Egészség
A Huawei bemutatta legújabb innovációit Berlinben: fókuszban az egészség, a stílus és a hatékonyság
Berlini nemzetközi sajtóeseményén mutatta be a Huawei legújabb termékeit és úttörő technológiáit a „Fashion Next” tematika jegyében. A HUAWEI WATCH 5 prémium kategóriájú okosóra-modellek mellett számos további zászlóshajó-termék bemutatkozott a rendezvényen, köztük a HUAWEI WATCH FIT 4 okosóra-sorozat, a HUAWEI FreeBuds 6 nyitott kialakítású vezeték nélküli fülhallgató, valamint a HUAWEI MatePad Pro 12,2 hüvelykes tablet.
Berlini termékbemutatóján tovább bővítette okoseszköz-portfólióját a Huawei. A bemutatott újdonságok – köztük a HUAWEI WATCH 5 és WATCH FIT 4 okosórák, a HUAWEI FreeBuds 6 vezeték nélküli fülhallgató és a HUAWEI MatePad Pro 12,2 hüvelykes tablet – a legújabb technológiai megoldásokat ötvözik a letisztult dizájnnal. Az okosórák az egészségtudatos, stílusos életmód támogatására készültek, a fülhallgató a prémium hangzás élményét kínálja, míg a tablet a hatékony munkavégzést szolgálja fejlett kijelzőtechnológiájával és intelligens kiegészítőivel.
Az IDC legfrissebb jelentése szerint a Huawei 2024-ben a világelső volt a viselhető eszközök éves növekedési üteme alapján, és immár hat éve vezeti a kínai piacot. Az új termékek tovább erősítik a vállalat globális pozícióját, miközben a technológia és esztétikum harmonikus ötvözésével formálják a viselhető eszközök jövőjét.
HUAWEI WATCH 5: fejlett érzékelőrendszer és prémium kidolgozás
A vadonatúj HUAWEI WATCH 5 olyan újításokkal érkezik, amelyek új távlatokat nyitnak az okosórák világában. A továbbfejlesztett HUAWEI TruSense rendszerrel felszerelt okosóra egy vadonatúj, elosztott szuperérzékelő modulra épülő X-TAP technológiát kínál. Az új megoldás többféle érzékelőt kombinálva lehetővé teszi, hogy a felhasználók egyetlen érintéssel megközelítőleg pontos, gyors egészségügyi betekintést kaphassanak. Emellett a gesztusvezérlést is továbbfejlesztették: mostantól támogatja a „kettős húzás” és a „kettős koppintás” mozdulatokat is, például hanghívás vagy a kamera távoli kioldása esetén.
A WATCH 5 megőrzi a sorozatra jellemző letisztult, elegáns formavilágot: a sima vonalvezetésű, fényes külső héj egybeolvad az óratesttel, így alkotva egységes, áramvonalas megjelenést. Az új modell két új színben – ibolyalila és homokarany – kapható lesz, és most először két méretben is elérhető lesz: 46 mm-es és 42 mm-es kivitelben, igazodva az eltérő stílusigényekhez. A HUAWEI WATCH 5 prémium anyaghasználatával is kitűnik: a repüléstechnikai minőségű titánötvözet, a 904L rozsdamentes acél óratok, valamint a gyémánt után a legkeményebb anyagnak számító zafírkristály üveg együttesen gondoskodnak a tartósságról, a korrózió- és kopásállóságról, miközben a precíziós kidolgozás minden részletben megmutatkozik.
HUAWEI WATCH FIT 4: fejlett érzékelők, profi sportmódok és elegáns kialakítás
A HUAWEI WATCH FIT 4 okosóra-sorozat prémium anyaghasználata új szintre emeli a tartósságot és a viselési élményt: a zafírüveg kijelző, a repüléstechnikai minőségű alumínium ház a titánötvözetből készült kerettel fokozott védelmet és kopásállóságot biztosít. A sorozat Pro modellje mindössze 9,3 mm vékony, kialakítása rendkívül könnyű és kényelmes, így egész napos viselésre is ideális. Az óra vízi sportokhoz fejlesztett edzéskövető funkciókkal és új légnyomás-érzékelővel is bővült, így a szabadtéri sporttevékenységek mérése még pontosabbá vált az elődmodellhez képest. A HUAWEI WATCH FIT 4 Pro professzionális sportmódokat is támogat, többek között a terepfutást, a búvárkodást akár 40 méteres mélységig, valamint professzionális szintű golf mód is található a készülékben. Ezeket a funkciókat a továbbfejlesztett HUAWEI TruSense rendszer egészíti ki, átfogó és intelligens egészség- és teljesítménymenedzsmentet szolgáltatva. Az óra a mindennapokban is megbízható társ: nincs szükség napi töltésre – a hosszú üzemidőnek köszönhetően ideális társ utazáshoz, edzéshez vagy bármilyen spontán programhoz.
