Gazdaság
Hihetetlen összeget költ egy család lakáshitel-törlesztésre
Arra még nem volt példa a hazai lakáshitel piacon, hogy két egymást követő hónapban is 100 milliárd forint feletti piaci lakáshitel kihelyezést teljesítsenek a bankok.
Az áprilisi 107,6 milliárd forintos folyósítás közel 27 százalékkal magasabb összeget jelent, mint egy évvel korábban. A hiteldinamika fenntartása azonban nem lesz egyszerű, ugyanis Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője szerint már most is a nettó átlagbér 30 százalékát költik a családok lakáshitel-törlesztésre, ez pedig az a lélektani határ, amit a többség még hajlandó vállalni. Ezért új ügyfelekre van szüksége a bankoknak, ami újra kamatversenyt indíthat el.
Az áprilisi 107,6 milliárd forintos lakáshitel-folyósítás közel 27 százalékkal magasabb összeget jelent, mint egy évvel korábban. Azt, hogy a növekedést a hitelösszeg emelkedése húzza, jól mutatja, hogy a lakáshitel szerződések száma jóval kisebb dinamikával növekedett: az áprilisi 5 653 szerződés mindössze 9,3 százalékos bővülést mutat.
Már több, mint 19 millió forintot kérünk a banktól
Ennek következtében az átlagos hitelösszeg meredeken emelkedett az elmúlt hónapokban: 2025-ben nem volt még olyan hónap, amikor a piaci lakáshitelek átlagos összege 19 millió forint alatt maradt volna. Az áprilisi 19,03 millió forintos átlagos hitelösszeg 16 százalékkal múlja felül a 2024 április értéket.
Az akkori 16,4 millió forint akkor abszolút csúcsnak számított, hiszen 2024 februárjától indult el az a növekedési trend, amely a korábbi 10-11 millió forintos sávból 2025 januárjára 19 millió forint fölé tornázta az átlaghitel összegét – emlékeztet Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője.
A BiztosDöntés.hu szakértője szerint az akkori hirtelen megugrás az infláció csökkenése mellett annak volt köszönhető, hogy a 2023 decemberi 7,6 százalékos mértékről a banki thm-plafonnak köszönhetően drasztikusan esni kezdett a lakáshitelek átlagos hitelköltség-mutatója. Ennek mélypontja 2024 májusában volt, amikor az átlagos piaci thm-szint 6,65 százalékra csökkent.
Gergely Péter szerint a thm-plafon tavaly június végi kivezetését követő időszakban trend nélkül mozog, inkább helyben jár a lakáshitelek átlagos thm-szintje – 2025 márciusáról áprilisára nem is történt változás a 6,76 százalékos mértékben.
150 ezer forint közelébe az átlagos törlesztőrészlet
Mindennek következtében a mind magasabb összegű átlagos hitelhez egyre emelkedő törlesztőrészlet kapcsolódik. A BiztosDöntés.hu számításai szerint egy átlagos összegű és thm-ű, 20 éves futamidejű lakáshitel törlesztője 2025 áprilisában 144 800 forint volt, ami 17,5 százalékkal múlja felül az egy évvel korábbi 123 200 forintot..
Gergely Péter szerint ennek jelentős részét ugyanakkor kompenzálni tudja a bérek emelkedése. A szakember a KSH statisztikáit idézi, amikor arról beszél, hogy a márciusi 490 445 forintos nettó átlagbér 8,4 százalékkal múlja felül az 1 évvel a korábbit. De a BiztosDöntés.hu szakértője szerint ennél is fontosabb, hogy a januári mértékhez képest is 7,2 százalékkal magasabb volt az idén márciusban a munkáltatóknak juttatott átlagos nettó jövedelem összege. Ez pedig azzal járt, hogy az év eleji 32 százalékról márciusra a nettó átlagbér 30 százalékára mérséklődött az átlagos lakáshitelek törlesztőrészletének mértéke. A további béremelkedések miatt a szakértő szerint bizonyosnak látszik, hogy az érték áprilisban visszatérhetett a 30 százalékos szint alá.
Új ügyfelek kellenek a dinamika megtartásához
Azt, hogy a nettó átlagbér kevesebb mint harmadát fordítják a családok lakáshitel törlesztésre az a megugró hitelösszeg ellenére is annak a bizonyítéka, hogy a háztartások továbbra is konzervatívan állnak a hitelfelvételhez.
