Connect with us

Mozgásban

Bemutatták a legújabb LEGO szuperautót

Bemutatták a legújabb méretarányosan kicsinyített LEGO® szuperautót, a LEGO® TECHNIC™ Lamborghini Sián FKP 37 modellt

A LEGO Csoport és az Automobili Lamborghini stílusosan mutatta be a régóta várt LEGO® Technic™ Lamborghini Sián FKP 37 modellt. A látványos eseményt ugyanaz az izgalom és felfokozott várakozás övezte, mint más szuperautók leleplezését, csakhogy ez miniatűr méretű volt és teljes egészében LEGO Technic elemek segítségével valósult meg.

A show sztárja, az 1:8-as méretarányú LEGO Technic Lamborghini Sián FKP 37 megtestesíti a limitált kiadású olasz szuper sportautó páratlan erejét, jövőbemutató designját és futurisztikus eleganciáját. A Lamborghini Sián FKP 37 modellt 2019 szeptemberében mutatták be a Frankfurti Autószalonon, és csak 63 darabot gyártanak belőle. Így a 3696 darabból álló replika egy valódi gyűjtői darab a luxusautók szerelmeseinek és azoknak a LEGO rajongóknak, akik várják a következő építési kihívást.

Az élénk lime-zöld színben pompázó, elegáns arany felnikkel felszerelt modell 13 cm magas, 60 cm hosszú és 25 cm mély. A különleges modell bármely LEGO gyűjtemény kihagyhatatlan darabja.

A LEGO Technic Lamborghini Sián FKP 37 2020. június 1-től elérhető a LEGO üzletekben* és a www.LEGO.com/Technic-Lamborghini-Sian weboldalon, augusztus 1-től pedig további üzletekben is kapható lesz.

A lélegzetelállító bemutató

A mérnöki csoda, a lenyűgöző LEGO Technic Lamborghini Sián FKP 37, bármely valódi sportautóhoz méltó belépővel robbant be a LEGO Csoport első 1:8 méretű bemutatóján.

A teljes élményt LEGO Technic elemekből rakták össze, kezdve az elegáns díszlettől a futurisztikus fényeken át, az autó összetéveszthetetlen sziluettjének kirobbanó leleplezéséig – ezzel is megmutatva, hogy a LEGO Technic elemekből bármi megépíthető, amit csak elképzelünk.

A világszerte követhető bemutatót azért tartották, hogy a luxusautók és a LEGO rajongói megtapasztalhassák a valódi autóbemutatók varázsát és hangulatát. A videó a bemutatóról és az előkészületekről itt nézhető meg.

A design, amely megelőzi a korát

A LEGO Technic Lamborghini Sián FKP 37, mind designban mind stílusban megtestesíti a Lamborghini Sián összetéveszthetetlen erejét és lenyűgöző megjelenését. A szuper sportautó futurisztikus vonalai kifinomultan és hiteles részletességgel jelennek meg, ami közelebb hozza a büszke tulajdonosokat az eredeti modellhez, amiről álmodnak. A különleges részletek közé tartozik a Lamborghini Sián összehasonlíthatatlan V12-es motorja, a hátsó szárny, ami a valódihoz hasonlóan emelkedik ki, a hátsó és első felfüggesztés, valamint a kormánykerék, ami az Automobili Lamborghini emblémával van díszítve.

Igazi Lamborghini stílusban, az ajtók az olló megoldással felfelé nyílnak a modellen, megmutatva a valódinak tökéletesen megfelelő vezetőfülkét. Belül, az autó luxus kialakítását teljes mértékben megalkották a mozgatható, füles sebességváltóval ellátott 8 fokozatú hajtóművel.

