Connect with us
Hirdetés

Gazdaság

A HP bejelentette új, globális partnerprogramját

A HP Amplify által kínált lehetőségek és háttértudás felkészíti a partnereket a fogyasztóközpontú, digitális piac kihívásaira

A HP bejelentette legújabb globális programját szolgáltató és értékesítő partnerei számára, amely segíti a piaci növekedést és biztosítja a fogyasztók elégedettségét. Az egyedi, integrált struktúrára épülő HP Amplify olyan tudást, szervezeti készségeket és az együttműködést segítő eszközöket kínál a partnereknek, amelyek a folyamatosan változó vásárlói szokások és a digitális transzformáció mellett is biztosítják a dinamikus növekedést. Az új program 2020 november 1-én indul a nagyvállalati ügyfeleket kiszolgáló viszonteladói hálózatban, a retail partnerek számára pedig 2021-ben várható az átállás.

A HP az Amplify programban egyszerre alkalmazza a legjobb partneri gyakorlatokat, stratégiai eszközöket és szakmai képzéseket, ezekből az elemekből pedig a partnerek könnyedén kiválaszthatják a számukra leginkább releváns megoldást, amelynek segítségével elmélyíthetik kapcsolatukat a vásárlókkal. A program két egyedi ágra, a Synergy és Power részekre osztható, és az egyszerűsített kompenzációs szintekkel lehetővé teszi, hogy a partnerek rugalmasan fektethessenek a hozzáadott értéket növelő fejlesztésekbe. A rendszerben a befektetésekkel arányosan növekvő bónuszok érhetők el.

„A vásárlók manapság a könnyen használható, automatizált és személyre szabottan működő rendszereket használják a legszívesebben. Ebben a folyamatosan változó környezetben csak úgy maradhatunk sikeresek, ha a vásárlók egyedi igényeihez és nem piacokhoz igazítjuk a működésünket – mondta el Takáts Kristóf, a HP Inc. Magyarország ügyvezetője. – A HP Amplify nem csak a partnerek és a vállalat üzleti kapcsolatát egyszerűsíti, de utat mutat számukra, amely mentén felkészíthetik az üzletüket a jövőbeli gazdasági kihívásokra. Így, a digitalizációs trendekre reagálva, központi szerepet játszhatnak a vásárlói döntések meghozatalában.”

A digitális élmények kora

A vásárlók viselkedése jelentősen átalakult az utóbbi időben, a megfelelő termék megtalálásától a márkákkal való mindennapos interakciókig. Egyre több terméket és szolgáltatást értékesítenek digitális csatornákon keresztül, dinamikusan növekszik az e-kereskedelem, a különböző webshopok és online piacterek szerepe. Mindeközben a technológia és a digitális átalakulás lenyűgöző tempóban formálják át az üzleti modelleket is, az egyedi eladásokra épülő klasszikus felfogás helyett a hosszú távú szerződéseken alapuló szolgáltatások gyakorlata lesz általános.

Az IT iparágban és a HP értékesítési csatornái esetében ez azt jelenti, hogy az eddig megszokott folyamatok már nem lehetnek sikeresek. A HP Amplify programot azért hozta létre a vállalat, hogy elébe menjen a változásoknak és a partnerek felkészítésével, valamint egy fogyasztóközpontú megközelítés kialakításával előnyre tehessen szert.

„A HP és partnerei előtt egy hatalmas lehetőség áll arra, hogy újraformálják az üzleti gyakorlatot és a termékek piacra kerülésének útját – tette hozzá Takáts Kristóf. – Ahhoz azonban, hogy kihasználjuk ezt a lehetőséget, ki kell javítanunk a rendszer elégtelenségeit, a hibás gyakorlatokat és új üzleti modelleket kell felépítenünk. Ezt az izgalmas változást együtt szeretnénk menedzselni, ezért olyan újításokba fektetünk energiát, amelyek az egész HP-ökoszisztéma és a közösség javát szolgálják.”

Teljesítmény, Képességek és Együttműködés

A progresszív piacrakerülési stratégiákat támogató rendszer a tranzakció- és a szerződésalapú modellekhez is ideális lehet. A HP Amplify program egyes elemei három pillérre épülnek, a teljesítményre, a szervezeti képességekre és az együttműködésre.