Mindez a Biztosdöntés.hu szakértője szerint nem biztos, hogy jó hír a bankok számára. Az év első négy hónapjában 26 282 piaci és támogatott lakáshitel szerződést kötöttek ügyfeleikkel a bankok, ami kevesebb mint 9 százalékkal több mint egy évvel korábban.
Eközben a felvett lakáshitelek összege több mint harmadával, 34 százalékkal 517,1 milliárd forintra nőtt a 2024-es 386,2 milliárd forintról. Gergely Péter szerint miután a bérnövekmény ellenére a lakáshitelek törlesztőrészlete közel van az egyharmados lélektani határhoz, amely felett a háztartások nem szeretnének eladósodni, a további hitelbővüléshez az ügyfelek számának szélesítésére volna szükség. Ez a szakember szerint azt vetíti előre, hogy elindulhat a verseny az új ügyfelekért – ami lejjebb viheti a kamatszinteket.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
Gazdaság
A családok fele felélné a családi adókedvezményekből befolyó plusz pénzt
A Magyar Nemzeti Bank (MNB) felmérése szerint a családi adókedvezmények növekedése révén befolyó többletpénzt a többség felélné, és mindössze minden negyedik család tenné félre annak egy részét vagy egészét.
A BiztosDöntés.hu szakértői szerint, ha a plusz pénzt befektetnék, akkor öt év alatt akár 6,7 – 8,4 millió forintjuk is összegyűlhetne.
A Magyar Nemzeti Bank (MNB) friss elemzése szerint a családi adókedvezmény növeléséből származó bevételt a válaszadók csaknem fele (47%) mindennapi kiadásokra költené, vagyis egyszerűen felélné azt. Minden ötödik (19%) megkérdezett a pénzből nagyobb beruházásokat valósítana meg, míg 12 százalék a meglévő hiteleit fizetné vissza belőle.
A megkérdezettek mindössze 7 százaléka tenné félre a kedvezmény teljes összegét, míg 16 százalék legalább egy részét megtakarítaná.
A kérdés azért időszerű, mert 2025. július 1-jétől jelentősen nő a gyermekek után járó személyi jövedelemadó (szja) kedvezmény összege, valamint a következő négy évben fokozatosan bevezetik a két és három gyermeket nevelő anyák szja-mentességét is. Ezek pedig együttesen komoly plusz bevételt jelentenek majd a családoknak.
2026-ra megduplázódik a családi adókedvezmény összege
Ma egy gyermek után 10 ezer, kettő után 20 ezer, három után 33 ezer forint a családi adókedvezmény nettó összege. 2025. július 1-jétől ezek 15 ezer, 30 ezer, illetve 49 500 forintra, majd 2026-tól 20 ezer, 40 ezer és 66 ezer forintra nőnek. Eszerint a családok gyerekszámtól függően 10 ezer, 20 ezer, illetve 33 ezer forint plusz jövedelemmel rendelkeznek majd.
Amennyiben ezt a pénzt a család nem elkölti, hanem például minden hónapban 5 éves futamidejű Fix Magyar Állampapírt vásárol belőle, aminek a kamata jelenleg 6,5 százalék, a negyedévente kifizetett kamatot pedig ismét befektetik, akkor öt év múlva körülbelül 720 ezer, 1,4 millió, illetve 2,4 millió forintjuk lesz. (Természetesen nem tudhatjuk, hogy ez a papír végig elérhető lesz-e, de az egyszerűség kedvéért úgy számoltunk, hogy évi 6,5 százalékos hozamot termel a rendszeres befizetés.)
2029-ig minden két vagy három gyermeket nevelő édesanya szja-mentességet kap
A kormány több lépcsőben bevezetve, életük végéig személyi jövedelemadó-mentességet biztosít azoknak a nőknek, akik több gyermeket neveltek fel. (A legalább négygyermekes édesanyák már 2020 óta mentesülnek az szja fizetése alól.)
2026. január 1-jétől a 40 év alatti, kétgyermekes anyákra terjed ki az adómentesség, majd 2027-től a 40 és 50 év közöttiekre, 2028-tól az 50 és 60 év közötti korosztályra, 2029-től pedig a 60 év feletti kétgyermekes anyák is megkapják a kedvezményt.
