Gazdaság
AI-láz a magyar kisvállalatoknál: marketing eszköz toplista
A mesterséges intelligencia ijesztő tempóban hódítja meg a magyar kis- és középvállalkozások marketingeszköztárát: alig két év alatt az ötödik legnépszerűbb eszközzé vált, maga mögé utasítva a Google-t is.
A legfrissebb kutatási eredmények szerint marketing tevékenységet folytató kkv-k 44 százaléka használ AI-megoldásokat. Ilyen gyors növekedésre az elmúlt évtizedben egyetlen marketingeszköz esetében sem volt példa.
Legnépszerűbb kkv marketingeszközök 2024-ben:
- Honlap
- Instagram ↑1
- Ajánlás ↑3
- Mesterséges intelligencia ↑4
- Google ↓3
- Hírlevél ↓1
- Ajánlat ↓3
- Keresőoptimalizálás ↓1
- TikTok ↑2
A magyar kkv-k körében továbbra is a Facebook a legnépszerűbb marketingplatform, amelyet a megkérdezett vállalkozások 78 százaléka használ marketing célokra. A második helyen stabilan a saját honlap áll, az Instagram egy helyet javítva a harmadik helyre lépett elő.
„A Facebook töretlen népszerűségének az a magyarázata, hogy még mindig annak a legnagyobb a felhasználói bázisa, valamint számos hirdetési formát és olyan funkciókat kínál, mint a csoportok és események, amelyekkel közösséget építhetnek és ügyfeleket aktivizálhatnak”
– mondta Wolf Gábor a kutatást végző Marketing Commando vezető tanácsadója, kisvállalati marketing szakértő.
Az ajánlások három helyet javítva a negyedik helyre kerültek, míg a mesterséges intelligencia (AI) négy helyet ugorva az ötödik legnépszerűbb eszköz lett. Ezzel szemben a Google hirdetések három helyet estek vissza, a hatodik helyet foglalva el. A rangsor további helyein a hírlevelek, írásos ajánlatok, keresőoptimalizálás és a három helyet javító TikTok található, amely most először került be a top 10-be.
Wolf Gábor szerint a TikTok növekvő népszerűsége annak köszönhető, hogy „most még kivételes lehetőséget kínál a kkv-knak a gyors növekedésre. Még tart az organikus tartalmak aranykora, mivel a felhasználók számához képest még kevés a tartalomgyártó, ezért a jól sikerült videók hatalmas elérést érhetnek el”
A mesterséges intelligencia mellőzése = önkéntes lemaradás
„A technológiai innovációk története tele van tanulságokkal: nemcsak azok sikerei bizonyítják a változás erejét, akik időben léptek, hanem azok kudarcai is, akik nem. Emlékezzünk csak a digitális átállásra az elmúlt évtizedekben – azok a vállalkozások, amelyek nem váltottak időben online jelenlétre, sokan hátrányba kerülhetek, elveszítették piacukat, relevanciájukat, sőt sokan közülük végleg bezártak. A mesterséges intelligencia most ugyanezt a fordulópontot jelenti, csakhogy sokkal gyorsabban”
– állítja Wolf Gábor.
A kutatás adatai is ezt támasztják alá: az AI-t használó kis- és közepes vállalkozás 42 százaléka tapasztalta, hogy már most hatékonyabb és termelékenyebb lett. Ezen kívül 29 százalékuk számára gyorsabbá és könnyebbé vált a döntéshozatal, míg 21százalék új üzleti lehetőségeket és modelleket fedezett fel az AI segítségével. A mesterséges intelligencia használata a válaszadók 18 százalékánál a költségek csökkentésében, 14 százaléknál pedig a versenyképesség növelésében játszott szerepet. A mesterséges intelligencia további előnye az ügyfélelégedettség javítása: a vállalkozások 10 százaléka szerint az AI segítségével személyre szabott ügyfélélmény pozitív hatással volt az ügyfelek visszajelzéseire.
A AI eszközöket használó kisvállalkozások körében a legnépszerűbbek a szövegírást és tartalomgenerálást segítő eszközök, amelyeket az mesterséges intelligenciát alkalmazók 79 százaléka használ. Az információkeresést és tanulást támogató AI-megoldások a második helyen állnak 59 százalékos aránnyal, míg a fordítási funkciók a harmadik legkedveltebbek (45 százalék). A képgeneráló alkalmazások 42 százalékkal a negyedik helyet foglalják el, míg a hosszú szövegek és jelentések összefoglalására alkalmas AI-eszközök az ötödik leggyakrabban használt kategóriát jelentik 35 százalékos használati aránnyal.