HUAWEI FreeBuds 6 és MatePad Pro 12,2” (2025): stílus, technológia és hatékonyság
A HUAWEI FreeBuds 6 vezeték nélküli fülhallgató új szintre emeli a nyitott kialakítású hangélményt: egyedülálló funkciókat, élvonalbeli technológiákat és kiemelkedő hangminőséget kínál. A fülhallgató dupla hangszóró-egységgel rendelkezik, amely erőteljes, dinamikus basszust, tiszta magas hangokat és nagyfelbontású zenei élményt biztosít. A FreeBuds 6 ergonomikus, vízcsepp formájú dizájnt kapott, amely tökéletes egyensúlyt teremt a kényelem és a stílus között. Az olyan innovatív megoldások, mint a Stabil és Tiszta Hívás funkció, gondoskodnak róla, hogy a kommunikáció mindig zavartalan és problémamentes legyen.
A legújabb HUAWEI MatePad Pro 12,2 hüvelykes (2025) tablet innovatív Tandem OLED PaperMatte kijelzővel érkezik, amely jelentősen növeli a fényerőt, miközben hatékonyan csökkenti a tükröződést és a visszaverődéseket. A produktivitás jegyében a készülék Huawei Glide billentyűzettel érkezik, amely PC-szintű gépelési élményt és kényelmes hordozhatóságot kínál. A billentyűzetben helyet kapott egy töltőrekesz, ahol a stylus kényelmesen tárolható és tölthető. Továbbá az új generációs HUAWEI Notes alkalmazás továbbfejlesztett funkcióival a MatePad Pro 12,2″ minden eddiginél hatékonyabb munkavégzést tesz lehetővé.
Elérhetőség és ár
A WATCH 5 és a FIT 4 széria tagjaira egyaránt 1 év extra gyártói garancia jár, valamint 3 hónap ingyenes hozzáférés a Health+ alkalmazáshoz, amelyben számos edzésprogram, meditációs zene, gyakorlat és egyéb hasznos, az egészségtudatos életmódot segítő program található.
Mindezek mellett a HUAWEI WATCH 5 2025. május 15. és 25. között rendelhető elő, az értékesítés május 26-án kezdődik.
A HUAWEI FIT 4 Fekete, Fehér, Lila és Ezüst verziójának értékesítése május 15-én kezdődik, 64.990 Ft ajánlott fogyasztói áron. A készülékek az alábbiak szerint érhetők el:
- Fekete színben a MediaMarkt és az Euronics üzleteiben és online felületein, illetve az Alza online felületein vásárlás esetén ajándék FreeBuds SE 2-vel; valamint a Yettel és a Telekom üzleteiben és online felületein. Az ajánlat 2025. május 15.- június 30. között érvényes.
- Fehér színben a MediaMarkt és az Euronics üzleteiben és online felületein, illetve az Alza online felületein vásárlás esetén ajándék FreeBuds SE 2-vel; valamint a Yettel üzleteiben és online felületein. Az ajánlat 2025. május 15.- június 30. között érvényes
- Lila színben a MediaMarkt üzleteiben és online felületein, az Euronics online felületein, illetve az Alza online felületein vásárlás esetén ajándék FreeBuds SE 2-vel; valamint a Telekom üzleteiben és online felületein. Az ajánlat 2025. május 15.- június 30. között érvényes.
- Ezüst színben a MediaMarkt és az Euronics üzleteiben és online felületein, illetve az Alza online felületein vásárlás esetén ajándék FreeBuds SE 2-vel. Az ajánlat 2025. május 15.- június 30. között érvényes.
A HUAWEI FIT 4 Pro Fekete, Kék és Zöld verziója május 15. és 25. között rendelhető elő, az értékesítés május 26-án kezdődik.