A KSH szerint 2025. márciusban 550 ezer forint volt a bruttó medián kereset, vagyis a magyarok fele ennél kevesebbet, illetve ennél többet keresett akkor. Ebből 82 500 forint az szja összege, vagyis ekkora plusz bevétellel rendelkezik a család, amennyiben a férj érvényesíteni tudja a gyerekek után járó szja-kedvezményt.
Ha erre nincs lehetőség, akkor a nettó pénzügyi előny a családi adókedvezmény érvényesítése után fennmaradó adó összege, hiszen az szja-mentesség miatt az adókedvezményt már nincs miből érvényesíteni.
Ha a család ezt az összeget nem elkölti, hanem befekteti, akkor 6,5 százalékos éves kamattal 5 év alatt csaknem 6 millió forintjuk gyűlhet össze. Amennyiben pedig az gyerekek után járó adókedvezményt plusz összegét is félre tudják tenni, akkor pedig 6,7 – 8,4 millió forintjuk lehet majd.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
Gazdaság
Az Arsenal és a TCL többéves megállapodással globális szintre emeli együttműködését
Az Arsenal és a TCL, a világ egyik vezető szórakoztatóelektronikai márkája bejelentette, hogy több évre szóló globális partnerségi megállapodást kötnek.
A 2023 óta tartó, sikeres regionális együttműködésre építve a TCL az Arsenal hivatalos globális szórakoztatóelektronikai partnere lesz, tovább mélyítve a kapcsolatot a nemzetközi szurkolókkal.
Az Arsenal és a TCL 2023-ban kezdte meg együttműködését regionális partnerként, elsősorban az Egyesült Királyságban, a Közel-Keleten és Afrikában. A mostani globális partnerséggel a TCL új piacokra terjeszti ki az együttműködést, mélyítve ezzel a kapcsolatot az Arsenal szurkolóival világszerte.
A partnerség az elmúlt két év tartalmas közös munkájára, és a szurkolókat megszólító aktivitásokra épül, összhangban a két márka közös értékeivel: a fejlődéssel, az innovációval és a kiválósággal.
Az “Inspire Greatness” kampány folytatásaként a szurkolók további izgalmas történetekre számíthatnak a partnerség keretében, többek között a férfi felnőtt csapat játékosával és újonnan kinevezett TCL-nagykövetével, Bukayo Sakával, valamint az UEFA Női Bajnokok Ligáját megnyerő női felnőtt csapattal, mivel a partnerség mind a férfi, mind a női felnőtt csapatra kiterjed.
Az Arsenal kiemelt mérkőzésnapi műsora, a Live from N5 szintén integrálja a TCL termékeit, tovább erősítve a kapcsolatot és az elköteleződést a klub nemzetközi szurkolótáborával.
Az Arsenal férfi felnőtt csapata nyáron az előszezonban Szingapúrba és Kínába utazik – utóbbi a TCL székhelyének is otthont ad – így a klub lehetőséget kap arra, hogy személyesen találkozzon a helyi szurkolókkal és egyedi élményeket, tartalmakat kínáljon számukra.
Az TCL-Arsenal partnerség eddigi legfontosabb pillanatai:
- A tavalyi „Go Big with TCL” reklámfilm, amelyben Bukayo Saka, Gabriel Jesus és Mo Elneny szerepelnek, és amely a TCL XL televíziók kollekcióját népszerűsítette. Ezen a linken érhető el.
- „Inspire Greatness” reklámfilm Mikel Merinóval, Declan Rice-szal és Ben White-tal – a TCL és az Arsenal közös célja, hogy inspirálja a közösségeket a pályán és azon kívül is. További részletek itt találhatók.
- Találkozó és közönségtalálkozó a játékosokkal Dubajban, a nyári edzőtábor idején a TCL ügyfelei és az Arsenal szurkolói számára.
- Az Arsenal legendája, Robert Pires látogatása a TCL-standjánál a 2023-as berlini IFA-kiállításon, a világ legnagyobb otthoni innovációs és technológiai rendezvényén.
- Tavaly az “Invincibles” csapat egykori védője, Martin Keown vendégként részt vett a TCL törökországi regionális termékbemutatóján, ahol beszédet tartott a vendégeknek és a TCL munkatársainak.
Juliet Slot, az Arsenal kereskedelmi igazgatója úgy fogalmazott: „Rendkívül büszkék vagyunk a TCL-lel végzett közös munkánkra, amely megalapozta kapcsolatunk új fejezetét és jól mutatja partnerségünk sikerességét és közös értékeinket. Új globális partnerünkként örömmel folytatjuk ezt a sikeres kapcsolatot közösen dolgozva céljaink elérésén – szurkolóinkat mindig a középpontba helyezve.”