A Facebook még vezet, de az AI már itt is a sarkában liheg
A kutatás nemcsak azt térképezte fel, mely marketingeszközök a legnépszerűbbek, hanem azt is, hogy melyek hozzák a legjobb eredményeket. Hatékonyság szempontjából a Facebook továbbra is verhetetlenül az élen végzett, de a mesterséges intelligencia látványos előretörése már itt is megkérdőjelezhetetlen: a tavalyi 12. helyről a 6. helyre ugrott.
„A mesterséges intelligencia használata ma még versenyelőnyt jelent, de holnapra már alapelvárás lesz – akárcsak a Facebook vagy az e-mail marketing annak idején”
– állítja Wolf Gábor.
Az AI előretörése azt bizonyítja, hogy a vállalkozások már kézzelfogható eredményeket érnek el vele. Az, hogy egy év alatt a 12. helyről a 6. helyre ugrott a hatékonysági listán, jól mutatja: az AI stratégiai eszközzé vált.
„Kezdd el most használni és jókora előnyt szerezhetsz a versenytársakkal szemben”
– tanácsolja a kisvállalati marketing szakértő.
Leghatékonyabb marketingeszközök 2024-ben:
- Ajánlás ↑1
- Google ↓1
- Networking (pl. BNI) ↑2
- Hírlevél
- Mesterséges intelligencia ↑6
- Honlap ↓3
- Webshop ↓1
- Ajánlat ↓1
- Affiliate marketing
Az AI gyakran téved: a kkv-knak ellenőrizniük kell a gép válaszait
Bár a Facebook továbbra is a legnépszerűbb platform a kkv-k körében, hitelesség szempontjából továbbra fordított a helyzet. A válaszadók mindössze 15 százaléka tartja hitelesnek a Facebookon megjelenő tartalmakat, míg hirdetési eszközként 43 százalékos bizalmi szintet ért el. Ezzel szemben a Google találatai sokkal magasabb hitelességi arányt mutatnak: a válaszadók 60 százaléka megbízhatónak tartja azokat, míg a hirdetési szolgáltatásban is 53 százalékos a bizalom.
A mesterséges intelligencia találatai és válaszai vegyes megítélés alá esnek: bár a válaszadók 40 százaléka megbízik az AI-alapú keresési eredményekben, a hitelesség szempontjából mindössze 31 százalék tartja hitelesnek az AI által adott válaszokat.
„A mesterséges intelligencia-alapú megoldások mögött leggyakrabban statisztikai és logikai modellek állnak, amelyek a hatalmas adathalmazok feldolgozásával képesek releváns válaszokat generálni. Ezek a rendszerek nem mindig képesek megkülönböztetni a megbízható forrásokat a pontatlanoktól, és előfordulhat, hogy a logikai mintázatok hiányos vagy torz adatok alapján hibás következtetésekhez vezetnek. Ez magyarázza, hogy míg az AI eredményeit sok felhasználó hasznosnak tartja, a válaszok hitelességével kapcsolatban továbbra is óvatosság tapasztalható. Éppen ezért a kkv-knak fokozottan ellenőrizniük kell az AI által generált tartalmakat, hogy megőrizhessék hitelességüket és ügyfeleik bizalmát”
– mondta Wolf Gábor.
A hagyományos média megbízhatósága csupán 15 százalékos, ami megegyezik a Facebook értékével, jelezve, hogy a hagyományos csatornák is hasonló hitelességi válsággal néznek szembe. Az influencerek iránti bizalom továbbra is mélyponton van: mindössze 9 százalékos arányban tartják őket hiteles információforrásnak, ami a leggyengébb eredmény a vizsgált kategóriák között.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
You may like
-
2,3 millió eurós befektetési kört zárt a magyar Kodesage, a nagyvállalati rendszereket modernizáló AI startup
-
AI Act megfelelőség – A vélt versenyelőnyből súlyos bírság lehet, ha nem tartjuk be a szabályokat
-
Nem kell félni az AI-tól, lehet szeretni is
-
AI-területen kötött stratégiai megállapodást az LG és a Microsoft
-
CES 2025 – A Bosch termékei a hétköznapok minden területén jelen vannak
-
Samsung Vision AI és további újítások a CES 2025 First Look eseményén
Gazdaság
Januárban megelőzték az elektromos autók a hibrideket
2025 januárja általános növekedést hozott a használt autók piacán, ezzel párhuzamosan az átlagárak is emelkedtek – kivéve az elektromos autók esetében.