Teljesítmény

A hagyományos sales-modellek megváltozásával a viszonteladói kompenzáció szerepének is változnia kell. Az új program továbbra is támogatja a kitűzött célok és az értékesítési volumen alapján a partnereket, de ezen felül egy innovatív mérőszámokra épülő bónusz-rendszert is bevezet. Az eladási folyamat támogatásához a rendszer figyelembe veszi a partnerek stratégiai szemléletű aktivitásait, valamint az olyan adatokat, mint a regisztrált volumen, az eladások átlagos értéke vagy az ügyfélmegtartás.

Képességek

A HP Amplify a bónuszok meghatározásához az árbevételen felül figyelembe veszi a szervezet által elsajátított új képességeket is. Ilyen lehet a digitális készségek fejlesztése, a szolgáltatásminőség növelése, az e-kereskedelem, a többcsatornás értékesítés elindítása vagy a biztonságos adatkezelési gyakorlatok használata.

Az új szervezeti képességek a partnerek igényei és a szektorban megfigyelt vásárlói szokások szerint egyedileg alakíthatók, így személyre szabott megoldásokat biztosíthatnak, ezzel pedig magasabb hozzáadott értéket is garantálnak. A HP Amplify rendszerében bónuszokhoz juthatnak azok a partnerek, akik befektetésekkel olyan képességekre tesznek szert, amelyekkel a digitális kereskedelem által dominált világban is versenyképesek maradhatnak. Minél több fejlesztés történik a biztonságos adatfeldolgozás, a termékek piacra juttatása és az egyedi szolgáltatások terén, annál több tudásanyaghoz és bónuszhoz férhet hozzá az adott partner.

Együttműködés

A közös sikerek elérésének érdekében elengedhetetlen a folyamatos együttműködés a HP és partnerei között. A HP Amplify programot úgy tervezték, hogy a piaci adatok elemzésével nyert értékes információk alapján új stratégiák és innovatív megoldások születhessenek. A HP a digitális készségek fejlesztése érdekében olyan területeken működik szorosan együtt a partnereivel, mint például az automatizált megrendelések kezelése. A vállalat emellett megosztja a partnerekkel piackutatási adatait a legfontosabb fogyasztói visszajelzésekről, hogy ezzel is biztosítsák a vásárlók magas szintű kiszolgálását a különböző csatornákon.

Az egyedi fogyasztói adatoknak és kimutatásoknak köszönhetően a partnerek versenyképessége tovább nőhet, hiszen pontosabban tervezhetnek, és ezzel javulhat az egyes vásárlások minősége is. A vásárlók kiszolgálása egyszerűbbé válhat az automatizált készletkezelésnek, termékvisszavételnek és a holisztikus adatfeldolgozásnak köszönhetően. Ezek az új generációs szolgáltatások tovább építik a vásárlók, a partnerek és a HP között régóta fennálló jó kapcsolatot.

HP Amplify Impact

A HP elkötelezett a fenntartható technológiai fejlesztés mellett, amely minden érintett életére pozitív hatással van, ez a mentalitás pedig az üzleti stratégia mellett a mindennapi működést is átjárja. A HP és partnerei hosszú távon is jelentős hatást szeretnének elérni az innováció és a fenntartható növekedés támogatásával. Az új globális program kiterjesztéseként ezért a HP elindítja a HP Amplify Impact-et is, amelynek keretében a partnerek csatlakozhatnak a vállalathoz különböző fenntarthatósági célok elérésében.

  • A bolygóért: Egy körforgásos, alacsony karbon-lábnyomú gazdaság létrehozása
  • Az emberekért: Az emberi jogok tiszteletben tartása, a jólét támogatása az értéklánc minden szintjén és egy sokszínű és befogadó szervezeti kultúra létrehozása
  • A közösségért: Edukációs és gazdasági lehetőségek biztosítása a helyi közösségek tagjainak, az alapvető szükségletek ellátása mellett

Azok a partnerek, akik csatlakoznak az önkéntes alapú célkitűzésekhez, külön képzéseken vehetnek részt és támogatást kapnak a HP-tól a megfelelő egyéni célok kitűzéséhez és eléréséhez. A HP Amplify program 2020. november 1-én indul, további részletek a dátumhoz közelebbi időpontban lesznek elérhetők.