Sunny Yang, a TCL Közel-Kelet és Afrika régiójának ügyvezető igazgatója hozzátette: „Büszkék vagyunk arra, hogy globális szintre emeljük partnerségünket az Arsenallal, ami jelentős mérföldkő a TCL számára. Ez a kiterjesztett együttműködés közös törekvésünket tükrözi, hogy kiválóságunkkal, innovációnkkal és szenvedélyünkkel az élen járjunk.
A “smart living” (okos életmód) formálása mellett elkötelezett márkaként ez a globális partnerség lehetőséget ad számunkra, hogy még szorosabbra fűzzük kapcsolatunkat a szurkolókkal világszerte, és olyan magával ragadó élményeket kínáljunk, amelyek egyesítik a technológia erejét és a sport szellemét. Célunk, hogy közösen maradandó örökséget építsünk, amely világszerte a kiválóságra inspirál.”
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
Gazdaság
E-kereskedelmi logisztika és telephelyválasztás 2025-ben Stratégiai megoldások a versenyképesség növeléséért
A 2025. június 4-5-én Esztergomban megrendezett XXI. e-kereskedelmi konferencián kiemelt iparági szereplők stratégiai témaként tárgyalták többek között az e-kereskedők számára kulcsfontosságú logisztikai háttér és telephelyválasztás kérdését.
Az eseményen olyan gigavállalatok, mint például az Allegro, az eMag Magyarország, a Foxpost, az Alza.hu, a Kifli.hu, valamint az Euronics-Vöröskő Kft. képviselői mellett Lőrincz-Hadnagy Tibor, a HAD Group Partnere és üzletfejlesztési vezetője is megosztotta tapasztalatait és a cégcsoport innovatív, KKVk-ra szabható, értékálló, jövőbe mutató megoldásait. Az e-kereskedelmi szektor gyors növekedése új szintre emelte a logisztikai infrastruktúra szerepét. A megfelelő telephely kiválasztása mára nem pusztán működési, hanem versenyképességi kérdéssé vált. A telephelyek kialakításánál kulcsfontosságú, hogy bármilyen technológia biztonságosan telepíthető legyen, különös figyelmet fordítva az üzembiztonságra, a villám- és tűzvédelemre, valamint a minőségre – hiszen a minőség háttérbe szorulása, különösen az e-kereskedelemben, hosszú távon garanciális problémákhoz és elégedetlen ügyfelekhez vezethet. Egyre több, a foglalkoztatottság 65%-át adó hazai kis- és középvállalkozás ismeri fel, hogy a saját raktározási és kiszállítási háttér kialakítása – különösen jól megválasztott lokáció esetén – hosszú távon jelentős üzleti előnyöket biztosít.
A működési helyszín kijelölése az egyik legfontosabb stratégiai döntés az e-kereskedelemben. Az elhelyezkedés meghatározza a kiszállítási idők rövidségét, a logisztikai költségek optimalizálhatóságát, valamint a szolgáltatás megbízhatóságát is. A budapesti agglomerációban Vecsésen, Alsónémedin az elmúlt években sorra jelentek meg a HAD Group-hoz tartozó RaktárAD fejlesztésében olyan új típusú ipari társasházak, amelyek célzottan az e-kereskedelmi szereplők igényeire is szabott tereket kínálnak. A cég pedig a közel jövőben stratégiai nyitást kezdeményez Budapest északi és nyugati agglomerációja – különösen Dunakeszi és Budaörs – irányába, modern és versenyképes raktármegoldásokat kínálva az online térben mozgó vállalkozások számára is.
Saját infrastruktúra vagy kiszervezés?
Magyarországon is megfigyelhető piaci mozgások és fejlesztési irányok azt jelzik, hogy az e-kereskedelem háttérfolyamatai – mint a raktározás és kiszállítás – egyre fontosabb stratégiai területté válnak.
Egy saját tulajdonú, korszerű logisztikai központ nem csupán működési helyszín, hanem versenyelőnyt jelentő eszköz is. Javítja a hatékonyságot, erősíti a márkát, és hosszú távú stabilitást nyújt. Teljes kontrollt biztosít az ellátási lánc felett, lehetővé teszi a folyamatok testre szabását, és kiküszöböli a külső partnerekhez való alkalmazkodás kényszerét. Az így felszabaduló erőforrások pedig célzottan átcsoportosíthatók növekedést támogató területekre – mint a marketing, a digitális fejlesztések vagy az ügyfélszerzés –, ezzel közvetlenül erősítve a vállalkozás versenyképességét és a piaci minőséget.