A HUAWEI FreeBuds 6 65.990 Ft ajánlott fogyasztói áron lesz elérhető.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
Egészség
A konyhánkon is múlik, hogy stresszmentes lesz-e a karácsony – Az LG tovább bővíti beépíthető konyhai eszközeinek kínálatát
„Az alapanyagok gondos megválasztása, a tudatos tervezés és persze a beépíthető eszközeink minősége és funkcionalitása is segíthet abban, hogy az ünnepek alatt megnövekedett konyhai időtöltés ne nyűg, hanem valódi örömforrás legyen”
– emelte ki Tóth Szilárd, a budapesti SALT étterem Michelin-csillagos séfje, a Konyhafőnök zsűritagja az LG új, beépíthető eszközeit bemutató eseményen.
Az LG beépíthető mosogatógépei 2022 óta elérhetők Magyarországon, most azonban a termékpaletta egy komplett beépíthető konyhai termékcsaláddá bővül: beépíthető sütők, indukciós főzőlapok és beépíthető mikrohullámú sütők érkeznek a kínálatba. A dél-koreai gyártó az emberek hétköznapi igényeit középpontba helyező filozófiája a hazai piacon frissen bemutatott termékcsalád esetében is megmutatkozik. A magas műszaki minőséget képviselő termékek esetében nem kell kompromisszumot kötni a teljesítmény, a kényelem, a biztonság és a higiénia terén, hiszen minden fő funkció arról szól, hogy időt spórol, könnyebb használatot, kényelmesebb főzést és mosogatást biztosít.
A Konyhafőnökből is ismert Tóth Szilárd, aki az elsők között próbálhatta ki a hazai piacon újonnan megjelenő konyhai eszközöket, természetesen néhány otthon is alkalmazható trükköt is megosztott Michelin-csillagos konyhájából az ünnepek átvészelésére.
„Az első és legfontosabb, hogy legyen meg a menünk terve már legalább két héttel az ünnepek előtt”
– emelte ki elsőként a séf. Hozzátetette: bármennyire is pártolja a konyhai kreativitást, de épp karácsonykor próbáljunk meg kevés új dolgot kipróbálni egyszerre. Szilárd szerint sokat segít, ha végiggondoljuk, mire képes a konyhánk, és alaposan megismerjük a konyhagépeinket, illetve kihasználjuk a rendelkezésre álló funkciókat.
Szilárd az ünnepi fogások elkészítése közben nagy hasznát vette az InstaView™ beépíthető sütő Air Sous-Vide funkciójának, hiszen az egyre népszerűbb konyhai technológia lehetővé tette, hogy a húsok lassú, alacsony hőfokú sütése alatt a többi elem elkészítésével haladjon. Ahogy Szilárd elmondta: mivel ez egy hosszú órákon át tartó folyamat, így nyugodtan elindíthatjuk akár éjszakára a programot, hogy reggelre kész legyen, majd elég csak a tálalás előtt kb. 20 percet, fél órát a hús készre pirítására szánni. Ezzel időt tudunk magunkak spórolni.
„Több idő, kevesebb stressz”
– tette hozzá a séf.
A további különböző sütési módokkal – például Air Fry, gőzsütés vagy pizza programmal – puha süteményeket, ropogós sült krumplit, szaftos húsokat és “pizzériás” pizzát készíthetünk anélkül, hogy külön olajsütőt vagy egyéb plusz profi felszerelést tartanánk otthon. A -sütő tisztántartása is roppant egyszerű az EasyClean™ funkcióval: pár perc alatt gőzzel fellazítjuk a szennyeződéseket, majd egyszerűen áttöröljük a belsőt, ha pedig igazán zsírosra sikerült egy sütés, ott a gyors, körülbelül egyórás pirolitikus tisztítás. A 76 literes sütőtérben kényelmesen elférnek az ünnepi tepsik és a nagyobb fogások, a Wi-Fi kapcsolat és az LG ThinQ™ alkalmazás segítségével pedig a kanapéról vagy akár útközben is ellenőrizhetjük a sütést, és értesítést kapunk, amikor elkészült az étel vagy ideje kitisztítani a sütőt.
Az indukciós főzőlap esetében mind az instant nagyobb főzőfelületet eredményező Flex Zone, mind a gyors felfűtést elősegítő Boost funkció kapóra jött a bemutató során. A gyors és egyszerű kezelést segíti, hogy minden főzőzónához külön csúszkás érintővezérlőt kapunk: egyszerűen „felhúzzuk” az ujjunkkal a kívánt teljesítményszintre, vagy egyetlen érintéssel azonnal kiválasztjuk a szükséges melegítési szintet, így nem kell fokozatonként léptetni a beállítást. A Schott kerámia üveg tartós, prémium érzetet ad, fekete felülete pedig tökéletesen illeszkedik az LG beépíthető sütőhöz és a mikróhoz, így egy letisztult, modern, egységes konyhai összképet kapunk.
