Connect with us
Hirdetés

Okoseszközök

Különleges dizájnmegoldások és valódi 8K képminőség

Magyarországra érkeznek az LG legújabb televíziói

Magyarországon is megkezdi 2020-as televízióinak forgalmazását az LG Electronics (LG). Az új portfólió modelljei között megtalálhatók a gyártó valódi 8K képminőséget kínáló vadonatúj tévéi, és egyedi dizájnnal rendelkező 2020-as OLED csúcsmodellek is. Elsőként május elején az OLED CX és GX, valamint a prémium LCD tévécsalád, a NanoCell kategória modelljei kerülnek a boltokba, melyeket hamarosan a portfólió olyan további kiemelkedő tagjai követnek, mint az OLED ZX és WX széria. Az LG tévéi új területeken tesznek hozzá a nézői és játékélményhez, így film-, vagy sportrajongók és gamerek számára is izgalmas újdonságokat kínálnak.

Az OLED technológia kitűnő képminőséget garantál önálló fénykibocsátásra képes, egyesével vezérelhető pixeleivel: tökéletes fekete, valósághű színek és végtelen kontrasztarány jellemzi ezeket a készülékeket. Az új OLED tévék elegáns formai világa jól példázza az LG elkötelezettségét a különleges dizájnmegoldások iránt. A GX Gallery szériás modell egy ultravékony kialakítású készülékházat kapott, amit az OLED kijelzőtechnológia tesz lehetővé: a panelnek nincs szüksége külön háttérvilágításra, hiszen a képpontok maguk bocsátják ki a fényt. Így lehetséges, hogy a 65 hüvelykes GX Gallery TV mindössze 20 mm vastag, és különálló vezérlődobozra sincs szükség a működéséhez. A televízió tartóállványa a tévé hátába süllyed és résmentesen simul a falra, akárcsak egy műalkotás a galériában. A keretnélküli dizájnnal rendelkező CX sorozat egyik újdonsága a 48 hüvelykes modell.  A készülék új kijelző méretet képvisel a korábban 55 hüvelyktől induló OLED portfólióban, és bármilyen enteriőrbe könnyedén beilleszthető.

A páratlan részletességű és tisztaságú képmegjelenítés miatt a ZX széria a portfólió egyik legizgalmasabb újdonsága, melynek Real 8K, azaz valódi 8K minőséget szolgáltató OLED televíziói (88 OLED ZX és 77 OLED ZX modellek) hamarosan a hazai kínálatban is elérhetőek lesznek. Ezek a tévék a 4K-hoz képest négyszeres, a Full HD-hoz képest pedig tizenhatszoros képfelbontást kínálnak. A valódi 8K élményre garancia, hogy a tévék mindegyike felülmúlja az amerikai Szórakoztatóelektronikai Szövetség (Consumer Technology Association, CTA) által a 8K Ultra HD termékekre és szolgáltatásokra meghatározott hivatalos iparági szabvány szigorú előírásait, mellyel a ZX széria modelljei az első 8K tévék voltak, amelyek megkapták a CTA 8K Ultra HD logót.

Az LG prémium LCD tévécsaládja, a NanoCell kategória is három valódi 8K-s készülékkel bővül (75 és 65 hüvelykes méretek a Nano99, 65 hüvelykes a Nano95 szériában), melyek mindegyike az OLED termékekhez hasonlóan a CTA 8K UHD logót viseli. Az LG 2020-as OLED és 8K NanoCell televízióinak többségében megtalálható a harmadik generációs ? (Alpha) 9 mesterségesintelligencia-processzor. Az ?9 Gen 3 processzor a korábbi tapasztalatokra épít, azonban még jobb feldolgozási teljesítménnyel és fejlettebb gépi mélytanulási algoritmusokkal javítja a filmek, sportok, játékok és egyéb tartalomtípusok kép- és hangminőségét.

Az LG 2020-as ?9 Gen 3 processzorral rendelkező televíziói támogatják a legújabb HDMI specifikációkat, beleértve az eARC-ot és az ALLM-et, melyekkel a hangzás jobb minőségű, a játékok megjelenítése pedig gördülékeny és szakadásmentes. Az LG 8K modelljei HDMI és USB digitális bemenetekről is képesek a natív 8K tartalmak lejátszására és számos kodeket támogatnak, többek között a HEVC, VP9 és AV1 típusokat – utóbbi a YouTube és más nagy streaming szolgáltatók által preferált kodek. Az LG 8K televíziói továbbá másodpercenként 60 képkocka megjelenítésével képesek lejátszani a streamelt 8K tartalmakat és HDMI-n keresztül is gördülékenyen jelenítik meg a 8K 60P felvételeket.

