkurenciával szemben”, ismertette a folyamatoptimalizáló és online értékesítési szakértő, aki a Google-minősítésnek köszönhetően a gyakorlatban alkalmazza azokat a mobil optimalizációs technológiákat, amelyek az elkövetkező években fognak csak piaci sztenderddé válni. Growth Master-ként pedig elsajátította azokat a praktikákat, amelyek a sikeres startupok gyors felfutását segítik elő.

Kriston Gábor az elmúlt 10 év folyamán tapasztalatot szerzett a világ legnagyobb digitális ügynökségénél, valamint a régió legnagyobb szoftverfejlesztő cégénél szoftvermérnökként is. Több millió dolláros projekteken dolgozott, egy másik kitérő során pedig egy 10 országra kiterjedő marketingrendszert hozott létre és koordinált. Az Optimonk fejlesztési vezetőjeként egyenesen a frontvonalról került gyakorlati tudás birtokába a startupokról. Emellett elvégezte a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem felhasználói élménytervezés kurzusát is, és a mai napig folyamatosan dolgozik szakmai tudása elmélyítésén.

“Kötelességemnek éreztem, hogy a nagyvállalati szintű megoldásokat elérhetővé tegyem a kkv-k számára is, rájuk szabott módon. Ez hívta életre vállalkozásunkat, a DX Labz-ot”, hangsúlyozta Kriston Gábor.

A fejlődés önmagunk esetében is elengedhetetlen

Az elhivatott fiatalember az üzleti területet fejlesztő online marketing ügynökség mellett egy startupot is létrehozott, amely a személyes fejlődést hivatott több eszközzel támogatni.
„Azt a fajta gondolkodást képviselem, hogy tudnunk kell, mi a fontos számunkra, mivel mennyi időt töltünk el, illetve, hogy mi az, ami feltölt, amitől jól érezzük magunkat a bőrünkben is. Megalkottam egy ingyenesen elérhető
 alkalmazást, amely lehetővé teszi mindenki számára, hogy felfedezze önmagát, az igényeit és az elvárásait. Így megtudhatja, hogy mibe érdemes több energiát fektetnie, és miről kellene inkább lemondania a boldogabb, hatékonyabb élethez”, tájékoztatott Kriston Gábor.

Az embereknek üzleti oldalon is segíteni szeretne megérteni, hogy vásárlói miként gondolkodnak. A Funnel Expert oldalon egy ugyancsak ingyenesen hozzáférhető adatbázis szerepel, ahol több mint 100 szakértő sikeres értékesítési oldalai közül tudja mindenki kiválasztani azt, ami az ő üzleti modelljével leginkább egybevág, így olyan tudáshoz juthat, ami a neves elődöknek már dollármilliókat hozott.

„Az oldalon egy kalkulátor is szerepel, amellyel a különböző értékesítési tölcsérek teljesen személyre szabhatók, ezáltal kiszámolható a megtérülésük, illetve a modellezéshez használható szoftver és mesterséges intelligenciát alkalmazó eszközök is hozzájárulnak a célzottabb üzleti stratégia kialakításához”, zárta gondolatait a DX Labz Kft. cégvezetője.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Tippek

Extra tippek a legújabb netes csalások felismerésére

Váratlan befizetésre váró számla, sürgető fizetési felszólítás vagy egy nyereményjáték, amin nem is vettünk részt?

Napról napra olvashatunk olyan híreket, hogy ismert vállalatok nevében és arculatában küldenek üzeneteket csalók, hogy pénzt szerezzenek vagy visszaéljenek az adatokkal. Mik a leggyakoribb csalástípusok, hogyan lehet felismerni a megtévesztő trükköket és mit tegyünk, ha mégis megtörtént a baj? A Yettel szakértői a cég megújult online számlaértesítő kapcsán most segítenek, hogyan ismerhetjük fel és védhetjük ki az internetes csalásokat.  

Fontos változás a Yettel számlaértesítőn

2025. október 14-től megújul a Yettel e‑számla értesítő e-mail, amely a számla elkészültekor érkezik az ügyfelekhez. A változás csak az értesítési dokumentum megjelenését érinti, a levelek tartalma és maga a letölthető számla nem változik, a hivatalos feladó e-mail cím továbbra is az eszamla@yettel.hu marad. Az új, letisztult megjelenésnek köszönhetően sokkal könnyebben megtalálhatók az e-számla megtekintéséhez és befizetéséhez szükséges információk.