A jövőbemutató designról beszélve, Niels B. Christiansen, a LEGO Csoport vezérigazgatója így fogalmazott:

„Ez az új modell igazán megtestesíti azt a kiválóságra való folyamatos törekvést, ami az Automobili Lamborghini és a LEGO Csoport génjeiben is megvan. Mind az 1:8-as modell és maga a bemutató is a műszaki innovációt élteti, amit két üzletágunk hihetetlenül tehetséges csapatai hoztak össze. A LEGO Technic Lamborghini Sián FKP 37 egy valódi kinyilatkoztatása annak, hogy LEGO® Technic elemekből bármi megépíthető, amit csak szeretnél. Alig várom, hogy megépítsem ennek a futurisztikus sportautónak a valósághű másolatát.”

„A LEGO kocka egy ikon, csakúgy, mint a Lamborghini a sportautók között”

– mondta Stefano Domenicali, az Automobili Lamborghini vezérigazgatója és elnöke.

„A folyamatos kutatásnak és fejlesztésnek köszönhetően mindkettő a tökéletesség iránti elkötelezettség ékes példája, minden megnyilvánulásuk érzelmeket vált ki, és generációk ismerik el őket. Az Ad Personam programunknak köszönhetően minden Lamborghini sportautó egyedi, személyre, és minden tulajdonos vezetési stílusára szabható, csakúgy, mint a LEGO kockák, amelyek az építők minden korosztályának végtelen lehetőséget kínálnak az alkotáshoz. Ez a LEGO Csoport által megalkotott kimagasló Lamborghini Sián FKP 37 replika hihetetlen új építési élményt ad mind a sportautó, mind a LEGO rajongóknak. A Lamborghini kiváltságos, hogy osztozhat ebben a lehetőségben a LEGO Csoporttal.”

Ahhoz, hogy olyan izgalmas és magával ragadó legyen az építési élmény, mint egy kör egy valódi autó kormánya mögött, a büszke tulajdonosok kinyithatják az első motorháztetőt, ahol egy stílusos Lamborghini bőröndöt találnak, illetve egy egyedi számsort, ami különleges tartalomhoz ad hozzáférést a www.LEGO.com/lamborghini-sian weboldalon.

Egy exkluzív, 13 videóból álló sorozat az Automobili Lamborghini és a LEGO szakértőivel szintén elérhető a QR kódok segítségével, amelyek a modellhez járó két gyűjtői könyvben találhatóak. Amíg a rajongók felfedezik az összetett építési útmutatót, ezek a videók bemutatják, mi inspirálta az alkotókat a tervezés különböző szintjein. Azonban nemcsak az építési élmény teljesen egyedülálló: a LEGO Technic Lamborghini Sián FKP 37 egy különleges dobozban érkezik, amit az eredeti Lamborghini Sián ikonikus vonalai, megkülönböztető fényszórói, és szembetűnő színe inspirált.

Mozgásban

GreenGo: Még közelebb a repülőtérhez – új zóna nyílt a terminál mellett

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek.

Ez mostantól a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér 2. Termináljának bejáratától mindössze 4-5 perc sétára található Holiday Parkolóban is lehetséges, így az utazóknak mindkét irányban gyors és kiszámítható megoldás áll rendelkezésére.

A GreenGo évek óta kínál megoldást a repülőtérre való kijutásra: a vecsési Airport Hotel parkolójában kialakított zónából ingyenes transzferbuszokkal érhető el a terminál bejárata. Az ezt kiegészítő, újonnan nyíló, 15 GreenGo-t befogadni képes dedikált parkoló rész – a GreenGo applikációjában Reptéri Terminál Zónaként jelölt terület – pedig jelzi, hogy a carsharing szolgáltató folytatja elköteleződését a fenntartható városi mobilitás iránt, melynek része a repülőtérre való kényelmes, kiszámítható kijutás is. A repülőtéri transzfermegoldások globálisan is egyre inkább a kényelemre, a fenntarthatóságra és a multimodális közlekedésre összpontosítanak, amiknek mára komoly része az autómegosztás.