A vállalat legújabb OLED modelljeit a Hollywood Professional Association „Kiváló mérnöki munka” díjjal tüntette ki, mivel ezek a készülékek az első és egyetlen olyan televíziók, amelyek integrált, hardverszintű kalibrációs szoftverrel rendelkeznek. Mivel támogatják a Dolby Vision IQ-t és az UHD Alliance Filmmaker Mode™ funkcióját, az LG OLED készülékein a filmek pontosan úgy jelennek meg, ahogy azt a készítők elképzelték.

A játékrajongók számára tökéletes választást jelentenek az LG 2020-as OLED televíziói, amelyek új gaming funkciókat is kínálnak. Az LG volt az első gyártó, amely hivatalosan is NVIDIA G-SYNC-kompatibilis televíziót alkotott, idén pedig már 12 új OLED modellt mutat be, amely támogatja ezt a gaming technológiát. A G-SYNC biztosítja, hogy a televízió frissítési rátája a csatlakoztatott eszköz képfrissítéséhez igazodjon, így a grafikák tökéletesen pontosan jelennek meg a tévéképernyőn. Azzal, hogy OLED kijelzők önálló fénykibocsátásra képes pixelei egyesével vezérelhetők, javul a képminőség, csökken a bemeneti késleltetés és ultragyorssá válik a válaszidő — mindennek köszönhetően a játékélmény más kijelzőkkel ellentétben az OLED televíziókon szakadás- és villódzásmentes lesz. Az LG 2020-as OLED és NanoCell tévéi támogatják a HDMI VRR technológiát, ezzel pedig az LG az egyetlen tévémárka, amely gaming eszközök — például grafikus kártyák és gaming konzolok — széles kínálatával kínál kompatibilitást.

Az LG OLED televíziók 120 Hz-es képfrissítési rátájával a gyors mozgások tökéletesen részletesek és kivehetők maradnak. Az olyan funkciók használatával, mint a sportriasztás, a felhasználók valós időben követhetik az eredményeket és mindig naprakész meccsbeosztásokat láthatnak az olyan professzionális sportágak széles körében, mint a baseball vagy a labdarúgás.

Okoseszközök

IKEA Soroksár: A jövő áruháza

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA.

A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. 

A futurisztikus hangvételű videó, amely drónokkal történő kiszállítást és más elképzelt technológiai újításokat is bemutat, egy váratlan és játékos elemmel is szolgál: egy repkedő polip jelenik meg a történetben! Aggodalomra semmi ok, a polip valójában nem repül. Az igazi meglepetés az, hogy az áruházban a vásárlók valóban meglepő, forradalmi technológiai megoldásokkal találkozhatnak.

Az IKEA soroksári áruházában robotizált raktárterek, digitális tervező kioszkok, valamint okos alkalmazások segítik a vásárlókat, hogy még gyorsabban és kényelmesebben intézhessék vásárlásaikat. Az új Kompass alkalmazás például megmutatja, hol találják meg a kívánt termékeket, és azt is, hogyan juthatnak el hozzájuk a legrövidebb úton.

A CGI videó nemcsak az áruházat, hanem annak jövőbe mutató innovációit is kiemeli. A soroksári IKEA fejlesztései kifejezetten a vásárlói élmény magasabb szintre emelését szolgálják: az új digitális képernyők, vizuális falak és az interaktív tervező szoba lehetővé teszik, hogy a vásárlók előre betáplált IKEA terveket jelenítsenek meg a falakra vetítve, mindezt valós méretben.

Az IKEA számára fontos, hogy a vásárlók ne csak termékekkel, hanem élményekkel is gazdagodjanak. Az áruház a jövő technológiai újításait ötvözi a kényelmes, gyors és interaktív vásárlói élménnyel, amely szórakoztató és praktikus is.