A magyar piac egészét hirdetésszámban és megtekintésben lefedő Használtautó.hu szakértője megnézte, az elmúlt év első hónapjához viszonyítva hogyan alakultak a 2025. januári autópiaci adatok.
A Használtautó.hu-n januári adatok alapján a hajtásláncok rangsorát magabiztosan a benzines autók vezetik, amik iránt összesen 312 ezren érdeklődtek az év első hónapjában. Második helyen továbbra is a dízelautók foglalnak helyet 236 ezer érdeklődővel, majd meglepetésre idén az elektromos autók kerültek a dobogó harmadik fokára, letaszítva a hibrideket. Előbbiek iránt 30 ezren érdeklődtek, utóbbiak után csak 26 ezren.
A Használtautó.hu-n meghirdetett autók átlagéletkora minimálisan növekedett, ez számokban kifejezve a benzines autók esetében 13,5 – dízeleknél 12,2 – elektromos autóknál 3,6 és hibrideknél pedig 4,3 évet jelent.
Érdekesség, hogy ugyan a legnépszerűbb hajtásláncok esetében emelkedtek az átlagárak, az elektromos autókat ez nem érintette, sőt idén januárban olcsóbban kaphatunk használt elektromos autót, mint 2024 ugyanezen hónapjában.
„A januári keresleti adatok jelentős változásokat mutatnak az előző év azonos időszakához képest. Az elektromos autók iránti érdeklődés idén először megelőzte a hibrideket, miközben a benzines (+1,6%) és dízel (+1,3%) hajtásláncok továbbra is toronymagasan a legnépszerűbbek. Az elektromos modellek iránti kereslet egy év alatt 40%-kal nőtt, míg a hibrideké „csupán” 19%-kal emelkedett. A fokozott érdeklődés hatására az elektromos autók piaci készletének értéke csaknem 7,6%-kal csökkent, míg a többi hajtáslánc esetében minimális növekedés volt tapasztalható”
– emelte ki Koralewsky Márk, a Használtautó.hu üzletágvezetője.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
Gazdaság
Nem tolonganak a bankok az állampapíros betétesekért
A még hátramaradó 18, magasról alacsony kamatozásra váltó Prémium Magyar Állampapír (PMÁP) sorozatból 6 sorozat február második felében fizet kamatot, amire már készülnek az állampapír befektetők.
A bankoknál azonban mégsem látszik a verseny élesedése az új befektetők kegyeiért – írja a BiztosDöntés.hu.
Alig változott a piac a pénzömlés kezdete óta
Kivételes helyzet elé állítja az állampapír befektetőket a hazai infláció az idei évben. Az állampapír állományok döntő részét kitevő PMÁP papírok tulajdonosainak ugyanis dönteniük kell, hogy az elmúlt évek kimagasló, 17,6 százalékos inflációját meghaladó kamatozás után elfogadják-e a tavalyi év 3,7 százalékos inflációját kamatprémiummal meghaladó, jóval szerényebb kamatot, vagy valamilyen más befektetés után néznek.
Akár azon az áron is, hogy visszaváltják a befektetésüket a futamidő vége előtt.
A bankok befolyásolhatnák a befektetők döntését, hiszen a bankbetétek kamatára irányadó jegybanki alapkamat jóval a 3,7 százalékos szint felett van. Mégsem tűnik úgy, hogy ringbe szállnának az új helyüket kereső friss pénzekért.
A februárban kamatot fizető, magas kamatozású – kamatprémiummal együtt évi 18,35-19 százalékot fizető –, 6 darab állampapír sorozat közül csak a 2025/I sorozatnak jár le a futamideje. A többi esetében a befektetők akár változatlanul hagyhatják a pénzüket a PMÁP papírokban, de 1 százalékos veszteséggel vissza is válthatják azokat, és olyan új befektetési lehetőségek után nézhetnek, melyek meghaladják az évi 3,7 százalékos kamatszintet, mondja Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője.