Növekvő igény, biztos elérés
A GreenGo eddigi repülőtéri szolgáltatását használók éves szintű 25-30%-os bővülése folyamatosan erősödő igényt jelez az autómegosztás által kínált költséghatékony és rugalmas alternatívára. Azoknak az utazóknak, akik garantált GreenGo elérhetőséget szeretnének mind Budapesten, mind a repülőtéren, a Comfort szolgáltatás kínál megoldást: az előre rendelés biztosítja, hogy mindig rendelkezésre álljon egy autó – akár induláskor, akár érkezéskor.

Árak és elérhetőségek
A Holiday Parkolóban található GreenGo Reptéri Terminál Zónában a bérlés indításának és zárásának folyamata a megszokott, a díjcsomagokhoz tartozó díjakon felül az alábbi felárral számolhatnak az utasok:

  • Repülőtérre induláskor: Green Premium díjcsomagban 2 490 Ft, a többi díjcsomagban 3 190 Ft
  • Repülőtérről induláskor: Green Premium díjcsomagban 990 Ft, a többi díjcsomagban 1 680 Ft

További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading

Mozgásban

Rekordszezonra készülnek a futárszolgálatok karácsony előtt

Így készüljünk az ünnepi online-rohamra: Hasznos tippek, hogy minden rendelés időben célba érjen

Az ünnepi szezon közeledtével egyre többen böngészik a webáruházak kínálatát. A korábbi évek tapasztalatai alapján karácsony előtt többszörösére emelkedik a rendelések mennyisége, különösen a Black Friday-t követően. A futárszolgálatok is készülnek az év legforgalmasabb időszakára.

A Sameday futárszolgálat logisztikai menedzsere közölte, hogy a társaság bebiztosította a szezont.

„Megfelelő futárállománnyal, gépjárműflottával rendelkezünk, csomagautomatáink és Pick Pack Pontjaink már országosan elérhetőek.”

Bokodi Árpád a csomagok sikeres célba juttatása érdekében kiemelte a vásárlói tudatosságot, a pontos adatokat, és a csomagok gyors átvételét az automatákból:

  • Fontos, hogy a vásárlók mindig megbízható oldalról rendeljenek, az online piacterek esetében is fordítsanak kellő figyelmet az eladó személyére. Egyre több Magyarországon is a külföldi eladó, amelyek esetében sokkal hosszabb a szállítási idő, függetlenül a hazai szállítási szolgáltatók pontosságától. Gyakran akár 10-12 napig is eltart, mire megérkezik a csomag Magyarországra. Ha magyar webáruházból rendelnek, az nagyban gyorsíthatja a folyamatot, de ebben az esetben is célszerű időben leadni a rendelést.

  • A rendeléskor megadott adatok, mint a cím, irányítószám és telefonszám, legyenek pontosak, mert ezek alapvetően befolyásolják a kézbesítés sikerességét!

  • A Sameday egyik erőssége az országos lefedettségű csomagautomata-hálózat, jelenleg 1100 automata áll rendelkezésre. Fontos, hogy a vásárlók a rendelésüket mielőbb vegyék át az automatákból, ezzel is segítve minél több csomag átadásának a lehetőségét.

A Sameday logisztikai menedzsere beszámolt arról is, hogy lezárult a Sprinter Futárszolgálattal történt fúzió, amely komoly kihívásokat támasztott a szervezettel szemben, de a szezon kezdetére sikerült újból stabilizálódni.

„Egy rendkívül komplex projekten vagyunk túl, már az utolsó fázisnál járunk, kisebb finomítások vannak hátra, elsősorban az IT és a szolgáltatási területeken. A felvásárlási projekten belül számos összefésülni való elem volt, ami egy időigényes folyamat, sok mindent nem lehetett előre modellezni.”

– hangsúlyozta Bokodi Árpád.

„A cél, hogy a szezonra már minden szempontból megfelelő szolgáltatást tudjunk biztosítani a vásárlók és szerződött partnereink számára.”