A CGI videó egy szórakoztató és figyelemfelkeltő módja annak, hogy bemutassuk áruházunk új, innovatív sajátosságait, amelyek már most elérhetőek minden vásárlónk számára. Szeretnénk, ha vásárlóink végre megtapasztalhatnák a jövő áruházának világát, miközben az új megoldásokat is felfedezik. A repülő polip ugyan csak a fantázia szüleménye, de az új, élményalapú szolgáltatások és innovációk valóban elérhetőek!

– mondta Iva Pohlová az IKEA cseh–magyar–szlovák régiójának marketingkommunikációs vezetője.

A soroksári IKEA áruház nem csupán egy vásárlóhely, hanem egy élményközpont is, amely folyamatosan új ötletekkel és technológiai megoldásokkal törekszik forradalmasítani a vásárlói élményt.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading

Okoseszközök

Érkezik a HONOR MagicPad2

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki.

Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban.

A HONOR MagcicPad2 12,3 hüvelykes HONOR Eye Comfort kijelzője 144 Hz-es képernyőfrissítési frekvenciával rendelkezik, ami lenyűgöző vizuális élményt nyújt. A kettős TÜV tanúsítványú táblagép emellett olyan fejlett innovációkkal biztosítja az optimális szemvédelmet, mint az AI Defocus Display, a 4320 Hz-es nagyfrekvenciás PWM fénytompítás, a Circadian Night Display és a Dynamic Dimming funkciók.

A HONOR MagicPad2 nemcsak vizuális képességeivel, hanem hangélményével is kitűnik. A nagy amplitúdójú, nyolc hangszórós rendszerrel párosított, IMAX minősítésű eszköz bármikor és bárhol filmszerű audiovizuális élményt biztosít. A HONOR Spatial Audio Technology beépítésével a készülék elődjéhez képest 25%-kal szélesebb hangmezővel rendelkezik, még összetettebb lehetőségeket biztosítva.

A HONOR MagicPad2-t a Snapdragon® 8s Gen 3 mobil platform hajtja, amely prémium élményt nyújt, beleértve a nagy teljesítményű, készülékre telepített generatív AI-t és a hiperrealisztikus játékokat. A hatalmas, 10050mAh kapacitású akkumulátor erőteljes, megbízható alapot biztosít a munkához és a szórakozáshoz, amelyet a 66W-os gyorstöltési technológia egészít ki a hatékony energiafogyasztásért.

A HONOR MagicPad2-n az új MagicOS 8.0 rendszer fut, amely szándékalapú funkciókat biztosít, kiismerve a felhasználok szokásait és igényeit. Emellett erőteljes AI képességekkel rendelkezik, így példátlanul intelligens élményt kínál. A Magic Portal funkció képes előre megjósolni az igényeket, lehetővé téve a felhasználók számára, hogy ütemterveket hozzanak létre vagy több feladatot osszanak ki egy hosszú lenyomással és húzással. A hangból szöveggé alakítástól a kézírás-szépítésen át a képletfelismerő képességekig az AI-vezérelt irodai programok tovább fokozzák a termelékenységet.

A HONOR MagicPad2 a MediaMarkt kínálatában lesz elérhető december elejétől, fekete színben, 139 990 Ft-os ajánlott fogyasztói áron.

További információk a HONOR hivatalos honlapján olvashatók: www.honor.com.

A Black November alkalmából a HONOR számos partnerüzlettel együttműködve kínálja kedvezményesen legjobb készülékeit, a csúcskategóriás, hajlítható HONOR Magic V2-től a HONOR 200 szérián és a HONOR Magic6 Pro-n át a megfizethető árú, megbízható HONOR X6b-ig és a HONOR tabletekig. Az akciókban a MediaMarkt, az Euronics és az Auchan vesznek részt, hogy a lehető legjobb áron kerülhessenek a fogyasztókhoz ezek az eszközök. A Telekomnál a HONOR 200 Pro-hoz ingyenes HONOR 200 Lite is jár december végéig, míg a HONOR 200-hoz egy HONOR Pad X8a. A HONOR Magic6 Lite-hoz ajándék HONOR Band 9 okoskarkötő jár. Részletek a konkrét termékekről és kedvezményekről a partnerüzletek kínálatában.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading

Okoseszközök

A Rakuten Viber új biztonsági megoldásokat vezet be a márka és a felhasználók közötti kommunikáció biztonságának növelése érdekében

A Rakuten Viber, a biztonságos globális üzenetküldési megoldások úttörője és Európa vezető szuperalkalmazása új megoldásokat vezet be a kommunikáció további védelme érdekében.