Mik napjaink leggyakoribb online csalási kísérletei, átverései?

A leggyakoribb internetes csalástípusok általában e-mailben vagy SMS-ben érkeznek. A Yettel szakértője szerint ebbe a kategóriába tartoznak azok, amikor nem létező nyeremény beváltásához bankkártya adatokat kérnek a csalók; például, ha – akár fizetési felszólítással – hamis számlát küldenek, vagy az eredetire a megtévesztésig hasonlító oldalon kérnek kártyás feltöltést. Szintén gyakran találkozhatunk olyan hamis nyereményjátékokkal vagy elégedettség-felmérésekkel, ahol pár kérdés megválaszolása után sorsjegyet adnak, amivel nagy értékű ajándékot, például telefont lehet nyerni. A csaló weboldal a nyeremény kézbesítéséhez előre elkéri a postázási költséget, amihez az adathalász felületen kell megadni a bankkártya adatokat.

Hogyan lehet ezek ellen védekezni?

A csalásokat pont azért nehéz kivédeni, mert sokszor hitelesnek tűnnek: például a hamis weboldalak felveszik a márkák jól felismerhető logóját és arculatát, így első ránézésre nem keltenek gyanút. Emellett gyakori technika, hogy a csalók olyan félelmet keltő üzeneteket küldenek, amik mielőbbi cselekvésre ösztönöznek, vagy épp csak egy kisebb összeg átutalását kérik.

A Yettel szakértői szerint az e-mailek, SMS-ek esetében az alábbiakra érdemes odafigyelnünk, hogy elkerüljük a csalásokat:

  • Elsőként ellenőrizzük a feladó elérhetőségét. Például a Yetteltől kizárólag eszamla@yettel.hu e-mail címről érkezhet számlaértesítés, vagy tartozásról szóló figyelmeztetés. Ha ettől eltérő címről kapunk üzenetet, az már gyanakodásra adhat okot. SMS esetében először ellenőrizzük a küldő telefonszámát; ilyenkor arra érdemes odafigyelni, hogy magyarországi nemzetközi előhívóval (+36) kezdődik-e.
  • Szintén a visszaélő üzeneteknél jellemző, hogy az üzenet tárgyában nyelvtanilag helytelen, vagy túl sok karaktert (például felkiáltójeleket) használó szöveg van.
  • A Yettel nem kéri ügyfeleit arra, hogy levélben küldjék meg jelszavukat vagy más személyes adatot, hiszen ez egyáltalán nem biztonságos. Ilyen kérésre semmiképp se válaszoljunk.
  • Ha az e-mail tartalmaz egy linket, érdemes ellenőrizni a weboldal eredetiségét: ha például egy márka oldalán eltér a megszokott arculattól, rossz a képminősége, nyelvezete vagy a szokásosnál több felugró ablak jelenik meg, az már bizalmatlanságra ad okot. Akkor is érdemes gyanakodni, ha nem biztonságos a kapcsolat és a cím https:// helyett http://-vel kezdődik, vagy ha .hu vagy .com helyett más végződéssel találkozunk.
  • A hatályos törvények értelmében nem nyerhetünk olyan nyereményjátékon, amiben a részvételhez nem adtuk egyértelmű hozzájárulásunkat, azaz például nem is tudtunk róla, hogy játszottunk. Ha egy váratlan nyereményről szóló üzenet érkezik, akkor valószínűleg csalással van dolgunk.
  • Számlabefizetésekhez, pénzfeltöltéshez vagy parkoláshoz minden esetben használjuk az adott vállalat hivatalos mobilalkalmazását, ez a fizetések legbiztonságosabb módja. Ha böngészőt használunk, akkor írjuk be a cég weboldalának a címét, és ne internetes keresőből kattintsunk rá, mert még „szponzorált hirdetés“-ként megjelenő találat is vezethet csaló weboldalra.
  • Segíthet az is, ha olyan szűrőprogramokat használunk, amelyek automatikusan kiszűrik a csaló oldalakat. A Yettel NetPajzs szolgáltatása például a hálózaton belül dolgozik: ha véletlenül rákattintunk egy gyanús linkre vagy adathalász weboldalra, a NetPajzs azonnal blokkolja a hozzáférést, így az adataink nem jutnak el a csalókhoz. A szolgáltatás könnyen aktiválható a Yettel alkalmazásban, és folyamatos, háttérben zajló védelmet biztosít, hogy nyugodtan internetezhessünk, miközben a „kártékony oldalak” automatikusan szűrődnek.