Mindössze két bank frissítette a betétkínálatát a PMÁP kamatfizetések kezdete óta
A MagNet Banknál frissült az új pénzre szóló PRIZMA FORINT Betét ajánlat. 3 hónapra 1,01 százalékponttal magasabb kamatot kaphatnak a befektetők évi 6,07 százalékos, 6 hónapra pedig 0,9 százalékponttal növelve évi 5,63 százalékos lekötött betét kamattal. Változatlan viszont a 12 hónapos ajánlat, évi 4,61 százalékos betétkamatért.
Az MBH Bank szintén megújította a Prémium ügyfelek számára szóló ajánlatát. Új pénzből, vagy a bankcsoportnál lejáró állampapírból, illetve állampapír visszaváltásból származó pénzeiket 6 hónapra évi 6,5 százalékos kamattal köthetik le a bank meghatározott fizetési számlacsomaggal rendelkező ügyfelei.
Magas kamatot fizet még az OTP Bank ajánlata, mely 6 hónapra és új pénzre évi 6,5 százalékos lekötött betétkamatot kínál a Prémium forint betétben. A magas kamat feltétele a lakossági Bázis Számla megléte, melyhez Prémium Next szolgáltatás kapcsolódik.
Szintén kiemelkedő kamatnak számít még a Magyar Cofidis Bank Cetelem Takarékszámlája 6 hónapos és 2 éves futamidejű betétlekötés között, változatlanul évi 5,25 – 6,25 százalék közötti betétkamatot kínálva.
A bankbetétek kamatait és a befektetési alapok hozamait összesen 28 százalékos állami elvonás terheli a 15 százalékos kamatadó és a 13 százalékos szociális hozzájárulási adó (szocho) formájában. Utóbbit az ingatlanpiaci befektetési jegyek esetében nem kell megfizetni.
Az állampapírok kamatait nem terheli semmilyen levonás.
Rövid távra még mindig kapható 8 százalékos kamatozású lekötött betét ajánlat
Az infláció szintjéhez képest igen magas a jegybanki alapkamat (6,50 százalékos), mely tág teret enged a bankoknak a betétesek magukhoz csábítására. Ennek ellenére nem látszik új mozgolódás a befektetők megszólítására a PMÁP kamatfizetési hullám januári kezdete óta, mondja Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője.
A Gránit Bank befektetési alappal közös betétlekötése a lekötött betét részre 4 hónapos futamidőre évi 8 százalékos kamatot kínál. A befektetés másik fele a befektető döntése szerinti befektetési alapba kerül. A Gránit Hozampáros betét lekötött betét részébe legalább 200 000 forintot kell befektetnie a befektetőnek a bankhoz érkezett új pénzből és legalább ugyanekkora összegben kell növelnie a befektetési jegy állományát a banknál.
Aki nem akar befektetési jegybe fektetni, annak a Gránit Banknál a Gránit eBank betét ajánlható, mely 3 hónapra évi 6,50 százalékos kamatot kínál új pénzre, aktivált eBank szolgáltatás és legalább két egymást követő hónapban érkező, egyenként legalább 400 000 forintos egyösszegű jóváírás esetén.
Ugyancsak évi 8 százalékos kamatra fektethetik be pénzeiket a K&H Banknál bankszámlával már legalább 1 hónapja rendelkező ügyfelek 90 napra, új pénzre, 500 000 forinttól. A privát banki ügyfelek 1 százalékkal magasabb kamatot kapnak.
A K&H Bank egyébként a Gránit Bankhoz hasonlóan, befektetési jeggyel közös betétlekötést is kínál 180 napra évi 8 százalékos kamattal, fele-fele arányú befektetés esetén. Alacsonyabb kamattal és rövidebb futamidővel más arányú lekötött betét – befektetési jegy kombinációval rendelkező konstrukció is kapható a K&H-nál.
A CIB Bank is kínál befektetéssel kombinált betétlekötést, egyharmad arányú betétlekötés és kétharmad arányú befektetési jegy vásárlás kombinációban, 3 hónapra évi 5, illetve 6 százalékos lekötött betéti kamattal.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
Gazdaság
2,3 millió eurós befektetési kört zárt a magyar Kodesage, a nagyvállalati rendszereket modernizáló AI startup
Sikeresen zárta első, 2,3 millió eurós korai magvető befektetési körét a Kodesage.