A vállalkozások mostantól gyorsan hitelesíthetik a felhasználókat a bizalom növelése és a csalások csökkentése érdekében, még biztonságosabbá téve az interakciókat.

  • Az ellenőrző üzenetek zökkenőmentes módot biztosítanak az ügyfelek hitelesítésére az egyszer használatos jelszavak (OTP-k) segítségével. A konverziók növelésére tervezett, kész sablonokkal a vállalkozások az SMS-eknél alacsonyabb költséggel és előre meghatározott kézbesítési időn belül küldhetnek titkosított OTP-ket. Amikor a felhasználók Viber hitelesítési üzenetet kapnak, a csevegésben található „másolás” gomb segítségével, akár a Viber megnyitása nélkül is azonnal lemásolhatják a PIN-kódot. Ezáltal gyors és zökkenőmentes lesz a hitelesítési folyamat.
  • A SecurePlus üzenetek magasabb biztonsági szintet adnak a címzett számának ellenőrzésével, amivel megerősíthetik, hogy azt nem jelölték meg potenciális csalás gyanújával. Magánjellegű és érzékeny információk, például tranzakciós adatok és bankszámlakivonatok csak akkor kerülnek továbbításra, ha a Rakuten Viber valós időben ellenőrizte a címzettet. Ezt a megoldást eredetileg Európa egyik vezető bankja, az Eurobank számára fejlesztették ki, de most már világszerte elérhető. Célja, hogy megfeleljen a pénzintézetek és más, érzékeny ügyféladatokat kezelő iparágak, köztük a biztosítási és gyógyszeripari ágazat igényeinek.

Female hands hold phone with isolated screen on background of street lights

Ezeket az új frissítéseket kiegészíti a Rakuten Viber nemrégiben megszerzett SOC 2 Type II tanúsítványa. Ez egy szigorú biztonsági ellenőrzés, amely igazolja az alkalmazás robusztus adatvédelmi intézkedéseit. A Rakuten Viber titkosítást biztosít az átvitel során a márkák és a felhasználók közötti kommunikációhoz, miközben a privát és csoportos csevegések, valamint a magánhívások esetében is végponttól végpontig tartó titkosítást biztosít. Éppen ezért választotta a Stiftung Warentest biztonság szempontjából legjobb három üzenetküldő és telefonáló alkalmazás egyikének a Rakuten Vibert. Az alkalmazás fokozott védelmét az jelenti, hogy a privát üzeneteket soha nem tárolják a szuperalkalmazás szerverein, és minden kapcsolat HTTPS-biztos marad.

Sokratis Kalamatianos, az Eurobank digitális megoldásokért felelős munkatársa így nyilatkozott:

„Bankként a biztonság a legfontosabb számunkra. Az Eurobank számára igazán kifizetődő volt a Rakuten Viberrel való együttműködés az érzékeny információk védelmét fokozó termék kifejlesztésében. A folyamat során zökkenőmentes volt az utunk, amit a biztonság iránti közös elkötelezettségünk vezérelt. Innovatív együttműködésünk bizonyítéka, hogy ezt a megoldást a továbbiakban is használni fogjuk.”

„A biztonság a Rakuten Viber DNS-ének része

– mondta Cristina Constandache, a Rakuten Viber bevételi igazgatója.

„Mivel az online vásárlók 60%-a ma már a biztonságot és az átláthatóságot helyezi előtérbe a vállalkozásokkal való kommunikáció során, elengedhetetlen a bizalom újradefiniálása. Új megoldásaink megerősítik elkötelezettségünket minden márka-felhasználó interakció védelme mellett, miközben szilárdítjuk szerepünket biztonságos szuperalkalmazásként. Küldetésünk, hogy olyan platformot hozzunk létre, ahol mindenki zökkenőmentesen, a kommunikáció adatvédelmében és integritásában bízva vehet részt.”

Az új biztonsági megoldások igény szerint világszerte elérhetőek a vállalkozások számára.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement
Advertisement Hirdetés

Facebook

Advertisement Hirdetés
Advertisement Hirdetés

Ajánljuk

Friss