Innovatív raktármegoldások az e-kereskedelem szolgálatában
A RaktárAD megközelítése a saját tulajdonú raktármegoldásokban rejlik, amelyek lehetővé teszik a teljesen testreszabott logisztikai folyamatok kialakítását. Ez különösen fontos azoknak a cégeknek, amelyek számára a gyors reakcióidő, az egyedi kiszolgálás vagy a rugalmas készletkezelés versenyelőnyt jelenthet.
„Az e-kereskedelem folyamatos és gyors ütemű növekedése új típusú logisztikai megoldásokat tesz szükségessé. A RaktárAD felismerte, hogy a raktár több mint puszta tárolási helyszín. A megfelelő infrastruktúra stratégiai eszközzé válhat a vállalkozások növekedési pályáján. Az ipari társasházak egyúttal lehetőséget teremtenek logisztikai cégek közös felvevőpontjainak kialakítására, valamint több – akár 20–40 – vállalkozás termékeinek összehangolt kiszállítására és egységes árajánlat kidolgozására. Ez a működési forma különösen a versenyképességüket növelni kívánó kis- és középvállalkozások számára jelent hatékony megoldást.”
– emelte ki Lőrincz-Hadnagy Tibor, a HAD Group partnere és üzemeltetési vezetője.
A RaktárAD csarnokaiban az induló e-kereskedelmi cégek alacsony belépési küszöbbel, kis területen kezdhetik meg működésüket, majd – a forgalom növekedésével párhuzamosan – fokozatosan, akár helyszínváltás nélkül bővíthetik jelenlétüket. Ennek szellemében olyan ipari társasházakat alakított ki a cég, amelyek moduláris térstruktúrájukkal képesek alkalmazkodni a vállalkozások eltérő érettségi szintjeihez. A nagyobb, 2000–3000 m²-es csarnokok lehetőséget biztosítanak 200, 500 vagy 600 m²-es egységek kialakítására, ami a kis- és középvállalkozások számára méretgazdaságossági szempontból is előnyös. Ez a rugalmas modell nemcsak költséghatékony, hanem operatív szempontból is stabilitást biztosít.
Az ipari társasházak, mint üzleti ökoszisztéma
Az új generációs ipari társasházak célja nem pusztán az ingatlanhasználat biztosítása, hanem üzleti ökoszisztéma létrehozása, amelyben a vállalkozások saját ritmusukban, kompromisszumok nélkül fejlődhetnek. A hangsúly a tulajdonosi szemléleten, a bővíthetőségen és a hosszú távú gondolkodáson van, nem csupán négyzetméterekről, hanem vállalkozásfejlesztési lehetőségről van szó.
Az ipari társasházak inkubátorház jellegű működésük révén közvetlen kapcsolódási pontot találnak olyan meghatározó szakmai szervezetek felé is, mint a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara (BKIK) vagy a Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége (VOSZ), miközben tanácsadási és finanszírozási szolgáltatások is elérhetővé válnak számukra.
Ez az alternatív megközelítés különösen releváns a gyorsan növekvő KKV-k és az e-kereskedelmi szereplők számára, akik professzionális, de önállóan működtethető háttérinfrastruktúrára vágynak. A RaktárAD által kínált modell lehetőséget teremt számukra, hogy megtartsák az irányítást logisztikai folyamataik felett – mindezt egy támogató üzleti közösség részeként, jövőálló környezetben.
Kiemelt lokációk a gyors és költséghatékony kiszállításért
A telephely elhelyezkedése alapvetően meghatározza egy e-kereskedő versenyképességét, hiszen lerövidíti a kiszállítási időt, hatással van a munkaerő-ellátottságra, optimalizálja a készletezést, csökkenti az üzemeltetési költségeket, és javítja a vásárlói élményt. A RaktárAD által kínált ipari társasházak stratégiai logisztikai csomópontokban, a fő közlekedési útvonalak és a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér közelében találhatók, így akár napi vagy aznapi kiszállítás is könnyen megvalósítható. Ezek a kiemelt lokációk nem csupán operatív előnyöket biztosítanak, hanem jelentős befektetési értéket is képviselnek.