Az LG beépíthető mikrohullámú sütője túlmutat a kategóriában megszokott melegítő funkciókon. A 25 literes belső tér elég tágas ahhoz, hogy ne csak tányérokat, hanem kisebb tepsiket és tálakat is betehessünk, a grill és a kombinált üzemmód segítségével pedig akár rápiríthatunk a sajtokra, megpiríthatjuk a rakott ételek tetejét, vagy elkészíthetünk egy gyors, ropogós fogást anélkül, hogy a nagy sütőt bekapcsolnánk. A 8 automata programnak köszönhetően elég kiválasztanunk, mit szeretnénk elkészíteni – például pizzát, húst, zöldséget, tésztát, burgonyát, halat, italt vagy popcornt –, a készülék pedig hozzáigazítja az időt és a teljesítményt. Az egyérintéses nyitás és a gyermekzár mind elengedhetetlen elemei egy gyors, kényelmes és biztonságos mikrónak, amely letisztult tónusú designjával harmonikusan illeszkedik az LG sütőhöz és az indukciós főzőlaphoz, így a konyhánk nemcsak praktikus, hanem vizuálisan is egységes, rendezett képet mutat.
Az együtt elfogyasztott finom fogások és az értük bezsebelt dicséretek örömét nem fogja elhalványítani a mosogatás ránk nehezedő súlya, mivel a QuadWash™ beépíthető gőzös mosogatógéppel valóban elfelejthetjük a kézi mosogatást, és néhány perc alatt újra rendet teremthetünk a konyhában. A TrueSteam™ gőz funkció forró gőzzel segíti a mosogatást, fellazítja a makacs szennyeződéseket, és segít abban is, hogy a poharak és edények kevesebb vízfolttal száradjanak meg. A Smart Rack+™ rendszerrel rugalmasan rendezhetjük el az összegyűlt edényeket: a felső kosarat 3-féle magasságban állíthatjuk, így a nagyobb lábasok és a magas poharak is könnyedén elférnek. Az alsó kosárban a párosan lehajtható edénytartóknak köszönhetően könnyebben helyezhetjük el a tálkákat, tálakat, míg az állítható mélységű evőeszköztálcán a merőkanalak és kis csészék is kényelmesen elhelyezhetők. Az automatikus ajtónyitásnak köszönhetően a ciklus végén a gép résnyire kinyitja az ajtót, beengedi a friss levegőt, és ezzel természetes módon segíti a szárítást. A Dual Zone mosogatással egyszerre tehetünk be erősen szennyezett edényeket az alsó kosárba és kényesebb poharakat felülre, mivel kosaranként igény szerint módosíthatjuk, vízsugár erősségét kímélőbb vagy erősebb fokozatra. A Wi-Fi kapcsolat és az LG ThinQ™ alkalmazás segítségével távolról is nyomon követhetjük a mosogatást, értesítést kapunk a program végéről, és további okos funkciókat is használhatunk.
„Az LG beépíthető konyhai készülékei mind egy-egy lépéssel közelebb visznek az emberközpontú, élmény-alapú konyha felé, ahol a főzés nemcsak kellemes időtöltés, de akár egyéni vagy családi örömforrás is lehet”
– mondta Kékesi Martin az LG háztartási elektronikai termékspecialistája.
„A beépíthető készülékek azok számára is magas minőségű választást nyújtanak, akik nemcsak az innovatív technológiai megoldások és a teljesítmény felől közelítenek a konyhai gépekhez, hanem az is fontos számukra, hogy konyhájuk egységes, rendezett megjelenést nyújtson, és a rendelkezésre álló teret a lehető legjobban kihasználják”
– tette hozzá.
Hazánkban 2025 év végén az LG webáruházban kezdődik meg az új, beépíthető konyhai készülékek értékesítése, ezt követően pedig fokozatosan a hazai kereskedelmi partnerek kínálatában is megjelennek majd. A vállalat célja, hogy néhány éven belül egy egymásra épülő, széles beépíthető palettát kínáljon, amely a sütők, főzőlapok, mikrók és mosogatógépek mellett idővel további beépíthető konyhai készülékeket – többek között beépíthető hűtőket – is magában foglal, és a meglévő kategóriákon belül is bővülő modellszámmal minél többféle vásárlói igényre tud komplett, összehangolt konyhai megoldást adni.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
Egészség
Országos program indult: Az ÉletPlusz gyakorlati útmutatással segíti a magyarokat az aktív és tudatos öregedéshez
A Hekate Tudatos Öregedés Alapítvány és a Haleon együttműködésében elindult ÉletPlusz program célja, hogy új korszakot nyisson Magyarországon a tudatos öregedés és az öngondoskodás témájában.