Gazdaság

Magyar Innováció a szállodaiparban: Bemutatkozik a HotelMentor.ai

A Miskolci Egyetem által szervezett Adatvezérelt és fenntartható vállalat Konferencián debütált a HotelMentor.ai, egy forradalmian új, magyar fejlesztésű mesterséges intelligencia platform, amely a szállodaipar legégetőbb kihívásaira kínál átfogó megoldást.

A platform a több évtizedes szakmai tapasztalatot ötvözi a legmodernebb technológiával, új korszakot nyitva a hazai és nemzetközi vendéglátás digitalizációjában.

A magyar szállodaipar, hasonlóan a nemzetközi trendekhez, komoly kihívásokkal néz szembe: a munkaerőhiány, a feladatkezelés hatékonyságának hiányosságai, a széttagolt adatkezelés és a vendégkommunikáció nehézségei mind a jövedelmezőséget és a szolgáltatás minőségét veszélyeztetik. Ezekre a problémákra válaszul született meg a HotelMentor.ai, amelynek küldetése, hogy a mesterséges és a természetes intelligencia szinergiája révén növelje a hatékonyságot, a vendégelégedettséget és a profitabilitást.

A platform fejlesztői csapata olyan elismert szakemberekből áll, mint Csobota-Kis Árpád, aki több mint 40 éves oktatási és nemzetközi szállodaipari manager tapasztalattal rendelkezik, valamint Oláh Sándor és Benesóczky Ádám, akik a technológiai és programozói hátteret biztosítják. Ez a szakmai fúzió garantálja, hogy a HotelMentor.ai valóban a gyakorlati igényekre épül. A csapatot tanácsadóként támogatja a startup ökoszisztéma veteránja Turcsán Tamás Péter, aki több éve kutatja a mesterséges intelligencia üzleti alkalmazásának lehetőségeit.

A HotelMentor.ai egyedülálló, moduláris rendszerben kínál megoldást a szállodák számára:

Egészen új koncepcióval rendelkezik Feladat-kiosztás és Projektmenedzsment területén. Automatizálja a munkafolyamatokat, és egyedi keretrendszer kialakítására alkalmas formátuma biztosítja, hogy egyetlen feladat se maradjon elfelejtve.

A HotelMentor fejlesztői külön figyelmet szenteltek az értékesítési és foglalási folyamatok támogatására: Egy intelligens chatbot segítségével előszűri az érdeklődőket, akár 90%-kal csökkentve a feleslegesen kiadott ajánlatok számát, és növelve a konverziós rátát.

Nem hiányzik a rendszerből a Recepciós Asszisztens és Ügyféltámogatási modul sem:

A mesterséges intelligencia több nyelven, a nap 24 órájában válaszol a vendégek kérdéseire, tehermentesítve a személyzetet és javítva a vendégélményt, miközben upsell lehetőségeket is azonosít. A projekt természetesen további modulokat fejleszt, amelyek külön-külön bekapcsolhatók és egy központi irányító pulton futnak össze, egy helyre irányítva az adatokat.

Külön a szállodavezetők számára készült egy Vezetői Személyi Asszisztens, amely jelenleg tesztüzemmódban van, de hamarosan minden érdeklődő számára IOS és Android mobil applikáció formában lesz elérhető: Ez támogatja a szállodavezetők mindennapi munkáját az információkezeléstől a döntéshozatalig a tervek szerint ingyenesen.

A platform kiemelt figyelmet fordít az adatbiztonságra, és zökkenőmentesen integrálható a meglévő szállodai szoftverekkel (PMS), banki és egyéb rendszerekkel. A bevezetés egy strukturált folyamat keretében történik, amely egy teljes körű működés-elemzéssel kezdődik a maximális hatékonyság érdekében. A fejlesztők a hivatalos bejelentéskor pilot verzióban egy ismert balatoni szállodában már tesztelik a HotelMentor.ai funkcióit, amelyekkel most élőben is megismerkedhettek a konferencia látogatói.