Az ipari ingatlanok stabil hozamot biztosítanak, miközben amortizációs költségeik alacsonyabbak, és egyre többen tekintenek rájuk megbízható, értékálló befektetésként. A stratégiai elhelyezkedésű, új építésű ipari ingatlanok még az 5% alatti bruttó hozamkörnyezetben is kiemelkedő megtérülési lehetőséget kínálnak. Ezen ingatlanok amortizációs szintje alacsonyabb, mint a lakóingatlanoké, amelyek rendszeres esztétikai felújítást igényelnek. Az elmúlt tíz év piaci adatai alapján a lakóingatlanok árai 300%-kal, míg az ipari ingatlanok értéke 200%-kal emelkedett, miközben a bérleti díjak mindkét szegmensben megduplázódtak a 50–250 millió forint közötti értékkategóriában.
A digitális kiskereskedelem és a magyar vállalkozások jövője
Az online tér egyre nagyobb szerepet játszik a termékértékesítésben. Világszerte, így Európában is folyamatosan nő az online vásárlások aránya. Különösen az Egyesült Államokban és Kínában válik dominánssá az e-kiskereskedelem, amely alapvetően átalakítja a piacokat. Magyarországon jelenleg az eladott termékek 9,8%-át bonyolítják online, míg az Európai Unióban ez az arány megközelíti a 15%-ot, Kína egyes tartományaiban pedig az 50%-ot is meghaladja, ami jól mutatja, hogy hazánk is követi a nemzetközi növekedési trendet. A piaci verseny szempontjából kulcsfontosságú, hogy a hazai vállalatok vagy inkább a nagy nemzetközi technológiai cégek lesznek-e a meghatározó szereplők. Ebben a kontextusban kiemelkedő jelentőségű a HAD Grouphoz tartozó Daniella Kereskedelmi Kft. és a Lumenet Kft. romániai együttműködése, amely erősíti a magyar vállalkozások digitális jelenlétét és fejlődését a régióban.
„A digitalizációra minden vállalatnak fel kell készülnie, és el kell indítania az ehhez szükséges folyamatokat. A bevezetés időszakában előforduló nehézségek és hibák természetesek, ezért elengedhetetlen a szakmai támogatás, amelyet az e-kereskedelmi szövetség biztosít. Az e-kereskedelem jelenleg egyre inkább a centralizált és globális működés irányába fejlődik. A magyar e-kereskedők hosszú távú versenyképessége azon múlik, hogy rendelkeznek-e egy adott területen speciális, mélyreható szakértelemmel – legyen az az e-kereskedelmi folyamatok vagy a termékismeret –, miközben széles termékválasztékkal képesek megjelenni a piacon. A cégek közötti összefogás nemcsak a technológiai innovációt, hanem a közösségi szemléletet is előtérbe helyezi, ami elengedhetetlen a magyar KKV-k számára a piaci kihívások kezelésében. Az ipari társasházakban az erőforrások és a tapasztalatok megosztása, valamint a közös energetikai és logisztikai megoldások alkalmazása hozzájárulnak a KKV-k versenyképességének növeléséhez, továbbá támogatják őket abban, hogy ne egyedül kelljen szembenézniük a változó piaci környezettel. Így a magyar e-kereskedelmi vállalkozások aktívan alakíthatják a jövő digitális kiskereskedelmi piacát.”
– hangsúlyozta Zabari István, a Lumenet Kft. ügyvezetője, az Ecommerce Hungary elnöke.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
-
Gazdaság2 hét ago
Céges autók áfaügyei: rengeteg a buktató, súlyos lehet a büntetés
-
Gazdaság2 hét ago
Új tranzakciós igazgató a PwC Magyarországnál
-
Szórakozás2 hét ago
Ingyenes fesztivál transzfert indít a Hankook a dunaújvárosi Ambrózia Fesztiválra
-
Szórakozás2 hét ago
Mandoki Soulmates-koncert a Budai Várban augusztus 21-én
-
Ipar2 hét ago
Jelentősen csökkenhet a nem tervezett áramszünetek száma a Schneider Electric új megoldásával
-
Ipar2 hét ago
Egységes, fenntartható kapcsolatok Európában
-
Egészség2 hét ago
Fogakat növesztünk, miközben az MI átveszi az irányítást?
-
Gazdaság2 hét ago
Bőven verik az inflációt az akciós betéti kamatok