A kezdeményezés válasz a társadalmi és demográfiai változásokra: a KSH adatai szerint mintegy 4 millió 40 és 69 év közötti magyar tartozik az úgynevezett szendvicsgenerációhoz – azokhoz, akik egyszerre gondoskodnak gyermekeikről és idős szüleikről, miközben maguk is egészséges, aktív és teljes életre törekednek.
Az ÉletPlusz program célja, hogy hosszú távon változást indítson el a társadalom időskorral és önmagunkról való gondoskodással kapcsolatos hozzáállásában, amelyből nemcsak az idősebbek, hanem minden generáció profitálhat. A program országos képzéseken, workshopokon és partnerségi együttműködéseken keresztül támogatja az önkormányzatokat, egészségügyi és szociális intézményeket, civil szervezeteket és szakembereket abban, hogy helyi szinten is működőképes, tudatos öregedést segítő rendszereket alakítsanak ki. A cél, hogy az öngondoskodás ne csupán egyéni, hanem közösségi ügy legyen.
„Az ÉletPlusz program egy közös gondolkodás kezdete. A tudatos öregedés nem csupán az idősek, hanem mindannyiunk ügye, hiszen az életút minden szakaszában felelősek vagyunk magunkért és egymásért”
– hangsúlyozta Milánkovics Kinga a Hekate Tudatos Öregedés Alapítvány társalapítója.
„A célunk, hogy a szektorok közötti együttműködés révén tartós és látható társadalmi változás induljon el az (ön)gondoskodás terén.”
Hosszú távú kezdeményezés
A program elindítását egy országos attitűdkutatás is megelőzte, amely 2025 elején készült a Haleon „ A kor nem határ” kampányának részeként. A felmérés rámutatott, hogy a negatív sztereotípiák és a saját magunkra szabott korlátok jelentősen rontják az életminőséget.
„A Haleon számára az egészség és az öngondoskodás támogatása mindig is kiemelt érték volt”
– mondta Kis Jenni, a Haleon Magyarország senior brand menedzsere.
„Az ÉletPlusz program célja, hogy ne csak szemléletet formáljon, hanem gyakorlati tudást, eszközöket és kapcsolatokat adjon mindazoknak, akik aktívan szeretnének részt venni a változásban.”
A program következő szakasza már vidéki területekre is kiterjed, így egyre több ember számára válik elérhetővé a tudásbázis.
Az októberi konferenciától a decemberi indulásig: a program új szakaszba lép
A program első szakmai és sajtónyilvános eseményét októberben, az Idősek Világnapjához kapcsolódva tartották Budapesten, az Eötvös10 Művelődési Házban. A rendezvényen szakértők, döntéshozók, civil és akadémiai szereplők, valamint az üzleti szféra képviselői gyűltek össze, hogy közösen rajzolják fel a tudatos öregedés és az (ön)gondoskodás jövőbeli együttműködéseinek térképét. A szakértői panelbeszélgetésen részt vett Eszes Béla, a Magyar Önkormányzatok Szövetségének társelnöke, Jánoshida polgármestere, Zentai Violetta, a CEU professzora, Bócsi Rita, a Munkáltatók Esélyegyenlőségi Fórumának titkára, valamint Kis Jenni, a Haleon Magyarország senior brand menedzsere. A rendezvény házigazdája Milánkovics Kinga, a Hekate Tudatos Öregedés Alapítvány társalapítója volt.

Milánkovics Kinga (Hekate Tudatos Öregedés Alapítvány, társalapító), Kis Jenni (Haleon Magyarország, senior brand manager), Eszes Béla (Magyar Önkormányzatok Szövetségének társelnöke, Jánoshida polgármestere), Zentai Violetta (CEU professzor), Bócsi Rita (Munkáltatók Esélyegyenlőségi Fórumának titkára).
A program decemberben lép új szakaszba: Sóly községben szervezik meg az első helyi workshopot, amely gyakorlati eszközöket ad a tudatos öregedés támogatásához, és elérhetővé teszi a program tudásanyagát vidéki közösségek számára is.
Bővebb információ az eseményekről és magáról a programról az eletplusz.hu oldalon található.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
Egészség
Videójáték-karakterek, akiknek mindenük fáj – díjazták a népszerű fájdalomcsillapító rendhagyó reklámkampányát.