A csalások történhetnek telefonhíváson keresztül, ilyenkor egy bizalomgerjesztő hang sürgős cselekvésre próbál késztetni, vagy akár bajba került rokonunkra hivatkozva próbálhat pénzt vagy bankkártya adatokat kicsalni tőlünk. Az ilyen helyzet mindig legyen gyanús! Bár van technikai megoldás az esetek visszaszorítására, a csalók kedvét ez nem veszi el a próbálkozástól. A Kiberpajzs projekt első fázisaként a Yettel megkezdte a nemzetközi hálózatból bejövő, magyarországi földrajzi számokat tartalmazó hívások ellenőrzését, és az így csaló hívásnak minősített eseteket aktívan blokkolja.

Online fiókjaink védelmének alapja pedig a megfelelően erős jelszó, hiszen ez az első védelmi vonal a személyes adataink, üzeneteink és pénzügyi információink biztonságában. Egy erős jelszó nem tartalmaz könnyen kitalálható adatokat, mint például születési dátumot vagy nevet, hanem hosszú, kis- és nagybetűket, számokat, valamint speciális karaktereket is magában foglal. Emellett fontos, hogy minden fiókhoz egyedi jelszót használjunk, így ha egy jelszó valamilyen okból kiszivárog, az nem veszélyezteti a többi hozzáférésünket. A jelszavak rendszeres cseréje, valamint a kétlépcsős azonosítás (2FA) bekapcsolása tovább növelheti az online biztonságot, és megnehezítheti a jogosulatlan hozzáférést fiókjainkhoz.

Mit tegyünk, ha megtörtént a baj?

Sajnos minden elővigyázatosság mellett is előfordulhat, hogy csalás áldozatai leszünk. Amennyiben korábban megadtuk a bankkártya adatainkat, vagy a bankszámlánkról vontak le összeget, első lépésként azonnal tiltsuk le a bankkártyát, és ha kár ért bennünket, jelentsük a szolgáltatónál és a rendőrségen.

Ha utólag kiderül, hogy megadtuk a jelszavunkat egy csalónak, azonnal változtassuk meg az adott fiók és minden olyan más oldal jelszavát is, ahol ugyanezt használtunk.  Ebben segíthet a jelszókezelő program használata is, ami biztosítja, hogy minden fiókhoz más, erős belépőkódunk legyen.

További hasznos információk a Yettel Digitális biztonság kisokos oldalán érhetők el.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading

Tippek

Trükkök, amikkel a monitorunk a produktivitás motorja lesz

A mindennapi munkavégzés során nagy segítséget jelenthet a monitorok használata, azonban kevesen tudják igazán kihasználni a bennük rejlő lehetőségeket.

Az LG szakértői most összegyűjtötték, hogy milyen beállításokkal, elrendezésekkel és szokásokkal lehetünk ténylegesen hatékonyabbak a monitorok használatával.

A monitorokkal kényelmesebb és ergonomikusabb lehet az egész napos munkavégzés, sokan azonban a megvásárolt kijelzőt egyszerűen elhelyezik az asztalon, és a laptop képernyőjének kiterjesztésére használják. Holott ennél sokkal több területen segíthetnek minket a monitorjaink.

  1. Alakítsuk igényeinkre az elrendezést

Számos munkakörben többféle feladatot végzünk – például szövegszerkesztés mellett táblázatokat is kezelünk –, mindezt gyakran hosszú ideig, megszakítás nélkül, így javasolt olyan monitort választunk, amit kényelmesen, az adott feladattól függően elforgathatunk és beállíthatunk.