Az új technológia bevezetését a HotelMentor.ai készítői egy ingyenes, digitális könyv kiadásával is segítik, amelyet a weboldalra feliratkozó érdeklődők a konferencia napjától tölthetnek le. A Mesterséges Intelligencia a szállodavezetésben című könyv végigvezeti az olvasókat a szállodák problémáit megoldó rendszereken és bevezetési tippeket is ad arra, hogy miként érdemes a rendszerszintű automatizálást elkezdeni.

A HotelMentor.ai miskolci bemutatkozása nem csupán egyszerű termékbevezetés, hanem egyben annak a bizonyítéka is, hogy a magyar innováció képes világszínvonalú, iparág-specifikus megoldásokat létrehozni. A cég ambiciózus tervei között szerepel ez egyetem szakembereivel való együttműködésen túl a nemzetközi terjeszkedés is, franchise modell keretében, amellyel a magyar fejlesztésű platform globális szinten is versenyképessé válhat.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading

Gazdaság

Az energiaátmenetet segítő tanácsadók élvonalában a Schneider Electric

A vállalkozásokat és szervezeteket az energiaátmenetben segítő tanácsadók között a „Vezetők” közé sorolta a Schneider Electricet az IDC jelentése.

A kutatócég szerint a társaság a saját fejlesztésű digitális platformokra, a fejlett analitikára és a mesterséges intelligencia integrálására összpontosító innovációs stratégiát követ annak érdekében, hogy megfeleljen az energiaátmenet kapcsán felmerülő piaci igényeknek.

 A Schneider Electric, a világ egyik vezető energia-technológiai vállalata a „Vezetők” között szerepel az IDC „MarketScape: Worldwide Energy Transition Professional Services 2025 Vendor Assessment” című jelentésében. Az elemzés az energiaintenzív iparágak nettó zéró kibocsátási céljainak elérését támogató képességeik és stratégiáik szerint értékelte az üzleti szolgáltatókat.

„Az energiaátmenet megköveteli a szervezetektől, hogy túllépjenek azon, hogy kipipálják a jogszabályoknak való megfelelést, és egy technológiailag fejlett, valamint rendkívül hatékony, alacsony szén-dioxid-kibocsátású jövőkép felé kell elmozdulniuk. Megtisztelő számunkra, hogy az IDC „Vezetőnek” nevezett minket, és úgy véljük, hogy ez tükrözi a Schneider Electric elkötelezettségét amellett, hogy megbízható energia-technológiai partner legyen. Tanácsadási szolgáltatásaink integrálják a globális szakértelmet, az intelligens technológiát és a gördülékeny megvalósítást annak érdekében, hogy ügyfeleink rendelkezzenek a szükséges ellenállóképességgel, amit a gyorsan változó energetikai környezet igényel”

– mondta el Steve Wilhite, az SE Advisory Services ügyvezető alelnöke.

A 192 országban működő SE Advisory Services több mint 4000 tanácsadóból álló globális csapatával biztosítja az energiaátmenethez szükséges projektek és a fenntarthatósági kezdeményezések eredményes megvalósítását különböző földrajzi és szabályozási viszonyok között is. Ezt a tanácsadó hálózatot világszinten a szoftverek, a gépi tanulás, a mérnöki tevékenységek, a klímatudomány és a projektfejlesztés több mint 17.000 szakértője támogatja, biztosítva a stratégiai iránymutatások megvalósulását a gyakorlatban is.

„Az ipari szektorban tevékenykedő ügyfelek olyan professzionális szolgáltatókat keresnek, akik képesek összekapcsolni a fizikai energiainfrastruktúrát a fejlett digitális technológiákkal, lehetővé téve az intelligens és rugalmas működést”

– jelezte Gaia Gallotti, az IDC európai kutatási igazgatója.