A cég mesterséges intelligenciával támogatott platformja forradalmasítja és egyszerűsíti a nagyvállalatok elavult szoftveres rendszereinek modernizációját – mindezt magas adatbiztonsági standarok mellett. A csapat célja, hogy a befektetésnek köszönhetően továbbfejlessze a platformot, felgyorsítsa a megjelenést a nemzetközi piacokon és még több nagyvállalatot segítsen hozzá régi rendszereik megújításához. A befektetési kört neves nemzetközi angyalbefektetők részvétele mellett a PortfoLion vezette.
A megoldhatatlan megoldása: a legacy rendszerek kihívása
A Kodesage célja, hogy megoldást nyújtson a nagyvállalati IT egyik legnagyobb kihívására: az elavult, legacy rendszerek feltérképezésére, működtetésére és modernizálására. Ezek a rendszerek szorosan beágyazódtak a vállalati munkafolyamatokba, jelentős kockázatokat hordozva magukban, mint például az elavult technológia, hiányos dokumentáció, kulcsemberektől való függőség és teljesítményproblémák. A modernizáció elengedhetetlen a versenyképesség megőrzéséhez, hiszen az elavult rendszerek visszafoghatják a rendszerek sebességét, növelhetik a biztonsági kockázatokat és megemelhetik a karbantartási költségeket.
Ezeknek a rendszereknek a fenntartása folyamatos frissítéseket, javításokat és ad hoc megoldásokat igényel, ami növeli a kockázatokat és költségeket. A piaci felmérések szerint is sürgető a probléma: a Gartner jelentései rámutatnak, az alkalmazásmodernizáció 2023-ban és 2024-ben a banki IT-vezetők két legfontosabb prioritása között szerepelt, és a modernizációs szolgáltatások globális piaca 2032-re várhatóan eléri a 75 milliárd dollárt.
Hogyan oldja meg a Kodesage a feladványt AI segítségével?
„A Kodesage-nél hiszünk abban, hogy a legacy szoftverek megértése és modernizációja nem kell, hogy véget nem érő küzdelemnek tűnjön. AI-alapú platformunk lehetővé teszi a csapatok számára, hogy egyszerűsítsék a modernizációs folyamatokat, így a szervezetek a technológiai lemaradásuk szélmalomharcszerű csökkentése helyett jövőorientált megoldások építésére koncentrálhatnak”
– mondta Dombi Gergely társalapító és vezérigazgató.
A Kodesage platform olyan, mint egy iránytű a mérnökök számára. Forradalmasítja azt, ahogyan a fejlesztők tájékozódnak a kódban, ezért a legösszetettebb rendszereket is képesek megérteni és egyszerűen frissíteni, akár előzetes projektismeret nélkül. Az nagyvállalati felhasználásra tervezett platform helyi (on-premise) üzemeltetést is támogat a felhős lehetőségek mellett, így biztosítva az adatbiztonságot és a jogszabályi megfelelést. A platform olyan előnyöket biztosít a felhasználói számára, mint az automatizált dokumentációkészítés, a modernizációs projektek leegyszerűsítése és az új csapattagok betanításának felgyorsítása.
Szakértői csapat egy összetett problémához
A Kodesage alapító csapata több évtizedes tapasztalattal rendelkezik az nagyvállalati IT modernizáció és a szoftverfejlesztés terén. Dombi Gergely és Szurdi Miklós társalapítók korábban a legacy rendszerek modernizációjára specializálódott céget, a 300 fővel működő Sonrisát építették fel. Szilágyi György pedig 2021-ben exitált az egyik legsikeresebb magyar startupból, a titkosított vállalati kollaborációt lehetővé tévő Tresoritból. Ez a mély tapasztalat formálta a Kodesage küldetését: minimalizálni a költségeket és kockázatokat a legacy rendszerek fenntartásában és modernizációjában mestersétes intelligencia segítségével.
Befektetői bizalom egy merész vízióban
A befektetési kört vezető PortfoLion az utóbbi években több olyan startuppal működött együtt, akik eredményesen reformálták meg a nagyvállalati szoftverhasználat valamely területét. Jelenleg is a portfoliójukban van például a Seon és a FlowX.ai. A körben több nemzetközi angyalbefektető is részt vett, többek között három korábbi UiPath felsővezető is.
„Az elmúlt két évtized során több ezer sikeres céget láttunk felnőni, akik nagyvállalatokat segítettek innovációs törekvéseikben. Az elmúlt két év során megjelenő új generative AI eszközök lehetővé tették, hogy a modernizációs erőfeszítések egy új szegmense is termékesíthetővé váljon – így egy új jelentős piaci szegmens nyílt meg most már nem csak IT tanácsadók, hanem skálázható szoftver startupok számára is.”