Programozáshoz vagy szövegszerkesztési feladatokhoz a monitort érdemes pivot (álló) módba forgatni, így lényegesen többet láthatunk a függőlegesen elrendezett adatsorokból, azaz kevesebbet kell görgetnünk. Grafikai és videós munkákhoz általában két vízszintesen elrendezett monitor ajánlott: az egyiket így az aktív munkafelület, a másikat pedig az előnézet vagy eszköztárak megjelenítésére használhatunk. Táblázatok kezeléséhez azok típusától függően hasznos lehet az álló és a vízszintes elrendezés is.

Az LG  Ergo Dual talphoz például eleve két kijelzőt lehet csatlakoztatni, amiket bármilyen elrendezésben – akár egymás fölött is – kényelmesen elhelyezhetünk, a két monitor pozícióját pedig egyszerűen változtathatjuk. Emellett rugalmasan, egyenként állíthatjuk be a magasságukat és dőlésszögüket, ami különösen hasznos a hosszas, fókuszált munkavégzés során.

  1. Több monitor = több lehetőség

Ha több monitorunk van, a Windows billentyű + Shift + balra/jobbra nyíl lesz a kedvenc billentyűkombinációnk: ezzel ugyanis az aktív ablakot azonnal átküldhetjük a másik monitorra. Ha pedig egy kijelzőn több ablakot is szeretnénk látni, a Windows billentyű és a nyilak lehetnek a legjobb barátaink: ezzel a funkcióval a képernyő két felére, és a sarokba is tehetjük az ablakokat, így egy képernyőn láthatunk több folyamatot, emellett gyorsan válthatunk a teljes képernyős vagy a kisablakos nézetek között.

  1. Virtuális asztalok

A virtuális asztalok létrehozása egy valódi varázslat, amivel növelhetjük a hatékonyságunkat. Gondoljunk rájuk úgy, mint külön „szigetekre”, amelyek segítenek rendszerezni a különböző típusú feladatainkat: az egyiken futhatnak a kommunikációs csatornák, például az e-mailezés és a munkahelyi chat, a másikon a táblázatok, a harmadikon pedig a kreatív munka.

A Windows billentyű + Ctrl + D kombinációval egy új, tiszta asztalt hozhatunk létre – mintha éppen most kapcsoltuk volna be a számítógépet –, ahová egy adott feladattípushoz vagy projekthez kapcsolódó folyamatokat rendszerezhetjük. Az ezek közötti váltást a Windows billentyű + Ctrl + balra/jobbra nyíl könnyíti meg, ezzel villámgyorsan váltogathatunk az asztalok között, így a kontextusváltás nem töri meg a munkamenetet.

  1. Használjuk a fókusz módot

Mindannyian ismerjük azt a jelenséget, amikor a felugró értesítések miatt nem tudunk koncentrálni az adott feladatra, emiatt pedig végső soron sokkal lassabban végzünk a munkánkkal. A Win + N billentyűkombinációval egy mozdulattal előhívjuk az Értesítési központot, ahol a „Ne zavarjanak” módot bekapcsolva nem jelennek meg a felugró értesítések. Különösen hasznos megoldás lehet ez akkor, ha prezentációs helyzetben vagyunk.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading

Tippek

Így oldható az őszi feszültség a munkahelyeken

Az ősz a legtöbb munkahelyen az év legsűrűbb, legstresszesebb időszaka: ez jelenti az utolsó lehetőséget az év elején kitűzött célok teljesítésére, az ünnepek közeledtével ráadásul mindenhol nő a forgalom, ami az ügyfélszolgálatokra is jelentős terhet ró. Nem véletlen tehát, hogy ilyenkor feszültebb a helyzet az irodákban.

A TOPdesk szakértője most összegyűjtötte azokat a tippeket és eszközöket, amelyek megoldást jelenthetnek a problémára.

Komoly gazdasági következményei lehetnek annak, ha hosszabb ideig stresszesek a munkavállalók: a feszültség rövid távon a teljesítmény romlásához, hosszabb távon pedig akár magasabb fluktuációhoz is vezethet. Miközben az alkalmazottak megpróbálnak megbirkózni az őszi időszakban tapasztalható, fokozott stressz-szinttel, kevesebb személyes erőforrásuk marad a konstruktív tevékenységekre, mivel kapacitásuk nagy részét a különféle általuk érzékelt stresszorok kezelésére kell fordítaniuk. Zakrzewski Anita, a TOPdesk szakértője szerint ezek a stresszorok azonban nagyban csökkenthetők néhány egyszerű megoldással.