Az IDC MarketScape szerint

„a Schneider Electric a saját fejlesztésű digitális platformokra, a fejlett analitikára és a mesterséges intelligencia integrálására összpontosító innovációs stratégiát követ annak érdekében, hogy megfeleljen az energiaátmenet kapcsán felmerülő piaci igényeknek. A cég a belső kutatás-fejlesztési tevékenysége és az 1 milliárd eurós SE Ventures alap révén felgyorsítja az elektrifikáció, a digitalizálás és a dekarbonizáció terén alkalmazott technológiák fejlődését. Ez lehetővé teszi olyan megoldások megvalósítását, mint a mesterséges intelligencián alapuló karbantartás, a prediktív eszközfelügyelet és a moduláris szoftverek az életciklus-menedzsmenthez.”

Az év elején a Schneider Electric az első helyet szerezte meg a TIME és a Statista által összeállított, a világ legfenntarthatóbb vállalatait bemutató 2025-ös listán. A Corporate Knights szintén a világ legfenntarthatóbb vállalatának nevezte a Schneider Electricet, így a cég kétszer is az első helyet szerezte meg a Global 100 indexen.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading

Gazdaság

Mikotoxinnal szennyezett kukorica hasznosítására találtak megoldást a MATE kutatói

Az elmúlt időszakban a klímaváltozás hatására a mind intenzívebben terjedő gombakórokozók (pl. Aspergillus fajok) miatt nemcsak mennyiségi, hanem minőségi problémákkal is számolni kell a kukoricatermesztésben.

Ahol nem sikerül a növényvédelem okszerű kivitelezése, ott a gabonákban megengedett határértékeket akár jelentősen meghaladó aflatoxin B1 koncentráció is előfordulhat. A Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem (MATE) kutatói olyan megoldást kerestek az agráriumot sújtó problémára, ami beilleszthető a körforgásos gazdálkodásba is.

A MATE Akvakultúra és Környezetbiztonsági Intézetének munkatársai – egy korábbi MATE proof of concept pályázat eredményei alapján – azt vizsgálták, hogyan lehet azt eredeti funkciója szerint, takarmányként hasznosítani a gombatoxinokkal szennyezett tételeket.

Mint ismeretes, az aflatoxin B1 az egyik legerősebb természetes karcinogén, ami az emberre és a haszonállatokra egyaránt veszélyes, ezért a szennyezett gabonaételeket a továbbiakban sem étkezési, sem takarmányozási célra nem lehet felhasználni, vagyis hulladékká válnak. A MATE kutatói a vizsgálatuk során abból indultak ki, hogy habár a szennyezett termények a klasszikus haszonállatok takarmányozásában tovább nem alkalmazhatók, de egyes, takarmányként is hasznosítható rovarok viszont kifejezetten ellenállóak a toxinnal szemben.

Az intézet kutatói vizsgálataikban a lisztbogár (Tenebrio molitor) lárvájának segítségével hasznosították az szennyezett kukoricát: toxinos kukoricán nevelt lárvákból rovarlisztet készítettek, amelyet pontyivadékok takarmányozására használták fel.

Az analitikai vizsgálatok alapján a szennyezett kukoricán nevelt rovarok aflatoxin B1 tartalma jóval a vonatkozó szennyezettségi határérték alatt maradt, miközben magas zsír- és fehérjetartalma miatt kiváló takarmány-alapanyagnak bizonyult. A vizsgálat alapján a pontyivadékok etetése során sem az elhullásban, sem a halak méretében nem tapasztaltak releváns különbséget az egyes csoportokban, függetlenül attól, hogy az általuk elfogyasztott rovarlisztet gombatoxinnal szennyezett kukoricán nevelték.

A kutatók nemcsak a takarmány hatékonyságát, hanem a rovarok után visszamaradt maradék (frass) aflatoxin-tartalmát és toxicitását is elemezték.

A kutatás eredménye azért kiemelkedő, mert a hazai mezőgazdaságot aktuálisan sújtó problémára kínálhat olyan megoldást, amely egyben beilleszthető a körforgásos gazdálkodásba is. A részletes információkat a kísérletekről a Journal of Molecular Sciences c. tudományos szaklapban megjelent cikkben olvashatnak az érdeklődők.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading
Advertisement Hirdetés
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement Hirdetés

Facebook

Advertisement Hirdetés
Advertisement Hirdetés

Ajánljuk

Advertisement

Friss