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading

Mozgásban

A felelős gyalogos közlekedésért indított kampányt a HUMDA

A Széchenyi Egyetemi Csoporthoz tartozó HUMDA Magyar Mobilitás-fejlesztési Ügynökség Zrt. számos online felületen elindított közlekedésbiztonsági kampányának célja, hogy felhívja a gyalogosok figyelmét a körültekintőbb közlekedés fontosságára, különösen a gyalogátkelőhelyeken. A reklámfilm alkotói egy meghökkentő példán keresztül, kissé sokkoló módon mutatják be, hogy a zenehallgatást miért érdemes szüneteltetni az átkelés idejére egy-egy gyalogátkelőhelyen és kizárólag akkor szabad elindulni, ha zöldre vált a jelzőlámpa a gyalogosok számára.

Magyarországon minden évben csaknem 15 000 személyi sérüléssel járó közúti baleset történik. Gyakoriak azok az esetek, amikor a gyalogosok figyelmetlenül, a tilos jelzés ellenére kelnek át a gyalogátkelő helyeken. A HUMDA újabb kampánya felhívja a gyalogosok figyelmét, hogy miként kerülhetők el a gyalogátkelőhelyeken bekövetkezett balesetek a jövőben. Alapvető, hogy minden esetben be kell tartani a körültekintésre vonatkozó írott és íratlan szabályokat, akkor is, ha van külön közlekedési jelzőlámpa a gyalogosoknak és akkor is, ha nincs.

A videóban biztonságos körülmények között mutatjuk be, hogyan nézhet ki egy kritikus helyzet. A gyalogosok a fülhallgatójukon zenét hallgatnak, sőt néha az okostelefonjukat nézve sétálnak át a gyalogátkelőn. Ekkor egy általuk is hallható kürtszó harsan fel, mintha „dudálna” egy jármű. A felvételeken a kétségbeesett gyalogosok tekintete és ijedt viselkedése ilyenkor mindent elárul arról, hogy miért kell a közlekedés minden résztvevőjének körültekintően, a szabályokat betartva viselkednie.

– A HUMDA már több sikeres, nemzetközi elismeréseket bezsebelő közlekedésbiztonsági kampányt szervezett, az Ügynökség alapvető küldetése a közlekedésbiztonság színvonalának javítása. A szemléletformálási munkánk során már felhívtuk a figyelmet arra, hogy empátiával és együttműködéssel csökkenthető a közúti balesetek száma, sokat tettünk a hazai közlekedésbiztonsági helyzet és a közlekedési kultúra javítása érdekében, sőt kisgyermekeknek is készítettünk animációs kisfilmeket a szabályokról. Tapasztalataink szerint a sokkoló és meghökkentő reklámok rendkívül hatásosak, ezért is választottuk ezúttal is a figyelemfelhívás ezen formáját. A gyalogosok mellett természetesen a közlekedés minden résztvevőjének, az autósoknak, a motorosoknak, de a rollerrel vagy kerékpárral közlekedőknek is oda kell figyelniük minden esetben. Bízunk benne, hogy minél többen gondolkodnak el az üzeneteinken és biztonságosabbá tudjuk tenni hazánk gyalogátkelőhelyeit. Mindannyiunk felelőssége, hogy odafigyeljünk egymásra az utakon, hiszen minden pillanat számít – emelte ki Weingartner Balázs, a HUMDA Magyar Mobilitás-fejlesztési Ügynökség Zrt. igazgatóságának elnöke.

A HUMDA legújabb szemléletformáló kampányával a különböző közösségimédia-felületeken és videómegosztó oldalakon, YouTube-on, Facebookon, Instagramon és TikTokon lehet találkozni. Így érhető el, hogy minél több médiafogyasztóhoz és szinte minden korosztályhoz elérjenek az üzenetek. Az Ügynökség saját felületein is megtekinthető a videó.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement
Advertisement Hirdetés

Facebook

Advertisement Hirdetés
Advertisement Hirdetés

Ajánljuk

Friss