Tudásbázis

Szoros határidők mellett az egyik legjelentősebb stresszforrást az jelentheti, ha a munkavállalók nem kapnak időben választ a kérdéseikre, és másokra kell várniuk egy feladat megoldásához. Erre jelenthet megoldást egy digitális, bárki számára hozzáférhető belső tudásbázis, ahol a gyakran felmerülő kérdésekre a kollégák azonnal, további munkatársak bevonása nélkül megtalálják a válaszokat. A tudásbázis fokozatosan is kiépíthető, így létrehozása még egy sűrűbb időszakban sem jelent nagy időbefektetést.

Önkiszolgáló felület

Ez a módszer nem csak házon belül alkalmazható jól: ha egy vállalat ügyfelekkel dolgozik, rengeteg értékes időt szabadíthat fel a saját munkavállalói számára, ha a gyakori kérdésekre az ügyfelek is egyszerűen – plusz kérdésfeltevés nélkül – megtalálják a válaszokat egy önkiszolgáló portálon. Az így felszabadult időt a kollégák összetettebb problémák megoldására fordíthatják, ami nem csak nyugodtabbá, de érdekesebbé is teszi a munkát számukra.  „Minden probléma vagy kérdés, ami többször felmerül az ügyfelek részéről, rögzíthető egy önkiszolgáló portálon” – mondta el Zakrzewski Anita a TOPdesk szolgáltatásmenedzsment platform marketing- és értékesítési vezetője. „A kollégák egyetlen felületen azonnal megtalálhatják az ilyen típusú kérdésekre a válaszokat, amivel nem csak a saját munkájukat könnyítik meg, de kevésbé terhelik – azaz lassítják – a többi csapattagot is. Egy önkiszolgáló portál tehát a teljes csapat hatékonyságát növeli, ami a sűrűbb időszakokban kulcsfontosságú tényező a munkahelyi stressz szempontjából.”

Chatbot

A szakértő szerint természetes, hogy az önkiszolgáló megoldások nem képesek teljes mértékben helyettesíteni a közvetlen kapcsolatfelvételt, hiszen mindig lesz olyan kolléga vagy ügyfél, aki inkább személyes segítségre vágyik. Ez azonban tipikusan az ügyfélszolgálatokon azt eredményezheti, hogy a kollégák újra és újra ugyanazokat a kérdéseket válaszolják meg. Itt jelenthet nagy segítséget egy ma már megbízhatóan működő chatbot, ami képes az egyszerűbb kérdésekre önállóan, a tudásbázis vagy a GYIK alapján megadni a válaszokat. Egy chatbot elemzi a kérdés szövegét, értelmezi annak jelentését, és ez alapján pontosan tudja, mit kérdezzen vagy mondjon a kérdezőnek. Ez pedig mindenki számára előnyös: a kérdező hamarabb kap választ, a munkatársak pedig több időt tudnak a valóban értékes munkára fordítani. „A legideálisabb megoldás az, ha ezeket az eszközöket kombináljuk, több csatornán kvázi automatizálva a feladatvégzést” – teszi hozzá a szakértő. „A hatékonyságnövelő, tehercsökkentő módszerek pedig kényelmesen kezelhetőek és átláthatóak, ha egyetlen szolgáltatásmenedzsment-rendszerbe vannak integrálva.”

Munkavállalói jóllét

Az ősz minden hatékonyságnövelő eszköz mellett is sűrű időszak, ezért érdemes ilyenkor még nagyobb hangsúlyt fektetni a munkavállalói jóllétre. A dolgozók mentális és fizikai egészségét számos módszerrel támogathatja egy vállalat: céges masszázs, sétáló meetingek, nassolnivaló – akár ezek az apró szívességek is nagyot lendítenek majd a munkavállalók elégedettségén a stresszes napokon.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement Hirdetés

Facebook

Advertisement Hirdetés
Advertisement Hirdetés

Ajánljuk

Advertisement

Friss