– mondta Pálfalvi Márk, a PortfoLion befektetésért felelős vezetője.
A Kodesage a meglévő ügyfelek és futó pilot projektek mellett a finanszírozást arra használja, hogy továbbfejlessze platformját, és felgyorsítsa piacra lépési stratégiáját.
A Kodesage egyelőre az embereket segíti a régi rendszerek fejlesztésében. A platform fejlesztői azonban időtálló megoldást terveznek, megteremtve az alapokat ahhoz, hogy emberek mellett később autonóm AI agentek (mesterséges intelligencia algoritmusok) is optimalizálhassák a kódbázisokat.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
Népszerű
Az ABB és a Környezettudatos Építési Egyesületek Világtanácsa egész Európában együttműködik a fenntartható, energiahatékony épületek létesítésének ösztönzése érdekében
A vezetékes- és a mobilinternet forgalom is emelkedett a Telekomnál az ünnepi időszakban az elmúlt évhez képest
Járművekbe integrálható vezérlőplatformot mutat be az LG a 2025-ös CES-en
Az olimpiai bajnokok lassabban öregszenek
Drágulás és növekvő kereslet a használt autók piacán
AI-alapú, egyénre szabható funkciókkal érkeznek az LG 2025-ös OLED evo tévéi
Idén a nem betartott fogadalmak helyett inkább életvezetési tanácsadó segítségével indítsd az évet!
Az LG bemutatta XBOOM BY WILL.I.AM audiotermékeit
Kár és kártalanítás: szállítmánybiztosítás a logisztikában
Új fejezet nyílik a filmgyártásban Magyarországon
Technokrata.hu
Síelésre fel: utazás előtt ellenőrizzük a téli gumiabroncsokat és a vonatkozó jogszabályokat
Űrtechnológiát hoz a hálószobákba a tollszakma hazai képviselője
Mi történik, ha egy hazai tech cég gyorsabb, mint a nagyok? A TabLog tőkeemelést kapott
Magyarországon mostantól rendelhető az új Opel Frontera
Balogh Petya a Lightyear új stratégiai partnere
A Samsung a Color E-Paper és AI Signage kijelző megoldásait mutatja be az ISE 2025 kiállításon
Az első lépés a kvantumbiztos jövő felé a Samsung Knox segítségével
Ezek az új technológiák segíthetnek a visszaesés leküzdésében az építőanyag-kereskedők számára
Vadonatúj karórákkal tér vissza PAC-MAN a csuklókra
A jövő mérnökei csapnak össze a 2025. február 8-i RobonAUT versenyen
Műszaki-Magazin.hu
Újabb elismerés a Schneider Electricnek a Világgazdasági Fórumtól
GIMEX: Kostyrka® hidraulikus szorítóperselyek
Az SW Machines Magyarországon – rendszer megoldások egyedi igényekre
Fanuc Robot Karnevál!
Kiegészítő elemet és funkciót kaptak a Mewa ecsetes mosóasztalai
Egyre inkább elfogadott a mesterséges intelligencia Németországban
SAP Hungary – Pécsi Tudományegyetem együttműködés
„Projekt cargo” szállítmányozás globális szinten
BME RobonAUT 2025 verseny február 8-án
Áprilisban nyitja kapuit az InnoElectro 2025
Ajánljuk
Friss
-
Gazdaság1 hét ago
Egyre többet várnak el a nyugdíj-megtakarítóktól a pénztárak
-
Gazdaság2 hét ago
2025-ben is Top Employer minősítést kapott a Yettel
-
Szórakozás2 hét ago
MINDEN RENDBEN világpremier a Berlinale versenyében
-
Szórakozás2 hét ago
Szabadon felhasználhatóak lettek Robert Capa fotói és Frida Kahlo művei
-
Okoseszközök2 hét ago
Nem kell félni az AI-tól, lehet szeretni is
-
Szórakozás1 hét ago
Forma-1 versenyautókkal bővült a Hot Wheels palettája
-
Mozgásban2 hét ago
Molnár Martin helytállt a darálóban a közel keleti F4-es bajnokság második állomásán
-
Szórakozás2 hét ago
Az Aranyélet, Kincsem, Terápia és a Toxikoma forgatókönyvírói írják a Puskás munkacímű tévéfilmsorozatot.