Az Opella büszke rá, hogy Algoflex márkájával bronz díjban részesült a 2025-ös Effie Awards Hungary Big Marketing Idea kategóriájában.
A fájdalom a videojátékok világában mindennapos jelenség: a nem játszható karakterek (NPC-k) újra és újra elszenvedik a játékosok döntéseinek következményeit, legyen szó csatában összekaszabolt orkokról, a lábuknál fogva a prérin végigvonszolt cowboyokról esetleg az autójukból kirángatott sofőrökről. Ez a humoros megfigyelés adta az alapját az Algoflex legutóbbi marketingkampányának, amely a fiatalok számára releváns kulturális közegben, a gaming világán keresztül beszélt a fájdalomról, annak megelőzéséről és az egészségügyi öngondoskodásról. A kampány célja a tájékozottabb, tudatosabb gyógyszerhasználat erősítése volt.
A 18–24 éves korosztály számára a fájdalom mindennapi tapasztalat – elsősorban a stressz, a kialvatlanság, a képernyő előtt töltött hosszú órák és a rossz testtartás következményeként. Az Opella felismerte, hogy hitelesen és hatékonyan csak akkor tudja ösztönözni a tudatosabb gyógyszerhasználatot, ha olyan terepen is megszólal, ahol ez a generáció tömegesen jelen van. A kampány Twitch-aktivációkkal, YouTube-megjelenésekkel, gaming podcastokkal és a legnagyobb hazai gamer portál bevonásával jutott el a fiatalokhoz.
Monika Banaś-Jankowska, CEE Brand & Innovation Head at Opella:
“A kampány sikere annak köszönhető, hogy nem kioktató módon beszéltünk a fiatalokhoz, hanem az ő kulturális közegükben, az ő nyelvükön szólaltunk meg. A gaming ma közösség és kultúra, ahol a túlterheltség, a feszültség és a fájdalom is része a mindennapi élménynek. Fontos volt számunkra, hogy ebben a világban hitelesen jelenjünk meg, humorral és önreflexióval beszéljünk a fájdalom megelőzéséről és csillapításáról. Az Effie-díj azt jelzi számunkra, hogy a vény nélkül kapható fájdalomcsillapítók telített kategóriájában is lehet új, érthető és releváns hangot találni.”
Az Opella már korábbi versenyeken is elismerést szerzett a Publicis Groupe Hungary által megvalósított kampánnyal: az Arany Penge versenyen négy díjat vihetett haza, a Hipnózis reklámfesztiválon pedig Grand Prix-t és három további díjat nyert.
Majosi Judy, Chief Business Officer, Publicis Groupe Hungary:
“Ez a kampány az Opella nyitottsága nélkül nem születhetett volna meg. Egy olyan kampányt szerettünk volna létrehozni, ami ki tud törni a kategória által megszokott kommunikációs sémákból, ez pedig még nagyobb szabadságott adott nekünk. Ez az Effie is bizonyítja, mekkora ereje van a bátor ügyfeleknek és az igazi partnerségnek, és hálásak vagyunk, hogy mindezt az Opellával együtt építhettük fel.”
Az Effie idei mezőnyében az Opella két másik kampánnyal is jelen volt. A No-Spa „Nők egymásért” programja a menstruációs görcsök megértését és a női közösség erejére épülő edukációt állította középpontba, és szintén döntős lett a vény nélküli gyógyszerek kategóriájában. Az Algoflex megelőzésre épülő, többcsatornás „Felelősségteljes Fájdalomcsillapítás platformja” pedig szintén a finalisták közé került.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
-
Szórakozás2 hét ago
Pamkutya könyv – Osbáth Norbert: Amiről nem készült fotó
-
Gazdaság2 hét ago
Generációk és percepciók: másért szeretik az irodai munkát az eltérő generációkhoz tartozók
-
Gazdaság2 hét ago
A Time Lock Encryption új korszakot nyit
-
Egészség2 hét ago
Országos program indult: Az ÉletPlusz gyakorlati útmutatással segíti a magyarokat az aktív és tudatos öregedéshez
-
Ipar2 hét ago
Európába is megérkezett a Schneider Electric új energiatároló megoldása, a Boost Pro
-
Ipar2 hét ago
3D nyomtatással a hatékony skálázásért
-
Okoseszközök2 hét ago
Digitalizálják a Pergamon-oltárt
-
Ipar2 hét ago
Adathigiénia nélkül nincs AI-siker










